Jump to content

Μετρό - Γραμμή 2 (Αγ. Αντώνιος - Αγ. Δημήτριος)


MsK
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μετρό Γραμμή 2

 

Πρόκειται για τη «δεύτερη γραμμή» του Μετρό της Αθήνας στην οποία δόθηκε το «κόκκινο χρώμα». Η κατασκευή της όπως και του συνόλου του βασικού έργου του Μετρό, ξεκίνησε το Νοέμβριο του 1991. Τον Ιανουάριο του 2000 τέθηκε σε λειτουργία το πρώτο της τμήμα (Σεπόλια - Σύνταγμα) που περιελάμβανε τους σταθμούς Σεπόλια, Λάρισα, Αττική, Μεταξουργείο, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο και Σύνταγμα. Το Νοέμβριο του ίδιου έτους ολοκληρώθηκε το βασικό τμήμα της γραμμής με την προσθήκη του τμήματος Σύνταγμα - Δάφνη και τους σταθμούς Ακρόπολη, Συγγρού / Φιξ, Νέος Κόσμος, Αγιος Ιωάννης, Δάφνη.

 

Το καλοκαίρι του 2004 παραδόθηκε η πρώτη επέκταση της συγκεκριμένης γραμμής. Έτσι, το Μετρό φθάνει πλέον δυτικότερα στο σταθμό Αγιος Αντώνιος (Περιστέρι) και νοτιότερα στο σταθμό Αγιος Δημήτριος / Αλέκος Παναγούλης. Οι συγκεκριμένες επεκτάσεις περιλαμβάνονται στην Α' Γενιά Επεκτάσεων Δικτύου Μετρό.

 

Η Γραμμή 2 του Μετρό περιλαμβάνει σήμερα (Αύγουστος 2007) τους ακόλουθους σταθμούς:

 

Αγιος Αντώνιος (Περιστέρι) - Σεπόλια - Αττική ([thread=169105]1[/thread]) - Λάρισα - Μεταξουργείο - Ομόνοια ([thread=169105]1[/thread]) - Πανεπιστήμιο - Σύνταγμα ([thread=160510]3[/thread]) - Ακρόπολη - Συγγρού / Φιξ (P) - Νέος Κόσμος - Αγιος Ιωάννης - Δάφνη - Αγιος Δημήτριος (Αλέξανδρος Παναγούλης)

 

Επεκτάσεις Γραμμής 2 - Νότια (προς Ελληνικό) Τελευταία ενημέρωση: Οκτώβριος 2007

 

Τον Ιούνιο του 2004 παραδόθηκε ο πρώτος σταθμός της πρώτης γενιάς επεκτάσεων της Γραμμής 2 προς τα νότια. Ο σταθμός Αγιος Δημήτριος / Αλέξανδρος Παναγούλης οριοθετείται στη συμβολή της Λεωφόρου Βουλιαγμένης με την οδό Βασ. Ολγας και διαθέτει 4 εισόδους / εξόδους. Στην επιφάνειά του έχει κατασκευασθεί Σταθμός Μετεπιβίβασης από/προς λεωφορειακές γραμμές προκειμένου να διευκολυνθεί η μετακίνηση του επιβατικού κοινού. Υπό κατασκευή βρίσκονται ακόμη οι σταθμοί Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό. Το έργο της επέκτασης της Γραμμής 2 προς τα νότια αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2009. Το συνολικό μήκος της νότιας επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό είναι 6,5 χλμ.

 

Στην υπόγεια επέκταση μήκους 5,5 χλμ. του Μετρό προς το Ελληνικό εντός του Μαΐου του 2006 ξεκίνησε η εγκατάσταση του κεντρικού εργοταξίου (είσοδος μετροπόντικα) στην περιοχή του Ελληνικού καθώς και των τεσσάρων εργοταξίων των σταθμών (Ηλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό) και εννεά από τα υπόλοιπα έντεκα μικρότερα εργοτάξια φρεάτων και εξόδων σταθμών. Οι προκαταρκτικές εργασίες (μελέτες, αρχαιολογικά, μετατοπίσεις δικτύων κοινής ωφέλειας, κλπ.) προχωρούν με εντατικό ρυθμό σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα.

 

Στις 02 Μαρτίου 2007 σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΕΧΩΔΕ είχαν ολοκληρωθεί η κατασκευή των πασσάλων αντιστήριξης και οι εκσκαφές στο φρέαρ εκκίνησης του Μηχανήματος Διάνοιξης Σηράγγων ΤΒΜ (φρέαρ «Σούρμενα»), καθώς και η κατασκευή πασσάλων και του κεφαλόδεσμού τους στο φρέαρ «Διασταύρωση», ενώ σε εξέλιξη βρίσκονταν οι εκσκαφές και η αντιστήριξη (αγκύρια, εκτοξευόμενο σκυρόδεμα). Επίσης είχε ολοκληρωθεί η κατασκευή πασσάλων και του κεφαλόδεσμού τους στον Σταθμό «Ελληνικό», ενώ σε εξέλιξη βρίσκονταν οι εκσκαφές και αντιστήριξη. Όσον αφορά τις προπαρασκευαστικές εργασίες στις 2 Μαρτίου 2007 είχαν υλοποιηθεί οι εγκαταστάσεις σε 14 εργοταξιακούς χώρους και υπολείπονται 3 μικροί χώροι εισόδων/εξόδων των Σταθμών, είχαν εκτελεσθεί συνολικά 150 γεωτρήσεις κατά μήκος της χάραξης της Γραμμής της επέκτασης και σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονταν η εκπόνηση των επιμέρους εκθέσεων της γεωτεχνικής αξιολόγησης. Επιπρόσθετα είχε εγκατασταθεί ο εξοπλισμός για την γεωμηχανική και δομητική παρακολούθηση του έργου και ολοκληρώνονταν οι εργασίες για την αυτοματοποιημένη συλλογή και μεταφορά των δεδομένων. Την ίδια χρονική στιγμή είχαν ολοκληρωθεί οι αρχαιολογικές έρευνες σε 6 εργοταξιακούς χώρους, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονταν αρχαιολογική ανασκαφή στους Σταθμούς «Aλιμος» και «Αργυρούπολη», όπου ανακαλύφθηκαν ευρήματα από αρχαίους οικισμούς, τάφους, οδούς και λατομεία. Στις 2 Μαρτίου 2007 βρίσκονταν σε εξέλιξη οι εργασίες παρακάμψεων δικτύων κοινής ωφελείας, ενώ είχαν υλοποιηθεί οι 4 κύριες κυκλοφοριακές παρακάμψεις που θα επιτρέψουν την κατασκευή των σταθμών και φρεάτων του έργου που επηρεάζουν τη Λεωφ. Βουλιαγμένης και παρακείμενες οδούς. Στις 30 Ιουλίου 2007 πραγματοποιήθηκε εργοταξιακή κατάληψη σε μία λωρίδα της Λεωφόρου Βουλιαγμένης στο ρεύμα προς Γλυφάδα και για απόσταση 300 μέτρων προκειμένου να κατασκευασθεί η σύνδεση της υφιστάμενης Γραμμής 2 του Μετρό με την υπό κατασκευή επέκταση της Γραμμής προς το Ελληνικό. Σύμφωνα με [thread=2061621]ανακοίνωση[/thread] της Αττικό Μετρό, το Μηχάνημα Διάνοιξης Σηράγγων έφθασε στις 4 Οκτωβρίου 2007 στο Σταθμό Αργυρούπολη, 15 ημέρες νωρίτερα από τον προκαθορισμένο χρόνο, έχοντας διανύσει τα πρώτα 1.350 μέτρα της διαδρομής του.

 

Η υπόγεια επέκταση της Γραμμής 2 προς το Ελληνικό [thread=2061621]προβλέπεται[/thread] να τεθεί σε λειτουργία στα τέλη του 2009 εξυπηρετώντας σε καθημερινή βάση περισσότερα από 80.000 άτομα. Αξίζει να σημειωθεί ότι με την λειτουργία της επέκτασης, σύμφωνα με τις μελέτες της Αττικό Μετρό προβλέπεται:

  • Μείωση κατά 50.000 οχηματομετακινήσεων ημερησίως (630.000 οχηματοχιλιομέτρων)
  • Μείωση εκπομπής διοξειδίου του άνθρακος (CO2) κατά 75.000 κ.μ. (140 τόνους) στην ατμόσφαιρα της πρωτεύουσας σε ημερήσια βάση.

 

 

Επεκτάσεις Γραμμής 2 - Δυτικά (προς Περιστέρι) Τελευταία ενημέρωση: Αύγουστος 2007

 

Ο σταθμός Άγιος Αντώνιος παραδόθηκε τον Αύγουστο του 2004. Το έργο περιλαμβάνεται στην πρώτη γενιά επεκτάσεων της Γραμμής 2 προς τα δυτικά. Η επέκταση αυτή έχει μήκος 1,4 χλμ. και εξυπηρετεί όπως υπολογίζεται 50.000 επιβάτες ημερησίως. Μέχρι τα τέλη του 2007 αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία οι σταθμοί Περιστέρι και Ανθούπολη και να ολοκληρωθεί η πρώτη γενιά επεκτάσεων της Γραμμής 2 προς τα δυτικά. Σε νεότερη ανακοίνωσή της πάντως η Αττικό Μετρό ΑΕ αναφέρει ότι οι κατασκευαστικές εργασίες στο Σταθμό Ανθούπολη ξεκινούν από τον Ιούλιο του 2007 και θα διαρκέσουν 18 μήνες. Σημειώνεται, ότι το συνολικό μήκος της δυτικής επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό είναι 2 χλμ.

 

Για το έργο της επέκτασης του Μετρό προς την Ανθούπολη, η υπογραφή της σχετικής σύμβασης αναμένεται εντός των ημερών (Μάιος 2006) έγινε τον Ιούνιο του 2006 με την προσκόμιση των σχετικών εγγράφων από τις ισπανικές εταιρείες που έχουν αναλάβει το έργο. H Ανάδοχος Κοινοπραξία είναι έτοιμη, αμέσως μετά την υπογραφή της σύμβασης, να εγκατασταθεί στο υφιστάμενο από την προηγούμενη εργολαβία εργοτάξιο, καθώς και να εγκαταστήσει τα τρία από τα τέσσερα εργοτάξια του έργου εντός του Ιουνίου 2006.

 

Επ' ευκαιρία της κατασκευής της επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό προς το Περιστέρι και την Ανθούπολη έχει [thread=169107]προβλεφθεί η μόνιμη παράκαμψη της οδού Παναγή Τσαλδάρη περιμετρικά της Πλατείας Δημοκρατίας[/thread] (Κεντρικής Πλατείας του Περιστερίου), η οποία θα παραμείνει και μετά τη λειτουργία του νέου Σταθμού, καθώς στην εργολαβία του Μετρό έχει συμπεριληφθεί η ενοποίηση και ανάπλαση της κεντρικότερης Πλατείας του Δήμου Περιστερίου.

 

Στις 25 Ιουλίου 2007 ανακοινώθηκε ότι βρίσκονταν σε εξέλιξη οι εργασίες κατασκευής του σταθμού Ανθούπολη. Οι απαραίτητες παρακάμψεις δικτύων κοινής ωφελείας (ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, ΗΛΠΑΠ, κλπ.) βρίσκονταν σε προχωρημένο στάδιο κατασκευής, η εγκατάσταση των πασσάλων περιμετρικά του σκάμματος του Σταθμού βρίσκονταν ήδη σε εξέλιξη και πλέον απαιτούνταν η πλήρη ανάπτυξη του εργοταξιακού χώρου του αναδόχου προκειμένου να προχωρήσουν οι κατασκευαστικές εργασίες του σταθμού, ο οποίος οριοθετείται υπογείως της οδού Αναπαύσεως. Οι κατασκευαστικές εργασίες θα διαρκέσουν 18 μήνες (από τα τέλη του Ιουλίου 2007 έως τον Ιανουάριο του 2009; ).

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Υπογράφθηκε στις 19 Ιουνίου η σύμβαση του έργου για την επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς το Περιστέρι και την Ανθούπολη. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 98 εκατ. ευρώ και ανάδοχος είναι η κοινοπραξία F.C.C.Construction - J&P AVAX.

 

Η Εργολαβία περιλαμβάνει τη μελέτη και κατασκευή των Σταθμών ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ και ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ της δυτικής επέκτασης της Γραμμής Άγιος Δημήτριος – Άγιος Αντώνιος ( Γραμμή 2) του Μετρό. Αναλυτικότερα η εργολαβία περιλαμβάνει :

 

  • Σταθμός ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, ο οποίος θα κατασκευασθεί κυρίως με τη μέθοδο του ανοικτού ορύγματος στη Λεωφόρο Παναγή Τσαλδάρη στο ύψος του Δημαρχείου Περιστερίου. Ποσοστό περίπου 30% του Σταθμού θα κατασκευασθεί με την μέθοδο της υπόγειας διάνοιξης προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η όχληση στην κυκλοφορία των οχημάτων καθώς στο συγκεκριμένο σημείο υπάρχει διασταύρωση 6 δρόμων. Ο Σταθμός ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ θα αποτελείται από 3 επίπεδα με ίδιο περίπου περίγραμμα συνολικής επιφάνειας 11.166 τμ.
     
    Συνημμένη εικόνα:
    [attach]8398[/attach]
     
  • Σταθμός ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ, ο οποίος θα κατασκευασθεί με την μέθοδο του ανοικτού ορύγματος υπογείως της οδού Αναπαύσεως ανάμεσα στις οδούς Δωδεκανήσου και Θηβών.
     
    Συνημμένη εικόνα:
    [attach]8397[/attach]
     
  • Σήραγγα διατομής διπλής τροχιάς μήκους 303 μ, η οποία ξεκινά από το φρέαρ ΦΛΕΜΙΝΓΚ και καταλήγει στον Σταθμό ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, η οποία δεν διανοίχτηκε κατά το παρελθόν με το Μηχάνημα Διάνοιξης Σηράγγων (OFS) για λόγους ασφαλείας. Το τμήμα αυτό της σήραγγας θα κατασκευασθεί υπογείως με συμβατικά μηχανικά μέσα.
     
  • Τμήμα σήραγγας 28 μέτρων διατομής διπλής τροχιάς που θα κατασκευασθεί με την μέθοδο του ανοικτού ορύγματος στον Σταθμό ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ.
     
  • Συνολικά 3 φρεάτια αερισμού (ανατολικό και δυτικό φρέαρ του Σταθμού Περιστέρι, και το τερματικό φρέαρ στον Άγιο Ιερόθεο).

 

Η κατασκευή των δύο νέων Σταθμών του Μετρό θα αναβαθμίσει αισθητικά την περιοχή του Δήμου Περιστερίου, τόσο με την υψηλή αισθητική των Σταθμών, όσο και με τις αναπλάσεις που θα πραγματοποιηθούν στους επιφανειακούς χώρους των Σταθμών.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις σχετικά με την πρόοδο κατασκευής της επέκτασης του Μετρό στην Γραμμή 2 προς το Ελληνικό: «Η υπόγεια επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς το Ελληνικό εισέρχεται πλέον στο επόμενο στάδιο κατασκευής με την έναρξη λειτουργίας του Μηχανήματος Ολομέτωπης Διάνοιξης Σηράγγων («μετροπόντικας»), το οποίο μέσα σε χρονικό διάστημα περίπου δύο μηνών μεταφέρθηκε στο φρέαρ «Σούρμενα», συναρμολογήθηκε και ήδη ξεκίνησε τη δοκιμαστική λειτουργία του.

 

Η επιλογή αυτού του Μηχανήματος, με ασπίδα εξισορρόπησης της πίεσης του εδάφους, εκμηδενίζει ουσιαστικά την όχληση στη λειτουργία της πόλης καθώς όλη η κατασκευή της σήραγγας πραγματοποιείται υπογείως σε βάθος 21 μ. (επίπεδο σιδηροτροχιών) από το οδόστρωμα της Λεωφ.Βουλιαγμένης. Αντίστοιχα, και οι 4 νέοι Σταθμοί του Μετρό κατασκευάζονται παραπλεύρως της Λεωφόρου προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί η όχληση και να μην υπάρξει μείωση των λωρίδων κυκλοφορίας των οχημάτων αφού διατηρούνται 3 λωρίδες ανά κατεύθυνση σε όλο το μήκος της Λεωφ. Βουλιαγμένης.

 

Το συγκεκριμένο Μηχάνημα Ολομέτωπης Διάνοιξης Σηράγγων έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί σε ετερογενή εδάφη. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα «κινητό εργοστάσιο» μήκους 94 μ., βάρους 1.100 τόνων και με διάμετρο κεφαλής 9,5 μ., το οποίο σε καθημερινή βάση κατασκευάζει κατά μέσο όρο 10 μέτρα σήραγγας. Το Μηχάνημα λειτουργεί καθόλο το 24ωρο, 7 μέρες την εβδομάδα, και συνολικά θα απασχολούνται σε αυτό (3 βάρδιες) 120 εξειδικευμένα στελέχη από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Υπολογίζουμε ότι σε ενάμιση (1,5) χρόνο από σήμερα θα έχει φτάσει στον 'Αγιο Δημήτριο που εκεί είναι και το τέλος του έργου του «Μετροπόντικα».

 

Τον «Μετροπόντικα» τον ονομάζω «Νίνη» περιμένοντας με μαεστρία, ταχύτητα και αποτελεσματικότητα να βάλει γκολ στον Aγιο Δημήτριο.

 

Σήμερα, εκτός από το σημείο εκκίνησης του «Νίνη» εδώ στο φρέαρ Σούρμενα, με ιδιαίτερη ικανοποίηση διαπίστωσα ότι η συνολική κατασκευή της επέκτασης της Γραμμής 2 προς το Ελληνικό προχωρεί με εντατικούς ρυθμούς και ακολουθείται πιστά το χρονοδιάγραμμα του έργου.

 

Οι κατασκευαστικές εργασίες εξελίσσονται ταυτόχρονα σε 14 εργοταξιακούς χώρους σε όλο το τμήμα της Γραμμής Στ.Αγιος Δημήτριος - Στ.Ελληνικό και περίπου 500 εργαζόμενοι διαφόρων ειδικοτήτων μοχθούν για την υλοποίηση του πολύπλοκου αυτού έργου.

 

Για τον λόγο αυτό, οφείλω να συγχαρώ τις αδιάκοπες προσπάθειες της Αττικό Μετρό αλλά και της Αναδόχου Κοινοπραξίας που νυχθημερόν εργάζονται προκειμένου στα τέλη του 2009 να απαιτούνται μόλις δεκαπέντε λεπτά για να καλυφθεί με το Μετρό η απόσταση από το Σύνταγμα έως το Ελληνικό».

 

Σχετική φωτογραφία:

http://www.ametro.gr/main/communication/gallery/images/construction/ilioupoli/rndapanagoulisforestation.gif

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

2 Μαρτίου 2007

Πρόοδος κατασκευής επέκτασης Αγ. Δημήτριος - Ελληνικό

Νότια επέκταση Γραμμής 2 Μετρό

 

Προπαρασκευαστικές Εργασίες

  • Έχουν υλοποιηθεί οι εγκαταστάσεις σε 14 εργοταξιακούς χώρους και υπολείπονται 3 μικροί χώροι εισόδων/εξόδων των Σταθμών.
  • Έχουν εκτελεσθεί συνολικά 150 γεωτρήσεις κατά μήκος της χάραξης της Γραμμής της επέκτασης και σε προχωρημένο στάδιο βρίσκεται η εκπόνηση των επιμέρους εκθέσεων της γεωτεχνικής αξιολόγησης.
  • Έχει εγκατασταθεί ο εξοπλισμός για την γεωμηχανική και δομητική παρακολούθηση του έργου και ολοκληρώνονται οι εργασίες για την αυτοματοποιημένη συλλογή και μεταφορά των δεδομένων.
  • Ολοκληρώθηκαν οι αρχαιολογικές έρευνες σε 6 εργοταξιακούς χώρους, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται αρχαιολογική ανασκαφή στους Σταθμούς «Aλιμος» και «Αργυρούπολη», όπου ανακαλύφθηκαν ευρήματα από αρχαίους οικισμούς, τάφους, οδούς και λατομεία.
  • Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες παρακάμψεων δικτύων κοινής ωφελείας.
  • Υλοποιήθηκαν οι 4 κύριες κυκλοφοριακές παρακάμψεις που θα επιτρέψουν την κατασκευή των σταθμών και φρεάτων του έργου που επηρεάζουν τη Λεωφ. Βουλιαγμένης και παρακείμενες οδούς.

Κύριες Κατασκευαστικές Εργασίες

  • Ολοκληρώθηκε η κατασκευή των πασσάλων αντιστήριξης και οι εκσκαφές στο φρέαρ εκκίνησης του Μηχανήματος Διάνοιξης Σηράγγων ΤΒΜ (φρέαρ «Σούρμενα»).
  • Έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή πασσάλων και του κεφαλόδεσμού τους στο φρέαρ «Διασταύρωση», ενώ σε εξέλιξη ευρίσκονται οι εκσκαφές και η αντιστήριξη (αγκύρια, εκτοξευόμενο σκυρόδεμα).
  • Έχει ολοκληρωθεί η κατασκευή πασσάλων και του κεφαλόδεσμού τους στον Σταθμό «Ελληνικό», ενώ σε εξέλιξη ευρίσκονται οι εκσκαφές και αντιστήριξη.

 

---

 

Η Αττικό Μετρό διαθέτει σχετικό βίντεο για την επέκταση προς το Ελληνικό, το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε στον υπολογιστή σας (αρχείο MPEG, 26MB).

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

ΜΗΧΑΝΗΜΑ ΟΛΟΜΕΤΩΠΗΣ ΔΙΑΝΟΙΞΗΣ ΣΗΡΑΓΓΩΝ

με ασπίδα εξισορρόπησης της πίεσης εδάφους

 

http://www.ametro.gr/main/communication/gallery/images/extensions/elliniko/mihanima_dianoixis_elliniko.jpg

 

Βασικά Τεχνικά Χαρακτηριστικά

 

Συνολικό Μήκος : 94 μ.

Διάμετρος Κεφαλής : 9,5 μ.

Βάρος : 1.100 τόννοι

Ισχύς : 3.580 kW

 

Το Μηχάνημα διαθέτει :

 

  • Κέντρο Ελέγχου με συστήματα τελευταίας τεχνολογίας
  • Κατάστρωμα με σύστημα μονής τροχιάς για την εκφόρτωση των προκατασκευασμένων στοιχείων της σήραγγας καθώς και άλλων υλικών
  • Γερανό
  • Σύστημα αντλιών ενέματος (τσιμενοκονιάματος)
  • Σύστημα μεταφορικών ταινιών (650 κ.μ. ανά ώρα προϊόντων εκσκαφής)
  • Υποδομή και σύνδεση με επιφανειακές εγκαταστάσεις (αερισμό, παροχή ρεύματος, νερό ψύξης, πεπιεσμένο αέρα, κλπ.)
  • Σύστημα ενδοεπικοινωνίας και τηλεφωνικό δίκτυο
  • Εγκαταστάσεις για το προσωπικό (τραπεζαρία, τουαλέτα, κλπ)
  • Σύστημα πυροπροστασίας και καταπολέμησης πυρκαγιάς
  • Εξοπλισμό πρώτων βοηθειών
  • Χώρους αποθήκευσης

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Αττικό Μετρό, που δημοσιεύθηκε στις 10 Μαΐου 2007, ολοκληρώθηκε η ανάπλαση της πλατείας «Κάκαρη», που στο παρελθόν είχε χρησιμοποιηθεί ως εργοταξιακός χώρος για τις ανάγκες κατασκευής του Μετρό. Αισθητικά αναβαθμισμένη η πλατεία παραδόθηκε στους δημότες του Δήμου Αγίου Δημητρίου την Παρασκευή, 11 Μαΐου 2007.

 

Η πλατεία βρίσκεται πλησίον της Λεωφ.Βουλιαγμένης, μεταξύ των οδών Μπουμπουλίνας, Κλεάρχου και Ευτέρπης και η ανάπλαση του χώρου περιελάμβανε:

  • Περιφραγμένη Παιδική Χαρά με ξύλινα παιχνίδια και κούνιες
  • Φυτεύσεις δένδρων, θάμνων, λουλουδιών και πρασίνου με αυτόματο σύστημα άρδευσης
  • Πλακοστρώσεις πεζοδρομίων
  • Πλήρες δίκτυο φωτισμού
  • Αποκατάσταση ασφαλτικού οδοστρώματος σε τμήμα της οδού Κλεάρχου
  • Κολωνάκια αποτροπής στάθμευσης επί των πεζοδρομίων
  • Τοποθέτηση καλαίσθητων κάδων απορριμμάτων
  • Πέργκολα στην ανατολική είσοδο της Παιδικής Χαράς
  • Ξύλινα καθιστικά και παγκάκια
  • Βρύσες πόσιμου νερού για το κοινό

Στην ίδια ανακοίνωση η Αττικό Μετρό ΑΕ αναφέρεται ότι, αξιοποιώντας ιδιόκτητο χώρο της στη συμβολή των οδών Παπάγου και Λεωφ. Βουλιαγμένης (Δήμος Αγιος Δημήτριος) όπου έχει κατασκευαστεί φρεάτιο εξαερισμού της Γραμμής 2, έχει ήδη δημιουργήσει υποδομές για αθλητικές δραστηριότητες, οι οποίες καθημερινά χρησιμοποιούνται από μικρούς και μεγάλους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής. Επιπρόσθετα, στον χώρο αυτό, η Αττικό Μετρό ΑΕ εγκατάστησε πρόσφατα σύγχρονο σύστημα φωτισμού.

 

Φωτογραφίες από τις δύο αναπλάσεις δημοσίων χώρων, παραθέτονται στη συνέχεια.

 

Πηγή: Αττικό Μετρό Α.Ε.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς, μετά την άφιξη του Μηχανήματος Διάνοιξης Σηράγγων στο Σταθμό «Ελληνικό» στις 30 Μαίου 2005, έκανε τις ακόλουθες δηλώσεις:

 

«Αθόρυβα και δίχως απολύτως καμία όχληση στη λειτουργία της πόλης, το Μηχάνημα Διάνοιξης Σηράγγων, ο 'Μετροπόντικας Νίνης' , εισήλθε σήμερα στον Σταθμό του Ελληνικού, κατασκευάζοντας τα πρώτα 400 μέτρα σήραγγας. Η υπόγεια επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς το Ελληνικό εκτελείται σήμερα βάσει του χρονοδιαγράμματος και σε 15 μήνες ο «Μετροπόντικας» θα έχει ολοκληρώσει τη σήραγγα του έργου. Παράλληλα, οι κατασκευαστικές εργασίες εκτελούνται νυχθημερόν στους 4 νέους Σταθμούς της επέκτασης.

 

Στα τέλη του 2009, η Ηλιούπολη, ο Aλιμος, η Αργυρούπολη και το Ελληνικό θα αποκτήσουν σύγχρονους Σταθμούς Μετρό, δίνοντας τη δυνατότητα της άνετης, αξιόπιστης και γρήγορης μετακίνησης στους κατοίκους των νοτίων προαστίων της Πρωτεύουσας. Σήμερα, σε ώρα αιχμής, η διαδρομή με ΙΧ αυτοκίνητο στην Λεωφ.Βουλιαγμένης από το Ελληνικό έως το Σύνταγμα διανύεται στην καλύτερη περίπτωση σε 35 λεπτά, ενώ με το Μετρό η ίδια απόσταση καλύπτεται μόλις σε 15 λεπτά. Περισσότεροι από 80.000 επιβάτες σε καθημερινή βάση προβλέπεται να χρησιμοποιούν το Μετρό, ενώ βάσει των μελετών της «Αττικό Μετρό», στις επαγγελματικές δραστηριότητες των 4 Δήμων υπάρχουν συνολικά 18.000 θέσεις εργασίας, σε απόσταση έως 500 μέτρων από τους νέους Σταθμούς του δικτύου.

 

Σε κάθε Σταθμό έχουν προβλεφθεί είσοδοι/έξοδοι και στις δύο πλευρές της Λεωφ.Βουλιαγμένης, οι οποίες με τα γυάλινα φωτιζόμενα στέγαστρά τους θα αποτελέσουν σημείο αναφοράς σε κάθε Δήμο. Επιπλέον, έχει προβλεφθεί και η κατασκευή χώρων σταθμών μετεπιβίβασης από και προς τα λεωφορεία, καθώς και χώροι στάθμευσης ΙΧ οχημάτων-για τους οποίους σύντομα ξεκινούν οι μελέτες- και στους 4 νέους Σταθμούς».

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

30 Μαίου 2007

Πρόοδος κατασκευής επέκτασης Αγ. Δημήτριος - Ελληνικό

Νότια επέκταση Γραμμής 2 Μετρό

 

Προπαρασκευαστικές Εργασίες

  • Έχουν εκτελεσθεί συνολικά 150 γεωτρήσεις κατά μήκος της χάραξης της Γραμμής της επέκτασης, έχει εκπονηθεί το σύνολο των γεωτεχνικών μελετών και έχει σχεδόν ολοκληρωθεί και η έγκρισή τους στο σύνολο του έργου.
  • Έχει ολοκληρωθεί η εκπόνηση και υποβολή όλων των μελετών δομικών έργων του έργου, ενώ έχουν εγκριθεί οι μελέτες των έργων αντιστήριξης.
  • Έχει εγκατασταθεί ο εξοπλισμός για την γεωμηχανική και δομητική παρακολούθηση του έργου, περιλαμβανομένης και της αυτοματοποιημένης συλλογής και μεταφοράς των δεδομένων.
  • Ολοκληρώθηκαν οι αρχαιολογικές έρευνες σε 6 εργοταξιακούς χώρους, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται αρχαιολογική ανασκαφή στο σταθμό «Aλιμος». Ανακαλύφθηκαν ευρήματα από αρχαίους οικισμούς, τάφους, οδούς και λατομεία.
  • Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι εργασίες παρακάμψεων δικτύων κοινής ωφελείας.
  • Υλοποιήθηκαν οι 4 κύριες κυκλοφοριακές παρακάμψεις επί της Λεωφ.Βουλιαγμένης και σε παρακείμενες οδούς, οι οποίες ήταν απαραίτητες για την ανάπτυξη των εργοταξιακών χώρων.

Κύριες Κατασκευαστικές Εργασίες

  • Ολοκληρώθηκαν η εκσκαφές/αντιστήριξη στο φρέαρ «Διασταύρωσης»
  • Ολοκληρώθηκαν η εκσκαφές/αντιστήριξη και η κατασκευή του δαπέδου θεμελίωσης στον σταθμό Ελληνικό.
  • Οι εκσκαφές/αντιστηρίξεις στους σταθμούς Αργυρούπολης και Ηλιούπολης καθώς και στο φρέαρ Ελληνικό βρίσκονται σε εξέλιξη.
  • Η κατασκευή πασσάλων στον υπόγειο χώρο εναπόθεσης συρμών βρίσκεται σε εξέλιξη.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μπορω να κανω μια ερωτηση; Η σταση του μετρο στην Ηλιουπολη ξερετε που ακριβως θα γινει; Θελω να μαθω γιατι μενω στην Ανω Ηλιουπολη στα συνορα με τον Καρεα στο νεκροταφειο κοντα καιθα ηθελα να ξερω γιατι θα με βολευε πολυ αν γινοταν καπου κοντα. η πλησιεστερη σταση λεωφορειουπου υπαρχει, για να σου δωσω να καταλαβεις, ειναι η σταση Νεκροταφειο.

 

Ευαριστω εκ των προτερων:lol: :D

Link to comment
Share on other sites

Μπορω να κανω μια ερωτηση; Η σταση του μετρο στην Ηλιουπολη ξερετε που ακριβως θα γινει;

 

Οι σταθμοί της επέκτασης του Μετρό (Γραμμή 2) προς Ελληνικό είναι οι:

 

  • Σταθμός Ηλιούπολης : Λεωφ. Βουλιαγμένης και Κλεάνθους
  • Σταθμός Αλίμου : Λεωφ. Βουλιαγμένης και Θερμοπυλών
  • Σταθμός Αργυρούπολης : Λεωφ. Βουλιαγμένης και Πόντου
  • Σταθμός Ελληνικού : Λεωφ. Βουλιαγμένης και Ιασωνίδου

 

Όπως διαπιστώνεις είναι όλοι επί της Λ. Βουλιαγμένης. Στο συνημμένο αρχείο υπάρχει και ο σχετικός χάρτης για το Σταθμό Ηλιούπολης με την εργοταξιακή κατάληψη και τις εισόδους του.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σε εξέλιξη βρίσκονται στις 25 Ιουλίου 2007, οι εργασίες κατασκευής του σταθμού Ανθούπολη στην επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς το Περιστέρι. Οι απαραίτητες παρακάμψεις δικτύων κοινής ωφελείας (ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, ΗΛΠΑΠ, κλπ.) βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο κατασκευής, η εγκατάσταση των πασσάλων περιμετρικά του σκάμματος του Σταθμού βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη και πλέον απαιτείται η πλήρη ανάπτυξη του εργοταξιακού χώρου του αναδόχου προκειμένου να προχωρήσουν οι κατασκευαστικές εργασίες του Σταθμού Ανθούπολη, ο οποίος οριοθετείται υπογείως της οδού Αναπαύσεως.

 

Για το λόγο αυτό, από τα ξημερώματα της Πέμπτης 26 Ιουλίου 2007 και μέχρι το τέλος των κατασκευαστικών εργασιών (18 μήνες), θα αποκλεισθεί για την κίνηση των οχημάτων το τμήμα της οδού Αναπαύσεως μεταξύ της Λεωφ. Θηβών και της οδού Δωδεκανήσου και, με την συνδρομή της Τροχαίας, θα πραγματοποιηθούν οι παρακάτω κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:

 

Οδός Αναπαύσεως-κατεύθυνση προς Δωδεκανήσου

Η κίνηση των οχημάτων θα πραγματοποιείται μέσω των οδών Καρκαβίτσα, αριστερά Δωδεκανήσου και δεξιά Αναπαύσεως.

 

Οδός Αναπαύσεως-κατεύθυνση προς Λεωφ. Θηβών

Η κίνηση των οχημάτων θα παρακαμφθεί μέσω της διαδρομής Αναπαύσεως, δεξιά Δωδεκανήσου, αριστερά Αγ.Βασιλείου και δεξιά Παν.Τσαλδάρη.

 

Οδός Δωδεκανήσου-κατεύθυνση προς Βορρά

Η κίνηση των οχημάτων που είχαν κατεύθυνση προς την Λεωφ. Θηβών θα πραγματοποιείται πλέον μέσω των οδών Δωδεκανήσου, δεξιά Αγ.Βασιλείου, αριστερά Λεωφ. Θηβών και αριστερά Καρκαβίτσα.

 

Λ.Θηβών-κατεύθυνση προς Νότο

Η κίνηση των οχημάτων πλέον θα πραγματοποιείται μέσω της διαδρομής Λεωφ.Θηβών, δεξιά Δωδεκανήσου, αριστερά Αγ.Βασιλείου και δεξιά στη Λεωφόρο Θηβών.

 

Επίσης, λόγω των παραπάνω κυκλοφοριακών ρυθμίσεων μονοδρομούνται οι οδοί Καρκαβίτσα (σε όλη της το μήκος με κατεύθυνση προς Δωδεκανήσου), Δωδεκανήσου (στο τμήμα από Λεωφ. Θηβών έως Αγ.Βασιλείου με κατεύθυνση την οδό Αγ.Βασιλείου), Αγ.Βασιλείου (στο τμήμα από Δωδεκανήσου έως Παν.Τσαλδάρη με κατεύθυνση προς Παν.Τσαλδάρη) και η Λεωφ.Θηβών (στο τμήμα της από Αγ.Βασιλείου έως Παν.Τσαλδάρη, με κατεύθυνση προς Παν.Τσαλδάρη).

 

Κατάλληλες πληροφοριακές πινακίδες θα ενημερώνουν και θα καθοδηγούν τους διερχόμενους οδηγούς, ενώ η Τροχαία θα διευκολύνει την κίνηση των οχημάτων κατά τις πρώτες ημέρες εφαρμογής των προαναφερομένων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων.

 

Στη σχετική ανακοίνωση, η Αττικό Μετρό ΑΕ ευχαριστεί όλους τους κατοίκους και τους διερχόμενους οδηγούς για τη κατανόηση και συνεργασία τους στην υλοποίηση του μεγάλου και πολύπλοκου έργου, της κατασκευής των επεκτάσεων του Μετρό της Αθήνας.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Αττικό Μετρό, από τα ξημερώματα της Δευτέρας 30 Ιουλίου 2007 πραγματοποιήθηκε εργοταξιακή κατάληψη σε μία λωρίδα της Λεωφόρου Βουλιαγμένης στο ρεύμα προς Γλυφάδα και για απόσταση 300 μέτρων προκειμένου να κατασκευασθεί η σύνδεση της υφιστάμενης Γραμμής 2 του Μετρό με την υπό κατασκευή επέκταση της Γραμμής προς το Ελληνικό.

 

Συγκεκριμένα, μετά τον Σταθμό 'Αγιο Δημήτριο και στο ύψος της οδού Ορφέως, έγινε κατάληψη μίας λωρίδα της Λεωφ. Βουλιαγμένης ώστε να κατασκευασθεί με την μέθοδο του ανοικτού ορύγματος («cut and cover») σήραγγα μήκους 260μ., η οποία θα ενώσει την υφιστάμενη Γραμμή 2 του Μετρό με την υπό κατασκευή σήραγγα της επέκτασης του έργου προς το Ελληνικό, η οποία κατασκευάζεται ήδη με το Μηχάνημα Διάνοιξης Σηράγγων. Οι συγκεκριμένες εργασίες προβλέπεται να ολοκληρωθούν εντός του Φθινοπώρου και πριν από το τέλος του έτους θα πραγματοποιηθεί η κυκλοφοριακή αποκατάσταση της Λεωφόρου Βουλιαγμένης.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Αττικό Μετρό, το Μηχάνημα Διάνοιξης Σηράγγων έφθασε στις 4 Οκτωβρίου 2007 στο Σταθμό Αργυρούπολη, 15 ημέρες νωρίτερα από τον προκαθορισμένο χρόνο, έχοντας διανύσει τα πρώτα 1.350 μέτρα της διαδρομής του, στην επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό «Άγιος Δημήτριος - Ελληνικό». Αθόρυβα και δίχως απολύτως καμία όχληση στη λειτουργία της πόλης, το μηχάνημα διάνοιξης σηράγγων κατασκευάζει τη σήραγγα του έργου με κατεύθυνση προς τον επόμενο Σταθμό (Άλιμο) στον οποίο αναμένεται να φθάσει την άνοιξη του 2008, καλύπτοντας μια συνολική απόσταση 3.150 μέτρων.

 

Παράλληλα, οι κατασκευαστικές εργασίες της υπόγειας επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό προς το Ελληνικό συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς νυχθημερόν σε 14 εργοταξιακούς χώρους (σταθμοί, είσοδοι/έξοδοι, φρεάτια εξαερισμού, υπόγειος χώρος εναπόθεσης συρμών) όπου συνολικά εργάζονται 700 άτομα διαφόρων ειδικοτήτων.

 

Η υπόγεια επέκταση της Γραμμής 2 προς το Ελληνικό προβλέπεται να τεθεί σε λειτουργία στα τέλη του 2009 εξυπηρετώντας σε καθημερινή βάση περισσότερα από 80.000 άτομα. Αξίζει να σημειωθεί ότι με την λειτουργία της επέκτασης, σύμφωνα με τις μελέτες της Αττικό Μετρό προβλέπεται:

  • Μείωση κατά 50.000 οχηματομετακινήσεων ημερησίως (630.000 οχηματοχιλιομέτρων)
  • Μείωση εκπομπής διοξειδίου του άνθρακος (CO2) κατά 75.000 κ.μ. (140 τόνους) στην ατμόσφαιρα της πρωτεύουσας σε ημερήσια βάση.

 

Σημειώνονται ενδεικτικά ορισμένα μεγέθη της επέκτασης της Γραμμής 2 του Μετρό προς το Ελληνικό:

  • 5,5 χλμ σήραγγας, 4 Σταθμοί, 6 φρέατα εξαερισμού και ένας υπόγειος χώρος εναπόθεσης συρμών
  • Συνολικός όγκος των εκσκαφών του έργου : 980.000 κ.μ.
  • Σκυρόδεμα : 190.000 κ.μ.
  • Σιδηροπλισμός : 32.000 τόνοι
  • Πάσσαλοι : 44.000 μ.
  • Αγκύρια προσωρινής αντιστήριξης : 144.000 μ.
  • Γρανίτες αρχιτεκτονικών τελειωμάτων 12.000 τ.μ.
  • 5 υποσταθμοί έλξης συρμών 3.3 MW έκαστος
  • 6 μόνιμες ηλεκτρικές παροχές 20 ΚV, με 11 εγκαταστάσεις μετασχηματιστών ισχύος μεγέθους από 630 έως 2.500 kVA
  • 9 κύριες εγκαταστάσεις αερισμού σηράγγων συνολικής παροχής αέρα 1.600 κ.μ./δευτερόλεπτο
  • Πλήρης πρόσβαση σε ΑΜΕΑ με 16 ανελκυστήρες και 48 κυλιόμενες κλίμακες

 

Επισυνάπτεται φωτογραφία του μηχανήματος διάνοιξης σηράγγων.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 9 months later...

Επειδή βλέπω ότι παρατηθεί το thread να κάνω μια γρήγορη ενημέρωση για την πρόοδο του έργου από τον Οκτώβριο και μετά, σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις της Αττικό Μετρό.

 

Νοέμβριος 2007

Το μηχάνημα διάνοιξης συράγγων συνεχίζει την πορεία του με κατεύθυνση το σταθμό ΑΛΙΜΟ και έως σήμερα έχει κατασκευάσει το 34% της σήραγγας του έργου.

Σε εξέλιξη η κατασκευή περιμετρικών τοιχείων έως τη στάθμη έκδοσης εισιτηρίων στο Σταθμό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ.

 

Δεκέμβριος 2007

Συνεχίζονται οι αρχαιολογικές εργασίες στο σταθμό ΑΛΙΜΟ.

Σκυροδετήθηκαν τα τοιχεία και η πλάκα έως τη στάθμη έκδοσης εισιτηρίων και συνεχίζονται οι εργσίες οπλισμού στο σταθμό ΕΛΛΗΝΙΚΟ.

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες υδατοστεγάνωσης και σιδηροπλισμού εδαφόπλακας στο αμαξοστάσιο.

 

Ιανουάριος 2008

Το μηχάνημα διάνοιξης σηράγγων συνεχίζει την πορεία του με κατεύθυνση τον σταθμό ΑΛΙΜΟΣ και έχει κατασκευάσει το 45% της σήραγγας του Έργου.

Σκυροδετήθηκαν τα υποστηλώματα και τα εσωτερικά τοιχεία και εξελίσσεται η κατασκευή των περιμετρικών τοιχείων και μέρος της πλάκας έως την στάθμη έκδοσης εισιτηρίων στο σταθμό ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ.

Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι αρχαιολογικές εργασίες στο σταθμό ΑΛΙΜΟΣ και ξεκίνησε η κατασκευή πασσάλων προσωρινής αντιστήριξης.

 

Φεβρουάριος 2008

Το μηχάνημα διάνοιξης σηράγγων συνεχίζει την πορεία του με κατεύθυνση το σταθμό ΑΛΙΜΟΣ και έχει κατασκευάσει 2.800μ. της σήραγγας του Έργου.

Η κατασκευή πασσάλων προσωρινής αντιστήριξης βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη στο σταθμό ΑΛΙΜΟΣ.

Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι εργασίες προσωρινής αντιστήριξης προκειμένου να συνεχισθεί η εκσκαφή του σταθμού ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ.

Συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής οπλισμένων σκυροδεμάτων στους σταθμούς ΕΛΛΗΝΙΚΟ και ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ.

 

Μάρτιος 2008

Το μηχάνημα διάνοιξης σηράγγων συνεχίζει την πορεία του με κατεύθυνση τον σταθμό ΑΛΙΜΟΣ και έχει κατασκευάσει 3000 μ. (56%) σήραγγας του Έργου.

Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι εργασίες κατασκευής οπλισμένων σκυροδεμάτων στους σταθμούς ΕΛΛΗΝΙΚΟ και ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ.

Η κατασκευή πασάλλων προσωρινής αντιστήριξης βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη στον σταθμό ΑΛΙΜΟΣ και πολύ σύντομα ξεκινάει η εκσκαφή του Σταθμού.

Σε εξέλιξη βρίσκονται τα έργα πολιτικού μηχανικού (πλάκα θεμελίωσης) στο Αμαξοστάσιο.

 

Απρίλιος 2008

Σε φάση ολοκλήρωσης βρίσκονται οι εργασίες κατασκευής οπλισμένων σκυροδεμάτων στον σταθμό ΕΛΛΗΝΙΚΟ, όπου ξεκίνησαν και οι εργασίες τοιχοποιίας.

Ολοκληρώθηκε η κατασκευή πάσσαλων στον σταθμό ΑΛΙΜΟΣ, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες εκσκαφής του σταθμού.

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες κατασκευής οπλισμένων σκυροδεμάτων στο Αμαξοστάσιο.

 

Mάιος 2008

Το μηχάνημα διάνοιξης σηράγγων έχει ήδη κατασκευάσει 3.400μ. σήραγγας και συνεχίζει την πορεία του προς το σταθμό ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ.

Οι εργασίες κατασκευής οπλισμένων σκυροδεμάτων στους σταθμούς ΕΛΛΗΝΙΚΟ και ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ βρίσκονται σε στάδιο ολοκλήρωσης, ενώ σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες τοιχοποιίας.

Οι εργασίες εκσκαφής και προσωρινής αντιστήριξης βρίσκονται σε εξέλιξη στο σταθμό ΑΛΙΜΟΣ, ενώ σύντομα ολοκληρώνονται στο σταθμό ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ.

 

Ιούνιος 2008

Το μηχάνημα διάνοιξης σηράγγων αναμένεται τον Σεπτέμβριο να φθάσει στον τέταρτο σταθμό (ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ) της πορείας του.

Στους σταθμούς ΕΛΛΗΝΙΚΟ και ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ οι εργασίες κατασκευής οπλισμένων σκυροδεμάτων ολοκληρώθηκαν πρόσφατα ενώ οι εργασίες τοιχοποιϊας έχουν ολοκληρωθεί κατα 50%.

Στους σταθμούς ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ και ΑΛΙΜΟΣ συνεχίζονται οι εργασίες εκσκαφών/ προσωρινών αντιστηρίξεων.

Στο Αμαξοστάσιο σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες οπλισμένων σκυροδεμάτων.

 

Ιούλιος 2008

Το μηχάνημα διάνοιξης σηράγγων έχει κατασκευάσει το 77% της σήραγγας της επέκτασης 2. Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι εργασίες τοιχοποιίας στους σταθμούς ΕΛΛΗΝΙΚΟ και ΑΡΓΥΡΟΥΠΟΛΗ.

Στο Σταθμό ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ξεκίνησαν πρόσφατα οι εργασίες κατασκευής της πλάκας δαπέδου του σταθμού.

 

Αύγουστος 2008

Το μηχάνημα διάνοιξης σηράγγων προβλέπεται τον επόμενο μήνα να φθάσει στον τέταρτο και τελευταίο σταθμό (ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ) της πορείας του.

Πρόσφατα ολοκληρώθηκε η απόσπαση των αρχαιολογικών ευρημάτων που ανακαλύφθηκαν στο σταθμό ΑΛΙΜΟ.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...