Jump to content

[CAR] Suzuki Ignis


Deadly_Sin1629395575
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Γεια σας παιδιά! :)

 

 

Είμαι και εγώ κάτοχος ενός Ignis Sport, από τον Αύγουστο του 2004, και είμαι μέλος στο Ignis Sport Club!!! :D

 

 

 

 

 

http://img202.imageshack.us/img202/1669/suzukiignissport48dw.jpg

Link to comment
Share on other sites

αμα δεν βαριεσαι , κανε μας ενα μικρο review και παρουσιασε μας το αμαξακι σου........

 

:)

Review απο τοπική εφημερίδα...

 

SUZUKI Ignis Sport

 

Η υψηλή τεχνολογία, το πνεύμα και το πάθος των μηχανικών που έφεραν το Ignis Super 1600 στην κορυφή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι στην κατηγορία Junior, αποτελούν τη βάση της δημιουργίας του Ignis Sport. Ένα αυτοκίνητο που αποδεικνύει πως οι αγώνες μπορούν να μεταφέρουν σε μας εφαρμογές και λύσεις ικανές να μας κρατήσουν για πάντα νέους. Σήμερα, λοιπόν, θα δούμε κάτι που λειτουργεί ως φάρμακο κατά της γήρανσης του εγκεφάλου.

 

Κινητήρας διαμάντι με κυβισμό 1,5 λίτρων. Η τροφοδοσία με ψεκασμό πολλαπλών σημείων, οι 2 εκκεντροφόροι, οι 16 βαλβίδες με σύστημα χρονισμού εισαγωγής (VVTi) και το βελτιωμένο σύστημα εξαγωγής συμβάλλουν στην απόδοση μεγάλης ισχύος 109 ίππων στις 6.400 σ.α.λ.(τα δυναμόμετρα στην Αθήνα δείχνουν πάνω από 114 ίππους, ενω το ''power magazine'' κάνει λόγο για 120) και υψηλής ροπής, 14,3χλγμ/4.100 σ.α.λ.

 

Με τα αρκετά καλά φρένα με δίσκους και πίσω,(τα μπροστά αεριζόμενα), με σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών (ABS) και κατανεμητή πέδησης (EBD), το σωστό στήσιμο της ανάρτησης, το βάρος που δεν ξεπερνά τα 935 κιλά, ξεκινήσαμε τη δοκιμή. Πρώτα μέσα στην πόλη, όπου μας εντυπωσίασε η ευελιξία του Ιgnis Sport και η χαμηλή του κατανάλωση. Αργότερα σε διαδρομές με στροφές όπως αυτές του Πηλίου και της Γούρας όπου οι στροφές παίρνονταν με τρεις ρόδες (ο εσωτερικός τροχός ήταν μονίμως στον αέρα) και τέλος στην Εθνική όπου διαπιστώσαμε τελική μεγαλύτερη αρκετά από αυτή που ανακοινώνει ο κατασκευαστής, (ξεπέρασε τα 185 χιλιόμετρα) τη στιγμή που το αυτοκίνητο έδειχνε πολύ σφιχτό έχοντας μόνο 3.400 χιλιόμετρα.

 

Το εσωτερικό του έχει σπορτίφ αισθητική, βασικά στοιχεία για την διαμόρφωση της αποτελούν τα μπάκετ καθίσματα της RECARO, το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι, η απομίμηση ανθρακονήματος στην κεντρική κονσόλα, τα όργανα με λευκό φόντο και καταπληκτικό φωτισμό. Όλα τα παραπάνω είναι στοιχεία υπεραρκετά για να τονίσουν τη διαφορά αυτής της έκδοσης του Ignis από την υπόλοιπη σειρά.

 

Μοναδικές ενστάσεις αφορούν την επιμονή των Ιαπώνων σε κινητήρες 1,5 και όχι περιέργως - για την Ευρώπη τουλάχιστόν - σε έναν 1,6 λίτρων καθώς και στην έλλειψη ένδειξης θερμοκρασίας στον πίνακα οργάνων. Η έκδοση Xplod (συνεργασία της Suzuki με την Sony) δημιουργεί μοναδική εμπειρία συνδυάζοντας ιδανικά την οδηγική με την ακουστική απόλαυση. Ο κλιματισμός και όλες οι συνηθισμένες, πλέον, ηλεκτρικές ευκολίες συμπληρώνουν, κατά τη γνώμη μας, μια πολύ καλή σχέση τιμής-εξοπλισμού.

Link to comment
Share on other sites

λιγα πραγματα λεει και πολυ γενικα........

ο τυπος απο την εφημεριδα μαλλον δεν ξερει και πολλα ή τουλαχιστον δεν ξερει πως να μεταφερει στο γραπτο λογο.........

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Kalhspera paidia.....kserei kaneis site apo Kina pou na mporw na agorasw online eisagwgh kai anarthsh gia Suzuki Ignis Sport kai na ta paradidoun Ellada????kai an ginetai na einai original Suzuki ta parts kai oxi apo alles etaireies......eyxaristw
http://www.lottery24.com/img/horoscope/capricorn.gif Αιγόκερως Είσαι???
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...