Villis Δημοσιεύτηκε November 17, 2006 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε November 17, 2006 Φίλοι μου αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με ενα cd recorder της Plextor. Mε το που ανοίγω τον υπολογιστή, το ledάκι του (του recorder) αναβοσβήνει συνεχώς και όταν εισάγω cd για να το παίξει δεν το διαβάζει καν. Το ίδιο και με άδειο cd που θέλω να γράψω. Ούτε καν το αναγνωρίζει, πόσο μάλλον να το γράψει. Να τονίσω πως παλιά δούλευε κανονικά και ότι δεν έκανα καμία άλλη αλλαγή στο hardware. Για ένα φεγγάρι είχε ξαναρχίσει να δουλέυει αλλά μετά από λίγες μέρες και πάλι τα ίδια... Όποια βοήθεια ευπρόσδεκτη! :) Παράθεση Τhe end of an era... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gskrekos Δημ. November 17, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2006 Τα πλεξτορ εχουν ον-λαιν εγγυηση και support πηγαινε εδω:http://www.plextor.be/ και για κανε κανα firmware upgrade για αρχη και επικοινωνησε μαζι τους για το προβλημα σου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kormos Δημ. November 17, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 17, 2006 Φίλοι μου αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με ενα cd recorder της Plextor. Mε το που ανοίγω τον υπολογιστή, το ledάκι του (του recorder) αναβοσβήνει συνεχώς και όταν εισάγω cd για να το παίξει δεν το διαβάζει καν. Το ίδιο και με άδειο cd που θέλω να γράψω. Ούτε καν το αναγνωρίζει, πόσο μάλλον να το γράψει. Να τονίσω πως παλιά δούλευε κανονικά και ότι δεν έκανα καμία άλλη αλλαγή στο hardware. Για ένα φεγγάρι είχε ξαναρχίσει να δουλέυει αλλά μετά από λίγες μέρες και πάλι τα ίδια... Όποια βοήθεια ευπρόσδεκτη! :) Καλησπέρα... Έχω και εγώ κάποιες Plextor και αν εξαιρέσεις την μικρή ταλαιπωρία για την συνεννόηση με το τεχνικό τμήμα είναι άμεσα εξυπηρετικοί... Κατευάζεις ένα προγραμματάκι το PXInfo το "τρέχεις" και σου βγάζει κάποιες πληροφορίες... Έπειτα συμπληρώνεις το Έντυπο αίτησης RMA Εμένα προσωπικά πήρε η όλη υπόθεση 4 ημέρες για την συνεννόηση και παραλαβή νέας συσκευής... *Να σημειώσω πως μπορείς πρώτα να τεστάρεις κάποιο νεότερο firmware όπως έχει προαναφερθεί μήπως λυθεί το πρόβλημα σου και έπειτα αν είσαι εντός εγγύησης να ακολουθήσεις την τυπική διαδικασία του Service :O Παράθεση "Δεν με πειράζει να πηγαίνω για δουλειά αλλά αυτή η 8ωρη αναμονή για να γυρίσω σπίτι με σκοτώνει!!!!!!!" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.