MsK Δημοσιεύτηκε September 29, 2006 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε September 29, 2006 Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών έχει δημιουργήσει ένα βασικό δίκτυο για την 24-ωρη σύνδεση κομβικών σημείων του Λεκανοπεδίου. Ήδη λειτουργούν τέσσερις ολονύχτιες, λεωφορειακές γραμμές, πέραν των πέντε γραμμών EXPRESS που εξυπηρετούν το αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος. Σημειώνεται ότι για τις γραμμές του Αεροδρομίου ισχύει ειδικό καθεστώς λειτουργίας (δηλαδή στα δρομολόγια προς το Αεροδρόμιο επιτρέπεται ΜΟΝΟ η επιβίβαση, ενώ στα δρομολόγια από το Αεροδρόμιο ΜΟΝΟ η αποβίβαση πλην της γραμμής Χ96 όπου επιτρέπεται η αποβίβαση/επιβίβαση σε όλες τις στάσεις για τα νυχτερινά δρομολόγια ΜΟΝΟ) και διαφορετικό κόμιστρο. Το ωράριο λειτουργίας τους είναι σε γενικές γραμμές από 00:00 (μεσάνυχτα) μέχρι 5:30 ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ενώ για την διαδρομή, τις στάσεις και τους ισχύοντες πίνακες δρομολογίων μπορείτε να ενημερώνεστε από τους παρακάτω συνδέσμους ή την τηλεφωνική γραμμή 185. 500 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΚΗΦΙΣΙΑ (κατά μήκος της γραμμής του ΗΣΑΠ) X14 ΣΥΝΤΑΓΜΑ - ΚΗΦΙΣΙΑ (επέκταση της γραμμής X14 ΣΥΝΤΑΓΜΑ - ΟΑΚΑ) 040 ΠΕΙΡΑΙΑΣ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ (ταυτίζεται με την πρωινή γραμμή) 11 ΑΝ. ΠΑΤΗΣΙΑ - ΠΑΓΚΡΑΤΙ - Ν. ΕΛΒΕΤΙΑ (Γραμμή Τρολεϊ) 790 ΓΛΥΦΑΔΑ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ (ΑΓ. ΑΝΤΩΝΙΟΣ) (διαδρομή παράλληλα με τον άξονα της γραμμής 2 του Μετρό από 00:30 έως 04:30) Νυχτερινή λειτουργία Τραμ Το δίκτυο του Τραμ λειτουργεί ΚΑΙ τις νυχτερινές ώρες δηλαδή από 00:00 (μεσάνυχτα) μέχρι 5:00 την Παρασκευή και το Σάββατο ΜΟΝΟ με συχνότητα ανά 40’. Για τα ισχύοντα δρομολόγια μπορείτε να ενημερώνεστε από τους παρακάτω συνδέσμους ή την τηλεφωνική γραμμή 185. T1 - Σύνταγμα - Νέο Φάληρο Τ2 - Σύνταγμα - Γλυφάδα Τ3 - Νέο Φάληρο - Γλυφαδα Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NiCkOs_gr Δημ. September 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. September 29, 2006 Πολύ χρήσιμο, σε ευχαριστούμε :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
guru Δημ. October 2, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 2, 2006 Είναι απαράδεκτο και γελοίο να λειτουργούν τη νύχτα οι ελάχιστες αυτές γραμμές (4 + 5!!!). Κανονικά, σε μια πολιτισμένη πόλη (για την ακρίβεια σε μια μεγαλούπολη με πληθυσμό πάνω από 4 εκατομμύρια), θα λειτουργούσαν πολύ περισσότερες γραμμές τη νύχτα, ή έστω κάποιες ώρες της νύχτας. Κατά τη γνώμη μου τη νύχτα θα έπρεπε να λειτουργούν τροποποιημένες γραμμές που να αντιστοιχούν στις γραμμές κορμούς, π.χ. Ν2 Αθήνα - Βούλα, Ν5 Αθήνα - Αγία Παρασκευή (ή Αθήνα - Παλλήνη), Ν11 Αθήνα - Πετρούπολη, Ν12 Αθήνα - Άνω Λιόσια κλπ. Επίσης κάποιες γραμμές που διέρχονται από οδικούς άξονες με μεγάλη κίνηση και συγκεντρώνουν μεγάλη επιβατική κίνηση (κυρίως «διαδημοτικές»), π.χ. 703, 421, θα έπρεπε επίσης να λειτουργούν τη νύχτα. Για τα μέσα σταθερής τροχιάς θα γράψω στο επόμενο μήνυμα. Κλείνοντας δε μπορώ να μην πω ότι η πολιτική του Υπουργείου Μεταφορών διαχρονικά ευνοεί (σκανδαλωδώς) τόσο τα Ι.Χ. αυτοκίνητα όσο και τα ταξί. Όσοι δεν έχουν δικό τους αυτοκίνητο, να μην κυκλοφορούν τη νύχτα, ή να τα σκάνε στα ταξί. Χώρια το περιβαλλοντικό ζήτημα... Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/guru7/36824/444282/0/logo_mini.jpg ● Γιάννης Πετρίδης (Δευτέρα – Παρασκευή, 16:00–17:00, ΝΕΤ 105,8, 17:10–18:10+ Τρίτο Πρόγραμμα) ● Πάνος Χρυσοστόμου (Δευτέρα – Πέμπτη, 21:00–22:00, Δεύτερο Πρόγραμμα) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
guru Δημ. October 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2006 Νυχτερινά δρομολόγια στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, προαστιακός, τραμ) Ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών, Μιχάλης Λιάπης, είχε εξαγγείλει την επέκταση του ωραρίου των μέσων σταθερής τροχιάς ως τις 02:00 κάτι που ουδέποτε υλοποίησε. Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε οι 3 γραμμές του μετρό, τμήμα του προαστιακού (όταν προχωρήσουν τα έργα...) και πιθανώς το τραμ (ακόμα έχει μικρό δίκτυο) να λειτουργούν καθημερινά (Κυριακή – Πέμπτη) 05:00 – 02:00. Παρασκευή μέχρι τις 03:00 (ή και όλη τη νύχτα), ενώ ξημερώματα Σαββάτου προς Κυριακή να μη σταματούν καθόλου (όπως το τραμ). Το καλοκαίρι επέκταση του ωραρίου κατά 1 ώρα. Τα δρομολόγια θα μπορούσαν να είναι ανά 15 λεπτά. Λόγω των αυξημένων εξόδων και της λιγότερης κίνησης, τις νυχτερινές ώρες να ισχύει άλλο εισιτήριο, με κόστος 1,5 ή 2 φορές την τιμή του κανονικού. Σε ορισμένες πόλεις, υπάρχουν συστήματα μετρό που λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο. Καλό παράδειγμα ο υπόγειος σιδηρόδρομος της Νέας Υόρκης, όπου σε μερικές γραμμές (services, υπηρεσίες, τις λένε) δεν υπάρχει τελευταίο τραίνο! Υπάρχουν και επικαλύψεις μεταξύ των γραμμών μετρό (δείτε τον χάρτη: http://www.mta.info/nyct/maps/submap.htm , http://en.wikipedia.org/wiki/Image:NYC_subway_simplified_map_50pct-optimized.png , http://commons.wikimedia.org/wiki/Image:NYC_subway_map.png ), οπότε πρακτικά το μεγαλύτερο μέρος του υπόγειου της Ν.Υ. λειτουργεί όλες τις ώρες! Τρεις από αυτές που κλείνουν για κάποιες ώρες, καλύπτονται από αντίστοιχες λεωφορειακές γραμμές (Shuttle Bus Service). Μπορείτε να δείτε ακριβώς τα δρομολόγια στην ακόλουθη σελίδα (τη νύχτα είναι συνήθως ανά 20 λεπτά – καθημερινές και Σαββατοκύριακο) http://www.mta.info/nyct/service/schemain.htm ● όλο το 24ωρο: 1, 2, 4, 6, 7, A, D, E, F, G, J, L, M, N, Q ● Shuttle Bus Service: 3 (επίσης καλύπτεται εν μέρει από τη 2), 5 (επίσης καλύπτεται εν μέρει από τις 4 και 2), R (τμήμα κοινό με πολλές, το λεωφορείο καλύπτει το υπόλοιπο), ● Δεν λειτουργούν τη νύχτα: B (τμήμα κοινό με τη D), C (μέρος της A), V (μέρος της F), W (μέρος της N), Z (ίδια με την J) New York City Subway Although a few stations close overnight or on weekends, the New York City subway is among the few rapid transit systems in the world that operate 24 hours a day, along with PATH (connecting New Jersey with Manhattan) and PATCO (linking Philadelphia with southern New Jersey). (Two individual lines of the Chicago 'L' also run at all times.) [ http://en.wikipedia.org/wiki/New_York_City_Subway ] Επίσης το υπόγειο τραίνο Port Authority Trans-Hudson Railroad (PATH) λειτουργεί όλο το 24ωρο: PATH operates 24 hours a day, seven days a week. [ http://en.wikipedia.org/wiki/Port_Authority_Trans-Hudson ] Τη νήσο Staten, μέρος της πόλης της Ν.Υ. καλύπτει σιδηροδρομική γραμμή (Staten Island Railway), κάτι σαν τον δικό μας ηλεκτρικό, που λειτουργεί επίσης όλο το 24ωρο (τη μέρα ανά 15-30 λεπτά, 1 με 4 τη νύχτα ανά 1 ώρα). [ http://www.mta.info/nyct/sir/ ] Για το μετρό του Λονδίνου: London Underground The Underground does not run 24 hours a day because all track maintenance must be done at night after the system closes. First trains on the network start operating shortly after 4:30AM with the last trains running until around 1:30AM. Unlike systems such as the New York City Subway, few parts of the Underground have express tracks that would allow trains to be routed around maintenance sites. Recently, greater use has been made of weekend closures of parts of the system for scheduled engineering work. [ http://en.wikipedia.org/wiki/London_Underground ] Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/guru7/36824/444282/0/logo_mini.jpg ● Γιάννης Πετρίδης (Δευτέρα – Παρασκευή, 16:00–17:00, ΝΕΤ 105,8, 17:10–18:10+ Τρίτο Πρόγραμμα) ● Πάνος Χρυσοστόμου (Δευτέρα – Πέμπτη, 21:00–22:00, Δεύτερο Πρόγραμμα) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jarjap Δημ. October 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2006 Θα συμφωνήσω με τον φίλο guru ότι οι λεωφορειακές γραμμές νυχτερινής λειτουργίας είναι ελάχιστες και η συχνότητα των δρομολογίων τους απελπιστική (πχ για τη γραμμή 500, 30 λεπτά και για την 790, 40 λεπτά!). Θα έπρεπε να λειτουργούν τουλάχιστον 20-25 νυχτερινές λεωφορειακές γραμμές με συχνότητα δρομολογίων 15 με 20 λεπτά, για να καλύπτουν στοιχειωδώς τις ανάγκες των κατοίκων του λεκανοπεδίου. Ευχής έργον θα ήταν να λειτουργούσαν και τα μέσα σταθερής τροχιάς όλο το 24ωρο. Δεν ξέρω βέβαια κατά πόσο είναι εφικτό είτε λόγου κόστους είτε λόγω αναγκών συντήρησης. Για να πούμε την αλήθεια το μετρό της Νέας Υόρκης είναι από τα ελάχιστα που λειτουργούν όλο το 24ωρο (πχ ούτε στο Λονδίνο ούτε στο Παρίσι λειτουργούν όλο το 24ωρο). Αλλά για παράδειγμα στο Λονδίνο λειτουργούν περίπου 100 νυχτερινές λεωφορειακές γραμμές με συχνότητα διέλευσης, για τις περισσότερες, 15 με 20 λεπτά . Παράθεση Open your Windows to Freedom! [sIGPIC][/sIGPIC] http://www.reactos.org Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aimilios Δημ. October 4, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2006 Τουλάχιστον Παρασκευή & Σάββατο βράδυ θα έπρεπε να λειτουργούν όσα μέσα μπορούν περισσότερα και ιδιαίτερα της σταθερής τροχιάς. Παράθεση Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS) Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920) ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aggelopas Δημ. October 4, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 4, 2006 To subway στο ΝΥ παρ'ολη την παρακμη στους σταθμους,σε επιπεδο υπηρεσιων ειναι χρονια μπροστα. Η ΜΤΑ (που ειναι ιδιωτικη οπως και η αμετρο) βεβαια εχει συμβαλει σε αυτο καθως εχει αγορασει και τα λεωφορεια της πολης οποτε συνεργαζονται ανετα. Παράθεση Mutilator :shifty: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
AnGeo_7 Δημ. January 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2008 Χαίρεται. Σας μιλάει ενας απελπισμένος νέος ετων 18 που μένει στην Αγία Παρασκευή. Κάθε μερα λοιπόν που περνάει 12 το βραδυ και ειμαι κέντρο ή καπου προς τα εκεί -για να μη μιλήσω για πιο μακρια- μια η λύσις: ταξί. και ερωτω είναι δυνατόν να παίρνει ένας φοιτητης η και οποιοσδήποτε αλλος τοσα πολλα μεταμεσονύχτια ταξι... Και καταλήγω.. δε μπορουνε να βάλουν περισσοτερες 24ωρες γραμμες εστω και ανα μια ωρα.. κατι που να ανεβαινει προς μεσογεια.. Εχω στείλει 50 mails στον οασα.. τπτ : ουτε φωνη ουτε ακρόαση.. Και το ταξίμετρο...τρεχει!:wacko: Παράθεση Αγγελίες στο Buy & Sell Μόνο.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. February 6, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 6, 2008 Πραγματικά θα έπρεπε να υπάρχει μια 24ωρη γραμμή που να καλύπτει τη Μεσογείων, τουλάχιστον μέχρι την Αγ.Παρασκευή. Πόσο θα τους κόστιζε να έβαζαν ένα λεωφορείο να κάνει αυτό το δρομολόγιο ανά 1ώρα? Μόνο ένα όχημα θα απαιτείτο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aimilios Δημ. February 7, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2008 Εκτός από όχημα χρειάζεται και οδηγός. Δυστυχώς νομίζω ότι έχουμε μπεί σε ένα φαύλο κύκλο «δεν βάζουμε οχήματα γιατί δεν έχουμε κόσμο και δεν βγαίνει το κόστος» και «δεν έχουμε κόσμο γιατί προτιμούν τα αυτοκίνητα από τα άθλια ΜΜΜ»... :( Παράθεση Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS) Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920) ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. February 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2008 Εκτός από όχημα χρειάζεται και οδηγός. Δυστυχώς νομίζω ότι έχουμε μπεί σε ένα φαύλο κύκλο «δεν βάζουμε οχήματα γιατί δεν έχουμε κόσμο και δεν βγαίνει το κόστος» και «δεν έχουμε κόσμο γιατί προτιμούν τα αυτοκίνητα από τα άθλια ΜΜΜ»... :( Ένα όχημα και ένας οδηγός μόνο! Η διαδρομή από το κέντρο μέχρι την πλατεία Αγ.Παρασκευής μετά τις 12 μπορεί να γίνεται άνετα σε χρόνο κάτω των 30' άρα για δρομολόγια ανά 1 ώρα δε χρειάζεται κάτι άλλο (λέω εγώ τώρα...) Δεδομένου ότι από τη Μεσογείων περνάνε τόσες γραμμές λεωφορείου πιστεύω ότι της αξίζει και μια 24ωρη γραμμή. Άλλωστε είναι ένας από τους 4-5 πιο σημαντικούς άξονες της Αθήνας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aimilios Δημ. February 8, 2008 Κοινοποίηση Δημ. February 8, 2008 Δεν διαφωνώ καθόλου και θα το ήθελα και πολύ κιόλας (Αγιο Παρασκευιώτης γαρ). ;) Αλλά δυστυχώς δεν το βλέπω... :( Παράθεση Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS) Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920) ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.