Jump to content

All about Ducati


dmkias_46
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 143
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

εχει ανακοινωθει κατι για τη τιμη της?

φανταζομαι θα ξεκιναει πανω απο 18500 ευρω.:(

Pare se auto to tilefono-210-5540640...logika tha kseroun....

 

ameriki

The 1098 Biposto will carry a manufacturers suggested retail price of $14,995.The 1098 S will be priced at $19,995, while the limited edition 1098 S Tri-Colore will be $24,995. The 1098 S Tri-Colore will feature a evocative red, white and green racing livery and a Termignoni performance exhaust system, among other performance enhancements.Prices in Canada will be $19,995 for standard version, while the 1098 S will be $24,995 and the Tri-Colore will be $29,995.

http://www.ducati.com/en/bikes/my2007/ModelPage.jhtml?family=Superbike&model=SBK1098-07

http://www.ducati.ms/forums/attachment.php?attachmentid=8925

 

Review

http://www.motorcycledaily.com/18december06_2007ducati1098.htm

 

http://www.riders-club.com/mov/duca...06kyarami02.avi

http://www.riders-club.com/mov/duca...06kyarami01.avi

Link to comment
Share on other sites

Stin Italia tha exei peripou 17.000e.

 

αρα ξεκινησε κανονικα να πωλειται στο εξωτερικο.:)

με το καλο και στην ελλαδιτσα μας...

αγιο μου βασιλη φερε μου μια τα χριστουγεννα...:p

Link to comment
Share on other sites

παρτε το μοτο, εχει παρουσιαση την 1098, και dvd motogp
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420Χ150 και 16Κ
Link to comment
Share on other sites

για να ονειρευτεις...

 

δε με παιρνει αλλο,ονειρευομαι ducati απο τοτε που κυκλοφορουσε η 916.:)

τοτε που ειχαμε ακομη δραχμες και που το μοτο τριτη εκανε μια κληρωση και χαρισε μια σε καποιον αναγνωστη.

και δυστυχως δεν ημουν εγω.:( :( :(

Link to comment
Share on other sites

μαζεψε λεφτα, και καποια μερα θα γινει το ονειρο σου πραγματικοτητα
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420Χ150 και 16Κ
Link to comment
Share on other sites

μαζεψε λεφτα, και καποια μερα θα γινει το ονειρο σου πραγματικοτητα

 

μπα...

δε παραγεται πλεον η 916.:D

καλα να ειμαστε!:O

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

νεες τιμες απο την hellinmoto για οποιον ενδιαφερεται:

 

Μοντέλο: Ducati 749 Dark

Τιμή: 12.960 €

 

Μοντέλο: Ducati 749

Τιμή: 10.200 €

 

Μοντέλο: Ducati 749S

Τιμή: 10.900 €

 

Μοντέλο: Ducati 749R

Τιμή: 18.500 €

 

Μοντέλο: Ducati 999

Τιμή: 14.990 €

 

Μοντέλο: Ducati 999S

Τιμή: 23.790 €

 

Μοντέλο: Ducati 999R XEROX

Τιμή: 29.500 €

 

και κατι για το τελος και τα μεγαλα πορτοφολια:

Μοντέλο: Ducati Desmosedici RR

Τιμή: 59.900 €

 

Μοντέλο: MV Agusta F4 1000 VELTRO STRADA http://www.hellinmoto.gr/images/models/thumb/veltro7g.jpg

Τιμή: 59.900 €

 

Μοντέλο: MV Agusta F4 1000 SENA http://www.hellinmoto.gr/images/models/thumb/F4%201000%20Sena.jpg

Τιμή: 32.900 €

 

η επιλογη δικη σας, μεταξυ μας με 10900ευρω ειναι χαλαρα οι καλυτερες επιλογες.:D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

λοιπον, σημερα στο καταστημα hellinmoto ηρθε η πρωτη 1098 και μαλιστα η s εκδοση.:D

μπηκα και περιεργαστηκα τη μοτοσυκλετα και ομολογω οτι εμεινα εκπληκτος.:!:

η μηχανη ειναι απιστευτα μικρη (ισως και μικροτερη της 999) εχει εξαιρετικο φινιρισμα και απιστευτη (για ducati) ποιοτητα κατασκευης.

εχει πολυ (παρα πολυ) sport θεση οδηγησης και ενα απιστευτο μονομπρατσο.:p

το μονο μειον για εμενα ειναι ο καπως παραξενος (και παλι για ducati) σχεδιασμος των μπροστινων φωτιστικων που δε θυμιζουν και πολυ ευρωπαικη και ποσο δε ducati μοτοσυκλετα.:X

αν "εφερναν" λιγο περισσοτερο στα φωτιστικα της 916 θα ηταν μια κουκλα.

η ουρα της μοτοσυκλετας σε συνδυασμο με το ψαλιδι (μονομπρατσο) και τις εξατμισεις ειναι -ισως- οτι πιο ομορφο εχω δει σε μοτοσυκλετα μετα την 916 και την Mh900e.

τιμες απο 18990 ευρω για την απλη...

 

περισσοτερα οταν την οδηγησω (οσο ζω ελπιζω).:p

Link to comment
Share on other sites

αντε να δω και την πρωτη 1098 να κυκλοφορει
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420Χ150 και 16Κ
Link to comment
Share on other sites

αντε να δω και την πρωτη 1098 να κυκλοφορει

 

και ναι, ολοκαινουρια 1098 :D σημερα αραγμενη εξω απο το flocafe στο μικρολιμανο.

δεν εχω φωτο και δυστυχως εφευγα και δε μπορουσα να κατσω να περιμενω να τη βαλει μπροστα ο ευτυχης ιδιοκτητης.:(

Link to comment
Share on other sites

εγω δεν θα αντεχα, θα την καβαλαγα και θα εφευγα!
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420Χ150 και 16Κ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

μια εξαιρετικη μηχανολογικη αναλυση γυρω απο το desmosedici που βρηκα:

 

Ducati Desmosedici RR - ανάλυση

 

H Ducati παρουσίασε την πρώτη της μοτοσυκλέτα με άμμεσους δεσμούς με τους αγώνες Moto GP, την Desmosedici RR.

H μοτοσυκλέτα μοιάζει σε μεγάλο βαθμό με την αγωνιστική, εξωτερικά αλλά και στα μηχανικά της μέρη. Θα έχει παρόμοιο κινητήρα, πλαίσιο και αναρτήσεις αλλά και αρκετές διαφορές σε σχέση με την αγωνιστική.

 

Κινητήρας.

 

Ο κινητήρας της μοτοσυκλέτας παραγωγής βασίζεται σε αυτόν της αγωνιστικής. Ειναι τετρακύλινδρος σε διάταξη V με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών. Χρησιμοποιεί δεσμοδρομικό έλεγχο για την λειτουργία των βαλβίδων και ανισοκατανεμημένα διαστήματα ανάφλεξης.

Οι αρχικοί κινητήρες του 2003 λειτουργούσαν σαν ένας δικύλινδρος και η ανάφλεξη γινόταν ταυτόχρονα ανα ζεύγος κυλίνδρων. Ο σκοπός αυτής της διάταξης είναι η μεγιστοποίηση της πρόσφησης των ελαστικών που απ'όσο φαίνεται πολλές φορές αποδίδουν καλύτερα με αραιούς παλμούς ώσης σε σύγκριση με μικρότερης έντασης αλλά πυκνότερους.

Στην μοτοσυκλέτα παραγωγής όπως και στις τελευταίες εκδόσεις της αγωνιστικής πιθανότατα χρησιμοποιείται μια ενδιάμεση σειρά ανάφλεξης, όχι ανάλογη μιας δικύλινδρης μηχανής αλλά ούτε και με ισοκατανεμημένα διαστήματα όπως ένας κλασσικός τερακύλινδρος.

http://www.robotpig.net/automotive/desmosedici/engine_01.jpg

 

Ο κινητήρας παραγωγής είναι πιθανότατα φαρδύτερος επειδή είναι σχεδιασμένος ωστε να αντέχει πολύ περισσότερο απο τον αγωνιστικό. Επίσης οι βαλβίδες του αν και έχουν παρόμοιο άνοιγμα και διάρκεια υφίστανται πολύ χαμηλότερες καταπονήσεις. Το πολύ άγριο προφίλ των εκκεντροφόρων του αγωνιστικού κινητήρα ανοίγει και κλείνει πολύ γρήγορα τις βαλβίδες μεγιστοποιόντας το χρονικό διάστημα που αυτές βρίσκονται στο μέγιστο άνοιγμά τους. Παράλληλα όμως τις υποβάλει σε μεγάλες επιταχύνσης που εκτός απο μικρή διάρκεια ζωής απαιτούν συχνότατη συντήρηση του πολύπλοκου μηχανισμού desmo. Για τους λόγους αυτούς ο κινητήρας παραγωγής έχει εκκεντροφόρους πολύ ομαλότερου προφίλ.

Ο κινητήρας αποδίδει 200+ άλογα στις 13.000σ.α.λ όντας ένας απο τους ισχυρότερους (αν όχι ο ισχυρότερος) παραγωγής αν και φυσικά υπολείπεται απο τα 250-260 άλογα του αγωνιστικού μοτέρ.

Το launch / traction control της αγωνιστικής έκδοσης θα απουσιάζει στη μοτοσυκλέτα παραγωγής μιας και είναι ευαίσθητη και εν πολλοίς μυστική τεχνολογία.

 

Πλαισιο.

Σύμφωνα με την Ducati το πλαίσιο της RR μοιράζεται την βασική αρχιτεκτονική και γεωμετρία του με την αγωνιστική μοτοσυκλέτα του 2006. Υπάρχουν όμως και κάποιες σημαντικές διαφορές που διαφοροποιούν την έκδοση δρόμου απο την αγωνιστική. Φυσικά και οι δύο χρησιμοποιούν χωροδυκτίωμα (σχεδόν έστω) απο σωλήνες χρωμομολυβδενιούχου χάλυβα.

Η σημαντικότερη διαφορά εντοπίζεται στα σημεία σύνδεσης του κινητήρα με το πλαίσιο. Ο κινητήρας ειναι εντατό μέρος του πλαισίου και επάνω του εδράζεται η πίσω ανάρτηση. Επίσης χρησιμοποιείται σαν στέλεχος για τον πλήρη τριγωνισμό του πλαισίου. Στην ακόλουθη φωτογραφία φαινεται αριστερά η Desmosedici RR και δεξιά το πλαίσιο της αγωνιστικής μοτοσυκλέτας του 2006.

http://www.robotpig.net/automotive/desmosedici/frame01.jpg

 

 

 

Στα σημεία που δείχνουν τα μπλέ βελάκια στις δύο εικόνες βλέπουμε την πρώτη σημαντική διαφορά. Ενώ στην αγωνιστική οι σωλήνες καταλήγουν σε ένα κυλινδρικό στέλεχος στην RR ενώνονται με ένα χυτό μέρος με εσωτερικά νεύρα. Εκτός απο την ανθεκτικότερη έδραση του -βαρύτερου- υποπλαισίου στη μοτοσυκλέτα παραγωγής το εξάρτημα αυτό φαίνεται να ενισχύει την τοπική ακαμψία στο σημείο αυτό.

Με τα πράσινα βελάκια φαίνεται μια δέυτερη σημαντική διαφορά (αν και λόγω των περιορισμένων φωτογραφιών και σχημάτων στο σημείο αυτό κάνουμε εκτίμηση και μόνο). Ενώ στο αγωνιστικό πλαίσιο υπάρχει ένας σωλήνας που ενώνει τις εμπρός με τις πίσω βάσεις (το κυρτό στέλεχος που δείχνούν τα πράσινα βελάκια στο δεξιά σχήμα), στην RR ο σωλήνας αυτός φαίνεται να απουσιάζει ή να εδράζεται πολύ ψηλότερα. Το αποτέλεσμα είναι στο σημείο αυτό να έχουμε ελαστικότερη έδραση του κινητήρα στη μοτοσυκλέτα παραγωγής.

 

Ο λόγος για τις διαφορές αυτές είναι διττός. Πρέπει να μειωθούν οι κραδασμοί του κινητήρα, ο οποίος εδράζεται απ'ευθείας στο πλαίσιο χωρίς ελαστικούς συνδέσμους, ενώ επίσης δεν έχει αντικραδασμικούς άξονες. Ακόμα θα πρέπει να αλλάξει η ελαστικότητα του πλαισίου στα ανάλογα επίπεδα ωστε να λειτουργήσει καλύτερα με λάστιχα δρόμου αλλά και με αναβάτες που δεν έχουν την εμπειρία και τις ικανότητες των αναβατών του παγκοσμίου πρωταθλήματος.

Η λύση που απ'όσο φαίνεται ακολουθήθηκε είναι αυτή που ακολουθούν και οι περισσότεροι κατασκευαστές (οι 4 ιαπωνικές εταιρίες δηλαδή). Το πίσω μέρος γίνεται όσο πιο άκαμτο είναι δυνατόν και επιλέγεται η ύπαρξη ελαστικοτητας (σε ορισμένα επίπεδα μόνο) στο εμπρός μέρος, κοντά στο λαιμό του τιμονιού). Η ελαστικότητα αυτή επιτρέπει στους τροχούς να ακολουθούν τις ανωμαλίες του οδοστρόματος υπο μεγάλη κλίση (ελαστικότητα στον εγκάρσιο άξονα). Επίσης υποβοηθά την λειτουργία της εμπρός ανάρτησης (ελαστικότητα κατα τον διαμήκη άξονα). Αν και ελάχιστη σε απόλυτες τιμές η ελαστικότητα του πλαισίου στον διαμήκη άξονα μπορεί να κάνει την μοτοσυκλέτα πιο προβλέψιμη στην οδήγηση. Επίσης πρέπει να σημειωθεί πως η ακαμψία κατα την στρέψη στον διαμήκη άξονα είναι πολύ μεγάλη ωστε η μοτοσυκλέτα να μην υποφέρει απο ταλαντώσεις και να είναι σταθερή ακόμα και υπο μεγάλες επιταχύνσεις και απότομες αλλαγές κατεύθηνσης.

http://www.robotpig.net/automotive/desmosedici/top.jpg

 

 

ολοκληρο το αρθρο με πολλα περισσοτερα και μια πολυ ωραια μηχανολογικη-αεροδυναμικη αναλυση για τη κατασκευη των εξατμισεων εδω:

http://www.robotpig.net/automotive/desmosedici.php

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

They have voted the Ducati 1098 not only the best in its class within the Supersport category, but also the overall best design of 2006, winning this year’s Motorcycle Design Trophy.

 

http://www.italiaspeed.com/2007/cars/other/ducati/02/design_association_award/2102.html

 

http://www.sportautomoto.it/cgi-bin/images/news/1098_base_giallo_3-4_Ant_Dx.jpg

http://www.sportautomoto.it/cgi-bin/images/news/1098_base_giallo_Lat_Dx.jpg

 

http://www.sportautomoto.it/cgi-bin/images/news/1098_S_midnightblack_3-4_Ant_Dx.jpg

http://www.sportautomoto.it/cgi-bin/images/news/1098_S_midnightblack_Lat_Sn.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.visordown.com/i/a/171/visordown-hypermotard1.jpg

http://www.visordown.com/i/a/171/visordown-hypermotard2.jpg

PRE-SERIES 1 COMPLETED

March 6 2007 - Before the Hypermotard moves into the production phase it has to go through ‘pre-production’ runs or ‘pre-series’ as it is referred to here in the factory. Typical of every model produced by Ducati, these development pre-production models enable engineers and designers to ensure that every component goes together exactly as intended and for technicians to perfect final assembly techniques. It also allows an opportunity for detail improvements to be made to component fit and finishes, cable routing, etc, all under the watchful eye of the Ducati Quality Assurance department.

Pre-series 1 was completed last week and coincided with a factory meeting of the heads of all Ducati’s subsidiaries from around the world. A Hypermotard 1100 sample was taken from the line and wheeled into the prototype department for everyone to inspect and CEO of Ducati North America, Michael Lock, took the opportunity to sit astride the machine that the worldwide dealer network is eagerly waiting to arrive.

 

The pre-production sample, which has changed very little from the prototype that was unveiled in 2005, received a unanimous thumbs-up from representatives of Ducati UK, France, Germany, North Europe, North America and Japan.

 

Pre-series 2 is due to begin next month.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...