Jump to content

Οδήγηση με αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων;


HellasLover
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

μη λεμε οτι θελουμε τα σειριακα κιβωτια των φερραρι λαμπο κτλ...ειναι κορυφη...δεν ειναι τυχαιο οτι ουτε το 10% των συγκεκριμενων αυτοκινητων δε βγαινει πια με χτενι αλλα με ημιαυτοματο..
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • Απαντήσεις 272
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Αν και δεν έχει σχέση με αυτοκίνητα θα το αναφέρω: πριν από ενάμιση μήνα περίπου ταξίδευα από τα Ιωάννινα στη Ηγουμενίτσα με βραδυνό δρομολόγιο. Το λεωφορείο ήταν ένα Mercedes Travego με αυτόματο-σειριακό κιβώτιο 12 ταχυτήτων χωρίς συμπλέκτη. Το λεωφορείο ξεκινούσε με 3η ταχύτητα και ορισμένες φορές ανέβαζε 2-3 ταχύτητες μαζί (π.χ. από 4η πήγαινε στην 6η-7η) . Στις αλλαγές δεν ήταν ιδιαίτερα γρήγορο (βέβαια μιλάμε για λεωφορείο, όχι για αυτοκίνητο αλλά υπάρχουν τα Scania που αλλάζουν πιο γρήγορα στην αυτόματη λειτουργία) . Τα καλύτερα ήρθαν μόλις ξεκίνησαν οι στροφές στην παλιά εθνική Ηγουμενίτσας-Ιωαννίνων... Ο οδηγός φρέναρε λίγο με το φρένο που έχουν στο χέρι και μετά το έβαζε στην στροφή με όσα χιλιόμετρα είχε. Κάτω από 60 δεν μπήκε πουθενά και σε ορισμένες μπαίναμε με 80. Σε όλη την διαδρομή το λειτουργούσε μόνο στο αυτόματο και ήταν άλλο πράγμα. Παρόλο που ταξιδεύω συνέχεια 3 χρόνια με ΚΤΕΛ (Ηγουμενίτα-Αθήνα, Αθήνα-Ηγουμενίτσα) δεν έχω ξαναδεί τόσα γκάζια με κόσμο στο λεωφορείο και επίσης ήταν η πρώτη φορά που ανακατεύτηκε το στομάχι μου :p
Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

μη λεμε οτι θελουμε τα σειριακα κιβωτια των φερραρι λαμπο κτλ...ειναι κορυφη...δεν ειναι τυχαιο οτι ουτε το 10% των συγκεκριμενων αυτοκινητων δε βγαινει πια με χτενι αλλα με ημιαυτοματο..

 

Και εγώ την ίδια γνώμη έχω !!! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Ημιαυτόματο για μέσα στη πόλη και σειριακό για εκτός.

 

+1 :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

geia sas pedia!

thelo mia voithia. skopeuew na agoraso ena citroen saxo, monteo 01.

einai kokkino exei 77.000km kai 1.1cc einai. to mono pou me provimatizei einai pos exei mixaniko timoni anti gia ydravliko einai kai to proto mou autokinito eimai neos odigos. kata poso pisteuetai pos einai arnitiko to mixaniko se sxesi me to ydravliko? lete na me duskolepsi stin odigisi? episis meno se nisi.

Link to comment
Share on other sites

Πριν 15-20 χρόνια όλοι αγόραζαν αυτοκίνητα χωρίς υδραυλικό τιμόνι και επιβίωσαν μέχρι σήμερα ;)
Link to comment
Share on other sites

geia sas pedia!

thelo mia voithia. skopeuew na agoraso ena citroen saxo, monteo 01.

einai kokkino exei 77.000km kai 1.1cc einai. to mono pou me provimatizei einai pos exei mixaniko timoni anti gia ydravliko einai kai to proto mou autokinito eimai neos odigos. kata poso pisteuetai pos einai arnitiko to mixaniko se sxesi me to ydravliko? lete na me duskolepsi stin odigisi? episis meno se nisi.

Στην αρχή θα σε δυσκολέψει αλλα άν το μεταχειριστείς σωστά δεν θα σε προβληματίσει.

 

Κατ'αρχήν όταν είσαι σταματημένος να ΜΗΝ στρίβεις το τιμόνι. Τσούλα το λίγο και στρίβε ταυτόχρονα.

Στον δρόμο είναι πιό ελαφρύ το μηχανικό τιμόνι απο το υρδαυλικό.

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

αν εμενες σε πολη θα ηταν πιο δυσκολα πιστευω! μετα απο 10 χρονια οδηγησης με μηχανικο πηρα κ γω υδραυλικο, μια συνηθεια ειναι

:lock:

 

twitter.com/jojoGPS

Link to comment
Share on other sites

κανενα προβλημα μιας κ θα ναι ελαφρυ το μηχανικο τιμόνι...μικρες ροδες,μικρες αποστασεις κτλ...

μαθανε ολοι τωρα με υδραυλικα,ηλεκτρικα παραθυρα,κλιμα,abs,esp:P

τα κμ ειναι αληθινα?

Link to comment
Share on other sites

μια χαρα ειναι το μηχανικο τιμονι...νταξει δεν εχει την ανεση του υδραυλικου και στα ξε-παρκαρισματα θελει λιγο παραπανω δυναμη αλλα σιγα το πραμα,μια συνηθεια ειναι..εχει και πολυ καλη επαναφορα...;)
Link to comment
Share on other sites

euxaristw pedia. thelo poly na einai to proto mou autokinito to saxo. opws xeroume oloi to autokinito auto einai muthos sxetika me tin odigisi

 

exw kapoies apories:

 

1)mporw na valw sto melon ydravliko timoni? an ginetai poso kostizei?

 

2),mporw na valw antistreptikous dokous opws to vts gia na einai pio stathero?

 

3) mporw na alaxo moter kai an ginetai poso kostizei?

 

4) ti alles veltiosis mporo na kanw gia na einai pio stathero sto dromo?

 

ayta.

Link to comment
Share on other sites

Στην αρχή θα σε δυσκολέψει αλλα άν το μεταχειριστείς σωστά δεν θα σε προβληματίσει.

 

Κατ'αρχήν όταν είσαι σταματημένος να ΜΗΝ στρίβεις το τιμόνι. Τσούλα το λίγο και στρίβε ταυτόχρονα.

Στον δρόμο είναι πιό ελαφρύ το μηχανικό τιμόνι απο το υρδαυλικό.

 

 

:):):) 4 μηνες VW jetta 82 και δεν υπαρχει κανενα προβλημα. Βεβαια μετα οταν ξεπαρκαρεις με υδραυλικο θα σου ρχεται οργασμος :lol::p

Link to comment
Share on other sites

στο παρκαρισμα γενικα ειναι το ολο πακετο.προσωπικα δεν θα το επαιρνα βεβαια.

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

euxaristw pedia. thelo poly na einai to proto mou autokinito to saxo. opws xeroume oloi to autokinito auto einai muthos sxetika me tin odigisi

 

exw kapoies apories:

 

1)mporw na valw sto melon ydravliko timoni? an ginetai poso kostizei?

 

2),mporw na valw antistreptikous dokous opws to vts gia na einai pio stathero?

 

3) mporw na alaxo moter kai an ginetai poso kostizei?

 

4) ti alles veltiosis mporo na kanw gia na einai pio stathero sto dromo?

 

ayta.

 

Να μην κάνεις τίποτα απο αυτά που γράφεις.

 

Μόνο καλά λάστιχα και αμορτισέρ .

 

Ολα τα άλλα κοστίζουν πιο πολύ απο το ίδιο το αυτοκίνητο.

 

'Οσο για το υδραυλικό ,ειδικά στα γαλλικά της εποχής που αναφέρεσαι,

 

ειναι αρκετά "ζόρικο".

 

Βέβαια όλα είναι θέμα συνήθειας και ηλικίας.

Link to comment
Share on other sites

Να μην κάνεις τίποτα απο αυτά που γράφεις.

 

Μόνο καλά λάστιχα και αμορτισέρ .

 

Ολα τα άλλα κοστίζουν πιο πολύ απο το ίδιο το αυτοκίνητο.

 

'Οσο για το υδραυλικό ,ειδικά στα γαλλικά της εποχής που αναφέρεσαι,

 

ειναι αρκετά "ζόρικο".

 

Βέβαια όλα είναι θέμα συνήθειας και ηλικίας.

 

Συμφωνω μην αλλαξεις τιποτα μονο τα λαστιχα και τις αναρτησεις αλλα οχι χαμηλωμα και τετοιες ....Οσο για το τιμονι,εγω που οδηγαω και αυτοκινητο με μηχανικο τιμονι το χειριζομαι σαν το υδραυλικο,με το ενα χερι δηλαδη,μονο στο παρκαρισμα θελει δυο χερια αλλα οχι τρελη δυναμη.Και ειναι και citroen του 91

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

piga to eida exei kanei 77.000 km apo enoikiazomai 8a to parw. akoma den to odigisa 8a to idigiso kai 8a dw kata poso alitheoun auta. pantos genika mou aresi auto to autokinito exei anapaftika kathismata kai kalon epilogea taxititon. megalous xwrous gia to megethos tou.

 

re pedia to citroen saxo tou 2001 einai me mixaniko timoni?

 

se ena periodiko pou dixnei mantres autokiniton deixni ena saxo tou 2001 kai grafei pws exei ydravliko timoni.

ti na pw 8a xana rotiso ton alon aurio na dei.

Link to comment
Share on other sites

α κι απο ενοικιαζομενα?θα ειναι και προσεγμενο,ρεφιλε ψαξου για κατι αλλο,μην πας να γλυτωσεις ενα φραγκο

και το πληρωσεις τριπλο

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

τα κμ αν ειναι ολοστρογγυλα ειναι σιγουρα πειραγμενα..αν δεν εχεις μηχανικο-φαναρτζη να το ελεξεις κ το παρεις ακριβα μην το παρεις απο κει...

κανενα tuning δεν κανεις στο αυτοκ...

παρε ενα τηλ.σε καμμια αντι/πεια για να μαθεις για το υδραυλικο...εγω ηξερα οτι το υδραυλικο ειναι στανταρ σε ολα τα αυτοκ.πιο πριν απο το 2000...

Link to comment
Share on other sites

ενοικιαζόμενo - καλό - μοντέλο 01' - 77,000χλμ

Κανένα δεν ταιριάζει...

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

To τιμονι μπορει να ειναι μηχανικο,μια φιλη της μητερας μου εχει ενα με μηχανικο τιμονι αλλα δεν θυμαμαι τι μοντελο ειναι.Παντως μην προτημισεις ενικιαζομενο.Ξερω ατομα που τα νοικιαζουν και τα ξεσκιζουν,που ξερεις οτι αυτο δεν εχει φαει ξεσκισμα???Μην σε ξεγελαει αν ειναι καλογυαλισμενι απ εξω,αυτοι τα καθαριζουν συνεχεια για να φαινονται ωραια,αλλα τετοια αυτοκινητα τα οδηγαν τοσα ατομα,καθενας με το δικο του τροπο που ξερεις οτι καποιος δεν το εχει *******. Ψαξε απο ιδιοτη η μαντρα.Αληθεια αυτος ποσο το δινει????
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

To τιμονι μπορει να ειναι μηχανικο,μια φιλη της μητερας μου εχει ενα με μηχανικο τιμονι αλλα δεν θυμαμαι τι μοντελο ειναι.Παντως μην προτημισεις ενικιαζομενο.Ξερω ατομα που τα νοικιαζουν και τα ξεσκιζουν,που ξερεις οτι αυτο δεν εχει φαει ξεσκισμα???Μην σε ξεγελαει αν ειναι καλογυαλισμενι απ εξω,αυτοι τα καθαριζουν συνεχεια για να φαινονται ωραια,αλλα τετοια αυτοκινητα τα οδηγαν τοσα ατομα,καθενας με το δικο του τροπο που ξερεις οτι καποιος δεν το εχει *******. Ψαξε απο ιδιοτη η μαντρα.Αληθεια αυτος ποσο το δινει????

Γιατί η μάντρα δεν αγοράζει ενοικιαζόμενα? :blink:

[imgalign]http://img140.imageshack.us/img140/3467/graphic12copy4pt.gif[/imgalign]

 

 

www.hlektronika.gr - Ο Κόσμος των Hλεκτρονικών!

Link to comment
Share on other sites

ενοικιαζόμενo - καλό - μοντέλο 01' - 77,000χλμ

Κανένα δεν ταιριάζει...

 

Σωστος.... ;)

Εδω καινουργιο παιρνεις κ μπορει να εχει γραψει εως 300 χλμ κ χωρις συνδεση σε μηχανημα να το μηδενισουν κ στο παραδωσουν με 0 χλμ... (@vag car)

Ειχα σαν πρωτο αμαξι ενα σαξο του '98 1.1i χωρις υδραυλικο τιμονι. Το μονο μειονεκτημα που ειχε ηταν σε "στενα" παρκαρισματα.

Κατα τ'αλλα τιμιο αμαξι για τα λεφτα του με πολυ ανθεκτικο μοτερ (ειχε περασει πολλα το καημενο :p αλλα ως σημερα κραταει γερα!).

Το μονο πλεον εχω καταλαβει ειναι οτι απο ασφαλεια... τπτ. Ειναι ψιλο-τενεκεδακι δυστυχως.

Link to comment
Share on other sites

Σωστος.... ;)

Εδω καινουργιο παιρνεις κ μπορει να εχει γραψει εως 300 χλμ κ χωρις συνδεση σε μηχανημα να το μηδενισουν κ στο παραδωσουν με 0 χλμ... (@vag car)

μεχρι 20κμ γινεται αυτο...μετα ακομη κ να το ενωσουν μπορουν να διγραψουν απο καντραν αλλα οχι απο εγγεφαλο

Link to comment
Share on other sites

μεχρι 20κμ γινεται αυτο...μετα ακομη κ να το ενωσουν μπορουν να διγραψουν απο καντραν αλλα οχι απο εγγεφαλο

 

Στο Α3 που το δοκιμασα πριν πιασει τα πρωτα 100 χλμ εκανα την διαδικασια κ οντως μηδενιστηκε. Αυτο απο οτι ξερω γινεται εως 3 φορες πριν τα 100 χλμ καθε φορα.

Ισως ο εγκεφαλος να κρατα τα πραγματικα χλμ (δεν παρει το VAG-COM ακομα να το τσεκαρω) αλλα ποιος μεσος αγοραστης θα μπει στην διαδικασια να ψαχτει...?

Sorry για το off-topic

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...