Jump to content

Περί... Cosmote γενικά


dreamacid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σημερα πηγα και πηρα εντελως ΔΩΡΕΑΝ ενα SONY VAIO απο τον Γερμανο στο Mall.

Δωρο απο τη μαμα εταιρια λογω της κακης συμπεριφορας προς εμενα απο το υποκαταστημα τους.

Link to comment
Share on other sites

Oπως σας ειχα πει επικοινωνησε μαζι μου υπευθυνος απο τα κεντρικα της εταιριας ΓΕΡΜΑΝΟΣ κι επειδη αναγνωρισε το λαθος που εγινε απεναντι μου, μου ειπε οτι αποφασισαν να μου δωσουν ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ ενα SONY VAIO χωρις καμια απολυτως υποχρεωση απο μενα.

Ετσι χτες πηγα και το παρελαβα.

Να ρωτησω κατι σε οσους το εχουν παρει. CD με το λειτουργικο δε θα επρεπε να εχει μεσα?

Link to comment
Share on other sites

στα καρτοκινητα της δεν υπαρχει το προγραμμα που μπορεις να ενημερωσεις καποιον συνδρομητη ιδιας εταιρίας να σε πάρει τηλέφωνο οταν το εχεις αναγκη και δεν εχεις υπολοιπο να παρεις τηλέφωνο οπως ακριβώς υπάρχει στην vodafone το call me back και στην wind το ring me now. επισης στην κοσμοτε δεν υπαρχουν προγραμματα ομιλιας προς ολα τα δίκτυα οπως εχουνε τα αλλα 2 δίκτυα, επισης η κοσμοτε δεν εχει πακέτα μμς, δεν εχει προγραμματα ανταμοιβής αναλογα με την καθε καρτα που βαζεις οπως ακριβώς το cash back του νεου καρτοκινητου της vodafone και το wind club της wind. μακαρι αυτά καποια στιγμή να τα παρέχει . τωρα το πως ολο και περρισσοτερος κοσμος εχει what's up δεν εχω καταλάβει αφου δεν εχει ολα τα παραπάνω δεν μπορω να το καταλάβω.
Link to comment
Share on other sites

να μπορουμε να μαθουμε εαν ενα νουμερο ανοκει στην cosmote οι καρτοκινοιτοι το εχουν αυτο εμεις του συμβολαιου οχι.:confused:
υπογραφή εκτός ορίων
Link to comment
Share on other sites

CD με το λειτουργικο δε θα επρεπε να εχει μεσα?

 

Η Sony δεν συνοδεύει τους υπολογιστές με cd. Το λειτουργικό βρίσκεται σε κρυφό partition του σκληρού δίσκου.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή φορητότητα μπορείς να κάνεις αποκλειστικά κατά την ενεργοποίηση νέας συνδέσεως συμβολαίου ή καρτοκινητής σε άλλη εταιρεία;

 

Δεν ξέρω, συνεχίζει να μου φαίνεται λίγο αλλόκοτο.

 

Εμπειρίες κάποιος άλλος;

 

κανε φορητοτητα το freetogo σε cosmote και οταν γινει κανεις καρτα 2σε1 με τον αριθμο του συμβολαιου και της wind...θα χεις και τους δυο αριθμους σε μια συσκευη...οταν σε καλουνε ειναι ανοιχτες και οι δυο οταν καλεις επιλεγεις γραμμη...μονο αυτο μπορεις να κανεις...

Link to comment
Share on other sites

1) Πακετάκι για ομιλία προς σταθερά

2) Συνδιάσκεψη στα καρτοκινητά (όπως προαναφέρθηκε)

3) Αναβάθμιση του My Account - που εδώ και 2 μήνες δεν δουλεύει

4) Ανανέωση χρόνου ομιλίας για καρτοκινητά μέσω internet από τη σελίδα της Cosmote

5) Κατάργηση του ελάχιστου χρόνου ομιλίας (!!!!)

lalista.gr
Link to comment
Share on other sites

Το πήρα στα χέρια μου στο τέλος του χρόνου. CD δεν έχει. Πάρα πολύ καλό. Tώρα μου περισεύει ένα Yari...Καλή χρονιά σε όλους
Link to comment
Share on other sites

Βλέπω στο My Account αριστερά την επιλογή να ζητήσω άλλον/δεύτερο αριθμό στο συμβόλαιό μου. Αν υπάρχει η δυνατότητα να ζητήσεις όποιο δεύτερο νούμερο θες, γιατί να μη γίνεται να πάρω τον αριθμό του καρτοκινητού μου στο συμβόλαιο.
Μπορείτε να προσθέσετε μόνο μια εικόνα μέγιστων διαστάσεων 420 x 150 pixels και μέγιστου μεγέθους 16,3Kb
Link to comment
Share on other sites

Επειδή το πάγιο είναι πολύ μεγάλο για μένα, κλωνοποίησα την κάρτα, έβαλα απόκρυψη στον αριθμό και τον χρησιμοποιεί και η μάνα μου.

Και τι κερδισες ετσι? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Μείωσε η μητέρα μου στο μηδενικό πάγιο και τον επόμενο μήνα θα το κάνει καρτοκινητό. Από κει που θέλαμε 100€ δύο άτομα τώρα θέλουμε 60€.
Link to comment
Share on other sites

Χρόνια πολλά και Καλή Χρονιά

Θα ήθελα να σας γνωρίσω το πρόβλημά μου σχετικά με την cosmote Εφέτος βρέθηκα στο Παρίσι από 30/12/09 έως 3/01/10 .Πριν την αναχώρηση

επικοινώνησα με την εταιρεία cosmote και ενεργοποίησα το πρόγραμμα traveller. Συγκεκριμένα με ρώτησαν για τον προορισμό μου.

Μόλις έφθασα στο αεροδρόμιο στο Παρίσι έλαβα 2 μηνύματά από cosmote που με πληροφορούσαν για τις χρεώσεις και στην συνέχεια συνδέθηκα αυτόματα σε ένα από τα 3 Γαλλικά δίκτυα.

Από την στιγμή εκείνη ήταν αδύνατον να καλέσω οποιοδήποτε αριθμό σταθερό ή κινητό στην Ελλάδα.(εξυπακούεται ότι έκανα χρήση του +30)σε κάθε προσπάθεια μου ελαμβανα την απάντηση από το Γαλλικό δίκτυο να επικοινωνήσω με τον παροχό μου.

Δεχόμουν εισερχόμενες κλίσεις κανονικά αλλά ήταν αδύνατον εγώ να καλέσω κάποιον στην Ελλάδα . Οι γνωστοί μου στη Αθήνα ενημέρωσαν την cosmote για το πρόβλημα μου.

Η εταιρεία απάντησε ότι δεν υπήρχε πρόβλημα στην ενεργοποίηση της σύνδεσης.

Όταν επέστρεψα στην Αθήνα ,έκανα τα παράπονά μου στην εταιρεία , χωρίς αποτέλεσμα όμως.

Όλα αυτά τα αναφέρω ,μήπως και υπάρχουν και άλλοι συνδρομητές που έχουν ταλαιπωρηθεί , μέσω του προγράμματος traveller.

Link to comment
Share on other sites

Χρόνια πολλά και Καλή Χρονιά

Θα ήθελα να σας γνωρίσω το πρόβλημά μου σχετικά με την cosmote Εφέτος βρέθηκα στο Παρίσι από 30/12/09 έως 3/01/10 .Πριν την αναχώρηση

επικοινώνησα με την εταιρεία cosmote και ενεργοποίησα το πρόγραμμα traveller. Συγκεκριμένα με ρώτησαν για τον προορισμό μου.

Μόλις έφθασα στο αεροδρόμιο στο Παρίσι έλαβα 2 μηνύματά από cosmote που με πληροφορούσαν για τις χρεώσεις και στην συνέχεια συνδέθηκα αυτόματα σε ένα από τα 3 Γαλλικά δίκτυα.

Από την στιγμή εκείνη ήταν αδύνατον να καλέσω οποιοδήποτε αριθμό σταθερό ή κινητό στην Ελλάδα.(εξυπακούεται ότι έκανα χρήση του +30)σε κάθε προσπάθεια μου ελαμβανα την απάντηση από το Γαλλικό δίκτυο να επικοινωνήσω με τον παροχό μου.

Δεχόμουν εισερχόμενες κλίσεις κανονικά αλλά ήταν αδύνατον εγώ να καλέσω κάποιον στην Ελλάδα . Οι γνωστοί μου στη Αθήνα ενημέρωσαν την cosmote για το πρόβλημα μου.

Η εταιρεία απάντησε ότι δεν υπήρχε πρόβλημα στην ενεργοποίηση της σύνδεσης.

Όταν επέστρεψα στην Αθήνα ,έκανα τα παράπονά μου στην εταιρεία , χωρίς αποτέλεσμα όμως.

Όλα αυτά τα αναφέρω ,μήπως και υπάρχουν και άλλοι συνδρομητές που έχουν ταλαιπωρηθεί , μέσω του προγράμματος traveller.

 

Σε αυτη την περιπτωση θα επρεπε να ειχες επικοινωνησει εσυ ο ιδιος με το cc1212 της cosmote για να γινουν οι απαρετητες ενεργειες δικτυωσης. Σε καμια περιπτωση δεν φταει η υπηρεσια traveller προκειτε για λαθος δικτυωση στο Παριση. Ενδεχομενος κατι να μην δρομολογουταν σωστα με το δικτυο το σηγκεκριμενο οπως και αν εχει ομως το πρωτο που επρεπε να κανεις ειναι να επικοινωνησεις εσυ ο ιδιος που εχεις το προβλημα και οχι οι συγγενεις σου απο την Ελλαδα

Link to comment
Share on other sites

περα από την αυτόματη σύνδεση που έγινε ,προσπάθησα και manual , δοκιμάζοντας και τα άλλα δίκτυα αλλά δεν έγινε τίποτα. Έκλεισα -άνοιξα επαλειμμένα την συσκευή Υπέθεσα ότι λόγω φόρτου των γραμμών μήπως υπάρχει πρόβλημα , από την εταιρεία πάντως δεν ανέφεραν κάτι τέτοιο .Επίσης το κινητό δεν είναι παλιό .( sony ericsson T 700)
Link to comment
Share on other sites

περα από την αυτόματη σύνδεση που έγινε ,προσπάθησα και manual , δοκιμάζοντας και τα άλλα δίκτυα αλλά δεν έγινε τίποτα. Έκλεισα -άνοιξα επαλειμμένα την συσκευή Υπέθεσα ότι λόγω φόρτου των γραμμών μήπως υπάρχει πρόβλημα , από την εταιρεία πάντως δεν ανέφεραν κάτι τέτοιο .Επίσης το κινητό δεν είναι παλιό .( sony ericsson T 700)

 

 

Δοκίμασες την καρτα sim σε συσκευη αλλου κινητου μπορει τελικα να ευθυνόταν και αυτο....Δεν εχει σημασια οτι ειναι καινουργια η συσκευη ολα μπορει να παιζουν. Παντως εγω που πηγα προ ημερων Ιταλια και Αυστρια δεν ειχα κανενα προβλημα

Link to comment
Share on other sites

παιδια εχω βαρεθει να ακουω φαμφαρολογιες. Σαφως και υπάλληλοι του Γερμανου κατα κυριο λογω δεν ξερουν τι τους γινεται. Τρανο παραδειγμα οτι καλουν στην cosmote στα κεντρικα για να ρωτησουν την οποιαδηποτε μ@@@.

Και δεν μπορει να το διαψευσει κανενας αυτο μιας και δουλευω στα κεντρικα της cosmote και μιλαω με χιλιαδες υπαλληλους του γερμανου καθε μερα.

Ακομα πιο τρανο παραδειγμα οτι υπευθηνος καταστηματος Γερμανου πηρε τηλεφωνο στα κεντρικα για να μας τα ¨ψάλει¨ οπως ειπε διοτι ηρθαν σε μια συνδρομητρια τρελες χρεωσεις στον λογαριασμο της. Το ζητουμενο ηταν οτι ειχαν κανει λαθος απο το καταστημα και ενω ειχε καρτα 2in1 (μηδενικο παγιο και c150) μπερδεψαν τις γραμμες και αντι να βαλουν ως πρωτη επιλογη το c150 εβαλαν το μυδενικο.

Και ερωτώ σε αυτη την περιπτωση ποιος έφταιγε? Το καταστημα του Γερμανου? Η ιδια η cosmote ή μηπως η συνδρομητρια?

 

Καλα τα λες εσυ που καθεσαι πισω απο ενα τηλεφωνο αλλα απ οταν εγινε η συγκχωνευση με το Γερμανο τα νουμερα τις cosmote εως και σημερα εχουν ανεβει απο 35% σε 45%.(Δεν ειναι τυχαιο)

Αρα φιλε μου υπαρχουν καλοι και κακοι υπαλληλοι παντου και μην θεωρεις πως εσυ εισαι ο σωστος και κανενας αλλος.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν "τα νούμερα" της Cosmote ανέβηκαν, κι αν ναι πόσο ακριβώς (αλήθεια αυτά τα στοιχεία που τα "βρήκες" και το σημαντικότερο ΠΟΙΟΣ τα πιστοποιεί ;;; ) μετά την ΕΞΑΓΟΡΑ (!!!) και ΟΧΙ συγχώνευση των καταστημάτων Γερμανός ...

Αυτό που ΞΕΡΩ είναι ότι αυτή η εξαγορά "μας" κόστισε 1,4 δις ευρώ !!!

Άρα ακόμη κι αν ΟΝΤΩΣ "τα νούμερα" της Cosmote "ανέβηκαν" 45%, και ΑΚΟΜΗ κι αν αυτή η αύξηση οφείλεται αποκλειστικά στην δραστηριότητα των καταστημάτων Γερμανός (λογικά ΑΔΥΝΑΤΟΝ), αυτή την "αύξηση" τη ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΣΑ εγώ, ο πατέρας μου, ο παπούς μου που δεν χρησιμοποιεί ΚΑΝ κινητό και ΟΛΟΙ οι Έλληνες άσχετα αν εξυπηρετούνται/ψωνίζουν απο τα καταστήματα αυτά ...

Με άλλα λόγια ας κάνουν ΚΑΛΥΤΕΡΑ τη δουλειά τους όσοι εργάζονται σε αυτά τα καταστήματα κι ας πάψουν να θριαμβολογούν/κομπάζουν.

Γνωρίζω ότι τα 1,4 δις ευρώ ΔΕΝ πήγαν στις τσέπες των υπαλλήλων των καταστημάτων Γερμανός, αλλά ως φορολογούμενος που συνέβαλα με τον οβολό μου γι αυτή την εξαγορά ΑΥΤΟ ΠΟΣΩΣ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ !!! Οφείλω να βλέπω λοιπόν την εταιρία αυτή ΣΥΝΟΛΙΚΑ κι όχι κάθε "φουκαριάρη" υπάλληλο ξεχωριστά, ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ η επένδυσή "μου" να έχει ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ απόδοση ! Όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες και προφάσεις εν αμαρτίαις !!!

Στρωθείτε λοιπόν στο "διάβασμα" μάθετε τη δουλειά σας (είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ο πελάτης να γνωρίζει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ απο τον πωλητή ο οποίος ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ για να κάνει ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ=να είναι ΠΛΗΡΩΣ ενημερωμένος ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ για να εξυπηρετεί τον πελάτη) κι αφήστε τους πανηγυρισμούς και τις δικαιολογίες ...

Link to comment
Share on other sites

περα από την αυτόματη σύνδεση που έγινε ,προσπάθησα και manual , δοκιμάζοντας και τα άλλα δίκτυα αλλά δεν έγινε τίποτα. Έκλεισα -άνοιξα επαλειμμένα την συσκευή Υπέθεσα ότι λόγω φόρτου των γραμμών μήπως υπάρχει πρόβλημα , από την εταιρεία πάντως δεν ανέφεραν κάτι τέτοιο .Επίσης το κινητό δεν είναι παλιό .( sony ericsson T 700)

Έπρεπε να επικοινωνήσεις ο ίδιος με την εξυπηρέτηση από κάποιο σταθερό. Ενδεχομένως το τεχνικό τους τμήμα (π.χ με reset) να σου έλυναν αμέσως το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Για μένα το ποιό απλό πράγμα , ήταν η εταιρεία εφόσον ενημερώθηκε για το πρόβλημα μου , θα έπρεπε να με καλέσει στο κινητό , και να δώσει τις οποίες οδηγίες . Δεν είχα καμία διάθεση , είχα ήδη εκνευριστεί , να χρεωθώ από σταθερό στην Γαλλία , να περιμένω , πιθανόν στην αναμονή ,παραμονές πρωτοχρονιάς. Ηταν θέμα υποστήριξης.
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Cosmote γενικά
  • The title was changed to Πως θα ξεφορτωθώ το παρακάτω spam μήνυμα της Cosmote?
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...