Jump to content

Συζήτηση για τις πανεπιστημιακές καταλήψεις


haris84
 Κοινοποίηση

ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ?  

189 members have voted

  1. 1. ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ?

    • Ναι
      80
    • Οχι
      109


Recommended Posts

Και τι σημαινει?κοινοτικος μηπως??μην παιζουμε με τις λεξεις,αυτα τα κανουν οι ημιμαθεις και οι σοφιστες...

 

Αχά, να υποθέσω δλδ ότι το να μην εξισώνεις την έννοια του "ιδιωτικού" με το μη κρατικό, μη κερδοσκοπικό ΝΠΙΔ είναι να παίζουμε με τις λέξεις.

 

Αν είναι να ξεκινήσουμε από τα βασικά πες το μου να μην κουράζομαι.

 

Απορία: Αν αυτό το κάνουν οι ημιμαθείς, αυτοί που τα ξέρουν όλα (ξέρω-ολα => ξερόλας) τι κάνουν;

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

το αναφερει ρητα εκει που λεει οτι θα 'πρεπει να αλλαξει η πρακτικη της δωρεαν παροχης συγγραμματων'...

 

 

auto esu to les rita?????

ego sou leo oti kallista mporei na ennoei karta siggramaton , eisai k spoudastis tis filosofikis tha prepe na ksereis oti auti i frasi ermineuetai me diaforous tropous ...

lexi kleidi ''praktiki'' ....

apla blepeis to potiri misoadeio ...

kindinologies tis plakas sketi propaganda

:D
Link to comment
Share on other sites

auto esu to les rita?????

ego sou leo oti kallista mporei na ennoei karta siggramaton , eisai k spoudastis tis filosofikis tha prepe na ksereis oti auti i frasi ermineuetai me diaforous tropous ...

lexi kleidi ''praktiki'' ....

apla blepeis to potiri misoadeio ...

kindinologies tis plakas sketi propaganda

ναι ειμαι προπαγανδιστης της πλακας,υπερκομματικος.για να συμμαζευουμε λιγο τις εκφρασεις μας παρακαλω.πουθενα σε κανενα σημειο δεν γινεται αναφορα για καρτα συγγραμματων.Γινεταιστην μεχρι τωρα ΔΩΡΕΑΝ παροχη διδακτικων συγγραμματων.και να ειμαστε πιο προσεκτικοι και κοσμιοι.

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

Απορία: Αν αυτό το κάνουν οι ημιμαθείς, αυτοί που τα ξέρουν όλα (ξέρω-ολα => ξερόλας) τι κάνουν;

Μιλουν για την τριτοβαθμια εκπαιδευση και τα ζητηματα της εκ του ασφαλους,για παραδειγμα....

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

ola ta themata se ola ta forums pou exoun sxesi me auto to zitima einai apla bareta.anadiatiponontai oi idies idees ton idion kentron ;)

 

file mou kosmios imoun , eixe mia dosi eironias bebaia to post mou xoris na thelo na se prosbalo prosopika . apla thelo na kautiriaso to gegonos oti oloi kindinologoun !! i protasi tha parousiasthei apo bdomada , zitiste dieukriniseis k as arxisoume oloi mazi tis kindinologies meta :)

:D
Link to comment
Share on other sites

Μιλουν για την τριτοβαθμια εκπαιδευση και τα ζητηματα της εκ του ασφαλους,για παραδειγμα....

 

Γιατί εγώ που τέλειωσα το πανεπιστήμιο πρόπερσι μιλώ εκ του ασφαλούς κι εσύ που τελειώνεις του χρόνου όχι;; Εκτός αν πιστεύεις ότι θα προλάβουν να σε επηρεάσουν οι αλλαγές στο τελευταίο σου έτος - πχ όσον αφορά τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, το σύνταγμα θα αναθεωρηθεί από την επόμενη βουλή, ενώ ότι κι αν αλλάξει για τα συγγράματα (που κι εγώ ΔΕΝ πιστεύω ότι θα τα πληρώνεις, τουλάχιστον όχι με τον τρόπο που εννοείται) ΔΕΝ πρόκειται σε καμιά περίπτωση να γίνει από το Σεπτέμβρη. Οπότε τι είναι αυτό που μας διαχωρίζει κι εγώ μιλώ εκ του ασφαλούς κι εσύ όχι;

 

Πάντως θα προτιμούσα να μιλάμε επί της ουσίας, αν έχεις κάτι να πεις, κι όχι να καταλήξουμε σε άγονη αντιπαράθεση.

 

Και αφού σε προηγούμενο ποστ ανέφερα παραδείγματα "σοβαρών" ιδιωτικών ιδρυμάτων και παραρτημάτων (2 στην Ελλάδα και 2 στο εξωτερικό) να ρωτήσω και κάτι. Λέτε τα ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν αποτελούν πανάκεια για όλα τα άσχημα που ταλανίζουν την ελληνική ανώτατη εκπαίδευση και συμφωνώ. Γιατί όμως να ισχύει το αντίθετο, δλδ να θεωρούνται ως η αρχή για ότι κακό προκύψει;

 

Δεύτερο ερώτημα. Γιατί δεν θέλετε να αξιολογούνται οι καθηγητές σας με βάση πχ το επιστημονικό τους έργο (δημοσιεύσεις εργασιών για παράδειγμα, που αποτελούν διεθνώς αναγνωρισμένη μέθοδο "μετρησης" της έρευνας αλλά και επιστημονικής επάρκειας των ακαδημαϊκών);

Link to comment
Share on other sites

@gmac: οχι ρε φιλε και αξιολογηση , τι λες τωρα...δλδ θα πρεπει ο καθηγητης να παιρνει και παρουσιες για να πιανει τις απαιτουμενες συμμετοχες???και πως θα πινουμε φραπε...

και τα βιβλια θα τα χρυσοπληρωνουμε , ξερεις ποσο κανουν??η τεχνητη νοημοσυνη κανει 120ευρω!!για τους εχοντες θα γινουν τα πανεπιστημια...

και το γραφει ΡΗΤΑ θα αλλαξει η πρακτικη για τα δωρεαν συγγραματα , και ρε φιλε τους καημενους τους καθηγητες δεν τους σκεφτομαστε λιγο??πως θα πουλανε βιβλια???με φωτοτυπιες θα μαστε ολοι κ θα τους κλεβουμε τα πνευματικα δικαιωματα , πως θα ζησουν κι αυτοι ?? :lol: :lol:

 

 

Ε ας ξυπνησουμε περα απο την πλακα!στη θεσσαλονικη υπαρχει ηδη το CITY college , και ΝΑΙ ειναι παραρτημα του SHEFFIELD UNIVERSITY!και τι εγινε???εχει χρονια που λειτουργει !και λειτουργει ατυπα σαν πανεπιστημιο ;)

αν εισαι καλος σε αυτο που κανεις , και πραγματικα σε ενδιαφερει να γινεις επιστημονας θα γινεις ειτε πας σε δημοσιο ειτε σε ιδιωτικο!

και οταν θα βγουμε στην αγορα εργασιας οποιος ειναι σχετικος κ δεν ηταν κυλικειακος δεν θα χει κανενα προβλημα απεναντι σε κανεναν που πηγε στο ΜΗ-ΚΡΑΤΙΚΟ , ΜΗ-ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟ πανεπιστημιο .

ελεος κανεις δεν μας φυτευει τις γνωσεις με το ζορι , ο καθενας αν εχει ορεξη φροντιζει να προετοιμασει τον εαυτο του !

κ μην ξενχατε , υπαρχουν και οι υποτροφιες , και δοξα το θεο υπαρχουν αρκετες ευκαιρειας απο πολλους φορεις ...

:D
Link to comment
Share on other sites

Γιατί εγώ που τέλειωσα το πανεπιστήμιο πρόπερσι μιλώ εκ του ασφαλούς κι εσύ που τελειώνεις του χρόνου όχι;; Εκτός αν πιστεύεις ότι θα προλάβουν να σε επηρεάσουν οι αλλαγές στο τελευταίο σου έτος - πχ όσον αφορά τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, το σύνταγμα θα αναθεωρηθεί από την επόμενη βουλή, ενώ ότι κι αν αλλάξει για τα συγγράματα (που κι εγώ ΔΕΝ πιστεύω ότι θα τα πληρώνεις, τουλάχιστον όχι με τον τρόπο που εννοείται) ΔΕΝ πρόκειται σε καμιά περίπτωση να γίνει από το Σεπτέμβρη. Οπότε τι είναι αυτό που μας διαχωρίζει κι εγώ μιλώ εκ του ασφαλούς κι εσύ όχι;

Πρωτον,σημειολογικα,φετος τελειωνω οχι του χρονου(ασημαντο,αλλα σημειολογικο).Δεν αναφερθηκα προσωπικα σε εσενα μονο το πηρες επι του προσωπικου.και παλι ομως,αυτο που μας διαφοροποιει ειναι οτι ακριβως μιλαει εκ του ασφαλους ο οιοσδηποτε εχει ηδη τελειωσει μιλαει εκ τους ασφαλους.οι αλλαγες μπορει να μην με πιανουν(αν και δεν ειναι απαραιτητο αυτο)αλλα σκεφτομαι και για τα επομενα ου ερχονται.

 

 

Και αφού σε προηγούμενο ποστ ανέφερα παραδείγματα "σοβαρών" ιδιωτικών ιδρυμάτων και παραρτημάτων (2 στην Ελλάδα και 2 στο εξωτερικό) να ρωτήσω και κάτι. Λέτε τα ιδιωτικά πανεπιστήμια δεν αποτελούν πανάκεια για όλα τα άσχημα που ταλανίζουν την ελληνική ανώτατη εκπαίδευση και συμφωνώ. Γιατί όμως να ισχύει το αντίθετο, δλδ να θεωρούνται ως η αρχή για ότι κακό προκύψει;
Γιατι ηδη δρομολογειται απαξιωση των δημοσιων ΑΕΙ απο τους υποστηριζοντες αυτο το νομοσχεδιο.

 

Δεύτερο ερώτημα. Γιατί δεν θέλετε να αξιολογούνται οι καθηγητές σας με βάση πχ το επιστημονικό τους έργο (δημοσιεύσεις εργασιών για παράδειγμα, που αποτελούν διεθνώς αναγνωρισμένη μέθοδο "μετρησης" της έρευνας αλλά και επιστημονικής επάρκειας των ακαδημαϊκών);

Ποιος ειπε οτι τιθενται ολοι κατα της αξιολογησης?Αξιολογηση με προυποθεσεις ομως και με διασφαλιση οτι δεν ειναι διαβλητη.

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

@gmac: οχι ρε φιλε και αξιολογηση , τι λες τωρα...δλδ θα πρεπει ο καθηγητης να παιρνει και παρουσιες για να πιανει τις απαιτουμενες συμμετοχες???και πως θα πινουμε φραπε...

και τα βιβλια θα τα χρυσοπληρωνουμε , ξερεις ποσο κανουν??η τεχνητη νοημοσυνη κανει 120ευρω!!για τους εχοντες θα γινουν τα πανεπιστημια...

και το γραφει ΡΗΤΑ θα αλλαξει η πρακτικη για τα δωρεαν συγγραματα , και ρε φιλε τους καημενους τους καθηγητες δεν τους σκεφτομαστε λιγο??πως θα πουλανε βιβλια???με φωτοτυπιες θα μαστε ολοι κ θα τους κλεβουμε τα πνευματικα δικαιωματα , πως θα ζησουν κι αυτοι ?? :lol: :lol:

Η αδιααφορια ειναι η καλυτερη απαντηση στην ειρωνεια.

 

 

Ε ας ξυπνησουμε περα απο την πλακα!στη θεσσαλονικη υπαρχει ηδη το CITY college , και ΝΑΙ ειναι παραρτημα του SHEFFIELD UNIVERSITY!

του ποιου???παγκοσμιως γνωστο ιδρυμα.

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

του ποιου???παγκοσμιως γνωστο ιδρυμα.

Η είρωνία που έλεγες ε? :p

 

Αξιολογηση με προυποθεσεις ομως και με διασφαλιση οτι δεν ειναι διαβλητη

Συγνώμη αλλά μεγαλύτερη διασφάλιση απ' την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ επιστημονική κοινότητα δεν θα βρείς πουθενά αλλού.(Να σημειωθεί εδώ πως ιδρύματα με "μικρή" ιστορία θα αδικηθούν, αλλά και πάλι μόνο από τις δημοσιεύσεις τους μπορούν να αξιολογηθούν οι επιστήμονες-καθηγητές) Δυστυχώς την διδακτική ιδιότητα δεν μπορείς να την κρίνεις πέραν τις ψυχολογίας.

Link to comment
Share on other sites

εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως θα γίνει η περιβόητη αξιολόγηση,σε όλα τα πανεπιστήμια.με τι κριτήρια δηλαδή??αφού μιλάμε για τεράστιες διαφορές στα οικονομικά δεδομένα κάθε σχολής.άλλες υποχρηματοδοτούνται,άλλες έχουν ελλείματα,άλλες μπορεί να μην έχουν πρόβλημα.

πως θα γίνει αυτό??σύμφωνα με ποιά δεδομένα θα αξιολογηθεί η κάθε σχολή??είναι εντελώς άτοπη η σύγκριση που κάνετε με άλλα ιδρύματα στο εξωτερικό αφού έχουν εντελώς διαφορετικό τρόπο λειτουργίας και το κυριότερο χρηματοδότησης.

η ένσταση μου είναι πάλι η εξής,ας γίνει η αξιολόγηση (εφόσον κρίνεται σωστό) αλλά να γίνει με τον σωστό τρόπο.δεν μπορούμε να μιλάμε για αξιολόγηση χωρίς να έχουν θεσπιστεί τα κριτήρια πρώτα.αν γίνει σύμφωνα με τα δεδομένα π.χ. της αγγλίας τότε όλα τα ιδρύματα στην ελλάδα (εκτός 2-3 κεντρικά) δεν έχουν λόγο ύπαρξης.

εντελώς διαφορετικά στην αγγλία όμως,εντελώς διαφορετικά στην ελλάδα.

δεν μπορώ να καταλάβω τι επιδιώκουν τελικά οι κυβερνώντες σε αυτό΄ν τον τόπο.

Link to comment
Share on other sites

Η είρωνία που έλεγες ε? :p

 

 

Συγνώμη αλλά μεγαλύτερη διασφάλιση απ' την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ επιστημονική κοινότητα δεν θα βρείς πουθενά αλλού.(Να σημειωθεί εδώ πως ιδρύματα με "μικρή" ιστορία θα αδικηθούν, αλλά και πάλι μόνο από τις δημοσιεύσεις τους μπορούν να αξιολογηθούν οι επιστήμονες-καθηγητές) Δυστυχώς την διδακτική ιδιότητα δεν μπορείς να την κρίνεις πέραν τις ψυχολογίας.

Μα η αξιολογηση θα γινεται απο Ελληνες καθηγητες οχι αποξενους,.ποιος διασφαλιζει οτι δεν θα γινουν δοσοληψιες η οτι δεν θα μετρησουν υποκειμενικες γνωμες(σε περιπτωση που ειναι γνωστοι ο αξιολογητης και ο αξιολογουμενος,αν ο αξιολογητης δεν 'παει' τον αξιολογουμενο ,η ειχε προηγουμενα με αυτον)?

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μα η αξιολογηση θα γινεται απο Ελληνες καθηγητες οχι αποξενους,.

 

:confused: :confused: :confused: :confused:

 

Αυτό τώρα που το δίαβασες? Γιατί οι δημοσιεύσεις που ξέρω εγώ, βαθμολογούντε απο παγκόσμια επιτροπή.

 

Απλά αυτό που εννοούσα εγώ είναι πως κατα βάση δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα να δημοσιευτείς αν δεν έχεις και πόρου ειδικά(κατι σαν αυτό που λέει και ο zombie26).

Link to comment
Share on other sites

Τιποτα και κανεις δεν αξιωνεται αν δεν αξιολογειται....την χρειαζομαστε την αξιολογηση..φανταστειτε να μην παιρναμε βαθμους στις πανελληνιες και να εισάγονταν ο οποιοσδηποτε στις σχολες..
IPHONE 4 The Ultimate
Link to comment
Share on other sites

@haris : ean den ksereis to sheffield university diko sou problima , ego to iksera k apo prin

κι επειδη το ξερεις εσυ το καταξιωνει σαν πανεπιστημιο?τι αλλο θα ακουσουμε...

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Καταρχίν,θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη που στο χθεσινό μου άρθρο δεν ανέφερα την "πηγή", σαφέστατα και δεν έγινε εσκεμένα.

Περνώ στο δια ταύτα, Μερικοί "πιάστηκαν" στο πρώτο κομμάτι του άρθρου και δεν έδωσαν την σημασία που - πραγματικά - άξιζε στο δεύτερο κομμάτι:

 

"Ο τόπος αυτός χρειάζεται μεταρυθμίσεις, ιδίως ο χώρος της παιδείας.

Ας έχουμε πλήρη γνώση του Άρθρου 16, μην αποκόπτουμε όποιες παραγράφους δεν μας συμφέρει.

Όλοι μαζί πρέπει να προχωρήσουμε μπροστά, στους νέους δρόμους. Θα πρέπει να είναι συμμέτοχοι ΟΛΟΙ, για το καλό το δικό μας, πέρα από καμματικές σκοπιμότητες και συμφέροντα.Τέλος στην μιζέρια και στην αφάνεια που ταλανίζει - εδω και χρόνια - τον χώρο της παιδείας.ΗΡΘΕ Η ΜΕΓΑΛΗ ΩΡΑ, Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΡΥΘΜΙΣΕΩΝ - Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ!!"

 

Διευκρίνηση για τα συγγράμματα.Παραθέτω την παρακάτω παράγραφο, έτσι ώς ακριβώς έχει σύμφωνα με τον νόμο - πλαίσιο:

 

"Το παρόν σύστημα της διανομής ενός και μοναδικού συγγράμματος ανά μάθημα έχει στηλιτευτεί ευρύτατα ως σπάταλο, αναχρονιστικό και περιοριστικό της διαδικασίας μάθησης. Το υπάρχον σύστημα, σε μεγάλο βαθμό, ευθύνεται για τη μονοπωλιακή διανομή στους φοιτητές συχνά πρόχειρων και παρωχημένων συγγραμμάτων, σε βάρος ποιοτικά καλύτερων εναλλακτικών. Σε αντικατάσταση του σημερινού συστήματος μια λύση θα ήταν η οργάνωση και λειτουργία σύγχρονων πανεπιστημιακών βιβλιοθηκών, ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες του κάθε φοιτητή σε πανεπιστημιακά συγγράμματα. Τούτο προϋποθέτει τη συνεχή οικονομική υποστήριξη των βιβλιοθηκών για την προμήθεια αρκετών τίτλων ανά μάθημα (και μάλιστα σε πολλαπλά αντίτυπα, ανάλογα με το πλήθος των φοιτητών), καθώς και την επέκταση και τον εκσυγχρονισμό των πανεπιστημιακών δικτύων υπολογιστών και των ιστοσελίδων των Τμημάτων. Με τον τρόπο αυτό θα μπορούσε να αντικατασταθεί η σημερινή δωρεάν διανομή συγγραμμάτων, βελτιούμενη πάντως από τώρα ως προς τα παθολογικά της σημεία που τονίστηκαν παραπάνω.

Επίσης, με βάση μία επαρκή και σχολιασμένη βιβλιογραφία εκ μέρους των διδασκόντων, οδηγό μελέτης και πλήρη ηλεκτρονική ιστοσελίδα για κάθε μάθημα (το τελευταίο, μάλιστα, προτείνεται να ισχύσει στο πλαίσιο της υποχρέωσης διαφάνειας και δημοσιότητας –βλ. Κεφάλαιο 4), θα καταργηθεί η πλάνη της Καθηγητικής «αυθεντίας» που απορρέει από το μοναδικό σύγγραμμα και θα αναδειχθεί ο εσωτερικός διάλογος και πλουραλισμός που συνοδεύουν την επιστημονική γνώση, ιδιαίτερα στις ανθρωπιστικές σπουδές. Η Επιτροπή δεν επιθυμεί να εξειδικεύσει την παρούσα πρόταση, αλλά να θέσει το πλαίσιο για την τελική ρύθμιση που θα πρέπει να αναλάβουν τα Τμήματα, ανάλογα με τις ιδιοτυπίες οι οποίες απορρέουν από τις γνωστικές τους ανάγκες."

 

Μερικοί/ές είπαν:

"Δεν ειναι κακο,αλλα δεν ειναι και τυχαιο οτι προερχεται απο την πηγη αυτη.οχι λοιπον στην προπαγανδα,οποιασδηποτε κομματικης-ιδεολογικης μορφης."[/i]

 

Απάντηση:

Οι συνδικαλιστές είναι σε θέση να διαμορφώνουν απόψεις, να λαμβάνουν αποφάσεις. Αλλά όχι να κυβερνούν.

 

Μερικοί/ές είπαν:

 

"Kανεις λαθος,γιατι το ΕΚΠΑ περιλαμβανεται μεσα στα 200 καλυερα.και το 2005 και το 2006.και υπαρχει ενημερωση για το αρθρο αυτο.

Ωρα ουσιαστικων αλλαγων,οχι ωρα κομματικης προπαγανδας,θα ελεγα."

 

Απάντηση:

Το ότι μία εφημερίδα όπως η "TIMES", έβγαλε τέτοιο άρθρο δεν νομίζω ότι κάνει λάθος. Όπως επίσης,δεν νομίζω ότι προπαγανδίζει η συγκεκριμένη φοιτητική παράταξη μιάς και την διακρίνει ήθος. Άλλωστε δεν νομίζω ότι είναι τυχαία ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ μεταξύ των άλλων φοιτητικών παρατάξεων - κυριολεκτικά και μεταφορικά -

 

Παρακάτω παραθέτω μερικές δηλώσεις και Δελτία Τύπου της Υπουργού Παιδείας:

 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αθήνα 13 Ιουνίου 2006

 

Επειδή το τελευταίο διάστημα έχει αναπτυχθεί μία απίστευτη παραφιλολογία αναφορικά με τις προθέσεις της Κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας ως προς τη διαδικασία και κυρίως τον χρόνο κατάθεσης του Νομοσχεδίου για την Ανώτατη Εκπαίδευση, υπενθυμίζουμε ορισμένες από τις δηλώσεις της Υπουργού Παιδείας Κας. Μαριέττας Γιαννάκου, όπου φαίνεται σαφώς:

1. Ότι η Κα. Υπουργός, ουδέποτε ανέφερε ως χρόνο κατάθεσης προς ψήφιση στη Βουλή του Νομοσχεδίου τον Ιούνιο, όπως κατά πολύ περίεργο τρόπο εμφανίζεται και διαχέεται από συγκεκριμένους κύκλους και κέντρα παραπληροφόρησης. Τουναντίον ξεκαθάρισε σε όλους τους τόνους ότι περί τα τέλη Ιουνίου οι προτάσεις της Κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας θα δοθούν στη δημοσιότητα και στους ενδιαφερόμενους προς μελέτη και υποβολή προτάσεων.

2. Ότι παρά τις επανειλημμένες, ξεκάθαρες και απολύτως σαφείς δηλώσεις της Κας. Υπουργού, οι ίδιοι κύκλοι εν γνώσει τους επιμένουν να παραπληροφορούν την κοινή γνώμη προκαλώντας σύγχυση σε φοιτητές και πανεπιστημιακούς.

 

 

Β) Δηλώσεις Υπουργού Παιδείας μετά το τέλος της συνάντησης

με τον Πρόεδρο του Συνασπισμού κ. Αλ. Αλαβάνο

(Δευτέρα 5 Ιουνίου 2006)

 

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Είναι ένα Σχέδιο Νόμου που θα καταστήσει τα Πανεπιστήμια μας πραγματικά ποιοτικά καλύτερα και ικανά να ανταγωνιστούν, σε επίπεδο γνώσεων, τα καλύτερα Πανεπιστήμια του κόσμου.

Βεβαίως υπάρχουν αντιδράσεις Αλλά υπάρχουν αντιδράσεις άλλοτε επί φανταστικών θεμάτων και εικασιολογιών όπως αυτά που λέγονται για τα συγγράμματα, κι άλλοτε για θέματα όπως το Σύνταγμα που δεν είναι ζήτημα του Υπουργείου. Όπως γνωρίζετε πολύ καλά είναι ζήτημα της Βουλής και θα χρειαστεί πολύς χρόνος γι΄ αυτή την κοινοβουλευτική διαδικασία.

Οι βουλευτές θα τοποθετηθούν υπευθύνως και με το όνομα τους. Κατά τ΄ άλλα η συζήτηση που είχαμε με τον κ. Αλαβάνο με τον οποίο μας συνδέει και προσωπική εκτίμηση για πάρα πολλά χρόνια ήταν πάρα πολύ καλή.

 

Χ. ΜΑΚΡΗ (ALPHA RADIO): Κα. Υπουργέ τον νέο Νόμο πότε θα τον έχουμε;

 

ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Πολύ σύντομα και θα δοθεί και για διαβούλευση.

 

 

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΝ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Αθήνα 9 Ιουνίου 2006

 

Με αφορμή δημοσιεύματα του Τύπου που στηρίζονται σε πληροφορίες, εκτιμήσεις ή και απόψεις αναφορικά με τις σχεδιαζόμενες αλλαγές στην Ανώτατη Εκπαίδευση, από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Παιδείας διευκρινίζονται τα εξής:

 

Όπως κατ΄ επανάληψη έχει τονίσει η Υπουργός Παιδείας Κα. Μαριέττα Γιαννάκου, «Στρατηγικός στόχος της Κυβέρνησης, είναι το καλό Δημόσιο Πανεπιστήμιο, ικανό να συγκριθεί με τα καλύτερα Πανεπιστήμια στον κόσμο».

Προς την κατεύθυνση αυτή κινείται το Σχέδιο Νόμου για την Ανώτατη Εκπαίδευση. Επαναλαμβάνουμε ότι μόλις ολοκληρωθεί η επεξεργασία του αυτό θα δοθεί στη δημοσιότητα και στους αρμόδιους φορείς της εκπαίδευσης για διαβούλευση.

Αυτό θα αποτελεί το μόνο πραγματικό και αξιόπιστο κείμενο από το οποίο Φορείς, φοιτητές, αλλά και ολόκληρη η κοινωνία θα ενημερωθεί για τις προτάσεις της Κυβέρνησης και του Υπουργείου Παιδείας.

Με την ευκαιρία αυτή η Πολιτική Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, ζητά από όλους και ιδιαίτερα από τους εκπροσώπους του Τύπου να συμβάλουν θετικά στην προσπάθεια προαγωγής της ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση αποφεύγοντας φραστικές ακρότητες, υπερβολές, καθώς και αποσπασματικές δημοσιοποιήσεις απόψεων, θέσεων ή προτάσεων οι οποίες είναι δυνατόν να δημιουργήσουν σύγχυση και στρεβλή εικόνα στην κοινή γνώμη.

 

 

Όλα αυτά προς αποφυγήν της διαστρέβλωσης αλήθειας, της κομματικής προπαγάνδας και των προσωπικών αλλά και κομματικών συμφερόντων.

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων..

Link to comment
Share on other sites

:confused: :confused: :confused: :confused:

 

Αυτό τώρα που το δίαβασες? Γιατί οι δημοσιεύσεις που ξέρω εγώ, βαθμολογούντε απο παγκόσμια επιτροπή.

 

Απλά αυτό που εννοούσα εγώ είναι πως κατα βάση δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα να δημοσιευτείς αν δεν έχεις και πόρου ειδικά(κατι σαν αυτό που λέει και ο zombie26).

Στην αξιολογηση του διδακτικου-επιστημονικου εργου των καθηγητων θα μετεχουν επιστημονες της ιδιας ειδικοτητας οι οποιοι εχουν διετελεσει(η διατελουν)μελη ΔΕΠ ελληνικων πανεπιστημιων....

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

κι επειδη το ξερεις εσυ το καταξιωνει σαν πανεπιστημιο?τι αλλο θα ακουσουμε...

 

 

kane ena search sto internet ;)

:D
Link to comment
Share on other sites

Στην αξιολογηση του διδακτικου-επιστημονικου εργου των καθηγητων θα μετεχουν επιστημονες της ιδιας ειδικοτητας οι οποιοι εχουν διετελεσει(η διατελουν)μελη ΔΕΠ ελληνικων πανεπιστημιων....

 

Ανεξαρτήτως αυτού (και για να μη μιλάμε στον αέρα δώσε μας ένα λινκ να δούμε από που προέρχεται το πως θα γίνεται η αξιολόγηση), οι επιστημονικές δημοσιεύσεις σίγουρα θα είναι ένα σημαντικό κριτήριο για να αξιολογηθεί η επιστημονική επάρκεια των μελών ΔΕΠ και αυτό είναι το πιο αντικειμενικό κριτήριο που υπάρχει.

 

Κάτι που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι ότι (από ότι κατάλαβα) στο θέμα της αξιολόγησης η διαφωνία δεν είναι για το αν θα γίνεται, αλλά για το αν θα γίνεται σωστά. Διαφωνία επί της διαδικασίας δλδ και ακόμα καλύτερα για το πως θα γίνεται στην πράξη. Επομένως, κατά τη γνώμη μου αυτό θα έπρεπε να αποτελέσει βάση διαλόγου και όχι αιτία κατάληψης.

 

Και ξέρω ότι δεν είναι ο μόνος λόγος διαφωνίας, είναι όμως η κύρια συνισταμένη φοιτητών και καθηγητών στην εναντίωσή τους στο νομοσχέδιο (γιατί αν νομίζετε ότι οι καθηγητάδες κόπτονται για το άσυλο, τους αιώνιους κτλ τότε γελιέστε).

 

Ο zombie έγραψε:

 

εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πως θα γίνει η περιβόητη αξιολόγηση,σε όλα τα πανεπιστήμια.με τι κριτήρια δηλαδή??αφού μιλάμε για τεράστιες διαφορές στα οικονομικά δεδομένα κάθε σχολής.άλλες υποχρηματοδοτούνται,άλλες έχουν ελλείματα,άλλες μπορεί να μην έχουν πρόβλημα.

 

Μα ακριβώς η αξιολόγηση αυτό το πράγμα θα καταδείξει. Ποια πανεπιστήμια έχουν πρόβλημα, ποια όχι, ποια χρειάζονται περισσότερους πόρους για να βελτιωθούν αλλά και σε ποια θα δοθούν περισσότεροι πόροι για να επιβραβευθούν.

Link to comment
Share on other sites

Και μετά από τόσες βδομάδες που καθηγητές ΑΕΙ και φοιτητές κατηγορούσαν (και μάλλον είχα δίκιο) το Υπουργείο Παιδείας ως αδιάλλακτο και ότι δε θέλει το διάλογο, οι ίδιοι σήμερα ζήτησαν (εκτός των άλλων αιτημάτων τους με τα οποία αν και δε συμφωνώ, σέβομαι το δικαίωμά τους να τα προβάλλουν).

 

Οι μεν φοιτητές:

"Να αποσύρει το ΥΠΕΠΘ τις προτάσεις του για την αλλαγή του νόμου-πλαισίου."

 

Δλδ το ΥΠΕΠΘ να μην έχει ούτε καν προτάσεις για το διάλογο. Αλλά το πιο κορυφαίο, οι πανεπιστημιακοί:

"Να μη γίνει καμία συζήτηση επί της αναθεώρησης του άρθρου 16." (εντάξει, για άλλα θέματα δέχονται να γίνει συζήτηση, ευτυχώς που κάνουν την παραχώρηση οι άνθρωποι).

 

Αδιαλαξία είπατε;; Ναι, αλλά από όλες τις πλευρές.

Link to comment
Share on other sites

Ανεξαρτήτως αυτού (και για να μη μιλάμε στον αέρα δώσε μας ένα λινκ να δούμε από που προέρχεται το πως θα γίνεται η αξιολόγηση), οι επιστημονικές δημοσιεύσεις σίγουρα θα είναι ένα σημαντικό κριτήριο για να αξιολογηθεί η επιστημονική επάρκεια των μελών ΔΕΠ και αυτό είναι το πιο αντικειμενικό κριτήριο που υπάρχει.

 

Κάτι που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι ότι (από ότι κατάλαβα) στο θέμα της αξιολόγησης η διαφωνία δεν είναι για το αν θα γίνεται, αλλά για το αν θα γίνεται σωστά. Διαφωνία επί της διαδικασίας δλδ και ακόμα καλύτερα για το πως θα γίνεται στην πράξη. Επομένως, κατά τη γνώμη μου αυτό θα έπρεπε να αποτελέσει βάση διαλόγου και όχι αιτία κατάληψης.

 

Και ξέρω ότι δεν είναι ο μόνος λόγος διαφωνίας, είναι όμως η κύρια συνισταμένη φοιτητών και καθηγητών στην εναντίωσή τους στο νομοσχέδιο (γιατί αν νομίζετε ότι οι καθηγητάδες κόπτονται για το άσυλο, τους αιώνιους κτλ τότε γελιέστε).

 

Ο zombie έγραψε:

 

 

 

Μα ακριβώς η αξιολόγηση αυτό το πράγμα θα καταδείξει. Ποια πανεπιστήμια έχουν πρόβλημα, ποια όχι, ποια χρειάζονται περισσότερους πόρους για να βελτιωθούν αλλά και σε ποια θα δοθούν περισσότεροι πόροι για να επιβραβευθούν.

λές για αυτό να γίνει η αξιολόγηση??για να διορθωθούν τα προβλήματα της υποχρηματοδότησης ας πούμε και να εντοπιστούν τυχόν άλλα προβλήματα??

στην αξιολόγηση που έγινε στην αγγλία και εντοπίστηκαν πάμπολλα προβλήματα γιατί δεν διορθώθηκαν αλλά απλούστατα διαγράφηκαν πάμπολλες σχολές απο πανεπιστήμια απο τον ακαδημαικό χάρτη???

η λύση εδώ είναι όπως φαίνεται πονάει χέρι,κόβει χέρι.

και για να μιλήσουμε και ανοιχτά κιόλας.

μείζον ζήτημα είναι απο ποιόν θα γίνει η αξιολόγηση,με ποιά κριτήρια και ποιές θα είναι και οι προτεινόμενες λύσεις για τα προβληματικά ιδρύματα.

Link to comment
Share on other sites

λές για αυτό να γίνει η αξιολόγηση??για να διορθωθούν τα προβλήματα της υποχρηματοδότησης ας πούμε και να εντοπιστούν τυχόν άλλα προβλήματα??

στην αξιολόγηση που έγινε στην αγγλία και εντοπίστηκαν πάμπολλα προβλήματα γιατί δεν διορθώθηκαν αλλά απλούστατα διαγράφηκαν πάμπολλες σχολές απο πανεπιστήμια απο τον ακαδημαικό χάρτη???

 

Δεν αμφιβάλω ότι μπορεί σχολές να "διαγράφηκαν" όπως λες, αν και δεν το γνωρίζω. Δε νομίζω όμως ότι αυτό είναι απαραίτητα αρνητικό, για παράδειγμα: αν η αξιολόγηση δείξει ότι κάποιες σχολές πχ δεν έχουν αντικείμενο, είναι υπερκορεσμένες, δεν έχουν ζήτηση (και σχολή χωρίς φοιτητές δεν γίνεται, γίνεται) τότε και το κλείσιμο σχολών είναι μια λύση. Σχολές κλείνουν όταν κάποια αντικείμενα δεν υπάρχουν πλέον και καινούριες ανοίγουν σε καινούρια επιστημονικά ή επαγγελματικά πεδία. Πχ υπήρχαν σχολές logistics πριν από μερικά χρόνια; Διοίκησης ανθρωπίνων πόρων; Όπως ανοίγουν σχολές, έτσι και κλείνουν.

 

μείζον ζήτημα είναι απο ποιόν θα γίνει η αξιολόγηση,με ποιά κριτήρια και ποιές θα είναι και οι προτεινόμενες λύσεις για τα προβληματικά ιδρύματα.

 

Εσύ πως πιστεύεις ότι θα πρέπει να γίνεται η αξιολόγηση; Συγκεκριμένα, από ποιον και με τι κριτήρια, και με ποιες από τις προτάσεις του ΥΠΕΠΘ στο συγκεκριμένο θέμα διαφωνείς;

Link to comment
Share on other sites

Δεν αμφιβάλω ότι μπορεί σχολές να "διαγράφηκαν" όπως λες, αν και δεν το γνωρίζω. Δε νομίζω όμως ότι αυτό είναι απαραίτητα αρνητικό, για παράδειγμα: αν η αξιολόγηση δείξει ότι κάποιες σχολές πχ δεν έχουν αντικείμενο, είναι υπερκορεσμένες, δεν έχουν ζήτηση (και σχολή χωρίς φοιτητές δεν γίνεται, γίνεται) τότε και το κλείσιμο σχολών είναι μια λύση. Σχολές κλείνουν όταν κάποια αντικείμενα δεν υπάρχουν πλέον και καινούριες ανοίγουν σε καινούρια επιστημονικά ή επαγγελματικά πεδία. Πχ υπήρχαν σχολές logistics πριν από μερικά χρόνια; Διοίκησης ανθρωπίνων πόρων; Όπως ανοίγουν σχολές, έτσι και κλείνουν.

 

 

 

Εσύ πως πιστεύεις ότι θα πρέπει να γίνεται η αξιολόγηση; Συγκεκριμένα, από ποιον και με τι κριτήρια, και με ποιες από τις προτάσεις του ΥΠΕΠΘ στο συγκεκριμένο θέμα διαφωνείς;

σύμφωνα με την δική σου λογική (αν θέλουμε να μιλάμε ανοιχτά) χωρίς υπερβολή θα έπρεπε να κλείσουν οι περισσότερες σχολές στην ελλάδα,αφού δε νομίζω οτι υπάρχει ένα επάγγελμα στο οποίο δεν υπάρχει τεράστια προσφορά και αντιστοίχως ελάχιστη ζήτηση με συνέπεια τον εξεφτελισμό των πτυχίων.

δε μπορώ να σκεφτώ εναν αντικειμενικό και μη διαβλητό τρόπο να γίνει η αξιολόγηση των ιδρυμάτων.πιθανότατα θα μπορούσε να γίνει απο εξωπανεπιστημιακούς και ανεξάρτητους παράγοντες(θα μπορούσε να το αναλάβει κάποια εταιρία πχ.)

και φυσικά θα έπρεπε να δώσει εγγυήσεις και δεσμέυσεις η κυβέρνηση οτι δεν θα έχουμε διαγραφές,ή οτιδήποτε άλλο.αλλά πρόταση μέτρων για καλυτέρευση της υπάρχουσας κατάστασης.

Link to comment
Share on other sites

Ανεξαρτήτως αυτού (και για να μη μιλάμε στον αέρα δώσε μας ένα λινκ να δούμε από που προέρχεται το πως θα γίνεται η αξιολόγηση), οι επιστημονικές δημοσιεύσεις σίγουρα θα είναι ένα σημαντικό κριτήριο για να αξιολογηθεί η επιστημονική επάρκεια των μελών ΔΕΠ και αυτό είναι το πιο αντικειμενικό κριτήριο που υπάρχει.

Για να μην 'μιλαμε στον αερα',πληροφοριες και λεπτομερειες για για την αξιολογηση στο νομοσχεδιο περιλαμβανονται στο:http://www.xkatsikas.gr/tritobatmia/tritob23.htm

Εκει περιεχονται οσα αναφερθηκαν.

Q:I've always tried to teach you two things.First,never let them see you bleed.

James Bond:And the second?

Q:Always have an escape plan,007!http://i.esmas.com/image/0/000/003/563/Pierce_S.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...