Jump to content

[CAR] Dodge Caliber


pro
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν θα κατσω να αναλυσω. Το εκανα ηδη. Ελπιζω να βλεπεις τι μπαχαλο γινεται με τα θεματα που ανεφερα στην αμερικη και ηδη γινονται οι πρωτες κινησεις απο την κατασκευαστρια εταιρεια για την καλυτερευση αυτων των αυτοκινητων σε αυτους τους τομεις.

 

Αυτό που ήθελα να σου τονίσω βασικά είναι να είσαι λίγο πιο διαλακτικός οταν δεν μιλάς εκ πείρας,γιαυτο και δεν υπάρχει λόγος να αναλύσεις κάτι,κανείς δεν είπε οτι είναι τα τέλεια αυτ/τα και οτι δεν επιδέχονται βελτιώσεις,που πραγματικά είναι απαραίτητες στο εσωτερικό,δεν αντιλέγω,το υπόλοιπο όχημα ομώς είναι πολύ στιβαρό και αντάξιο οποιουδήποτε ανταγωνισμού της κατηγορίας.

Αλλα παρολαυτά αναφέρεις μια γενική κατηγορία οχηματων αμερικάνικης προέλευσης σε θέμα που αφορά το Caliber και μόνο,δεν με απάσχολουν φίλε μου τα υπόλοιπα αυ/τα αμερικανικής προέλευσης γιατί πολύ απλά δεν μπορώ να εκφέρω παρα μόνο την ιδέα που έχω για αυτα.Εδώ μιλάμε για το Caliber,αν σε απασχολεί η ποιότητα των αυτ/ων που έρχονται απο Αμερική μπορεις κάλλιστα να ανοίξεις άλλο θέμα.:)

http://img369.imageshack.us/img369/9788/n222800402208886943te9.jpg

Sleepless Degenerate Drunk.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Απαντήσεις 172
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τελικα ρε παιδιά αξίζει να πάρω αυτο το αυτοκίνητο, που θα μου κοστίσει συνολικά 23.500€,full extra έκδοση??

Είμαι σε αναζήτηση αγοράς αυτοκινήτου αλλά άλλο αυτοκίνητο με τετοια χαρακτηριστικά δεν μπορείς να βρεις εύκολα.

Για όσους το έχουν...τρίζει καθόλου?, γιατί σε αυτό που έκανα testdrive, έτριζε κάπου προς τα ντουλαπάκια...

Το εσωτερικό πιστευετε ότι είναι οκ και αποδεκτό?

και από service τι έχετε δώσει?Ζητάει το αυτοκίνητο για γενικά ή όχι?Σας έχει βγάλει προβλήματα?

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Τι ιδιαίτερα χαρακτηριστικά έχει που δεν μπορείς να τα βρεις αλλού;

Μόνο μεγάλο ύψος έχει.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Τελικα ποιος ειναι ο πραγματικος αποθηκευτικος του χωρος?

Το Clima και ESP μπορουν να μπουν εξτρα? Και το ρεζερβουαρ του ειναι οντως κοντα στα 50 λιτρα?

Επειδη βρισκομαι μεταξυ Caliber 1.8 SXT kai Qashqai 1.6 Accenta/Techna S , παρα τα επιπλεον αλογα του πρωτου και την 18αρα ζαντα δυστιχως συγριτικα με το δευτερο δεν μπορεσα να βρω περισσοτερα θετικα σημεια οπως για το Qashqai (EuroNcap μεγαλυτερη βαθμολογια, καλυτερη μεση καταναλωση, ESP, Clima, ρεζερβουαρ 65l., τιμονι ρυθμιση καθ'υψος και βαθος) και ολα αυτα στην ιδια τιμη περιπου.

Και στα δυο ελπιζω να εχω καλυτερες εντυπωσεις οταν σε κανα μηνα περιπου μπω στο εσωτερικο τους και μπορω να κανω και test-drive.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα ποιος ειναι ο πραγματικος αποθηκευτικος του χωρος?

Το Clima και ESP μπορουν να μπουν εξτρα? Και το ρεζερβουαρ του ειναι οντως κοντα στα 50 λιτρα?

Επειδη βρισκομαι μεταξυ Caliber 1.8 SXT kai Qashqai 1.6 Accenta/Techna S , παρα τα επιπλεον αλογα του πρωτου και την 18αρα ζαντα δυστιχως συγριτικα με το δευτερο δεν μπορεσα να βρω περισσοτερα θετικα σημεια οπως για το Qashqai (EuroNcap μεγαλυτερη βαθμολογια, καλυτερη μεση καταναλωση, ESP, Clima, ρεζερβουαρ 65l., τιμονι ρυθμιση καθ'υψος και βαθος) και ολα αυτα στην ιδια τιμη περιπου.

Και στα δυο ελπιζω να εχω καλυτερες εντυπωσεις οταν σε κανα μηνα περιπου μπω στο εσωτερικο τους και μπορω να κανω και test-drive.

Φιλε το caliber δεν εχει ESP στον προαιρετικο εξοπλισμο. Δεν υπαρχει καν. Aircondition εχει απο τη βασικη εκδοση. Κλιματισμο με ρυθμιση θερμοκρασιας της αρεσκιας δεν εχει καθολου αν εννοεις αυτο. Το ρεζερβουαρ νομιζω 50 λιτρα ειναι αντε λιγο παραπανω 55. Η γνωμη μου ειναι να παρεις το Nissan. Πολυ καλυτερο απο το caliber σε ολους τους τομεις. Μονο στις επιδοσεις χανει επειδη ειναι 1.6.

Link to comment
Share on other sites

Καπως ετσι το βλεπω κι εγω φιλε BMw116i. Γιατι καλα ειναι τα εξτρα αλογακια του Caliber αλλα μαλλον θα τα παντρευτω κιολας. Τσεκαρωντας και το ελληνικο club site του Qashqai μαλλον με εχει κερδισει στα σημεια.Ειδομεν :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εχω το Caliber SXT εδω και εναν χρονο!

Τα θετικα ειναι :

1.τιμη του , με 24000 παιρνεις την full εκδοση που τα εχει ολα!

2.εξωτ. ομορφια (δεν εχουν κυκλοφορισει πολλα και ετσι το κοιταζουν ολοι!)

3.καταναλωση πολυ καλη!

4.ανετοι χωροι

5.τα 150 αλογακια που το κανουν πυραυλο μετα τισ 2500 στροφες!

Τα αρνητικα ειναι:

1.πολυ φτωχο εσωτερικο!

2.ελλειψη air-cond.

3.μικρο πορτ-παγκαζ!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

re paidia emena as me voithisei kapios na mou pei mia gnwmh.

 

epeidh psaxnomai gia agora neou oikogenoikaou autokinhtou.

exw katali3ei anamesa se 2

to Dodge Caliber kai to neo Mazda 6 1.8L amfotera.

 

exw katse mesa kai sta 2.

eftia3a ti 8esh odhgou opws h8ela kai sta 2, kai meta dokimasa na katsw apo pisw.

sto Mazda hmoun ligo pio aneta apo xwro pisw, enw san odhgos sto Caliber eixa ligo tin ais8hsh ligo pio kleisto, den evlepa kala brosta (auto vevea sini8eia einai mexri to 3o stouko :P ) enw sto mazda to ka8isma itan pio aneto, to ama3i pio euruxwro kai genika san poiotita mou fanike to Mazda polu anwtero.

Na anaferw pws ta 27 aloga diafora pou exoun de me poluendiaferoun gt den psaxnw na pigainw me 20 tsak bam sto stenaki pisw apto spiti as poume.

Apla psaxnw ena oikogenoiako sta 25000 max

twra o aderfos mou exei kollisei sto dodge logw yperpswmenou ama3wmatos

egw exw kollisei sto mazda gia polous logous, opws megaliteros apo8ikeutikos xwros, pio aneto kaliteri poiotita ulikwn kai sunarmogh sto saloni polu perisotera voithimata asfaleias (to Caliber vgainei mono me ABS, enw to 6 exei stadar ABS EBD EBA TCS kai 8 aerosakous).

 

Plz mia gnwmh mipws katali3oume kapou?

 

p.s. to Caliber an to parageilw opws 8elw Portokali me mauro saloni (oxi derma)

erxetai se peripou 4-6 mhnes enw to mazda an to parageilw opws 8elw (moluvi me mauro (oxi derma) saloni kai ola auta ) 8a argisei to polu 1 mhna mou eipane.

 

3erei kaneis ti xreiazetai gia na ta parw test drive mipws kai vgw ligo apti duskoli 8esh? (eimai 20 xronwn katoxos diplomatos odighshs sxedon 2 xronia, o aderfos mou einai 26 katoxos diplwmatos sxedon 2 xronia epishs).

 

thx prokatavolika kai sorry gia to megalo post

Honda > All

alla...FX me moter 650 me enisxisi psalidi zadolastixo kai ta sxetika apo 570SMR hehe...den 3erw :D

 

GLX, agapi mou sou siriknwsata zigler!!:P

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους.

 

Εκανα τεστ ντραιβ σημερα στο Caliber.

Το αυτοκινητο ηταν ενα SXT πορτοκαλι (Orange Sunburst) με 4900 Χμ πανω του. Η δοκιμη εγινε στη Βουλιαγμενης ωρα 3.00 μμ και στην παραλιακη. Κινηση μετρια εως αρκετη.

Ξεκινωντας, αφηνοντας το συμπλεκτη, η εμπλοκη των δισκων γινεται αφου το ποδι μου ειχε αφησει αρκετα το τερμα του στο πατωμα, κατι που μου δημιουργησε ενα μικρο προβλημα συγχρονισμου με το γκαζι (εχω ενα Renault MeganeII οπου μολις αρχιζεις και αφηνεις το συμπλεκτη οι δισκοι εμπλεκονται και αρχιζει η κινηση του αυτοκινητου). Ετσι στην 1η το αυτοκινητο εφευγε δυνατα σχεδον σπιναροντας. Νιωθεις οτι εχει πολλη δυναμη στο ξεκινημα. Το θεμα του συμπλεκτη δημιουργει αισθηση και στις αλλες ταχυτητες βεβαια, αλλα μπορει να πει κανεις οτι χρειαζεται προσαρμογη. Αλλλωστε πολλα αυτοκινητα ειναι ετσι. Ο κινητηρας μου φανηκε χωρις ελαστικοτητα κατω απο τις 2,500 στροφες. Με 3η ταχυτητα μεσα, μερικες φορες πατουσα λιγο φρενο και μετα ξανα γκαζι λογω της κινησης. Παρατηρησα οτι αργουσε να ξαναπαρει στροφες πανω του οταν ηταν κατω απο τις 2,500 και αναγκαζομουν να κατεβασω σε 2η. Το αντιστοιχο και με 4η-3η.

Ο κινητηρας ειναι θορυβωδης. Και δεν ανεβηκα πανω απο τα 70 χμω λογω κινησης ουτε καν πανω απο τις 4,000 στροφες.

Το θεμα της δυναμης του κινητηρα στις χαμηλες στροφες εχει να κανει με την αδρανεια του αυτοκινητου-βαρος του στις χαμηλες ταχυτητες, ηταν η γνωμη του πωλητη.

Το φρενο επισης δεν ειχε αισθηση ακριβειας. Οσο πατουσα το πενταλ πιο βαθια, δεν ενιωθα την αντιστοιχη μειωση ταχυτητας απο το αυτοκινητο. Σα να παρεμβαλλοταν κατι. Το συζητησα με τον πωλητη και μου ειπε οτι μπορει να εχει φαει ασχημα τα τακακια. Αυτο το δεχομαι σαν εναλλακτικη σκεψη.

Η αναρτηση ηταν καπως σκληρη. Στις λακουβες και στα σπασιματα των δρομων δεν με ενοχλησε βεβαια αυτο. Δε μπορεσα να την τεσταρω σε ακραιες συνθηκες βεβαια, στροφες με μεγαλη ταχυτητα κτλ.

Η κοπελα μου καθοταν στο πισω καθισμα και μου παραπονεθηκε για θορυβο του κινητηρα, κλειστοφοβικο πισω χωρο λογω των ψηλων παραθυρων, αβολο καναπε και ασχημο υφασμα στην αφη. Ο καναπες δεν κανει μαλλον, απο οτι καταλαβα, την γνωστη κλιση για να σε "ρουφαει" πισω. Ειναι πιο οριζοντιος.

Το αυτοκινητο εμφανισιακα και σε σοβαρα χρωματα ειναι αξιοπροσεκτο στο δρομο. Πριν το τεστ ημουν στην κηφισια και ειδα 3 να κυκλοφορουν σημερα. Για μενα ειναι πολυ ιδιαιτερο αυτοκινητο και το μονο που ανταποκρινεται σε γραμμη, οπως τη θελω, αυτην την εποχη. Δειχνει πιο στιβαρο, γερο, με εκτοπισμα με περισσοτερη γραμμη και λιγοτερη καμπυλη. Η θεση οδηγησης ειναι καλη, εχεις αισθηση οτι εισαι σχετικα ψηλα και υποστηριζονται ολα τα μερη του σωματος σου.

Ταπεινη μου γνωμη: δεν μπορεις να εισαι αντικειμενικος με ενα αυτοκινητο. Πρεπει και να σου αρεσει για να το αγορασεις.Για εμφανεις και μη λογους. Το αυτοκινητο αυτο δεν ειναι ουτε το χειροτερο ουτε το καλυτερο σε κανενα τομεα. Εχει συν την πολυ καλη τιμη του και τη μοναδικη του εμφανιση (πολυ καλα χρωματα και ποιοτητα βαφης). Εγω ειμαι σε κατασταση αναμικτων συναισθηματων αλλα πιστευω οτι χρειαζεται χρονος προσαρμογης απο το ενα αυτοκινητο στο αλλο.

Η αντιπροσωπεια της Chrysler Γλυφαδας μου φανηκε η πιο φιλικη προς τον υποψηφιο αγοραστη.

Link to comment
Share on other sites

Για τεστ ντραιβ παιρνεις ενα τηλεφωνο σε μια απο τις 4 chrysler και πας οταν σε ειδοποιησουν. Ισως πριν απο αυτο χρειαστει να σε ενημερωσουν για το πακετο και τη χρηματοδοτηση η ισως αμεσως μετα το τεστ και να σου κανουν προσφορα.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

magkes akouo diafora kaka sxolia gia to caliber apo atoma pou den exoun katsi kan mesa k den exoun niosi to pos se kitane oloi k sxoliazoun to periergo amaksi pou pernaei ................ aksizi na to dokimasete

 

na rotiso k kati allo pou ksexasa me tis xazomares pou eida edw kseri kaneis na mou pei pou mporo na bro fota gia to caliber san auta pou eida sto ebay giati diskolebtika na ta paragkilo apo kei k exw ksenerosi asxima :wacko:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Θέλω να πάω να του κάνω ενα test drive. Εξωτερικά είναι πολύ όμορφο. Εσωτερικά δεν ξέρω... ακούω πολλά για τα πλαστικά του, αλλα αν δεν το δώ ο ίδιος δεν μπορω να γράψω τίποτα. Η αλήθεια είναι οτι μου αρέσει πολύ. Αν είχα λεφτά, μάλλον θα το είχα αγοράσει. Οι δρόμοι της Αθήνας ΔΕΝ είναι για συμβατικά αμάξια. Αποψή μου. Οπου και να πάς, θα δείς λακούβες απο τις μαντεμένιες πλάκες της ΕΥΔΑΠ στο δρόμο ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ στις 2 λωρίδες, θα δείς του κόσμου τις κακοτεχνίες, σαμαράκια, και άλλα πολλά. Και με τέτοια τιμή δεν υπάρχει αντίστοιχο τζίπ. Το Caliber δεν είναι τζιπ βέβαια.... απλά τζιπωειδές.
Link to comment
Share on other sites

Σημερα εκανα το Σερβις στα 12000 χλμ!

Ολοι ελεγαν για τα ακριβα του σερβις!

ΜΥΘΟΣ-Πληρωσα μονο 110Euro!

Γενικα ΜΗΝ ακουτε φημες !

Οδηγηστε -δειτε και μετα αποφασιστε....................

 

Υ.Γ : Μου ειπαν οτι με 1000Euro αυξανονται τα αλογα του Caliber

απο 150 σε 210 !!!

Ειπατε τιποτα ???

Link to comment
Share on other sites

Σημερα εκανα το Σερβις στα 12000 χλμ!

Ολοι ελεγαν για τα ακριβα του σερβις!

ΜΥΘΟΣ-Πληρωσα μονο 110Euro!

Γενικα ΜΗΝ ακουτε φημες !

Οδηγηστε -δειτε και μετα αποφασιστε....................

 

Υ.Γ : Μου ειπαν οτι με 1000Euro αυξανονται τα αλογα του Caliber

απο 150 σε 210 !!!

Ειπατε τιποτα ???

 

με για το αμαξι και καλοταξιδο!

απο καταναλωση τι λεει? ειχα ακουσει οτι εχει μηχανη του golf ειναι αληθεια?

Link to comment
Share on other sites

Σημερα εκανα το Σερβις στα 12000 χλμ!

Ολοι ελεγαν για τα ακριβα του σερβις!

ΜΥΘΟΣ-Πληρωσα μονο 110Euro!

Γενικα ΜΗΝ ακουτε φημες !

Οδηγηστε -δειτε και μετα αποφασιστε....................

 

Υ.Γ : Μου ειπαν οτι με 1000Euro αυξανονται τα αλογα του Caliber

απο 150 σε 210 !!!

Ειπατε τιποτα ???

 

re filaraki an ma8is an einai ali8ia pes k se mena giati endiaferome ..........

Link to comment
Share on other sites

 

Υ.Γ : Μου ειπαν οτι με 1000Euro αυξανονται τα αλογα του Caliber

απο 150 σε 210 !!!

Ειπατε τιποτα ???

 

 

 

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

 

 

Οι φήμες που λέγαμε...

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Ο κινητήρας είναι εξελιγμένος σε συνεργασία με τη mitsubishi.

Αυτο για την άυξηση της υποδύναμης είναι λάθος,απλά έχει βγεί kit στις αντιπροσωπειες (νομίζω της Startech) που το φτάνει στους 180 ίππους,έχω μιλήσει με την chrysler κιφησίας για αυτο,δν θυμάμαι όμως τιμή.

http://img369.imageshack.us/img369/9788/n222800402208886943te9.jpg

Sleepless Degenerate Drunk.

Link to comment
Share on other sites

Ο κινητήρας είναι εξελιγμένος σε συνεργασία με τη mitsubishi.

Αυτο για την άυξηση της υποδύναμης είναι λάθος,απλά έχει βγεί kit στις αντιπροσωπειες (νομίζω της Startech) που το φτάνει στους 180 ίππους,έχω μιλήσει με την chrysler κιφησίας για αυτο,δν θυμάμαι όμως τιμή.

 

Δώσε μας περισσότερες πληροφορίες... τι Κιτ ειναι αυτο και που επεμβαίνει? Στον εγκέφαλο? Στη μηχανή? Είναι εκτός μηχανής όπως το Speed B00$t3r?

 

Ακόμα και 30 ίπποι είναι υπόθεση... μιας κ όπως θα ξέρετε "τα άλογα δεν είναι στραγάλια"!!!!

 

 

 

Ορίστε και κάποια κείμενα που βρήκα στο νετ για το Dodge Caliber

 

http://www.drive.gr/index.php?Itemid=61&id=2044&option=com_content&task=view

http://odigontasmeoria.i-blog.gr/?p=17

Link to comment
Share on other sites

re paidia emena as me voithisei kapios na mou pei mia gnwmh.

 

epeidh psaxnomai gia agora neou oikogenoikaou autokinhtou.

exw katali3ei anamesa se 2

to Dodge Caliber kai to neo Mazda 6 1.8L amfotera.

 

exw katse mesa kai sta 2.

eftia3a ti 8esh odhgou opws h8ela kai sta 2, kai meta dokimasa na katsw apo pisw.

sto Mazda hmoun ligo pio aneta apo xwro pisw, enw san odhgos sto Caliber eixa ligo tin ais8hsh ligo pio kleisto, den evlepa kala brosta (auto vevea sini8eia einai mexri to 3o stouko :P ) enw sto mazda to ka8isma itan pio aneto, to ama3i pio euruxwro kai genika san poiotita mou fanike to Mazda polu anwtero.

Na anaferw pws ta 27 aloga diafora pou exoun de me poluendiaferoun gt den psaxnw na pigainw me 20 tsak bam sto stenaki pisw apto spiti as poume.

Apla psaxnw ena oikogenoiako sta 25000 max

twra o aderfos mou exei kollisei sto dodge logw yperpswmenou ama3wmatos

egw exw kollisei sto mazda gia polous logous, opws megaliteros apo8ikeutikos xwros, pio aneto kaliteri poiotita ulikwn kai sunarmogh sto saloni polu perisotera voithimata asfaleias (to Caliber vgainei mono me ABS, enw to 6 exei stadar ABS EBD EBA TCS kai 8 aerosakous).

 

Plz mia gnwmh mipws katali3oume kapou?

 

p.s. to Caliber an to parageilw opws 8elw Portokali me mauro saloni (oxi derma)

erxetai se peripou 4-6 mhnes enw to mazda an to parageilw opws 8elw (moluvi me mauro (oxi derma) saloni kai ola auta ) 8a argisei to polu 1 mhna mou eipane.

 

3erei kaneis ti xreiazetai gia na ta parw test drive mipws kai vgw ligo apti duskoli 8esh? (eimai 20 xronwn katoxos diplomatos odighshs sxedon 2 xronia, o aderfos mou einai 26 katoxos diplwmatos sxedon 2 xronia epishs).

 

thx prokatavolika kai sorry gia to megalo post

 

Φίλε, τι συγκρίνεις τώρα; τη βούρτσα με την πόυτσ@ που λένε...

Δεν είμαι οπαδός της Mazda, αλλά στη σύγκριση που κάνεις, είναι 100% το Mazda 6. Μόνος σου απαριθμείς τα σημαντικά πλεονεκτήματα που έχει μπροστά στο άλλο.

Το Caliber εκτός από την ποιότητα του που είναι για γέλια, υστερεί σημαντικά σε θέματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας. Απορώ όλοι αυτοί που το έχουν αγοράσει τι εντυπώσεις αποκόμισαν σε ταξίδι στην εθνική. Τους εύχομαι να μην χρειαστεί να φρενάρουν ή να κάνουν ελιγμούς για αποφυγή ατυχήματος (για συμπεριφορά σε ατύχημα δεν θέλουν να το σκέφτονται καν).

:blink:
Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου chrispetsas το εχεις οδηγησει το Caliber στο δρομο Η απλα

εχεις ακουσει οπως οι αλλοι???

Εαν το οδηγησες και ειδες προβλημα με τα φρενα του η σε ελιγμους τοτε οδηγω

αλλο car και οχι Caliber !!!

Οσο για την ασφαλεια που παρεχει μπες στο http://www.dodge.com και βγαλε

τα συμπερασματα σου!!!

Δεν λεω φτωχο εσωτερικο αλλα μηχανη-ασφαλεια-ομορφια & καταναλωση ειναι

κορυφη!!!

Για τα αλογακια που γινονται απο 150 σε 210 ρωτησα στην αντιπροσωπεια

και μου το ειπαν οταν εκανα service!

Γινετε με ενα προγραμμα που ερχεται απο USA !!!

Τα λεμε .................

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου chrispetsas το εχεις οδηγησει το Caliber στο δρομο Η απλα

εχεις ακουσει οπως οι αλλοι???

Εαν το οδηγησες και ειδες προβλημα με τα φρενα του η σε ελιγμους τοτε οδηγω

αλλο car και οχι Caliber !!!

Οσο για την ασφαλεια που παρεχει μπες στο http://www.dodge.com και βγαλε

τα συμπερασματα σου!!!

Δεν λεω φτωχο εσωτερικο αλλα μηχανη-ασφαλεια-ομορφια & καταναλωση ειναι

κορυφη!!!

Για τα αλογακια που γινονται απο 150 σε 210 ρωτησα στην αντιπροσωπεια

και μου το ειπαν οταν εκανα service!

Γινετε με ενα προγραμμα που ερχεται απο USA !!!

Τα λεμε .................

 

Εχεις δίκιο. Είναι αναλόγος τι ζητάει ο καθένας.

Link to comment
Share on other sites

Για τα αλογακια που γινονται απο 150 σε 210 ρωτησα στην αντιπροσωπεια

και μου το ειπαν οταν εκανα service!

Γινετε με ενα προγραμμα που ερχεται απο USA !!!

Τα λεμε .................

 

 

Έλεος με τα ανέκδοτα.....

 

:lol::lol::lol::lol:

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Έλεος με τα ανέκδοτα.....

 

:lol::lol::lol::lol:

 

 

Καλό θα ήταν να μην κρίνουμε πριν δούμε πραγματικά τι συμβαίνει. Μπορεί με ενα πρόγραμμα και με κάποια μετατροπή στη μηχανή, να φτάνει τους 200-210 ιππους. Το μόνο σίγουρο είναι οτι απο τη στιγμή που η Crysler το είπε, ΠΡΕΠΕΙ να γίνει. Αν ήμουν εγώ κάτοχος ενος Caliber και ήθελα να το αναβαθμίσω στους 210, σίγουρα μετά θα έκανα δυναμομέτρηση. Και αν δεν ήταν τόσο (ή τουλάχιστον απο 200 και πάνω) θα είχαν πρόβλημα. Δεν πιστέυω οτι θα εγγυώνταν κάτι χωρις να μπορούν να το προσφέρουν.

Link to comment
Share on other sites

60 άλογα με πρόγραμμμα σε ατμοσφαιρικό 1800αρι μοτέρ; Είτε τα χριστούγεννα ήρθαν νωρίς, είτε η πρωταπριλιά.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...