thinkpad Δημ. May 20, 2012 Κοινοποίηση Δημ. May 20, 2012 Με συγχωρείτε αγαπητά μου μέλη για την ετήσια καθυστερηση απάτνησησ και ενημέρωσης... Νομίζω πως τώρα ήρθε η ώρα να δώσω τα αποτελέσματά μου για να εμψυχώσω και όσους από εσάς είναι αύριο υποψήφιοι εξετάσεων... Τελικά τα αποτελέσματά μου είναι τα ακόλουθα: Χημεία κατ :20 Φυσική κατ: 18.8 Βιολογια κατ: 16.1 Μαθημ κατευθ: 18.6 Εκθεση: 14.1 Στο 5ο μάθημα που σας είχα γράψει αν θυμάμαι καλά πήρα 18.9 (19 και 18.8 οι διορθωτές αντίστοιχα) Λοιπόν, δεν έχω τίποτα να σχολιάσω παραπάνω μπήκα στην πρώτη μου επιλογή (μηχανογραφικό έκανα μόνος φυσικά - όχι σε ό,τι ήθελαν οι γονείς μου αλλά δε με απασχολεί), και χωρίς να πάρω ποτέ βοήθεια σε τίποτα... (Ίσως να μου στοίχισε σε έκθεση θα έλεγε κανείς , αλλά και αυτοί που είχαν βοήθεια πήγαν ακόμα χειρότερα αρκετοί απο αυτούς)... Θέλω να τονίσω πως διαπίστωσα πως οι πανελλήνιες δεν είναι απολύτως τίποτα παραπάνω από μία "αρχή" για τους περισσότερους, ενώ για άλλους το "τέλος"... Σημασία έχει πως κανένας δεν μπορεί να σας πει τι ξέρετε και τι θα κάνετε... Ο τρόπος εργασίας μου κατά το λύκειο (προσωπική ενασχόληση, κρίση, οχι βοήθειες,) ως τώρα με βοήθησε να αριστεύσω και στη σχολή μου με αρκετή ευκολία, εργαζόμενος κατά την ίδια μέθοδο... ¨Εχω να πω σε όσους δίνουν άυριο, πως πρέπει να λύσουν τα θέματα όπως οι ίδιοι ξέρουν και αποκλειστικά για πάρτη τους... για κανέναν άλλον , και θα τους συνιστούσα να ξέρουν μόλις βγούν από την ΄ταξη όσο αυτό είναι εφικτό, πόσο έγραψαν, και να μην ασχοληθούν ιδιαίτερα με τα αποτελέσματα... Κοιτάξτε να κάνετε ό,τι επιθυμείτε, οι πανελλήνιες τελειώνουν για εσάς φέτος, η σταδιοδρομία σας όμως αρχίζει, και θα πρέπει να κάνετε τα πάντα για αυτήν, όχι για τις πανελλήνιες. Κι εγώ γι αυτό ακόμη και αν κάπου πίστευα πως είχα γράψει παραπάνω και αρχικά στενοχωρήθηκα πλέον καταλαβαίνω πως με τον τρόπο που βαθμολογούν μόνο τόσο θα έπαιρνα. Επίσης καταλαβαίνω πως το λύκειο για εμένα δεν σήμαινε προετοιμασία για πανελλήνιες, αλλά προετοιμασία για την ονομασία μου ως "επιστήμονα", κι γι αυτό θα ήθελα όσοι δεν πάρετε ότι ζητάτε φέτος, να μην απογοητευτείτε αλλά να αναρωτηθείτε τι πραγματικά θέλετε (εγώ π.χ. δεν ήθελα τελικά να αριστεύσω στις εξετάσεις, αλλά α μάθω.. διάβαζα για εμένα, όχι για τους εξεταστές, τους γονείς.. κ.τ.λ.). Τέλος εύχομαι ολόψυχα και πάλι καλή επιτυχία, και φυσικά όχι μόνο στις εξετάσεις όπως σας είπα και παραπάνω , αλλά γενικότερα στην ζωή σας... Να απαιτείτε για εσάς πάντοτε να παίρνετε ό,τι αξίζετε, ούτε παραπάνω - ούτε παρακάτω, αλλά την απαίτηση αυτή να έχετε πάντοτε πρώτα από τον εαυτό σας... Αυτά λέω και σε όσους φέτος βοήθησα στις εξετάσεις... ο φίλος σας στη γνώση, thinkpad Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NetSurfer_g7 Δημ. May 21, 2012 Κοινοποίηση Δημ. May 21, 2012 Μολις ειδα τα φετινα θεματα της εκθεσης.Τι ακυρο κειμενο ειναι αυτο που τους εχουν βαλει για περιλειψη???:scared:Ειναι τερμα δυσνοητο και εμενα μου φαινεται ενα συνολο απο ασυναρτησιες.Και τα υπολοιπα θεματα ειναι αρκετα παλουκοειδη.Πολυ πιο δυσκολα απο τα περσινα που εδωσα.Παλι καλα που δεν δινω φετος!Αμα εδινα με αυτα τα θεματα θα ειχα παθει μεγαλη νιλα.Πραγματικα λυπαμαι τα παιδια που δινουν φετος και τους ετυχαν τοσο αγγουρια θεματα.Ειναι που ειναι δυσκολο μαθημα η εκθεση,με τετοια θεματα θα γινει σφαγη.Ομως λογικα,αφου εβαλαν παλουκια στην εκθεση θα πρεπει να βαλουν πιο ευκολα σε αλλα μαθηματα π.χ. μαθηματικα,φυσικη.Σε εμας περσι εβαλαν σχετικα ευκολα εκθεση ,αλλα εγινε χαμος σε μαθηματικα και φυσικη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thinkpad Δημ. May 23, 2012 Κοινοποίηση Δημ. May 23, 2012 Καλησπέρα φίλε, Είδα κι εγώ τα θέματα της έκθεσης. Δεν θα σχολιάσω τόσο την δυσκολία (καθώς δεν έχω ούτε είχα ποτέ ιδιαίτερη επαφή με την έκθεση). Ωστόσο θα σχολιάσω το θέμα της έκθεσης.. Πώς είναι δυνατόν να ζητάνε απο παιδιά γ λυκείου να γράψουν για την τέχνη στα σχολεία, όταν στην ουσία δεν υπάρχει πουθενά κανένας φορέας τέχνης, όχι μόνο στα σχολεία , αλλά και γενικά στο κράτος. Μήπως επειδή όπως είπανε "τα έχουν κάνει" στο λύκειο; Δηλαδή παραδέχονται δημοσίως το πως διορθώνουν; (περιμένουν έτοιμες απαντήσεις και τιμωρούν όσους σκέπτονται;) Θέλω να πω, τι να γράψει ο μαθητής γ λυκείου για την τέχνη γενικώς και αορίστως στα σχολεία, και πως αυτοί θα του το διορθώσουν (γνωρίζουμε όλοι πόσο υποκειμενικά βαθμολογούν οι επωνομαζόμενοι "φιλόλογοι", που αντί να διδάσκουν γραμματική στα σχολεία ξινίζουν με το τι πιστεύει ο καθένας μας πάνω σε κοινωνικά και πολιτισμικά ζητήματα , και κοιτάνε μόνο να μας διορθώνουν στην πλειοψηφία τους). Φυσικά δεν αναφέρομαι σε όλους, και δεν βάζω στα θέματα υποκειμενικές ταμπέλες "δύσκολα, παλούκια, γελοία", καθώς αυτό εξαρτάται από την προϊστορία του καθενός από τους υποψηφίους, (ειδικά σε έκθεση νομίζω). Περισσότερο θα εστιάσω στα θέματα της βιολογίας (που είναι και πλησίον του αντικειμένου μου) , και θα ήθελα να τα χαρακτηρίσω αρκετά έξυπνα (μολονότι ακούστηκαν γκρίνιες). Δηλαδή στην αρχή χάρηκα όταν είδα πως για πρώτη φορά αφήσανε τους υποψηφίους να χρησιμοποιήσουν τη λογική τους, αντί των έτοιμων slogan των φροντιστηρίων. Ωστόσο όταν είδα τις απαντήσεις που έδωσαν η χαρά μου μετατράπηκε σε οργή, καθώς διαπίστωσα πως τελικά το "έξυπνο θέμα" ήταν απλώς μία παγίδα που τιμωρούσε όσους θα ξέφευγαν από τα στενά πλαίσια του βιβλίου και σκεπτόμενοι θα απαντούσαν προτότυπα και θα έβαζαν τους εξεταστές σε σκέψεις... Για ακόμη μια φορά διαπίστωσα πως οι πανελλήνιες ως θεσμός μετατρέπει τα μάθηματα κρίσης και έρευνας σε μαθήματα αποστίθισης και μάλιστα υπερβολικών απαιτήσεων ως προς το είδος της μελέτης για το "άριστα". Επίσης θεωρώ απαράδεκτο να υπάρχουν "απαντήσεις" στα θέματα των πανελληνίων βάσει των οποίων θα διορθώνονται οι υποψήφιοι... Λυπάμαι, αλλά νομίζω πως αυτά όλοι μας τα γνωρίζουμε ανεξαρτήτως του αν τελικά οι περισσότεροι τα αποδέχονται σιωληρά και συνεχίζουν για να "περάσουν" αγνοόντας το ότι δεν θα μάθουν. Και δεν μιλάω για να μάθουν την ύλη των βιβλίων, αλλά για να μάθουν να σκέπτονται!!! (που δεν διδάσκεται , κατακτάται)... Σε ευχαριστώ για την ανάρτησή σου, και εύχομαι καλή σταδιοδρομία σε ό,τι επέλεξες και καλή επιτυχία στη συνέχεια των εξετάσεων των υποψηφίων μας... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thinkpad Δημ. July 21, 2012 Κοινοποίηση Δημ. July 21, 2012 sorry thinkpad αλλά αν θεωρείς ότι το σχολικό βιβλίο μαθηματικών κατεύθυνσης σε έχει μάθει να λύνεις ασκήσεις τότε έχεις πιάσει ένα 13αράκι Φίλε μου, το βιβλίο μαθηματικών κατεύθυνσης, όπως και κάθε βιβλίο για να μπορέσει να σε βοηθήσει απαιτείται να τηρείς τις "οδηγίες χρήσης του" , βάσει των οποίων γράφτηκε και λειτουργεί. Φυσικά και δε με έμαθε κανένα βιβλίο και κανένας να λύνω ασκήσεις. Ασκήσεις έμαθα να λύνω μόνος μου, αν διάβασες παραπάνω γεμίζοντας όλο μου το δωμάτιο με σκισμένα φύλλα εκτυπωτή!!! "Κανένας δεν δίδαξε ποτέ κανέναν τίποτε, απλώς τον βοήθησε να το μάθει μόνος του!!!", όπως είπε κι ο Γαλιλαίος ... Παρ' όλα αυτά , θα έλεγα πως το βιβλίο μαθηματικών κατεύθυνσης (μιας και τυχαίνει και γνωρίζω και κάποιους από τους συγγραφείς του), αν κατανοήσεις μέσω προσπάθειας προσωπικής τον τρόπο σύνθεσής του , και κατανοήσεις όπως είπα "τις οδηγίες χρήσης του", τότε είναι ένα ικανό εγχειρίδιο να σε "μάθει" να σκέφτεσαι, και να σε βοηθήσει να κατανοήσεις πολλών μορφών σύνθετα θέματα, μολονότι δεν θα έλεγα πως αυτό είναι το ζητούμενο των πανελληνίων... Εν κατακλείδει θα ήθελα να προτείνω να εκτιμάται ό,τι μας παρέχεται δωρεάν και να αξιοποιείται καταλλήλως αντί να απαξιώνεται... (αν και από φέτος δεν θα σας παρέχεται δωρεάν...) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chrys Δημ. August 17, 2012 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2012 Ο γιος μου πάει φέτος τεχνολογική γ' λυκείου. Η σχολή που τον ενδιαφέρει είναι ΤΕΙ με βάση περίπου 12000. Είναι μαθητής του 15 και ασχολείται παράλληλα με κάποιο άθλημα που δε θέλει να το παρατήσει γι' αυτό και μου δήλωσε ότι δε θέλει να πάει φροντιστήριο. Μου είπε ότι έχει πρόγραμμα διαβάσματος, θα πάρει βοηθήματα από βιβλιοπωλείο και θα ζητάει πρόσθετες ασκήσεις απ' τους καθηγητές του στο σχολείο. Επειδή τα οικονομικά μας δεν είναι πολύ καλά σκέφτομαι μήπως το κάνει για να μη μας επιβαρύνει. Μπορεί κάποιος να δώσει μια συμβουλή? Εννοείται πως δε θέλω με τίποτα να αισθάνεται μειονεκτικά απέναντι στους συμμαθητές του που θα πηγαίνουν φροντιστήριο και, αν ήθελε να πάει, θα έβρισκα κάπως τα απαραίτητα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
protoporos Δημ. August 17, 2012 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2012 εαν ο λογος που δεν θελει να παει φροντιστηριο ειναι μονο οτι δεν θελει να χασει χρονο για αθλημα ειναι κακη δικαιολογια.εαν ειναι τα χρηματα ειναι σωστος.τωρα κοιτα εσυ πρεπει εαν εισαι σε οικονομικη κατασταση να μπορεις εστω και λιγο να τον βοηθησεις ,να του πεις οτι μπορει να τα προλαβαινει ολα.υπαρχει χρονος για ολα και εξαλλου ενας χρονος ειναι.δεν ξερουμε το παιδι σου,εσυ το ξερεις καλυτερα οποτε θα καταλαβεις απο την απαντηση του. αλλα του 15 και χωρις φροντιστηριο εχει λιγοτερες πιθανοτητες.δεν ειναι μονο η πιο εξιδικευμενη διδασκαλια,ειναι και μερικες μεθοδοι που θα τον διευκολυνουν ωστε να σκεφτει πιο σωστα.το καλυτερο θα ηταν εαν επιμενει να διαβασει μονος του να κανει συμπληρωματικη διδασκαλια με ιδιαιτερα σε φροντιστηριο οταν τον χρειαζεται.αυτο μπορεις να το κανονισεις με καποιον ιδιοκτητη που θα καταλαβει και απο την οικονομικη σας κατασταση,πιστευω. εαν ηταν πιο καλος δεν το συζητουσαμε ,θα μπορουσε και μονος του αλλα πιστευω οτι απο 15 θα πιασει 10 το πολυ.βεβαια το ιδιο μπορει να συμβει και εαν κανει φροντιστηριο.εξαρταται πως θα τα πιασει στην παραδοση αλλα και στις εξετασεις.αλλα με φροντιστηριο αυξανεις τις πιθανοτητες να γραψεις καλυτερα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thinkpad Δημ. August 17, 2012 Κοινοποίηση Δημ. August 17, 2012 Καλησπέρα φίλε μου, Κοιτάξτε θα σας μιλήσω ειλικρινά. Οι δικοί μου γονείς πάντοτε ήθελαν να πάω φροντιστήριο ακόμη κι όταν έγγραφα άριστα, ακόμη κι όταν τσακωνόμουν ώρες μαζί τους γι αυτό το θέμα, και ακόμα και αφού πέρασα στη σχολή που ήθελα. Θεωρούσαν πως αυτό είναι το "φυσικό" και πως αυτό αφού το κάνουν όλοι, πρέπει κι εγώ.. Εγώ όμως είπα όχι,είπα πως προτιμώ το να μάθω να δουλεύω μόνος μου και να μάθω ό,τι θέλω εγώ και να αποκομίσω γνώσεις είναι σημαντικότερο από τα μόρια κάποιων εξετάσεων... (και λέω κάποιων γιατί οι πανελλήνιες δεν είναι παρά ένα είδος από τις άπειρες εξετάσεις που συναντάμε καθημερινά στη ζωή μας)... Δηλαδή απλώς τα παραπάνω μετρούσαν περισσότερο για εμένα από τις εξετάσεις.Παρ' όλα αυτά όπως έγραψα παραπάνω οι εξετάσεις αυτές ήταν σημαντική επιτυχία για εμένα. Θέλω να πω δηλαδή πως κατά τη γνώμη μου μεγαλύτερη σημασία από όλα σε αυτή τη φάση είναι ό,τι θέλει ο γιός σας για τον εαυτό του... Τώρα χρέος σας είναι να καταλάβετε η να τον βοηθήσετε να καταλάβει τι θέλει ο ίδιος αν δεν το έχει ακόμα συνειδητοποιήσει ... Έπειτα μπορείτε από κοινού να συζητήσετε για το με ποιες μεθόδους θα πετύχει αυτό που ο ίδιος θέλει (π.χ. φροντιστήριο η όχι). Όσων αφορά το θεσμό των φροντιστηρίων εγώ προσωπικά όπως θα καταλάβατε ήμουν (και ως μαθητής) και είμαι (και ως πάροχος στήριξης σε μαθητές ) αντίθετος, κι αυτό επειδή πιστεύω πως όλο το σύστημα συνιστά ένα "σκηνικό" που εμποδίζει τους μαθητές από το να αναλάβουν τις ευθύνες τους, να βασιστούν στον εαυτό τους, και να μάθουν να σκέπτονται ... Αποτελεί μια μέθοδο "παράκαμψης" της μάθησης ως διαδικασία καθώς όσο κι αν σας φαίνεται αλλόκοτο για να μάθει και να αφομοιώσει κάποιος κάτι αρκούν πολύ περισσότερα αλλά και διαφορετικά πράγματα από τις "έτοιμες μεθόδους" και τις "πολλές ασκήσεις" που παρέχουν τα φροντιστήρια ως πανάκεια... Τα αποτελέσματα αυτής της "εφαρμογής" της παραπαιδείας είναι πλέον ορατά τόσο στις πανεπιστημιακές σχολές, όσο και στην καθημερινότητα των επαγγελμάτων , όπου "υποτιθέμενοι" πτυχιούχοι εμφανίζουν ελλείψεις σε στοιχειώδεις γνώσεις και αδυναμία επεξεργασίας δεδομένων στον τομέα τους (καθώς δεν έμαθαν ποτέ τους να σκέπτονται πραγματικά!!!). Δηλαδή υποβαθμίζεται το πραγματικό "μορφωτικό" επίπεδο της χώρας μας, μολονότι το 80% των υποψηφίων των πανελληνίων περνάνε σε ΑΕΙ - ΤΕΙ!!! Τονίζω παραπάνω επομένως πως αναγκαία και ικανή συνθήκη για τη μάθηση είναι ο μαθητής... Λέω σε μαθητές που προτιμούν φροντιστήριο πως η μάθηση είναι σα να χτυπάς παλαμάκια... Αν ο καθηγητής χτυπά το ένα χέρι και ο μαθητής δεν χτυπήσει το δικό του πάνω στου καθηγητή , ήχος δεν παράγεται και δεν έχουμε αποτέλεσμα!!! Επίσης σε μαθητές που εγώ βοηθώ τους λέω από την αρχή πως στόχος μου είναι να τους μάθω να με καταστήσουν "διακοσμητικό στοιχείο" και να με πετάξουν έξω... να μη με έχουν άλλο ανάγκη!!! Κι αυτό , γιατί πραγματικά πιστεύω πως ο εαυτός τους θα πρέπει να είναι υπέρ αρκετός για να τους μάθει πως να μάθουν να ερευνούν, να ανακαλύπτουν, να ρωτάνε και να ψάχνουν ώρες για να απαντήσουν!!! Εγώ ποτέ δεν έκανα απορία σε καθηγητή (ούτε στο σχολείο), αλλά την έγγραφα σε ένα χαρτί (π.χ. αν ήταν άσκηση) και όταν πήγαινα σπίτι περνούσαν έως και μέρες για να βρω την απάντηση γεμίζοντας όλο το δωμάτιο με σκισμένα φύλλα εκτυπωτή (αυτή είναι η διαδικασία της μάθησης που τα φροντιστήρια παρακάμπτουν όπως ανέφερα...).. Φυσικά θα με θεωρήσετε μαζόχα που απλώς δεν ρωτούσα, καθώς αν ρωτούσα θα έπαιρνα την απάντηση που με τόσο κόπο κάποιες φορές έβρισκα... Εγώ όμως θα σας πω πως αν ρωτούσα θα έπαιρνα απλώς την απάντηση, και τίποτα παραπάνω ενώ στην προσπάθειά μου "να φτάσω στην Ιθάκη" μέσα από το "ταξίδι" γινόμουν ο "πολυμήχανος Οδυσσέας" και μάθαινα τουλάχιστον τα τριπλάσια πράγματα από αυτά που απαιτούσε μία "απάντηση", γεγονός που με δημιούργησε όπως είμαι τώρα... Πιστεύω τώρα ακράδαντα πως ακόμα και ο καλύτερος καθηγητής, και το καλύτερο βιβλίο και το καλύτερο φροντιστήριο δεν μπορούν να σου μάθουν, όσα μπορεί να σε μάθει ο εαυτό σου και μόνο όταν έχεις απορίες και δίψα για απαντήσεις...Γι αυτό και σε όσους βοηθάω που διαμαρτύρονται συχνά πως τους βάζω "λίγες ασκήσεις" (ενώ θα μπορούσα και έχω συλλογή με "άπειρες" δικές μου ασκήσεις) απαντάω πως μια και μόνο άσκηση πρέπει να τους φανεί "πάρα πολύ" αν θέλουν πραγματικά να τη λύσουν... Δεν είμαι φυσικά ακόμη γονιός αλλά αντιλαμβάνομαι καθώς το έζησα το άγχος που έχετε για να παρέχετε στο παιδί σας το καλύτερο, αλλά νομίζω πως συχνά το άγχος αυτό γίνεται αίτιο αποπομπής ευθυνών από μεριάς των παιδιών που σε ακραίες περιπτώσεις ενδέχεται να τα καταστήσει εξαρτημένα σε κάθε παράγοντα από άλλους και ανίκανα να αντιμετωπίζουν καθημερινά προβλήματα που θα συναντούν ... Επιπλέον σίγουρα τα 17 - 18 χρονα παιδιά δεν είναι και παραδείγματα ωριμότητας, αλλά αυτό οφείλεται στην ανάγκη τους για ανεμελιά και ξεκούραση, σε τυχόν παραδειγματισμούς καθώς και στο προβαλλόμενο κοινωνικό πρότυπο "κάνω τα πάντα με ελάχιστο κόπο". Θέλω να πω πως το παιδί σας αν παραμερίσει τα παραπάνω είναι σίγουρα ικανό να πάρει μια "απόφαση ζωής" (ας μη μεγαλοποιούμε βέβαια εξετάσεις είναι!!!) και να αναλάβει την ευθύνη της, αρκεί να έχει επίγνωση του τι θέλει ο ίδιος να κάνει, και να έχει τη θέληση να το πετύχει. Εν κατακλείδι πιστεύω πως θα πρέπει πρώτα απ' όλα να καταλάβετε αν το παιδί σας ξέρει τι θέλει (άθλημα, σχολή, ποια σχολή, και τι ακριβώς ζητά γενικά(π.χ. λεφτά, γνώση, λούφα...)). Έπειτα πιστεύω πως θα πρέπει να τον εμψυχώσετε και να τον πείσετε πως μπορεί να το κάνει !!! Και τέλος θα σας γράψω ξανά (όπως έλεγα και παραπάνω) πως ακόμη κι αν δεν έχετε την οικονομική ευχέρεια (όπως άλλωστε πολλοί στις μέρες μας καθώς πλέον ενώ 2 χρόνια πριν ήμουν μόνος τώρα ξέρω όλο και περισσότερα άτομα που διαβάζουν μόνοι τους), είναι δυνατό το παιδί σας με προσωπική ενασχόληση και θέληση να πετύχει θαυμαστά αποτελέσματα, να είστε σίγουρος γι αυτό, ακόμα κι αν φαίνεται να το πιστεύετε εσείς περισσότερο κι από αυτόν... με αγάπη, thinkpad Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
BETTYBOOP Δημ. November 26, 2013 Κοινοποίηση Δημ. November 26, 2013 Γεια σας. Ψάχνω να βρω ένα καλό φροντιστήριο για το Λύκειο στη Νέα Σμύρνη και Θα με βοηθούσατε πάρα πολύ, αν είχατε προτάσεις επ΄αυτού. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.