Jump to content

Οδικός Άξονας Κεντρικής Ελλάδας (Ε-65)


MsK
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση του ΥΠΕΧΩΔΕ, κατατέθηκαν οι τελικές τεχνικές και οικονομικές προσφορές των υποψηφίων ομίλων που διεκδικούν την κατασκευή του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας- Ε65.

 

Αυτοκινητόδρομος Κεντικής Ελλάδας - E-65

 

Το έργο του οδικού άξονα Κεντρικής Ελλάδος (Ε-65) περιλαμβάνει:

  • Την κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση του Αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδας, από την ΠΑΘΕ (ημικόμβος κοντά στη Σκάρφεια) έως τον Α/Κ Παναγιάς της Εγνατίας Οδού μήκους 175 χλμ. O E65 θα είναι δρόμος σύγχρονος, ευρωπαϊκών προδιαγραφών και θα κατασκευασθεί εξ ολοκλήρου από την αρχή.
     
  • Τη λειτουργία, αναβάθμιση και συντήρηση τμημάτων που κατασκευάζονται ως δημόσια έργα (δηλαδή με δαπάνη του Δημοσίου) στο Πέταλo του Μαλιακού της ΠΑΘΕ, από Σκάρφεια μέχρι Ράχες, μήκους 57χλμ.

 

Ο Αυτοκινητόδρομος Ε65 περιλαμβάνει:

 

  • Δύο κλάδους κυκλοφορίας και Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) με μεσαία νησίδα (new jersey)
  • 23 Ανισόπεδους Κόμβους (Α/Κ)
  • 6 Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (ΣΕΑ)
  • 6 Κέντρα Εκμετάλλευσης και Συντήρησης (ΚΕΣ)
  • Σήραγγες μήκους 10 χλμ.
  • Απλές γέφυρες 2,5 χλμ.
  • Κοιλαδογέφυρες 6,3 χλμ.

 

Η προθεσμία περαίωσης είναι εξήντα έξι (66) μήνες για το σύνολο του έργου. Εντός αποκλειστικής προθεσμίας 24 μηνών ο Παραχωρησιούχος οφείλει να έχει ολοκληρώσει το τμήμα από ΠΑΘΕ μέχρι Ε.Ο Καρπενησίου, ενώ σε προθεσμία 45 μηνών το τμήμα Τρίκαλα-Καλαμπάκα- Εγνατία.

 

Προσφορές κατέθεσαν οι όμιλοι:

 

  1. Ο όμιλος Ελληνικές Διαδρομές στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρείες FCC Construction S.A., ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ ΑΤΕ, ΑΤΤΙΚΑΤ ΑΤΕ, ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΑΤΕ κ.α.
     
  2. Ο όμιλος HELLENIC AUTOPISTAS στον οποίο συμμετέχουν οι εταιρείες CINTRA S.A., DRAGADOS S.A, ΓΕΚ Α.Ε, ΤΕΡΝΑ Α.Ε κ.α.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

δρόμο δεν είδαμε, με ευρωπαικό όνομα τον βαφτίσαμε :p

Πάντως σύμφωνα με το autoroute Ε65 λέγεται η Αθηνών - Κορίνθου...

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

δρόμο δεν είδαμε, με ευρωπαικό όνομα τον βαφτίσαμε :p

Πάντως σύμφωνα με το autoroute Ε65 λέγεται η Αθηνών - Κορίνθου...

 

To E65 ισχυει και τωρα για τον καροδρομο μετα την λαμια. Εχουμε προφανως δυο Ε65 (δες το viamichelin).

Link to comment
Share on other sites

To E65 ισχυει και τωρα για τον καροδρομο μετα την λαμια. Εχουμε προφανως δυο Ε65 (δες το viamichelin).

λέγοντας καρόδρομο εννοείς το Λαμία Θεσσαλονίκη; Αυτός δεν συνεχίζει το όνομα Ε75 που είναι η ονομασία του Κηφισού - Ε.Ο. Αθηνών - Λαμίας.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

λέγοντας καρόδρομο εννοείς το Λαμία Θεσσαλονίκη; Αυτός δεν συνεχίζει το όνομα Ε75 που είναι η ονομασία του Κηφισού - Ε.Ο. Αθηνών - Λαμίας.

 

Οχι, για κεντρικη ελλαδα μιλαω. Λαμια, καρδιτσα, τρικαλα, κλπ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Να τα βάλουμε σε μια σειρά;

Αθήνα-Θεσσαλονίκη είναι ο Ε-75, 1

Η Αττική Οδός είναι ο Ε-94, 6

Η Αθηνών – Κορίνθου είναι ο Ε-94, 8Α

από την Κόρινθο και μετά διασπάται στους προς Πάτρα (Ε-65, 8Α) και προς Τρίπολη & Καλαμάτα (Ε-65, 7Α)

Λαμια, Καρδιτσα, Τρικαλα ονομάζεται και αυτός Ε-65!

Η Εγνατία είναι ο Ε-90, Α2

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Στις 26 Ιανουαρίου 2007, με την ανάδειξη προσωρινού αναδόχου για την κατασκευή του Οδικού Άξονα Κεντρικής Ελλάδας (Ε-65), ένα ακόμα μεγάλο οδικό έργο μπαίνει στην τελική ευθεία για την κατασκευή του.

 

Ανάδοχος του Οδικού Άξονα Κεντρικής Ελλάδας (Ε-65) αναδεικνύεται ο όμιλος Hellenic Autopistas στον οποίο μετέχουν, οι εταιρείες CINTRA S.A., DRAGADOS S.A., ΓΕΚ Α.Ε. και ΤΕΡΝΑ Α.Ε. κ.α Βάσει της προσφοράς του αναδόχου, το συνολικό κόστος του έργου, σε τρέχουσες τιμές, ανέρχεται σε 1,6 δισ. ευρώ. Η χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου είναι 500 εκατομμύρια ευρώ σε τρέχουσες τιμές, εκ των οποίων τα μισά θα προέλθουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Σε παρούσα αξία η χρηματοδοτική συμβολή ανέρχεται σε 300 εκατομμύρια ευρώ.

 

Εντός αποκλειστικής προθεσμίας 24 μηνών ο Παραχωρησιούχος οφείλει να έχει ολοκληρώσει το τμήμα από ΠΑΘΕ μέχρι την σύνδεση με την Εθνική Οδό Λαμία –Καρπενήσι ενώ σε προθεσμία 45 μηνών το τμήμα Τρίκαλα-Καλαμπάκα- Εγνατία. Η προθεσμία περαίωσης για το σύνολο του έργου είναι εξήντα έξι (66) μήνες.

 

Επισυνάπτεται ο χάρτης του E65.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Αντε να δουμε ακομα τον περιμενουμε αυτον τον δρομο
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
ΜSK υπαρχει κανενα site για αυτο τον δρομο?
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Site δεν υπάρχει για τον δρόμο αυτό, αλλά μπορείς να δεις:

 

την ανακοίνωση τύπου: http://www.minenv.gr/download/2007-01-26.oloklirosi.diagonismou.gia.E65.doc

και το χάρτη:http:// http://www.minenv.gr/download/2006-05-30.map.E65.pdf

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Υπεγράφη στις 31 Μαίου 2005 η Σύμβαση Παραχώρησης για την κατασκευή και λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου κεντρικής Ελλάδας (Ε-65), ένα από τα σημαντικότερα εθνικά έργα με τεράστια στρατηγική σημασία για την ανάπτυξη της χώρας. Ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος εντελώς νέος δρόμος μήκους 175 χλμ. κατασκευάζεται εκ του μηδενός και συνδέει την Ανατολική με την Δυτική Ελλάδα. Συνδέει τον ΠΑΘΕ ξεκινώντας από την Λαμία και διασχίζοντας την Θεσσαλική Πεδιάδα με την Εγνατία Οδό. Κυριολεκτικά ενώνει την Ελλάδα. Έχει προϋπολογισμό 1,6 δισ. ευρώ διπλάσιο από το κόστος της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου.

 

Ακολουθούν οι δηλώσεις του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ: «Με τον Ε-65 διασχίζουμε τον κάμπο της Φθιώτιδας, την οροσειρά της Όρθρυος, τον Θεσσαλικό κάμπο και τον Πηνειό περνώντας πολύ κοντά στην Καρδίτσα, Τρίκαλα, Καλαμπάκα μέχρι τους πρόποδες των Αντιχασίων, τον Ίωνα ποταμό και την οροσειρά των Χασίων για να ενωθούμε με έναν άλλο μεγάλο άξονα, την Εγνατία Οδό, στον Δρυμό της Πίνδου. Κυριολεκτικά ενώνουμε την Ελλάδα. Συμβάλλουμε στο να δημιουργηθεί ανάπτυξη σε όλη τη χώρα... Να βγουν ολόκληρες περιοχές από την απομόνωση... Να πάει όλη η Ελλάδα μπροστά!

 

Θέλω να τονίσω ότι το μεγάλο αυτό έργο διακρίνεται από μια ξεχωριστή περιβαλλοντική ευαισθησία: Σεβόμενοι την ανεκτίμητης αξίας, πανίδα και χλωρίδα της Κεντρικής Ελλάδας, προχωρήσαμε σε μια σειρά από δαπανηρά και δύσκολα τεχνικά έργα, με στόχο την προστασία της αρκούδας, του λύκου και άλλων μικρότερων θηλαστικών, αλλά και των ωραίων δασών, όπως της μαύρης πεύκης. Με μεγάλες σήραγγες και υψηλές κοιλαδογέφυρες αφήσαμε ελεύθερους όλους τους βασικούς διαδρόμους επικοινωνίας, αυτού του περιβαλλοντικού πλούτου, αλλά και αποφύγαμε συστηματικά τις διελεύσεις μέσα από τα δάση της περιοχής: Συνειδητά επιβαρύναμε με 120 εκατ. ευρώ την αρχική λύση, κατοχυρώνοντας έτσι αυτές τις μείζονος κλίμακας περιβαλλοντικές παρεμβάσεις για την προστασία της πανίδας και της χλωρίδας. Είναι μία σημαντική περιβαλλοντική απόφαση που σε τέτοια κλίμακα για πρώτη φορά γίνεται στην Ελλάδα. Ένα περιβαλλοντικό γεγονός που αξίζει ιδιαίτερου χαιρετισμού απ’όλους.

 

Υπενθυμίζω ότι η σύμβαση που υπογράφεται σήμερα είναι η τέταρτη κατά σειρά Σύμβαση Παραχώρησης, στο πλαίσιο του προγράμματος «Δρόμοι Ανάπτυξης» του ΥΠΕΧΩΔΕ, ενός από τα μεγαλύτερα προγράμματα κατασκευής έργων οδοποιίας στην Ευρώπη με συνολικό προϋπολογισμό που υπερβαίνει τα 8 δισ. ευρώ. Ταυτόχρονα, είναι ένα πρωτόγνωρο για τα ελληνικά δεδομένα επενδυτικό πρόγραμμα, που θα αξιοποιήσει ιδιωτικά κεφάλαια περίπου 6 δις ευρώ.

 

Έχουν ήδη υπογραφεί οι συμβάσεις για την Ιόνια Οδό, την Υποθαλάσσια Αρτηρία της Θεσσαλονίκης τον άξονα Τρίπολη-Κόρινθος-Καλαμάτα και Λεύκτρο-Σπάρτη. Τον επόμενο μήνα Ιούνιο εκτιμάμε ότι θα υπογραφούν και οι συμβάσεις για τους Οδικούς Άξονες Ράχες Μαλιακού – Κλειδί Ημαθίας και Κόρινθος – Πάτρα – Πύργος – Τσακώνα. Έτσι, ολοκληρώνονται οι διαγωνισμοί του προγράμματος «Δρόμοι Ανάπτυξης» του ΥΠΕΧΩΔΕ, καθώς απομένει μόνο ο διαγωνισμός για τα νέα οδικά έργα Αττικής.

 

Εκτιμάμε ότι εντός του Ιουνίου και η Σύμβαση αυτή θα έχει κατατεθεί στη Βουλή με προοπτική να έχει ψηφιστεί την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου. Το έργο θα αρχίσει να κατασκευάζεται προς το τέλος Σεπτεμβρίου, αρχίζοντας από τις πεδινές περιοχές για να αξιοποιηθεί και η χειμερινή περίοδος.

 

Ο Οδικός Άξονας Κεντρικής Ελλάδος (Ε-65) θα είναι ένας σύγχρονος κλειστός αυτοκινητόδρομός ευρωπαϊκών προδιαγραφών, με έξη λωρίδες κυκλοφορίας – τρεις ανά κατεύθυνση, –ασφαλή ταχύτητα 120 χλμ/ώρα και συνολικό μήκος 232 χλμ.. Το συνολικό κόστος του έργου είναι 1,6 δισ. ευρώ.

 

Η Σύμβαση Παραχώρησης του έργου περιλαμβάνει :

  1. την κατασκευή, λειτουργία και συντήρηση του άξονα Λαμία(ΠΑΘΕ) – Παναγιά (Εγνατία), μήκους 175 χλμ., που θα κατασκευαστεί εξ ολοκλήρου από την αρχή, σε εντελώς νέα χάραξη
  2. τη διαχείριση και συντήρηση του τμήματος από τη Σκάρφεια έως τις Pάχες Φθιώτιδας του ΠΑΘΕ, μήκους 57 χλμ.

 

Με την υπογραφή της σύμβασης, ολοκληρώνεται και για το έργο αυτό μια γιγάντια προσπάθεια που ξεκινήσαμε όλοι στο ΥΠΕΧΩΔΕ - πολιτική ηγεσία, μελετητές και στελέχη - τον Μάρτιο του 2004.

 

Επαναλαμβάνω ότι είναι άθλος η εντός μιας τριετίας ολοκλήρωση των μελετών και ερευνών, η δημοπράτηση και η σημερινή υπογραφή του έργου, διότι το Μάρτιο του 2004, δεν υπήρχε απολύτως τίποτε: Για την ακρίβεια παραλάβαμε κάποιες αναγνωριστικές μελέτες, από την Λαμία μέχρι Σοφάδες από τις οποίες δεν κρατήθηκε τίποτε, διότι στο μεγαλύτερο μέρος τους ήσαν εσφαλμένες. Δεν υπήρχαν μελέτες (γεωλογικές, περιβαλλοντικές, οδοποιίας κλπ), δεν υπήρχε καν η δόκιμη αναγνωριστική μελέτη.

 

Στα πλαίσια μιας τεράστιας προσπάθειας κατορθώσαμε να γίνουν οι ερευνητικές εργασίες, οι μελέτες και τα τεύχη δημοπράτησης που δόθηκαν το Νοέμβριο του 2005 στους υποψήφιους ομίλους. Οι τελικές οικονομικές προσφορές κατατέθηκαν το Μάιο του 2006.

 

Είναι γνωστή η συνέχεια του διαγωνισμού. Υπήρξαν προσφυγές, για τις οποίες εκδόθηκε σχετική απόφαση από το Συμβούλιο της Επικρατείας. Εφαρμόζοντας αυτή την απόφαση, αναδείχθηκε προσωρινός ανάδοχος του έργου ο όμιλος Hellenic Autopistas. Υπήρξαν στη συνέχεια νέες προσφυγές, οι οποίες απορρίφθηκαν από το ΣτΕ και έτσι σήμερα προχωράμε στην υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης.

 

Επισημαίνω ότι υπογράφηκαν μεταξύ του παραχωρησιούχου και τραπεζών 35 δανειακές συμβάσεις. Αυτό σημαίνει ότι είναι εξασφαλισμένη από σήμερα η χρηματοδότηση του έργου. Και μάλιστα, σημειώνω ότι δεν θα υπάρχει εγγύηση του ελληνικού δημοσίου, σε αντίθεση με ό,τι συνέβαινε στα έργα που κατασκευάστηκαν παλαιότερα με συμβάσεις παραχώρησης.

 

Στον όμιλο Hellenic Autopistas μετέχουν, οι εταιρείες CINTRA S.A., DRAGADOS S.A., ΓΕΚ Α.Ε. και ΤΕΡΝΑ Α.Ε. κ.α, Βάσει της προσφοράς του αναδόχου, το συνολικό κόστος του έργου, ανέρχεται σε 1,6 δισ. ευρώ. Η χρηματοδοτική συμβολή του δημοσίου είναι 300 εκατομμύρια ευρώ σε παρούσα αξία, εκ των οποίων τα μισά θα προέλθουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

 

Επίσης θα δοθεί επιδότηση λειτουργίας κατανεμημένη στα 30 χρόνια παραχώρησης μέγιστου ύψους 310 εκ. ευρώ (σε παρούσα αξία) που θα μειώνεται ανάλογα με την αύξηση της κυκλοφορίας. Π.χ. για αύξηση κυκλοφορίας κατά 35% η επιδότηση μειώνεται στο μισό. Στις υποχρεώσεις του παραχωρησιούχου περιλαμβάνονται και η λειτουργία και συντήρηση των δρόμων της παραχώρησης, έναντι είσπραξης διοδίων.

 

Η σύμβαση έχει διάρκεια 30 χρόνια και η συνολική προθεσμία για την ολοκλήρωση της κατασκευής των έργων που περιλαμβάνονται στην σύμβαση παραχώρησης είναι 66 μήνες. Δηλαδή 5,5 χρόνια.

 

Παράλληλα, όμως, προβλέπονται αποκλειστικές προθεσμίες για την ολοκλήρωση τμημάτων του έργου ως ακολούθως :

 

  1. Πρώτη προθεσμία είκοσι τεσσάρων (24) μηνών, από την έναρξη της παραχώρησης, για την ολοκλήρωση του τμήματος από την Λαμία(ΠΑΘΕ) μέχρι την σύνδεση με την Εθνική Οδό Λαμία –Καρπενήσι
  2. Δεύτερη προθεσμία σαράντα πέντε (45) μηνών, από την έναρξη της παραχώρησης, για την ολοκλήρωση του τμήματος Τρίκαλα-Καλαμπάκα- Εγνατία

 

Βασικά Στοιχεία του Έργου

 

Ο Αυτοκινητόδρομος Ε-65 περιλαμβάνει:

 

  • Τρείς λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση με μεσαία νησίδα (new jersey)
  • 23 Ανισόπεδους Κόμβους (Α/Κ)
  • 6 Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (ΣΕΑ)
  • 6 Κέντρα Εκμετάλλευσης και Συντήρησης (ΚΕΣ)
  • Σήραγγες διπλού κλάδου μήκους 10 χλμ.
  • Cut and cover μήκους 620 μέτρων
  • Απλές γέφυρες 2,5 χλμ.
  • Κοιλαδογέφυρες 6,3 χλμ.
  • Πλήρη αποκατάσταση του τοπικού δικτύου με ανισόπεδες διαβάσεις και παράπλευρο οδικό δίκτυο.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Υπεγράφη στις 31 Μαίου 2005 η Σύμβαση Παραχώρησης για την κατασκευή και λειτουργία του αυτοκινητοδρόμου κεντρικής Ελλάδας (Ε-65), ένα από τα σημαντικότερα εθνικά έργα με τεράστια στρατηγική σημασία για την ανάπτυξη της χώρας. Ο Αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδος εντελώς νέος δρόμος μήκους 175 χλμ. κατασκευάζεται εκ του μηδενός και συνδέει την Ανατολική με την Δυτική Ελλάδα. Συνδέει τον ΠΑΘΕ ξεκινώντας από την Λαμία και διασχίζοντας την Θεσσαλική Πεδιάδα με την Εγνατία Οδό. Κυριολεκτικά ενώνει την Ελλάδα. Έχει προϋπολογισμό 1,6 δισ. ευρώ διπλάσιο από το κόστος της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου.

 

Μακαρι να γινει σε αυτα τα χρονοδιαγραματα,μηπως ξερει κανεις ακριβως απο που θα περναει?

Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή για κύρωση η υπογραφείσα τον περασμένο μήνα σύμβαση για την κατασκευή του Οδικού Άξονα Κεντρικής Ελλάδας (Ε-65) με τη μέθοδο της παραχώρησης.

 

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

Κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή για κύρωση η υπογραφείσα τον περασμένο μήνα σύμβαση για την κατασκευή του Οδικού Άξονα Κεντρικής Ελλάδας (Ε-65) με τη μέθοδο της παραχώρησης.

 

Σε ευχαριστώ για την παράθεση των απαραίτητων πληροφοριών και συνδέσμων. Για αρχειακούς λόγους κυρίως παραθέτω μια πρόχειρη επισκόπηση των κυριότερων δηλώσεων του Υπουργού ΠΕΧΩΔΕ, ενώ συνάπτω το σχετικό σχέδιο νόμου.

 

Σήμερα κατατέθηκε στην Βουλή για κύρωση η υπογραφείσα τον περασμένο μήνα σύμβαση για την κατασκευή του Οδικού Άξονα Κεντρικής Ελλάδας (Ε-65) με την μέθοδο της παραχώρησης. Μετά την κύρωση από την Βουλή, το έργο θα αρχίσει να κατασκευάζεται από τον Οκτώβριο.

 

Ο χρόνος κατασκευής προβλέπεται 5,5 χρόνια με ενδιάμεση αποκλειστική προθεσμία 45 μηνών για την κατασκευή του τμήματος Τρίκαλα – Καλαμπάκα – Εγνατία.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Pio τοπικα στοιχεια για να δω αν γινεται πιο συγκεκριμενα απο που θα παιρναει ο δρομος εχουμε?
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Παντως Νοεμβρη εχουμε και τα εργα ακομα δεν αρχισαν,αρχισω να φοβαμαι!!
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Δεν εγκατσταθηκε ακομα παντως η εταιρεια και απο οτι ακουω υπαρχει διαφωνια καρδοτσας τρικαλων για το που θα ειναι τα γραφεια της.Ξερει κανεις τιποτα?
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Μπορεί ο Σουφλίας να υπέγραψε τη σύμβαση το 2006 αλλά ούτε πινακίδα για το έργο δεν έχει μπει ακόμα.

Γίνονται πάντως αρκετές παρεμβάσεις για διαπλάτυνση του ήδη υπάρχοντος καρόδρομου αλλά δεν νομίζω ότι έχουν καμία σχέση με τις εξαγγελίες του Υπουργού.

Γνωρίζει κανείς γιατί καθυστερεί η έναρξη των εργασιών? Αληθεύει ότι όλα κόλλησαν γιατι υπάρχει διαφωνία στο που θα στηθεί η έδρα της κοινοπραξίας.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ειναι αληθεια φιλε,αλλα νομιζω οτι τελικα στηθηκε η εδρα της κοινοπραξιας στη καρδιτσα
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Οι πρώτες εργασίες αρχίζουν τον Οκτώβρη.

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

Εχουμε κατι επισημο γι αυτο που λες?
Στα Τρικαλα στα δυο στενα σκοτωσανε τον Σακαφλια!!!!![sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...