Jump to content

Command & Conquer 3: Tiberium Wars


spycorps
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Η συνέχεια των C&C αναμένεται το 2007!:yahoo:

 

Οι πρώτες πληροφορίες, τα πρώτα screenshots και το πρώτο βιντεάκι βρίσκονται εδώ http://www.ea.com/official/cc/cc3/us/index.jsp κι εδώ http://pc.ign.com/articles/705/705757p1.html

 

Μάλλον θα είναι ΤΕΛΕΙΟ!!!:D

It's a lie we could not learn to fly!
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 61
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

απο τις λιγες φωτος που ειδα ειναι φοβερο...το τελευταιο ποιο ειναι??εγω θυμαμαι επεζα το generals..βγηκε και πιο καινουργιο??
Link to comment
Share on other sites

Το τελευταίο ήταν το Generals: Zero Hour (Expansion του Generals).

Το Tiberium Wars είναι η συνέχεια του Tiberian Sun. Tο Tiberian Sun είναι και γαμώ τα παιχνίδια απ' οτι θυμάμαι, άντε να δούμε το καινούριο.. :)

Πλήκτρα: Nokia 3310 > 3510i > 7250i > 7610 > Sony Ericsson W580 > W595

Πλήκτρα / Αφή: HTC Touch Diamond > Sony Ericsson Xperia mini pro

Πλήκτρα: Nokia 113 > Samsung C3530 > E1182 > Nokia 114

Αφή: LG G2 > Samsung Galaxy S7 Edge > S8+ > Huawei Mate 20 Pro > Samsung Galaxy S21 Ultra > S23 Ultra

Smart Watch: Samsung Gear S2 Classic > S3 Classic > Samsung Galaxy Watch4 Classic

Link to comment
Share on other sites

καλυτερο απο το zero hour ειναι το Tiberian Sun ?

υπαρχει καποιο παραπλησιο του zero hour?υπεροχο game και φανταστικα γραφικα και gameplay ;)

Link to comment
Share on other sites

για την εποχη του το tiberian sun ηταν απλα η κορυφη, το zero hour επισης - για την εποχη του κορυφαιο
Έρωτας: Κορυφαίο ιδιοτελές συναίσθημα, αναφέρεται μόνο στις ερωτικές σχέσεις (όπως δείχνει και το όνομα του). Δίνεις τα πάντα στον άλλο και περιμένεις τα πάντα από αυτόν. Παραδίδεσαι ψυχή τε και σώματι και επιθυμείς το ίδιο από το ταίρι σου. Για μένα ο αληθινός μεγαλειώδης έρωτας, αυτός που θα σταματήσει το χρόνο, είναι πιο σπάνιος και προσωπικά πιο επιθυμητός από την αγάπη.
Link to comment
Share on other sites

Εμένα το Generals δεν μου άρεσε...

Το Tiberiun Sun ήταν πολύ πιο ωραίο σε σχέση με το Generals (για μένα),

αλλά μην ξεχνάμε και τα Red Alert 2 & Red Alert 2: Yuri's Revenge που είναι ακόμα πιο ωραία, είναι τα καλύτερα strategy games που έχω παίξει.

Πλήκτρα: Nokia 3310 > 3510i > 7250i > 7610 > Sony Ericsson W580 > W595

Πλήκτρα / Αφή: HTC Touch Diamond > Sony Ericsson Xperia mini pro

Πλήκτρα: Nokia 113 > Samsung C3530 > E1182 > Nokia 114

Αφή: LG G2 > Samsung Galaxy S7 Edge > S8+ > Huawei Mate 20 Pro > Samsung Galaxy S21 Ultra > S23 Ultra

Smart Watch: Samsung Gear S2 Classic > S3 Classic > Samsung Galaxy Watch4 Classic

Link to comment
Share on other sites

simfonw apolyta to red alert 2 einai to kalytero poy exw paiksei mexri twra!!!to generals den moy arese katholoy:mad: to red alert akoma to paizw:D elpizw na moizei poio poly sto red allert:rolleyes:

http://www.dizpins.com/pinventory/images/dlalphabetpics/wdw_vondrake.jpg

GREEK TORRENTS-http://www.greek-tracker.com/

Link to comment
Share on other sites

Ολα τα C&C ηταν κορυφη αναλογα με την εποχη που βγηκε το καθενα.Οσο για αυτο θα ναι μακραν το καλυτερο απο ολα.Πολυ φαντασια παντος.Ξεκινησαν απο το δευτερο παγκοσμιο και κοιτα που φτασαν.Θελω να δω τη εχει σειρα μετα απο αυτο!!!:happy:

 

:respect: RTS!!!:up: :yahoo:

iphone 3G & Nokia N82 owner
Link to comment
Share on other sites

Το generals ηταν αποτυχια, πατατα, αισχος! :protest: Δεν ειχε καμια σχεση με τον κοσμο του c&c. Το Tiberium Wars θα συνεχισει την ιστορια και ας ελπισουμε οτι θα αξιος συνεχιστης της σειρας.

 

"He who commands the past controls the future. He who controls the future conquers the past"

http://i77.photobucket.com/albums/j72/Ferryman_rx7/PB3.jpg Έχω να φάω κουραμάνα ...
Link to comment
Share on other sites

Καλο το Tiberian Sun, αλλά δεν ήταν ισσοροπημένο μου φαίνεται. Πολύ υπέρ των Nod έγερνε η πλάστιγγα.

Το Generals ήταν πολύ βαρύ για παιχνίδι στρατηγικής και δε μπορώ να πω οτι με ενθουσίασε...

Ας ελπίσουμε στο Tiberium Wars να βελτιωθούν τα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά μου άρεσαν όλα τα παιχνίδια της σειράς. Το Red Alert 2 κάποιες φορές ήταν υπερβολικά δύσκολο, το Generals ήταν υπερβολικά εύκολο αντίθετα. Είχε όμως την απαραίτητη ανανέωση που χρειαζόταν η σειρά. Όσο για το πόσο βαρύ ήταν, RTS είναι με 3D graphics πλέον και με πολλά sprites να κινούνται στην οθόνη. Αποκλείεται να είναι ελαφρύ. Το Act of War: Direct Action που είχα παίξει, που είναι πιο σύγχρονο και με πιο εντυπωσιακά graphics, ήταν σαφώς πιο βαρύ και αυτό είναι αναμενόμενο. Όλα τα παιχνίδια χρησιμοποιούν τις νέες κάρτες γραφικών. Ακόμα κι έτσι όμως το Generals μπορούσα να το παίξω άνετα με μια Geforce 4 ti 4200 που δεν ήταν νέο μοντέλο ακόμα κι όταν την αγόρασα πριν μερικά χρόνια. Ακόμα και το Act of War έπαιζα με αυτήν.
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά μου άρεσαν όλα τα παιχνίδια της σειράς. Το Red Alert 2 κάποιες φορές ήταν υπερβολικά δύσκολο, το Generals ήταν υπερβολικά εύκολο αντίθετα. Είχε όμως την απαραίτητη ανανέωση που χρειαζόταν η σειρά. Όσο για το πόσο βαρύ ήταν, RTS είναι με 3D graphics πλέον και με πολλά sprites να κινούνται στην οθόνη. Αποκλείεται να είναι ελαφρύ. Το Act of War: Direct Action που είχα παίξει, που είναι πιο σύγχρονο και με πιο εντυπωσιακά graphics, ήταν σαφώς πιο βαρύ και αυτό είναι αναμενόμενο. Όλα τα παιχνίδια χρησιμοποιούν τις νέες κάρτες γραφικών. Ακόμα κι έτσι όμως το Generals μπορούσα να το παίξω άνετα με μια Geforce 4 ti 4200 που δεν ήταν νέο μοντέλο ακόμα κι όταν την αγόρασα πριν μερικά χρόνια. Ακόμα και το Act of War έπαιζα με αυτήν.

 

 

Ενα Zero Hour δεν ερχεσαι να σε παιξω ομως :p :p :p

Link to comment
Share on other sites

Πωωωωω, Μιλάμε πάω πολλα χρονια πισω στην μετά εποχή DUNE της τότε κραταιάς στον χώρο των games VIRGIN/WESTWOOD

Το C&C όταν πρωτοκυκλοφόρησε (WESTWOOD LABEL) ήταν απλά θεικό,

τι να πρωτοσχολιάσεις και σε τί να επικεντρωθείς?

Από την στιγμή που ετρεχες το setup ήδη ξεκινούσε το παιχνίδι,

δεν υπήρχε περίπτωση να μην σε παρασύρει (Ίσως η καλύτερη εγκατάσταση ever!) Γραφικά, animations, βίντεο σε DOS, πλειάδα μονάδων, μοναδικότητα αποστολών, δικτυακές μυθικές μάχες, ήχο μονάδων, ηχητική επένδυση που κάλυπτε πολλά γούστα...

(εδώ κυκλοφόρησε και επίσημα CD με τα tracks και remixes :p )

 

θυμάμαι ατελείωτες ώρες το Μάιο του 95 me to DEMO (3 αποστολές, η 2η στην Κόρινθο! αν θυμάμαι καλά)

Όταν δε βγήκε το κανονικό (Τέλος Καλοκαιριού Ελλάδα από Παπασωτηρίου) είχαμε γίνει θέαμα σε πολλά σημεία Αθήνας και Πειραιά, \

μηχανάκια φορτωμένα οθόνες, towers, πληκτρολόγια και ποντίκια ενα βανάκι και αυτό τίγκα

να κατευθυνόμαστε στο πλησιέστερο σπίτι που θα διοργανωνώταν το pulverise your enemy event..

(αλήθεια τηναποστολή με τα mutant μυρμήγκια στο addon τη θυμάστε?)

τρελλές εποχές τρελλά (net) παιχνίδια που συνεχίστικαν μέχρι το RED alert series..

 

Μετά την WESTWOOD εποχή (βλ ΕΑ) πολλά καλά έγιναν και πολλά κακα σε πολλούς τομείς του παιχνιδιού...

Οι παλιοί μπορούν και καταλαβαίνουν τι ενοώ...

και το είδαν ακόμη πιο καθαρά με την έλευση του GENERALS

 

Προσωπικά το Generals δεν μου έκανε καθόλου εντύπωση

αν και προσπάθησε κάτι να επιδείξει, όμως δεν μου κολλούσε τόσο για C&C

Οι εικόνες και τα reviews που έχω διαβάσει ώς τώρα τόσο από τα διάφορα sites όσο και από τους ιθύνοντες πίσω από την παραγωγή του νέου C&C δείχνουν μιά στενή δέσμευση με τις ρίζες αλλά ακόμη είναι πολύ νωρίς μιας και δεν υπάρχει ολοκληρωμένηη άποψη και για το gameplay.

Πάντως το εν λόγω παιχνίδι ακούγεται επλιδοφόρο και ελpίζω σε καμία περίπτωση

να μην καταλήξει "εμπορικάτζα" χωρίς νόημα και gameplay..

 

'Οτι και αν έχω διαβάσει είναι ενθαρρυντικό..

The big win for us is creating an AI that accommodates different styles of play.

RTS players tend to be either 'rushers' - who play a fast game that is almost like high speed three dimensional chess

or 'turtlers' who want a slower experience with bigger bases, bigger armies, and epic late game confrontations.

 

Computer AI players tend to be either rushers

who frustrate the player who likes to turtle -

or turtlers who are in turn very vulnerable to players who rush.

A rusher who attacks a turtling AI is not going to have a good experience;

the game will be over in 5 minutes.

 

You can change the balance of the game to favor either style of play,

but a good game should accommodate both.

You don't want the rushers to be frustrated by a game that forces a slow pace

and you don't want turtlers to feel that they will get ambushed the second that a game session starts.

 

For C&C3, we want an AI that is either adaptive to your style of play

or gives you the option up front to fight a turtler or a rusher.

We might represent this by having different AI opponents you can play against

(each one having a different style of play)

or we could simply give you options up front

(e.g. how aggressive the AI should be during the game session).

 

Our goal is to create an AI that will give you a satisfying play experience no matter what style of play you prefer…

and we're making some great strides in that direction.

 

[..............]

 

It's also worth mentioning the return of the side-bar interface:

Our in-game UI for C&C3 is a side-bar that will feel familiar to C&C players

but it has some added features that make it more useful - and make it feel interesting and new.

We are combining the centralized production queues in the classic C&C side-bar with contextual space for selected units and structures.

The new UI lets you quickly build units and structures, easily control grouped units,

and access your build queues anywhere on the map - even in the middle of a battle.

But you can still get lots of information about your selected units and activate their special abilities

which is pretty much expected in the latest generation RTS games.

We think our interface for C&C3 is the best of both worlds.

 

Οτι και νά 'ναι όπως και να έχει:

Time will Tell..... Sooner or later... Time will Tell

 

 

"He who commands the past controls the future. He who controls the future conquers the past"

Παλίος και Σωστός :)

 

Κάντε ένα κλικ εδώ....RTS History.. Για να μαθαίνουν οι νέοι και να θυμούνται οι παλιοί

Λίγο παλιό αλλά είναι η Ιστορία της WestWood όσον αφορά το C&C (αxxx Kyrandia :p )

::LiNK RaMoNe

------------------

Hey, Ho!

Let's Go!

-------------------

:Xhttp://www.eff.org/br/brstrip.gif:X

Link to comment
Share on other sites

Διόρθωση: Τα mutant μυρμήγκια ήταν στο Counterstrike expansion του Red Alert :)
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

To demo βγηκε και το παιχνιδι ειναι απιστευτο!Οσοι εχουν ξεκινησει το Supreme Commander ας το τελειωνουν συντομα γιατι τελη Μαρτη,εχουν δουλεια να κανουν που βγαινει το ολοκληρο!:D :D

Εγω προβλημα με τα γραφικα δεν ειχα με 1024x768 με settings High και οπου εχει Ultra high,Ultra High.Η καρτουλα μου μ'εχει βγαλει ασπροπροσωπο αλλη μια φορα δηλαδη!Τελικα ο,τι πληρωσεις παιρνεις στα γραφικα και ξερω οτι το εχω πει κι αλλες φορες.:O αλλα ειμαι χαρουμενος με αυτο που βλεπω!:D :happy:

ΜΑΧ.
Link to comment
Share on other sites

Αρκετά καλό το demo όντως. Εντυπωσιακό και δεν φαίνεται να είναι πολύ βαρύ. Με μια 7600GS μπορείς να παίξεις στα 1280x1024.
Link to comment
Share on other sites

το κατεβαζω κι εγω να δω γιατι το zero hour το παιζα μεχρι και πριν απο λιγο καιρο..δεν το αλλαζω με κανενα αλλο στρατηγικης..:)

ακριβως ποτε θα βγει ολοκληρο το 3?

Link to comment
Share on other sites

3/26 - Command & Conquer 3 Tiberium Wars (Kane Edition) ;)

thanks guys!αντε το περιμενουμε με ανυπομονησια..

 

EDIT: το επαιξα και εκανα την πρωτη μου νικη..πολυ καλο ειναι..εχει κατι ρομποτακια που τα καταστρεφουν ολα..πσσ

 

απλα με χαλαει λιγο που ειναι με ρομποτ κ ετσι,αλλα τι να κανεις..:)

Link to comment
Share on other sites

http://www.cncgeneralsworld.com/articles/originsandhistoryofcnc/

 

http://www.gamespot.com/gamespot/features/all/real_time/index.html - RTS storyline

 

Το 1ο είναι καθαρά για τα C&C και το 2ο γενικότερα για τα RTS (C&C,Starcraft κτλ) :)

 

+1 στο post του Sugardad! :D

Always have the feeling that something's missing or left behind...[/b]

Link to comment
Share on other sites

Το interface δεν μου αρεσει καθολου, και μια μικρη εξελιξη στο θεμα construction yard δεν θα εβλαπτε. Δεν μπορει να κατασκευαζετε το κτηριο μεσα σε ενα αλλο κτηριο και να το τοποθετεις μπαμ και κατω. Επισης μου φανηκε πιο αργο απο το dawn of war που παιζω τωρα, σε gameplay εννοω.
http://i77.photobucket.com/albums/j72/Ferryman_rx7/PB3.jpg Έχω να φάω κουραμάνα ...
Link to comment
Share on other sites

Δεν είδα να αναφέρεται πουθενα: όποιος έχει το ντέμο, μπορεί να παίξει και με τους NOD. Στο skirmish, όταν πάτε να επιλέξετε πλευρά, πάτε το mouse πάνω στους NOD (που κανονικά είναι γκρι και δεν κλικάρεται) και με πατημένο το "N" κάντε κλικ στους NOD. Το αντίστοιχο αλλά με "G" για να επιλέξετε ως αντιπάλους τους GDI.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...