hydro Δημ. August 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 3, 2006 ενω ο πυργος του πειραια που εχει παρει κληση και ολοι λενε οτι θα πεσει?... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. August 3, 2006 Κοινοποίηση Δημ. August 3, 2006 Εννοείς μάλλον το γιαπί της Ραλείου. Είναι κι αυτό άλλη μια αμαρτωλή ιστορία εκείνης της περιόδου που την πληρώνουμε ακόμα. Ο Σκυλίτσης δεν είχε νομικά το δικαίωμα να αλλάξει τη χρήση στο κληροδότημα της Ραλείου. Το έκανε λοιπόν παρανομα με την εξουσία που του έδινε το στρατιωτικό καθεστώς. Έτσι το έργο σταμάτησε αμέσως μετά την αποκατάσταση της Δημοκρατίας, και είναι 35 χρόνια έτσι, αφού δεν υπάρχει νομική διέξοδος. Το ρυμοτομικό σχέδιο της πόλης ανήκει στους αρχιτέκτονες Κλεάνθη και Σούμπερτ και συντάχτηκε γύρω στα 1830 και παραμένει το ίδιο και σήμερα. Ότι παρεμβάσεις έκανε ο Σκυλίτσης ήταν στην κατεύθυνση της τσιμεντοποίησης και όχι της δημιουργίας ελεύθερων χώρων. Για το λόγο αυτό τον κατηγορώ ότι δεν είχε κανένα όραμα για την πόλη. Όλη η πολιτική του ήταν φρου φρου κι αρώματα. Διάφορα θεάματα στις κεντρικές πλατείες με ακροβάτες και εγκαστρίμιθους, καρναβάλια, φανφάρες, κι άλλα τέτοια παρόμοια. Κι όσο για το καραβάκι της Τερψιθέας, συμφωνώ απόλυτα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CptBill Δημ. October 19, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2006 Αραγε τωρα με τον Φασουλα -σε αντιθεση με τον Αγραπίδη- που ηταν θετικος (προ εκλογών) στην επεκταση του τραμ στο Πειραια, θα δούμε τίποτα; θα τσουλήσει αραγε καθόλου το θέμα; Και εκεινο το αναθεματισμενο παρκινκ στην ηρώων Πολυτεχνειου (διπλα απο το jumbo) θα λειτουργησει ποτε; Παράθεση - Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DaTaMaN Δημ. October 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2006 Αραγε τωρα με τον Φασουλα -σε αντιθεση με τον Αγραπίδη- που ηταν θετικος (προ εκλογών) στην επεκταση του τραμ στο Πειραια, θα δούμε τίποτα; θα τσουλήσει αραγε καθόλου το θέμα; Και εκεινο το αναθεματισμενο παρκινκ στην ηρώων Πολυτεχνειου (διπλα απο το jumbo) θα λειτουργησει ποτε; Apo oti legete tha epekrathi kanonika to tram. An evgene ksana o Agrapidis to parking den tha litourgouse gia kapious logous pou den mporo na anafero edo...(exi na kani me simfonies Xaragkioni-Agrapidi :X ). Tora me ton Fasoula tha diksi ti kapno foumari ke autos. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. October 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2006 Apo oti legete tha epekrathi kanonika to tram. An evgene ksana o Agrapidis to parking den tha litourgouse gia kapious logous pou den mporo na anafero edo...(exi na kani me simfonies Xaragkioni-Agrapidi :X ). Tora me ton Fasoula tha diksi ti kapno foumari ke autos.Το τραμ μάλλον θα προχωρήσει, αλλά μετά την υπογειοποίηση του ΗΣΑΠ. Πιστεύω ότι η χάραξη αυτή εκτός από πολυέξοδη και χρονοβόρα, είναι και λάθος. Η διαδρομή από Τζαβέλλα θα ήταν απλούστερη και πολύ καλύτερη από πολλές απόψεις. Δυστυχώς οι υστερικές φωνές 5-10 μαγαζατόρων υπερίσχυσαν της κοινής λογικής. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DaTaMaN Δημ. October 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 24, 2006 Το τραμ μάλλον θα προχωρήσει, αλλά μετά την υπογειοποίηση του ΗΣΑΠ. Πιστεύω ότι η χάραξη αυτή εκτός από πολυέξοδη και χρονοβόρα, είναι και λάθος. Η διαδρομή από Τζαβέλλα θα ήταν απλούστερη και πολύ καλύτερη από πολλές απόψεις. Δυστυχώς οι υστερικές φωνές 5-10 μαγαζατόρων υπερίσχυσαν της κοινής λογικής. An ke diafono me to iparxouso prosxedio tou tram to proto vima egine pou den ksanabgike Arpa-pidis ke to vromo-Maniaouli tou pou exontosan ton Peiraia ikonomika ke ton egkatelipsan. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. October 25, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 25, 2006 An ke diafono me to iparxouso prosxedio tou tram to proto vima egine pou den ksanabgike Arpa-pidis ke to vromo-Maniaouli tou pou exontosan ton Peiraia ikonomika ke ton egkatelipsan.Αγαπητέ φίλε και γείτονα, νομίζω ότι η αλλαγή χάραξης του τραμ στέρησε τη γειτονιά σου από μια μοναδική ευκαιρία αναβάθμισης. Πρώτον γιατί θα μειωνόταν η κίνηση της Τζαβέλλα (θα μετατοπιζόταν στη γέφυρα της Λαμπράκη που δεν ενοχλεί κανένα), και δεύτερο γιατί θα γίνονταν εκτεταμένες πεζοδρομήσεις και δενδροφυτεύσεις. Τελικά αφήσατε τους 6-7 μαγαζάτορες να επιβάλλουν τη δική τους άποψη. Κρίμα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DaTaMaN Δημ. October 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2006 Αγαπητέ φίλε και γείτονα, νομίζω ότι η αλλαγή χάραξης του τραμ στέρησε τη γειτονιά σου από μια μοναδική ευκαιρία αναβάθμισης. Πρώτον γιατί θα μειωνόταν η κίνηση της Τζαβέλλα (θα μετατοπιζόταν στη γέφυρα της Λαμπράκη που δεν ενοχλεί κανένα), και δεύτερο γιατί θα γίνονταν εκτεταμένες πεζοδρομήσεις και δενδροφυτεύσεις. Τελικά αφήσατε τους 6-7 μαγαζάτορες να επιβάλλουν τη δική τους άποψη. Κρίμα. Σήμερα απο τα φανάρια της Λαμπράκη-Βενιζέλου μέχρι να βγώ στην Πειραιώς έφαγα 15 λεπτά.Φαντάσου δηλαδή να καταργηθεί ο δρόμος της Τζαβέλλας τι έχει να γίνει.Μην ξεχνάς κίολας ότι οι κάτοικοι του Πρ.Ηλία για να πάνε Αθήνα εξυπηρετούνται απο τον δρόμο της Θεάτρου που καταλήγει στην Τζαβέλλα άρα δεν επιβαρύνεται η Λαμπράκη. Οι δεντροφυτέψεις που θα γίνονταν δεν θα είχαν καμιά σχέση με τα δέντρα που έχουμε στον Πρ.Ηλία, θα έβαζαν 20 μίζερα δεντρίλια που 2 φορές το χρόνο θα τα κλάδευαν οι τεμπέληδες του δήμου όπως κλάδεψαν τα πεύκα απέναντι απο τον Σταύρο το σουβλατζή (με αποτέλεσμα να τα καταστρέψουν διότι τα πεύκα δεν κλαδέυονται) άρα πετσόκομα. Δεν είμαι κατά του τράμ απλώς διαφωνώ με το προσχέδιο και εγώ θα πρότεινα να γίνει το Πειραϊκο τράμ με προτεραιότητα σε περιοχές με περιοριοσμένη συγκοινωνία όπως Φρεαττύδα, Δραπετσώνα, Κερατσίνι, Πέραμα κτλ. Δεν με ενδιαφέρει ούτε σε ενδιαφέρει φαντάζομαι να πάρεις το τράμ και να πας στο λιμάνι ούτε να πας νέο Φάληρο(για το τραμ ή όχι) γιατί αυτές τις διαδρομές τις καλύπτει το 915 ή 020 και τα τόσα λεωφορεία που διέρχονται επι της Τζαβέλλα. Με λίγα λόγια είμαι αρνητικός να γίνει τόση φασαρία και να δωθούνε τόσα εκατομμύρια ευρώ για να φτιαχτεί μια γράμμη η οποία ουσιαστικά καλύπτεται απο κάποιες άλλες. Η γράμμη αυτή θα εξυπηρετεί ουσιαστικά τους δήμους της Αθήνας που διαθέτουν τράμ και θέλουν να πάνε στο λιμάνι ακούραστα χωρίς να χρειαστεί να αλλάξουν μεταφορικό μέσο. Αγαπήτε γείτονα και περιπατητή της πόλης μας θα ήθελα να μου πείς την απόψη σου στα λεγόμενα μου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CptBill Δημ. October 27, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2006 Αγαπητέ φίλε και γείτονα, νομίζω ότι η αλλαγή χάραξης του τραμ στέρησε τη γειτονιά σου από μια μοναδική ευκαιρία αναβάθμισης. Πρώτον γιατί θα μειωνόταν η κίνηση της Τζαβέλλα (θα μετατοπιζόταν στη γέφυρα της Λαμπράκη που δεν ενοχλεί κανένα), και δεύτερο γιατί θα γίνονταν εκτεταμένες πεζοδρομήσεις και δενδροφυτεύσεις. Τελικά αφήσατε τους 6-7 μαγαζάτορες να επιβάλλουν τη δική τους άποψη. Κρίμα. Σαφεστατα η αρχικη χαραξη ηταν καλύτερη αλλα με λιγη πλυση εγκεφαλου καταφερνεις τα παντα. Ετσι προκειμενου να μην...γκρεμιστουν οι πολυκατοικιες απο τη Τζαβελα το διαβολικο τραμ θα αλλαξει χαραξη. Παράθεση - Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. October 27, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 27, 2006 Ακούω συνέχεια για μαγαζιά και μαγαζάτορες στην Τζαβέλλα που "έπεισαν" κάποιους να αλλάξει ο σχεδιασμός του τραμ..Μα καλά πόσα και ποια μαγαζιά έχει τέλος πάντων αυτή η Τζαβέλλα;Ζήτημα είναι να είναι καμμιά 10αριά στο σύνολο και όλα μικρά και "ανώνυμα".Δεν αντιλέγω ότι κάποιος ή κάποιοι πίεσαν για να αλλαχτεί η πορεία αλλά μη τα ρίχνουμε σε αυτούς αποκλειστικά.Ή να μην αποκλείουμε την περίπτωση ότι η πορεία άλλαξε έχοντας σαν γνώμονα το κυκλοφοριακό πρόβλημα που θα δημιουργηθεί αν περάσει απο κει το Τραμ.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DaTaMaN Δημ. October 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2006 Ακούω συνέχεια για μαγαζιά και μαγαζάτορες στην Τζαβέλλα που "έπεισαν" κάποιους να αλλάξει ο σχεδιασμός του τραμ..Μα καλά πόσα και ποια μαγαζιά έχει τέλος πάντων αυτή η Τζαβέλλα;Ζήτημα είναι να είναι καμμιά 10αριά στο σύνολο και όλα μικρά και "ανώνυμα".Δεν αντιλέγω ότι κάποιος ή κάποιοι πίεσαν για να αλλαχτεί η πορεία αλλά μη τα ρίχνουμε σε αυτούς αποκλειστικά.Ή να μην αποκλείουμε την περίπτωση ότι η πορεία άλλαξε έχοντας σαν γνώμονα το κυκλοφοριακό πρόβλημα που θα δημιουργηθεί αν περάσει απο κει το Τραμ.. Δεν νομίζω πως είναι όλα μικρά αλλα και μικρά να είναι κάποια θα πρέπει να προστατευτεί η μικρομεσαία επιχείρηση. Η Τζαβέλλα έχει 2 βενζινάδικα και συνεργεία αυτοκινήτων, το γνωστό σε όλους μας 9volto, 1 μαγαζί με θωρακισμένες πόρτες, μια τράπεζα, 1 super-market, 1 pet-shop, 1 μαγαζί με κλιματιστικά, 1 κολόμπαρο, 1 γυμναστήριο και διάφορα άλλα μαγαζάκια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CptBill Δημ. October 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2006 Πηγες και τα μετρησες; :p Παράθεση - Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DaTaMaN Δημ. October 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 28, 2006 :lol: Σωστός! Όχι πήγαινα παλία Δημοτικό και Γυμνάσιο στην Τζαβέλλα αλλά και είναι ένα-δύο λεπτά απο το σπίτι μου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. October 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. October 30, 2006 Dataman τα ξέρω απέξω τα μαγαζιά (ξέχασες το pet shop :p) Αν αυτά τα 10 μικρομάγαζα κατάφεραν να αλλάξουν την χάραξη του τραμ τότε γιατί δεν τα κατάφεραν τα 100 σε Ν.Σμύρνη πχ ή σε Γλύφαδα που υπάρχουν πολύ περισσότερα συμφέροντα; ;) Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η χάραξη προφανώς άλλαξε για άλλους λόγους.Ούτως ή άλλως τα μαγαζιά επωφελούνται όταν περνάει το τραμ απέξω.. Υ.Γ. Το κ@λόμπαρο μετράει ;) :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. November 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 1, 2006 Σήμερα απο τα φανάρια της Λαμπράκη-Βενιζέλου μέχρι να βγώ στην Πειραιώς έφαγα 15 λεπτά.Φαντάσου δηλαδή να καταργηθεί ο δρόμος της Τζαβέλλας τι έχει να γίνει.Η μεγάλη συμφόρηση των δρόμων του Πειραιά οφείλεται στα διπλο-τριπλο παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Η Λαμπράκη από δρόμος 4 λωρίδων έχει γίνει ουσιαστικά 2 λωρίδων, και πολύ λέω. Η έξοδος από την πόλη γίνεται σήμερα από τη γέφυρα της Λαμπράκη και από την Τζαβέλλα. Θα πορούσαν λοιπόν να διευρύνουν τη γέφυρα της Λαμπράκη (εκμεταλευόμενοι και την υπογειοποίηση του ΗΣΑΠ) και να πετύχουν μεγαλύτερη ροή οχημάτων. Σε τελευταία ανάλυση, θα μπορούσαν να διατηρήσουν την υφιστάμενη κατάσταση, και να κινείται το τραμ μαζί με τα αυτοκίνητα (όπως στην Αθήνα, στο Παναθηναϊκό Στάδιο). Λύσεις υπήρχαν πολλές. Μην ξεχνάς κίολας ότι οι κάτοικοι του Πρ.Ηλία για να πάνε Αθήνα εξυπηρετούνται απο τον δρόμο της Θεάτρου που καταλήγει στην Τζαβέλλα άρα δεν επιβαρύνεται η Λαμπράκη.Νομίζω ότι υπήρχε πρόβλεψη για διατήρηση της Θεάτρου. Πάντως, η μονοδρόμηση της Λαμπράκη θα αύξανε τη χωρητικότητα του δρόμου αρκετά. Δεν είμαι κατά του τράμ απλώς διαφωνώ με το προσχέδιο και εγώ θα πρότεινα να γίνει το Πειραϊκο τράμ με προτεραιότητα σε περιοχές με περιοριοσμένη συγκοινωνία όπως Φρεαττύδα, Δραπετσώνα, Κερατσίνι, Πέραμα κτλ.Όπου και να γίνει το τραμ θα ακούσεις διαμαρτυρίες. Ο λόγος είναι ότι ανταγωνίζεται το ΙΧ και στην κίνηση και στη στάθμευση. Η πολιτική υποστήριξης του τραμ θα πρέπει απαραίτητα να συνοδεύεται και από πολιτική περιορισμού της χρήσης του ΙΧ. Διαφορετικά κάνουμε μια τρύπα στο νερό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DaTaMaN Δημ. November 4, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2006 Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιό λόγο είσαι τόσο θετικός με το τράμ εφόσον γνωρίζεις τι ακριβώς θα γίνει σε σχέση με αυτό που θα θέλαμε να δούμε, αν είσουν ο Μπελαβίλας που θα τα αρπάξει θα το καταλάβαινα. Τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκινήτα κτλ. θα συνεχίσουν να υπάρχουν γιατί υπάρχουν πολυκατοικίες, περίπτερα, μαγαζιά και μεγάλες επιχειρήσεις, όταν εσύ θα πας να αγοράσεις πχ. ένα μεγάλο στερεοφωνικό απο το ΚΟΡΑΣΙΔΗ δεν θα πάρεις το 915 για να πάς σπίτι σου αλλα το αμάξι σου, αλλά και στην περίπτωση που θα στον έφερνε ο ίδιος ο ΚΟΡΑΣΙΔΗΣ στο σπίτι σου κάπου θα πρέπει να παρκάρει το φορτηγό του για να το εφοδιάσει σε αυτό εκτός αν προτιμάς οι παραλαβές στα σπίτια να γίνονται 6 το πρωϊ. Ένας βιβλιοπώλης προμηθεύεται με βιβλία 10 φορές(διαφορετικοί εκδότες) την ημέρα και πάει λέγοντας όπως και ένας περιπτεράς. Να υπολογίσουμε και τον σκουπιδιάρης που περνάει 3 φορές την ήμερα τουλάχιστον. Ο νόμος λέει οτι οι εφοδιασμοί μπορεί να γίνονται μέχρι της 7.30 το πρωϊ αλλά πρακτικά νόμος δεν μπορεί να εφαρμοστεί για κάποιους σημαντικούς λόγους που προκύπτουν άρα γράψε άκυρο. Δεν πρόκειται να αφήσουν οι Πειραιώτες τα αμάξια τους για να χρησιμοποιήσουν τον τράμ. Για να εγκαταλείψει ο Πειραιώτης το αυτοκίνητο του θα πρέπει η συγκεκριμένη διαδρομή να τον εξυπηρετεί, που φυσικά και δεν θα τον εξυπηρετεί το συγκεκριμένο δρομόλογιο άρα ή θα πάρει το αμάξι του ή θα προτιμήσει το λεωφορείο που είναι πιο γρήγορο. Όμως αν εσύ ήθελες να πας για καφέ π.χ. στη "Πισίνα" ή στον "Αχινό" θα ήταν όμορφο και πρακτικό να υπάρχει μια γραμμή του τραμ προς τα εκεί. Αγαπήτε γείτονα σύμφωνα με την τοποθεσία που μένουμε σε τι μπορεί να εξυπηρετήσει το τράμ και αν εξυπηρετεί μήπως τα λεωφορεία το εξυπηρετούν εξίσου καλά και φθηνότερα? Θυμίσου ότι η έξοδος απο την πόλη θα γίνεται απο την Λαμπράκη και η είσοδος απο Πολυτεχνείου. Εκτός βέβαια αν θέλω να πάω στη Γλυφάδα... Γι ' αυτό το λόγο δεν θα ήθελα έρθει ένα μέσο το όποιο θα βλάψει και άλλο το κυκλοφοριακό εκτός αν μπούνε κάποιοι κανόνες π.χ. να επιτρέπεται το τραμ να κυκλοφορεί στους δρόμους του Πειραιά μετά της 7 το απόγευμα και ολοήμερο τα σαββατοκύριακα. Σωστό θα ήταν πριν ξεκινήσουν τα εργά να γίνει ένας διάλογος με κάτοικους, μαγαζάτορες κτλ. που έχουν το πρώτο λόγο και να τους δοθούν εγγυήσεις. Επείδη όμως δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο υπάρχει και άλλος τρόπος να αντιδράσουμε στη περίπτωση που το ΤΡΑΜ φέρει την αναστάστωση, όπως παρεμπόδιση του και η μη χρήση του μέχρι να βρεθεί κάποιός άλλος πολιτικός να το ξηλώσει. Δεν είμαι κάτοχος αυτοκινήτου (ούτε οι γονείς μου) και δεν ήθελα να επιβαρυνθεί και άλλο η ζωή μου στη πόλη. Η πόλη μας δεν χρειάζεται ΜΜΜ μόστρας και φιγούρας αλλα έργα υποδομής που θα διευκολύνουν τον μετακινούμενο και θα σέβονται τον κάτοικο και τον πεζό π.χ. το μετρό ή υπογειοποιήση του ηλεκτρικού και να εφαρμοστεί ένα είδος διοδίων στην είσοδο της πόλης εκτός βέβαια αν ο εισερχόμενος προς αυτή είναι κάτοικος του Πειραιά ή τον προαστίων του. Έρχεται που έρχεται ο Αθηναίος και δεν αφήνει φράγκο στην πόλη μας τουλάχιστον να έρχεται με τα ΜΜΜ. Θα ήθελα να μου πείς αν είσουν η «ΤΡΑΜ ΑΕ» από ποιές τοποθεσίες θα ήθελες να περνάει το ΤΡΑΜ και για ποιό λόγο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. November 7, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2006 Δεν μπορώ να καταλάβω για ποιό λόγο είσαι τόσο θετικός με το τράμ εφόσον γνωρίζεις τι ακριβώς θα γίνει σε σχέση με αυτό που θα θέλαμε να δούμε, αν είσουν ο Μπελαβίλας που θα τα αρπάξει θα το καταλάβαινα.Τον Μπελαβίλα δεν τον γνωρίζω προσωπικά, και δεν καταλαβαίνω με ποιον τρόπο θα τα «αρπάξει». Αν έχεις ακούσει κάτι περισσότερο, θα ήθελα να μου το πεις. Το τραμ το υποστηρίζουν όλοι οι συγκοινωνιολόγοι ως βέλτιστη λύση για τις αστικές μεταφορές. Οι παραλαβές στα σπίτια που λες, μπορούν να γίνουν άψογα από τα ίδια τα μαγαζιά, τις ώρες χαμηλής κίνησης. Η προσωρινή στάθμευση ενός φορτηγού για να σου φέρει το στερεοφωνικό που αγόρασες, δεν διαρκεί περισσότερο από 1 λεπτό. Αλλά και ψυγείο να έχεις αγοράσει, σε 5 λεπτά το πολύ στο έχουν ανεβάσει και εγκαταστήσει. Τέτοια «διπλοπαρκαρίσματα» είναι αποδεκτά σε όλο τον κόσμο, όμως αποτελούν το 1% των περιπτώσεων. Σχετικά με τους βιβλιοπώλες τα πράγματα είναι ακόμα καλύτερα, αφού ο μεταφορέας του εκδοτικού οίκου μπορεί να αφήσει τα βιβλία και να φύγει, χωρίς να σταθμεύσει ούτε λεπτό. Σιγά τον όγκο που μεταφέρει. Το μεγάλο πρόβλημα με τα παρανόμως σταθμευμένα στη Λαμπράκη, τη Γεωργίου και την Ηρώων Πολυτεχνείου είναι από ΙΧήδες που τα παρκάρουν το πρωί και τα παίρνουν το απόγευμα, κι αν στο μεταξύ σκάσει μύτη και κανένας τροχαίος, πέφτει σύρμα, κι αρχίζουν τους γύρους μέχρι να εξαφανιστεί. Αλλά κι αν πέσει η κλίση, όλο και κάποιος δημοτικός σύμβουλος θα καθαρίσει. Σχετικά με το τραμ, μακάρι να περάσει από όλες τις γειτονιές του Πειραιά. Όμως είναι προφανές ότι θα μειώσει αναπόφευκτα τις θέσεις στάθμευσης, νόμιμες και παράνομες, κι εκεί είναι η μεγάλη αντίδραση. Αυτό όμως είναι εντελώς λάθος λογική. Καθένας που αγοράζει ΙΧ οφείλει να βρίσκει και μέρος να το βάλει. Διαφορετικά ας μην το αγοράσει καθόλου. Σε καμιά σοβαρή ευρωπαϊκή μεγαλούπολη δε θα δεις αυτό το μπάχαλο που γίνεται στους δρόμους του Πειραιά και της Αθήνας. Αν έχεις πάει στο Λονδίνο, στο Παρίσι, στο Άμστερνταμ κλπ θα έχεις δει ότι δεν υπάρχουν παρά ελάχιστες θέσεις στάθμευσης στους δρόμους, ενώ αντίθετα υπάρχουν φαρδιά και άνετα πεζοδρόμια που ευχαριστιέσαι να περπατάς. Καθένας μας έχει τις εξής επιλογές. 1. Αγοράζει ή νοικιάζει θέση στάθμευσης, 2. Μετακομίζει στα προάστια ή στην επαρχία. 3. Κυκλοφορεί με τα ΜΜΜ. Η πολιτεία δεν είναι υποχρεωμένη να μας εξασφαλίσει δωρεάν θέση στάθμευσης. Είναι όμως υποχρεωμένη να κατασκευάσει άνετα πεζοδρόμια για να μπορούμε να περπατάμε χωρίς να κινδυνεύει η σωματική μας ακεραιότητα. Δυστυχώς, στην Ελλάδα, παρά την οικονομική αιμορραγία που προκαλεί η αυτοκίνηση (απώλεια συναλλάγματος από αγορές ΙΧ και πετρελαίου, μείωση τουρισμού, ατυχήματα, νοσήματα κλπ), η πολιτεία βλακωδώς την υποστηρίζει με όλα τα μέσα. Θα το καταλάβαινα αν συνέβαινε κάτι τέτοιο στη Γερμανία όπου ζουν εκατομμύρια από την αυτοκινητοβιομηχανία. Όμως για την Ελλάδα η σκανδαλώδης υποστήριξη του ΙΧ είναι εντελώς ανόητη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Sovjohn Δημ. November 7, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2006 Κοίταξε, ομολογουμένως βέβαια το τραμ βρίσκει αντίθετο τον κόσμο και για λόγους ευχρηστίας...Και εξηγούμαι: ΓΙΑΤΙ να θέλει κάποιος οποιαδήποτε στιγμή να φέρει το...τραμ στο λιμάνι του Πειραιά? Δεν είναι βλακώδες? Δεν είναι περιττό? Δεν φτάνει ήδη εκεί ο ΗΣΑΠ και ένα σωρό λεοφωρεία και τρόλει από...παντού? Δεν προβλέπεται να φτάσει και ο Προαστιακός? Το μετρό στο απώτερο μέλλον? Το τραμ, ΓΙΑΤΙ? Για να υποβιβάσει ακόμα περισσότερο τον Πειραιά στην τουριστική περίοδο, όταν γίνεται της καρα-κακομοίρας από τουρίστες που φεύγουν / έρχονται? (Και, ω τι έκπληξη, πάνε με τα αμάξια τους αρκετοί διακοπές και αυτά τα αμάξια πρέπει να περάσουν απ το λιμάνι για να μπουν στο πλοίο...) Εκεί δηλαδή που για να πας από το σημείο Α στο Β μέσα στον Πειραιά θέλεις 15+ λεπτά να πάμε στο μισάωρο χαλαρά? Γιατί? Ποιος ο λόγος? Να εφαρμοστεί μια πολιτική χάραξης ξεκάθαρη και ΟΥΣΙΩΔΗΣ - Να μην φτάνει ποτέ το τραμ στην Πλ. Καραισκάκη (που είναι ήδη τίγκα ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ). Ποιο το νόημα αυτού? Επίσης, η καταστροφολογία για τα ΙΧ δεν βρίσκω ότι έχει νόημα. Το ΙΧ έχει ευκολίες πολλές και διαπιστωμένες, αρκεί να μην γίνεται κατάχρησή του! Ξέρω άτομα που για απόσταση 3 στενών παίρνουν ΙΧ, και τους βρίζω. Ξέρω άτομα που σε "μια μέση οικογένεια" έχουν 3-4 ΙΧ, και πάλι τους βρίζω. Εγώ που δεν έχω ΙΧ και ούτε έχει κανένα (σύγχρονο) κανείς στην οικογένεια δεν πρέπει να έχω ένα? Οι άλλοι έχουν 3+ ας πούμε... Και όταν εγώ αποκτήσω, το 2008, το 2009 ας πούμε, το τραμ θα με έχει αναγκάσει επείδη η πολυκατοικία μου δεν έχει πυλωτή / γκαράζ να παρκάρω ΑΚΟΜΑ πιο μακριά για να βρω θέση? Ήδη η κατάσταση στα πέριξ του Τζανείου όπου μένω είναι απελπιστική, αν είναι να κουβαληθούν και τα ΙΧ απ τη Λαμπράκη / Πολυτεχνέιου ασ'τα να παν στο διάλο... Θέλει πολύ μυαλό για να καταλάβει κάποιος τον εξορθολογισμό? Τα αντικίνητρα για τα πολλά ΙΧ στην ίδια οικογένεια, και τα κίνητρα για μονάχα 1 (ή και κανένα αν κάποιος εξυπηρετείται με ΜΜΜ απόλυτα?) Συγνώμη κιόλας, αλλά εγώ δεν θεωρώ ότι οτιδήποτε εκτός από το μετρό δεν βοηθά στο κυκλοφοριακό...Αυτή τη στιγμή και στον ΗΣΑΠ να πάω είναι ταξίδι (με ΜΜΜ πάντα ε?), ας φτιάξουν κάτι στο Δημοτικό Θέατρο και βλέπουμε... Πάντοτε φιλικά και με διάθεση συζήτησης... Γιάννης Παράθεση Οταν ο Γκράχαμ Μπελ εφηύρε το τηλέφωνο, δήλωσε ότι η εφεύρεσή του θα είχε μόνο ευεργετικά αποτελέσματα για την ανθρωπότητα. Όταν ο Τσακ Νόρις το έμαθε, γέλασε και ίδρυσε τον ΟΤΕ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. November 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2006 Κοίταξε, ομολογουμένως βέβαια το τραμ βρίσκει αντίθετο τον κόσμο και για λόγους ευχρηστίας...Και εξηγούμαι: ΓΙΑΤΙ να θέλει κάποιος οποιαδήποτε στιγμή να φέρει το...τραμ στο λιμάνι του Πειραιά?Γιατί η επίσκεψη στην πόλη και στο λιμάνι θα μπορεί να γίνει πολύ πιο άνετα και ανθρώπινα και χωρίς τη χρήση ΙΧ. Για όσους εξυπηρετούνται απο τον ΗΣΑΠ προφανώς δεν θα προτιμήσουν το τραμ. Αλλά δήμοι όποως η Γλυφάδα, η Ν.Σμύρνη, η Καλιθέα κλπ. γιατί να είναι αναγκασμένοι να παίρνουν το ΙΧ τους? Δεν είναι βλακώδες? Δεν είναι περιττό? Δεν φτάνει ήδη εκεί ο ΗΣΑΠ και ένα σωρό λεοφωρεία και τρόλει από...παντού? Δεν προβλέπεται να φτάσει και ο Προαστιακός? Το μετρό στο απώτερο μέλλον? Το τραμ, ΓΙΑΤΙ? Βλακώδες είναι το ότι έχουμε μετατρέψει την πόλη μας σε ένα τεράστιο πάρκιν. Αν θέλουμε να ανατραπεί αυτή η κατάσταση θα πρέπει να μπουν σοβαρά αντικίνητρα στη χρήση και στάθμευση ΙΧ. Πήγαινε μια βόλτα σε οποιαδήποτε μεγάλη ευρωπακή πόλη και θα δεις ότι η χρήση ΙΧ είναι ελάχιστη. Ο λόγος είναι πως το κόστος χρήσης του ΙΧ είναι τεράστιο. Για να υποβιβάσει ακόμα περισσότερο τον Πειραιά στην τουριστική περίοδο, όταν γίνεται της καρα-κακομοίρας από τουρίστες που φεύγουν / έρχονται? (Και, ω τι έκπληξη, πάνε με τα αμάξια τους αρκετοί διακοπές και αυτά τα αμάξια πρέπει να περάσουν απ το λιμάνι για να μπουν στο πλοίο...)Τον Πειραιά τον υποβαθμίζει αφάνταστα το ΙΧ. Αν θέλουμε ανθρώπινη πόλη, ας το διώξουμε μερικώς ή και τελείως. Στο χέρι μας είναι. Ειδικά εσύ, που όπως λες δεν οδηγείς, είναι πράγματι παράδοξο το ότι υποστηρίζεις το σημερινό μπάχαλο. Εκεί δηλαδή που για να πας από το σημείο Α στο Β μέσα στον Πειραιά θέλεις 15+ λεπτά να πάμε στο μισάωρο χαλαρά? Γιατί? Ποιος ο λόγος?Αν δοθει προτεραιότητα στα ΜΜΜ αυτό προφανώς θα αλλάξει. Να εφαρμοστεί μια πολιτική χάραξης ξεκάθαρη και ΟΥΣΙΩΔΗΣ - Να μην φτάνει ποτέ το τραμ στην Πλ. Καραισκάκη (που είναι ήδη τίγκα ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ). Ποιο το νόημα αυτού?Κι αυτός που θέλει να έρθει από τη Γλυφάδα ή τη Ν. Σμύρνη για να πάρει το δελφίνι για Ύδρα ή Σπέτσες, με ποιο μέσο θα έρθει? Στριμωγμένος σα σαρδέλα σε κάποιο λεωφορείο, ή με το ΙΧ του? Επίσης, η καταστροφολογία για τα ΙΧ δεν βρίσκω ότι έχει νόημα. Το ΙΧ έχει ευκολίες πολλές και διαπιστωμένες, αρκεί να μην γίνεται κατάχρησή του! Ξέρω άτομα που για απόσταση 3 στενών παίρνουν ΙΧ, και τους βρίζω. Ξέρω άτομα που σε "μια μέση οικογένεια" έχουν 3-4 ΙΧ, και πάλι τους βρίζω. Κανείς δεν παίρνει το ΙΧ του αν δεν τον διευκολύνει. Και κανείς δεν είναι καλός Σαμαρίτης ώστε να μην κοιτάξει τι τον βολεύει. Ο Πειραιώτης θα παρατήσει το ΙΧ όταν ο χρόνος και το κόστος του θα είναι πολύ υψηλό σχετικά με τα ΜΜΜ. Όταν παρκάρει πάνω σε πεζοδρόμια και δεν τον γράφει κανείς, προαφνώς και βολεύεται έτσι καλύτερα. Όταν όμως του το πάρει ο γερανός, την επόμενη φορά θα το σκεφτεί καλύτερα. Εγώ που δεν έχω ΙΧ και ούτε έχει κανένα (σύγχρονο) κανείς στην οικογένεια δεν πρέπει να έχω ένα? Οι άλλοι έχουν 3+ ας πούμε...Κανείς δεν σου είπε κάτι τέτοιο. Κι εγώ έχω ΙΧ και το χρησιμοποιώ όταν με βολεύει. Και το χρησιμοποιώ πολύ περισσότερο απ' όσο θα ήθελα, γιατί ως πεζός υποβιβάζομαι σε πολίτη Β' κατηγορίας. Αυτό θέλω να ανατραπεί. Να υπάρχουν δηλ. μεγάλα και άνετα πεζοδρόμια, χωρίς εμπόδια, που να μπορούμε να περπατάμε σαν άνθρωποι. Αλλά για να γίνει αυτό θα πρέπει να αρχίσουν να περιορίζουν τις νόμιμες αλλά και τις παράνομες θέσεις στάθμευσης. Άλλο τρόπο δεν βλέπω. ]Και όταν εγώ αποκτήσω, το 2008, το 2009 ας πούμε, το τραμ θα με έχει αναγκάσει επείδη η πολυκατοικία μου δεν έχει πυλωτή / γκαράζ να παρκάρω ΑΚΟΜΑ πιο μακριά για να βρω θέση? Ήδη η κατάσταση στα πέριξ του Τζανείου όπου μένω είναι απελπιστική, αν είναι να κουβαληθούν και τα ΙΧ απ τη Λαμπράκη / Πολυτεχνέιου ασ'τα να παν στο διάλο... Θέλει πολύ μυαλό για να καταλάβει κάποιος τον εξορθολογισμό? Τα αντικίνητρα για τα πολλά ΙΧ στην ίδια οικογένεια, και τα κίνητρα για μονάχα 1 (ή και κανένα αν κάποιος εξυπηρετείται με ΜΜΜ απόλυτα?)Μα αυτό ακριβώς λέω κι εγώ τόσο καιρό. Αντικίνητρα για το ΙΧ που να πολλαπλασιάζονται ανάλογα με τον αριθμό και τις διαστάσεις τους ανά νοικοκυριό, και κίνητρα για όσους επιλέγουν να μην έχουν ΙΧ. Συγνώμη κιόλας, αλλά εγώ δεν θεωρώ ότι οτιδήποτε εκτός από το μετρό δεν βοηθά στο κυκλοφοριακό...Αυτή τη στιγμή και στον ΗΣΑΠ να πάω είναι ταξίδι (με ΜΜΜ πάντα ε?), ας φτιάξουν κάτι στο Δημοτικό Θέατρο και βλέπουμε...Υπάρχει σχεδιασμός για τραμ που θα εξυπηρετεί όλη την Πειραϊκή μέχρι τη Σχολή Δοκίμων. Αλλά προφανώς θα πάρει περισσότερες θέσεις στάθμευσης κι εκεί να δει κλάμα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. November 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2006 Κανείς δεν σου είπε κάτι τέτοιο. Κι εγώ έχω ΙΧ και το χρησιμοποιώ όταν με βολεύει. Και το χρησιμοποιώ πολύ περισσότερο απ' όσο θα ήθελα, γιατί ως πεζός υποβιβάζομαι σε πολίτη Β' κατηγορίας. Αυτό θέλω να ανατραπεί. Να υπάρχουν δηλ. μεγάλα και άνετα πεζοδρόμια, χωρίς εμπόδια, που να μπορούμε να περπατάμε σαν άνθρωποι. Αλλά για να γίνει αυτό θα πρέπει να αρχίσουν να περιορίζουν τις νόμιμες αλλά και τις παράνομες θέσεις στάθμευσης. Άλλο τρόπο δεν βλέπω. Έτσι κάνουν δηλαδή στο εξωτερικό;Ή μήπως φτιάχνουν τεράστια υπόγεια parking για να εξυπηρετούνται οι κάτοχοι ΙΧ;Αρχίζω να πιστεύω ότι θες το Τραμ πιο πολύ για να μειωθούν οι θέσεις των ΙΧ παρά για να σε εξυπηρετεί στις μετακινήσεις σου. Υπάρχει σχεδιασμός για τραμ που θα εξυπηρετεί όλη την Πειραϊκή μέχρι τη Σχολή Δοκίμων. Αλλά προφανώς θα πάρει περισσότερες θέσεις στάθμευσης κι εκεί να δει κλάμα. :blink: :blink: :blink: Σε δρόμο με 1.5 λωρίδα κυκλοφορίας προτείνεις να μπει το τραμ;Γιατί δεν τον κάνουμε πεζόδρομο κατευθείαν; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. November 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2006 Έτσι κάνουν δηλαδή στο εξωτερικό;Ή μήπως φτιάχνουν τεράστια υπόγεια parking για να εξυπηρετούνται οι κάτοχοι ΙΧ;Ποιοι είναι αυτοί που τα φτιάχνουν? Φυσικά όχι το κράτος. Αν θες εσύ να φτιάξεις υπόγειο πάρκιν στο σπίτι σου, με γειά σου με χαρά σου. Και στην Κάνιγκος έφτιαξε πάρκιν ο Δήμος, κι έχει πληρότητα 50%. Ενώ τα γύρω πεζοδρόμια και οι πεζόδρομοι είναι γεμάτα. Αρχίζω να πιστεύω ότι θες το Τραμ πιο πολύ για να μειωθούν οι θέσεις των ΙΧ παρά για να σε εξυπηρετεί στις μετακινήσεις σου.Ότι διώχνει το ΙΧ είναι στη σωστή κατεύθυνση. Αλλά το τραμ το θέλω επειδή πραγματικά εξυπηρετεί, κι είναι ένα μέσον που μπορείς να μετακινείσαι πολιτισμένα κι ανθρώπινα. Σε δρόμο με 1.5 λωρίδα κυκλοφορίας προτείνεις να μπει το τραμ;Γιατί δεν τον κάνουμε πεζόδρομο κατευθείαν;Η Ηρώων Πολυτεχνείου κι η Χατζηκυριακού είναι με 1.5 λωρίδα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DaTaMaN Δημ. November 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2006 Με λίγα λόγια αγαπητέ γείτονα θές το ΤΡΑΜ στον Πειραιά για να μην μας παρεξηγήσουν οι Γλυφαδιώτες, οι Ν.Σμυρνιώτες και γενικά οι Αθηναίοι και για να τους διευκολύνουμε τη ζωή για να μην συνοστίζονται στα γεμάτα λεωφορεία που μόνο προεκλογικά υπάρχουν συχνά δρομολόγια. Βέβαια θα πεί κάποιος ότι και το ΤΡΑΜ μπορεί να είναι γεμάτο αλλα μέχρι στιγμής ακόμα άδειο είναι :lol: και όσο βέβαια εξακολουθεί να πέφτει πάνω σε αμάξια, λεωφορεία, μηχανάκια, μετωπικές συγκρούσεις με άλλα ΤΡΑΜ, εκτροχιασμούς κτλ τόσο πιο άδειο θα είναι :p . Θα τους κάνουμε όμως ένα δωράκι για να μην έρχονται με τα αμάξια τους, βέβαια μπορεί και να μην το δεκτούν οπότε θα έχουμε και τα αμάξια τους και το ΤΡΑΜ. Ο Πειραιώτης να πάει να κουρευτεί γιατί δεν είναι Αθηναίος εξάλλου δεν τον αφορά απο την στιγμή που δεν μπορεί να το χρησιμοποιήσει λόγο του χαζού δρομολογίου αλλα και να τον εξυπηρετεί σίγουρα δεν θα είναι αναλογικά το ίδιο ποσοστό με τα τόσα εκατομμύρια που πηγαινο-έρχονται στο λιμάνι...είναι προφανής ο λόγος που θέλουν το ΤΡΑΜ στον Πειραιά. Μήπως τελικά έχουμε γίνει πολλοί στις μεγαλουπόλεις? Κάθε Πάσχα που αδειάζει ο Πειραιάς είναι υπέροχος. Για αυτό καλό θα ήταν να τραβάει ένας ένας για το χωρίο του γιατι πολύ τους φαγάμε στη μάπα τόσα χρόνια. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. November 9, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2006 Ποιοι είναι αυτοί που τα φτιάχνουν? Φυσικά όχι το κράτος. Αν θες εσύ να φτιάξεις υπόγειο πάρκιν στο σπίτι σου, με γειά σου με χαρά σου. Και στην Κάνιγκος έφτιαξε πάρκιν ο Δήμος, κι έχει πληρότητα 50%. Ενώ τα γύρω πεζοδρόμια και οι πεζόδρομοι είναι γεμάτα. Ότι διώχνει το ΙΧ είναι στη σωστή κατεύθυνση. Αλλά το τραμ το θέλω επειδή πραγματικά εξυπηρετεί, κι είναι ένα μέσον που μπορείς να μετακινείσαι πολιτισμένα κι ανθρώπινα. Η Ηρώων Πολυτεχνείου κι η Χατζηκυριακού είναι με 1.5 λωρίδα? Ποιοι τα φτιάχνουν είναι το θέμα ή αν υπάρχουν ή όχι;Γιατί με βάση τα ως τώρα λεγόμενά σου στο εξωτερικό είτε δεν κυκλοφορούν καθόλου αυτοκίνητα είτε με ένα μαγικό τρόπο αυτά εξαφανίζονται όταν δεν είναι στους δρόμους.Μόνο στην Ελλαδίτσα μας συμβαίνει αυτό που περιγράφεις κατ'εσέ. Η Ηρώων Πολυτεχνείου κι η Χατζηκυριακού είναι με 1.5 λωρίδα? Δεν είναι ανάγκη να παίζουμε με τις λέξεις.Σου έκανα quote και το είπα πάνω σε αυτό που είπες εσύ,δηλαδή για την Πειραική.Για να μπει τραμ στην Πειραική (:blink: ) θα πρέπει λογικά να γίνει πεζόδρομος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. November 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2006 Με λίγα λόγια αγαπητέ γείτονα θές το ΤΡΑΜ στον Πειραιά για να μην μας παρεξηγήσουν οι Γλυφαδιώτες, οι Ν.Σμυρνιώτες ...Φίλε γείτονα θέλω το τραμ στον Πειραιά επειδή θα εξυπηρετήσει, επειδή θα κάνει ευκολότερη τη μετακίνησή μου στους γύρω δήμους, επειδή θα μειώσει τις επισκέψεις με ΙΧ, κι επειδή θα ομορφύνει την πόλη μας. Δεν ξέρω πόσο καιρό έχεις να πάρεις το τραμ, αλλά με πολύ χαρά μου σε πληροφορώ ότι πλέον όλες τις ώρες κινείται με σημαντική πληρότητα. Παρά τα προβλήματα, παρά την ανυπαρξία πεζογέφυρων στην παραλιακή, παρά το σαμποτάρισμα του κράτους και των δήμων. Και θα ήθελα να σου πω ότι γεννήθηκα στον Πειραιά, όπως επίσης κι ο πατέρας μου, κι ο παππούς μου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. November 10, 2006 Κοινοποίηση Δημ. November 10, 2006 Ποιοι τα φτιάχνουν είναι το θέμα ή αν υπάρχουν ή όχι;Μα αυτό ακριβώς είναι το θέμα. Θέλεις να φτιάξεις εσύ υπόγειο γκαράζ και σε εμποδίζουν? Σε πληροφορώ ότι το κόστος κατασκευής τέτοιων έργων είναι τεράστιο. Ποιος θα το πληρώσει? Στο Παρίσι και το Λονδίνο τα ΜΜΜ είναι υπερπλήρη από κόσμο, ενώ τα ΙΧ που κυκλοφορούν είναι συγκριτικά με εδώ ελάχιστα. Νομίζεις ότι είναι κορόιδα όλοι οι κουτόφραγκοι, και δεν θέλουν την άνεσή τους? Κάνεις λάθος. Ξέρουν όμως ότι το θα πρέπει να πληρώσουν για το πάρκιν, και μάλιστα σε απόσταση από τον προορισμό τους. Εμείς θέλουμε να παρκάρουμε τζάμπα, μπροστά ακριβώς από τη δουλειά μας ή το μαγαζί που ψωνίζουμε. Δεν είναι ανάγκη να παίζουμε με τις λέξεις.Σου έκανα quote και το είπα πάνω σε αυτό που είπες εσύ,δηλαδή για την Πειραική.Για να μπει τραμ στην Πειραική (:blink: ) θα πρέπει λογικά να γίνει πεζόδρομος.Και πεζόδρομος να γίνει, ακόμα καλύτερα. Αλλά σου ξαναλέω, υπάρχουν δρόμοι, που αν ξηλωθούν τα παρακρισμένα ΙΧ, μπορεί να περάσει το τραμ πολύ άνετα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.