Jump to content

Ανάπτυξη δικτύου τράμ στον Πειραιά


MsK
 Κοινοποίηση

Το Τράμ έρχεται στον Πειραιά για να τον αλλάξει...  

70 members have voted

  1. 1. Το Τράμ έρχεται στον Πειραιά για να τον αλλάξει...

    • Πιστεύω ότι το Τραμ θα οφελήσει τον Πειραιά
      34
    • Πιστεύω ότι το Τραμ δε θα οφελήσει τον Πειραιά
      28
    • Δεν έχω ακόμη άποψη
      8


Recommended Posts

Σύμφωνα με κάποιες πηγές αλλάζει εντελώς η χάραξη του Τραμ κι αυτό για να εξυπηρετηθούν πολιτικά συμφέροντα λόγω δημοτικών εκλογών.Εχουμε και λέμε:

Υπογειοποίηση του ηλεκτρικού απο Ν.Φάληρο μέχρι τον Κεράνη.Απο πάνω θα περνάει μονή γραμμή τραμ εισόδου στον Πειραιά δηλαδή και μετά θα ανεβαίνει απο Ηρώων Πολυτεχνείου η οποία θα γίνει μονόδρομος.Δηλαδή 4 λωρίδες,μία λεωφορεία,μια για το τραμ,2 για τα ΙΧ.Δεν ξέρω αν θα καταλήγει στην πλ.Καραισκάκη ή στο Δημοτικό.Απο κει θα φεύγει πάλι σε μονή γραμμή απο Βασ.Γεωργίου μετά Γρ.Λαμπράκη θα συνεχίζει ευθεία μέχρι την καινούργια γεφυρούλα πριν την Πειραιώς που βγάζει στην Ομ.Σκυλίτση και απο κει θα φτάνει στο Ν.Φάληρο.Αν ισχύσει τελικά αυτός ο σχεδιασμός μιλάμε για αρκετά μεγάλη καθυστέρηση στην παράδοση του έργου.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 203
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Σύμφωνα με κάποιες πηγές αλλάζει εντελώς η χάραξη του Τραμ κι αυτό για να εξυπηρετηθούν πολιτικά συμφέροντα λόγω δημοτικών εκλογών.Εχουμε και λέμε:

Υπογειοποίηση του ηλεκτρικού απο Ν.Φάληρο μέχρι τον Κεράνη.Απο πάνω θα περνάει μονή γραμμή τραμ εισόδου στον Πειραιά δηλαδή και μετά θα ανεβαίνει απο Ηρώων Πολυτεχνείου η οποία θα γίνει μονόδρομος.Δηλαδή 4 λωρίδες,μία λεωφορεία,μια για το τραμ,2 για τα ΙΧ.Δεν ξέρω αν θα καταλήγει στην πλ.Καραισκάκη ή στο Δημοτικό.Απο κει θα φεύγει πάλι σε μονή γραμμή απο Βασ.Γεωργίου μετά Γρ.Λαμπράκη θα συνεχίζει ευθεία μέχρι την καινούργια γεφυρούλα πριν την Πειραιώς που βγάζει στην Ομ.Σκυλίτση και απο κει θα φτάνει στο Ν.Φάληρο.Αν ισχύσει τελικά αυτός ο σχεδιασμός μιλάμε για αρκετά μεγάλη καθυστέρηση στην παράδοση του έργου.

Η λύση αυτή είναι υπερβολικά δαπανειρή, χρονοβόρα και μη λειτουργική. Είναι από τα πυροτεχνήματα που ρίχνουν προεκλογικά για να έχουν και το σκύλο χορτάτο και την πίτα ολόκληρη. Δεν νομίζω ότι θα υλοποιηθεί μ' αυτόν τον τρόπο. Έτσι κι αλλιώς μέχρι τις Δημοτικές το έργο θα παγάσει. Μετά βλέπουμε, ανάλογα ποιος θα βγει.

 

Πιστεύω ότι θα ήταν πιο λειτουργικό να περάσουν την είσοδο στον Πειραιά από Μεγάλου Αλεξάνδρου-Διστόμου και την έξοδο από Τζαβέλλα. Απλώς υπάρχουν λίγο απότομες ανηφόρες στη Διστόμου που πιθανόν να τους δυσκολεύουν.

Πάντως το ζήτημα θα κυριαρχήσει στις Δημοτικές εκλογές κι αυτό θα είναι εις βάρος του τραμ. Ο κόσμος έχει μάθει να σκέφτεται με τη λογική "καλό είναι ότι συμφέρει το ΙΧ". Γι αυτό και η "υποστήριξη" στο μετρό. Σου λένε, σιγά μη το πάρω ποτέ εγώ, όμως όλο και κάποιοι θα το χρησιμοποιήσουν οπότε θα μου αδειάσουνε το δρόμο.

Link to comment
Share on other sites

Η πρόταση που μας μεταφέρει ο Βασίλης εντάσσεται δυστυχώς στη λογική "διώχνουμε το τραμ για να μην ενοχλήσουμε τα ΙΧ", ενώ θα έπρεπε να ειναι το αντίθετο. Το τραμ θα έπρεπε να περνάει από το κέντρο, καράκεντρο και όχι να κάνει κύκλο από τον...Κεράνη οπου δεν υπάρχουν κατοικίες.

 

Επίσης αυτό το "μονη γραμμή" δεν το κατάλαβα. Αν είναι μίας κατεύθυνσης η πορεία του, από πού θα επιστρέφει στο ΣΕΦ? Θα είναι απλώς κυκλική και όχι διπλής κατεύθυνσης?

 

Δημήτρη, στις ανηφόρες είναι που το τραμ δεν έχει κανένα πρόβλημα. Μακάρι να ανέβαινε και στην Καστέλλα πχ Βεάκειο. Αλλά είπαμε....το ΙΧ ειναι ο Θεός και όλοι εμείς οι πιστοί του....

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Η πρόταση που μας μεταφέρει ο Βασίλης εντάσσεται δυστυχώς στη λογική "διώχνουμε το τραμ για να μην ενοχλήσουμε τα ΙΧ", ενώ θα έπρεπε να ειναι το αντίθετο. Το τραμ θα έπρεπε να περνάει από το κέντρο, καράκεντρο και όχι να κάνει κύκλο από τον...Κεράνη οπου δεν υπάρχουν κατοικίες.
Ακριβώς. Και για το λόγο αυτό η λύση αυτή δεν πρόκειται να υλοποιηθεί. Άκου υπογειοποίηση της γραμμής του Ηλεκτρικού !! Καλό ακούγεται (γενικά) αλλά πότε? Μετά από 20 χρόνια? Είχα ακούσει τον Καρλέ (έναν καραγκιόζη αντιδήμαρχο) που έλεγε κάτι τέτοιο.

 

Επίσης αυτό το "μονη γραμμή" δεν το κατάλαβα. Αν είναι μίας κατεύθυνσης η πορεία του, από πού θα επιστρέφει στο ΣΕΦ? Θα είναι απλώς κυκλική και όχι διπλής κατεύθυνσης?
Μάλλον εννοεί ότι θα επιστρέφει από Τζαβέλλα (πιθανότερο) ή από Ομ.Σκυλίτση.

 

Δημήτρη, στις ανηφόρες είναι που το τραμ δεν έχει κανένα πρόβλημα.
Τότε νομίζω ότι η είσοδος από Διστόμου είναι προτιμότερη. Πράγματι η Τζαβέλλα είναι στενός δρόμος. Αν αφήσουν να κινούνται και τα αυτοκίνητα θα υπάρξει πρόβλημα. Καλύτερα ας την κλείσουν τελείως και ας φεύγουν τα αυτοκίνητα από Ομηρίδου Σκυλίτση. Αλλά αν την κρατήσουν ανοιχτή, τότε ας περάσουν μόνο την έξοδο του τραμ.

 

Μακάρι να ανέβαινε και στην Καστέλλα πχ Βεάκειο.. Αλλά είπαμε....το ΙΧ ειναι ο Θεός και όλοι εμείς οι πιστοί του....
Μακάρι δε θα πει τίποτα. Δυστυχώς δεν υπάρχει σύντομος δρόμος από ΣΕΦ για κάτι τέτοιο.
Link to comment
Share on other sites

Η οικονομία της ρόδας.

Για να μην επιβαρύνω άλλο τη συζήτηση για το τραμ, άνοιξα καινούργια συζήτηση με θέμα την οικονομία της ρόδας. Όποιος θέλει ας καταθέσει εκεί τις απόψεις του.

Link to comment
Share on other sites

καλα συγνωμη ποσο μεγαλα συμφεροντα παιζονται πια ωστε να μην θελουν ενα τραμ στο πειραια μερικοι?..... η ειναι απλα μεγαλο το κομπλεξ τους ?
Link to comment
Share on other sites

Η πρόταση που μας μεταφέρει ο Βασίλης εντάσσεται δυστυχώς στη λογική "διώχνουμε το τραμ για να μην ενοχλήσουμε τα ΙΧ", ενώ θα έπρεπε να ειναι το αντίθετο. Το τραμ θα έπρεπε να περνάει από το κέντρο, καράκεντρο και όχι να κάνει κύκλο από τον...Κεράνη οπου δεν υπάρχουν κατοικίες.

 

Επίσης αυτό το "μονη γραμμή" δεν το κατάλαβα. Αν είναι μίας κατεύθυνσης η πορεία του, από πού θα επιστρέφει στο ΣΕΦ? Θα είναι απλώς κυκλική και όχι διπλής κατεύθυνσης?

 

Αυτό ακριβώς,θα κάνει κύκλο.Η γραμμή θα είναι μονή θα έρχεται απο τις γραμμές του ηλεκτρικού μέχρι τον Κεράνη και θα συνεχίζει για δημοτικό,Βασ.Γεωργίου,Γρ.Λαμπράκη,όχι Τζαβέλα ( γι αυτό γίνεται όλη η φασαρία),Ομ.Σκυλίτση και Ν.Φάληρο.

 

Το βλέπω πολύ πιθανό το σενάριο μιας και θα αποφασιστεί απο την κυβέρνηση και θα μείνουν όλοι οι παραπονούμενοι ευχαριστημένοι.Το πότε θα γίνει είναι άλλο θέμα (και γι αυτό ευχαριστημένοι είναι,για την καθυστέρηση δηλαδή)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή οι μόνοι που θα μείνουν ευχαριστημένοι ειναι οι...παραπονούμενοι??? Οι πολίτες-επιβάτες, για μια ακόμη φορά, απο ποιόν θα εισακουστούν??
http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς,θα κάνει κύκλο.Η γραμμή θα είναι μονή θα έρχεται απο τις γραμμές του ηλεκτρικού μέχρι τον Κεράνη και θα συνεχίζει για δημοτικό,Βασ.Γεωργίου,Γρ.Λαμπράκη,όχι Τζαβέλα ( γι αυτό γίνεται όλη η φασαρία),Ομ.Σκυλίτση και Ν.Φάληρο.

 

Το βλέπω πολύ πιθανό το σενάριο μιας και θα αποφασιστεί απο την κυβέρνηση και θα μείνουν όλοι οι παραπονούμενοι ευχαριστημένοι.Το πότε θα γίνει είναι άλλο θέμα (και γι αυτό ευχαριστημένοι είναι,για την καθυστέρηση δηλαδή)

Η είσοδος λοιπόν στην πόλη θα γίνεται μέσω των γραμμών του Ηλεκτρικού (μονή γραμμή). Η έξοδος από που θα γίνεται?
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή οι μόνοι που θα μείνουν ευχαριστημένοι ειναι οι...παραπονούμενοι??? Οι πολίτες-επιβάτες, για μια ακόμη φορά, απο ποιόν θα εισακουστούν??

 

Ναι,γιατί σου κάνει εντύπωση;Πάντα έτσι δεν γίνονται τα πράγματα σε αυτή την χώρα;

 

Η είσοδος λοιπόν στην πόλη θα γίνεται μέσω των γραμμών του Ηλεκτρικού (μονή γραμμή). Η έξοδος από που θα γίνεται?

 

Μα το έχω γράψει τρεις φορές ως τώρα.Δεν θα υπάρχει αφετηρία και τερματισμός.Κυκλική πορεία σε μονή γραμμή.Θα υπάρχει λογικά μια κεντρική στάση που θα έχει την έννοια της αφετηρίας στο Δημοτικό Θέατρο πχ,και μετά θα συνεχίζει σε μονή πάντα γραμμή προς Β.Γεωργίου>Γρ.Λαμπράκη>Ομ.Σκυλίτση και μετά Ν.Φάληρο όπου θα ενώνεται με το ήδη υπάρχον.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα υπάρχει αφετηρία και τερματισμός.Κυκλική πορεία σε μονή γραμμή.Θα υπάρχει λογικά μια κεντρική στάση που θα έχει την έννοια της αφετηρίας στο Δημοτικό Θέατρο πχ,και μετά θα συνεχίζει σε μονή πάντα γραμμή προς Β.Γεωργίου>Γρ.Λαμπράκη>Ομ.Σκυλίτση και μετά Ν.Φάληρο όπου θα ενώνεται με το ήδη υπάρχον.
Προφανώς στο Δημοτικό Θέατρο οι δυο μονές γραμμές θα ενώνονται για να κατέβει το τραμ στην πλατεία Καραϊσκάκη, κι από κει προς Κερατσίνι και Πέραμα, όταν πάει.

Πάντως αυτή η παράκαμψη, (ακόμα κι αν γίνει η "υπογειοποίηση" που είναι μάλλον απίθανο), θα δημιουργεί μεγάλη καθυστέρηση. Επίσης περνάει από περιοχές (Κεράνης) χωρίς μεγάλη πυκνότητα πληθυσμού. Νομίζω ότι η λύση είσοδος από Αλεξάνδρου έξοδος από Τζαβέλλα είναι η καλύτερη δυνατή. Βέβαια θα πέσει νέος πανικός για τις θέσεις πάρκιν που θα χαθούν.

Link to comment
Share on other sites

Μετα το όχι της νομαρχίας του Πειραιά πάντως οι διαμαρτυρίες έχουν φουντώσει. Ποιος το περίμενε. Το μέσο φαίνεται (δικαιολογημένα) να εχει φανατικούς υποστηριχτές...

 

 

 

Τα νέα:

 

Ο κ. Γιώργος Παμανής ερωτά τον δήμαρχο Πειραιά:

 

«Κύριε Αγραπίδη,

 

τόσο μεγάλη "επιρροή" έχουν πάνω σας 200 κάτοικοι της Τζαβέλλα και άλλοι 50 καταστηματάρχες;

 

Πώς αλλιώς να εξηγήσω την ευκολία με την οποία απορρίπτετε την επέκταση του δικτύου του Τραμ στον Πειραιά;

 

Πώς μπορεί να χαρακτηριστεί η αντιπρότασή σας να αλλάξει η χάραξη και να μην περνάει από περιοχές κατοικίας και εμπορίου (Ομηρίδου Σκυλίτση); Ανέφικτη; Τόσο μη συμφέρουσα ώστε να μην έρθει ποτέ το Τραμ στον Πειραιά;

 

Πρέπει να είστε ο μοναδικός που υποστηρίζει ότι είναι καλύτερα το δίκτυο ενός μέσου σταθερής τροχιάς (όπως το Τραμ) να χαράσσεται και να περνάει εκτός αστικής περιοχής!

 

Ελπίζω (όπως και η μεγάλη πλειονότητα του πειραϊκού λαού) η αλλοπρόσαλλη πρότασή σας να πέσει στο κενό και να έρθει επιτέλους το τραμ στον Πειραιά με την εγκεκριμένη χάραξη του δικτύου του».

 

 

Ελευθεροτυπία:

 

*«Με αφορμή την επιστολή του κ. Βλάση Καραβά, πολεοδόμου, για τη συγκοινωνία στον Πειραιά, στο φύλλο της Παρασκευής 17/3/2006, είναι καιρός να ακουστεί και ο αντίλογος. 1. Με το τραμ, που είναι μέσο σταθερής τροχιάς, θα μπορώ να κινούμαι από τη Βούλα έως το Πέραμα με μία μόνο γραμμή και σε σχέση με το λεωφορείο με μεγαλύτερη ασφάλεια, σε σταθερό χρόνο. Με ένα "τσακ" θα πατάω από την πλατφόρμα της στάσης στο δάπεδο του τραμ και θα ταξιδεύω "κυριλέ" και χαλαρά για καφέ ή μπανάκι στην παραλία. Κι αν προλάβω σ' αυτό τον τόπο να γίνω και γιαγιά και να σέρνω καροτσάκι ή αν, κούφια η ώρα, σπάσω τα πόδια μου και γίνεω ΑμΕΑ, τότε με το τραμ θα είναι η καλύτερή μου! Το κακό είναι ότι συνήθως οι ιστορικές αποφάσεις, όπως αυτή του τραμ, παίρνονται από άντρες, που δεν σέρνουν καροτσάκια, δεν έχουν σωματική τουλάχιστον αναπηρία, ούτε φαντάζονται ότι μπορεί και να αποκτήσουν και βέβαια ότι μπορεί και να γεράσουν! 2. Γιατί θα αναπνέω λιγότερο καυσαέριο, άρα θα έχω και λιγότερες πιθανότητες να πάθω καρκίνο των πνευμόνων. Θα κάνω οικονομία στη βενζίνη και στα έξοδα του ψυχίατρου, αναγκαίου πια για όποιον ζει σ' αυτό το μπάχαλο που λέγεται Πειραιάς, όπου τα πάντα είναι ήδη φρακαρισμένα, δρόμοι, πεζόδρομοι και πεζοδρόμια. 3. Γιατί θα έχω περισσότερες ευκαιρίες, χάρη στις αναπλάσεις και πεζοδρομήσεις που ακολουθούν την έλευση του τραμ παγκοσμίως, να βγω βόλτα, να ανεβάσω τον τζίρο των μαγαζιών στο βαθμό που αυτό εξαρτάται από τον πεζόδρομο, να δει το μάτι μου λίγο πράσινο, να συναντήσω τους γείτονες και συμπολίτες μου, να ξαναβρούμε τη χαμένη μας επαφή. Εδώ όμως πρόκειται για ένα σκάνδαλο τεραστίων διαστάσεων: να έχουν ξοδευτεί εκατομμύρια για να εγκατασταθεί το τραμ για τους Ολυμπιακούς Αγώνες, να έχει φτάσει στα πρόθυρα του Πειραιά, να είναι ηλίου φαεινότερον ότι η χασούρα του κομματιού από Παλαιό έως Νέο Φάληρο θα υπερκαλυφθεί μόνο με την επέκταση της γραμμής μέχρι το λιμάνι -αν είναι ποτέ δυνατόν να μη φτάσει το τραμ μέχρι το λιμάνι, όταν υπολείπονται το πολύ 3 χλμ.!- και μέχρι το Πέραμα, και η κυβέρνηση, σε αγαστή σύμπνοια με την πλειοψηφία της αντιπολίτευσης, να το απαξιώνει, με διαφαινόμενο απώτερο στόχο, της κυβέρνησης τουλάχιστον, να το ξηλώσει όλο και φτου κι απ' την αρχή. Πλήρωνε πάλι, κορόιδο ελληνικέ λαέ, για να γεμίζουν οι τσέπες των μεγαλοεργολάβων και των παπαγάλων τους. Οταν το τραμ σε όλο τον κόσμο διευρύνεται, εμείς πάλι θα αποτελέσουμε παγκόσμια πρωτοτυπία και αυτή τη φορά θα έχει συμβάλει και το εξ ορισμού εργατικό κόμμα για τη μη εγκατάσταση ενός λαϊκού μέσου μαζικής μεταφοράς. Ονειρεύομαι μια πόλη με πεζόδρομους, πλατείες χωρίς γκαράζ, πράσινο, πολύ πράσινο, τραμ και ποδήλατα, ανοιχτό στους πολίτες θαλάσσιο μέτωπο. Το τραμ μπορεί να ανοίξει αυτό το δρόμο, όπως τον άνοιξε σε περίπου 400 ευρωπαϊκές πόλεις και όχι από γεννησιμιού τους. Κάνω έκκληση στους πολίτες του Πειραιά, στους πολίτες και δημάρχους των όμορων δήμων που τους αφορά το θέμα, στη λογική και την ευψυχία των λίγων εκείνων πολιτικών που μπορούν να υπερβούν την κομματική αποστέωση, να μην αφήσουν να χαθεί αυτή η ευκαιρία, που μπορεί να αποτελέσει την απαρχή για να ξαναβρούμε την πόλη μας, τον διπλανό μας, τη χαμένη ανθρωπιά μας!

 

Να ενημερωθεί δημοκρατικά και να αποφασίσει ο πειραιώτικος λαός για την πόλη του».

 

Κατερίνα Σταύρου

 

εκπαιδευτικός

 

 

Ελευθεροτυπία

 

*«Αυτά που λένε ορισμένοι σε ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ. ότι πρέπει τη δρομολόγηση του τραμ προς Πειραιά να ακολουθήσει υπογειοποίηση των ΗΣΑΠ, για παράδειγμα, τρέχουν πίσω από τη λογική τού... ζήσε Μάη μου. Δεν καταλαβαίνουν ότι τόσο αυτό, όσο και το Μετρό, είναι επενδύσεις ανέφικτες για το εγγύς μέλλον. Χώρια που «ως μηχανικός», όπως θα έλεγε και ο επίτιμος κ. Σουφλιάς, πιστεύω ότι το Μετρό δεν περνάει με τίποτα στη γεωλογικά πανδύσκολη περιοχή της Ευαγγελίστριας. Λοιπόν, ποια είναι η λύση ή μάλλον το "πακέτο": 1. Οδευση τραμ (άμεσα) στο λιμάνι σε συνδυασμό με ευρύ δίκτυο πεζοδρόμων. Το εμπορικό κέντρο του Πειραιά αποκτά ζωή και η οικονομία της πόλης εκτοξεύεται, όπως στο Στρασβούργο, για παράδειγμα. 2. Σύγχρονοι χώροι στάθμευσης κοντά στους πεζόδρομους. Ετσι, όποιος αμετανόητος Ρωμιός θέλει να πάει στο κέντρο του Πειραιά με το Ι.Χ. του, να έχει κάπου να το παρκάρει. 3. Κλειστός περιφερειακός αυτοκινητόδρομος ταχείας κυκλοφορίας, κατά τα πρότυπα της Αττικής Οδού -ας τον φτιάξουν και ιδιώτες- που θα ξεκινάει από το Σχιστό και θα καταλήγει στα καράβια. Ετσι, τα Ι.Χ. και οι νταλίκες δεν θα διέρχονται από το κέντρο του Πειραιά, όπως τώρα, δημιουργώντας τη γνωστή απαίσια εικόνα. 4. Εκτός πεζοδρόμων και όδευσης τραμ, απόλυτη προτεραιότητα στη δημόσια συγκοινωνία. Δημιουργία νέων λεωφορειολωρίδων και άμεση αντικατάσταση των ντιζελοκίνητων λεωφορείων με φυσικού αερίου, που ρυπαίνουν πολύ λιγότερο. Ολόκληρο το προαναφερθέν "πακέτο πρέπει να ολοκληρωθεί ταυτόχρονα. Δηλαδή, σε μια διετία το πολύ!»

 

Σ. Γιακουμάκης

 

Αθήνα

 

Ελευθεροτυπία

 

Μόνοι υπερασπιστές της δημιουργίας και επέκτασης του Τραμ στον Πειραιά φαίνεται πως είναι το δημοτικό δίκτυο Πειραιά «Το Λιμάνι της Αγωνίας», μετά την αρνητική γνωμοδότηση του δημοτικού αλλά και του νομαρχιακού συμβουλίου το οποίο δεν ενέκρινε τη μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων, την περασμένη εβδομάδα. Σύμφωνα με τον πρόεδρο του «Λιμανιού της Αγωνίας» Θοδωρή Δρίτσα, έχει δημιουργηθεί ένα «κίνημα» εναντίον της προέκτασης του τραμ στον Πειραιά, όπου κάθε συζήτηση υπέρ της δημιουργίας του υπονομεύεται μεθοδευμένα από το ΥΠΕΧΩΔΕ αλλά και από το νομαρχιακό συμβούλιο, δείχνοντας την προτίμησή τους στη χρήση των ΙΧ αυτοκινήτων και του μετρό. Υπέρ της δημιουργίας του τραμ τάσσονται και οι Δήμοι Δραπετσώνας, Κερατσινίου και Περάματος, οι οποίοι λένε ναι στο τραμ και ζητούν την άμεση επέκτασή του στα δυτικά, ζητώντας από τον δήμαρχο και τον νομάρχη Πειραιά να αφήσουν το προεκλογικό θέατρο, όπως χαρακτηριστικά σημειώνει ο Θ. Δρίτσας, αλλά και στην παράλληλη επέκταση και των υπολοίπων μέσων μαζικής μεταφοράς.

Link to comment
Share on other sites

Γενική πεποίθησή μου είναι ότι η σειρά που πρέπει να ακολουθείται για την χρησιμοποίηση μέσων μετακίνησης είναι με σειρά προτεραιότητας μετρό, τράμ, λεωφορεία ή τρόλεϊ και τελευταίο το ΙΧ. Αν δεν είναι εφικτό το καλύτερο, πάμε στο επόμενο...

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Γενική πεποίθησή μου είναι ότι η σειρά που πρέπει να ακολουθείται για την χρησιμοποίηση μέσων μετακίνησης είναι με σειρά προτεραιότητας μετρό, τράμ, λεωφορεία ή τρόλεϊ και τελευταίο το ΙΧ. Αν δεν είναι εφικτό το καλύτερο, πάμε στο επόμενο...
Η συμπεριφορά του πολίτη δεν καθορίζεται από το "τι πρέπει" αλλά από το "τι βολεύει". Κι αυτό είναι λογικό και αυτονόητο. Καλοί Σαμαρίτες δεν υπάρχουν, αλλά κι αν υπάρχουν είναι ελάχιστοι.

 

Στη σημερινή συγκυρία της Αθήνας και του Πειραιά, η μετακίνηση με το ΙΧ βολεύει. Εκτός ελαχίστων περιπτώσεων, ο χρόνος μετακίνησης με ΙΧ είναι πολύ μικρότερος απ' ότι με τα ΜΜΜ. Κι επί πλέον έχεις την άνεση του δικού σου χώρου, την ευκολία να μεταφέρεις πράγματα, και πολλά άλλα. Στο μόνο σημείο που δυσκολεύεται το ΙΧ είναι στο να σταθμεύσει. Εδώ όμως το πρόβλημα λύνεται απλά, με το συνήθη παχυδερμισμό των ελληναράδων και με την προκλητική ανοχή της πολιτείας στην παράνομη στάθμευση. Αυτό όμως, εκτός των πολλών άλλων προβλημάτων που δημιουργεί, επιβαρύνει υπερβολικά και την εξυπηρέτηση που παρέχουν τα ΜΜΜ. Ο πολίτης που θέλει να τα χρησιμοποιήσει παίζει τη ζωή του κορώνα-γράμματα μέχρι να φτάσει στη στάση, ενώ η ταχύτητα μειώνεται σημαντικά από τα σταθμευμένα ΙΧ, από την παραβίαση των λεωφορειολωρίδων, ή κι από τις άλλες γνωστές ταρζανιές.

 

Όσο και να αυξήσουμε τα ΜΜΜ δεν πρόκειται να βελτιώσουμε την κατάσταση αν δεν λάβουμε δραστικά μέτρα σχετικά με τα ΙΧ. Ειδικά η παράνομη στάθμευση πρέπει να είναι το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να αντιμετωπισθεί άμεσα και χωρίς αναστολές. Πάντως κι οποιοδήποτε άλλο μέτρο περιορισμού της χρήσης του ΙΧ είναι πάντα στη σωστή κατεύθυνση.

Link to comment
Share on other sites

να περνανε μονο αυτοκινητα με ειδικη καρτα εισοδου στο πειραια και τα υπολοιπα να κινουνται περιφερειακα και να ριξουν το τραμ μεσα με το ετσι θελω και οι τροχονομοι να κανουν σωστα την δουλεια τους
Link to comment
Share on other sites

να περνανε μονο αυτοκινητα με ειδικη καρτα εισοδου στο πειραια και τα υπολοιπα να κινουνται περιφερειακα και να ριξουν το τραμ μεσα με το ετσι θελω και οι τροχονομοι να κανουν σωστα την δουλεια τους
Σωστά. Την οποία κάρτα εισόδου να την παίρνουν εφ όσον έχουν συγκεκριμένο προορισμό και νόμιμη θέση στάθμευσης. Ως γνωστον, πολλά χιλιόμετρα μετακινήσεων καθημερινά (νομίζω το 20-30%) γίνονται για εύρεση δωρεάν θέσης παρκιν.
Link to comment
Share on other sites

Και τελικά θα έρθει...

 

http://ta-nea.dolnet.gr/data/D2006/D0428/1el17a.gif

 

Λίγο πριν χαθούν τα εγκεκριμένα κονδύλια από την Ευρωπαϊκή Ένωση και με το βλέμμα στις δημοτικές εκλογές του Οκτωβρίου, οι φορείς του Πειραιά αποδέχθηκαν την τελική πρόταση του υπουργείου Μεταφορών για τη χάραξη του τραμ στην πόλη.

 

Τώρα όλοι τρέχουν ώστε να έχουν στηθεί μέχρι το τέλος του χρόνου τα πρώτα εργοτάξια, όπως απαιτεί η E.E. προκειμένου να χρηματοδοτήσει το έργο, και να αποκτήσει ο Πειραιάς τραμ σε δύο χρόνια από σήμερα.

 

H κατασκευή της νέας γραμμής τραμ θα συνδυαστεί με ένα ακόμη έργο που αποτελούσε χρόνιο αίτημα των Πειραιωτών: Την υπογειοποίηση ή «βύθιση» του ηλεκτρικού σιδηροδρόμου από το Νέο Φάληρο έως τον Πειραιά. «Ακριβώς πάνω από τον υπόγειο - πλέον - ηλεκτρικό θα κινείται το τραμ. Για την ολοκλήρωση των έργων δεν χρειάζεται να διακοπούν ούτε για μια ημέρα τα δρομολόγια του ηλεκτρικού, αφού ο ΗΣΑΠ θα χρησιμοποιεί μόνο τη μια από τις δυο γραμμές που διαθέτει για να πηγαινοέρχονται τα τρένα και στην άλλη θα γίνονται έργα» αναφέρουν από την εταιρεία Τραμ A.E.

 

Μονοδρομήσεις

 

«Όσοι κινούνται στον Πειραιά, όπως εγώ, δεινοπαθούν. Τα μποτιλιαρίσματα είναι συνεχή. Οι ουρές ατελείωτες. H ταλαιπωρία μεγάλη. Και όσοι επιλέξουν τα μέσα μέσα μαζικής μεταφοράς έχουν στη διάθεσή τους μόνο τα αργοκίνητα λεωφορεία και τρόλεϊ» λέει ο Μπάμπης Καλτάκης, συνταξιούχος. «Τα έργα είναι απαραίτητα και έπρεπε να είχαν γίνει χρόνια τώρα» συμπληρώνει. Το τραμ θα καταλήγει μέσω της Ηρώων Πολυτεχνείου, η οποία και θα μονοδρομηθεί, στην Πλατεία Καραϊσκάκη - εκεί όπου βρίσκονται σήμερα και οι αφετηρίες των αστικών λεωφορείων. H επιστροφή στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας θα γίνεται μέσω της Γρηγορίου Λαμπράκη η οποία επίσης θα μονοδρομηθεί.

 

«Δεν διαφωνούμε με τη νέα χάραξη, άλλωστε η φιλοσοφία μας είναι υπέρ των μέσων μαζικής μεταφοράς» αναφέρει ο νομάρχης Πειραιά κ. Γιάννης Μίχας, ο οποίος ωστόσο επισημαίνει ότι ο νομάρχης δεν κλήθηκε στην ευρεία σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στις αρχές Απριλίου με εκπροσώπους του Δήμου Πειραιά, της Τραμ A.E., του ΗΣΑΠ, του ΟΑΣΑ και του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά. Σε αυτήν αποφασίστηκε η νέα χάραξη του μέσου.

 

Σύμφωνα με τη συγκοινωνιακή μελέτη του τραμ, η λειτουργία του σε συνδυασμό με τη μονοδρόμηση δύο λεωφόρων θα φέρει ανακούφιση στο κυκλοφοριακό του λιμανιού, θα διπλασιάσει τις μονοψήφιες σήμερα ωριαίες ταχύτητες των αυτοκινήτων, ενώ δημιουργούνται οι προϋποθέσεις και για την περαιτέρω επέκταση της γραμμή ώς το Κερατσίνι και το Πέραμα. «Εκείνο που δεν μπορώ να κατανοήσω είναι γιατί έπρεπε να χαθούν τόσοι μήνες με άσκοπες μελέτες και χαράξεις και δεν έγινε από την αρχή μια σοβαρή προσπάθεια» λέει από τη δική του πλευρά ο συγκοινωνιολόγος Στράτος Παπαδημητρίου.

 

 

 

Προσωπικα προτιμούσα την αρχικη χάραξη...

Link to comment
Share on other sites

Τελικά εξυπηρετήθηκε ο τεράστιος πληθυσμό του...Κεράνη. Για τον Πειραιά, χάραξη τραμ εκτός κέντρου είναι δώρο-άδωρο. Επιτρέπεται να μην περνάει παραλιακά από το Πασαλιμάνι?

 

Ελπίζω σε κάποια διακλάδωση που θα "κυκλώνει" την Πειραϊκή και θα εξυπηρετεί με κάποιο τρόπο Πασαλιμάνι και Καστέλλα. Αν φυσικά συμφωνήσουν οι τριτοκοσμικοί δημοτικοί λιμανίσιοι άρχοντες.

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Τελικά εξυπηρετήθηκε ο τεράστιος πληθυσμό του...Κεράνη. Για τον Πειραιά, χάραξη τραμ εκτός κέντρου είναι δώρο-άδωρο. Επιτρέπεται να μην περνάει παραλιακά από το Πασαλιμάνι?

 

Ελπίζω σε κάποια διακλάδωση που θα "κυκλώνει" την Πειραϊκή και θα εξυπηρετεί με κάποιο τρόπο Πασαλιμάνι και Καστέλλα. Αν φυσικά συμφωνήσουν οι τριτοκοσμικοί δημοτικοί λιμανίσιοι άρχοντες.

Όπως βλέπω τη νέα χάραξη, σε μήκος είναι μόνο κατά 100 μέτρα μεγαλύτερη (οπότε μικρό το κακό) όμως το πρόβλημά της είναι η διέλευση σε μεγάλο τμήμα από αραιοκατοκημένη περιοχή (Κεράνης) καθώς και η χωριστή γραμμή από Λαμπράκη και Ηρ.Πολυτεχνείου.

Όμως εμένα η απορία μου είναι στην επιστροφή. Η Λαμπράκη περνάει πάνω από τη Μικράς Ασίας με γέφυρα. Πως θα το κατεβάσουν το τραμ? Θα φτιάξουν ειδική γέφυρα?

 

Πάντως και η διέλευση από Κεράνη θα μπορούσε να αξιοποιηθεί για την εξυπηρέτηση των Καμινίων, αρκεί να φτιαχτούν αξιοπρεπείς πεζόδρομοι μέσα από τις εγκαταλελειμένες βιομηχανίες και κάποια πεζογέφυρα πάνω από την Πειραιώς. Δεν ξέρω βέβαια που θα γίνουν οι στάσεις με τη νέα χάραξη.

Link to comment
Share on other sites

Το τράμ πρέπει να περνάει όπως αρχικά είχε σχεδιασθεί με καινούργιες διακλαδώσεις που θα εξηπηρετούσαν όλη την παραλία του Πειραιά από Ακτή Ξαβερίου έως ΣΕΦ,και από Αγιο Νικόλαο έως το Πέραμα.

Η πλάκα είναι ότι και η Τζαβέλα όπως και όλοι οι κεντρικοί δρόμοι του Πειραιά είχαν γραμμές Τράμ αλλά έπρεπε να τα πάρουμε από τους αντιπροσώπους και τις βιομηχανίες των αυτοκινήτων και να τα διαλύσουμε αλλά επειδή ξαναβρέθηκαν φράγκα άντε να κάνουμε πάλι καμιά αρπαχτή.

Αλλά τη λέω είναι ποτέ για να γίνουν;όταν οι άλλοι θα κατοικούν άλλους Γαλαξίες στό Ελληνιστάν θα μετράνε τους ψήφους.

 

 

 

Όμως εμένα η απορία μου είναι στην επιστροφή. Η Λαμπράκη περνάει πάνω από τη Μικράς Ασίας με γέφυρα. Πως θα το κατεβάσουν το τραμ? Θα φτιάξουν ειδική γέφυρα?

 

Δημήτρη μάλον θα χρησημοποιήσουν την γεφυρούλα που φτιάξανε στους Ολυμπιακούς Αγώνες γιά την έξοδο από τον Πειραιά.

Link to comment
Share on other sites

 

Δημήτρη μάλον θα χρησημοποιήσουν την γεφυρούλα που φτιάξανε στους Ολυμπιακούς Αγώνες γιά την έξοδο από τον Πειραιά.

 

H οποια είναι απελπιστικά μικρη για να περνανε δυο γραμμες τραμ. Επίσης απορία μου...εφόσον φτάνει στη Γρηγορίου Λαμπράκη και θα πρέπει να κατευθυνθει προς Κεράνη-Ηρώων Πολυτεχνείου...λογικα θα πρέπει να περάσει απο Πειραιώς;

Αυτα τα περι υπογειοποιησης του ηλεκτρικου με τρομάζουν..μακάρι εστω και παραπληγικο να έχουμε τραμ στο Πειραιά μεχρι το τέλος του 2008.

ΤΕΛΟΣ θα ήθελα να δω το μαμημένο πράσινο κυμα σε ΠΛΗΡΗ λειτουργια στο Πειραιά. Ονειρο ε; Καταστρεφουν την αρχικη χάραξη της ΤΡΑΜ ΑΕ, ειναι αμφιβολο οτι θα δώσουν προτεραιότητα στο τραμ. Αυτα μόνο στο Ελλαδισταν γίνονται.

Link to comment
Share on other sites

H οποια είναι απελπιστικά μικρη για να περνανε δυο γραμμες τραμ. Επίσης απορία μου...εφόσον φτάνει στη Γρηγορίου Λαμπράκη και θα πρέπει να κατευθυνθει προς Κεράνη-Ηρώων Πολυτεχνείου...λογικα θα πρέπει να περάσει απο Πειραιώς;

Αυτα τα περι υπογειοποιησης του ηλεκτρικου με τρομάζουν..μακάρι εστω και παραπληγικο να έχουμε τραμ στο Πειραιά μεχρι το τέλος του 2008.

ΤΕΛΟΣ θα ήθελα να δω το μαμημένο πράσινο κυμα σε ΠΛΗΡΗ λειτουργια στο Πειραιά. Ονειρο ε; Καταστρεφουν την αρχικη χάραξη της ΤΡΑΜ ΑΕ, ειναι αμφιβολο οτι θα δώσουν προτεραιότητα στο τραμ. Αυτα μόνο στο Ελλαδισταν γίνονται.

 

Μα..δεν θα περνάνε δύο γραμμές απο κει.Μια θα περνάει, η έξοδος μόνο.Αφού είπαμε όλη η διαδρομή θα είναι μονής γραμμής.Η Πειραιώς δεν έχει καμμία σχέση.Σε αυτό το γεφυράκι που λέμε θα στρίβει το τραμ και θα "πέφτει" στις γραμμές του ηλεκτρικού.

Πάντως οι μονοδρομήσεις είχαν προαποφασιστεί εδώ και μήνες και ήταν άσχετες με την πορεία του τραμ.Ας ελπίσουμε όλα αυτά να γίνονται για καλό και να ταλαιπωρηθούμε όσο γίνεται λιγότερο μέχρι να ολοκληρωθεί το έργο.

Link to comment
Share on other sites

diladi tha einai san ta trenakia pou eixame otan eimastan mikroi,pou kanane gyrw gyrw:lol:
Nokia 5110, Nokia 3210,Nokia 3310, Nokia 8310,Nokia , Sony Erricson W800i, Siemens SX1, Motorola Razor v3, Samsung U100, Samsung U600,iphone 3G(για 5χρονια!), Iphone 4, Samsung Galaxy s3
Link to comment
Share on other sites

diladi tha einai san ta trenakia pou eixame otan eimastan mikroi,pou kanane gyrw gyrw:lol:
Νομίζω ότι τελικά η καλύτερη λύση είναι η αρχική χάραξη, αλλά με είσοδο από Αλεξάνδρου-Διστόμου και έξοδο από Τζαβέλλα, και χωρίς αποκλειστική κυκλοφορία για το κομμάτι από ΣΕΦ μέχρι Λαμπράκη. Αυτό το σπάσιμο της γραμμής σε δυο παράλληλους δρόμους που απέχουν 350 μέτρα μεταξύ τους δεν ξέρω πόσο λειτουργικό θα είναι.

Πάντως σε περίπτωση που πάει από Κεράνη, το καλύτερο θα ήταν να προβλέψουν και τη δημιουργία κλάδου που θα συνεχίζει για Καμίνια, Νίκαια, Κορυδαλό.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...