MsK Δημ. May 26, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2007 Αυτην την απορία έχω κι εγώ. Επίσης, αφού θα περάσει από Λαμπράκη-Γεωργίου, γιατί να μην έχουμε διπλή γραμμή? Πόσος χώρος θα εξοικονομηθεί, και για ποιό λόγο? Και οι δύο δρόμοι είναι αρκετά φαρδείς, κι αν μονοδρομηθούν κι όλας, δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα. Η κυκλική χάραξη είναι μεγάλη βλακεία, κι ελπίζω να το καταλάβουν πριν είναι πολύ αργά. Η κυκλική χάραξη απλά... δεν εξυπηρετεί κανέναν. Ίσως να αποτελούν εξαίρεση οι κάτοικοι του Φαλήρου, που θέλουν να έρθουν στο κέντρο αλλά και αυτοί είναι ίσως προτιμότερο να χρησιμοποιήσουν τον ΗΣΑΠ. Και όσο το σκέφτομαι τόσο περισσότερο με εκνευρίζει. Δηλαδή θα μπορείς να πάρεις το Τραμ από την Ευαγγελίστρια για να πας στο λιμάνι, αλλά για να γυρίσεις πίσω θα πρέπει να πας μέσω Φαλήρου...; Το πιο λογικό τελικά είναι να χρησιμοποιήσεις τα αστικά λεωφορεία. Αυτό όμως μπορούσες να το κάνεις και χωρίς να ξοδευτούν τόσα εκατομμύρια ευρώ... Έτσι όπως θα γίνει το έργο μου φαίνεται καθαρά διακοσμητικό. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. May 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2007 Έτσι όπως θα γίνει το έργο μου φαίνεται καθαρά διακοσμητικό. Είναι μια πολύ κακή χάραξη. Σίγουρα δεν θα εξυπηρετήσει το κέντρο του Πειραιά, θα εξυπηρετήσει όμως όσους θέλουν να πάνε στο λιμάνι να πάρουν κάποιο καράβι, κι επίσης δίνει διέξοδο για την επέκταση προς το Πέραμα. Πάντως πιστεύω ότι, έστω και την τελευταία στιγμή, θα καταλάβουν τη βλακεία που πάνε να κάνουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. May 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2007 Να σημειώσω πως θεωρητικά έχουν συμφωνήσει όλοι για αυτή την χάραξη,οπότε γιατί και πως να αλλάξουν γνώμη τώρα; :confused: Προφανώς η κυκλική διαδρομή έγινε επειδή δεν συμφωνούσαν και δεν έβρισκαν τρόπο στο να γίνει διπλή γραμμή.Για να έμπαινε διπλή γραμμή θα έπρεπε να ανέβαινε από Τζαβέλα (τζιζζ) ή από κάπου αλλού.Για να ανέβει από Τροχιοδρόμων στη Λαμπράκη απαιτείται ένα μεγάλο θαύμα,εδώ η μονή και πάλι είναι πρόβλημα το πως θα ανέβει.. :p Όπως έγινε τώρα είναι μια νέα γραμμή λεωφορείου πάνω σε ράγες.Πεταμένα λεφτά που τελικά θα αυξήσουν το κυκλοφοριακό πρόβλημα του Πειραιά. Το μόνο καλό που βρίσκω είναι οι μονοδρομήσεις (και οι αντιστροφές βασικών οδών που δεν έχουν αναφερθεί) Η Ηρ.Πολυτεχνείουν θα αποσυμφορηθεί αρκετά αρκεί η μονοδρόμηση να αρχίσει από την παλιά πυροσβεστική και όχι από το φανάρι της Βενιζέλου.Η έξοδος της Γρ.Λαμπράκη προς Αθήνα επίσης θα είναι πολύ άνετη και ας έχει και το τραμ στη 1 λωρίδα.Θα βοηθάει πολύ και η μικρή γέφυρα που σε βγάζει στην Τροχιοδρόμων προς Φάληρο.Εκεί που θα υπάρξει μεγάλο πρόβλημα είναι στην Εθν.Αντιστάσεως.Τώρα υπάρχουν 5 λωρίδες:2 απο παρκαρισμένα μέρα-νύχτα,1 λεωφορειόδρομος και 2 για τα αυτοκίνητα.Εκεί θα μπει και το Τραμ.Ωραία... :zzz: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MsK Δημ. May 29, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2007 Από την Μικράς Ασίας προς τη Γρηγορίου Λαμπράκη Επειδή δεν κατάφερα να βρω και εγώ μια λογική εξήγηση για αυτήν τη στροφή, είχα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι ο μόνος τρόπος είναι να... κάνει τη στροφή από τη Μικράς Ασίας προς τη Γρηγορίου Λαμπράκη, όπως ακριβώς την κάνουν και τα αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή. Οπότε ο δρόμος υπάρχει. Το θέμα βέβαια είναι πως ακριβώς το Τραμ θα παίρνει τόσο κλειστά τη στροφή, ωστόσο φαντάζομαι πως κάποια λύση θα βρεθεί. Αυτή λοιπόν την άποψη έχουν και επίσημα οι ιθύνοντες της Τραμ Α.Ε. Στην εικόνα που παραθέτω φαίνεται ο χάρτης από σχετική παρουσίαση της εταιρείας που παρουσιάζει.... και την επέκταση προς τον Πειραιά και όλες τις μελλοντικές επεκτάσεις. Παρατηρήστε με ποιον τρόπο γίνεται η στροφή. Οδός Μικράς Ασίας (Από στάση Νέο Φάληρο έως Γρηγορίου Λαμπράκη Λίγο μετά τη στάση ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ η γραμμή του τραμ εκτρέπεται βόρεια ώστε να κινηθεί στα δεξιά και επί της γέφυρας της Μικράς Ασίας, όπου και διασταυρώνονται ανισόπεδα οι γραμμές του ΗΣΑΠ και διαμορφώνεται εκεί στάση για τη μετεπιβίβαση στον ηλεκτρικό. Από την είσοδο του στη γέφυρα της Μικράς Ασίας μέχρι και την έξοδο από την ίδια οδό για να εισέλθει στη Γρηγορίου Λαμπράκη, το τραμ εντάσσεται στην κυκλοφορία κινούμενο στη δεξιά λωρίδα, η οποία πλέον θα λειτουργεί ως λωρίδα μικτής κυκλοφορίας. Στάσεις τραμ διαμορφώνονται στο ύψος του γηπέδου Καραϊσκάκη και του παλιού εργοστασίου «ΑΙΓΑΙΟΝ». Το παραπάνω από την επίσημη μελέτη της Τραμ. Γρηγορίου Λαμπράκη Στη Γρηγορίου Λαμπράκη, τώρα, στο τμήμα που θα περνάει το Τραμ υπάρχει μια λεωφορειολωρίδα, 1 λωρίδα που έχει καταληφθεί από παρκαρισμένα και 2 που μένουν ελεύθερες για την κίνηση προς 2 κατευθύνσεις (λεωφόρος κατά τα άλλα) (συνολικά 4 λωρίδες). Όταν προστεθεί το τραμ και η Γρ. Λαμπράκη γίνει μονής κατεύθυνσης, τότε απλά θα υπάρχει μια λωρίδα κυκλοφορίας για τα ΙΧ, εκτός και αν α) καταργηθεί η λεωφορειολωρίδα - κάτι που δεν είναι λογικό, εφόσον το τραμ θα κινείται αντίθετα από την κατεύθυνση των οχημάτων, β) απαγορευτεί η στάθμευση (που έτσι και αλλοιώς απαγορεύεται), γ) το τραμ καταλάβει τμήμα του πεζοδρομίου και μισή από τις λωρίδες του δρόμου. Προσπάθησα να βρω μια απάντηση σε αυτό το συλλογισμό και ευτυχώς τα επίσημα στοιχεία της Τραμ Α.Ε. έδωσαν τη λύση: Η είσοδος του τραμ στο κέντρο γίνεται με δεξιά στροφή αμέσως μετά τη Γρηγορίου Λαμπράκη προς την οδό Πειραιώς, οπότε το τραμ κινείται επί της Γρηγορίου Λαμπράκη από τη θέση αυτή ακολουθώντας την κατάλληλη κλίση. Επί της Γρηγορίου Λαμπράκη, η χάραξη κινείται σε αποκλειστικό διάδρομο σε όλο το μήκος της οδού, διατηρώντας τις τρεις (3) λωρίδες για την οδική κυκλοφορία. Σε εφαρμογή της εγκεκριμένης κυκλοφοριακής μελέτης του Δήμου Πειραιά, οι 3 λωρίδες κυκλοφορίας λειτουργούν ως εξής: τμήμα Πειραιώς – Ελευθερίου Βενιζέλου: 1 λωρίδα εισόδου στην πόλη (προς Βασιλέως Γεωργίου Αʼ) και 2 λωρίδες εξόδου (προς Πειραιώς) τμήμα Ελευθερίου Βενιζέλου – Βασιλέως Γεωργίου Αʼ: 3 λωρίδες εξόδου (προς Πειραιώς) Πρώτο σημαντικό στοιχείο για τη μονοδρόμηση της Γρ. Λαμπράκη: Από την Πειραιώς έως την Ελευθερίου Βενιζέλου... δεν θα είναι μονόδρομος :p Αυτό σημαίνει ότι τα οχήματα θα μπορούν να συνεχίσουν να έρχονται από την Μ. Ασίας και στην Ελευθερίου Βενιζέλου να στρίβουν... είτε δεξιά (?!) προς Προφήτη Ηλία, είτε αριστερά (!?) προς Ηρώων Πολυτεχνείου. Τώρα, συγνώμη, αλλά αυτό πως ακριβώς θα λύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα; Θα διατηρηθεί 1 λωρίδα εισόδου μέχρι την Ελ. Βενιζέλου. Εκεί θα εξαφανίζεται. Την ίδια στιγμή θα έρχονται 3 λωρίδες από την αντίθετη κατεύθυνση και θα γίνονται 2. Που 2 είναι και τώρα, έτσι και αλλοιώς. Αυτή η μετάβαση από τις 3 στις 2, τι ακριβώς πρόβλημα θα λύσει; Bottleneck βλέπω. Και την ίδια στιγμή συμφόρηση, από όσους συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τη Γρ. Λαμπράκη για είσοδο, που φαντάζομαι θα είναι όσοι ζουν στον Προφήτη Ηλία. Συνεχίζουμε με τη μελέτη... Επί της Γρηγορίου Λαμπράκη εγκαθίστανται τρεις στάσεις / αποβάθρες. Η πρώτη βρίσκεται στην αρχή της οδού Λαμπράκη στο ύψος της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας. Η δεύτερη μπροστά από το Γηροκομείο στη διασταύρωση με την οδό Πύλης, η οποία θα παρέχει δυνατότητα μετεπιβίβασης στο μετρό, μέσω της μελλοντικής στάσης του ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ. Η τρίτη βρίσκεται στην Πλατεία Δεληγιάννη, μεταξύ των οδών Γορτυνίας και Ολυμπίας. Επιπλέον κρίθηκε απαραίτητη η εξασφάλιση λωρίδας εξυπηρέτησης των παρόδιων (φορτοεκφορτώσεις, οχήματα ανάγκης κλπ) στο τμήμα μεταξύ των οδών Πύλης και Βασιλέως Γεωργίου Αʼ. Στο ίδιο μήκος, διαμορφώνονται κατάλληλες διατάξεις για την οργανωμένη στάθμευση των οχημάτων στη δεξιά πλευρά της Γρηγορίου Λαμπράκη στο ρεύμα προς την οδό Πειραιώς, ενώ σε κατάλληλες θέσεις αναπτύσσονται διατάξεις1 για την εξασφάλιση της αδιάκοπης λειτουργίας του τραμ σε περιπτώσεις έκτακτων συνθηκών, όπως για παράδειγμα σε τυχόν ατύχημα ή βλάβη ενός οχήματος. Ο αποκλειστικός διάδρομος του τραμ διαχωρίζεται από το πεζοδρόμιο και από τις λωρίδες κίνησης των οχημάτων με κατάλληλα διαχωριστικά. Και ναι, είτε καταργείται η λεωφορειολωρίδα, είτε καταργείται το πεζοδρόμιο... Κάτι δεν μου αρέσει εδώ. Συνεχίζουμε στη Βασ. Γεωργίου Α'. Βασ. Γεωργίου Α' από Γρ. Λαμπράκη έως την Πλατεία Καραισκάκη Από τη Γρηγορίου Λαμπράκη το τραμ ακολουθεί δεξιά στροφή για να εισέλθει στη Λεωφόρο Βασιλέως Γεωργίου Αʼ και πορεύεται στην αριστερή πλευρά του οδοστρώματος με κατεύθυνση προς το Λιμάνι. Η χάραξη κινείται σε αποκλειστικό διάδρομο σε όλο το μήκος της οδού διασφαλίζοντας 3 λωρίδες κυκλοφορίας στα οχήματα, καθώς με την εφαρμογή της εγκεκριμένης κυκλοφοριακής μελέτης του Δήμου Πειραιά η Βασιλέως Γεωργίου Αʼ από αμφίδρομη οδός 2 + 2 λωρίδων κυκλοφορίας μετατρέπεται σε οδό μιας κατεύθυνσης με ροή προς το Λιμάνι. Κατά μήκος της Βασιλέως Γεωργίου Αʼ δεν κρίθηκε αναγκαία η δημιουργία λωρίδας εξυπηρέτησης των παρόδιων, καθώς αυτό το ρόλο δύναται να αναλάβουν οι κάθετες στη λεωφόρο οδοί, σε συνδυασμό με κατάλληλα διαμορφωμένες διατάξεις – stopping bays. Στο ύψος του Δημαρχείου στην πλατεία Κοραή τοποθετείται στάση / αποβάθρα επί της Βασιλέως Γεωργίου Αʼ. Μια ακόμη απορία, που εξέφρασα και στο αρχικό μου μήνυμα... Η Βασ. Γεωργίου θα έχει 3 λωρίδες μονής κατεύθυνσης τελικά από τη Γρ. Λαμπράκη έως και το λιμάνι. Από τη Γρ. Λαμπράκη έως την Ηρώων Πολυτεχνείου, πως ακριβώς θα τροφοδοτείται με οχήματα; Από που; Από τη Βασ. Γεωργίου Β; Και τα οχήματα στην Γρ. Λαμπράκη από που θα έρχονται; Από τη 2ας Μεραρχίας; Εδώ δεν έχουμε απαντήσεις... Συνεχίζουμε όμως Επισημαίνεται ότι η διαμόρφωση αυτή δεν εμποδίζει την πιθανή μελλοντική υπογειοποίηση της οδού Βασιλέως Γεωργίου Αʼ. Την ποια; Πότε τέθηκε θέμα υπογειοποίησης της Βασ. Γεωργίου Α... Και γιατί; Δεν καταλαβαίνω! Αν κάποιος γνωρίζει οτιδήποτε ας με ενημερώσει. Μονοδρομήσεις Ως προς την κυκλοφοριακή οργάνωση της πόλης, επισημαίνεται ότι η ένταξη του τραμ βασίζεται στην εγκεκριμένη από το Δήμο Πειραιά μελέτη κυκλοφοριακής οργάνωσης που προβλέπει μονοδρόμηση των κεντρικών αρτηριών της πόλης, με μικρές μόνο διαφοροποιήσεις. Οι κυριότερες παρεμβάσεις αφορούν: τη μονοδρόμηση σε ζεύγος των οδών Γρηγορίου Λαμπράκη και Ηρώων Πολυτεχνείου, με φορά εξόδου και εισόδου αντίστοιχα τη μονοδρόμηση της οδού Βασιλέως Γεωργίου Αʼ με φορά προς το Κεντρικό Λιμάνιτην αντιστροφή της φοράς μονοδρόμησης της οδού Καραολή Δημητρίου με φορά προς Λαμπράκη, της Ελευθερίου Βενιζέλου με φορά προς Εθνικής Αντιστάσεως και της Ευαγγελιστρίας με φορά προς Λαμπράκη. Εδώ λοιπόν και κάποιες ακόμη μονοδρομήσεις... Επίσης διαβάζουμε: Κατάργηση των γραμμών κορμού Α1 & Ε1 και διατήρηση με μειωμένα δρομολόγια της γραμμής Κορμού Β1 (Πειραιάς –Γλυφάδα) Διατήρηση των διαδημοτικών γραμμών 101, 130, 217, 218, 229, 232, με ενδεχόμενη αραίωση των συχνοτήτων τους ή και μελλοντικά την κατάργηση τμήματος της γραμμής που έχει επικάλυψη με τη γραμμή του τραμ. Η διαδρομή των διαδημοτικών γραμμών θα προσαρμοστεί κατάλληλα, με αφορμή τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις του Δήμου Πειραιά. Οι κεντρικές γραμμές 300, 904, 906, 909 και 915 θα διέρχονται από τις οδούς Τσαμαδού ή 2ας Μεραρχίας, στο πλαίσιο υλοποίησης της κυκλοφοριακής μελέτης του Δήμου Πειραιά. Για τη γραμμή 20 του τρόλεϊ εξετάζεται είτε η αλλαγή της διέλευσής του από τη Βασιλέως Γεωργίου Αʼ στη 2ας Μεραρχίας στη διαδρομή προς ΣΕΦ είτε η κατάργηση του. Έτσι μου λύθηκε και η απορία... Η λεωφόρος 3 λωρίδων, Γρ. Λαμπράκη, θα τροφοδοτείται από την Τσαμαδού (που αυτή τη στιγμή έχει παρκαρισμένα και από τις 2 πλευρές) και από τη 2ας Μεραρχίας (που πριν μπει στη Γρ. Λαμπράκη περνάει από το Πασαλιμάνι, όπου με το ζόρι υπάρχει μια λωρίδα και δημιουργείται το μποτιλιάριασμα, έτσι και αλλοιώς...). Καλή τύχη :). Μέχρι το Μάρτιο του 2010, λοιπόν: http://www.tramsa.gr/html/gr/Epektasi_Tram.pdf Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.