Βασίλης Δημ. January 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 26, 2007 Γιατί,υπάρχει προσχέδιο να πάει το τραμ στην Πειραϊκή; :confused: Ή λες το τι θα ήθελες εσύ; :p Αλήθεια με αυτές τις μονοδρομήσεις τι θα γίνει τελικά;Ποιος είναι αρμόδιος για να πάρει την τελική απόφαση,ο δήμος ή το υπεχωδέ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. January 27, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2007 Γιατί,υπάρχει προσχέδιο να πάει το τραμ στην Πειραϊκή Φυσικά, αλλά αργότερα. Αλήθεια με αυτές τις μονοδρομήσεις τι θα γίνει τελικά;Ποιος είναι αρμόδιος για να πάρει την τελική απόφαση,ο δήμος ή το υπεχωδέ; Όλοι μαζί και μερικοί ακόμη (Υπ.Συγκοινωνιών, Νομαρχία). στον Πειραιά το τραμ με μονή γραμμή(!!) για να μην πιάνει πολύ χώρο... Δε νομίζω να περάσει αυτή η χάραξη, γιατί διαφορετικά θα είμαστε και πολύ μ@@@. Και το πιο εξωφρενικό θα είναι πως ύστερα θα φωνάζουν ότι δεν εξυπηρετεί το τραμ. Η καλύτερη χάραξη είναι από Τζαβέλα. Όσο πιο γρήγορα το καταλάβουμε, τόσο το καλύτερο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefterisvry Δημ. January 27, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2007 Δε νομίζω να περάσει αυτή η χάραξη, γιατί διαφορετικά θα είμαστε και πολύ μ@@@. Και το πιο εξωφρενικό θα είναι πως ύστερα θα φωνάζουν ότι δεν εξυπηρετεί το τραμ. Η καλύτερη χάραξη είναι από Τζαβέλα. Όσο πιο γρήγορα το καταλάβουμε, τόσο το καλύτερο. Συμφωνώ μαζί σου και μάλιστα ήμουν στην ημερίδα που είχε διοργανώσει το ΕΒΕΤ Πειραιά πριν από ένα χρόνο...εκεί αποδείχθηκε πόσο κάφροι είναι ορισμένοι...για να πάει το τραμ από Τζαβέλλα όμως καλό θα ήταν να ολοκληρωθεί πρώτα ο παραλιακός δρόμος που καταλήγει στο Σχιστό και να γίνουν ταυτόχρονα και άλλα έργα υποδομής όπως η υπογειοποίηση των ΗΣΑΠ ανεξάρτητα από το τραμ, χώροι στάθμευσης κλπ Ωστόσο, στην Ελλάδα για να προλάβεις να δεις κάτι καλό πρέπει να έχεις τουλάχιστον δύο ζωές μπροστά σου...εκτός και αν ξαναγίνουν σύντομα εδώ Ολυμπιακοί Αγώνες... Είναι γεγονός ότι η νέα δημοτική αρχή Πειραιά -προς το παρόν- δεν ασχολείται με το ζήτημα του τραμ!...Από άξιόπιστες πηγές πληροφορήθηκα ότι η μοναδική απόφαση που έχει ληφθεί είναι η υπογειοποίηση των ΗΣΑΠ (πότε;), χωρίς να έχει ξεκαθαριστεί τι θα περνάει από πάνω!!! Δηλαδή αφήνουν να εννοηθεί ότι μπορεί να γίνει και άσφαλτος ή με άλλα λόγια, επιπλέον ζωτικός χώρος για το ΙΧ...Εύγε!!!:blink: :blink: :blink: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CptBill Δημ. February 7, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 7, 2007 Ο μήνας πέρασε. Κανένα νέο έχουμε για τη τελικη χάραξη; Παράθεση - Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefterisvry Δημ. February 9, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2007 Ο μήνας πέρασε. Κανένα νέο έχουμε για τη τελικη χάραξη; Πάλι από (πολύ) αξιόπιστες πηγές, εικάζω (προσοχή στο ρήμα), ότι μάλλον φλερτάρουν τελικά την ιδέα να περάσει επάνω από τον (υπογειοποιημένο) ηλεκτρικό και να πάει καρφί λιμάνι μέσω Γούναρη...χωρίς να εξυπηρετεί το κέντρο του Πειραιά!!! Δηλαδή, ζήσε Μάη μου... Διευκρινίζω ότι τα παραπάνω δεν προέρχονται από πηγές της νέας δημοτικής αρχής...:cry: :cry: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CptBill Δημ. February 9, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 9, 2007 υπογειοποιηση; Ωραια. 700 μετρα προεκτασης τραμ προς Βουλα: χρονια ολοκληρα. Επεκταση τραμ προς Πειραια: δεκαετια στη καλυτερη περίπτωση :D Παράθεση - Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefterisvry Δημ. February 13, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 13, 2007 υπογειοποιηση; Ωραια. 700 μετρα προεκτασης τραμ προς Βουλα: χρονια ολοκληρα. Επεκταση τραμ προς Πειραια: δεκαετια στη καλυτερη περίπτωση :D δυστυχώς!...πώς το έλεγε να δεις ο Σαββόπουλος; στην Ελλάδα ζεις δεν υπάρχει ελπίς...η πλάκα είναι ότι σε μία τριετία το πολύ θα έχουν πήξει εντελώς οι δρόμοι από ΙΧ με μηδενικές ταχύτητες κατά τους συγκοινωνιολόγους...τότε να δω τι θα κάνουν οι μ...ς του ΥΠΕΧΩΔΕ... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CptBill Δημ. February 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. February 22, 2007 Πηγη: in.gr Προβλήματα στην επέκταση του τραμ στον Πειραιά Προβλήματα παρουσιάζει η επέκταση του τραμ από το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας στο κέντρο του Πειραιά. Oι φορείς της πόλης συμφωνούν στο ότι το τραμ δεν μπορεί να επεκταθεί, εκτός εάν περάσει πάνω από τις γραμμές του ΗΣΑΠ. Το φιλόδοξο σχέδιο προβλέπει την υπογειοποίηση των γραμμών του ηλεκτρικού από τον σταθμό του Νέου Φαλήρου έως το λιμάνι. Ωστόσο, όπως αναφέρουν Τα Νέα, καμία προεργασία δεν γίνει για το έργο αυτό. Μόλις την Πέμπτη ο νέος γραμματέας του Δήμου Πειραιά κ. Oικονομόπουλος συναντήθηκε με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Μεταφορών καθηγητή Σίμο Σιμόπουλο. Ο Πειραιάς ταλαιπωρείται εδώ και χρόνια από έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα. Σύμφωνα με πρόσφατη συγκοινωνιακή μελέτη, μέσα σε έναν χρόνο η μέση ταχύτητα των αυτοκινήτων μειώθηκε από τα 16 στα 12 χλμ/ώρα. Παράθεση - Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MsK Δημ. March 17, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2007 Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα των εφημερίδων, ο δρόμος προς τον Πειραιά για το τραμ πρόκειται να ανοίξει σύντομα, αφού βρίσκονται πολύ κοντά σε συμφωνία ο δήμος και το υπουργείο μεταφορών. Φυσικά, ακόμη δεν έχει διευκρινιστεί η διαδρομή που θα ακολουθηθεί και... δεν πιστεύω ότι αυτό αποτελεί «λεπτομέρεια». Αναμένονται πάντως εξελίξεις αρκετά σύντομα. Ανοικτός ο δρόμος του τραμ για τον Πειραιά Ο δρόμος προς τον Πειραιά ανοίγει (εκτός απροόπτου) για το τραμ, καθώς πολύ κοντά σε συμφωνία βρίσκονται δήμος και υπουργείο Μεταφορών, ενώ εκκρεμούν μόνο οι τελευταίες λεπτομέρειες για την ακριβή διαδρομή που θα ακολουθήσει το τραμ. Είναι η πρώτη φορά μετά τρία χρόνια συζητήσεων και διαβουλεύσεων που οι δύο πλευρές συμφωνούν δίνοντας ελπίδα στους υποστηρικτές της επέκτασης του μέσου σταθερής τροχιάς στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας. Το υπουργείο Μεταφορών από την πλευρά του ελπίζει στην υλοποίηση του έργου από την οποία εξαρτάται και η βιωσιμότητα της ΤΡΑΜ Α. Ε. (το 2005 έκλεισε με ζημίες ύψους 13,5 εκατ. ευρώ και οι εκτιμήσεις κάνουν λόγο για 50% μείωση των ζημιών από την επέκταση, που θα φέρει 35-40.000 επιπλέον επιβάτες). Σημείο αιχμής αυτήν τη στιγμή αποτελεί η χάραξη, καθώς οι προτάσεις που έχουν τεθεί στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων δεν έχουν οριστικοποιηθεί. Η ανακοίνωση της υπογειοποίησης των ΗΣΑΠ στο τμήμα από το ΣΕΦ έως το εργοστάσιο Κεράνης αποτέλεσε το πρώτο βήμα προκειμένου να συμφωνήσει ο δήμος, ωστόσο πρόκειται για ένα έργο με άγνωστο προς το παρόν ορίζοντα χρόνου υλοποίησης. Καθοριστικό κρίνεται το εάν τελικώς τα δύο αυτά έργα θα πραγματοποιηθούν παράλληλα (υπογειοποίηση ΗΣΑΠ και επέκταση τραμ). Εαν η επέκταση του τραμ γίνει παράλληλα με την υπογειοποίηση των ΗΣΑΠ, ο χρόνος ολοκλήρωσης του έργου θα καθυστερήσει σημαντικά. Σε αυτήν την περίπτωση όμως υπάρχει η δυνατότητα χρήσης του χώρου όπου βρίσκονται αυτήν τη στιγμή οι γραμμές των ΗΣΑΠ για την κατασκευή του τροχιοδρόμου του τραμ. Αυτές τις ημέρες υπάρχει έντονη κινητικότητα, καθώς μελετάται μία νέα χάραξη -έχουν προηγηθεί τρεις ακόμη προτάσεις- η οποία θα συνδυάζει διαδρομές από τις τρεις προηγούμενες. Παράλληλα ο δήμος έχει αιτηθεί, και φαίνεται να βρίσκει ανταπόκριση, τη δημιουργία ενδοδημοτικής γραμμής του τραμ η οποία θα συνδέει το κέντρο του Πειραιά με τις συνοικίες της πόλης. Οσον αφορά τη χάραξη, βέβαιη θεωρείται η «είσοδος» του τραμ από την οδό Ομηρίδου Σκυλίτση για να καταλήξει στο λιμάνι όπου θα διαγράφει την περίμετρο της πλατείας Καραϊσκάκη για να επιστρέφει πάλι στο ΣΕΦ. Η διέλευση από την οδό Τζαβέλλα δεν προβλέπεται, ενώ εκτός χάραξης μάλλον μένει και η οδός Σκουζέ λόγω της ακατάλληλης κλίσης που παρουσιάζει. Από τις τρεις προηγούμενες χαράξεις εξετάζεται η διέλευση από τις οδούς Γρ. Λαμπράκη, Βασ. Γεωργίου, 34ου Συντάγματος Πεζικού, Ηρ. Πολυτεχνείου, Εθν. Αντιστάσεως και Τσαμαδού. Πηγή: Καθημερινή Συνολικά λοιπόν υπάρχουν 4 προτάσεις για χάραξη. Η είσοδος από την οδό Ομηρίδου Σκυλίτση θεωρρείται βέβαια... Τώρα, αν καταλήγει στην πλατεία Καραϊσκάκη και γυρνάει πίσω από τον ίδιο δρόμο... δεν νομίζω ότι μπορούν να γίνουν αντιληπτές οι διαφορές που θα έχει από τη γραμή του ηλεκτρικού. Στις 8 Μαρτίου πάντως ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών κ. Σίμος Σιμόπουλος έδωσε διορία 15 ημερών στον Δήμο Πειραιά, προκειμένου να εκπονήσει μελέτη εφικτότητας στην οποία θα περιλαμβάνεται και πρόβλεψη για δημιουργία ενδοδημοτικής γραμμής τραμ από τα Καμίνια έως τη Φρεαττύδα, που αποτελεί αίτημα του δήμου. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. March 18, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 18, 2007 Την περίπτωση να μην έρθει ποτέ στον Πειραιά και τα λεφτά που είναι να δαπανηθούν να πάνε στην επέκταση του μετρό,δεν την εξετάζουν καν ε; 13.5 εκ ευρώ ζημίες και ονειρεύονται επεκτάσεις.. τι να πεις :X Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DaTaMaN Δημ. March 21, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 21, 2007 Σιγά μην κάνουν καμιά σοβαρή μελέτη για τον Πειραιά.. Αν πάει απο τους δρόμους Γρ. Λαμπράκη, Βασ. Γεωργίου ή Ηρ. Πολυτεχνείου ή Εθν. Αντιστάσεως απλά θα κάνουν το Πειραιά σίγουρα πιο μπ.....λο απο θέμα κυκλοφοριακού. Δεν έχω καταλάβει επίσης γιατί θα πρέπει να περνάει απο την Ομηρίδου και για ποιο λόγο να γίνει η υπογειοποιήση του Ηλεκτρικού. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CptBill Δημ. March 22, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 22, 2007 Την περίπτωση να μην έρθει ποτέ στον Πειραιά και τα λεφτά που είναι να δαπανηθούν να πάνε στην επέκταση του μετρό,δεν την εξετάζουν καν ε; 13.5 εκ ευρώ ζημίες και ονειρεύονται επεκτάσεις.. τι να πεις :X Και τι θα πρεπει να κανουν; Να το ξηλωσουν η να φροντισουν για τη βιωσιμοτητα του; Και για ποιο λογο να μην ερθει στο Πειραια; Ολα μα ολα πρεπει να γινονται για χαρη του ΙΧ;; Παράθεση - Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. March 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 23, 2007 Και τι θα πρεπει να κανουν; Να το ξηλωσουν η να φροντισουν για τη βιωσιμοτητα του; Και για ποιο λογο να μην ερθει στο Πειραια; Ολα μα ολα πρεπει να γινονται για χαρη του ΙΧ;; Συνονόματε με είδες πουθενά να είπα τίποτα για ΙΧ;Κάτι για μετρό έγραψα,που στις άναρχα δομημένες πόλεις μας είναι η μόνη αποτελεσματική λύση. Εσύ πιστεύεις ότι η επέκταση προς Πειραιά θα βοηθήσει στην βιωσιμότητα του τραμ;Ενός έργου που έγινε κυριολεκτικά στο πόδι χωρίς κανένα σοβαρό σχεδιασμό και μελέτη εξ' αρχής μόνο και μόνο για να προλάβουμε τους Ολυμπιακούς; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
OveLix Δημ. March 23, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 23, 2007 Βασίλη, ένα έργο ΜΜΜ είναι τόσο βιώσιμο όσο περισσότερους πολίτες εξυπηρετεί. Με την επέκταση στον Πειραιά θα εξυπηρετήσει (θεωρητικά) περισσότερους πολίτες. Όμως, με την ανόητα πολιτικάντικη στάση του (πρώην) δήμαρχου και την ΟΦΑ (όπου φυσά ο άνεμος) στάση του νυν, το τραμ έρχεται σαν εξόριστο στο λιμάνι. Το ότι το τραμ υλοποιήθηκε όπως είπες δεν μειώνει την αξία και τις δυνατότητές του. Και αλλαγές παίρνει και επανασχεδιασμούς και προσθήκες γραμμών και (γιατί όχι) καταργήσεις. Το μετρό μόνο του δεν θα λύσει το πρόβλημα των ΙΧ. Χρειάζεται συνδυασμός μέτρων και δεν βλέπω το λόγο γιατί να μην ξεκινήσουμε από το πιο άμεσο. Το μετρό θέλει μια δεκαετία, το τραμ μερικούς μήνες. Για μένα, όσα λιγότερα ΙΧ κινούνται και παρκάρουν στο κέντρο κάθε πόλης τόσο το καλύτερο. Σκοπός είναι να κατεβαίνουν στο κέντρο οι πολίτες, όχι τα ΙΧ τους. Παράθεση http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. March 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 26, 2007 Κώστα τα θεωρητικά πλέον δεν ισχύουν.Από την στιγμή που το τραμ κυκλοφορεί πρέπει να το δούμε πρακτικά.Πόσους εξυπηρετούν οι 2 υπάρχουσες γραμμές;Γιατί δεν εξυπηρετούν περισσότερους;Τι θα αλλάξει στην επέκταση προς Πειραιά που θα κάνει τους πολίτες να το εμπιστευτούν;Στη γραμμή Σύνταγμα-Σεφ/Γλυφάδα οι διασταυρώσεις με δρόμους με μια πρόχειρη αναδρομή φτάνουν τις 10 και λίγες λέω,με αποτέλεσμα να καθυστερεί το τραμ και να εξαρτάται από το πόσο μποτιλιάρισμα έχει ο κάθε δρόμος.Μπορείς να υπολογίσεις πόσες διασταυρώσεις θα έχει στον Πειραιά που δεν έχει κανένα μέρος όπως την Μιχαλακοπούλου πχ που μπορούμε να το βάλουμε χωρίς να καταλαμβάνει κάποιο δρόμο;Σκέψου λοιπόν και τώρα πόσες καθυστερήσεις θα έχει το κάθε δρομολόγιο... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. March 27, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 27, 2007 Πόσους εξυπηρετούν οι 2 υπάρχουσες γραμμές;Γιατί δεν εξυπηρετούν περισσότερους; Έχεις πάρει το τραμ τελευταία? Στις ώρες αιχμής, δεν χωράει ο κόσμος. Ακόμα και τη νύχτα να το πάρεις, θα δεις ότι είναι τίγκα γεμάτο. Προχτές κατέβηκα από Σύνταγμα στις 2:30 το πρωί, και δεν έπεφτε καρφίτσα. Έλεος δηλ., πότε θα αποφασίσουν να πυκνώσουν τα δρομολόγια? Τι θα αλλάξει στην επέκταση προς Πειραιά που θα κάνει τους πολίτες να το εμπιστευτούν; Θα αλλάξει ότι θα μπορούν να έρχονται στο Δημοτικό και στο λιμάνι χωρίς να φέρνουν τα ΙΧ τους. Λίγο είναι? Τώρα, κάποιος που θέλει να πάει στο Δημοτικό για ψώνια, πως θα έρθει? Στη γραμμή Σύνταγμα-Σεφ/Γλυφάδα οι διασταυρώσεις με δρόμους με μια πρόχειρη αναδρομή φτάνουν τις 10 και λίγες λέω,με αποτέλεσμα να καθυστερεί το τραμ και να εξαρτάται από το πόσο μποτιλιάρισμα έχει ο κάθε δρόμος.Μπορείς να υπολογίσεις πόσες διασταυρώσεις θα έχει στον Πειραιά που δεν έχει κανένα μέρος όπως την Μιχαλακοπούλου πχ που μπορούμε να το βάλουμε χωρίς να καταλαμβάνει κάποιο δρόμο;Σκέψου λοιπόν και τώρα πόσες καθυστερήσεις θα έχει το κάθε δρομολόγιο... Ας βάλουν επιτέλους μπροστά το πράσινο κύμα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CptBill Δημ. March 27, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 27, 2007 Πειραιάς: 4 ρότες προτείνει το ΕΜΠ Τέσσερις εναλλακτικές λύσεις στην πορεία του τραμ προς το κέντρο του Πειραιά, με υπόγειες αλλά και εναέριες διαδρομές, προτείνει η ομάδα έρευνας του Πολυτεχνείου. Η μελέτη, που εκπονήθηκε για λογαριασμό του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών, εξέτασε όλες τις δυνατές λύσεις που μπορεί να ακολουθήσει η γραμμή από την περιοχή του Νέου Φαλήρου, όπου καταλήγει σήμερα, ώς την πλατεία Καραϊσκάκη, με προοπτική να φθάσει ώς το Κερατσίνι, το Πέραμα και τη Δραπετσώνα. Οι λύσεις που προτείνονται είναι οι εξής: 1. Η διαδρομή μέσω των οδών Τζαβέλλα, Γρ. Λαμπράκη και Β. Γεωργίου, με κατάληξη την ακτή Καλλιμασιώτη, καλύπτει το παραδοσιακό εμπορικό κέντρο και θεωρείται από τους ειδικούς η βέλτιστη λύση. Πρόκειται για περιοχή με έντονα κυκλοφοριακά και άλλα προβλήματα, αλλά έχει καταφέρει να συγκρατήσει περίπου 40.000 μόνιμους κατοίκους. Η προτεινόμενη διαδρομή θα εξυπηρετεί επίσης τα δύο μεγάλα νοσοκομεία της Πειραϊκής (Τζάνειο και Μεταξά), καθώς και το Πανεπιστήμιο του Πειραιά. Ενα τμήμα της, περίπου δύο χλμ., μπορεί να γίνει και με υπογειοποίηση, όπως έχει υποσχεθεί ο υπουργός Μεταφορών. Η σχετική μελέτη εκπονείται από τον ΗΣΑΠ, αλλά τα έργα δεν προβλέπεται να ολοκληρωθούν πριν από το 2010. Η επίγεια διέλευση, σε συνδυασμό με έργα ανάπλασης στις πλατείες του κέντρου, θεωρείται λύση που μπορεί να υλοποιηθεί σε πολύ πιο σύντομο διάστημα. 2. Η ίδια διαδρομή μπορεί να καλυφθεί με διαφορετική αφετηρία, που είναι η οδός Τροχιοδρόμων. 3. Από την Τροχιοδρόμων ξεκινά και η τρίτη λύση, αλλά συνεχίζει στην 34ου Συντάγματος και καταλήγει στην ακτή Καλλιμασιώτη αφού έχει διανύσει το ιστορικό κέντρο του Πειραιά. Για την περιοχή αυτή ετοιμάζεται ένα μικρό μουσείο και βρίσκεται σε εξέλιξη μια μεγάλη αρχαιολογική έρευνα. Το τραμ, σε συνδυασμό με το παλιότερο πρόγραμμα ενοποίησης των αρχαιολογικών χώρων, μπορεί να κινείται εναέρια, είτε με καλωδιωτά συστήματα είτε με πυλώνες. 4. Η τέταρτη διαδρομή κινείται μέσω της Εθνικής Αντιστάσεως και καλύπτει την περιοχή του λιμανιού. Σε σχέση με τις υπόλοιπες λύσεις έχει το πλεονέκτημα ότι μπορεί να συνεχίσει ευκολότερα προς τους δυτικούς δήμους του Πειραιά. «Είναι οι προτάσεις προς τη δημοτική αρχή του Πειραιά, που καλείται να τις εξετάσει και να αποφασίσει», μας είπε ο καθηγητής του Πολυτεχνείου Γιάννης Πολύζος. «Το κυκλοφοριακό αποκτά όλο και πιο ανησυχητικές διαστάσεις και η μόνη λύση είναι η ενίσχυση των μέσων σταθερής τροχιάς», επισημαίνει και προσθέτει: «Εχουμε καθυστερήσει. Να θυμίσω ότι η επέκταση του τραμ προς τον Πειραιά ήταν στα ολυμπιακά έργα. Χρειαζόμαστε έργα και δυστυχώς οι ρυθμοί δεν είναι ανάλογοι με τις πιεστικές ανάγκες». Ο κ. Πολύζος εξηγεί ότι οι σχεδιασμοί αυτοί συμπληρώνουν τα προγράμματα που προβλέπουν επέκταση του μετρό και του προαστιακού, με χρονικό ορίζοντα το 2013. Πηγη: enet.gr Παράθεση - Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. March 28, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 28, 2007 Πειραιάς: 4 ρότες προτείνει το ΕΜΠ Η χάραξη 1 είναι προφανώς μακράν η καλύτερη. Όμως δεν καταλαβαίνω πως θα εξυπηρετηθούν τα 2 νοσοκομεία (απέχουν σαφώς πάνω από 1 χιλιόμετρο) καθώς και ποια "2 χιλιόμετρα" θα υπογειοποιηθούν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
CptBill Δημ. March 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2007 Ελα ντε, τις ιδιες αποριες εχω και εγω. Επισης δεν καταλαβαινω πια ειναι η οδος Τροχιοδρόμων. Παράθεση - Αυτονόμηση θέρμανσης με αντλία θερμότητας Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. March 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 29, 2007 Επισης δεν καταλαβαινω πια ειναι η οδος Τροχιοδρόμων. Αυτή που πάει παράλληλα με την γραμμή του ηλεκτρικού. ;) (Ομηρίδου Σκυλίτση) Έχεις πάρει το τραμ τελευταία? Στις ώρες αιχμής, δεν χωράει ο κόσμος. Ακόμα και τη νύχτα να το πάρεις, θα δεις ότι είναι τίγκα γεμάτο. Προχτές κατέβηκα από Σύνταγμα στις 2:30 το πρωί, και δεν έπεφτε καρφίτσα. Έλεος δηλ., πότε θα αποφασίσουν να πυκνώσουν τα δρομολόγια? :confused: :confused: :confused: Τόσο μεγάλες πιένες γνωρίζει το τράμ;Γιατί πάει κατά διαόλου τότε οικονομικά; Ερώτηση:στις 2:30 το πρωί πόσα και ποια άλλα ΜΜΜ κυκλοφορούσαν; Θα αλλάξει ότι θα μπορούν να έρχονται στο Δημοτικό και στο λιμάνι χωρίς να φέρνουν τα ΙΧ τους. Λίγο είναι? Τώρα, κάποιος που θέλει να πάει στο Δημοτικό για ψώνια, πως θα έρθει? Δηλαδή τώρα δεν έρχονται στον Πειραιά για ψώνια;Το Τραμ περιμένουν για να έρθουν;Είδαμε και στην Γλυφάδα πόσο αυξήθηκε η κίνηση στα μαγαζιά λόγω του τραμ :rolleyes: Και αυτοί που θέλουν να πάνε στο λιμάνι με τα ΙΧ τους για να πάνε στα νησιά τους,από ποιον δρόμο θα περνάνε;Αστο ερώτηση κρίσεως είναι,μην απαντήσεις :p Ας βάλουν επιτέλους μπροστά το πράσινο κύμα. Δεν σου κάνει εντύπωση γιατί δεν το έχουν βάλει μπροστά 3 χρόνια τώρα;Τι περιμένουν; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. March 30, 2007 Κοινοποίηση Δημ. March 30, 2007 Τόσο μεγάλες πιένες γνωρίζει το τράμ;Γιατί πάει κατά διαόλου τότε οικονομικά; Όλα τα ΜΜΜ έχουν ζημιές. Με 50 και 60 λεπτά εισιτήριο λογικό είναι. Το ελληνικό κράτος αντί να επιβάλει αντίμετρα στο ΙΧ (όπως οι περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις) προσπαθεί να προσελκύσει κόσμο στα ΜΜΜ με επιδότηση των εισιτηρίων. Δυστυχώς δεν αρκεί. Ερώτηση:στις 2:30 το πρωί πόσα και ποια άλλα ΜΜΜ κυκλοφορούσαν; Υπάρχουν 2-3 λεωφορειακές γραμμές. Αλλά αυτό τι σχέση έχει? Αφού υπάρχει τόσο μεγάλη ζήτηση, δεν θα έπρεπε να υπάρχει και αντίστοιχη πύκνωση δρομολογίων? Δηλαδή τώρα δεν έρχονται στον Πειραιά για ψώνια;Το Τραμ περιμένουν για να έρθουν;Είδαμε και στην Γλυφάδα πόσο αυξήθηκε η κίνηση στα μαγαζιά λόγω του τραμ :rolleyes: Όσοι έρχονται, και για όποιο λόγο κι αν έρχονται. Η διέλευση τραμ από το κέντρο του Πειραιά θα είναι σοβαρό κίνητρο (και αντικίνητρο) για να μην έρθουν με το ΙΧ τους. Δεν ξέρω συγκεκριμένα τι έγινε στη Γλυφάδα, αλλά συνήθως άλλα μαγαζιά έχουν μεγαλύτερη και άλλα μικρότερη εξάρτηση από το ΙΧ. Έτσι άλλα μαγαζιά ωφελούνται και άλλα ζημιώνονται. Το ζητούμενο όμως είναι τι συμφέρει συνολικά την κοινωνία. Στον Πειραιάς έχουν την επαγγελματική τους στέγη χιλιάδες δικηγόροι, γιατροί, μηχανικοί, κλπ. Η επίσκεψη σ’ όλους αυτούς τους προορισμούς μπορεί να εξυπηρετηθεί σαφώς καλύτερα και ανετότερα με το τραμ απ’ ότι με τα ΙΧ. Και αυτοί που θέλουν να πάνε στο λιμάνι με τα ΙΧ τους για να πάνε στα νησιά τους,από ποιον δρόμο θα περνάνε;Αστο ερώτηση κρίσεως είναι,μην απαντήσεις :p Μα υπάρχουν δρόμοι. Η Τζαβέλα δεν εξυπηρετεί αυτήν την κίνηση. Για το λιμάνι. η είσοδος γίνεται από τη γέφυρα στο Καραϊσκάκη, και η έξοδος από τη Τροχιοδρόμων. Δεν σου κάνει εντύπωση γιατί δεν το έχουν βάλει μπροστά 3 χρόνια τώρα;Τι περιμένουν; Φοβούνται το πολιτικό κόστος από τους εξαρτημένους ΙΧηδες. Γιατί,υπάρχει προσχέδιο να πάει το τραμ στην Πειραϊκή; Ή λες το τι θα ήθελες εσύ; Φυσικά και υπάρχει. Η Ηρώων Πολυτεχνείου και η συνέχειά της η ΧατζηΚυριακού σηκώνουν άνετα το τραμ. Η Πειραϊκή είναι περιοχή που δεν εξυπηρετείται από κανένα μέσο σταθερής τροχιά. Αλήθεια με αυτές τις μονοδρομήσεις τι θα γίνει τελικά;Ποιος είναι αρμόδιος για να πάρει την τελική απόφαση,ο δήμος ή το υπεχωδέ; Νομίζω θα αποφασιστούν ταυτόχρονα με την όποια χάραξη του τραμ. Υπεύθυνοι είναι ως συνήθως όλοι και κανένας (Δήμος, υπουργεία, Νομαρχεία, φορείς κλπ). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. May 16, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 16, 2007 Λοιπόν,έχουμε νέα.Σύμφωνα με την εφημερίδα "Δημότης του Πειραιά" σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε μεταξύ Λιάπη-Φασούλα αποφασίστηκε οριστικά το τραμ να έχει την ακόλουθη χάραξη: Στάση "Ν.Φάληρο">οδός Μικράς Ασίας>οδός Γρηγορίου Λαμπράκη>Λεωφόρος Βασιλέως Γεωργίου Α'>Πλατεία Καραϊσκάκη>οδός Εθνικής Αντιστάσεως>οδός Τροχιοδρόμων>Στάση τραμ Σεφ. Τα έργα θα έχουν ολοκληρωθεί στα τέλη του 2009 και η λειτουργία της νέας γραμμής θα γίνει την άνοιξη του 2010. Επίσης θα συνταχθεί μελέτη για επέκταση της ενδοδημοτικής γραμμής Τραμ Καμίνια>Χατζηκυριάκειο>Φρεαττύδα. Αποφασίστηκε επίσης η υπογειοποίηση της γραμμής του ΗΣΑΠ από τον σταθμό του Ν.Φαλήρου μέχρι τον τερματικό σταθμό και η δημιουργία νέου-υπογειοποιημένου σταθμού στα Καμίνια (οδός Γρ.Λαμπράκη). Τέλος μέσα στο καλοκαίρι θα μονοδρομηθούν οι Ηρώων Πολυτεχνείου και Γρ.Λαμπράκη. Υπάρχουν και κάποιες άλλες λεπτομέρειες σχετικά πχ με ανάπλαση πλατειών κλπ,με δωρεά 15 λεωφορείων για την Δημοτική συγκοινωνία από την Τραμ Α.Ε. οι οποίες αναφέρονται εκτενώς στο άρθρο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MsK Δημ. May 22, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. May 22, 2007 Η τελική χάραξη του Τραμ προς Πειραιά Η χάραξη, στην οποία κατέληξαν (...) προβλέπει την κυκλική διαδρομή του μέσου σταθερής τροχιάς, το οποίο θα ξεκινά από το ΣΕΦ και μέσω των οδών Μικράς Ασίας, Γρηγ. Λαμπράκη, Βασ. Γεωργίου θα καταλήγει στην πλατεία Καραϊσκάκη (λιμάνι). Από το λιμάνι το τραμ θα ακολουθεί διαφορετική διαδρομή εξόδου από την πόλη, ακολουθώντας τις οδούς Εθνικής Αντιστάσεως, Τροχιοδρόμων για να καταλήγει πάλι στο ΣΕΦ. Η διαδρομή εισόδου στην πόλη (Φάληρο - Πειραιάς) θα έχει μήκος 3,3 χλμ. και θα παρεμβάλλονται επτά στάσεις (ΣΕΦ, Αιγαίο, ΕΣΥΕ, Ευαγγελιστρια, Πλατ. Δεληγιάννη, Δημοτικό Θέατρο, Πλ. Καραϊσκάκη). Εξερχόμενο το τραμ από τον Πειραιά θα κατευθυνθεί προς το ΣΕΦ διανύοντας 2,3 χλμ. κατά μήκος των οποίων θα εγκατασταθούν πέντε νέες στάσεις (Πλ. Καραϊσκάκη, Αγία Τριάδα, Πλ. Ιπποδαμείας, 34ου Συντάγματος, Ομηρίδου Σκυλίτση). Η πορεία του τραμ ολοκληρώνεται στην πλατεία Καραϊσκάκη από όπου θα υπάρχει δυνατότητα μετεπιβίβασης στον σταθμό των ΗΣΑΠ, σε προαστιακό και υπεραστικό τρένο (ΟΣΕ-Προαστιακός), σε λεωφορειακές γραμμές (ΕΘΕΛ) και στο μέλλον στον σταθμό του μετρό. Πηγή: Καθημερινή. Η τελική χάραξη του τραμ προς Πειραιά, 11 Μαίου 2007 Υπογειοποίηση των ΗΣΑΠ από Φάληρο έως τον Πειραιά Οσον αφορά το πάγιο αίτημα του Πειραιά, η χθεσινή ανακοίνωση της υπογειοποίησης των ΗΣΑΠ από το Φάληρο έως τον Πειραιά που περιλαμβάνει και την κατασκευή υπόγειου σταθμού στη Γρηγορίου Λαμπράκη φαίνεται ότι αποτελεί νίκη του Πειραιά. Το έργο, προϋπολογισμού 59 εκατ. ευρώ, αναμένεται να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2010 και εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί 25.000 επιβάτες ημερησίως. Πηγή: Καθημερινή. Η τελική χάραξη του τραμ προς Πειραιά, 11 Μαίου 2007 Επεκτάσεις μετά το 2010 Η άφιξη του τραμ στον Πειραιά - τον Μάρτιο του 2010 όπως προβλέπεται - θα φέρει και άλλες αλλαγές όπως είναι η κατάργηση λεωφορειακών γραμμών και αλλαγή στις διαδρομές των λεωφορείων και τρόλεϊ. Ταυτόχρονα προβλέπεται ότι σε δεύτερη φάση, και έως το 2012, το τραμ θα επεκταθεί προς τα δυτικά προάστια του Πειραιά. Η διαδρομή του θα είναι, κατά πάσα πιθανότητα, παραλιακή και σε πολλά σημεία παράλληλη με αυτή του τραμ της δεκαετίας του 1970. Η τελικά χάραξη βρίσκεται υπό μελέτη. «Είναι καλοδεχούμενο, αρκεί να συνδυαστεί με παρεμβάσεις που βελτιώσουν την εικόνα της πόλης και την καθημερινότητα των πολιτών» τονίζει στα «ΝΕΑ» ο δήμαρχος Περάματος κ. Γιάννης Γλύκας, ενώ ο νομάρχης Πειραιά κ. Γιάννης Μίχας επισημαίνει ότι «η επέκταση προς τις περιοχές αυτές έπρεπε να γίνει ταυτόχρονα με την επέκταση προς το κέντρο και όχι με καθυστέρηση». Και στα Καμίνια Ταυτόχρονα θα ξεκινήσει και άλλη επέκταση του τραμ προς τα Καμίνια, μήκους 1,1 χιλιομέτρων μέσω των οδών Δωδεκανήσου και Φαλήρου καθώς και προς το Χατζηκυριάκειο και τη Φρεαττύδα. «Απ΄ όπου περνάει το τραμ θα γίνονται αναπλάσεις. Οι πλατείες Καραϊσκάκη, Δηλιγιάννη, Αλυκάκου και Κοραή θα αλλάξουν όψη», είπε στα «ΝΕΑ» ο κ. Φασούλας. Πηγή: Τα Νέα. Τραμ στο Πέραμα μετά από 35 χρόνια, 11 Μαίου 2007 Μονοδρομήσεις στον Πειραιά από το καλοκαίρι «Μέσα στο καλοκαίρι θα υλοποιήσουμε ένα φιλόδοξο και ριζοσπαστικό σχέδιο που αφορά τις μονοδρομήσεις βασικών οδικών αρτηριών. Θα μονοδρομηθεί η Ηρώων Πολυτεχνείου ως πύλη εισόδου στον Πειραιά και η Γρ. Λαμπράκη ως έξοδος. Μονοδρομείται επίσης και η Βας. Γεωργίου με κατεύθυνση προς το λιμάνι ενώ θα μονοδρομηθούν και δευτερεύουσες οδικές αρτηρίες ενταγμένες στο γενικότερο σχεδιασμό. Για πρώτη φορά στη πόλη μας γίνονται τέτοιες έκτασης αλλαγές που συνδυάζουν την τόλμη με τον ρεαλισμό». Πηγή: Ομιλία Δημάρχου Πειραιά, Παναγιώτη Φασούλα στη Συνέντευξη Τύπου που παραχωρήθηκε στις 17 Μαίου 2007 Χάρτες Κάντε κλικ στις συνημμένες εικόνες ώστε να εμφανιστούν σε μεγαλύτερο μέγεθος. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MsK Δημ. May 22, 2007 Author Κοινοποίηση Δημ. May 22, 2007 Η χάραξη που τελικά επιλέχθηκε για το Τραμ στον Πειραιά συμπίπτει απόλυτα με τη μελλοντική διαδρομή του μετρό, όπως άλλωστε και κάποιες από τις στάσεις. Πραγματικά ο συνδυασμός μονοδρομήσεων (οι οποίες μάλιστα θα τεθούν σε εφαρμογή από αυτό το καλοκαίρι, δηλαδή... σε ένα μήνα; ), υπογειοποίησης των ΗΣΑΠ και της κυκλικής διαδρομής του Τραμ δεν ξέρω ποιους σκοπούς εξυπηρετεί, όταν μάλιστα δεν συνδυάζεται με πεζοδρομήσεις δρόμων, δημιουργία υπόγειων χώρων στάθμευσης και άλλων μέτρων, τα οποία θα συνέβαλλαν ουσιαστικά στην αλλαγή του πραγματικά κατεστραμμένου και καθόλου φιλικό προς τον πολίτη κέντρο του Πειραιά. Είναι η ίδια χάραξη για την οποία έχει εκφράσει σοβαρές επιφυλάξεις η ερευνητική ομάδα του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ) που έχει εκπονήσει το σημερινό δίκτυο του τραμ. Πηγή: http://www.tanea.gr/Article.aspx?d=20070511&nid=4707483 Το Τραμ λοιπόν θα ξεκινάει από το ΣΕΦ, απένταντι από το σταθμό ΗΣΑΠ Φαλήρου, για να κάνει την πρώτη του στάση λίγο πιο μετά δίπλα στο εργοστάσιο Αιγαίο. Η συγκεκριμένη στάση δεν γνωρίζω πόσους πολίτες θα εξυπηρετεί, αφού η γύρω περιοχή είναι κατά μεγάλο ποσοστό βιομηχανική. Επόμενη στάση ΕΣΥΕ δίπλα στη διαστάυρωση Πειραιώς και Γρ. Λαμπράκη. Εκεί το Τραμ θα πρέπει να στρίψει με κάποιον τρόπο προς τη Γρ. Λαμπράκη, ανεβαίνοντας ουσιαστικά μια γέφυρα ή τέλος πάντων με κάποιο θαύμα. :p Εκτός φυσικά και αν η γέφυρα που συνδέει αυτή τη στιγμή τη Γρ. Λαμπράκη με την Πειραιώς καταστραφεί και στη θέση της δημιουργηθεί ένας διαφορετικός κόμβος... (θα βοηθήσει και η υπογειοποίηση των γραμμών ΗΣΑΠ). Και αφού στρίψει το Τραμ λοιπόν, προχωράει προς την Ευαγγελίστρια. Την ίδια στιγμή η Γρ. Λαμπράκη θα έχει μονοδρομηθεί και όλα τα αυτοκίνητα θα κινούνται αντίθετα, στρίβοντας στη Τζαβέλλα ή συνεχίζοντας την πορεία τους προς την Πειραιώς. Δεν διαφωνώ για την επιλογή της Γρ. Λαμπράκη ως κύρια έξοδος της πόλης... Η Βασ. Γεωργίου όμως είναι μια εντελώς διαφορετική υπόθεση. Εφόσον η τελευταία θα μονοδρομηθεί προς το λιμάνι, πως θα διοχετεύονται τα οχήματα προς τη Γρ. Λαμπράκη; Μέσω της 2ας Μεραρχίας; Σε αυτήν την περίπτωση ο κύκλος θα είναι αρκετά μεγαλύτερος... Και το τραμ στρίβοντας στη Βασ. Γεωργίου θα κινείται πλέον με την ίδια κατεύθυνση που θα κινούνται και τα οχήματα, για να φθάσει στο δημοτικό θέατρο, να κάνει μια ακόμη στάση, πριν καταλήξει στο τέρμα, που δεν είναι άλλο από την Πλατεία Καραισκάκη. Ειλικρινά, δεν μπορώ να καταλάβω πως θα γίνεται η μετεπιβίβαση από αυτήν προς το σταθμό ΗΣΑΠ Πειραιά, αλλά σίγουρα θα βρεθεί μια λύση... (μέσα από το λιμάνι, με υπόγεια διάβαση 600-700 μέτρων ή ό,τι άλλο σκεφτούν). Από την Πλατεία Καραισκάκη, όπου θα είναι και το τέρμα της γραμμής θα ξεκινάει πάλι το Τραμ τη διαδρομή του προς το ΣΕΦ. Θα περνάει από την Αγ. Τριάδα και την Εθνικής Αντιστάσεως, θα συνεχίζει προς την Ομηρίδου Σκυλίτση για να καταλήξει πάλι στο ΣΕΦ. Ποιους λοιπόν εξυπηρετεί το Τραμ; Αυτούς που θέλουν να κινηθούν προς το δημοτικό θέατρο ή το λιμάνι, εφόσον βρίσκονται κοντά στο ΕΣΥΕ ή την Ευαγγελίστρια. Όσους θέλουν να κινηθούν από την περιοχή κοντά στη πλατεία Δεληγιάννη (και άρα και τους φοιτητές του Πα.Πει.) προς το λιμάνι. Δεν μπορώ προσωπικά να βρω κάποιους άλλους. Οι υπόλοιποι εξυπηρετούνται... πεζοί για οποιαδήποτε μικρότερη διαδρομή ή θα προτιμήσουν τον ΗΣΑΠ. Ελπίζω ειλικρινά να μου έχει διαφύγει κάτι και να μου το επισημάνει κάποιος... Φυσικά, σε λίγα χρόνια όταν ίσως η γραμμή του Μετρό φθάσει στον Πειραιά, τότε τα δύο μέσα θα αλληλοκαλύπτονται. Έτσι, από την Ευαγγελίστρια προς το Δημοτικό Θέατρο θα μπορεί κάποιος να πάρει είτε το Μετρό, είτε το Τραμ, ανάλογα με το αν θέλει να κάνει sight-seeing ή αν επιθυμεί να μετακινηθεί γρηγορότερα (ίσως κατά 1-2 λεπτά αν προσθέσουμε και τον χρόνο μετάβασης και εξόδου προς/από την πλατφόρμα). :) Πραγματικά, δεν μπορώ να καταλάβω τι επαναστατικό υπάρχει σε αυτές τις μονοδρομήσεις και την χάραξη του Τραμ. Μακάρι να γίνει το έργο και να το απολαύσουν οι κάτοικοι του Πειραιά, ωστόσο επανάσταση θα ήταν π.χ. να κλείσει όλο το κέντρο του Πειραιά, οι δρόμοι να γίνουν... πεζόδρομοι, να αυξηθούν οι ελεύθεροι χώροι και οι χώροι πρασίνου και με άλλα λόγια να μείνουν τα αυτοκίνητα έξω από το κέντρο. Είμαι αισιόδοξος. Η Βασ. Γεωργίου από τη Γρ. Λαμπράκη έως την 34ου Συντάγματος θα είναι σχεδόν περιττή αν μονοδρομηθεί προς το λιμάνι. Ίσως αυτή να γίνει ένας τεράστιος πεζόδρομος τον οποίο θα διασχίζει μόνο το Τραμ. Ίσως η πλατεία του δημαρχείου να ενωθεί με την πλατεία του Αγ. Κωνσταντίνου. Και μετά ξύπνησα... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. May 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2007 Πραγματικά ο συνδυασμός μονοδρομήσεων (οι οποίες μάλιστα θα τεθούν σε εφαρμογή από αυτό το καλοκαίρι, δηλαδή... σε ένα μήνα; ), υπογειοποίησης των ΗΣΑΠ και της κυκλικής διαδρομής του Τραμ δεν ξέρω ποιους σκοπούς εξυπηρετεί, όταν μάλιστα δεν συνδυάζεται με πεζοδρομήσεις δρόμων, δημιουργία υπόγειων χώρων στάθμευσης και άλλων μέτρων, τα οποία θα συνέβαλλαν ουσιαστικά στην αλλαγή του πραγματικά κατεστραμμένου και καθόλου φιλικό προς τον πολίτη κέντρο του Πειραιά. Αυτην την απορία έχω κι εγώ. Επίσης, αφού θα περάσει από Λαμπράκη-Γεωργίου, γιατί να μην έχουμε διπλή γραμμή? Πόσος χώρος θα εξοικονομηθεί, και για ποιό λόγο? Και οι δύο δρόμοι είναι αρκετά φαρδείς, κι αν μονοδρομηθούν κι όλας, δεν θα υπάρχει κανένα πρόβλημα. Η κυκλική χάραξη είναι μεγάλη βλακεία, κι ελπίζω να το καταλάβουν πριν είναι πολύ αργά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.