Jump to content

All about Toyota


teitzis
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

και μετα απο 1,5 χρονο ερχομαι και ξεσκεπαζω το θεμα,γιατι υπαρχει προβλημα.

η αδερφη μου εχει ενα toyota yaris στο οποιο τις τελευταιες μερες αναβει το λαμπακι για τον αεροσακο.δεν εχει ομως η αδερφη πολυ ελευθερο χρονο(λογω δουλειας) για να το παει στην toyota να το δουν.καποια στιγμη θα παει ομως.αλλα...

ερχομαι και σας ρωταω τωρα.

μηπως γνωριζεται γιατι αναβει το λαμπακι αυτο?τι προβλημα υπαρχει?

το θεμα ειναι οτι δεν ειναι συνεχεια αναμμενο.μπορει σημερα να αναψει και αυριο οχι.δεν ειναι παντα αναμμενο.

σας ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Απαντήσεις 270
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

μήπως γνωρίζετε πόσο στοιχίζει ένας πίσω προφυλακτήρας του καινούργιου yaris;

μας τράκαραν τώρα τελευταία και θα πάω αύριο στην toyota για αλλαγή. αλλά θέλω να έχω μια ιδέα του πόσο κοστίζει.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

μήπως γνωρίζετε πόσο στοιχίζει ένας πίσω προφυλακτήρας του καινούργιου yaris;

μας τράκαραν τώρα τελευταία και θα πάω αύριο στην toyota για αλλαγή. αλλά θέλω να έχω μια ιδέα του πόσο κοστίζει.

Ευχαριστώ

 

πληροφοριακα να σας πω οτι στην toyota κοστιζει γυρω στα 400€.

με βαψιμο,περαστικα και ολα μεσα.

Link to comment
Share on other sites

ραγιζει σε σας το κουμπι των αλαρμ?

http://img523.imageshack.us/img523/237/koumpigg7.jpg

 

 

Εμενα οχι.

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Το iQ είναι το μικρότερο τετραθέσιο υψηλής τεχνολογίας αυτοκίνητο στην παγκόσμια αγορά.

 

 

Τιμές: Από ότι λένε θα ξεκινάει από 12.000Ευρώ

Edited by sakiss
Link to comment
Share on other sites

http://www.auto24.gr/ast/cov/to/toyotaiQ13308photo7_b.jpg

υπερβολικη τιμη για ενα μινι αυτοκ.μολις 3 μετρων.

με 3,5μετρα κ 4θεσιο υπαρχουν τα c1,aygo,107 σε καλυτερες τιμες κ πιο ανετα.κ το νεο σμαρτ 30εκατοστα μικροτερο...(το παλιο ηταν 2,5μ)

Link to comment
Share on other sites

Το ΙQ φοράει τον γνωστό 3-κύλινδρο Daihatsu κινητήρα 68ps (Daihatsu Cuore,Aygo,C1,107) Τα καλύτερα χαρακτηριστικά χαμηλής κατανάλωσης και αξιοπιστίας τα παρουσιάζει μακράν το Daihatsu Cuore διαθέτοντας και τα καλύτερα φρένα της κατηγορίας. To ΙQ είναι αρκετά βαρύ 850+ kg για τόσο μικρό αυτοκίνητο πόλης όπως και τα C1 & 107 που πλησιάζουν τα 900Kg.

Από πλευράς value for money είναι το αντίθετο του Aygo. Υπερεκτιμημένη κατασκευή με ακριβό εξοπλισμό που δεν χρειάζεται στα αυτοκίνητα εργαλεία πόλης(π.χ. 16αρες, δισκόφρενα πίσω κ.τ.λ.) Πιστεύω ότι ευθύς ανταγωνισμός θα υπάρξει μέσα στην ίδια την Toyota μεταξύ IQ - Aygo και μετά με τους άλλους κατασκευαστές.

Αν κάποιος θέλει ένα πραγματικά 100% αξιόπιστο Made in Japan με τα χαρακτηριστικά επιδόσεων,οικονομίας,φρένων το Daihatsu είναι μονόδρομος. Ακολουθεί το Aygo αν υποθέσουμε ότι η ποιότητα Toyota διασφαλίζεται στο Γαλλικό εργοστάσιο PSA αν και υπάρχουν πολλά παράπονα.

Θα πρότεινα το IQ ως 3η επιλογή αν θέλουμε απλώς να διαθέσουμε περισσότερα χρήματα για λόγους εμφάνισης. Αν παράγεται στην Τουρκία ας μην βιαστούμε.

Συγκρίνοντας τα Τουρκικά Avensis & Αuris με τα Ιαπωνικά Corolla η διαφορά στην ποιότητα συναρμολόγησης είναι χαώδης. Το Auris είναι "κουδουνίστρες" μέχρι και τα τζάμια τρίζουν μερικές φορές.

Τα C1,107,Smart βρίσκονται χαμηλά στην κλίμακα αξιοπιστίας οπότε κάποιος πρέπει συνειδητά να τα επιλέξει γνωρίζοντας αυτό.

Link to comment
Share on other sites

εστω η μικρη διαφορα του οτι μπορει να μπει και τριτος επιβατης μεσα στο αυτοκινητο κανει την διαφορα πιστευω εγω.

ωραιο φαινεται επισης.και γιατι οχι,τον εξοπλισμο τον θεωρω απαραιτητο

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα κάνει 12.000 ευρώ, αλλά 13.000. Πιστεύω ότι είναι υπερβολική τιμή, όπως άλλωστε και του smart.

Η πιο απλή ερώτηση που έρχεται στο μυαλό είναι γιατί να μην πάρει κανείς το Aygo με 9.000 ευρώ; Δεν είναι δα και τόσο μικρότερο το IQ από το Aygo.

Τουλάχιστον το smart έχει το ατού ότι έιναι αρκετά μικρότερο (ιδίως το παλιό)...

:blink:
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα κάνει 12.000 ευρώ, αλλά 13.000. Πιστεύω ότι είναι υπερβολική τιμή, όπως άλλωστε και του smart.

Η πιο απλή ερώτηση που έρχεται στο μυαλό είναι γιατί να μην πάρει κανείς το Aygo με 9.000 ευρώ; Δεν είναι δα και τόσο μικρότερο το IQ από το Aygo.

Τουλάχιστον το smart έχει το ατού ότι έιναι αρκετά μικρότερο (ιδίως το παλιό)...

 

Λοιπόν έχουμε

Smart Μ=2695, Π=1559, Υ=1542 μέτρα

Aygo Μ=3405, Π=1615, Υ=1465 μέτρα

IQ Μ=2985, Π=1680, Υ=1500 μέτρα

 

Δίκαια λοιπόν έχει τον τίτλο του πιο μικρού τετραθέσιου (καμιά σχέση με το aygo). Smatr με A/C κάτω απο 11000 Ευρώ δεν υπάρχει. Πιστεύω λοιπόν ότι και λόγω ομορφιάς είναι μονόδρομος για κάποιους που θέλουν ένα όμορφο αυτοκινητάκι πόλης για 3 ή 4 άτομα.

 

Επιπλέον στην ψηφοφορία για την επιλογή του Ιαπωνικού αυτοκινήτου της χρονιάς λαμβάνουν μέρος 65 δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου. Ο καθένας από αυτούς έχει να διαθέσει 25 βαθμούς, έως 10 στην πρώτη του επιλογή και τους υπόλοιπους σε τέσσερα ακόμη μοντέλα. Αναλυτικά τα αποτελέσματα έχουν ως εξής:

 

1. Toyota iQ 526 βαθμοί

2. Citroën C5 223 βαθμοί

3. Nissan GT-R 201 βαθμοί

4. Audi A4/A4 Avant 180 βαθμοί

5. Jaguar XF 115 βαθμοί

6. Daihatsu Tanto 100 βαθμοί

7. Fiat 500 90 βαθμοί

8. Honda Freed 62 βαθμοί

9. Mazda Atenza 60 βαθμοί

10. Suzuki Wagon R/Wagon R Stingray 37 βαθμοί

11. Subaru Exiga 31 βαθμοί

 

 

 

.

Link to comment
Share on other sites

η daihatsu ανηκει στην toyota.το σιγουρο ειναι οτι η 3αδα που αναφερεις ειναι συνεργασια κ των 3ων, με μονη διαφορα οτι η εγγυηση στην τουοτα ειναι 7χρονια εργοστασιακη εγγυηση(κ τα 3 ξερω οτι κανουν σερβις καθε 30χιλ κμ,οπως κ τα περισσοτερα τουοτα) γι αυτο ειναι κ το πιο ακριβο απο την 3αδα.

το cuore μοιραζετε ιδια μηχανη,πατωμα κτλ με τα παραπανω...δεν εχει κατι παραπανω ή λιγοτερο απο τα αλλα 3,περα απο την τιμη.

κ πολυ θα ηθελα να δω την λιστα που αναφερει αναξιοπιστα τα μοντελα που αναφερεις...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, καμία σχέση δεν έχει το Aygo, C1 και λοιπές πατάτες-αυτοκίνητα με το iQ. Το τελευταίο, είναι πολύ μικρότερο και απευθύνεται σε άλλο κοινό. Όχι σε εκείνους που θέλουν ένα μικρό, φθηνό και άνετο αυτοκίνητο αλλά σε εκείνους που θέλουν ένα μικρό αυτόκίνητο αλλά, ταυτόχρονα, θέλουν να ξεχωρίζουν. Το smart πόσο άνετο είναι; Καθόλου. Σίγουρα, όμως, έχει το ίδιο target group με το iQ και εκεί οφείλει την τεράστια επιτυχία του.

 

Το iQ είναι μοναδικό και το οτι είναι τόσο καλοφτιαγμένο και... Toyota, η τιμή του είναι αναμενόμενα υψηλή. Δεν λέω οτι τα αξίζει, ούτε το smart άλλωστε τα αξίζει.

 

Θέλω οπωσδήποτε να το δω απο κοντά και να μπω μέσα. Κατά την άποψή μου, είναι αυτοκίνητο ορόσημο και μπράβο στην Toyota που κατασκεύασε κάτι τόσο έξυπνο.

Link to comment
Share on other sites

σιγουρα ειναι πολυ θετικο αυτο για την toyota,τωρα αν θα το επαιρνα?δεν ξερω,οποτε ακουω αυτο το ονομα μου ερχεται στο μυαλο 4*4

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

Το Daihatsu Cuore μοιράζεται τα μηχ/κά μέρη του Aygo απλά έχει μεγαλύτερα φρένα και στις δοκιμές την μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης.

Απο όλα τα υπόλοιπα μικρά είναι το ΜΟΝΟ που κατασκευάζεται 100% στην ΙΑΠΩΝΙΑ. Δοκιμάστε την ποιότητα των Τούρκικων Avensis,Auris και Yaris και θα δείτε τις διαφορές! Στους πίνακες αξιοπιστίας το Cuore είναι το καλύτερο της κατηγορίας του. Τα ευρωπαικά ας μην τα συγκρίνουμε...να δείτε πόσοι θέλουν να βάλουν φωτιά στα Smart έξω απο τον Λαινόπουλο:lol:

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν έχουμε

Smart Μ=2695, Π=1559, Υ=1542 μέτρα

Aygo Μ=3405, Π=1615, Υ=1465 μέτρα

IQ Μ=2985, Π=1680, Υ=1500 μέτρα

 

Δίκαια λοιπόν έχει τον τίτλο του πιο μικρού τετραθέσιου (καμιά σχέση με το aygo). .

 

Θεωρείς ότι είναι σημαντική διαφορά οι 42 πόντοι που είναι μικρότερο το IQ από το Aygo; Για αμάξι μιλάμε, όχι για σάντουιτς με το μέτρο.

Δηλαδή το IQ είναι μικρότερο κατά 10% από το Aygo και ακριβότερο κατά 50%. :blink:

Και μιλάμε για σύγκριση αυτοκινήτων της ίδιας μάρκας άρα δεν χωράνε επιχειρήματα του τύπου "καλύτερη αξιοπιστία, service, aftermarket κλπ."

Τώρα άμα σου φαίνεται φυσιολογικό αυτό, τι να πω...

:blink:
Link to comment
Share on other sites

42 πόντοι είναι τεράστια διαφορά όταν ψάχνεις να παρκάρεις.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

42 πόντοι είναι τεράστια διαφορά όταν ψάχνεις να παρκάρεις.

 

Μπα, 42 πόντοι είναι οι διαμέτρος των 2 ποδιών σου... Πάρε έχα χάρακα και δες το.

:blink:
Link to comment
Share on other sites

Δε λέει κάτι αυτό. Παραμένει μεγάλη διαφορά στο παρκάρισμα.

Αν θέλεις μπορείς να προσπαθήσεις να παρκάρεις ένα Aygo σε μία θέση που ένα IQ ίσα που χωράει.

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

η daihatsu ανηκει στην toyota.το σιγουρο ειναι οτι η 3αδα που αναφερεις ειναι συνεργασια κ των 3ων, με μονη διαφορα οτι η εγγυηση στην τουοτα ειναι 7χρονια εργοστασιακη εγγυηση(κ τα 3 ξερω οτι κανουν σερβις καθε 30χιλ κμ,οπως κ τα περισσοτερα τουοτα) γι αυτο ειναι κ το πιο ακριβο απο την 3αδα.

το cuore μοιραζετε ιδια μηχανη,πατωμα κτλ με τα παραπανω...δεν εχει κατι παραπανω ή λιγοτερο απο τα αλλα 3,περα απο την τιμη.

κ πολυ θα ηθελα να δω την λιστα που αναφερει αναξιοπιστα τα μοντελα που αναφερεις...

 

Το κάτι παραπάνω είναι ότι το Cuore είναι Made in Japan...και αυτό σημαίνει πολλά παραπάνω. Μια βόλτα με το Auris μου (στο σασί γράφει ΤΚ=Τουρκία) θα σε πείσει.

Δεν ξέρεις που να πρωτοβάλεις σιλικόνη για να μην τρίζει. Εφαρμογή στο ταμπλό και τα ντουλαπάκια? Βάζεις μισό δάχτυλο στα κενά!

Είχα Daihatsu Cuore 800 για 360.000χλμ. χωρίς να πάθει κάτι σοβαρό. Τώρα αισίως με το τελευταίο γιαπωνέζικο Swift έχω κάνει 140.000 απροβλημάτιστα χλμ.

Τα Swift που παράγονται τώρα πλέον στην Ουγγαρία(σασί Magyar) έχουν απαίσια συναρμολόγηση. Εντελώς κουδουνίστρες.

Ο αδερφός μου στην Toyota Polis στον Σταυρό Αγ.Παρασκευής άλλαξε στο δικό του Auris 1.6 επίσης ΤΚ(Τούρκικο) 3 φορές ταμπλό και ακόμα φοβεροί τριγμοί! Εχουν σηκώσει τα χέρια! Το εργοστάσιο στην Τουρκία αν τελικα φτιάχνεται εκεί το IQ δεν έχει και τον καλύτερο ποιοτικό έλεγχο.

Καμιά φορά η λεπτομέρεια Made in Japan που όλοι επιμένουμε όπως είδα να "αγνοούμε" κάνει την διαφορά.

http://www.autotriti.gr/blabes/apotelesmata/blab_markadata.asp?

Link to comment
Share on other sites

Θεωρείς ότι είναι σημαντική διαφορά οι 42 πόντοι που είναι μικρότερο το IQ από το Aygo; Για αμάξι μιλάμε, όχι για σάντουιτς με το μέτρο.

Δηλαδή το IQ είναι μικρότερο κατά 10% από το Aygo και ακριβότερο κατά 50%. :blink:

Και μιλάμε για σύγκριση αυτοκινήτων της ίδιας μάρκας άρα δεν χωράνε επιχειρήματα του τύπου "καλύτερη αξιοπιστία, service, aftermarket κλπ."

Τώρα άμα σου φαίνεται φυσιολογικό αυτό, τι να πω...

 

(50% ακριβότερο) υπερβολές!!!! και δεύτερον η τιμή των αυτοκινήτων και οχι μόνο... δεν πάει με το μέτρο :lol::lol::lol:

 

.

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα κάνει 12.000 ευρώ, αλλά 13.000. Πιστεύω ότι είναι υπερβολική τιμή, όπως άλλωστε και του smart.

Η πιο απλή ερώτηση που έρχεται στο μυαλό είναι γιατί να μην πάρει κανείς το Aygo με 9.000 ευρώ; Δεν είναι δα και τόσο μικρότερο το IQ από το Aygo.

Τουλάχιστον το smart έχει το ατού ότι έιναι αρκετά μικρότερο (ιδίως το παλιό)...

 

Είτε έχει 12.000 είτε 15.000 είτε 18.000 τα ίδια κομμάτια θα πουλήσει.Το θέλεις γι αυτό που είναι .Η τιμή δεν είναι ανασταλτικός παράγων σε μια τέτοια κατηγορία.Εδώ πουλάει το Smart fortwo Brabus στα 20.000 ευρώ :)

 

Ευχαρίστως θα τα δώσω τα 12.000 ,13.000 ή και 15.000 ευρώ για να το πάρω.Για το Aygo όχι 9.000 αλλά ούτε και 6.000 δεν δίνω διότι απλά δεν μου αρέσει....

Link to comment
Share on other sites

Είτε έχει 12.000 είτε 15.000 είτε 18.000 τα ίδια κομμάτια θα πουλήσει.

 

Σε έναν ιδανικό κόσμο όπου το χρήμα θα ήταν άφθονο και το μεγαλύτερο πρόβλημα στην κοινωνία θα ήταν οι εύκολες μετακινήσεις πόλης...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...