Jump to content

30 ημέρες χωρίς internet και τηλέφωνο


bsinis
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μετακόμισα την εταιρική μου γραμμή σε νέα διεύθυνση. Από την πρώτη ημέρα της μετακόμισης ήρθε τεχνικός της nova και εγκατέστησε την γραμμή. Είπα από μέσα μου πολύ καλό για είναι αληθινό. 
 

Ενώ η γραμμή φαινόταν να λειτουργεί δεν έδινε ούτε ιντερνετ ούτε τηλεφωνία. Κλασσικά το έδωσαν για πρόβλημα του ΟΤΕ. Μετά από δέκα ημέρες εναλλάξ επισκέψεων χωρίς νόημα, πεισθηκαν από τους τεχνικούς του ΟΤΕ ότι δεν είναι δικό τους πρόβλημα. 
 

Στη συνέχεια τα έβαλαν με το ρούτερ! Έχω παραλάβει τρία ρούτερ ολόιδια χωρις κανένα νόημα! Ο (εξωτερικοσ) τεχνικός που μου έστειλαν και προσπαθούσε να βρει λύση σε τηλεφωνική συνεννόηση με το support της nova γέλαγε οτάν του έλεγαν αντικατάσταση ρούτερ.

 

Μην σας τα πολυλογώ, η ταλαιπωρία είναι απίστευτη, η γραμμή είναι εταιρική, έχω υποστεί ζημιά και συνεχίζω να ταλαιπωρούμε καθώς δεν φαίνεται να υπάρχει υποστήριξη στην nova ικανή να βρει λύση. Το παράξενο είναι ότι όταν με δίκη μου πρωτοβουλία άλλαξα τις ρυθμίσεις στο ρουτερ κατάφερα και συνδέθηκα με IPv6 ενώ ipv4 δεν πήρα ποτέ. Ουσιαστικά επειδή η nova δεν υποστηρίζει IPv6 παρακάμπτω το δίκτυο τους και «κλέβω» IPv6 internet από τον ΟΤΕ. Βέβαια με IPv6 δεν έχεις πρόσβαση σε όλο το ιντερνετ παρά μόνο σε ελάχιστα (μεγάλα) site.

 

Το ερώτημα μου είναι αφενός αν έχει κανείς αντίστοιχη εμπειρία και αφετέρου, αν ξέρει να μου πει κάποιος πως κάνω καταγγελία της σύμβασης και πιθανόν μαζί με αναφορά στο συνήγορο του καταναλωτή. 
 

ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα bsinis,

Για τα παραπάνω ζητήματα που μας αναφέρεις, θα προτείναμε να επικοινωνήσεις απευθείας με το κέντρο εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών, στο 1277 (από εταιρικό αριθμό Nova).

Εναλλακτικά, μπορείς να συμπληρώσεις την φόρμα επικοινωνίας από τον παρακάτω σύνδεσμο, έτσι ώστε να ελεγχθεί από τα αρμόδια τμήματα και να επικοινωνήσει μαζί σου εξειδικευμένος συνάδελφος.

https://nova.gr/eksipiretisi-pelatwn/epikoinonia/techniki-ipostirixi

Είμαστε στη διάθεσή σου.

Γιώργος, Nova Support

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα bsinis,
Για τα παραπάνω ζητήματα που μας αναφέρεις, θα προτείναμε να επικοινωνήσεις απευθείας με το κέντρο εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών, στο 1277 (Nova Support

Αλήθεια,για ποιο λογο να το κανει αυτο;
Φανταζομαι για να πανε εκει τεχνικοί ,ειναι ηδη δηλωμένη βλαβη!!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...