Jump to content

Αγορά ελλαττωματικού κινητού - Επισκευή / Αντικατάσταση


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα,

Τον Φεβρουάριο αγόρασα ένα Galaxy S22 κατευθείαν από την Samsung Ολλανδίας. Μέσα σε 3 μήνες εμφανίστηκαν προβλήματα με τα δεδομένα κινητής και τις κλήσεις. Το πήγα στην Samsung και αντικατέστησαν σχεδόν τα πάντα, mainboard, suboard κτλ. Μετα από άλλους 3 μήνες τα προβλήματα εμφανίστηκαν ξανά και το ξαναπήγα στην Samsung, όπου αντικατέστησαν μόνο το suboard αυτή την φορα. Δυστυχώς, το πρόβλημα με το internet εμφανίστηκε αμέσως.

Τους ζήτησα αντικατάσταση αλλα αρνούνται και θέλουν να τους το ξαναπάω να το φτιάξουν. Τους τελευταίους 6 μήνες ουσιαστικά δεν εχω τηλέφωνο, γνωρίζει κανεις εάν δικαιούμαι αντικατάσταση ή μονο επισκευή μέχρι κάποια στιγμή να το φτιάξουν;

Υ.Γ. Μένω μόνιμα Ολλανδία οπότε φαντάζομαι/ελπίζω το νομικό πλαίσιο λόγω ΕΕ να είναι το ίδιο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...