Nagata Δημοσιεύτηκε February 24, 2022 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε February 24, 2022 Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να αντιμετωπίζετε ένα επίμονο σφάλμα που ο κατασκευαστής του τηλεφώνου σας αφήνει αδιόρθωτο. Είναι πολλές οι φορές που ενώ έχετε εγκαταστήσει μια νέα ενημέρωση και ελπίζετε σε μια θετική αλλαγή, αντιθέτως όλα παραμένουν ίδια. Για μήνες, οι χρήστες της OnePlus παραπονιούνται για το πάγωμα της εφαρμογής Gallery κατά την κοινή χρήση φωτογραφιών και επιτέλους, η εταιρεία κάνει κάτι για αυτό. Μια επίσημη ανάρτηση στην κοινότητα της OnePlus υποδηλώνει ότι η ομάδα προγραμματιστών της εταιρείας επιχείρησε νωρίτερα να επιλύσει το πρόβλημα ήδη από την στιγμή που διάβασαν τις πρώτες αναφορές, αλλά ο αριθμός των εφαρμογών που εμπλέκονται το έκανε δύσκολο. Η OnePlus σημειώνει ότι το πρόβλημα παγώματος σχετίζεται στην πραγματικότητα με τα Messages της Google και όχι με την ίδια την εφαρμογή Galley, εξ ου και η μικρή καθυστέρηση στην εύρεση της λύσης. Ανεξάρτητα από αυτό, η εταιρεία τώρα παραδέχεται ότι γνωρίζει το πρόβλημα και θα φέρει την πολυπόθητη λύση σε περίπου μία εβδομάδα. Στο μεταξύ, υπάρχει μια προτεινόμενη προσωρινή επιδιόρθωση για τους χρήστες. Εάν η συσκευή σας επηρεάζεται, μεταβείτε στο Google Play Store και απεγκαταστήστε όλες τις ενημερώσεις στην εφαρμογή Messages. Ίσως το πιο ενδιαφέρον κομμάτι στην όλη είδηση είναι ότι ένας χρήστης ανέφερε ότι είχε λάβει την υποσχεμένη λύση μέσω μιας ενημέρωσης OTA μόνο 24 ώρες μετά την ανακοίνωση της OnePlus. Το νέο λογισμικό φέρει την κωδική ονομασία DN2101_11_A.18 και έχει μέγεθος περίπου 170 MB. [via] back to the Article Παράθεση Κυριακή 18.06.23 │Νέο meeting @ Thessaloniki Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε! 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Α.Lincoln Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.