jane5p Δημοσιεύτηκε January 3, 2019 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε January 3, 2019 (edited) Καλησπέρα και καλή χρονιά. Είμαστε συνδρομητές nova triple play από το 2012. Μέσα Δεκεμβρίου λόγω κακοκαιρίας είχαμε προβλήματα με το σήμα. Μετά την παρέλευση της κακοκαιρίας τα περισσότερα κανάλια αποκατασταθηκαν εκτός από μερικά που δεν είχαν καθόλου σήμα εκ των οποίων 3 που μας ενδιέφεραν (novacinema 1, novasport 1 και 2). Έπειτα από τηλεφωνική επικοινωνία μας επισκέφθηκε τεχνικός. Έπειτα από την επίσκεψή του στις 31/12 δεν έχουμε καθόλου σήμα και δεν πιάνουμε κανένα κανάλι πλέον. Η απάντησή του ήταν πως υπάρχουν πολλές παρεμβολές στην περιοχή (κέντρο θεσσαλονίκης) και δεν μπορεί να βρει σήμα πουθενά σε όλη την ταράτσα. Μας είπε ότι θα ενημερώσει το τεχνικό τμήμα της nova και αυτοί θα μας ενημερώσουν για το τι μπορεί να γίνει από εδώ και πέρα. Μας είπε πως σε αντίστοιχες περιπτώσεις έρχεται ξανά τεχνικός με επιπλέον εξοπλισμό για να μπορέσει να βρει σήμα. Σήμερα 3/1 επικοινωνήσαμε εμείς με το τεχνικό τμήμα της nova γιατί δεν είχαμε κάποια ενημέρωση. Ο τεχνικός μας απάντησε πως δε μπορεί να γίνει τίποτα διαφορετικό, δεν μπορεί να στείλει άλλον τεχνικό και να επικοινωνήσουμε με το οικονομικό τμήμα της εταιρείας για να δούμε τι θα γίνει με το συμβόλαιο το οποίο λήγει τον 12/2019. Μιλήσαμε με τον υπάλληλο και περιμένουμε ενημέρωση από ένα άλλο τμήμα σχετικά με τη μεταβολή του συμβολαίου. Έχουμε κάποιες απορίες, το σήμα για 6 χρόνια ήταν μια χαρά και ξαφνικά χάθηκε έπειτα από την επίσκεψη του τεχνικού? Μήπως έκανε κάποιο λάθος ο τεχνικός? Δε θα μπορούσε να έρθει κάποιος άλλος τεχνικός να ξαναδεί το πρόβλημα? Το συμβόλαιο εφ'οσον είναι triple play (δεν είναι χωριστά τηλεόραση, τηλεφωνία, ίντερνετ) και η nova δε δύναται να μας παρέχει την τηλεόραση θα διακοπεί χωρίς δική μας επιβάρυνση? Σας ευχαριστώ. Edited January 3, 2019 by jane5p Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. January 3, 2019 Κοινοποίηση Δημ. January 3, 2019 Καλησπέρα και καλή χρονιά jane5p, Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε; Γεωργία, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts