rioener Δημ. November 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2018 Ούτε εγώ έχω θέμα Παράθεση - Vivo X80 Pro - ZTE MC888 Pro - Samsung Galaxy Tab S9 Ultra - ASUS TUF-AX3000 V2 Οδηγός επιβίωσης Android Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
paraskevas013 Δημ. November 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2018 Χρησιμοποιώ συνεχώς με πολύ εντατική χρήση το τηλέφωνο από τις 3 Νοεμβρίου. Έχω οθόνη LG. Το παρακολουθώ κάθε μέρα με όλους τους τρόπους ( Black theme sto YouTube, dialer και γκρι ταπετσαρίες με τη φωτεινότητα στο 0). Δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό από πρασινίλα. Αναρωτιέμαι πραγματικά αν είμαι ο μόνος που δεν έχει πρόβλημα με LG οθόνη. Υπάρχουν άλλοι; Αγορασμένο από Κωτσόβολο στο Mall. Κατά τα λοιπά το τηλέφωνο είναι ό,τι ακριβώς ήθελα για τη χρήση που του κάνω και με καταπληκτική αυτονομία με όλα ανοιχτά. Όπως έχω ξαναπεί, μόνο μειονέκτημα το μέτριο ηχείο. Τίποτε άλλο. μεγαλο φαουλ οντως το ηχειο το κατω,δυο φορες που το ειδα στο καταστημα με το ζορυ ακουγοταν ο ηχος και επρεπε να το φερω στο αυτι μου,ενω του p20 pro διπλασια και τριπλασια ποιο δυνατα ακουγοταν και με καλυτερο μπασο! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vezyro Δημ. November 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2018 ειναι πάντως τραγικοτατο απο μια τοοσ μεγάλη εταιρεια να μην υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση....... απο την μεριά μου και μονο δεν θα έδινα ξανά ούτε ένα ευρω για αυτην (μονο και μονο για αυτον τον λογο) Δεν χρειάζεται επίσημη ενημέρωση οταν σου αντικαθιστά την συσκευή. Γιατί να κάνει επίσημη ενημέρωση ? Τραυματίστηκε κάποιος απο της πράσινες οθόνες ? Απο την μεριά σου δεν θα πρέπει να έδινες ουτε ενα ευρώ και στην sony,lg,apple,samsung γιατι ολες αυτές οι εταιρίες εχουν βγάλει τηλέφωνα με προβλήματα. Δες εδω για παράδειγμα τα s9 της samsung τα οποια ειχαν η εχουν ακομα κατι σχεδον ιδιο για να ειμαστε και επι του θέματος με της πρασινίλες. Παράθεση KNIGHT RIDER One man can make a difference Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sosimple2 Δημ. November 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2018 Δεν χρειάζεται επίσημη ενημέρωση οταν σου αντικαθιστά την συσκευή. Γιατί να κάνει επίσημη ενημέρωση ? Τραυματίστηκε κάποιος απο της πράσινες οθόνες ? Απο την μεριά σου δεν θα πρέπει να έδινες ουτε ενα ευρώ και στην sony,lg,apple,samsung γιατι ολες αυτές οι εταιρίες εχουν βγάλει τηλέφωνα με προβλήματα. Δες εδω για παράδειγμα τα s9 της samsung τα οποια ειχαν η εχουν ακομα κατι σχεδον ιδιο για να ειμαστε και επι του θέματος με της πρασινίλες. Αυτο που ορισμένοι κανετε την τριχα τριχια, για να δικαιολογησετε τα αδικαιολογητα ειναι πολυ εκνευριστικό. Εχει καμια σχεση το ενα με το αλλο? Ριξε μια ματια στο φόρουμ του s9, και θα δεις ότι ελάχιστοι ειχαν τέτοιο θεμα, και σίγουρα οχι τοσο μεγαλου μεγέθους όπως στο huawei που το πρόβλημα ειναι εκτεταμένο, πολυ εντονο και αφορα ολόκληρη φούρνια. Και οι πέτρες το εχουν καταλάβει γι αυτο ακομα και όσοι δεν βγαλαν πρόβλημα το κοιτανε καθε μερα γιατί ξέρουν οτι μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να βγαλει και το δικο τους καποια στιγμη πάρα να μη βγαλει, και ειναι σε αναμενα κάρβουνα. Βλαβες σε ΚΑΠΟΙΕΣ συσκευές παντα υπήρχαν και θα υπάρχουν. Σε ολόκληρη ελαττώματικη φουρνια, ναι απαιτηται δήλωση της εταιρείας καθυσιχασμου των πελατών της. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vezyro Δημ. November 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2018 Αυτο που ορισμένοι κανετε την τριχα τριχια, για να δικαιολογησετε τα αδικαιολογητα ειναι πολυ εκνευριστικό. Εχει καμια σχεση το ενα με το αλλο? Ριξε μια ματια στο φόρουμ του s9, και θα δεις ότι ελάχιστοι ειχαν τέτοιο θεμα, και σίγουρα οχι τοσο μεγαλου μεγέθους όπως στο huawei που το πρόβλημα ειναι εκτεταμένο, πολυ εντονο και αφορα ολόκληρη φούρνια. Και οι πέτρες το εχουν καταλάβει γι αυτο ακομα και όσοι δεν βγαλαν πρόβλημα το κοιτανε καθε μερα γιατί ξέρουν οτι μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να βγαλει και το δικο τους καποια στιγμη πάρα να μη βγαλει, και ειναι σε αναμενα κάρβουνα. Βλαβες σε ΚΑΠΟΙΕΣ συσκευές παντα υπήρχαν και θα υπάρχουν. Σε ολόκληρη ελαττώματικη φουρνια, ναι απαιτηται δήλωση της εταιρείας καθυσιχασμου των πελατών της. Ειδες πουθενα καμια δήλωση της samsung για τα light bleeding στα note 9 ,8 ,s8,s9, ? Eιδες πουθενά καμια δήλωση για της καμερες στα s5 ,s4 που ειχαν ροζ στο κεντρο ? Καμια δηλωση απο την lg για τα bootloops στο g4 ? Και μπορω να σου πω ενα κάρο ακόμα !Τι πάει να πει ελάχιστοι ειχαν τέτοιο θέμα ? Ειχαν η δεν είχαν ? Εδω ολοκληρη apple και σου λέει στο iphone 4 οτι το κρατάς λαθος και παρε μια θηκη δωρο για να μην πεφτει το σημα. Τι δήλωση καθυσιχασμού θέλεις ? Να σου πει τι ? Οτι ναι υπάρχει πρόβλημα ελα να στο αλλάξω ? Γιατι τώρα δεν στο αλλάζει ? Αν δεν κάνει δήλωση η εταιρία πέφτει στα μάτια σου ? Εαν κάνει δήλωση θα πάς να αγοράσεις το κινητό με κλειστά μάτια ? Αμα εκνευρίζεσαι με την τριχια και με τα αδικαιολόγητα της καθε εταιρίας πρέπει να το δεις γιατι κάνουν κακό στην υγεία τα νεύρα. ;) Δεν με πληρώνει καμιά εταίρια και απο την τσέπη μου πληρώνω της συσκευές που εχω αλλάξει ως τώρα οπότε δεν χρειάζεται υπεράσπιση ουτε η huawei ουτε και υπόλοιπες εταιρίες. Aπλά σχόλια σαν του συμφουρίτη που λέει εγω δεν θα ξανάδινα ευρώ στην huawei για τον α η β λόγο υποτιμούν τους υπόλοιπους αγοραστές χειρότερα απο την huawei με την μη δήλωση της περι του προβλήματος . Και εγω περιμένω να παραλάβω την συσκεύη απο μέρα σε μέρα και απο την στιγμή που υπάρχει ΕΓΓΥΗΣΗ και ΑΛΛΑΖΟΥΝ τα προβληματικά τεμάχια δεν εχω κάνενα πρόβλημα. Παράθεση KNIGHT RIDER One man can make a difference Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akalos Δημ. November 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2018 Ειδες πουθενα καμια δήλωση της samsung για τα light bleeding στα note 9 ,8 ,s8,s9, ? Eιδες πουθενά καμια δήλωση για της καμερες στα s5 ,s4 που ειχαν ροζ στο κεντρο ? Καμια δηλωση απο την lg για τα bootloops στο g4 ? Και μπορω να σου πω ενα κάρο ακόμα !Τι πάει να πει ελάχιστοι ειχαν τέτοιο θέμα ? Ειχαν η δεν είχαν ? Εδω ολοκληρη apple και σου λέει στο iphone 4 οτι το κρατάς λαθος και παρε μια θηκη δωρο για να μην πεφτει το σημα. Τι δήλωση καθυσιχασμού θέλεις ? Να σου πει τι ? Οτι ναι υπάρχει πρόβλημα ελα να στο αλλάξω ? Γιατι τώρα δεν στο αλλάζει ? Αν δεν κάνει δήλωση η εταιρία πέφτει στα μάτια σου ? Εαν κάνει δήλωση θα πάς να αγοράσεις το κινητό με κλειστά μάτια ? Αμα εκνευρίζεσαι με την τριχια και με τα αδικαιολόγητα της καθε εταιρίας πρέπει να το δεις γιατι κάνουν κακό στην υγεία τα νεύρα. ;) Δεν με πληρώνει καμιά εταίρια και απο την τσέπη μου πληρώνω της συσκευές που εχω αλλάξει ως τώρα οπότε δεν χρειάζεται υπεράσπιση ουτε η huawei ουτε και υπόλοιπες εταιρίες. Aπλά σχόλια σαν του συμφουρίτη που λέει εγω δεν θα ξανάδινα ευρώ στην huawei για τον α η β λόγο υποτιμούν τους υπόλοιπους αγοραστές χειρότερα απο την huawei με την μη δήλωση της περι του προβλήματος . Και εγω περιμένω να παραλάβω την συσκεύη απο μέρα σε μέρα και απο την στιγμή που υπάρχει ΕΓΓΥΗΣΗ και ΑΛΛΑΖΟΥΝ τα προβληματικά τεμάχια δεν εχω κάνενα πρόβλημα. Πολύ large τύπος.... :p Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rioener Δημ. November 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2018 Πολύ large τύπος.... :p Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk Θέμα λογικής είναι, όχι μεγέθους. Ξέρει κανείς παιδιά πως βάζουμε χρώμα σε ένα σημείο μιας ασπρόμαυρης φωτογραφίας? Κάπου είχε αναφερθεί, αλλά με τα πολλά δεν το βρίσκω... Παράθεση - Vivo X80 Pro - ZTE MC888 Pro - Samsung Galaxy Tab S9 Ultra - ASUS TUF-AX3000 V2 Οδηγός επιβίωσης Android Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
trelovet1 Δημ. November 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2018 Δεν θυμάμαι αν αναφέρθηκε κάπου, η οθόνη του Mate 20RS Porsche έχει το ίδιο θέμα ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Sheik Δημ. November 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2018 Προφανώς ο συμφορουμιτης είναι large και θεωρεί έντιμο απο πλευράς Huawei το γεγονός πως δεν σχολιάζει το πρόβλημα κάνοντας χιλιάδες πελάτες της ανυποψίαστους να ταλαιπωρούνται στα σέρβις 2 και 3 και 4 φορές αγοράζοντας το. Ότι και να λέτε σε τέτοιου μεγέθους πρόβλημα επιβάλλεται η εταιρεία να σχολιάσει, να πει ΑΠΟ ΤΙ ΠΡΟΈΡΧΕΤΑΙ και να καθησυχάσει. Δεν είναι ο μπακάλης της γειτονιάς για όνομα του θεού δηλαδή . Επίσης με το "θέμα" με τα s8 s9 κλπ που αναφέρεις δεν υπάρχει κατά διάνοια σύγκριση. Δεν μιλάμε για μεμονωμένο ή αναμενόμενο πρόβλημα τύπου 1% ελαττωματικά που δίνει ο κάθε κατασκευαστής. Παράθεση From the dawn of our species, Man has been blessed with curiosity. Our most precious gift, without exception, is the desire to know more - to look beyond what is accepted as the truth and to imagine what is possible. --Alvar Hanso-- Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
donkixoths Δημ. November 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2018 Τραβάς μια φωτογραφία κανονικά πας edit επιλέγεις splash και μετά επιλέγεις το σημείο που θες να έχει το χρώμα https://i.imgur.com/DoLEpPR.jpg Θέμα λογικής είναι, όχι μεγέθους. Ξέρει κανείς παιδιά πως βάζουμε χρώμα σε ένα σημείο μιας ασπρόμαυρης φωτογραφίας? Κάπου είχε αναφερθεί, αλλά με τα πολλά δεν το βρίσκω... Sent from my LYA-L29 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vezyro Δημ. November 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2018 Προφανώς ο συμφορουμιτης είναι large και θεωρεί έντιμο απο πλευράς Huawei το γεγονός πως δεν σχολιάζει το πρόβλημα κάνοντας χιλιάδες πελάτες της ανυποψίαστους να ταλαιπωρούνται στα σέρβις 2 και 3 και 4 φορές αγοράζοντας το. Ότι και να λέτε σε τέτοιου μεγέθους πρόβλημα επιβάλλεται η εταιρεία να σχολιάσει, να πει ΑΠΟ ΤΙ ΠΡΟΈΡΧΕΤΑΙ και να καθησυχάσει. Δεν είναι ο μπακάλης της γειτονιάς για όνομα του θεού δηλαδή . Επίσης με το "θέμα" με τα s8 s9 κλπ που αναφέρεις δεν υπάρχει κατά διάνοια σύγκριση. Δεν μιλάμε για μεμονωμένο ή αναμενόμενο πρόβλημα τύπου 1% ελαττωματικά που δίνει ο κάθε κατασκευαστής. Σε ευχαριστω για το large . Περιμένω τα νούμερα από ελληνικές και ευρωπαϊκές πωλήσεις και ποσά από αυτά είναι με πρόβλημα για να έχουμε μια εικόνα με ποσοστά % .μιας και λες τύπου 1% Αν μπεις στο xda για την οθόνη του mate έχουν ψηφίσει 160 άτομα σύνολο !!!!!!!!!!!!!! Σε τι ποσοστό αναλογεί αυτό στην συνολικές πωλήσεις της συσκευής ;;; Και πόσες συσκευές έχουν πουληθεί στην Ελλάδα ;; Και πόσες έχουν πρόβλημα ;;;;; Παράθεση KNIGHT RIDER One man can make a difference Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sosimple2 Δημ. November 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2018 Σε ευχαριστω για το large . Περιμένω τα νούμερα από ελληνικές και ευρωπαϊκές πωλήσεις και ποσά από αυτά είναι με πρόβλημα για να έχουμε μια εικόνα με ποσοστά % .μιας και λες τύπου 1% Αν μπεις στο xda για την οθόνη του mate έχουν ψηφίσει 160 άτομα σύνολο !!!!!!!!!!!!!! Σε τι ποσοστό αναλογεί αυτό στην συνολικές πωλήσεις της συσκευής ;;; Και πόσες συσκευές έχουν πουληθεί στην Ελλάδα ;; Και πόσες έχουν πρόβλημα ;;;;; Ως συνήθως συγκρίνεις την βούρτσα με κατι άλλο και τα βγάζεις ιδια. Ουδεμία σχέση δεν εχει η σύγκριση που κανεις. Αν δεν εχεις πάρει χαμπάρι ακόμα ότι στην περίπτωση της huaway δε μιλάμε για την κλασική περίπτωση του 1-2% ελαττωματικων συσκευών που συμβαίνει πάντα, τότε σημαίνει ότι δεν θες να καταλάβεις οποτε δεν εχει νόημα. Απλα εκνευρίζεις κυρίως οσους αγόρασαν τη συσκευή. Και όχι, η εταιρία δεν αλλάζει κάθε προβληματική συσκευή φυσιολογικά και νορμάλ , οπως κάνουν οι εταιρείες σε κάθε προβληματική συσκευή. Απο τη στιγμή που δεν βγάζει ανακοινωση η εταιρεια ωστε να την επικαλεστεις οταν θα πας για σεβις, τοτε το σερβις εκπροσωπει την εταιρια. Το οποιο σερβις δεν σου αλλαζει ευγενικα και απροβληματιστα την ελατωματικη συσκευη ΟΠΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ, αλλα σου λεει οτι ειναι φυσιολογικοτατα να πρασινιζει ολη η οθονη και οτι αυτο ειναι ενδειξη της εξαιρετικης ποιοτητας. Απο εκει και περα αν επιμεινεις στην αλλαζει με βαρια καρδια. Στην ουσια σου λεει, εγω σου ειπα ηδη οτι η οθονη ειναι αριστη και δεν εχει κανενα προβλημα. Απο εκει και περα αφου επιμενεις , αντε να σου κανω τη χαρη με βαρια καρδια, να στην αλλαξω. Στην ουσια σε λεει κομπλεξικο και καθυστερημενο, που επιμενεις να αλλαξεις μια συσκευη που σου επιβεβαιωνει οτι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Κοινως σε δουλευει ψιλο γαζι. Ο κοσμος δεν τρωει κουτοχορτο, και με αυτα που γραφεις ητε εσυ τρως ητε απλα γραφεις ********. Πιστευεις ηλικρινα οτι οποιοσδηποτε διαβαζει συμφωνει μαζι σου, ή βοηθας το προφιλ της εταιρειας με τις χονδροηδης απλουστευτηκες συγκρισεις που κανεις? Με το να προσπαθεις να υπσιτηριξεις οτι ολοι ειναι το ιδιο χαλια? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vezyro Δημ. November 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2018 Ως συνήθως συγκρίνεις την βούρτσα με κατι άλλο και τα βγάζεις ιδια. Ουδεμία σχέση δεν εχει η σύγκριση που κανεις. Αν δεν εχεις πάρει χαμπάρι ακόμα ότι στην περίπτωση της huaway δε μιλάμε για την κλασική περίπτωση του 1-2% ελαττωματικων συσκευών που συμβαίνει πάντα, τότε σημαίνει ότι δεν θες να καταλάβεις οποτε δεν εχει νόημα. Απλα εκνευρίζεις κυρίως οσους αγόρασαν τη συσκευή. Και όχι, η εταιρία δεν αλλάζει κάθε προβληματική συσκευή φυσιολογικά και νορμάλ , οπως κάνουν οι εταιρείες σε κάθε προβληματική συσκευή. Απο τη στιγμή που δεν βγάζει ανακοινωση η εταιρεια ωστε να την επικαλεστεις οταν θα πας για σεβις, τοτε το σερβις εκπροσωπει την εταιρια. Το οποιο σερβις δεν σου αλλαζει ευγενικα και απροβληματιστα την ελατωματικη συσκευη ΟΠΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ, αλλα σου λεει οτι ειναι φυσιολογικοτατα να πρασινιζει ολη η οθονη και οτι αυτο ειναι ενδειξη της εξαιρετικης ποιοτητας. Απο εκει και περα αν επιμεινεις στην αλλαζει με βαρια καρδια. Στην ουσια σου λεει, εγω σου ειπα ηδη οτι η οθονη ειναι αριστη και δεν εχει κανενα προβλημα. Απο εκει και περα αφου επιμενεις , αντε να σου κανω τη χαρη με βαρια καρδια, να στην αλλαξω. Στην ουσια σε λεει κομπλεξικο και καθυστερημενο, που επιμενεις να αλλαξεις μια συσκευη που σου επιβεβαιωνει οτι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Κοινως σε δουλευει ψιλο γαζι. Ο κοσμος δεν τρωει κουτοχορτο, και με αυτα που γραφεις ητε εσυ τρως ητε απλα γραφεις ********. Πιστευεις ηλικρινα οτι οποιοσδηποτε διαβαζει συμφωνει μαζι σου, ή βοηθας το προφιλ της εταιρειας με τις χονδροηδης απλουστευτηκες συγκρισεις που κανεις? Με το να προσπαθεις να υπσιτηριξεις οτι ολοι ειναι το ιδιο χαλια? Η απάντηση σου με κάλυψε τελείως . Ούτε στην ερωτήσεις με τα ποσοστά απάντησες για να μας πεις ποσό της εκατό είναι μεγάλο το πρόβλημα ,αλλά απαντάς και ανούσια χωρίς επιχειρήματα με την γνώμη και άποψη σου η οποία είναι μεν σεβαστή αλλά όχι απόλυτη..Εσυ είσαι από αυτούς που αγόρασαν την συσκευή και θίχθηκε με τα λεγόμενα μου; Σε πείραξε η γνώμη μου για το ότι όλες η εταιρίες έχουν προβλήματα και δεν σου δουλεύει σωστά , η έβγαλε πράσινη οθόνη το mate σου ;Η απλά μπαίνεις να γράψεις για να περάσει η ώρα; Αν εκνευρίζεσαι να το δεις γιατί κάνουν κακο στην υγεία τα νεύρα .Τώρα αν πιστεύω ότι βοηθάω το προφίλ της εταιρίας με τα μηνύματα μου θα πρέπει να κοιτάξεις τα μηνύματα στα οποία έχω ήδη απάντηση , που προτρέπουν τον κόσμο να μην πάρει την συσκευή για να καταλάβεις . Αν υπάρχει έστω και ένας στον οποίο δεν άλλαξαν την συσκευή να σου πω μπράβο.Αν δεν υπάρχει όμως λες ******* . Εδώ έχουν ξεκινήσει όλοι και γράφουν ότι τους το άλλαξαν με νέα συσκευή με οθόνη boe. Αλλοι πήραν άλλη συσκευή το note 9 και άλλοι πιστωτικό. Το στο αλλάζει με βαριά καρδιά τι είναι ;;; Ειναι κάποιος κολλητός από τα παιδικά του χρόνια με την Huawei και του κάνει εξυπηρέτηση για την καλή του την καρδιά ;; Έχεις δικαιώματα σαν καταναλωτής τα οποία πρέπει να ξέρεις και να υπερασπίζεσαι στην αγορές σου. Υπάρχει το Ίνκα ,υπάρχουν δικηγόροι και οταν έχεις σκάσει το χιλιάρικο δεν λογαριάζεις τίποτα! Αν έχεις την εντύπωση ότι δεν είναι το ίδιο χάλια όλοι είσαι εκτός τόπου και χρόνου και λογικά δεν θα έχεις το χόμπι - κουσούρι να αλλάζεις συσκευές συχνά όποτε δικαιολογώ την απειρία σου επάνω στα θέμα . Παράθεση KNIGHT RIDER One man can make a difference Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rioener Δημ. November 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2018 Ως συνήθως συγκρίνεις την βούρτσα με κατι άλλο και τα βγάζεις ιδια. Ουδεμία σχέση δεν εχει η σύγκριση που κανεις. Αν δεν εχεις πάρει χαμπάρι ακόμα ότι στην περίπτωση της huaway δε μιλάμε για την κλασική περίπτωση του 1-2% ελαττωματικων συσκευών που συμβαίνει πάντα, τότε σημαίνει ότι δεν θες να καταλάβεις οποτε δεν εχει νόημα. Απλα εκνευρίζεις κυρίως οσους αγόρασαν τη συσκευή. Και όχι, η εταιρία δεν αλλάζει κάθε προβληματική συσκευή φυσιολογικά και νορμάλ , οπως κάνουν οι εταιρείες σε κάθε προβληματική συσκευή. Απο τη στιγμή που δεν βγάζει ανακοινωση η εταιρεια ωστε να την επικαλεστεις οταν θα πας για σεβις, τοτε το σερβις εκπροσωπει την εταιρια. Το οποιο σερβις δεν σου αλλαζει ευγενικα και απροβληματιστα την ελατωματικη συσκευη ΟΠΩΣ ΟΦΕΙΛΕΙ, αλλα σου λεει οτι ειναι φυσιολογικοτατα να πρασινιζει ολη η οθονη και οτι αυτο ειναι ενδειξη της εξαιρετικης ποιοτητας. Απο εκει και περα αν επιμεινεις στην αλλαζει με βαρια καρδια. Στην ουσια σου λεει, εγω σου ειπα ηδη οτι η οθονη ειναι αριστη και δεν εχει κανενα προβλημα. Απο εκει και περα αφου επιμενεις , αντε να σου κανω τη χαρη με βαρια καρδια, να στην αλλαξω. Στην ουσια σε λεει κομπλεξικο και καθυστερημενο, που επιμενεις να αλλαξεις μια συσκευη που σου επιβεβαιωνει οτι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Κοινως σε δουλευει ψιλο γαζι. Ο κοσμος δεν τρωει κουτοχορτο, και με αυτα που γραφεις ητε εσυ τρως ητε απλα γραφεις ********. Πιστευεις ηλικρινα οτι οποιοσδηποτε διαβαζει συμφωνει μαζι σου, ή βοηθας το προφιλ της εταιρειας με τις χονδροηδης απλουστευτηκες συγκρισεις που κανεις? Με το να προσπαθεις να υπσιτηριξεις οτι ολοι ειναι το ιδιο χαλια? Είσαι λάθος. Την απάντηση περί εξαιρετικής ποιότητας οθόνης την έλαβε ένας 1η Νοέμβρη, πριν γίνει γνωστό το πρόβλημα, μην το παρουσιάζεις σα να γίνεται σήμερα. Στο σήμερα, όποιος πάει με προβληματική συσκευή παίρνει αντικατάσταση χωρίς γκρίνιες κλπ που λες, απλά πράγματα. Και όχι, όσοι λέμε την άποψή μας η οποία δε σας αρέσει, ούτε βαλτοί είμαστε, ούτε τρώμε κουτόχορτο Παράθεση - Vivo X80 Pro - ZTE MC888 Pro - Samsung Galaxy Tab S9 Ultra - ASUS TUF-AX3000 V2 Οδηγός επιβίωσης Android Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
BARBERIS007 Δημ. November 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2018 (edited) γεια σας και απο μενα, ειχα και εγω το ιδιο προβλημα με την οθονη το πηγα πισω στο κοτσωβολο 9/11/18 και περιμενα για καινουρια συσκευη μιλησα με τον προισταμενο(20/11/18) για να παρω κατι αλλο και μου ειπε δεν γινεται γιατι εχω χρησιμοποιησει το ρολο'ι' αντε λεω να κανω υπομονη.σημερα το πρωι ηρθε μυνημα και ελεγε οτι η παραγγελια θα εχει νεα καθυστερηση και αν θελω να κανω αλλαγη του προ'ι'οντος.πηρα τηλ.ρωτησα αν θα ακυρωθει τελειως η παραγγελια γιατι την ειχα κανει με δοσεις αλλα εκεινη την ωρα δεν μπορουσε να μιλησει ο προ'ι'σταμενος και θα παω αυριο απο κοντα να δω τι θα παρω.P 20 PRO η samsung 9 plus. θα ηθελα και μια βοηθεια οποιος ξερει κατι παραπανω γι'αυτο εδω το βιντεακι...μετα τα 3 λεπτα φαινεται καθαρα το προβλημα κατι τετοιο ειχα παρατηρησει και στο mate κριμα για τετοιες συσκευες θα επρεπε να ειναι τελειες...https://www.youtube.com/watch?v=Ds4dryh4Uwo Edited November 21, 2018 by BARBERIS007 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
s_wind Δημ. November 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2018 (edited) Βρε φορουμιτες οταν σας παρουσιαζετε ενα ζητημα αγορας το οποιο προκυπτει ελατωματικο και ο πωλητης παριστανει τον αγιο-ανηξερο καλεστε την αστυνομια για μηνυση αμεσα.Εκει εξω η κοινωνια δεν ειναι παντα αγια και υπαρχουν παντα προβληματα που τα λυνουν οι δημοσιες αρχες. Το γνωστο παραμυθι εδω και χρονια να ταλαιπωρουν το αγοραστη μπας και χαψει το παραμυθι παντα θα υπαρχει σε ολες τις συναλλαγες .Απλα να μη φοβαστε να καλειται την αστυνομια .Να μη σας φοβιζει ενας πχ.πωλητης ενος καταστηματος.Αυτος γραμμη εχει να μειωνει την ζημια ενος ελλατωματικου προιοντος οπου και οταν μπορει. Αυτο συμβαινει εδω και χρονια .Οταν σε ψυχολογισουν οτι εχεις αγνοια των κανονων της αγορας κοιτανε να σε δαγκωσουν. Μολις τους λες οτι "καλω την αστυνομια" ερχονται στα ισα τους:p Μη κολατε λοιπον . Οσο για την huawei οκ προσπαθει να το περασει οσο πιο ελαφρα μπορει το ζητημα .Αλλωστε κανεις ακομα δεν εχει εντοπισει εαν ειναι σιγουρα ζητημα οθονης η κατι αλλο.Ακολουθηστε την διαδικασια αλλαγης αλλα και σεις να μιλατε και να επιχειρηματολογειτε σωστα οπου απευθυνεστε .Να ειστε σιγουροι οτι το προβλημα στον καθενα ξεχωριστα θα λαβει τελος .Εκτος και εαν γουσταρετε ντουρου-ντουρου και μαστιγωμα εκει παω πασο.:p:lol: Edited November 21, 2018 by s_wind Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mailiakos Δημ. November 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2018 Θέμα λογικής είναι, όχι μεγέθους. Ξέρει κανείς παιδιά πως βάζουμε χρώμα σε ένα σημείο μιας ασπρόμαυρης φωτογραφίας? Κάπου είχε αναφερθεί, αλλά με τα πολλά δεν το βρίσκω... Παρολο που δεν εχω το κινητο μπροστα μου (το πηρε κουριερ που εστειλε η huawei ) θα προσπαθησω. Δεξια στην φωτογραφια εχει κατι τελιτσες. Πατας εκει και βλεπεις κατι που λεει για προχωεημενους, νομιζω επεξεργασια. κατοπιν βγαζει κατι εικονιδια και πατας την παλετα αν την λεω καλα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rioener Δημ. November 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2018 Παρολο που δεν εχω το κινητο μπροστα μου (το πηρε κουριερ που εστειλε η huawei ) θα προσπαθησω. Δεξια στην φωτογραφια εχει κατι τελιτσες. Πατας εκει και βλεπεις κατι που λεει για προχωεημενους, νομιζω επεξεργασια. κατοπιν βγαζει κατι εικονιδια και πατας την παλετα αν την λεω καλα. Σε ευχαριστώ φίλε μου, όπως και τον πρώτο για τις απαντήσεις σας! Παράθεση - Vivo X80 Pro - ZTE MC888 Pro - Samsung Galaxy Tab S9 Ultra - ASUS TUF-AX3000 V2 Οδηγός επιβίωσης Android Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nnik_1969 Δημ. November 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2018 Έτσι για καλημέρα! https://www.xda-developers.com/huawei-honor-chinese-emui-9-blocks-third-party-launchers/ Sent from my LYA-L29 using Tapatalk Πλάκα κάνουν δεν μπορεί...αν ισχύει αυτό και έρθει και Ευρώπη, είναι λόγος μη αγοράς Huawei συσκευής για εμένα τουλάχιστον. Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Αφορά μόνο την Κίνα λέει πάντως Παράθεση Τύχη είναι, όταν η ικανότητα συναντά την ευκαιρία Για αποφυγή παρεξηγήσεων το όνομά μου είναι Αντώνης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vezyro Δημ. November 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2018 Βρε φορουμιτες οταν σας παρουσιαζετε ενα ζητημα αγορας το οποιο προκυπτει ελατωματικο και ο πωλητης παριστανει τον αγιο-ανηξερο καλεστε την αστυνομια για μηνυση αμεσα.Εκει εξω η κοινωνια δεν ειναι παντα αγια και υπαρχουν παντα προβληματα που τα λυνουν οι δημοσιες αρχες. Το γνωστο παραμυθι εδω και χρονια να ταλαιπωρουν το αγοραστη μπας και χαψει το παραμυθι παντα θα υπαρχει σε ολες τις συναλλαγες .Απλα να μη φοβαστε να καλειται την αστυνομια .Να μη σας φοβιζει ενας πχ.πωλητης ενος καταστηματος.Αυτος γραμμη εχει να μειωνει την ζημια ενος ελλατωματικου προιοντος οπου και οταν μπορει. Αυτο συμβαινει εδω και χρονια .Οταν σε ψυχολογισουν οτι εχεις αγνοια των κανονων της αγορας κοιτανε να σε δαγκωσουν. Μολις τους λες οτι "καλω την αστυνομια" ερχονται στα ισα τους:p Μη κολατε λοιπον . Οσο για την huawei οκ προσπαθει να το περασει οσο πιο ελαφρα μπορει το ζητημα .Αλλωστε κανεις ακομα δεν εχει εντοπισει εαν ειναι σιγουρα ζητημα οθονης η κατι αλλο.Ακολουθηστε την διαδικασια αλλαγης αλλα και σεις να μιλατε και να επιχειρηματολογειτε σωστα οπου απευθυνεστε .Να ειστε σιγουροι οτι το προβλημα στον καθενα ξεχωριστα θα λαβει τελος .Εκτος και εαν γουσταρετε ντουρου-ντουρου και μαστιγωμα εκει παω πασο.:p:lol: Πάρα πολύ σωστός !! Ακριβώς ετσι ειναι τα πράγματα οπως τα λές φίλε μου. Παράθεση KNIGHT RIDER One man can make a difference Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sosimple2 Δημ. November 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2018 γεια σας και απο μενα, ειχα και εγω το ιδιο προβλημα με την οθονη το πηγα πισω στο κοτσωβολο 9/11/18 και περιμενα για καινουρια συσκευη μιλησα με τον προισταμενο(20/11/18) για να παρω κατι αλλο και μου ειπε δεν γινεται γιατι εχω χρησιμοποιησει το ρολο'ι' αντε λεω να κανω υπομονη.σημερα το πρωι ηρθε μυνημα και ελεγε οτι η παραγγελια θα εχει νεα καθυστερηση και αν θελω να κανω αλλαγη του προ'ι'οντος.πηρα τηλ.ρωτησα αν θα ακυρωθει τελειως η παραγγελια γιατι την ειχα κανει με δοσεις αλλα εκεινη την ωρα δεν μπορουσε να μιλησει ο προ'ι'σταμενος και θα παω αυριο απο κοντα να δω τι θα παρω.P 20 PRO η samsung 9 plus. θα ηθελα και μια βοηθεια οποιος ξερει κατι παραπανω γι'αυτο εδω το βιντεακι...μετα τα 3 λεπτα φαινεται καθαρα το προβλημα κατι τετοιο ειχα παρατηρησει και στο mate κριμα για τετοιες συσκευες θα επρεπε να ειναι τελειες...https://www.youtube.com/watch?v=Ds4dryh4Uwo Δώστο σε αυτους παραπάνω που λενε δεν υπάρχει κανενα προβλημα, και η εταιρεία στο αλλάζει με τη μια να βγαλουν ακρη αυτοι.. Απο τη μια τα ποσοστά λεει ο αλλος ειναι ελαχιστα και μετα ο ίδιος γραφει οτι ολοι ενας ενας το αλλαζουν και οι εταιρεια δεν σρνηται.. :rolleyes: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vezyro Δημ. November 21, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2018 Δώστο σε αυτους παραπάνω που λενε δεν υπάρχει κανενα προβλημα, και η εταιρεία στο αλλάζει με τη μια να βγαλουν ακρη αυτοι.. Απο τη μια τα ποσοστά λεει ο αλλος ειναι ελαχιστα και μετα ο ίδιος γραφει οτι ολοι ενας ενας το αλλαζουν και οι εταιρεια δεν σρνηται.. :rolleyes: Τώρα με την συμβουλή σου βοήθησες τον συμφουρίτη ? Για το πρόβλημα που είχες με το note έτσι σου απάντησαν ? Αν δεν ξέρεις είπαμε ...υπομονή και διάβασμα και θα μάθεις. Απο οτι κατάλαβα ουτε έχεις ουτε είχες σκοπό να αγοράσεις το mate 20 pro οπότε κάθεσαι και γράφεις τσάμπα (έπεσα μέσα στα λεγόμενα μου). Θα ελεγα και εγω να το δωσει σε εσένα που ξέρεις να περνάς rom και update αλλα μπορεί να καεί καμιά πλακέτα ;) ουπς !! Πρεπει να κάνει δήλωση η sammy !!! :lol::lol: Παράθεση KNIGHT RIDER One man can make a difference Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sosimple2 Δημ. November 22, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2018 (edited) Τώρα με την συμβουλή σου βοήθησες τον συμφουρίτη ? Για το πρόβλημα που είχες με το note έτσι σου απάντησαν ? Αν δεν ξέρεις είπαμε ...υπομονή και διάβασμα και θα μάθεις. Απο οτι κατάλαβα ουτε έχεις ουτε είχες σκοπό να αγοράσεις το mate 20 pro οπότε κάθεσαι και γράφεις τσάμπα (έπεσα μέσα στα λεγόμενα μου). Θα ελεγα και εγω να το δωσει σε εσένα που ξέρεις να περνάς rom και update αλλα μπορεί να καεί καμιά πλακέτα ;) ουπς !! Πρεπει να κάνει δήλωση η sammy !!! :lol::lol: Συνεχίζεις να γραφεις βλακειες σε προκλήτικο βαθμο. Κανεναν δεν ενδιαφέρει ποιος εχει ή θα παρει το κινητο. Η τι θέματα είχα εγώ με κάποιο απο τα κινητα μου, το οποιο ειναι offtopic, κανενας εδω δεν καταλαβαίνει καν γιατι μιλάς γιατί δεν ειναι κανεις τόσο άρρωστος να κανει τον κοπο να ξαψει το προφίλ μου, και δεν ενδιαφέρει και κανεναν. Απαξιω και να σου απαντήσω. Την επομενη φορα που θα ψάξεις το προφίλ καποιου, ψάξτω καλα για να μη γραφεις αρλουμπες. Και μόνο που εκατσες να ψάξεις δειχνει ποσο άρρωστος είσαι, ή καίγεται τόσο πολυ να δικαιολογησεις τα αδικαιολογητα που γραφεις. Αξιος ο μισθος σου, σε πληρώνουν καλα μαλλον για να παραπληροφορεις εύχομαι. Αλλιώς εισαι οντως άρρωστος. Α και συγχαρητήριά που με το ποστ σου, εσυ βοήθησες εσυ τον συμφορμητη. Δυστυχώς ουτε με αυτα που υποστηρίζεις οτι η huawei χειριστηκε το θεμα μια χαρα τον βοηθας, αντιθέτως. Edited November 22, 2018 by sosimple2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vezyro Δημ. November 22, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2018 Συνεχίζεις να γραφεις βλακειες σε προκλήτικο βαθμο. Κανεναν δεν ενδιαφέρει ποιος εχει ή θα παρει το κινητο. Η τι θέματα είχα εγώ με κάποιο απο τα κινητα μου, το οποιο ειναι offtopic, κανενας εδω δεν καταλαβαίνει καν γιατι μιλάς γιατί δεν ειναι κανεις τόσο άρρωστος να κανει τον κοπο να ξαψει το προφίλ μου, και δεν ενδιαφέρει και κανεναν. Απαξιω και να σου απαντήσω. Την επομενη φορα που θα ψάξεις το προφίλ καποιου, ψάξτω καλα για να μη γραφεις αρλουμπες. Και μόνο που εκατσες να ψάξεις δειχνει ποσο άρρωστος είσαι, ή καίγεται τόσο πολυ να δικαιολογησεις τα αδικαιολογητα που γραφεις. Αξιος ο μισθος σου, σε πληρώνουν καλα μαλλον για να παραπληροφορεις εύχομαι. Αλλιώς εισαι οντως άρρωστος. Α και συγχαρητήριά που με το ποστ σου, εσυ βοήθησες εσυ τον συμφορμητη. Δυστυχώς ουτε με αυτα που υποστηρίζεις οτι η huawei χειριστηκε το θεμα μια χαρα τον βοηθας, αντιθέτως. Σε ευχαριστώ για τα συγχαρητήρια!! Αυτα που λέω παρα πεντε ερχεσαι να μου τα πεις ακριβως ! :lol: Αν δεν το εχεις καταλάβει εδω ειναι το νημα για το mate 20 pro οποτε μπαινουν τα παιδια που τους ενδιαφέρει ! Τους χαρακτηρισμους περι αρωστιας κρατα τους για πάρτη σου. Αnyway δεν θα κάτσω να ασχοληθώ μαζί σου γιατι χανω τον χρόνο μου αδικα και γεμίζουμε το νημα με ανούσια πράγματα. Παράθεση KNIGHT RIDER One man can make a difference Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mikechq Δημ. November 22, 2018 Κοινοποίηση Δημ. November 22, 2018 Αν δεν το εχεις καταλάβει εδω ειναι το νημα για το mate 20 pro οποτε μπαινουν τα παιδια που τους ενδιαφέρει ! Και γω για να ενημερωθώ για το κινητό μπαίνω και μόνο για το κινητό δε λέτε τελικά. Μπορούμε να ξεκινήσουμε ένα poll εδώ στο forum με τα καλά και τα προβληματικά mate να δούμε ποσοστό; Παράθεση Ericsson GF768 -> Nokia 8210 -> Nokia 6210 -> Nokia 8310 -> Nokia 6510 -> Nokia 7210 -> Sharp GX30 -> Sony Ericsson P900 -> ETEN M600 -> HTC Cruise -> Nokia 8850 -> iPhone 4 -> iPhone 4S -> Samsung GT-I9505 -> LG G2 -> iPhone 6S -> S10+ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.