max21 Δημοσιεύτηκε June 28, 2018 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε June 28, 2018 Είμαι συνδρομητής σας (adsl 3play) και στις 26 του μήνα συμφώνησα τηλεφωνικά για αλλαγή πακέτου αφαιρώντας την nova και ζητησα γραμμή VDSL + Σταθερά. Από τότε έχω προβλήματα καθώς δεν λειτουργεί το σταθερό μου τηλέφωνο, η ταχύτητα μου έχει πέσει από τα 18 στα 7-8 kbps και δεν έχω λάβει καν το νέο ρούτερ που θα μου στέλνατε... Τα προβλήματα αυτά είναι λόγο των εργασιών ή συμβαίνει κάτι? πόσες μέρες θα χρειαστεί για να στρώσει η κατάσταση και πότε θα παραλάβω το ρούτερ? Τηλεφωνικά μου είχατε πει για 1-2 μέρες. Το να παραμένεις χωρίς τηλέφωνο είναι πρόβλημα... Θα σας στείλω και PM με τα στοιχεία της γραμμής μου. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. June 28, 2018 Κοινοποίηση Δημ. June 28, 2018 Καλησπέρα max21, Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας. Καθώς μέχρι στιγμής δεν έχουμε λάβει κάποιο προσωπικό μήνυμα, θα θέλαμε να μας ενημερώσεις σε ένα προσωπικό μήνυμα με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου (π.χ. τον αριθμό τηλεφώνου, το ΑΦΜ του κατόχου), ώστε να μπορέσουμε να το ελέγξουμε. Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς. Αντώνης, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts