Jump to content

Vodafone cashback


pclawyer
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

1 minute ago, GREGORYMO said:

Δεν μπορώ να ξέρω τι ακριβώς συμβαίνει με τον φίλο.

ΕΓΩ όμως έχω βάλει όλα ΑΥΤΑ τα χρόνια αποδείξεις άνω των 300€ και όσες φορές πήρα τηλέφωνο (μου την είχαν απορρίψει από λάθος), ΤΑΧΙΣΤΑ διωρθωσαν το λάθος.

 

Τέλεια.. ελπίζω να βγάλει άκρη.

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, kalitexnis_g said:

Εγώ πιστεύω ότι και να έχεις την απόδειξη, το pockee θα σου πει "εγώ την ενέκρινα και έστειλα το ποσό". Από κει και πέρα αν έγινε κάτι με τα συστήματα κλπ είναι θέμα Vodafone. Και ούτε θα σου ξαναπιστώσει το ποσό.

Επίσης, άλλο 'τμήμα' απορρίπτει η ΟΧΙ τις αποδείξεις και σε άλλο παίρνεις τηλέφωνο για τον έλεγχο.

Just now, kalitexnis_g said:

Τέλεια.. ελπίζω να βγάλει άκρη.

Πιστεύω ότι σίγουρα θα βγεί άκρη, αν ο φίλος έχει ΔΙΚΙΟ.

Επίσης, θέλει μια προσοχή στην φωτογραφία.

Μπορεί να φωτογραφησει αλλά νταλον νούμερα. Εσύ παίρνεις οκ ότι στάλθηκε η φωτογραφία. Δεν είναι όμως σωστή.

Όταν αποριθφει λόγω ότι δεν είναι σωστή και έχουν 'περάσει' η 7 ημέρες υπάρχει μπέρδεμα και πρέπει να έχεις τον νου σου .

Εγώ πάντα τσεκαρω την φωτογραφία.

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, kalitexnis_g said:

Εγώ πιστεύω ότι και να έχεις την απόδειξη, το pockee θα σου πει "εγώ την ενέκρινα και έστειλα το ποσό". Από κει και πέρα αν έγινε κάτι με τα συστήματα κλπ είναι θέμα Vodafone. Και ούτε θα σου ξαναπιστώσει το ποσό.

Αν το πει αυτό το pockee μια χαρα θα τσεκάρει γιατι δεν πήγε στην vodafone ... ειναι σαν τα courier που πάει απο το ενα στο άλλο .

Τωρα μπορεί να σου πει οτι το στείλαμε σε αλλον αριθμό απο αυτους που έχεις , στην pockee εφαρμογή σου , δεν το στείλαμε καθόλου γιατι υπήρχε λάθος σε εναν αριθμό , η το ακυρώσαμε για κάποιο λόγο. 

 

Ειμαστε πολλά ατομα που εχουμε βγάλει απο αρκετές αποδείξεις, και να γίνει 1η φορά τέτοιο πραγμα σε κάποιον νέο ειναι στατιστικά σπανιο .. οπότε λογικά να ψάχνουμε που έγινε το λάθος πρωτα ... να δοκιμάσει και να την βάλει ξανα, να μας πει αν εχει και αλλους λογαριασμούς για να τον συμβουλέψουμε να κοιταξει εκει, κλπ κλπ

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, blizard said:

Αν το πει αυτό το pockee μια χαρα θα τσεκάρει γιατι δεν πήγε στην vodafone ... ειναι σαν τα courier που πάει απο το ενα στο άλλο .

Τωρα μπορεί να σου πει οτι το στείλαμε σε αλλον αριθμό απο αυτους που έχεις , στην pockee εφαρμογή σου , δεν το στείλαμε καθόλου γιατι υπήρχε λάθος σε εναν αριθμό , η το ακυρώσαμε για κάποιο λόγο. 

 

Ειμαστε πολλά ατομα που εχουμε βγάλει απο αρκετές αποδείξεις, και να γίνει 1η φορά τέτοιο πραγμα σε κάποιον νέο ειναι στατιστικά σπανιο .. οπότε λογικά να ψάχνουμε που έγινε το λάθος πρωτα ... να δοκιμάσει και να την βάλει ξανα, να μας πει αν εχει και αλλους λογαριασμούς για να τον συμβουλέψουμε να κοιταξει εκει, κλπ κλπ

Είπε ότι σήμερα θα πάρει τηλέφωνο 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. 

Η απάντηση από pockee 

Screenshot_20240115-120839.png

Τώρα παρατηρώ ότι σε προηγούμενο αίτημα ο κωδικός υποστήριξης ήταν άλλος.. Αλλάζει αυτός ο αριθμός με κάποιο τρόπο? 

 

Το νούμερο τηλεφώνου  είναι σωστό, ούτε έκανα reset την εφαρμογή σε ένα μηνα

Vamos Aris
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, blade_ said:

Καλημέρα σε όλους. 

Η απάντηση από pockee 

Screenshot_20240115-120839.png

Τώρα παρατηρώ ότι σε προηγούμενο αίτημα ο κωδικός υποστήριξης ήταν άλλος.. Αλλάζει αυτός ο αριθμός με κάποιο τρόπο? 

 

Το νούμερο τηλεφώνου  είναι σωστό, ούτε έκανα reset την εφαρμογή σε ένα μηνα

ΕΣΥ πρέπει να σκεφτείς τι μπορεί να συμβαίνει.

Τα δεδομένα είναι πολύ ελλειπή.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, GREGORYMO said:

ΕΣΥ πρέπει να σκεφτείς τι μπορεί να συμβαίνει.

Τα δεδομένα είναι πολύ ελλειπή.

Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω αλήθεια. 

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι έγινε κουλουβαχατα η φάση με τις αναβαθμίσεις του σκ

Τουλάχιστον δεν είναι τρελός ούτε άσχετος απ ότι φαίνεται. Κάποια βλακεια έχουν κάνει στη Vodafone 

 

Screenshot_20240115-123420.png

Vamos Aris
Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, blade_ said:

Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω αλήθεια. 

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι έγινε κουλουβαχατα η φάση με τις αναβαθμίσεις του σκ

Τουλάχιστον δεν είναι τρελός ούτε άσχετος απ ότι φαίνεται. Κάποια βλακεια έχουν κάνει στη Vodafone 

 

Screenshot_20240115-123420.png

Άρα, αγοράσες 3 συσκευασίες κρουασάν: 0.2+0.2+0.15

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, GREGORYMO said:

Άρα, αγοράσες 3 συσκευασίες κρουασάν: 0.2+0.2+0.15

Μπορείς, παρέθεσα την απόδειξη παραπάνω. 

 

Το θέμα είναι πως αποδόθηκε δικαιοσύνη. Προφανώς λάθος της Vodafone, ευχαριστώ για την υποστήριξη 

 

 

Screenshot_20240115-124131~2.png

Vamos Aris
Link to comment
Share on other sites

15 minutes ago, blade_ said:

Δεν ξέρω τι άλλο να κάνω αλήθεια. 

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι έγινε κουλουβαχατα η φάση με τις αναβαθμίσεις του σκ

Τουλάχιστον δεν είναι τρελός ούτε άσχετος απ ότι φαίνεται. Κάποια βλακεια έχουν κάνει στη Vodafone 

 

Screenshot_20240115-123420.png

Εγω στη θεση σου θα δοκίμαζα μία νεα απόδειξη με κασμπακ και εαν και σε εκείνη δεν γίνει η επιστροφή θα τα παρατούσα. Η βονταφον και τα προβληματικά της συστήματα έχουν κουράσει. Καθε λίγο ασχολούμαστε με τα προβλήματα της, λες και δεν έχουμε άλλες δουλειές. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, VIPdriver said:

Εγω στη θεση σου θα δοκίμαζα μία νεα απόδειξη με κασμπακ και εαν και σε εκείνη δεν γίνει η επιστροφή θα τα παρατούσα. Η βονταφον και τα προβληματικά της συστήματα έχουν κουράσει. Καθε λίγο ασχολούμαστε με τα προβλήματα της, λες και δεν έχουμε άλλες δουλειές. 

Ευχαριστώ πολύ, αν δεις λύθηκε το θέμα. Άλλαξε η Vodafone τον κωδικό υποστήριξης και έγινε αυτό το θέμα. Η pockee μετέφερε το υπόλοιπο στον νέο κωδικό και φάνηκε απευθείας στην εφαρμογή της Vodafone 

9 minutes ago, GREGORYMO said:

Άρα, αγοράσες 3 συσκευασίες κρουασάν: 0.2+0.2+0.15

Κάτι δεν υπολόγισες σωστά 

 

Screenshot_20240115-125018.png

Vamos Aris
Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, blade_ said:

Ευχαριστώ πολύ, αν δεις λύθηκε το θέμα. Άλλαξε η Vodafone τον κωδικό υποστήριξης και έγινε αυτό το θέμα. Η pockee μετέφερε το υπόλοιπο στον νέο κωδικό και φάνηκε απευθείας στην εφαρμογή της Vodafone 

Με άλλα λόγια η pockee ξηγήθηκε μιά χαρά. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, VIPdriver said:

Με άλλα λόγια η pockee ξηγήθηκε μιά χαρά. 

Σωστοτατα απ ότι φαίνεται. 

 

Είναι τυχερός  βέβαια που τους είχα στείλει και μέιλ για την άλλη απόδειξη που είχα καταχωρήσει και είχα τον παλιό κωδικό υποστήριξης 

Vamos Aris
Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, blade_ said:

Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι έγινε κουλουβαχατα η φάση με τις αναβαθμίσεις του σκ
Τουλάχιστον δεν είναι τρελός ούτε άσχετος απ ότι φαίνεται. Κάποια βλακεια έχουν κάνει στη Vodafone 

Το πιο απλό , αν τελικά έχεις πολλές κάρτες vodafone εσυ ή συγκενείς που μπήκαν στο κινητό σου η μπήκες εσυ με κωδικούς αλλων  .... ο παλιός κωδικός cashback να ανήκει σε κάποια αλλη κάρτα και έγινε μπέρδεμα δικό σου η της εφαρμογής ... κοίταξέ το καλά αυτό με clear cashe κλπ γιατι μπορεί να εχει συνέχεια.  

Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν αλλες καρτες και η vodafone οντος σου αλλαξε κωδικό υποστήριξης , έχεις καμια ιδέα γιατι μπορεί να έγινε αυτό ? πχ αν είναι νέος αριθμος μπορώ να υποθέσω οτι εκαναν λάθος αφήνοντας τον κωδικό προηγούμενου κατόχου στην αρχή.  Πότε μίλησες με το chat για την παλιά απόδειξη που ειχε τον 1ο κωδικό υποστήριξης , μήπως ηταν με vodafone και εκαναν καμια βλακεία να στον αλλάξουν ? 

Να σου αλλάζουν ετσι πάντως στα καλά καθούμενα ειναι παλαβό  .

Link to comment
Share on other sites

5 ώρες πριν, blizard said:

Σε περίπτωση που δεν υπάρχουν αλλες καρτες και η vodafone οντος σου αλλαξε κωδικό υποστήριξης , έχεις καμια ιδέα γιατι μπορεί να έγινε αυτό ?

Εγώ να έχω καμία ιδέα? 😛

Απολύτως καμία. Άλλωστε το είδε και η pockee.. Το κινητό είναι ίδιο απλά άλλαξαν τον αριθμό εξυπηρέτησης.. 

 

Κοινώς, τα έκαναν χάλια και να ναι καλά η pockee που τα είδε 

5 ώρες πριν, blizard said:

Πότε μίλησες με το chat για την παλιά απόδειξη που ειχε τον 1ο κωδικό υποστήριξης

Πριν 2 εβδομάδες περίπου 

Εντωμεταξύ χωρίς παρεξήγηση, προσπαθείτε με κάθε τρόπο να υπερασπιστείτε την Voda και την pockee, σαν εγώ να έχω κάνει λάθος.. Τι άκουσα από χθες 

1. Λάθος καταχώρηση απόδειξης 

2. Συγγενείς μπαίνουν στο κινητό μου 

3. Μπήκα με άλλο νούμερο 

4. Πήρα 3 κρουασανακια και όχι 2 (?) 

5. Δεν μπορώ να καταλάβω που αναγράφεται το υπόλοιπο 

6.  Δεν ξέρω γω τι άλλο 

 

 

 

15 χρόνια είμαι εδώ μέσα, ε κάτι θα ξέρω να κάνω σωστά και που και που κάνουν λάθος οι εταιρείες 

 

Vamos Aris
Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, blade_ said:

Εγώ να έχω καμία ιδέα? 😛

Απολύτως καμία. Άλλωστε το είδε και η pockee.. Το κινητό είναι ίδιο απλά άλλαξαν τον αριθμό εξυπηρέτησης.. 

 

Κοινώς, τα έκαναν χάλια και να ναι καλά η pockee που τα είδε 

Πριν 2 εβδομάδες περίπου 

Εντωμεταξύ χωρίς παρεξήγηση, προσπαθείτε με κάθε τρόπο να υπερασπιστείτε την Voda και την pockee, σαν εγώ να έχω κάνει λάθος.. Τι άκουσα από χθες 

1. Λάθος καταχώρηση απόδειξης 

2. Συγγενείς μπαίνουν στο κινητό μου 

3. Μπήκα με άλλο νούμερο 

4. Πήρα 3 κρουασανακια και όχι 2 (?) 

5. Δεν μπορώ να καταλάβω που αναγράφεται το υπόλοιπο 

6.  Δεν ξέρω γω τι άλλο 

 

 

 

15 χρόνια είμαι εδώ μέσα, ε κάτι θα ξέρω να κάνω σωστά και που και που κάνουν λάθος οι εταιρείες 

 

Αυτό που μάθαμε 100% είναι οτι το pockee μπορεί να σου στείλει τα λεφτά που έβαλες κατα λαθος σε ενα παλιό σιμ  , σε ένα νέο με διαφορετικό κωδικό εξυπηρέτησης ...
δεν εχουν πρόσβαση σε ονόματα αριθμούς κλπ , απλά ξέρουν οτι η απόδειξη είναι δικιά σου και στην μετέφεραν εκει που ηθελες βαση κωδικού υποστήριξης cashback)

Το πρόβλημα είναι οτι δεν απαντάς σε κάποια πράγματα που σε ρωτάμε αρκετές φορές   ... πχ αν αν εχεις πολλές καρτες η όχι, και αν μπορείς να κοιτάξεις τι κωδικούς εξυπηρέτησης έχουν . Αν βρείς μια με τον παλιο κωδικό πχ ξέρουμε τι έγινε και είναι πολύ πιθανή αιτία αυτη.

Τωρα αν δεν εχεις αλλες καρτες θα σημαίνει οτι όντος έγινε αλλαγή κωδικού εξυπηρέτησης από την vodafone   ... Και εδω σε ρωτήσαμε κάποια πράγματα και δεν απαντησες για να βρούμε πως μπορεί να έγινε αυτό . Πχ αν είναι νέος αριθμός για εσενα κάποιου παλαιού χρήστη ίσως να υποθέσουμε οτι για αυτό έγινε η αλλαγη με καθυστέρηση βέβαια ... η αν ειχες μιλήσει για κάποιο πρόβλημα στην παλιά αποδειξη που δεν σου εμπαιναν λεφτά και καποιος υπάλληλος σου ειπε θα κανω κάποιο reboot ή τίποτα περίεργο στο cash back θα καταλαβαίναμε οτι κάτι τετοιο έγινε.

Αν δεν απαντήσεις δεν μπορούμε να ξέρουμε απλα ...
Θα μπορούσαμε ως λύση να εχουμε μια εικόνα του αριθμό υποστήριξης cashback για να ξέρουμε αν αλλάξει, αλλά καλό ειναι να απαντήσεις κυρίως στο 1ο που έγραψα για να μην το κάνουμε και τζαμπα

11 ώρες πριν, VIPdriver said:

Εγω στη θεση σου θα δοκίμαζα μία νεα απόδειξη με κασμπακ και εαν και σε εκείνη δεν γίνει η επιστροφή θα τα παρατούσα. Η βονταφον και τα προβληματικά της συστήματα έχουν κουράσει. Καθε λίγο ασχολούμαστε με τα προβλήματα της, λες και δεν έχουμε άλλες δουλειές. 

Τα bug της vodafone ειναι φοβερά ...  το 90% είναι υπέρ μας και τα αφήνουν κιόλας , δεν ξέρω αν το κανουν επίτηδες για πλάκα ή δεν τους νοιάζει. Τα bug εναντίων μας είναι λίγα και εχουν τρομερό chat οπότε σπανια χάνεις , κερδίζεις τις πιο πολλές και απο εκει .
Επίσης κάνουν πάρα πολλά πράγματα ενω οι αλλοι απλά κοιμούνται ... τρεμουν να αλλάξουν οτιδήποτε μην κάνουν κανα λάθος και κερδίσεις τίποτα, και αν είναι σε βαρος σου ουτε να τους μιλήσεις δεν μπορεις

Edited by blizard
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, blizard said:

Αυτό που μάθαμε 100% είναι οτι το pockee μπορεί να σου στείλει τα λεφτά που έβαλες κατα λαθος σε ενα παλιό σιμ  , σε ένα νέο με διαφορετικό κωδικό εξυπηρέτησης ...

Ποιο παλιό σιμ? Τι λες? Ο ίδιος αριθμός ήταν 

2 ώρες πριν, blizard said:

Το πρόβλημα είναι οτι δεν απαντάς σε κάποια πράγματα που σε ρωτάμε αρκετές φορές 

Είπαμε όχι. Μια σιμ, ένας αριθμός, ένα νούμερο, πως το λένε. 

2 ώρες πριν, blizard said:

Και εδω σε ρωτήσαμε κάποια πράγματα και δεν απαντησες για να βρούμε πως μπορεί να έγινε αυτό .

Είπα ότι μπήκα πρόσφατα στην φάση του cashback και άρα ενεργοποίησα σε ΈΝΑΝ αριθμό την υπηρεσία. Κοινώς σε έναν αριθμό πέρασα 2 αποδείξεις. 

Vamos Aris
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, blizard said:

Αυτό που μάθαμε 100% είναι οτι το pockee μπορεί να σου στείλει τα λεφτά που έβαλες κατα λαθος σε ενα παλιό σιμ  , σε ένα νέο με διαφορετικό κωδικό εξυπηρέτησης ...
δεν εχουν πρόσβαση σε ονόματα αριθμούς κλπ , απλά ξέρουν οτι η απόδειξη είναι δικιά σου και στην μετέφεραν εκει που ηθελες βαση κωδικού υποστήριξης cashback)

Το πρόβλημα είναι οτι δεν απαντάς σε κάποια πράγματα που σε ρωτάμε αρκετές φορές   ... πχ αν αν εχεις πολλές καρτες η όχι, και αν μπορείς να κοιτάξεις τι κωδικούς εξυπηρέτησης έχουν . Αν βρείς μια με τον παλιο κωδικό πχ ξέρουμε τι έγινε και είναι πολύ πιθανή αιτία αυτη.

Τωρα αν δεν εχεις αλλες καρτες θα σημαίνει οτι όντος έγινε αλλαγή κωδικού εξυπηρέτησης από την vodafone   ... Και εδω σε ρωτήσαμε κάποια πράγματα και δεν απαντησες για να βρούμε πως μπορεί να έγινε αυτό . Πχ αν είναι νέος αριθμός για εσενα κάποιου παλαιού χρήστη ίσως να υποθέσουμε οτι για αυτό έγινε η αλλαγη με καθυστέρηση βέβαια ... η αν ειχες μιλήσει για κάποιο πρόβλημα στην παλιά αποδειξη που δεν σου εμπαιναν λεφτά και καποιος υπάλληλος σου ειπε θα κανω κάποιο reboot ή τίποτα περίεργο στο cash back θα καταλαβαίναμε οτι κάτι τετοιο έγινε.

Αν δεν απαντήσεις δεν μπορούμε να ξέρουμε απλα ...
Θα μπορούσαμε ως λύση να εχουμε μια εικόνα του αριθμό υποστήριξης cashback για να ξέρουμε αν αλλάξει, αλλά καλό ειναι να απαντήσεις κυρίως στο 1ο που έγραψα για να μην το κάνουμε και τζαμπα

Τα bug της vodafone ειναι φοβερά ...  το 90% είναι υπέρ μας και τα αφήνουν κιόλας , δεν ξέρω αν το κανουν επίτηδες για πλάκα ή δεν τους νοιάζει. Τα bug εναντίων μας είναι λίγα και εχουν τρομερό chat οπότε σπανια χάνεις , κερδίζεις τις πιο πολλές και απο εκει .
Επίσης κάνουν πάρα πολλά πράγματα ενω οι αλλοι απλά κοιμούνται ... τρεμουν να αλλάξουν οτιδήποτε μην κάνουν κανα λάθος και κερδίσεις τίποτα, και αν είναι σε βαρος σου ουτε να τους μιλήσεις δεν μπορεις

Ακριβώς όπως τα λες.

1) Όποιος ζητά βοήθεια (όπως θα ζήταγε από 1 ειδικό πχ γιατρό, μηχανικό κλπ) οφείλει να απαντά επακριβώς εκείνο που τον ρωτάνε εκείνοι από τους οποίους ζητά βοήθεια, ιδίως εδώ myphone που είναι τζάμπα η βοήθεια. Εάν δεν απαντά επακριβώς, ακόμα και εάν δεν κατάλαβε την ερώτηση είναι διαγνωστικός παράγοντας για την τελική απάντηση του "παρέχοντος βοήθεια". Και το >#1000# posts εδώ πρέπει να λαμβάνεται υπόψη από τον "βοηθό" εάν επιθυμεί να είναι ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΣ. Τα οπαδικά κολλήματα της πλειοψηφίας σε κάθε topic, βέβαια, είναι τροχοπέδη.

Τα παραπάνω όλα ούτε όλοι 1) ΜΠΟΡΟΥΝ/ΔΥΝΑΝΤΑΙ, ούτε 2) επιθυμούν να μπουν στη διαδικασία (τσάμπα) όλοι.

2) Όσον αφορά τα bugs της Vodafone σε σχέση με τις άλλες εταιρίες, έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι πχ το 2025 δεν θα ισχύει "κάτι άλλο" από αυτό, πχ τελείως κόψιμο του CashBack. Και πχ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΗ η μαύρη πχ το 2025 πχ εάν δεν έχει ξαναγοραστεί/συγνωνευτεί ή πτωχεύσει ή κρατικοποιηθεί μπορεί να είναι εκείνη με τα χαρακτηριστικά που αναφέρεις και η Vodafone τότε να είναι η "χειρότερη": It's UP to us να επειδείξουμε στην κάθε εταιρία κινητής την "απάντηση" που της ΑΞΙΖΕΙ. Εάν δε το κατανοούμε (>95% μας): ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΕΕΕΕΡΧΟΝΤΑΙ.

 

Υ.Γ.: Πάντως blizard "αυτό" το 15ευρώ να βάζεις στην Vodafone διαρκώς και να το προτείνεις από εδώ myphone , πέρα από το "Λεφτά υπάρχουν" που ΣΙΓΟΥΡΟΤΑΤΑ ισχύει για σένα: ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ.....Δεν ενδιαφερόμαστε όλοι για "σουβλάκια". Εδώ είμαστε για υπηρεσίες κινητής όχι για "σουβλάκια".

Και στο "τι" γράφεις, ΠΡΕΠΕΙ να ξέρεις ότι ΔΕΝ είναι ΙΚΑΝΟΙ, ΔΕ ΔΥΝΑΝΤΑΙ όλοι όσοι τα διαβάζουν δημοσίως εδώ στο forum να τους κάνουν ΟΡΘΗ ΧΡΗΣΗ. ΠΡΟΣΕΧΕ "τι" γράφεις: ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΚΟΙΝΟΠΟΙΕΙΣ, ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ.

Επαναλαμβάνω: Ούτε το 50% των συμπολιτών μας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ για "τέτοια": ΠΡΟΣΕΧΕ.

Να προστατέψω ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΘΕΛΩ......

ΠΡΟΣΕΧΕ: Η συντριπτική πλειοψηφία των συμπολιτών μας: 1) ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ και 2) ΑΥΤΟ ΔΕ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ ό,τι και να κάνεις, όσο κι εάν ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ επιθυμείς το καλό τους: ΑΠΟΔΕΞΟΥ ΤΟ. Απλά "έτσι" είναι. de facto.

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, Pppe said:

Πάντως blizard "αυτό" το 15ευρώ να βάζεις στην Vodafone διαρκώς και να το προτείνεις από εδώ myphone , πέρα από το "Λεφτά υπάρχουν" που ΣΙΓΟΥΡΟΤΑΤΑ ισχύει για σένα: ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ.....Δεν ενδιαφερόμαστε όλοι για "σουβλάκια". Εδώ είμαστε για υπηρεσίες κινητής όχι για "σουβλάκια".

Εδω ομως τα έχεις μπερδέψει ...  η Νοβα ως πιο φτηνή σου ζητάει 96 ευρω το χρόνο (8 το μηνα) για το φτηνότερο πακέτο της. Το liquid σου ζητάει 80 (13 το 2 μηνο) και στο τέλος μπορει να σου περισέψουν ανετα 50-60 ευρω.
Οι πλουσιοι εχουν την πολυτέλεια να αγνοούν τα λεφτά και να λενε βαλε τηλεφωνία να υπαρχει ... Αν δεν εχεις λεφτά θα το ψάξεις - σουβλάκια σουπερμαρκετ η οτι μπορείς. Εκτός αν  σε πιανει ανγχος να έχεις υπόλοιπο στην σιμ η την τραπεζα.

blade_ δεν είχες δλδ ουτε τωρα αλλα ουτε πιο παλιά βάλει άλλο αριθμό με κωδικό στο vodafone app σου για να εχει μεινει εκει .... πόσο παλια ειναι η κάρτα σου περιπου ?  και την προηγούμενη φορά που ειχες θέμα με την απόδειξη πως έληξε , μηπως εγινε κατι ιδαιτερο  ?

 

3 ώρες πριν, Pppe said:

Να προστατέψω ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΘΕΛΩ......

Βρε δικιο έχεις το ξερω και συμφωνώ στην θεωρία , αλλά δεν μπορώ να κρατηθώ για πολυ 😉  

Edited by blizard
Link to comment
Share on other sites

12 ώρες πριν, blizard said:

blade_ δεν είχες δλδ ουτε τωρα αλλα ουτε πιο παλιά βάλει άλλο αριθμό με κωδικό στο vodafone app σου για να εχει μεινει εκει .... πόσο παλια ειναι η κάρτα σου περιπου ?  και την προηγούμενη φορά που ειχες θέμα με την απόδειξη πως έληξε , μηπως εγινε κατι ιδαιτερο  ?

Όχι. 

Μία σιμ, ένας αριθμός, πρωτοβγήκε πριν 3 χρόνια περίπου. 

Δεν είχα χρησιμοποιήσει ποτέ ξανά cashback. Πρώτη φορά σεταρα στο κινητό μου, με το συγκεκριμένο νούμερο, κανένα άλλο. Όχι με την προηγούμενη είχε ακυρωθεί γιατί είχα ψωνίσει στην τύχη εκείνη τη μέρα και σκέφτηκα μήπως είχε κανένα από τα προϊόντα στην τύχη. 

Αυτη τη φορά πήγα στοχευμενα όμως, γιατί ήθελα ένα ποσό για να μην λήξει το υπόλοιπο της κάρτας μου. 

Vamos Aris
Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, blade_ said:

Όχι με την προηγούμενη είχε ακυρωθεί γιατί είχα ψωνίσει στην τύχη εκείνη τη μέρα και σκέφτηκα μήπως είχε κανένα από τα προϊόντα στην τύχη. 

Το νόημα της ερώτησης ήταν αν η συνομιλία που είχες μαζί τους για αυτην την απόδειξη ήταν για κάποιο πρόβλημα που ίσως έφερε αυτην την αλλαγή στον κωδικό υποστήριξης.

Οπότε μιλάμε για μια αλλαγή αριθμού υποστήριξης cashback που έγινε χωρίς κανενα λόγο στην δέυτερη απόδειξη σου σε εναν παλιό λογαριασμό ...

Θεωρητικά εγω που έχω πανω απο 20 ευρω σε μια καρτα θα επρεπε να βγαλω μια pic ώστε αν τον χάσω να μπορώ να μιλήσω με vodafone για το λάθος . Εκτος αν αυτή η αλλαγή γίνεται εσκεμένα μετά απο κάποια χρόνια για να μην μένουν τα ποσά για πάντα , πράγμα που δεν εχουμε παρατηρήσει και σε εσενα είναι περίεργη στιγμη να γίνει κάτι τέτοιο.

Τεσπα τηανκσ, αν έχεις τιποτα περιεργο με την καρτα σου όπως να ηταν 1 χρονο χωρις λεφτά η αλλαγη ανόματος η δεν ξερω πές μας, αλλιώς μάλλον είναι κατι τυχαίο bug.

Link to comment
Share on other sites

16 ώρες πριν, blizard said:

Οπότε μιλάμε για μια αλλαγή αριθμού υποστήριξης cashback που έγινε χωρίς κανενα λόγο στην δέυτερη απόδειξη σου σε εναν παλιό λογαριασμό ...

Ακριβώς αυτό... Και ευτυχώς κράτησα αντίγραφο της συνομιλίας 

16 ώρες πριν, blizard said:

Θεωρητικά εγω που έχω πανω απο 20 ευρω σε μια καρτα θα επρεπε να βγαλω μια pic ώστε αν τον χάσω να μπορώ να μιλήσω με vodafone για το λάθος .

Ακριβώς αυτό επίσης. Απ ότι φαίνεται χρειάζεται 

16 ώρες πριν, blizard said:

Τεσπα τηανκσ, αν έχεις τιποτα περιεργο με την καρτα σου όπως να ηταν 1 χρονο χωρις λεφτά η αλλαγη ανόματος η δεν ξερω πές μας, αλλιώς μάλλον είναι κατι τυχαίο bug.

Μάλλον τυχαίο.. Εντάξει δεν ήταν τόσο σπουδαίο αν και στην περίπτωση μου ήθελα αυτό το μικροποσο ακριβώς για να γίνει η δουλειά μου.. 

 

Άρα, το νου σας 

Vamos Aris
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, thanos678 said:

Ηρθα πριν ενα μηνα στο cu και γυρισα τον αριθμο μου σε liquid. Σημερα εβαλα τη sim που δινουν δωρο με τη παραγγελια στη συσκευη μου ωστε να μπορω να βλεπω τις προσφορες για το cashback απο το my vodafone app. Μου βγαζει ομως "Λυπουμαστε, δεν καταφεραμε να ταυτοποιησουμε τον cashback λογαριασμο σου. (Σφαλμα CB-002) "

Γιατι συμβαινει αυτο?

Τις προσφορες μπορεις να τις βλέπεις απο το pockee,com  και το pockee app και μάλιστα καλύτερα . το πρόβλημα δεν το έχω ακούσει ξανα .. κάποτε είχα μια κάρτα που δολυλεψε ακριβώς στους 3 μηνες το cashback αλλά γενικά θα επρεπε να δουλευει , Δεν το εχω δει ξανα αυτό το μύνημα , Μιλά με chat 

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, blizard said:

Τις προσφορες μπορεις να τις βλέπεις απο το pockee,com  και το pockee app και μάλιστα καλύτερα

Δηλαδη στο pockee app εκει που λεει " Με Cashback" ειναι οι ιδιες προσφορες που φαινονται και στο vodafone app?

Screenshot_2024-01-23-21-58-54-948_com.pockeee.jpg

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, thanos678 said:

Δηλαδη στο pockee app εκει που λεει " Με Cashback" ειναι οι ιδιες προσφορες που φαινονται και στο vodafone app?

Screenshot_2024-01-23-21-58-54-948_com.pockeee.jpg

ΝΑΙ 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...