Jump to content

Ολοκλήρωσε την παρθενική του πτήση το Α380


Hunter
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

http://assets.in.gr/dGenesis/assets/Content5/Photo/620260_b.jpg

 

Το μεγαλύτερο επιβατικό αεροπλάνο του κόσμου, το Airbus Α380, πραγματοποίησε το πρωί της Μ.Τετάρτης την πρώτη του δοκιμαστική πτήση κοντά στις εγκαταστάσεις της Airbus στην Τουλούζη.

 

Το διώροφο Α380 απογειώθηκε στις 11:29 (ώρα Ελλάδας), με επιβαίνοντες μόνο τα έξι μέλη του πληρώματος, που παραολούθησαν τη συμπεριφορά του αεροσκάφους μετά την πρώτη του απογείωση.

 

Το A380 πέταξε στα 10.000 πόδια πάνω από τον Βισκαϊκό κόλπο, με τους τροχούς διαρκώς κατεβασμένους ως μέτρο ασφάλειας.

 

Εντούτοις, στο αεροδρόμιο της Τουλούζης, από όπου απογειώθηκε, είχαν συγκεντρωθεί δεκάδες χιλιάδες θεατές, μεταξύ των οποίων 10.000 υπάλληλοι της Airbus.

 

Με την πτήση αυτή ξεκινά η περίοδος δοκιμών του αεροσκάφους, διάρκειας ενός έτους, πριν από τα εμπορικά του δρομολόγια, αρχικά για τη Singapore Airlines.

 

Στις δοκιμαστικές πτήσεις του γίγαντα, περίπου είκοσι τόνοι επιπλέον εξοπλισμού καταγράφουν δεκάδες παράμετρους για την αεροδυναμική συμπεριφορά, την καταπόνηση και την απόκκριση του αεροπλάνου.

 

Το A380 διαθέτει 555 καθίσματα στη συνήθη διάταξη, ενώ ο μέγιστος αριθμός θέσεων φτάνει τις 840. Το άνοιγμα των πτερύγων του είναι 79,8 μέτρα και έχει μήκος 73 μέτρα.

 

Σε σχέση με το μέχρι σήμερα μεγαλύτερο εμπορικό αεροπλάνο, το Boeing 747, το A380 είναι 15 μέτρα πλατύτερο, 4 μέτρα ψηλότερο, δύο μέτρα μακρύτερο και 118 τόνους βαρύτερο.

 

Χαρακτηριστικό του μεγέθους του είναι ότι οι πτέρυγές του έχουν αρκετό εμβαδόν ώστε να σταθμεύσουν επάνω τους... 70 αυτοκίνητα!

 

Το κόστος για την ανάπτυξη του A380 έφτασε το ιλιγγιώδες ποσό των 12,4 δισ. ευρώ, γεγονός που καθιστά δύσκολο στοίχημα την πραγματοποίηση κερδών από το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

 

Υπενθυμίζεται ότι η Airbus αποτελεί κοινοπραξία του ευρωπαϊκού ομίλου EADS και της βρετανικής αμυντικής εταιρείας BAE Systems.

 

Το Α380 είναι το «βαρύ πυροβολικό» με το οποίο η ευρωπαϊκή ΕΑDS ελπίζει να διατηρηθεί μπροστά από τον αμερικανό ανταγωνιστή της Boeing, η οποία στρέφεται προς τα μικρότερου μεγέθους και εμβέλειας αεροσκάφη.

 

Έντεκα αεροπορικές εταιρείες έχουν ήδη δώσει προκαταβολές για να αγοράσουν πάνω από 100 A380, με την τιμή κάθε αεροσκάφους να ανέρχεται σε 285 εκατομμύρια δολάρια.

 

news.in.gr

Έρωτας: Κορυφαίο ιδιοτελές συναίσθημα, αναφέρεται μόνο στις ερωτικές σχέσεις (όπως δείχνει και το όνομα του). Δίνεις τα πάντα στον άλλο και περιμένεις τα πάντα από αυτόν. Παραδίδεσαι ψυχή τε και σώματι και επιθυμείς το ίδιο από το ταίρι σου. Για μένα ο αληθινός μεγαλειώδης έρωτας, αυτός που θα σταματήσει το χρόνο, είναι πιο σπάνιος και προσωπικά πιο επιθυμητός από την αγάπη.
Link to comment
Share on other sites

Έτσι! Boeing sucks! :D

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Άκουσα στις ειδήσεις ότι έχει λέει μέσα μέχρι και γυμναστήριο και παιδότοπο και δεν ξέρω και 'γω τί άλλο.. Μα είναι δυνατόν??
yakinthi :wink:
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια αυτες οι εταιριες που εχουν ιδι κλεισει καπιο Α382 ποσα εδωσαν;

 

Το λεει παραπανω...

με την τιμή κάθε αεροσκάφους να ανέρχεται σε 285 εκατομμύρια δολάρια.

 

:)

Link to comment
Share on other sites

Apo o,ti eida to aeroplano diathetei tesseris kinhthtres.

Mhpos kapoios gnorizei th megisth taxythta sthn opoia mporei na ftasei to sygkekrimeno aeroplano,otan metaferei kai epivates;

Link to comment
Share on other sites

A380-800 basic specifications

Overall Length 73 m

Cabin Length 50.68 m

Fuselage Width 7.14 m

Height 24.1 m

Wingspan (geometric) 79.8 m

Number of engines 4

Choice of engines Trent 900 or GP 7200

Range (with max. passengers) 15,000 km

Typical cruise speed M 0.85

Maximum operating speed M 0.89

Maximum payload (structural) 84 tonnes

Typical seating (three-class configuration) 555

 

τα Παντα για το Α380 εδω

Έρωτας: Κορυφαίο ιδιοτελές συναίσθημα, αναφέρεται μόνο στις ερωτικές σχέσεις (όπως δείχνει και το όνομα του). Δίνεις τα πάντα στον άλλο και περιμένεις τα πάντα από αυτόν. Παραδίδεσαι ψυχή τε και σώματι και επιθυμείς το ίδιο από το ταίρι σου. Για μένα ο αληθινός μεγαλειώδης έρωτας, αυτός που θα σταματήσει το χρόνο, είναι πιο σπάνιος και προσωπικά πιο επιθυμητός από την αγάπη.
Link to comment
Share on other sites

Το ωφέλιμο φορτίο με αφήνει άναυδο (αν και αναμενόμενο)! Σε απευθείας σύγκριση με το εξακινητήριο Antonov θα ήθελα να δω τι κάνει...

 

Specifications Antonov An-225

 

http://briefcase.pathfinder.gr/download/Alexel1985/29701/418897/0/an-225.jpg

 

Type: Heavy Transport

 

Powerplants: Six ZMKB Progress Lotarev D-18T turbofans with 229.50kN of thrust each

 

Max take-Off Weight: 600,000kg

 

Max Payload (internal or external): 250,000kg - 275,000kg?

 

Wingspan: 88.4m

 

Length: 84m

 

Speed: 800km/h

 

Height: 18.1m

 

Cargo Hold: Length: 35.97m; Width: 6.4m; Height: 4.39m

 

Range with Max Payload: 4,500km

 

Range with Max Fuel: 15,400km

 

Crew: 7

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια τι βαζετε ενα καλσικο μεταγωγικο με ενα αεροσκαφος που ακομη δεν εχει τελειωσει τις δοκιμες? αν και δεν νομιζω οτι μπορει ενα αεροσκαφος σαν το α380 να πιασει 0.89 ειπαμε καλοι οι utrbofan αλλα ειπαμε ενταξει οχι και ετσι...
Link to comment
Share on other sites

φανταστικο απλα αν και δε θα ηθελα να ταξιδεψω με αυτο

Η υπομονή είναι πικρή,αλλά ο καρπός της είναι γλυκός.

Link to comment
Share on other sites

An prokeitai gia makrino taksidi, pisteuo pos aksizei na to kaneis me kati tetoio... Ante na doume kai to antistoixo boeing stin praksi...

PORSCHE BoxsterS 3.2

Mini CooperS

KAWASAKI ZX10 07 muzzy's full exhaust, PCIII, K&N

Είμαι πλέον ευτυχισμένος.....:D

Link to comment
Share on other sites

Γιατι οχι? :confused: Θα ειναι φοβερη εμπειρια...αν & δε θελω να σκεφτω ποσο θα κανει το εισιτηριο... :worry: :(
καλά δεν είναι και concorde... Δεν νομίζω να χρεώνουν παραπάνω οι εταιρίες για αυτό το αεροπλάνο. άλλωστε τα δρομολόγια υπάρχουν ήδη, οι τιμές το ίδιο, απλά θα βάλουν νέο αεροσκάφος σε κάποιες πτήσεις και θα έχουν παραπάνω θέσεις:)

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Εξαιρετικο αεροπλανο, ετσι να σκασουν απο την ζηλεια τους τα Αμερικανακια... αλλα ενα ειναι σιγουρο με αυτο το αεροπλανο:

 

Με max 800 επιβατες, αν κατι στραβωσει, μπορει να δωσει νεα εννοια-διασταση στον ορο "αεροπορικη τραγωδια" :D

Current status: Galaxy S7 Duos, HP Spectre X360, Synology DS215j
Link to comment
Share on other sites

-ρε παιδια τι βαζετε ενα κλασικο μεταγωγικο με ενα αεροσκαφος που ακομη δεν εχει τελειωσει τις δοκιμες?

 

-αν και δεν νομιζω οτι μπορει ενα αεροσκαφος σαν το α380 να πιασει 0.89 ειπαμε καλοι οι utrbofan αλλα ειπαμε ενταξει οχι και ετσι...

 

-Το Antonov το θεωρώ θαύμα της αεροναυπηγικής λόγω μεγέθους γι' αυτό και το αντιπαραθέτω με το Airbus.

 

-Στο δρακοφιδοthread κατευθείαν! :p

Link to comment
Share on other sites

Καλοταξιδο να ναι!!!! να περασει απο δω να τ' ασυμοσω.... :rolleyes:

Currently Using: Apple iPhone 6s 64GB, HTC One Silver

Πέρασαν...: Nokia 3120, Siemens C55, Siemens SX1, Nokia 6600, Sony Ericsson K700i, Sony Ericsson W800i, Qtek S200, HTC TyTN II, Nokia 2680, Nokia 6500 Slide (Silver), Nokia E72, Apple iPad 2 32GB WiFi, Apple iPhone 4S White 16GB, HTC Desire (R.I.P.), Samsung Galaxy S4 Black, Apple iPad 3 32GB Cellular, HTC Desire 310

Link to comment
Share on other sites

Το ωφέλιμο φορτίο με αφήνει άναυδο (αν και αναμενόμενο)! Σε απευθείας σύγκριση με το εξακινητήριο Antonov θα ήθελα να δω τι κάνει...

 

Specifications Antonov An-225

 

http://briefcase.pathfinder.gr/download/Alexel1985/29701/418897/0/an-225.jpg

 

Type: Heavy Transport

 

Powerplants: Six ZMKB Progress Lotarev D-18T turbofans with 229.50kN of thrust each

 

Max take-Off Weight: 600,000kg

 

Max Payload (internal or external): 250,000kg - 275,000kg?

 

Wingspan: 88.4m

 

Length: 84m

 

Speed: 800km/h

 

Height: 18.1m

 

Cargo Hold: Length: 35.97m; Width: 6.4m; Height: 4.39m

 

Range with Max Payload: 4,500km

 

Range with Max Fuel: 15,400km

 

Crew: 7

 

Με λιγα λογια Russian Power :cool: .... (λιγη βοτκιτσα κανεις? :w00t: )

Currently Using: Apple iPhone 6s 64GB, HTC One Silver

Πέρασαν...: Nokia 3120, Siemens C55, Siemens SX1, Nokia 6600, Sony Ericsson K700i, Sony Ericsson W800i, Qtek S200, HTC TyTN II, Nokia 2680, Nokia 6500 Slide (Silver), Nokia E72, Apple iPad 2 32GB WiFi, Apple iPhone 4S White 16GB, HTC Desire (R.I.P.), Samsung Galaxy S4 Black, Apple iPad 3 32GB Cellular, HTC Desire 310

Link to comment
Share on other sites

Με λιγα λογια Russian Power :cool: .... (λιγη βοτκιτσα κανεις? :w00t: )

 

Αν δεν κάνω λάθος το συγκεκριμένο είναι μοναδικό στον κόσμο αφού η παραγωγή του δεν συνεχίστηκε για οικονομικούς λόγους (κατάρρευση Ρωσικής οικονομίας κλπ). Όχι μόνο γιατί κοστίζει αλλά και γιατί δεν βρίσκει εύκολα εργασία. Όταν υπήρχε ακόμη διαστημικό πρόγραμμα Σοβιετικής Ένωσης, κουβαλούσε το διαστημικό λεοφωρείο.

 

Το ίδιο πρόβλημα μπορεί να αντιμετωπίσει και το A380 αφού είναι πολύ μεγάλο και πρέπει να το γεμίζουν για να αποδίδει. Αφήστε που δεν μπορεί να προσγειωθεί σε όλα τα αεροδρόμια με τέτοιο μπόι. :p

KCB
Link to comment
Share on other sites

Για όποιον ενδιαφέρετε και έχει NOVA στις 8 μαίου το Discovery Channel Θα έχει ντοκιμαντέρ για το πως κατασκευάζετε το Α380

ακομη δεν εκανε ολα τα τεστ και εβγαλαν ηδη το πως φτιαχτηκε????? ελεος δηλαδη...

Link to comment
Share on other sites

Είδα την πρώτη πτήση live από το site της Airbus. Εξαιρετική publicity κίνηση. Έστελνε live εικόνα το συνοδευτικό αεροπλανάκι και την έδιναν απ' ευθείας στο Internet μαζί με κάποιες συνομιλίες των πιλότων! Συγκλονιστικό!

 

Οι επιβεβαιωμένες παραγγελίες μέχρι σήμερα είναι 154.

 

Το τι θα έχει μέσα είναι αποκλειστική υπόθεση των εταιριών που θα τα αγοράσουν. πχ η Virgin Atlantic έχει ανακοινώσει ότι θα έχει καμπίνες με διπλά κρεβάτια σε τιμές πρώτης θέσης. Άλλοι θα έχουν lounge για ποτάκι και σουλάτσο αλλά μόνο για τους bussines class. Οι επιβάτες της οικονομικής θα έχουν ακριβώς την ίδια μεταχείριση που έχουν και σήμερα δηλαδή ως πρόβατα σε στενά καθίσματα κλπ.

 

Stergianos, η Boeing το ονόμασε ηδη 787 και θα "παίξει" στην κατηγορία Α330-Β767.

 

Denior, σε αντίθεση με ότι (ίσως) πιστεύεις, οι τέσσερις κινητήρες δεν σημαίνουν ταχύτερο αεροσκάφος.

 

Για το An-225: Ας μην μπερδεύουμε μήλα με πορτοκάλια. Το Antonov (όπως και το C5 της Lockheed) είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ και αποκλειστικά cargo. Το Α380 είναι επιβατικό και μικρότερο και των δυο. Αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτε.

 

Τα εισιτήρια δεν πάνε με τον τύπο του αεροσκάφους. Που ζείτε ρε αδέλφια? Σας ζήτησε ποτέ κανεις να πληρώσετε περισσότερα επειδή πετάξατε με Boeing και όχι με Airbus?? :p Αυτό ίσχυε για τα Concorde αλλά αυτά (δυστυχώς, δυστυχέστατα) είναι παρελθόν.

 

Ο Ταξιδιώτης22 γιατί δεν θέλει να πετάξει?

 

Καμία εταιρία από εκείνες που το παρήγγειλαν δεν έχει εκδηλώσει την πρόθεση να το φέρει στο Ελ.Βεν.

 

hydro, τι πάει να πει αυτό που λες με τα 0,89? Έχει max cruising speed τα 0,88 που σημαίνει ότι μπορεί να "πιάσει" πολύ περισσότερα στις δοκιμές αλλά οι εταιρίες θα τα πετάνε στα 0,85 για λόγους οικονομίας. Αλλά και αυτό δεν λέει κάτι μια και αυτό που έχει σημασία είναι η εμβέλεια που πλησιάζει τα 15000 χλμ.

 

Όσο για τα ντοκιμαντέρ, και πού εισαι ακομα! Έρχονται και τα DVD!! :p

http://www.projectforum.com/img/maclogo.gifSwitched to Mac
Link to comment
Share on other sites

Είδα την πρώτη πτήση live από το site της Airbus. Εξαιρετική publicity κίνηση. Έστελνε live εικόνα το συνοδευτικό αεροπλανάκι και την έδιναν απ' ευθείας στο Internet μαζί με κάποιες συνομιλίες των πιλότων! Συγκλονιστικό!

 

Οι επιβεβαιωμένες παραγγελίες μέχρι σήμερα είναι 154.

 

Το τι θα έχει μέσα είναι αποκλειστική υπόθεση των εταιριών που θα τα αγοράσουν. πχ η Virgin Atlantic έχει ανακοινώσει ότι θα έχει καμπίνες με διπλά κρεβάτια σε τιμές πρώτης θέσης. Άλλοι θα έχουν lounge για ποτάκι και σουλάτσο αλλά μόνο για τους bussines class. Οι επιβάτες της οικονομικής θα έχουν ακριβώς την ίδια μεταχείριση που έχουν και σήμερα δηλαδή ως πρόβατα σε στενά καθίσματα κλπ.

 

Stergianos, η Boeing το ονόμασε ηδη 787 και θα "παίξει" στην κατηγορία Α330-Β767.

 

Denior, σε αντίθεση με ότι (ίσως) πιστεύεις, οι τέσσερις κινητήρες δεν σημαίνουν ταχύτερο αεροσκάφος.

 

Για το An-225: Ας μην μπερδεύουμε μήλα με πορτοκάλια. Το Antonov (όπως και το C5 της Lockheed) είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ και αποκλειστικά cargo. Το Α380 είναι επιβατικό και μικρότερο και των δυο. Αλλά αυτό δεν σημαίνει τίποτε.

 

Τα εισιτήρια δεν πάνε με τον τύπο του αεροσκάφους. Που ζείτε ρε αδέλφια? Σας ζήτησε ποτέ κανεις να πληρώσετε περισσότερα επειδή πετάξατε με Boeing και όχι με Airbus?? :p Αυτό ίσχυε για τα Concorde αλλά αυτά (δυστυχώς, δυστυχέστατα) είναι παρελθόν.

 

Ο Ταξιδιώτης22 γιατί δεν θέλει να πετάξει?

 

Καμία εταιρία από εκείνες που το παρήγγειλαν δεν έχει εκδηλώσει την πρόθεση να το φέρει στο Ελ.Βεν.

 

hydro, τι πάει να πει αυτό που λες με τα 0,89? Έχει max cruising speed τα 0,88 που σημαίνει ότι μπορεί να "πιάσει" πολύ περισσότερα στις δοκιμές αλλά οι εταιρίες θα τα πετάνε στα 0,85 για λόγους οικονομίας. Αλλά και αυτό δεν λέει κάτι μια και αυτό που έχει σημασία είναι η εμβέλεια που πλησιάζει τα 15000 χλμ.

 

Όσο για τα ντοκιμαντέρ, και πού εισαι ακομα! Έρχονται και τα DVD!! :p

 

εγω νομιζα οτι ηταν max velocity 0.89 οπως και το 747 διοτι παραλιγο να γινει sst και το 747...(ελεος?) μπορεις να μου πεις μερικα πραγματα διοτι δεν τα εχω βρει ακομη

15000 χλμ σε τι υψος και σε τι ταχυτητα

ποσο διαδρομο θελει για απο/προσγειωση

ποσες λιμπρες ειναι συνολικα οι κινητηρες

ειναι turbofan οι turbojet?

KAI ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΟΝ ...... ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΓΙΑ ΤΟ FS2004??????????????

Link to comment
Share on other sites

Hydro: Άμα θέλεις να μάθεισ σελιδες για να κατεβάζεις αεροπλάνα για το Fs pm.

 

Τωρα το άκουσα για το 787.Ξέρουμε μήπως πότε θα βγει, Ovelix?

http://img.userbarz.com/46/9081.jpg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...