Jump to content

[CAR] Αντιηλιακές Μεμβράνες


Dr_Michael
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ναι, και να τον δω μετά να τρέχει στα δικαστήρια και να γελάω, γιατί δεν υπάρχει περίπτωση να είμαι νόμιμος και με έγγραφα αυτή τη φορά, να με γράψει και να μην παω δικαστικώς...

 

Καλα καλα... την ταλαιπωρια που θα τραβηξεις δεν την μετρας...?:cry: Αυτος δεν εχει ΤΙΠΟΤΑ να χασει φιλε μου... Μη ξεχνας. Δεν ειναι "προσωπικό" το θεμα για αυτον!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 556
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Ενταξει ελλαδα ζουμε αλλα οχι κ ετσι..! Ειναι δυνατον να εισαι νομιμος με ολα τα χαρτια κ εγγραφα που χρειαζεται κ να σε γραψει αστυνομικος..? Δεν υπαρχει περιπτωση να γινει κατι τετοιο.. Σαν να μου λετε οτι μου ζηταει ο αστυνομικος το διπλωμα μου, του το δινω κ μετα να με γραφει επειδη διθεν δεν εχω το διπλωμα..!Αμα θελει θα σε γραψει για οτιδηποτε αλλο, οχι ομως για κατι που εισαι 100% νομιμος.!
Link to comment
Share on other sites

αν εισαι παρανομος με το φυμε και του ζητησεις που ειναι το φωτομετρο τι θα κερδισεις?

παντως πριν 4 μερες γνωστος εφαγε κληση κανα 100ε διπλωμα-πινακιδες-20 μερες

Link to comment
Share on other sites

100 ευρω για φιμε??στα 33 δεν ειχε μεινει το προστιμο??τη σκαλα φιμε ειχε και που εφαγε τη κληση?
Link to comment
Share on other sites

100 ευρω για φιμε??στα 33 δεν ειχε μεινει το προστιμο??τη σκαλα φιμε ειχε και που εφαγε τη κληση?

 

Όντως περίεργο...το πρόστιμο με τον νέο νόμο είναι 80 ευρώ και αφαίρεση πινακίδων για 10 ημέρες και όχι 20...

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλησπέρα σε όλους.

 

Έπεσα στο συγκεκριμένο θέμα σήμερα και θα ήθελα πολύ - λόγω επαγγέλματος - να διευκρινίσω μερικά πράγματα για τις αντιηλιακές μεμβράνες.

 

Θα ήθελα πολύ να μπορώ να απαντήσω την πιο κοινή ερώτηση "Είναι νόμιμες;" με δυο κουβέντες, όμως αυτό είναι μάλλον δύσκολο.

 

Η σύντομη έκδοση είναι:

 

Αν ένα αυτοκίνητο

-διαθέτει πλευρικούς καθρέπτες,

-η μεμβράνη έχει έγκριση δημόσιου φορέα κάποιας άλλης χώρας της Ε.Ε.,

-έχει συντελεστή ανάκλασης < 25%

-τοποθετηθούν τα αντίστοιχα αυτοκόλλητα

-δεν αλλοιώνονται οι ιδιότητες της μεμβράνης με την πάροδο του χρόνου

 

Τότε και εφόσον πληρεί τους παραπάνω όρους μπορεί να τοποθετηθεί μεμβράνη στο όχημα με τον εξής τρόπο:

 

Εμπρόσθιο παρμπρίζ:

Επιτρέπεται μόνο επικόλληση αντιηλιακής λωρίδας ύψους 10 εκατοστών. Καμία άλλη μεμβράνη δεν επιτρέπεται.

Παράθυρα οδηγού/συνοδηγού:

Επιτρέπεται μόνο μεμβράνη η οποία δεν μεταβάλει τον συνολικό συντελεστή μετάδοσης φωτός. Δλδ απολύτως διάφανες μεμβράνες περιορισμού της υπεριώδους ακτινοβολίας.

Παράθυρα επιβατών/λοιπά πλευρικά & οπίσθιο:

Επιτρέπεται να τοποθετηθεί οποιουδήποτε τύπου μεμβράνη η οποία πληρεί τους παραπάνω όρους.

 

*Εξαίρεση σε όλα τα παραπάνω αποτελούν τα οχήματα των οποίων οι ιδιοκτήτες φέρουν ιατρική γνωμάτευση (από δημόσιο φορέα) για παθήσεις σχετικές με την ακτινοβολία του ηλιακού φωτός.

 

Πάμε για την πιο λεπτομερή έκδοση όμως..

 

Η ερώτηση "Είναι νόμιμες;" είναι λάθος.

Για να βγάλουμε νόημα πρέπει να την αναπτύξουμε λιγάκι.

1. Μετά την τοποθέτηση το όχημα θα μπορεί να περάσει τεχνικό έλεγχο (ΚΤΕΟ);

2. Κινδυνεύω να μου βεβαιωθεί παράβαση από την αστυνομία;

 

Στην πρώτη περίπτωση (1) αν η μεμβράνη έχει επικολληθεί όπως αναφέρω πιο πάνω το όχημα ΠΡΕΠΕΙ να περάσει τον τεχνικό έλεγχο χωρίς κανένα πρόβλημα.

 

Στην δεύτερη περίπτωση (2) ερχόμαστε αντιμέτωποι με την κλασική ελληνική προχειρότητα. Η διάταξη που τέθηκε σε ισχύ την 1η Οκτ 2008 ορίζει τις προδιαγραφές μόνο για το ΚΤΕΟ. Σε καμία περίπτωση δεν επηρεάζει την ελληνική νομοθεσία και συγκεκριμένα το άρθρο 81/παρ. 6 του Κ.Ο.Κ.

 

Σχεδόν επί λέξη: "Τα διαφανή τμήματα του οχήματος πρέπει να είναι κατασκευασμένα με τέτοιο τρόπο ώστε να φαίνονται ο οδηγός και οι επιβάτες."

 

Σύμφωνα λοιπόν με αυτόν τον νόμο, όσες βεβαιώσεις και να έχετε, αν για οποιοδήποτε λόγο ένας αστυνομικός κρίνει πως δεν φαίνεται κάποιος από τους επιβαίνοντες από κάποιο από τα κρύσταλλα, έχει δικαίωμα ΑΛΛΑ και υποχρέωση να βεβαιώσει την παράβαση.

 

Τι συμβαίνει όμως στην πραγματικότητα;

 

Με την καινούργια διάταξη η μεγαλύτερη σύγχυση βρίσκεται στα πλαϊνά οδηγού και συνοδηγού.

 

Όταν κάποιος τοποθετεί μεμβράνες στο αυτοκίνητο του, συνήθως επιθυμεί να υπάρχει ομοιομορφία. Ακόμη και αν επιλέξει ένα πολύ φωτεινό στάδιο μεμβράνης, θέλει να τοποθετηθεί σε όλα τα κρύσταλλα το ίδιο (πλην του παρμπρίζ).

 

Όμως η διάταξη είναι ξεκάθαρη.

Δεν επιτρέπεται σε κανένα όχημα τόσο στον εμπρό−

σθιο ανεμοθώρακα όσο και στους υαλοπίνακες εκατέ−

ρωθεν της θέσης του οδηγού, η επικόλληση μεμβρα−

νών οι οποίες μεταβάλλουν το συντελεστή μετάδοσης

φωτός των εδαφίων (α) και (β) της παρ. 1 του άρθρου

2 της παρούσας.

 

Το κλειδί της υπόθεσης.. ή μάλλον το μήλο της έριδος είναι ένα προηγούμενο σημείο της διάταξης:

Ο ελάχιστος συντελεστής μετάδοσης φωτός των

εγκεκριμένων υαλοπινάκων των κυκλοφορούντων οχη−

μάτων καθορίζεται σε:

α) 75% για τον εμπρόσθιο ανεμοθώρακα.

β) 70% για τους υαλοπίνακες εκατέρωθεν της θέσης

του οδηγού.

γ) 70% για τους πίσω πλευρικούς υαλοπίνακες και

τον οπίσθιο ανεμοθώρακα, εφόσον το όχημα δεν φέρει

πλευρικούς καθρέφτες.

 

Σε αυτό το σημείο, η διάταξη απλά επαναλαμβάνει τις ισχύουσες ευρωπαϊκές προδιαγραφές και θέτει τις βάσεις για τα υπόλοιπα άρθρα.

 

Αν συνδυάσουμε τα δύο αυτά σημεία είναι εύκολο να καταλάβει κανείς πως ενώ μεν ορίζεται αρχικά πως ο ελάχιστος συνολικός συντελεστής μετάδοσης φωτός των κρυστάλλων του οδηγού και συνοδηγού στο 70%,

η επικόλληση μεμβράνης που μεταβάλει τον συντελεστή αυτό απαγορεύεται.

 

Τι συμβαίνει όμως στην πραγματικότητα;

(ή για να το θέσω αλλιώς.. τι κάνουν πολλοί Έλληνες "επαγγελματίες" για να παρακάμψουν την αλήθεια;)

 

1. Αφήνουν να εννοηθεί πως επιτρέπεται μεμβράνη >= 70% φωτεινή.

Λάθος. Είπαμε πως ο ελάχιστος συνολικός συντελεστής μετάδοσης φωτός πρέπει να είναι >= 70%. Τα πλαϊνά κρύσταλλα των αυτοκινήτων είναι ήδη περίπου 80% φωτεινά. Αν τοποθετήσουμε 70% φωτεινή μεμβράνη τότε το σύνολο πέφτει στο ~56%. Επιπλέον η διάταξη προσθέτει πως απαγορεύεται η μεμβράνη να μεταβάλει τον συντελεστή αυτό.. δλδ και 99% φωτεινή να είναι η μεμβράνη εξακολουθεί να απαγορεύεται στα συγκεκριμένα κρύσταλλα.

 

2. Αφήνουν να εννοηθεί πως αν τοποθετηθεί μεμβράνη η οποία σε συνδυασμό με την φωτεινότητα του κρυστάλλου δεν ρίχνει τον συντελεστή κάτω από το 70% τότε επιτρέπεται. Παράδειγμα: 80% φωτεινό κρύσταλλο με 90% φωτεινή μεμβράνη = 72% συνολικός συντελεστής.

Λάθος. Θα ήταν βολικό μεν και όντως ο συνολικός συντελεστής είναι σύμφωνος με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές αλλά η διάταξη μας λέει πως απαγορεύεται η μεμβράνη να μεταβάλει τον συντελεστή αυτό.

 

3. Αυτό είναι ίσως το πιο λυπηρό.

Λέει ο "επαγγελματίας" πως ο συντελεστής ΦΩΤΕΙΝΟΤΗΤΑΣ πρέπει να είναι >=70% άρα μπορεί να μπεί 30% ΣΚΟΥΡΗ μεμβράνη.

Όλες οι μεμβράνες έχουν ένα κύριο χαρακτηριστικό. Το ποσοστό φωτεινότητας. Πόσο, ποσοστιαία, φως δλδ επιτρέπουν να περάσει στο εσωτερικό. 30% σκούρη μεμβράνη επιτρέπει 30% φωτός να περάσει. Αυτό σημαίνει πως σε ένα πλαϊνό κρύσταλλο 80% φωτεινό αν τοποθετηθεί τέτοια μεμβράνη, ο συνολικός συντελεστής θα είναι ~24%!

 

4. Ο τοποθετητής ρίχνει το βάρος στην βεβαίωση (πιστοποίηση) και τα αυτοκόλλητα. Αφού υπάρχουν αυτά, τοποθετεί όποια μεμβράνη θέλει, όπου θέλει.

Απλά.. ΕΛΕΟΣ!

 

Σε αυτό το σημείο θα ήθελα να σας προβληματίσω για τις πιστοποιήσεις. Σύμφωνα με την διάταξη πρέπει το προϊόν να είναι εγκεκριμένο από δημόσια αρχή κάποιας άλλης χώρας μέλος της Ε.Ε.

Ας υποθέσουμε ότι είμαστε επαγγελματίες όμως και λόγω κόστους χρησιμοποιούμε μάρκα "με έκαψες".. τι κάνουμε;

Εύκολο.. πάμε στον γραφίστα της γειτονιάς, μας φτιάχνει ένα πιστοποιητικό στο photoshop και είμαστε ωραίοι. Ποιος θα μας ελέγξει άλλωστε; Και αν μας ελέγξει πως θα καταφέρει να βγάλει άκρη με αυτή την ξένη δημόσια αρχή για να πιστοποιήσει την εγκυρότητα του χαρτιού; Και άντε πες ότι το κάνει.. θα ξηλώσω τις μεμβράνες από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, θα αγοράσω σωστό υλικό από κάποιον αντιπρόσωπο, θα του δώσω και την έγκυρη βεβαίωση αυτή τη φορά και πρόβλημα τέλος.. βγάλαμε χρήματα από 1000 άλλα αυτοκίνητα, χάσαμε από 1. Welcome to Greece.

 

Για να κλείσω σιγά σιγά..

 

Η νέα διάταξη είναι μεν ένα καλό βήμα όσο αφορά την διασάφηση των προϊόντων και της τοποθέτησης. Δυστυχώς είναι όμως πρόχειρη αντιγραφή των κανονισμών άλλων ευρωπαϊκών κρατών. Σε πολλά από αυτά τα κράτη όμως δεν έχουν 8 μήνες τον χρόνο ήλιο. Ούτε βρίσκονται καρφί κάτω από την τρύπα του όζοντος. Το καλοκαίρι τους δεν πιάνει τους 45 βαθμούς.. πιστεύω ότι οι ανάγκες του μεσογειακού κλίματος χρειάζονται περισσότερη προσοχή από μια αντιγραφή.

 

Η τεχνολογία στις αντιηλιακές μεμβράνες έχει προχωρήσει τόσο, ώστε να μας επιτρέπει να τοποθετήσουμε όμορφες, φωτεινές μεμβράνες που:

-Θα μας προστατέψουν από την υπερβολική θερμότητα.

-Θα φιλτράρουν τις βλαβερές υπεριώδεις ακτίνες.

-Θα κάνουν την μετακίνηση πιο ευχάριστη.

-Θα περιορίσουν την χρήση του κλιματιστικού, άρα θα βελτιώσουν την κατανάλωση καυσίμου.

-Θα αναβαθμίσουν εμφανισιακά το όχημα μας.

 

Δεν θα είχα κανένα ενδοιασμό να "παρανομήσω" τοποθετώντας μεμβράνη (που μεταβάλει την φωτεινότητα) και στα παράθυρα οδηγού/συνοδηγού. Πολύ απλά γιατί τα πλεονεκτήματα ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ είναι πιο σημαντικά από μία κλήση. Όμως θέλω να είμαστε ενήμεροι για αυτό που κάνουμε.

 

Επίσης αισθάνομαι υποχρεωμένος να σημειώσω ότι οι μεμβράνες είναι μέρος του επαγγέλματος μου. Την κουβέντα αυτή την κάνω με κάθε καλή διάθεση και χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν. Αν σε κάποιο σημείο κάνω λάθος, ευχαρίστως να το κουβεντιάσουμε.

 

υγ1. Σε κάποιες προηγούμενες απαντήσεις, διάβασα και αρκετές απόψεις για τους τύπους μεμβράνης και τις ιδιότητες τους (reflective, non-reflective, ceramic κλπ). Κάποια στιγμή - και αν υπάρχει ενδιαφέρον - μπορούμε να το συζητήσουμε και αυτό.

υγ.2 Αν κάποιος επιθυμεί να κατεβάσει το σχετικό ΦΕΚ, μπορεί να το βρεί εδώ:

http://www.yme.gr/index.php?tid=679&aid=

http://www.yme.gr/getfile.php?id=1584

Link to comment
Share on other sites

εγω εχω τοποθετησει μεμβρανες, 40αρες . δεν ειναι καθολου σκοτεινες. επλπιζω να μην εχω προβλημα. εχω και την βεβαιωση οτι πληρουν τις προδιαγραφες της ΕΕ.
Link to comment
Share on other sites

Ψιλομπέρδεμα είναι η υπόθεση.Αν θυμάμαι καλά ορατός πρέπει να είναι μόνο ο οδηγός και το μπροστινό παρμπριζ για ευνόητους λόγους.Απο κει και πέρα παίζει ρόλο το πόσο φυμέ είναι τα φυμέ..Σε παλαιότερες συζητήσεις που είχαμε κάνει εδώ,είχε ακουστεί ότι απλά όταν έχεις φυμέ σε σταματάνε πολυ πιο συχνά λόγω του ότι φοβούνται για τυχόν κακοποιούς.Αν σε ελέγξουν τις περισσότερες φορές σε αφήνουν.

 

Όσο για τις μεμβράνες,μην πας μακριά..αντιραντάρ,πωλούνται κανονικά όμως η χρήση τους είναι παράνομη (αν και υπάρχει ένα μικρό κενό νόμου)

 

οχι μεγαλο λαθος. τα αντιρανταρ δηλαδη οσα θολωνουν τα ρανταρ, ειναι παρανομα. οι ανιχνευτες ρανταρ ειναι νομιμοι αρκει να εχεις την νομιμη αδεια. εχω στειλει επιστολη στην τροχαια και μου απαντησαν πως ακομα δεν αποφασισαν τους ορους που θα δινονται οι αδειες. αρα ως τοτε ολοι ειναι νομιμοι καθως ο νομος αναφερει ρητα πως ειναι νομιμη η χρηση και κατοχη αρκει να εχεις την αδεια, αλλα επειδη δεν υπαρχει ακομα αδεια με ευθυνη του υπουργειου, εσυ δεν εχεις προβλημα. το θεμα το εχω ψαξει πολυ, εχω κανει και δικαστηριο στο κρατος για το θεμα αυτο. φιλος εχει δικαιωθει κια η περιπτωση του εχει αναφερθει και σε μεγαλα περιοδικα του χωρου.

Link to comment
Share on other sites

*Εξαίρεση σε όλα τα παραπάνω αποτελούν τα οχήματα των οποίων οι ιδιοκτήτες φέρουν ιατρική γνωμάτευση (από δημόσιο φορέα) για παθήσεις σχετικές με την ακτινοβολία του ηλιακού φωτός.

 

Στην περίπτωση αυτή τι ισχύει; Θα μπορούσε να τοποθετηθεί κάποια σκουρόχρωμη μεμβράνη;

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Φίλε janabetis. Πολύ ενδιαφέροντα αυτά που γράφεις και συμφωνώ πως απλώς αντιγράφουμε τις ξένες χώρες (και καλά κάνουμε αν δεν μπορούμε να σκεφτούμε κάτι δικό μας) αλλά θα πρέπει να το προσαρμόσουμε στα μέτρα μας πριν το υιοθετήσουμε και δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν γίνεται...

Αυτά είναι:πέρνεις καταλληλότητα από το κτέο αλλά η τροχαία σε γράφει!!!!!

 

Μιας και είσαι γνώστης του θέματος υπάρχουν ερυθρού χρώματος μεμβράνες με τα ίδια χαρακτηριστικά με τις μαύρες? (ξέρω καγκουριά )

Link to comment
Share on other sites

Στην περίπτωση αυτή τι ισχύει; Θα μπορούσε να τοποθετηθεί κάποια σκουρόχρωμη μεμβράνη;

Πήρα τηλέφωνο στο ιδιωτικό κτέο της autovision στην Αθήνα και μου είπαν πως αν έχεις γνωμάτευση απο γιατρό (δημόσιο) που αναφέρει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα υγείας (μάτια,δέρμα κλπ) τότε μπορείς να βάλεις ότι μεμβράνη θες και όπου θες.

Αν θες τσέκαρε το και εσύ στο 210.2.44.44.44 .

Link to comment
Share on other sites

Πήρα τηλέφωνο στο ιδιωτικό κτέο της autovision στην Αθήνα και μου είπαν πως αν έχεις γνωμάτευση απο γιατρό (δημόσιο) που αναφέρει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα υγείας (μάτια,δέρμα κλπ) τότε μπορείς να βάλεις ότι μεμβράνη θες και όπου θες.

Αν θες τσέκαρε το και εσύ στο 210.2.44.44.44 .

λογικο δεν ειναι; ειναι θεμα υγειας..

Link to comment
Share on other sites

Μιας και είσαι γνώστης του θέματος υπάρχουν ερυθρού χρώματος μεμβράνες με τα ίδια χαρακτηριστικά με τις μαύρες? (ξέρω καγκουριά )

 

Αν με τον όρο "μαύρες" εννοείς σύγχρονες μεμβράνες είτε reflective είτε non-reflective που κυμαίνονται περίπου στο 40-60% απόρριψης ηλιακής ενέργειας.. τότε όχι.. πολύ χλωμό να βρεθεί "καγκουρίστικη" μεμβράνη με τέτοιες ιδιότητες. Αυτές είναι για κανά μήνα.. να κάνεις την πλάκα σου και μετά να τις πετάξεις.

Αν θες ρώτα για FOLIATEC COLOR REFLEX - RED. Δεν γνωρίζω για τις ιδιότητες της.. αλλά η εν λόγω εταιρεία θεωρείται πολύ καλή στις χρωματιστές λύσεις.

 

Πες μου όμως.. τι αυτοκίνητο είναι; ποια έκδοση; ποιο το εξωτερικό του χρώμα;

 

---

 

μου είπαν πως αν έχεις γνωμάτευση απο γιατρό (δημόσιο) που αναφέρει ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα υγείας (μάτια,δέρμα κλπ) τότε μπορείς να βάλεις ότι μεμβράνη θες και όπου θες.

 

Ναι έτσι είναι. Συγκεκριμμένα

1. Οδηγοί που έχουν προβλήματα υγείας τα οποία

επηρεάζονται από την ηλιακή ακτινοβολία (μάτια, δέρμα

κ.λπ.), μπορούν να επικολλούν μεμβράνες στους υαλοπί−

νακες του οχήματός τους, εφόσον έχουν εξεταστεί από

Δ.Ι.Ε. και υπάρχει σχετικό «Πόρισμα Εξέτασης», σύμφωνα

με τα οριζόμενα στην υπ’ αριθμ. 47919/5195/03 (Β΄ 1205)

κοινή υπουργική απόφαση, όπως αυτή ισχύει. Οι λεπτο−

μέρειες εφαρμογής σχετικά με τον τρόπο εξέτασης των

υποψηφίων οδηγών και οδηγών της παραγράφου αυτής

θα καθοριστούν από την αρμόδια υπηρεσία.

Link to comment
Share on other sites

Παρηγγειλα το περασμενο Σαββατο το Civic 1.8 και ο εμπορος μου ειπε οτι απο 1/10/08 απαγορευοντε οι μεμβρανες στο μπροστινο παρπριζ (αυτο παντα απαγορευοταν) και τα παραθυρα οδηγου συνοδηγου και θα μου βαλει μονο στα πισω πλαϊνα παραθυρα και στο πισω παρπριζ.

 

Τον περασμενο Αυγουστο σε ενα CRV μου ειχε βαλει και στα μπροστινα πλαϊνα παραθυρα. Στα πισω πλαϊνα ειχε το αμαξι ετσι κι αλοιως φιμε τζαμια.

 

Για να μην βαζει ο κατασκευαστης φιμε τζαμια στα μπροστινα πλαϊνα παραθυρα σε ενα αμαξι 40.000 ευρω καποιος λογος εκτος απο οικονομια θα υπαρχει.

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι είναι μαύρο,κάμπριο,του 90, και το χρησιμοποιώ κατά κύριο λόγο καλοκαίρι. Δεν θέλω μαύρες γιατί γίνεται κατράμι μετά όλο και δεν μου αρέσει.Για αυτό θα ήθελα σε κάποια άλλη απόχρωση ή σε εντελώς άλλο χρώμα μεμβράνη. Με ενδιαφέρει να κρατάει μια σωστή θερμοκρασία και να είναι 'οδηγήσιμο' με τη ζέστη το καλοκαίρι (συν το όφελος από την λειτουργία του κλιματιστικού(βλέπε κατανάλωση),συν ότι δεν μου 'καίει' το ταμπλό..) αλλά να βλέπω και την νύχτα...

Οποιαδήποτε πρόταση πληροφορία θα μου ήταν χρήσιμη.

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουσες μεμβρανες βγαινουν ευκολα ??? Δεν εχω καμμια διαθεση να μεινω 10 μερες χωρις πινακιδες και διπλωμα.

 

Ευχαριστω.

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχουσες μεμβρανες βγαινουν ευκολα ??? Δεν εχω καμμια διαθεση να μεινω 10 μερες χωρις πινακιδες και διπλωμα.

 

Ευχαριστω.

 

βγαινουν ευκολα. ξεκολλανε.

Link to comment
Share on other sites

βγαινουν ευκολα. ξεκολλανε.

 

 

Ευχαριστω.

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Eπειδη το εψαξα λιγο το θεμα, το συμπερασμα ειναι ειτε βγαζεις τις μπροστινες αν δεν ειναι >70 (διαπερατοτητα φωτος) ή παιρνεις χαρτι απο γιατρο για ευαισθησια στο φως οποτε βαζεις οτι θες. :D:D

Τελος για τα πισω βαζεις οτι θες μεχρι και 100% σκουρες αρκει να εχεις το χαρτακι πιστοποιησης 3Χ3 που αναφεραν τα παιδια παραπανω.

Τωρα υπαρχει και η περιπτωσει μολις βλεπεις "στρουμφακια" να κατεβαζεις τα μπροστινα παραθυρα. :D:D αλλα και παλυ σε γραφει αν θελει...:mad::mad:

http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg
Link to comment
Share on other sites

Eπειδη το εψαξα λιγο το θεμα, το συμπερασμα ειναι ειτε βγαζεις τις μπροστινες αν δεν ειναι >70 (διαπερατοτητα φωτος) ή παιρνεις χαρτι απο γιατρο για ευαισθησια στο φως οποτε βαζεις οτι θες. :D:D

 

Απο απλο ιδωτη γιατρο ή πρεπει να περασουμε δευτεροβαθμια επιτροπη ????

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Βασικα, αυτο που εμαθα ειναι οτι πρεπει να περασεις απο δημοσιο νοσοκομειο τωρα ακριβως δεν ξερω... αν ειναι επιτροπη...
http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg
Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι είναι μαύρο,κάμπριο,του 90, και το χρησιμοποιώ κατά κύριο λόγο καλοκαίρι.

Εγώ θα χρησιμοποιούσα μεμβράνη με βάση χρώματος μαύρη μεν, αλλά σε non-reflective. Ουσιαστικά χωρίς μέταλλο δλδ. Ανάλογα με τον τύπο είσαι -10% στην απόδοση.

Οι συγκεκριμένες μεμβράνες αναδεικνύουν λίγο περισσότερο το εργοστασιακό (πράσινο) φιμέ του γυαλιού και δημιουργούν ένα πραγματικά όμορφο αποτέλεσμα.

Επίσης μπορείς να κοιτάξεις για κεραμική μεμβράνη.

 

Υπαρχουσες μεμβρανες βγαινουν ευκολα ??? Δεν εχω καμμια διαθεση να μεινω 10 μερες χωρις πινακιδες και διπλωμα.

Ευχαριστω.

Θέλει ιδιαίτερη προσοχή μόνο το οπίσθιο θερμαινόμενο κρύσταλλο, αν σκοπεύεις να αφαιρέσεις και αυτή. Οι θερμαινόμενες αντιστάσεις είναι χάλκινη βαφή από την εσωτερική πλευρά του κρυστάλλου. Υπάρχει (σοβαρή) πιθανότητα να καταστρέψεις αρκετές από αυτές τις αντιστάσεις.

 

Απο απλο ιδωτη γιατρο ή πρεπει να περασουμε δευτεροβαθμια επιτροπη ????

Δευτεροβάθμια επιτροπή.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα χρησιμοποιούσα μεμβράνη με βάση χρώματος μαύρη μεν, αλλά σε non-reflective. Ουσιαστικά χωρίς μέταλλο δλδ. Ανάλογα με τον τύπο είσαι -10% στην απόδοση.

Οι συγκεκριμένες μεμβράνες αναδεικνύουν λίγο περισσότερο το εργοστασιακό (πράσινο) φιμέ του γυαλιού και δημιουργούν ένα πραγματικά όμορφο αποτέλεσμα.

Επίσης μπορείς να κοιτάξεις για κεραμική μεμβράνη.

 

 

Θέλει ιδιαίτερη προσοχή μόνο το οπίσθιο θερμαινόμενο κρύσταλλο, αν σκοπεύεις να αφαιρέσεις και αυτή. Οι θερμαινόμενες αντιστάσεις είναι χάλκινη βαφή από την εσωτερική πλευρά του κρυστάλλου. Υπάρχει (σοβαρή) πιθανότητα να καταστρέψεις αρκετές από αυτές τις αντιστάσεις.

 

 

Δευτεροβάθμια επιτροπή.

 

 

Ευχαριστω.Στο πισω τζαμι δεν υπαρχει προβλημα αρα γιατι να τις βγαλω ...

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Η Δευτεροβάθμια επιτροπή είναι κάτι διαφορετικό απο ένα δερματολόγο δημόσιου νοσοκομείου;;

 

Τελος για τα πισω βαζεις οτι θες μεχρι και 100% σκουρες αρκει να εχεις το χαρτακι πιστοποιησης 3Χ3 που αναφεραν τα παιδια παραπανω.

 

Αναφέρεσαι στο αυτοκόλλητο που μπαίνει ανάμεσα στην μεμβράνη και το τζάμι; Είναι διακριτικό;

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...