nemesis1 Δημοσιεύτηκε July 18, 2017 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε July 18, 2017 Από τις 06/07 έχω αιτηθεί διακοπή και διαγραφή τηλεφωνικής σύνδεσης σε κατάστημα Nova της Καλλιθέας και έως σήμερα κανείς δεν έχει επικοινωνήσει μαζί μου να με ενημερώσει για το πότε θα διακοπεί. Έχω καλέσει τρεις φορές την τηλεφωνική εξυπηρέτηση αλλά οι χρόνοι αναμονής είναι τεράστιοι. Παρακαλώ μπορείτε να με βοηθήσετε? Sent from my A0001 using Tapatalk Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. July 19, 2017 Κοινοποίηση Δημ. July 19, 2017 Καλημέρα nemesis1, Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας. Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου; Αλέξης, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nemesis1 Δημ. August 2, 2017 Author Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2017 Παρακαλώ πολύ επικοινωνήστε ξανά στα στοιχεία που σας έδωσα με πμ διοτι ακόμη δεν εχει γίνει τίποτα και μάλιστα εξακολουθούν να εκδίδονται λογαριασμοί!! Ελεος πια!! Θέλω να διακόψω το τηλέφωνό μου τι πρέπει να γίνει?? Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. August 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2017 Καλησπέρα nemesis1, Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας. Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε απαντήσει σχετικά στο προσωπικό μήνυμα που μας έχεις στείλει. Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς. Αντώνης, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nemesis1 Δημ. August 3, 2017 Author Κοινοποίηση Δημ. August 3, 2017 (edited) Καλησπέρα nemesis1, Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας. Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε απαντήσει σχετικά στο προσωπικό μήνυμα που μας έχεις στείλει. Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς. Αντώνης, Nova Support Διαβάστε ΞΑΝΑ παρακαλώ. Επιθυμώ ΝΕΑ επικοινωνία επειδη το πρόβλημα ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΑΚΟΜΗ !! Κοινώς δεν εχει γίνει ΤΙΠΟΤΑ και θέλω να με ξαναπάρουν να δω ΓΙΑΤΙ δεν έχει γινει τιποτα. Επίσης επειδή όπως γράφετε μόνοι σας "Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς." Γι αυτό ξανά-επικοινωνω μαζί σας Θέλετε να σας ξαναστείλω στοιχεία μεσω πμ?? Edited August 3, 2017 by nemesis1 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. August 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 3, 2017 Καλησπέρα nemesis1, Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε απαντήσει σχετικά στο προσωπικό μήνυμα. Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς. Αντώνης, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nemesis1 Δημ. August 3, 2017 Author Κοινοποίηση Δημ. August 3, 2017 Καλησπέρα nemesis1, Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε απαντήσει σχετικά στο προσωπικό μήνυμα. Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς. Αντώνης, Nova Support Συγχαρητήρια και ευχαριστώ πολύ. ΔΕΝ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΑΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ! Ευτυχώς αυτο το θέμα θα παραμείνει εδώ για να βλέπουν ολοι το μέγεθος της κοροϊδίας. Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. August 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 3, 2017 Καλησπέρα nemesis1, Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει από τα παραπάνω, ωστόσο θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουν δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες σχετικά με το αίτημά σου σύμφωνα και με όσα έχουμε αναφέρει και σε προσωπικά μηνύματα. Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς. Αντώνης, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nemesis1 Δημ. August 3, 2017 Author Κοινοποίηση Δημ. August 3, 2017 Καλησπέρα nemesis1, Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει από τα παραπάνω, ωστόσο θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουν δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες σχετικά με το αίτημά σου σύμφωνα και με όσα έχουμε αναφέρει και σε προσωπικά μηνύματα. Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς. Αντώνης, Nova Support Ειλικρινά δεν ξέρω σε ποια προσωπικά μυνήματα (πληθυντικός) αναφέρεστε. Ένα και μοναδικό έχω απο εσάς απο τις 19 Ιουλίου. Εαν κάνατε ΝΕΑ ενέργεια μετά απο τα σημερινά μηνύματα εδώ πείτε το να ξέρω. Εαν έχω μόνο μια ευκαιρία εξυπηρετήσεως απο εσάς εδώ, (στο Forum) και δεν γίνεται να ασχοληθείτε και δεύτερη φορά με το ιδιο θέμα, απλά, πείτε το μου. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. August 3, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 3, 2017 Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουν δρομολογηθεί όλες οι απαραίτητες ενέργειες για την κατάργηση της υπηρεσίας σου και με την ολοκλήρωση των ενεργειών θα ολοκληρωθεί και σχετικός εκκαθαριστικός λογαριασμός. Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία μπορείς να επικοινωνήσεις τηλεφωνικά με το κέντρο εξυπηρέτησης συνδρομητών στο 13831. Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς. Αντώνης, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts