Jump to content

[OnePlus 5] Jello effect


johny_pl
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

αν είναι θέμα του πανελ τότε θα το έχουν όλα τα πάνελ της εταιρείας που το βγάζει.Απλά ίσως είναι λίγο πιο έντονο εδώ για κάποιο λόγο.Η αλήθεια είναι πως δεν έχω παρακολουθήσει το θέμα και τόσο μιας και το θεωρό ασήμαντο.
1+6 omnirom - smurfkernel - microG - edxposed
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 52
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ασήμαντο πάντως ή όχι. Έντονο ή όχι. Σε πολλούς ή λίγους και αν το παρατηρεί κάποιος ή όχι δεν έχει σημασία. Και απολύτως δικαιολογημένο το παιδί που το έστειλε πίσω χωρίς καν να το ανοίξει. Πληρώνει για κάτι κανούριο και το θέλει χωρίς αστοχίες ακόμα και αν είναι μικρές.

Παρότι είναι από τα τηλέφωνα που ακόμα τσεκάρω, η αντίδραση της εταιρείας στο πρόβλημα με κάνει να προβληματίζομαι αν πρέπει να την εμπιστευτώ και να αγοράσω τηλέφωνο της(ακόμα και αν είμαι από αυτούς που δεν θα το παρατησούσαν σαν πρόβλημα). Το να λέει όμως ότι κύριοι το πρόβλημα είναι κάτι φυσιολογικό και κλείνω το issue. ε είναι το λιγότερο τραγικό για μία εταιρεία που ζητάει 500€ για ένα τηλέφωνο.

 

* Δεν είμαι hater. Ίσα ίσα περίμενα να βγάλει κάτι καλό για να το πάρω(παραμένει καλό σίγουρα) αλλά έκανε 3 φάουλ ήδη, για αυτό και δικαιολογημένα τρώει κράξιμο. Σχεδιασμός κόπια εντελώς, τιμή υψηλότερη από αυτή που θα περίμεναν οι περισσότεροι αγοραστές. Αλλά αυτά τα προσπερνάω. Η αντίδραση το θέμα οθόνης είναι που με κάνει να το σκέφτομαι παραπάνω πλεον για να πάω σε αγορά.

Google Pixel 9 Pro XL

Link to comment
Share on other sites

Αυτό πάντως με τις εταιρείες που στα ίδιας κλάσης μοντέλα την μια βγάζουν ένα καλό χαρακτηριστικό και την άλλη το ξαναβάζουν είναι τελείως τραγικό, βλέπε ois. Εδώ δεν το είχε το 3 το έβαλαν στο Τ το έβγαλαν στο 5 παρότι έκαναν αξιοσημείωτη αύξηση τιμής! Πόσο αδικημένος θα νιώσει ο κάτοχος του 5 όταν σε λίγους μήνες θα βγει το 5τ με ois στην ίδια τιμή; φυσικά αυτό δεν το κάνει μόνο η 1+ μανούλα σε αυτά τα μπαχαλα είναι η σιαομι... μια μπρος μια πίσω....
Link to comment
Share on other sites

Αυτό πάντως με τις εταιρείες που στα ίδιας κλάσης μοντέλα την μια βγάζουν ένα καλό χαρακτηριστικό και την άλλη το ξαναβάζουν είναι τελείως τραγικό, βλέπε ois. Εδώ δεν το είχε το 3 το έβαλαν στο Τ το έβγαλαν στο 5 παρότι έκαναν αξιοσημείωτη αύξηση τιμής! Πόσο αδικημένος θα νιώσει ο κάτοχος του 5 όταν σε λίγους μήνες θα βγει το 5τ με ois στην ίδια τιμή; φυσικά αυτό δεν το κάνει μόνο η 1+ μανούλα σε αυτά τα μπαχαλα είναι η σιαομι... μια μπρος μια πίσω....

Για αυτό σαν καταναλωτές οφείλουμε να "τιμωρήσουμε" αυτή την τακτική. Δεν το αγοράζουμε και περιμένουμε το βελτιωμένο

Link to comment
Share on other sites

....Πληρώνει για κάτι κανούριο και το θέλει χωρίς αστοχίες ακόμα και αν είναι μικρές....

 

Μπορείς να μας εξηγήσεις ποιά είναι η αστοχία??? Δεν δουλεύει η οθόνη?? Έχει αργή ανταπόκριση?? Ποιό ακριβώς είναι το "πρόβλημα" που θεωρούμε και "αστοχία"???

 

Εγώ βλέπω παιδιά που το παρατηρούν το θέμα και παρά ταύτα αναφέρουν οτι δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα στη χρήση. Καλά για εμάς που δεν παρατηρούμε ή απλά δεν ασχολούμαστε δεν μιλάω......

 

2 εβδομάδες και ακόμα με εκπλήσσει με την ταχύτητα του.....:):):):)

Link to comment
Share on other sites

Aν η ιστορια σου φιλε είναι ως "απαντηση" στο προηγουμενο ποστ μου ειναι λαθος κατ εμε.

Συμφωνω σε αυτα που γραφεις το πολυ περιμενε δεν οδηγει πουθενα αλλά εγω δεν μιλησα για αυτο.

 

Μιλησα για την τακτικη που ακολουθει η 1+ ( οχι φυσικα μονο αυτη) την μια να βαζει κατι καλο και στο επομενο μοντελο της ιδιας σειρας να αφαιρει το χαρακτηριστικο. Δεν συζηταμε η 1+ ειναι τραγικοτερη γιατι οχι μονο κοβει χαρακτηριστικα αλλα ανεβαζει και την τιμη!!!

Το γιατί το κανουν οι εταιρειες το ξερουμε.

Το να βγαίνουν ομως καταναλωτες και να το δικαιολογουν ειναι τραγικοτερο...

Link to comment
Share on other sites

Δεν τιθετε θέμα δικαιολόγησης.

Οι εταιρείες κάνουν την δουλειά τους : πουλάνε το προϊόν τους και εμείς κρίνοντας αγοράζουμε...

η κρίση είναι σεβαστή και προσωπική για τον καθένα.

Link to comment
Share on other sites

και οι μεγάλες εταιρείες κάνουν τα ίδια.

 

Είχα αγοράσει πέρσι 1 samsung dual sim, και με έπαιρνε ο κόσμος τηλέφωνο και τους έλεγε ότι έχω το τηλέφωνο κλειστό.

Το πήγα 3 φορές στο service, ο τεχνικός αναγνώρισε ότι η 1 κάρτα έχει ελάχιστο σήμα, αλλά παρόλα αυτά, από τα κεντρικά είπαν ότι δεν έχει πρόβλημα και είναι "φυσιολογική" η συμπεριφορά του.

Τελικά τι έγινε; το έφαγα.

Και βέβαια εδώ μιλάμε με ουσιαστικό πρόβλημα, αφού έχανα πάνω από 50% των κλήσεων.

Και άλλο 1 θέμα με lg g2 με την οθόνη που φαινόντουσαν κουκκίδες κατακόρυφα. Και αυτό φυσιολογικό και το κράτησαν 15 μέρες για να μου το πουν, και τους το έδωσα 1 ώρα μετά αφού το είχα αγοράσει.

 

Προφανώς όλοι μας έχουμε κάποια ιστορία να πούμε.

Εμένα θα με ενδιέφερε να ξεκινήσουμε να συζητάμε για άλλα πράγματα για το κινητό, εδώ. Το jello effect προσωπικά θεωρώ, ότι το έχουμε εξαντλήσει.

Ηλίας

OnePlus 6 8/128GB Mirror Black :)

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να μας εξηγήσεις ποιά είναι η αστοχία??? Δεν δουλεύει η οθόνη?? Έχει αργή ανταπόκριση?? Ποιό ακριβώς είναι το "πρόβλημα" που θεωρούμε και "αστοχία"???

 

Εγώ βλέπω παιδιά που το παρατηρούν το θέμα και παρά ταύτα αναφέρουν οτι δεν αντιμετωπίζουν πρόβλημα στη χρήση. Καλά για εμάς που δεν παρατηρούμε ή απλά δεν ασχολούμαστε δεν μιλάω......

 

2 εβδομάδες και ακόμα με εκπλήσσει με την ταχύτητα του.....:):):):)

 

Άρα σύμφωνα με την λογική σου καλώς έκανε η OP και έκλεισε το θέμα με αυτό το πρόβλημα.

 

Μεγάλο ή μικρό, παρατηρήσιμο ή μη, επηρεάζοντας στην χρήση ή μη δεν έχει σημασία? Είναι αστοχία. Θες αστοχία hardware, software. Όπως θες πες το αλλά είναι ένα πρόβλημα υπαρκτό!!!

 

Παίρνεις μία 55-60" οθόνη 4Κ και έχει 1 καμμένο pixel τέρμα κάτω γωνία. Πρακτικά δεν το βλέπεις, παρά μόνο στο τεστ.

Κάνω την ερώτηση λοιπόν. Είναι αστοχία ή όχι? Δεν ρωτάω αν σε πειράζει. Αλλά αυτόν που την στέλνει πίσω γιατί πολύ απλά θέλει να πάρει κάτι χωρίς κάποιο πρόβλημα, τον δικαιολογώ.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Είμαι από αυτούς που πιθανότατα δεν θα παρατήσω ποτέ το jelly effect. Αλλά δικαιολογώ αυτόν που λέει ότι εγώ δεν το θέλω το κινητό με αυτό το πρόβλημα(ακόμα και αν δεν το βλέπω αλλά ξέρω ότι υπάρχει). Και φυσικά δείχνω έλλειψη εμπιστοσύνης σε μία εταιρεία που μου λέει ότι το πρόβλημα είναι κάτι "φυσιολογικό".

Google Pixel 9 Pro XL

Link to comment
Share on other sites

Άρα σύμφωνα με την λογική σου καλώς έκανε η OP και έκλεισε το θέμα με αυτό το πρόβλημα.

 

Μεγάλο ή μικρό, παρατηρήσιμο ή μη, επηρεάζοντας στην χρήση ή μη δεν έχει σημασία? Είναι αστοχία. Θες αστοχία hardware, software. Όπως θες πες το αλλά είναι ένα πρόβλημα υπαρκτό!!!

 

Παίρνεις μία 55-60" οθόνη 4Κ και έχει 1 καμμένο pixel τέρμα κάτω γωνία. Πρακτικά δεν το βλέπεις, παρά μόνο στο τεστ.

Κάνω την ερώτηση λοιπόν. Είναι αστοχία ή όχι? Δεν ρωτάω αν σε πειράζει. Αλλά αυτόν που την στέλνει πίσω γιατί πολύ απλά θέλει να πάρει κάτι χωρίς κάποιο πρόβλημα, τον δικαιολογώ.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Είμαι από αυτούς που πιθανότατα δεν θα παρατήσω ποτέ το jelly effect. Αλλά δικαιολογώ αυτόν που λέει ότι εγώ δεν το θέλω το κινητό με αυτό το πρόβλημα(ακόμα και αν δεν το βλέπω αλλά ξέρω ότι υπάρχει). Και φυσικά δείχνω έλλειψη εμπιστοσύνης σε μία εταιρεία που μου λέει ότι το πρόβλημα είναι κάτι "φυσιολογικό".

+1 σε όσα λες...

Μάλλον το πρόβλημα jelly θα διορθωθεί στην κόκκινη συσκευή που θα βγει... (σήμερα έχουμε την μαύρη και την γκρι...)!!!

Υ.Γ. Εάν την πάρετε με priority δεν έχετε κανένα κίνδυνο τελωνείου και φτάνει σε 3-6 μέρες! κοστίζει 15 ευρώ παραπάνω! Έτσι γνωρίζω και έτσι έκανα και εγώ.. για να δούμε!!

Το gearbest είναι αναξιόπιστο μαγαζί αλλά πατρονάρετε από πολλούς εδώ μέσα για αγορές...μην αγοράζετε από κει γιατί αν γίνει στραβή χαθήκατε!!

Το banggood είναι πολύ αξιόπιστο αλλά είναι και ακριβό σε ορισμένα...θέλει ψάξιμο!

Από το ΤΟΜTOP έχω αγοράσει πολλές συσκευές και όλες φτάνουν γρήγορα και χωρίς τελωνείο ! Και αυτό άλλοτε είναι ακριβό άλλοτε φτηνό!

Τελικά οι κινεζιές συνεχίζουν...να υπάρχουν μέχρι και σήμερα! Κρίμα!!

Edited by Oneplus2017
Link to comment
Share on other sites

Άρα σύμφωνα με την λογική σου καλώς έκανε η OP και έκλεισε το θέμα με αυτό το πρόβλημα.

 

Μεγάλο ή μικρό, παρατηρήσιμο ή μη, επηρεάζοντας στην χρήση ή μη δεν έχει σημασία? Είναι αστοχία. Θες αστοχία hardware, software. Όπως θες πες το αλλά είναι ένα πρόβλημα υπαρκτό!!!

 

Παίρνεις μία 55-60" οθόνη 4Κ και έχει 1 καμμένο pixel τέρμα κάτω γωνία. Πρακτικά δεν το βλέπεις, παρά μόνο στο τεστ.

Κάνω την ερώτηση λοιπόν. Είναι αστοχία ή όχι? Δεν ρωτάω αν σε πειράζει. Αλλά αυτόν που την στέλνει πίσω γιατί πολύ απλά θέλει να πάρει κάτι χωρίς κάποιο πρόβλημα, τον δικαιολογώ.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Είμαι από αυτούς που πιθανότατα δεν θα παρατήσω ποτέ το jelly effect. Αλλά δικαιολογώ αυτόν που λέει ότι εγώ δεν το θέλω το κινητό με αυτό το πρόβλημα(ακόμα και αν δεν το βλέπω αλλά ξέρω ότι υπάρχει). Και φυσικά δείχνω έλλειψη εμπιστοσύνης σε μία εταιρεία που μου λέει ότι το πρόβλημα είναι κάτι "φυσιολογικό".

 

Ναι καλά έκανε και το έκλεισε αν δεν δημιουργεί πρόβλημα. Το ένα καμμένο πίξελ είναι ακριβώς αυτό...καμμένο...δηλ. δεν λειτουργεί!! Καμμία σχέση με ένα οπτικό θέμα όπως το jelly effect. Για αυτό ρωτάα, παρατήρησες τπτ καμμένο στην οθόνη??? Μήπως δεν λειτουργεί η οθόνη??? Για αυτό ξαναρωτάω ποιό είναι το "πρόβλημα"???? Που έγκειται?? Τι δεν λειτουργεί??? Ποιά είναι η "αστοχία"???? Αν μου εξηγήσεις τότε θα καταλάβω για ποιό λογο η εταιρεία θα έπρεπε να ασχοληθεί....

 

Φυσικά και εγώ δικαιολογώ όποιον θέλει να γυρίσει πίσω το τηλ του. Είναι δικαιωμά του και καλά κάνει. Για αυτό άλλωστε έχουν βγεί και οι κανονισμοί για τους καταναλωτές και μπορεί ο καθένας να επιστρέψει εντός 15 ημερών όποιο προϊόν θέλει χωρίς καμία αιτιολογία.

Άλλο αυτό όμως, και άλλο να προσπαθούν να μας πείσουν ντε και καλά οτι υπάρχει "πρόβλημα".....

Link to comment
Share on other sites

Θα πω και εγω την αποψη μου για το θεμα της οθονης,μιας και ειχα την συσκευη για 4 μερες....

Το ειδα αμεσως,μιας και ειμουνα προετοιμασμενος απο τα λεγομενα και του κατοχου του,και αν το ηξερες θα πηγαινε το ματι σου αμεσως σε αυτο.....Εγω οπως ειπα και στον κατοχο της συσκευης,δεν θα την κραταγα με τπτ,μιας και θα ειχα πληρωσει για αυτη,και στα δικα μου ματια ειναι προβλημα....

Οχι "προβλημα" αλλα προβλημα,και η εταιρια προσπαθει να το περασει σαν κατι φυσιολογικο....

Για την υπολοιπη συμπεριφορα της συσκευης δεν θα πω τπτ,ειναι ισως οτι πιο γρηγορο εχω πιασει,και πολυ πιο ομαλη η λειτουργια του απο το 3Τ που εχω....Η καμερα δεν με εντυπωσιασε,αλλα το προσπερναω.....

Τωρα το θεμα εχει να κανει οτι αν μια αλλη εταιρια εβγαζε μια συσκευη με το jello efect η οπως αλλιως θελετε πειτε το,θα ειχανε πεσει να την φανε,τα σχολια για φανμποισμο θα ηταν σε καθημερινη βαση,και οτι σας πασαρουν το αγοραζεται,κλπ κλπ.....Αν μαλιστα το ειχανε συσκευες των Samsung,Apple,LG,μπορω να φανταστω τι θα διαβαζα.....

Εγω δεν θα ηθελα η συσκευη μου να ειχε αυτο το θεματακι,εκτος και αν μου την κανανε δωρο,ωστε εκει αλλαζει το πραγμα.....

Ακομα πιστευω οτι το ολο αυτο προβλημα το δημιουργησε η 1+,και εξηγω....

Αν ειχε προβλημα η οθονη θα ειχε στραφει κατα του κατασκευαστη,στην προκειμενη την Samsung,για να μην εχει γινει κατι τετοιο,καποιος λεει ψεματα,και ακομα δεν εχω ακουσει να βγαζει η κατασκευαστρια εταιρια εστω μια ανακοινωση που να υπερασπιζει την απαντηση της 1+,αρα κατι στραβο εχει κανει η τελευταια......Πθστευω οτι αυτα που γραφω εχουν μια λογικη.....

Φυσικα ξερω οτι θα διαβασω παλι ,οτι ο τροπος σκεψης μου οτι ειναι λαθος,αυτα δεν ισχυουν,δεν το θεωρω ελλατωμα,προβλημα,αστοχια υλικου,αλλα δεν με νοιαζει.....500€+ για αυτο το πραγμα εγω δεν θα εδινα......

Link to comment
Share on other sites

Ούτε και 300 δε θα έδινα αν είχα τόσο χοντρό θεμα, αλλά δεν έχω. Στα δικά μου μάτια είναι σαν να μην υπάρχει το θέμα μιας και είναι ανεπαίσθητο και καθόλου έντονο. Μπορεί να μην το έχω κιόλας.

 

Η Samsung και η κάθε Samsung έχουν κάνει πολύ πιο χοντρές πατάτες σε συσκευές των 800 ευρώ που όσο fanboy και να είσαι αν τις αντιμετωπιζες δε θα ασχολουσουν καν με το jello effectκαι την υπερβολή που έχει δημιουργηθεί γύρω απ αυτό.

Edited by baiosss

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μοναξιά από εκείνη του Σαμουράι...εκτός, ίσως από την μοναξιά του τίγρη μέσα στη ζούγκλα.

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν έχω πει ότι οι άλλες εταιρίες δεν έχουν κάνει ακόμα χειρότερα,αλλά δενμπορω να δεχτώ τον λόγο που η εταιρεία δεν δέχεται ότι υπάρχει το πρόβλημα....

Εγώ είμαι σίγουρος ότι δεν έχουν ιδέα ακόμα και πόσες συσκευές μπορεί να έχουν κυκλοφορήσει με αυτό το θέμα....

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή το ότι άλλες πιο επώνυμες εταιρείες έχουν βγάλει προβληματικές συσκευές στην αγορά, δικαιολογεί την oneplus? Συγνώμη αλλά όταν πληρώνω κάτι ακριβά, απαιτώ αυτό να λειτουργεί άψογα
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή το ότι άλλες πιο επώνυμες εταιρείες έχουν βγάλει προβληματικές συσκευές στην αγορά, δικαιολογεί την oneplus? Συγνώμη αλλά όταν πληρώνω κάτι ακριβά, απαιτώ αυτό να λειτουργεί άψογα

 

Άψογα λειτουργεί. Δεν έχει κανένα θέμα δυσλειτουργίας. Από τα παιδιά που το έχουμε δεν έχω ακούσει για κανένα πρόβλημα λειτουργίας. Τουλάχιστον το δικό μου μετά από 15 ημέρες λειτουργεί απροβλημάτιστα, είναι μακράν ο,τι γρηγορότερο σε multitasking είχα ή έχω δοκιμάσει, ενώ συνεχίζει να με εκπλήσσει με το σήμα του.

 

Μετά την εγκατάσταση της 4.5.5 έχω την εντύπωση οτι έχει και καλύτερη διαχείριση μπαταρίας σε θέματα κλήσεων. Έχω ήδη σχεδόν μία ώρα κλήσεων σήμερα και από φουλ φορτισμένο το πρωί είμαι στο 92%. Το παρατήρησε κανείς αυτό???

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή το ότι άλλες πιο επώνυμες εταιρείες έχουν βγάλει προβληματικές συσκευές στην αγορά, δικαιολογεί την oneplus? Συγνώμη αλλά όταν πληρώνω κάτι ακριβά, απαιτώ αυτό να λειτουργεί άψογα

 

Με βλεπεις να την δικαιολογω και να λεω καπου οτι καλα εκανε και δηλωσε πως δεν ειναι προβλημα το Jello effect?

Η μηπως θεωρεις οτι συγκρινεται το Jello effect με εκρηξεις συσκευων, bootloops και τακτικες LG που καθε τρεις και λιγο επρεπε να πηγαινεις για service?

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μοναξιά από εκείνη του Σαμουράι...εκτός, ίσως από την μοναξιά του τίγρη μέσα στη ζούγκλα.

Link to comment
Share on other sites

Άψογα λειτουργεί. Δεν έχει κανένα θέμα δυσλειτουργίας. Από τα παιδιά που το έχουμε δεν έχω ακούσει για κανένα πρόβλημα λειτουργίας. Τουλάχιστον το δικό μου μετά από 15 ημέρες λειτουργεί απροβλημάτιστα, είναι μακράν ο,τι γρηγορότερο σε multitasking είχα ή έχω δοκιμάσει, ενώ συνεχίζει να με εκπλήσσει με το σήμα του.

 

Μετά την εγκατάσταση της 4.5.5 έχω την εντύπωση οτι έχει και καλύτερη διαχείριση μπαταρίας σε θέματα κλήσεων. Έχω ήδη σχεδόν μία ώρα κλήσεων σήμερα και από φουλ φορτισμένο το πρωί είμαι στο 92%. Το παρατήρησε κανείς αυτό???

Η δική σου συσκευή μπορεί να λειτουργεί άψογα. Πολλές είναι όμως οι συσκευές που έχουν το θέμα και όσο γρήγορη και να είναι η συσκευή, κάτι τέτοιο είναι ενοχλητικό.

 

Με βλεπεις να την δικαιολογω και να λεω καπου οτι καλα εκανε και δηλωσε πως δεν ειναι προβλημα το Jello effect?

Η μηπως θεωρεις οτι συγκρινεται το Jello effect με εκρηξεις συσκευων, bootloops και τακτικες LG που καθε τρεις και λιγο επρεπε να πηγαινεις για service?

 

Πάλι μου βάζεις τα προβλήματα των άλλων εταιρειών. Δεν με ενδιαφέρουν οι εκρήξεις της Samsung και τα προβλήματα των LG. Με ενδιαφέρει η συσκευή που θα αγοράσω από την oneplus να μην έχει το πρόβλημα αυτό στην οθόνη. Δεν με ενδιαφέρει αν είναι πιο μικρό πρόβλημα. Είναι πρόβλημα και με ξενερώνει αν έχω πληρώσει ακριβά μία συσκευή

Link to comment
Share on other sites

Ναι καλά έκανε και το έκλεισε αν δεν δημιουργεί πρόβλημα. Το ένα καμμένο πίξελ είναι ακριβώς αυτό...καμμένο...δηλ. δεν λειτουργεί!! Καμμία σχέση με ένα οπτικό θέμα όπως το jelly effect. Για αυτό ρωτάα, παρατήρησες τπτ καμμένο στην οθόνη??? Μήπως δεν λειτουργεί η οθόνη??? Για αυτό ξαναρωτάω ποιό είναι το "πρόβλημα"???? Που έγκειται?? Τι δεν λειτουργεί??? Ποιά είναι η "αστοχία"???? Αν μου εξηγήσεις τότε θα καταλάβω για ποιό λογο η εταιρεία θα έπρεπε να ασχοληθεί....

 

Φυσικά και εγώ δικαιολογώ όποιον θέλει να γυρίσει πίσω το τηλ του. Είναι δικαιωμά του και καλά κάνει. Για αυτό άλλωστε έχουν βγεί και οι κανονισμοί για τους καταναλωτές και μπορεί ο καθένας να επιστρέψει εντός 15 ημερών όποιο προϊόν θέλει χωρίς καμία αιτιολογία.

Άλλο αυτό όμως, και άλλο να προσπαθούν να μας πείσουν ντε και καλά οτι υπάρχει "πρόβλημα".....

 

Πραγματικά αυτό που λες δεν υπάρχει και δυστυχώς καλά μας κάνουν τότε οι εταιρείες και κλείνουν τα θέματα με τα οποία προβλήματα.

Επειδή εσένα δεν σε επηρεάζει σημαίνει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα???

Αυτό πραγματικά είναι ακατανόητο. Ούτε για εμένα πιθανότητα να ήταν κάτι ενοχλητικό. Αλλά υπάρχει θέμα. Έμενα ας πούμε ίσως δεν με πείραζε και ένα καμμένο πίξελ. Ίσως!

Όπως σου είπα, μικρό μεγάλο δεν έχει σημασία.

 

Ποιο είναι το πρόβλημα? Το ξέρουμε.

Που έγκειται? Αν το ήξερα θα το έλυνα.

Τι δεν λειτουργεί? Η οθόνη όπως θα έπρεπε να λειτουργεί.

Ποια είναι η αστοχία? Η δυσλειτουργία της οθόνης ακόμα και αν παραμένει στο σύνολο της πλήρως λειτουργική.

 

Και για την επιστροφή δεν το έθεσα σαν θέμα δικαιωμάτων. Από την στιγμή που υπάρχει θέμα όποιος θεωρεί ότι τον επηρεάζει καλά κάνει και το επιστρέφει ως ελαττωματικό.

 

Δεν προσπαθεί να σε πείσει κανένας για κάτι καθώς η πλειοψηφία λέει ότι υπάρχει αλλά και η πλειοψηφία αυτών λέει ότι δεν την νοιάζει/επηρεάζει. Η ύπαρξη όμως παραμένει.

 

Και σημείωση, μιλάω ως πιθανός κάτοχος του κινητού στο μέλλον!!!

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Google Pixel 9 Pro XL

Link to comment
Share on other sites

.....και για όσες μέρες θα περιμένω ακόμη το κινητό μου να έρθει, μπερδεύομαι ακόμη περισσότερο, με όσα διαβάζω και εδώ!

Να το κρατήσω,

Να ανοίξω το δεματάκι (και να επιβαρυνθώ με τα έξοδα αποστολής, αν έχει πρόβλημα στέλνοντάς το πίσω στην συνέχεια)??

Να το επιστρέψω κατ' ευθείαν, όπως θάρθει χωρίς να το παραλάβω???

ή Να το πουλήσω, αν κανείς το θέλει έτσι καινούργιο στο κουτί του όπως θα έρθει??

Τελικά όλα τα κινητά έχουν αυτό jelly?? Τι ισχύει??

Μέχρι σήμερα διαβάζω τα αρνητικά της συσκευής:

1) H οθόνη Amoled και δεν είναι ότι καλύτερο!

2) Jelly Effect

3) Ανάλυση 1080 και όχι 2Κ!

4) Δεν έχει OIS

5) Δεν είναι αδιάβροχη η συσκευή

6) Δεν είναι αυτή η φωτογραφική που διαφήμιζαν...

7) Αντιγραφή του ιphone και όχι καλό ντιζάιν (όχι κάτι το ιδιαίτερο)

8) Δεν έχει καλύ διαχείριση Ram η έκδοση 6 (γι αυτό υπάρχουν τα 8)

9) Το βίντεο είναι χάλια

10) Το ηχείο - ο ήχος του είναι προβληματικός...

11) Ασύρματη φόρτιση περίπατο...

12) Acsessories πανάκριβα!!

...και άντε να σταματήσω εδώ!!! Τα περισσότερα καλά χαρακτηριστικά υπάρχουν στο Νubia Ζ17 με χαμηλότερη τιμή (αλλά όχι καλή υποστήριξη)!

Είναι συσκευή αυτή που να την πληρώσει κανείς ακριβά, μόνο και μόνο επειδή φοράει τον Snap 835??

Α ρε Le max 2 & Crisball που σας χρειάζεται...170Ευρώ (ναι έχω 2 και απ' αυτά)!

Τι ήθελα και μπερευόμουν αναρωτιέμαι ώρες - ώρες.... είπα και γω δεν μπορεί στο 5 έφτασε κάτι καλό θα έχει να μας παρουσιάσει το 2017!!!

..και γιατί να γίνει ξεχωριστό νήμα για το gelly effect??

Για να μην στεναχωριέμαστε όσοι το αγοράσαμε?? Το θέμα είναι υπαρκτό και μην το πετάτε αλλού, όπως μας κάνει η Oneplus με τις απαντήσεις της!!

ΟΛΑ ΕΔΩ να ειπωθούν για να τα διαβάζουμε εύκολα και άμεσα!

Υ.Γ. Σε περίπτωση που αποφασίσω να το κρατήσω...

1) Ποιά ακουστικά χρησιμοποιείτε για το κινητό αυτό??

2) Ο φορτιστής και το καλώδιο του 3Τ κάνουν και για το Α5000? Για αγορά δεύτερου??

Edited by Oneplus2017
Link to comment
Share on other sites

Η δική σου συσκευή μπορεί να λειτουργεί άψογα. Πολλές είναι όμως οι συσκευές που έχουν το θέμα και όσο γρήγορη και να είναι η συσκευή, κάτι τέτοιο είναι ενοχλητικό.

 

 

 

Πάλι μου βάζεις τα προβλήματα των άλλων εταιρειών. Δεν με ενδιαφέρουν οι εκρήξεις της Samsung και τα προβλήματα των LG. Με ενδιαφέρει η συσκευή που θα αγοράσω από την oneplus να μην έχει το πρόβλημα αυτό στην οθόνη. Δεν με ενδιαφέρει αν είναι πιο μικρό πρόβλημα. Είναι πρόβλημα και με ξενερώνει αν έχω πληρώσει ακριβά μία συσκευή

Τότε δεν μπαίνεις καν στη διαδικασία να την αγοράσεις γιατί θα μπλέξεις με επιστροφές και πας κάπου αλλού.

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μοναξιά από εκείνη του Σαμουράι...εκτός, ίσως από την μοναξιά του τίγρη μέσα στη ζούγκλα.

Link to comment
Share on other sites

Τότε δεν μπαίνεις καν στη διαδικασία να την αγοράσεις γιατί θα μπλέξεις με επιστροφές και πας κάπου αλλού.

Αυτό έκανα. Παρήγγειλα τη συσκευή και την επόμενη ημέρα έσκασε το θέμα με την οθόνη, οπότε αποφάσισα να μην παραλάβω. Δεν ρίχνω άκυρο στην oneplus. Θα περιμένω το 5t (αν υπάρξει) όπου θα έχει διορθώσει το πρόβλημα (αν και δεν το αναγνωρίζει ως πρόβλημα) και όπου ελπίζω να έχει προσθέσει αδιαβροχοποίηση και ois για να γίνει πιο ολοκληρωμένη η συσκευή. Αν δεν το κάνει, υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές

Link to comment
Share on other sites

Βάλε χωρίς ολα αυτά και ένα 50αρικο πανω :p

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μοναξιά από εκείνη του Σαμουράι...εκτός, ίσως από την μοναξιά του τίγρη μέσα στη ζούγκλα.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to [OnePlus 5] Jello effect

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...