[PC] LineAge II

pigtheking
 Κοινοποίηση

Ας δούμε ποιος Race character ειναι ο αγαπημένος σας..  

392 members have voted

1. 1. Ας δούμε ποιος Race character ειναι ο αγαπημένος σας..

• Human
    • Elf
    • Dark elf
    • Orc
    • Dwarf

Είναι ένα παιχνίδι rpg σαν το diablo με την διαφορά ότι παίζεται μόνο online. Υπάρχουν πολλοί servers στους οποίους συνδέεσαι (τον περισσότερο κόσμο έχει ο BnB-Bits n' Bytes). Κάνεις έναν λογαριασμό σε κάποιον server , δημιουργείς έναν ή περισσότερους παίκτες και παίζεις με άλλους. Φαντάσου μια τεράστια χωρα στο internet με τους κατοίκους της με τους οποίους μπορείς να γνωριστείς, να κάνεις ομάδες, να κάνεις ανταλλαγές κτλ. Σκοπός είναι ν'ανεβάσεις όσο περισσότερα level μπορείς και να κάνεις τα quest. Όσο θα παίζεις θα ανακαλύπτεις και άλλα χαρακτηριστικά... :D :D :D
The best preparation for tomorrow... is doing your best today!

• Απαντήσεις 2,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Man to kseroume oti ta polu kala kolpakia poulioUntai sto Internet kai malista polu akriba....gi'auto ta exo psilopari giati den einai dikaio :mad:

Ta psagmena atoma briskoun omws kai kapoia pou exoun diarepsei.....Gi' auto men as arxisoume na grafoume oti kseroume.... :)

PIG THE KING :cool:

CS for ever

M.O.H.A για την παρέα :lol:

L2 για κάψιμο

Men an breite kana kolpaki gia na kanoume grigoro lvl kai oxi na kseskizomaste na anebasoume 1 to polu 2 lvl ti fora(gia megala lvl milao kurios)...8a itan polu xrisimo... :shifty:

CS for ever

L2 για κάψιμο

OTI xriazeste apo cheats,tips k otidipote allo paei to myalo sas, na caxnete PANTA STO GOOGLE!!! exei kiriolektika ta panta. anti na rotate pos, pigenete k kante ena search etsi opos ekana ki ego :) kai an exete ligh :) ypomonh tha brite oti brika k ego. akrivos ta site den ta thimame gia na sas ta po. to clock speed to eixa dokimasei se ena netcaffe k opos sas eipa o hroas fenete na pigenei grigora alla paralila k ta creaps kuniunte grigora opote gia pio apla to clock speed einai san na kaneis to xrono na trexei pio grigora.to clock speed omos den dulece otan kaneis attack ena creeps alla mono sto treximo. oso gia to allo, to skeftikame me ena filo alla den mas afinei o server na kanume sell antikeimena pano apo 1billion :rocket:

ontos sto net puliunte polla cheats opos k hroes k diafora alla. an brite tpt allo peite to :)

Mia krisimh erwthsh,prepei na exw to paixnidi aythentiko gia na paixsw??

file to katevazeis to game apo to site. einai free :) einai giro sto 1.x Gb :shifty:

Man exo psaksei ligo kai den exei polla pragmata gia bots...se olla sxedon prepei na pliroseis....Gi'auto nebriazo :mad: kai to klino to google meta apo ligo..pes mas man bariemai na ksanapsaxno.....Paidia na grapsoume olla ta bots pou kseroume edo.... :w00t:

CS for ever

L2 για κάψιμο

Man exo psaksei ligo kai den exei polla pragmata gia bots...se olla sxedon prepei na pliroseis....Gi'auto nebriazo :mad: kai to klino to google meta apo ligo..pes mas man bariemai na ksanapsaxno.....Paidia na grapsoume olla ta bots pou kseroume edo.... :w00t:

:angry: :angry: :shoot:

sas eipa,apla na caxete sto google! opos k ego, etsi ta brika!!!den katalaveno giati apla den exete ligh ypomonh!! einai kalitero apo olo afto :shifty: anyway!

meta apo ena search sto google (1mish lepro mu pire na to bro! ELEOS!)

brika afto: Console Exploit

------------------------------------

L2 client is based on the Unreal Warfare Engine, so it makes it easy to open some doors.

1- When building warfare bin, there's an option do disable the console object, and btw they also changed its name to L2Console.

That dumb fellows from NCSoft forgot to close the Log window and they left a door to the game console.

To open it just run L2 with the following parameters or create a shortcut to L2.exe with the follwing target:

"c:\Lineage II\System\L2.exe" -log

You will notice a Log window will open too, and you can use that log window to send console commands to the game.

It also accepts Unreal Script too.

Command Line Parameters

---------------------------------

"c:\Lineage II\System\L2.exe" -log -cheats -CPUSPEED=1000

The unreal warfare engine used in L2 is very similar to Unreal 2 Engine. If you search the web for unreal2 command line parameters you will find a lot of usefull ones.

for instance:

-cheats : Enables all cheats (teleport, speed change, etc)

-cpuspeed=2300 : sets the client to works a if it detected that your cpu speed was 2300Hz, and it will set the time counters that way.

If you own a 2.4MHZ processor, the game will run a faster. If you own a 2000HZ processor, the game will run slower. This worked fine untill middle of C1, try not to set the value more than 20% of your CPU speed.

Executing console commands and Unreal Script

------------------------------------------------------

after opening the Log window, you will notice that you cant still run console commands in that window because it isnt a real console prompt. But...

Lets say I want to use the cheat command "SetSpeed 3000", it wont work.

But I can use the following Unreal script to bind that command to a key.

Use: set input r setspeed 3000

then, each time you press the "r" key on the keyboard your char will be warped away (lol, even through walls) and it will be pulled back in by the server some seconds later.

This command was very usefull when I was bellow lvl 40 before I get fake death. If you are fighting a non agro mob, and you trigger the setspeed event your char will be warped and desapears. then the server puts you back where you where. But meanwhile the mob stops atacking you because you left his atack radious.

ego to eixa diavasei apo allu, alla einai to idio! ok?

eimai siguros oti yparxun ekei exo xiliades kolpa pu apla prepei na ta brume, kante kanena search k olo k kati tha brite.. ego logo panellinion asxolume poly ligo me pc genika tora gia afto den exo arketo xrono na caxo :( . elpizo na boithisa..

Man oxi aplos boi8ises alla mas ebales ena bima brosta se auta pou psxname thk you very much man...

CS for ever

L2 για κάψιμο

File pou rwtises gia ta bots...Ta bots einai commands(entoles) gia to paixnidi...

Oriste merika :D

Basic Controls: Key to use:

Walk/Run Left click on area to where you want to move to. Can use arrow keys, but is ackward.

Attack Monster Double click the monster for a regular attack, or single click and choose the skill to use.

Attack Player Hold the CTRL key and click on the person you want to attack.

Shift+CTRL + Spell to cast a spell on them.

Follow Something Double click a Person or NPC to follow them.

Clicking on someone, and typing /follow will do the same.

Using Hotkeys F1 | Up to F10 respectively. If you check "Enable Chat" in the System Options, you can use 1 - 10 instead.

ALT+F1 - F10 will change current hotbar number.

Chat Control: Key to use:

General Chat <Enter> Type what you want to say, then hit it again.

Global Chat !<Text> | Player: I aer l33t, I pwnt j00!

Whisper/Private Tell "<Name> <Text> | -->Player Good evening!

Clan Chat @<Text> | Player: Evening all!

Party Chat #<Text> | Player: Let's kill that one!

Trade Chat +<Text> | Player: WTS Gladius

Message a GM /petition <Text>

/gm <Text>

Cancel a Petition /petitioncancel

Sit Down /sit

Stand Up /stand

Toggle Walking Speed /walk

Toggle Run Speed /run

Attack Selected Target /attack

Pick Up Nearest Object /pickup

Assist a Party Member /assist

Invite Person Into Party /partyinvite

Leave Your Party /partyleave

Disband Your Party /partydismiss

Open a Vendor /vendor

Add Person to Friendslist /friendinvite <Name>

Delete From Friendlist /frienddel <Name>

Buy Selected Item /buy

Open Party Matching /partymatching

Hello! /socialhello

Victory! /socialvictory

Charge! /socialcharge

Invite Into Allegiance /allyinvite

Leave Your Allegiance /allyleave

Disband Your Allegiance /allydismiss

Allegiance Info /allyinfo

Use a Specific Skill /useskill

Use a Killforce /useskillforce

Use a Killstand /useskillstand

Use a Shortcut /useshortcut

Current Location [Axis] /loc

List Current GM's /gmlist

List of Friends /friendlist

Block All Messages /allblock

Unblock All Messages /allunblock

Recommend a Player /evaluate (Click on player first)

Yes emote /socialyes

No emote /socialno

Unaware emote /socialunaware

Bow /socialbow

Waiting emote /socialwaitinga

Laughing /sociallaugh

Applaud /socialapplause

Sorrow emote /socialsad

Dance! /socialdance

Setup a Private Workshop /privatemanufacture

Misc. Control Key to use:

Changing Views Page Up and Page Down will scroll you through all your different views.

Rotate View Holding down the right mouse button and moving your mouse will rotate your camera.

Hide HUD To hide the Heads Up Display, hit ALT + H

Screencapture Pushing the Prt Scr button will take a snapshot and save the picture in you games system directory.

Character Info ALT+I / ALT+T

Skills and Magic Panel ALT+K

Actions Panel ALT+C

Quests Panel ALT+U

Inventory Panel ALT+V

System Options ALT+X

Remove Radar ALT+W

Must Reload Hud [ALT+H] to bring radar back.

Remove Chat ALT+J

Community Panel ALT+B

To do various emotes that the game has, such as waving or taunting, I don't believe there are any key presses to activate them from the get go. Pressing CTRL+C will bring up your various information, click on the Action panel, then Basic Actions tab. There is the complete list of all the emotes, and clicking one will perform the action. You can drag the emotes to your hotbar, which in fact would enable you to be able to use F1 - F10 to use it, just like any other skill.

Useful Tip: If you have "Enter Chat" enabled in your system menus, this will remove the need to use the ALT key before many commands. So to get to the System Options, you would just have to push X instead of ALT+X. Same with the Hot Keys, you can now just use 1 - 10.

CS for ever

L2 για κάψιμο

Man oxi aplos boi8ises alla mas ebales ena bima brosta se auta pou psxname thk you very much man...

tpt :O pantos sas leo, caxne to net k tha brite ta panta! ;)

EIDATE TO KENURGIO CHRONICLE?!?!? m@m@ei!! me to proto creep pu skotosa piga lvl3! !

Man den ekana registretion akoma sto chonicle2 alla 8a kano...anebaineis toso eukola lvl giati akoma einai test server(an eisai sto bnb server) :w00t: ...An borei kapoios na pei an ta account 8a sbistoun otan ginei kanonikos server i autoi pou exoun proxorisei 8a einai megal lvl. :shifty: ..plz answer smb

Man sti mixani anazitisis sto google me ti key words psaxneis ta bots...Ego me

"linage 2 cheats","cheats for linage 2","bots for linage 2","linage 2 bots" :worry:

Ema8a oti o noobwars sto chronicle 1 ekleise...lolololololol :wacko: :X

gia na kanei server gia C2....ali8eia ta account xa8ikan??? :blink:

Men oti kainougio bots brisketai grapse to...

CS for ever

L2 για κάψιμο

To site gia na kaneis register account sto server tou bnb gia Chronicle1 einai:

http://83.174.133.10/

Tou BnB aplos:

http://www.bnb.gr

CS for ever

L2 για κάψιμο

Man den ekana registretion akoma sto chonicle2 alla 8a kano...anebaineis toso eukola lvl giati akoma einai test server(an eisai sto bnb server) :w00t: ...An borei kapoios na pei an ta account 8a sbistoun otan ginei kanonikos server i autoi pou exoun proxorisei 8a einai megal lvl. :shifty: ..plz answer smb

Man sti mixani anazitisis sto google me ti key words psaxneis ta bots...Ego me

"linage 2 cheats","cheats for linage 2","bots for linage 2","linage 2 bots" :worry:

Ema8a oti o noobwars sto chronicle 1 ekleise...lolololololol :wacko: :X

gia na kanei server gia C2....ali8eia ta account xa8ikan??? :blink:

Men oti kainougio bots brisketai grapse to...

an vazeis tetia key words sto google logika den tha su bgazei tipota pu na exei sxesh me to lineage giati apla xexnas ena "e"[linage <>lineage

] :O

sxetika me to kenurgio chronicle, mu eipan xthes oti ftiaxtike to sabbato. ego to epexa thn deytera to apogeyma k aftasa mesa se 40lepta lvl14! to exp pu epernes htan 5x! epeidh omos htan poly eykolo, xthes to mesimeraki to katevasan k to ekanan opos tu bnb x2. oso anafora ta items ston c2 einai 8x!!! eleos! logika tha to katevasun k afto otan mazeftei kosmos :shifty:

ego sinexizo bnb k an parallila do kati sto c2 pu na axizei (ektos ta graffika pu gamane) tote allazo :)

briaka ena arxio 1.dat to opoio elege oti se boithaei na perneis pio grigora ta lvl.

to katevasa, to petaxa mesa sto fakelo system tu lineage alla den einai tpt diafora. exei diavasei kaneis an ontos ginete afto k pu vazo to arxiaki? :confused:

File ta bots den einai cheats...se boi8ane sto game...kolpakia einai... :shifty: Man apo pou ktabases auto to arxeio.. :blink: .Grapse upersundesi...Ego den ksero an kanei kati auto to arxeio alla pisteuo pos den 8a to petas aplos mesa sto system tou lineage alla 8a 8elei kai kamia ru8misi logika.....Re na grafete oti bots briskete...min barieste... :worry:

A kai file sorry...to la8os itan or8ografiko mono edo oxi kai sto search tou Google.... :O

CS for ever

L2 για κάψιμο

xmmm, nomizo apo ena group tu yahoo h tu pathfinder.. den thimame :O

den mboreis na to tropopoihseis opos eipa einai arxio *.dat , ti tropopoihsh na tu kaneis?? :blink:

eipa ston kenurgio chronicle(2) na arxiso orc fighter. eimai lvl 20. thelo na gino monk. diavasa sto lin.warcry.com to guild alla kolao otan pao ston Khavatari Rosheek. mu leei na skotoso 5arkudes alla den m dinun tpt! den xero ti kano lathos!?!? exei kaneis kanena orc megalo lvl pu na ton exei kanei monk?? :wacko:

Man mipos sou exei dosei oplo sugekrimeno?I mipos prepei na skotoseis kami 100 gia na sou bgei...ginontai kai auta...

CS for ever

L2 για κάψιμο

Man mipos sou exei dosei oplo sugekrimeno?I mipos prepei na skotoseis kami 100 gia na sou bgei...ginontai kai auta...

mallon thelei ta opla pu exei sth arxh o hroas (to eida prin ligo oti grafei etsi..) brika kato ena cedar staff :) tavla! telika xanarxizo me ton elf m lvl 15... :)

8a bro to chronicle 2 apo filo kai 8a to skiso.. :w00t: .Kserei kaneis pote arxizei o kanonikos server tou BnB gia c2?...Oxi o test server.... :worry:

Man posous character exeis?

CS for ever

L2 για κάψιμο