Jump to content

Αθλια αντιμετώπιση


vivalaflam
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καναμε ανανεωση τον Φεβρουάριο (ειμαστε αρκετα χρονια πελατες στη Nova/Forthnet) εχοντας triple play.

 

Με την ανανεωση του συμβολαιου βγαλαμε την τηλεοραση και κρατησαμε τηλεφωνια και ιντερνετ (απεριοριστα σταθερα και κινητα, και 24ρι ιντερνετ (αντε το πολυ 3mbps))

 

Στον πρωτο λογαριασμο μας χρεωσαν κινητα κοντα 30€

πρώτο τηλεφώνο, μιλησαμε μας ζητησαν συγγνωμη και οτι θα διορθωθει αμεσα

2ος λογαριασμος ξανα τα ιδια, πηγα στο καταστημα ειπαν θα επικοινωνησουν κ αργότερα μας ειπαν το ποσο που μας χρεωσαν θα γινει πιστωση στον επομενο λογαριασμό (καθε μηνα λογαριασμος)

 

Ο τελευταιος λογαριασμος οντως δε μας χρεωνουν τα κινητα, ομως μας ζητανε τα χρηματα για τα κινητα που δεν επρεπε να χρεωθουμε απο την αρχη! Ουτε πιστωση ουτε τιποτα!

 

Πριν λιγο ηρθε στο κινητο αυτο:

 

EXEI ΠPOΓPAMMATIΣTEI ΦPAΓH ΓIA THN EΠOMENH EPΓAΣIMH ΛOΓΩ OΦEIΛΩN ΣTO 2321******.OΦEIΛH 55,22.KΩΔ.ΠΛHP. 07*********.'AMEΣH EΞOΦΛ. https://myaccount.nova.gr

 

Η επομενη επικοινωνια μας θα ειναι μεσω του συνηγορου του καταναλωτη, αν δε μας βρειτε ΑΜΕΣΗ ΛΥΣΗ. Δεν υπαρχει ουδεμια περίπτωση να σας δωσουμε ουτε ενα ευρω απο τα 55,22 που μας χρεωσατε απο λαθος υπαλληλου σας!

Και φυσικα θα αλλαξω παροχο!

 

Οι κλησεις της ανανεωσης συμβολαιου φυσικα και υπαρχουν ηχογραφημενες απο την εταιρια σας και μπορειτε να διασταυρωσετε αυτα που λεω.

 

 

Δεν μπορω να σας περιγραψω το ποσο απογοητευμενος ειμαι απο την αντιμετωπιση σας.

 

Αυτο που θελω ειναι να βρεθει λυση αμεσως, και το δικαιωμα λυσης συμβολαιου χωρις κανενα προστιμο.

Edited by vivalaflam

Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 8/256

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα vivalaflam,

 

Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να εξυπηρετήσουμε;

 

Αντώνης, Nova Support

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 8/256

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα vivalaflam,

 

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

 

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε προχωρήσει σε σχετικό έλεγχο και σου έχουμε απαντήσει μέσω προσωπικού μηνύματος.

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

 

Γιώργος, Nova Support

Link to comment
Share on other sites

 

Καλησπέρα vivalaflam,

 

Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας.

 

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε, σύμφωνα και με την ενημέρωση που έχεις λάβει μέσω sms, πως είναι υπό έκδοση παραστατικό το οποίο περιλαμβάνει την πίστωση για τις κλήσεις προς κινητά που είχαν πραγματοποιηθεί.

 

Ωστόσο θα χρειαστεί να τακτοποιηθεί ο λογαριασμός ποσού 55.22€ με κωδικό πληρωμή ************* καθώς η πίστωση θα εμφανιστεί στον επόμενο λογαριασμό.

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

 

Γιώργος, Nova Support

 

 

den yparxei logos na plhrwsw 55€ gia xrewseis pou den eprepe na ginoun...

 

Kai fysika de tha ta plhrwsw!

 

Η μονη λυση σας ειπα, αμεση λυση συμβολαιου (δεν υπεγραψα πουθενα, αφου εγινε τηλεφωνικα)

αρα δε με κραταει κανεις.

 

Η μονη αποδεκτη λυση ειναι λυση συμβολαιου χωρις προστιμο και αν δεν εκπληρωθει η επιθυμια μου, θα μιλησουμε μεσω συνηγορου του καταναλωτη, γιατι αυτη η ταλαιπωρια εξαιτιας ενος υπαλληλου της εταιριας σας ηταν μεχρι τωρα αφορητη. Ουτως ή αλλως δεν μας προσφερετε ποιοτητα στις υπηρεσιες σας...

Δεν ειμαι καθόλου ευχαριστημενος.

Το ιντερνετ χαλια.

Περισυ μεχρι 7mbps κατεβασμα και μετα την "ανανεωση" max 1.7mbps κατεβασμα...

 

Δεν δεχομαι αλλες "λυσεις" ουτε προκειται να πληρωσω τα σπασμενα άλλου!

 

Απαιτω μια απαντηση για τη μονη λυση που ανεφερα, δεν ανεχομαι αλλη ταλαιπωρια!

 

Αυτα απο μενα.

Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 8/256

Link to comment
Share on other sites

Κατανοούμε την αναστάτωση που εχει προκύψει από τα παραπάνω, ωστόσο όπως αναφέραμε έχει εγκριθεί ανάλογη πίστωση, η οποία θα εμφανιστεί στον επόμενο λογαριασμό.

 

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως ο επόμενος λογαριασμός περιλαμβάνει το πάγιο της υπηρεσίας σου, για το διάστημα 23/05/2017 έως 22/06/2017, και την αντίστοιχη πίστωση για τις κλήσεις προς κινητά (-32.91€)

 

Αναφορικά με την ταχύτητα συγχρονισμού που επιτυγχάνεται στην γραμμή σου θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως η γραμμή λειτουργεί στις καλύτερες δυνατές ρυθμίσεις και συγχρονίζει σύμφωνα με τις δυνατότητές της, σε αποδεκτές τιμές, χωρίς να τίθεται κάποιος περιορισμός από την πλευρά μας.

 

Είναι σημαντικό να αναφέρουμε πως η ταχύτητα συγχρονισμού μιας ADSL γραμμής εξαρτάται από πολλές παραμέτρους (ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές, ποιότητα βρόχου, διατομή χάλκινου καλωδίου κ.α.) και κυρίως από το μήκος του βρόχου.

 

Μήκος βρόχου, είναι ουσιαστικά το μήκος του χάλκινου καλωδίου, από την οικία ενός συνδρομητή έως και το Αστικό Κέντρο των παρόχων, από το οποίο πραγματοποιείται η εκκίνηση της υπηρεσίας. Στην δική σου περίπτωση η απόσταση αυτή –βάση μετρήσεων βρόχου- υπολογίζεται κατά προσέγγιση σε 6,1 χλμ.

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

 

Γιώργος, Nova Support

Link to comment
Share on other sites

Γνωριζω αυτα που μου λετε για το ιντερνετ αλλα οσο ειχαμε το triple play φταναμε τα 7 οπως προειπα, αρα τι μπορει να φταιει για την τοσο μεγαλη πτωση;

 

Οταν οι γειτονες με Cosmote και Vodafone χτυπαν 18ρια (καθως παιρνουν απο το καφαο γραμμη που ειναι στα ~80 μετρα)

πως μπορούμε να μιλαμε για "ποιοτητα" υπηρεσιων;

 

Μπορειτε να ελεγξετε τι γινεται με τις ρυθμισεις, ή να με βαλετε σε fast path καθως το ping μου κυμαινεται απο 240 μεχρι 400 σε μεσο ορο.

 

Σημερα το πρωι δεν ειχαμε ιντερνετ, και δεν έγινε αρση διακοπης.

Θα δω το μεσημερι που θα γυρισω απο τη δουλεια και θα σας ενημερωσω.

Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 8/256

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα vivalaflam,

 

Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως η προσωρινή φραγή της υπηρεσίας σου, ενεργοποιήθηκε, καθώς φαίνεται σε εκρεμμότητα ο λογαριασμός ποσού 55.22€

 

Σύμφωνα και με όσα αναφέραμε παραπάνω, θα χρειαστεί να τακτοποιηθεί ο εν λόγω λογαριασμός,καθώς η πίστωση έχει εγκριθεί και θα εμφανιστεί σε επόμενο λογαριασμό.

 

Αναφορικά με τo FastPath είναι μια τεχνική που εφαρμόζεται στη μετάδοση πακέτων και έχει ως αποτέλεσμα την επίτευξη καλύτερων χρόνων απόκρισης στη μετάδοσή τους (pings), ωστόσο θα χρειαστεί να πραγματοποιηθεί άρση της φραγής, ώστε να μπορέσει να πραγματοποιηθεί η παραπάνω τροποποίηση.

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

 

Γιώργος, Nova Support

Link to comment
Share on other sites

Ελπιζω να μη χρειαστει να ξαναπω πως δεν προκειται να πληρωσω τα 55 ευρω, γιατι ουτε ειναι δικο μου λαθος και ουτε τα εχω! εχω παγιο 21€ και ηδη μου φαινονται πολλα δεδομενης της οικονομικης μου δυνατοτητας.

 

Δεν εχω 55€ να δωσω και ακομα και να τα ειχα απλως μηδενιστε το ποσο!

Το παγιο του τελευταίου λογαριασμου πληρωθηκε κανονικα και παντα με συνεπεια.

 

Μεχρι το απογευμα να εχει γινει αρση φραγης.

Δεν εχω να πω τιποτα αλλο.

 

Ελπιζω να απαντησετε χωρις το τυπολογιο (τα κλασικα copy paste της φορμας απαντησης σας -- και γω της δουλειας ειμαι)

Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 8/256

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα και με όσα αναφέραμε παραπάνω, θα χρειαστεί να τακτοποιηθεί το ποσό που είναι σε εκκρεμότητα, και θα υπάρξει η ανάλογη πίστωση σε επόμενο λογαριασμό, σύμφωνα και με το sms που έλαβες στις 9/5/2017.

 

Παραμένουμε στη διάθεσή σου.

 

Γιώργος, Nova Support

Link to comment
Share on other sites

Αφηστε το, δε συνεννοουμαστε, υπαρχει και αλλη οδος.

 

 

Καλο απογευμα.

Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 8/256

Link to comment
Share on other sites

Σας κάνω γνωστό πως έκανα καταγγελία στην ΕΕΤΤ.

 

Καλή συνέχεια

Xiaomi Redmi Note 11 Pro+ 8/256

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...