tech_user Δημοσιεύτηκε January 7, 2017 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε January 7, 2017 (edited) Γεια σας Αρχικά ήθελα να συγχαρώ το myPhone forum και την κοινότητά του, για την πολύτιμη βοήθεια που προσφέρουν στους χρήστες, αλλά και τη Forthnet - Nova για την υποστήριξη μέσω αυτού του φόρουμ. Είμαι νέος συνδρομητής Forthnet - Nova 3play (στο σπίτι), και μένω Θεσ/νίκη. Στη μια εβδομάδα που έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία γενικά ήταν όλα καλά, εκτός από μια φορά που διακόπηκε το ίντερνετ για λίγη ώρα. Από χθες το απόγευμα όμως νεκρώθηκε η τηλεφωνική γραμμή, ενώ το ίντερνετ διακόπηκε δυο φορές αλλά επανήλθε, έχοντας όμως πλέον πολύ χαμηλές ταχύτητες (2,5 Mbps download & 0,2 Mbps upload). Επικοινώνησα με την τεχνική υποστήριξη, όπου μου είπαν ότι το πρόβλημα δεν φαίνεται να είναι σοβαρό και θα το κοιτάξει τεχνικός. "Πιστεύουμε μέχρι Δευτέρα - Τρίτη να έχει λυθεί." Και τι θα κάνει η υπερήλικη μητέρα μου χωρίς τηλέφωνο μέχρι τότε; Δηλαδή αν ήταν σοβαρό πρόβλημα, πόσο καιρό θα έκανε να αποκατασταθεί; Στο γραφείο μου έχω double play από άλλο πάροχο εδώ και 5 χρόνια, και σε αυτό το διάστημα μόνο 2 φορές διακόπηκε το ίντερνετ, για διάστημα λίγων ωρών. Η Fothnet-Nova διαφημίζει ότι έχει αξιόπιστο δίκτυο, για αυτό και την επέλεξα. Ελπίζω να μην έκανα λάθος. Edited January 7, 2017 by tech_user διόρθωση "τυπογραφικού" λάθους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. January 7, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 7, 2017 Καλησπέρα tech_user, Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας. Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει λόγω του τεχνικού ζητήματος που έχει παρουσιαστεί στην τηλεφωνική σου γραμμή, καθώς και τη δυσκολία που δημιουργείται στην καθημερινή σου επικοινωνία. Για να μπορέσουμε να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να βοηθήσουμε, θα μπορούσες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία της υπηρεσίας σου; Αλέξης, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tech_user Δημ. January 9, 2017 Author Κοινοποίηση Δημ. January 9, 2017 Γεια σας και πάλι Υπενθυμίζω ότι κατόπιν επικοινωνίας μας, περιμένουμε να μας ενημερώσετε για τη βλάβη στην τηλεφωνική γραμμή. Αισίως συμπληρώσαμε 3 εικοσιτετράωρα χωρίς τηλέφωνο, ενώ το ίντερνετ κινείται στις ίδιες χαμηλές ταχύτητες. Επίσης, όσοι μας καλούν νομίζουν ότι το τηλέφωνο χτυπάει -δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση ότι δε λειτουργεί. Ευχαριστώ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. January 9, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 9, 2017 Καλησπέρα tech_user, Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι σε προσπάθειες επικοινωνίας που πραγματοποιήθηκαν μέχρι στιγμής από αρμόδιο συνάδελφο στο κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας που υπάρχει διαθέσιμο, η επικοινωνία δε κατέστη εφικτή. Ωστόσο, δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας καθώς θα υπάρξει εκ νέου προσπάθεια επικοινωνίας για την ενημέρωσή σου. Σε περίπτωση που επιθυμείς, θα ήθελες να μας ενημερώσεις με κάποιο επιπλέον τηλέφωνο επικοινωνίας μέσω προσωπικού μηνύματος; Αλέξης, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tech_user Δημ. January 10, 2017 Author Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2017 Το κινητό χθες ήταν ανοιχτό όλο το 24ωρο, εκτός από 1 περίπου ώρα (μετά τις 2μμ) λόγω μπαταρίας. Αν οι προσπάθειες επικοινωνίας έγιναν σε αυτό το διάστημα, φαίνεται ότι... επιβεβαιώνεται ο νόμος του Μέρφι. Πάντως σήμερα επικοινώνησαν μαζί μου, και περιμένουμε να έρθει τεχνικός στο διάστημα 1-4 μμ. Θα σας κρατάω ενήμερους. Ευχαριστώ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. January 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2017 Παραμένουμε στην διάθεση σου για οτιδήποτε χρειαστείς. Γεωργία, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tech_user Δημ. January 10, 2017 Author Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2017 (edited) Τελικά μας ενημέρωσαν ότι δε μπορούν να έρθουν σήμερα, λόγω του καιρού. Κατανοητό, αν και μένω στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Το πρόβλημα πάντως υπάρχει από την Παρασκευή το απόγευμα. Θα μπορούσε να το είχε δει κάποιος τεχνικός το Σάββατο, ή τη Δευτέρα (γιατί όχι και την Κυριακή). Δεν έχουμε ξαναμείνει τόσες μέρες χωρίς τηλέφωνο (με τον προηγούμενο πάροχο). Και κάτι άλλο: το τηλέφωνο που δίνετε για δωρεάν δήλωση βλάβης (τεχνική υποστήριξη), δεν μπορούμε να το πάρουμε από κινητό! Δηλαδή ενώ δε λειτουργεί το σταθερό τηλέφωνο, θα πρέπει να δηλώσουμε τη βλάβη από σταθερό (ή να καλέσουμε το 13831, όπου υπάρχει μεγάλη αναμονή, με άγνωστη χρέωση από κινητό). Edited January 10, 2017 by tech_user Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. January 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2017 Καλησπέρα tech_user, Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει λόγω των παραπάνω. Είναι σημαντικό να αναφέρουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτησή των συνδρομητών μας, πέραν της τηλεφωνικής επικοινωνίας με την εξυπηρέτηση πελατών μας, η εταιρίας μας παρέχει επίσης εναλλακτικούς τρόπους επικοινωνίας ώστε οι συνδρομητές μας να μπορούν να επικοινωνούν με διάφορους τρόπους: - Social Media - Online chat μέσω της σελίδας http://www.nova.gr - Φόρμες επικοινωνίας http://www.nova.gr/gr/exupiretisi-pelaton-/epikoinonia/ - Καταστήματα Nova Εκμεταλλευόμενοι όλες τις δυνατότητες που υπάρχουν για την επικοινωνία των συνδρομητών μας, και καλύπτοντας όλους τους δυνατούς τρόπους ώστε να επικοινωνήσουν οι συνδρομητές μας με τα τμήματα εξυπηρέτησης, τους παρέχουμε την δυνατότητα να επιλέξουν τον τρόπο που θα επικοινωνήσουν μαζί μας, για το οποιοδήποτε ζήτημα επιθυμούν. Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς. Αλέξης, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tech_user Δημ. January 10, 2017 Author Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2017 Καλησπέρα Ήθελα να σας ενημερώσω ότι προ ολίγου διαπίστωσα ξαφνικά πως το τηλέφωνο επανήλθε, και το ίντερνετ κινείται σε φυσιολογικές ταχύτητες (10,5 Mbps). Χωρίς να κάνουμε τίποτα! "Δεν είναι θαύμα;" (όπως λέει και η διαφήμιση της Nova). Συνεπώς (αν δεν προκύψει κάτι, γιατί... φοβήθηκε το μάτι μας) δε χρειάζεται να έρθει αύριο τεχνικός. Πείτε μου μόνο αν θα πρέπει να τους ειδοποιήσω και αυτούς, ή θα τους ενημερώσετε εσείς. Για να δώσω σφαιρική εικόνα (και προς την κοινότητα του myPhone forum) θα πρέπει να πω ότι, πέρα από το ατυχές περιστατικό με τη βλάβη της γραμμής, η εξυπηρέτηση μέσω του φόρουμ ήταν καλή, και επίσης ότι ο τεχνικός που εγκατέστησε τη δορυφορική κεραία έκανε προσεγμένη δουλειά και ήταν καλά καταρτισμένος. Εύχομαι από δω και πέρα να μην υπάρξουν άλλα προβλήματα, και σας ευχαριστώ για την υποστήριξη. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. January 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 10, 2017 Καλησπέρα tech_user, Σ' ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Από σχετικό έλεγχο επιβεβαιώνεται πλέον η ορθή λειτουργία της υπηρεσίας σου. Ενημερώνουμε από τη πλευρά μας για την ακύρωση επίσκεψης του τεχνικού μας στο χώρο σου και παραμένουμε στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε επιπλέον βοήθεια χρειαστείς. Αλέξης, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts