Jump to content

Πρόβλημα με τη Vivodi


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Tha ithela na rotisw to exeis :

Exw VIVODI telecom

xafnika apo shmera to proi 8-10 otan balw 1750+ari8mos tilefonou

i gramh mou paramenei nekrh kai den pragmatopoihtai syndesh

otan ton aritmo ton kalesw meso OTE h syndesh ginetai kanonika

mexri kai prin 2 meres oi kliseis me meso tou forea vivodi 1750 ginontan kanonika

 

xerei kaneis tipote sxetiko na me enhmerosei

 

To shmerino skiniko mou thimizei

kai mia sxetikh erotish kapoiou filou pou antimetopize

kapoio paromio thema me Starcom

elpizw na diapseystw kai na mi synevi kati paromoio

 

eyxaristw

Link to comment
Share on other sites

Wirelessly posted (EricssonT39/R202)

 

Αρχικό μήνυμα από τον/την vervil

Tha ithela na rotisw to exeis :

Exw VIVODI telecom

xafnika apo shmera to proi 8-10 otan balw 1750+ari8mos tilefonou

i gramh mou paramenei nekrh kai den pragmatopoihtai syndesh

otan ton aritmo ton kalesw meso OTE h syndesh ginetai kanonika

mexri kai prin 2 meres oi kliseis me meso tou forea vivodi 1750 ginontan kanonika

 

xerei kaneis tipote sxetiko na me enhmerosei

 

To shmerino skiniko mou thimizei

kai mia sxetikh erotish kapoiou filou pou antimetopize

kapoio paromio thema me Starcom

elpizw na diapseystw kai na mi synevi kati paromoio

 

eyxaristw

 

Pare tilefono sto tmima exipiretisis pelaton tis vivodi.to tilefono prepei na einai 8011145600 .pare kai pes mas ti sou eipan

Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

Τελικα τι εγινε?

Καλεις κανονικα?

Εγω που εχω βαλει και προεπιλογη στη Vivodi δεν ειχα ποτε προβλημα (εκτος απο τη πολυ αργη δρομολογηση σε κινητα).

Το μονο που μπορω να πω ειναι οτι κατι επαθε το e-bill system τις τελευταιες μερες και δε μπορω να δω τις κλησεις που κανω...

Link to comment
Share on other sites

Itan kapoio psiloprovlimataki sth leitourgia tou diktiou pou diorthothike

ayto me to e-billing den to koitaxa tha to dw

alla i aporia mou ine i exeis mia pou to aneferes gia proepilogh

Oti evales proepilogh shmainei oti xoris 1750 kaneis opoia klish kai dromologounte aytomata meso vivodi ok ayto alla me tis kliseis se 89625.... pou ine ta Peak ti ginetai ?? Giati i vivodi kai kathe paroxeas statherhs den anagnorizei ta 89625......

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από τον Athanasios

 

pantws egw exw vivodi kai einai xalia. opote pernw apo to sta8ero se kinhto kai oi dyo akoyme thn fwnh mas me antilalo ti na pw? lew na allaksw alla poia?

 

 

Αν σε ικανοποιεί η Vivodi για αστική κλήση κράτα την και βάλε Telepassport. Η φθηνότερη για υπεραστικά και κινητά με πολύ καλή ποιότητα σε όλα εκτός από την Q-Telecοm μερικές φορές.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από τον lewton

 

Αν σε ικανοποιεί η Vivodi για αστική κλήση κράτα την και βάλε Telepassport. Η φθηνότερη για υπεραστικά και κινητά με πολύ καλή ποιότητα σε όλα εκτός από την Q-Telecοm μερικές φορές.

 

 

Η Telepassport ομως δεν κανει χρεωση ανα 1'' (κανει ανα 9'')

Ουτε δινει δωρεαν τα 6 πρωτα δευερολεπτα σε καθε κληση οπως η Vivodi...

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από τον StandArd

 

Η Telepassport ομως δεν κανει χρεωση ανα 1'' (κανει ανα 9'')

 

Ναι αλλά είναι τόσο φθηνότερη που ύστερα από 40 δευτερόλεπτα κλήσης η διαφορά δεν καλύπτεται, ενώ για μικρότερες είναι ελάχιστη.

 

Ουτε δινει δωρεαν τα 6 πρωτα δευερολεπτα σε καθε κληση οπως η Vivodi...

 

 

 

Σωστό αυτό. Αλλά ο καθένας κρίνει πόσο σημαντικό είναι για αυτόν και αποφασίζει ανάλογα.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά έχει πρόβλημα το e-billing.

Μίλησα με την εξυπηρλετηση πελατών της εταιρείας μου είπαν πως το γνωρίζουν και πως σύντομα θα διορθωθεί. Βέβαια από τότε που μου είπαν "σύντομα" έχει περάσει μια εβδομάδα. Υπομονή.

ΘΡΥΛΕ ΘΕΕ ΜΟΥ!!!!
Link to comment
Share on other sites

Εγω που τους ρωτησα μου εστειλαν το ακολουθο μηνυμα:

 

Αγαπητέ κε ,

 

θα θέλαμε να ζητήσουμε συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση μας και να σας ενημερώσουμε ότι στα πλαίσια της αναβάθμισης των υπηρεσιών και της αναβάθμισης του web site της εταιρείας, η δωρεάν ηλεκτρονική ενημέρωση λογαριασμού, θα παραμείνει ανενεργή έως το τέλος των προγραμματισμένων εργασιών. Δυστυχώς δεν μπορούμε να ορίσουμε χρονοδιάγραμμα υλοποίησης αλλά πιστεύουμε πως θα ολοκληρωθεί στο 2ο 10ημερο του Νοέμβριου

 

Ζητάμε την κατανόηση σας και βρισκόμαστε στην διάθεση σας για οποιαδήποτε ενημέρωση θέλετε για τις κλήσεις που πραγματοποιείτε.

CS DPT : 801 11 45 600

 

Δηλαδη σε 1 μηνα ( :!: ) θα λειτουργει μια χαρα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...