Jump to content

exe arxeia ta anagnorizoi os dos??

thermastis
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Gia sas pedia exo ena provlima pou to sinantao proti fora egrapsa simera 3 DVD me diafora programmata, mp3, ktlp giati eprepe na kano format to laptop gia na xoriso ton skliro se 2 meroi. mas kai me programa den ginotan tipota. otan teleiosa tin egkatastasi pira ena apo ta dvd na stiso kapoia apo ta programata pou egrapsa eki kaiankalipto oti olaa ta arxeia .exe ta vlepi san arxeia dos. evalapaleotera cd me programata kai eida oti ta vlepi kanoika. ti pezeteedo kai afta ton dvd den ta anagnorizi eno ta mp3 tis foto afta ta vlepi kanonika. mpori kapoios/a na mou dosi mia eksigisi giati pigan xamena 8GB programmata????????

efxaristo ek ton proteron kai sory gia tous agglikous xaraktires mou.

Gia sas pedia exo ena provlima pou to sinantao proti fora egrapsa simera 3 DVD me diafora programmata, mp3, ktlp giati eprepe na kano format to laptop gia na xoriso ton skliro se 2 meroi. mas kai me programa den ginotan tipota. otan teleiosa tin egkatastasi pira ena apo ta dvd na stiso kapoia apo ta programata pou egrapsa eki kaiankalipto oti olaa ta arxeia .exe ta vlepi san arxeia dos. evalapaleotera cd me programata kai eida oti ta vlepi kanoika. ti pezeteedo kai afta ton dvd den ta anagnorizi eno ta mp3 tis foto afta ta vlepi kanonika. mpori kapoios/a na mou dosi mia eksigisi giati pigan xamena 8GB programmata????????

efxaristo ek ton proteron kai sory gia tous agglikous xaraktires mou.

otan les arxeia dos ennoeis oti exoun to klasiko icon tou programmatos???

Δοκίμασες να τα αντιγράψεις στον δίσκο και να τα τρέξεις από εκεί να δεις τι γίνεται;

Swstos....dokimase na ta peraseis sto disko prwta....den einai zipped h otidipote allo swsta?
Το μέλος έχει τη δυνατότητα προσθήκης εικόνας στην υπογραφή του με την χρήση του κώδικα «img», αρκεί αυτή να μην υπερβαίνει σε διαστάσεις τα 420x150 pixels και το μέγεθός της να μην υπερβαίνει τα 16.384 bytes.

Δοκίμασες να τα αντιγράψεις στον δίσκο και να τα τρέξεις από εκεί να δεις τι γίνεται;

fisika kai to dokimasa eitan to proto prama pou ekana. allad distixos den ginete giati apla to fteximo to exi to nero pou den to egrapse sosta ( afto pistevo ego).ta mona pou den epa8an zimia eitan ta ziparismena arxeia pou eixa (eftixos giati eitan giro sta 3Gb mp3 ).

Τότε το πιθανότερο ειναι να έχει πρόβλημα το δισκάκι και απλά έτυχε τα αρχεία που δεν γράφτηκαν σωστά ναι είναι εκτελέσιμα.