Jump to content

OTAN TO "ΠΛΑΙΣΙΟ" ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΟΡΝΙΖΑ!


christ-k
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εκφράζω δημόσια την απορία μου, αλλά και την αγανάκτησή μου, για τον τρόπο λειτουργίας και την επαγγεματικότητα φθασμένων ονομάτων στο χώρο του computing....

 

Tις προηγούμενες μέρες είδα και συνειδητοποίησα φοβερά πράγματα, που δείχνουν πως μερικοί υπάλληλοι μεγάλων καταστημάτων λειτουργούν χειρότερα και από δημόσιοι υπάλληλοι, αμαυρώνοντας το όνομα των εταιρειών που εργάζονται ενώ φυσικά υποστηρίζονται από αυτά... (συνέκδοχο φαύλου κύκλου).

 

Η καταγγελία μου θα είναι συγκεκριμένη και ξεφεύγει από το σπάνιο ή το τυχαίο και εμπίπτει στο κατά βάση συστηματικό....

 

Φίλος μου επιθυμώντας να αγοράσει ένα καλό και ακριβό υπολογιστή απευθύνεται στη γνωστή αλυσίδα υπολογιστών "Πλαίσιο" στην πιό κεντρική του μορφή, δηλ. στην Στουρνάρα....Ο πωλητής του υποδυκνύει ένα συνδυασμό μηχανημάτων που του καλύπτουν τις ανάγκες και το τελικό μαλλί χωρίς την οθόνη φθάνει τα 1300 Ευρώ....Παράδοση την μεθεπόμενη ημέρα, όπερ και εγένετω...Ο υπολογιστής συσκευασμένος με τις οδηγίες του και ένα έντυπο ελέγχου, όπου ο τεχνικός έλεγξε κατά τα ευρωπαϊκά πρότυπα (υποτίθεται) την ορθή λειτουργία του μηχανήματος λίγο πριν την συσκευασία του και την μεταφορά του...Καρατσεκαρισμένες λοιπόν όλες οι λειτουργίες...Το μηχάνημα "σφραγισμένο" πλέον από το πλαίσιο είναι έτοιμο να λειτουργήσει και να επιδείξει την εφυία του....

 

...Αμ δε! Αναμμένος ο φίλος μου για το νέο του υπολογιστικό σύστημα (με την βούλα μιας απο τις μεγαλύτερες και γνωστότερες αλυσίδες τεχνολογίας στην Ελλάδα) προσπαθεί να το λειτουργήσει....αλλά η κακή του μοίρα δεν το επιτρέπει....Το μηχάνημα ανοίγει αλλά δεν φορτώνει τα windows....Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε...Το μηχάνημα είναι αδύνατο να λειτουργήσει....

 

....Τεχνική υπηρεσία, τηλέφωνο και ο τεχνικός έρχεται μετά από δυό μερες, αφού συνέπεσε και Σ/Κ....Έρχεται για να μεταδώσει τα φώτα του, αλλά τελικά μάλλον συναίβει το αντίστροφο....Εφόσον αντικαθιστά τα περισσότερα εξαρτήματα, καταλήγει πως ο ασθενής είναι βαριά άρρωστος και καλό είναι να πάει στο νοσοκομείο....δηλ. στο τεχνικό σέρβις, όπου από εκεί ξεκινούν και τελειώνουν όλα, στην οδό Ζαίμη, όπου η ομάδα των τεχνικών φωστήρων θα επισκευάσουν άμεσα το νέο αριστουργιματικό μηχάνημα (made in plaisio.gr). Περιμένει και εδώ άλλες δύο μέρες, οπότε ακούει το εξής ανείπωτο...."Αλλάξαμε όλα τα

εξαρτήματα του μηχανήματος...το πρόβλημα όμως παραμένει....Μην όμως φοβάστε, θα σας το αντικαταστήσουμε με ένα καινούργιο (!), οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά...."

 

....Άλλες δύο μερούλες λοιπόν και το νεο θαύμα βρίσκεται πάλι έξω από την πόρτα του φίλου μου, έτοιμο επιτέλους να δείξει το υπολογιστικό του ταλέντο σε ένα πλεον φίλο μου που μετά από μια βδομάδα πάθους και αναμονής κοντέυει να κλατάρει....Μαζί λοιπόν με τα παρελκόμενα βγάζει εκ νέου τις νέες διαπιστέυσεις και σφραγίδες ότι το νέο μηχάνημα είναι τέλειο, ελεγμένο από τους ευφυείς μηχανικούς του "Πλαισίου", που απότι φάνηκε χρησιμοποίησαν όλη την ευφυία τους στο να κάνουν copy το πτυχίο τους, μιας μάλλον και οι γνώσεις τους περιορίζονται εκεί....

 

....Ο αγανακτισμένος και σιχτιρισμένος λοιπόν φίλος μου, συνδέει το καινούργιο μηχάνημα, το οποίο λογικά θα πρέπει να λειτουργεί τέλεια, εφόσον φυσικά υπέστει εξαντλητικό έλεγχο και αδιάκοπα τεστ καταπόνησης για να είναι τόσο τέλειο (!!!), κάτι άλλωστε που το εγγυάται και το τεχνικό τμήμα του ΠΛΑΙΣΙΟΥ, της μεγαλύτερης αλυσίδας hardware στην Ελλάδα, με εμπειρία στους υπολογιστές από καταβολής της πληροφορικής, χρησιμοποιώντας πάντα την αφρόκρεμα των τεχνικού επιτελείου....

 

...Εφόσον συνδέει και το τελευταίο καλώδιο και όντας πλέον σίγουρος πως μετά από μιάς τουλάχιστον εβδομάδας "ατυχών" συγκυριών σε μερικά δευτερόλεπτα θα βρίσκεται μπροστά στα γνωστά και αγαπημένα του windows που τόσο τα στερήθηκε μετά απο μια βδομαδα αναμονής και ελπίδας....Πατάει λοιπόν το κουμπί on, και μετά εκπλήξεως προσγειώνεται στην σκληρή πραγματικότητα που τα ξεφτέρια του ΠΛΑΙΣΙΟΥ του ετοίμαζαν...Ο υπολογιστής αντι να δείξει κάτι, σφυρίζει λίγο χαμηλότερα απο τις σειρήνες των καταστημάτων που ο ψευτοσυναγερμός τις αφυπνίζει....

 

....Λέει ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ..., μάλλον κάποιο λάθος έκανα, σκέφτεται πως ο υπολογιστής μπορεί να διαθέτει και ενσωματωμένη σειρήνα ασφάλειας και ξαναδοκιμάζει....Αμ δε....Μετά σκέφτεται μήπως αντί για υπολογιστή παρείγγειλε σειρήνα, αλλά αναλογίζεται πως μια σειρήνα δεν μπορεί να του προσφέρει τίποτα....Άλλωστε σειρήνες τον περιτριγυρίζουν συχνά, παίρνοντάς του τα μυαλά....Όχι δεν ήθελε κάτι τέτοιο και σαφώς κατι λάθος κατάλαβαν οι τεχνικοί.....

 

Μην μπορώντας πλέον να αρθρώσει λέξη, τηλεφωνά στο ΠΛΑΙΣΙΟ, όπου κουφάινεται και ο τελευταίος ευσύνείδητος υπάλληλος....Μην μπορώντας κανείς να πει τίποτα, ο υπολογιστής επιστέφεται ενώ φυσικά αναλαμβάνουν να του επιστρέψουν και τα λεφτά, προσπαθώντας εν κατακλείδει να κερδίσουν και την τιμή των όπλων....Προτείνουν ένα νέο συνδυασμό, γιατί ο προηγούμενος πιθανών ήταν ασύμβατος....

 

Η ιστορία είναι πέρα για πέρα πραγματική και την εκθέτω απλώς γιατί πρέπει να εφιστήσω την προσοχή όλων....και γιατί το συγκεκριμένο ξεπερνά την απλή συγκυρία και δείχνει πως εκεί μεσα τίποτα δεν λειτουργεί σωστά και το μόνο που ξερουν να κάνουν είναι να τσεκάρουν το ατσεκάριστο....

 

Το μόνο που ξέχασα να αναφέρω και πλέον ηχεί σαν ανέκδοτο είναι η φίρμα : TURBO-X , που απ' ότι φαίνεται χαρακτηρίζει ειρωνικά τους ανθρώπους και όχι τα μηχανήματα!

 

Επειδή το ποστ μπορεί να διαβαστεί από κάποιους ευσυνείδητους υπαλλήλους του Πλαισίου αυτό, να πω πως μπορεί το δέντρο να μην είναι σάπιο όλο και σίγουρα βγάζει και υγιείς καρπούς....

 

Υ.Σ. : Στο παραπάνω κείμενο αποφεύγω τη χρήση smilies, γιατί διαφορετικά θα έπρεπε να συνοδεύουν καθε πρόταση....

Link to comment
Share on other sites

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Να γιατί δεν θέλω να μπλέκω με καταστήματα και να αγοράζω ΜΟΝΟΣ μου τα εξαρτήματα της αρεσκείας μου για να συνθέσω τον υπολογιστή των ονείρων μου... ;)

Αυτό που έτυχε στο φίλο στο "Πλαίσιο" μπορεί να τύχει και σε κανένα άλλο κατάστημα βέβαια... Τώρα γιατί δεν λειτουργούσε ούτε ο 2ος υπολογιστής που του φέρανε δεν είμαι σε θέση να ξέρω... Λες να του πήγανε τον ίδιο; :lol:

 

Τεσπα... :rolleyes:

Καλά ξεμπερδέματα στον παθόντα και εύχομαι αυτή την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές να έχει,δίνοντας το υστέρημά του, έναν υπολογιστή που να δουλεύει και να τον ευχαριστιέται ;)

Always have the feeling that something's missing or left behind...[/b]

Link to comment
Share on other sites

Τουλάχιστον πήρε τα λέφτά του πίσω. Αν ήταν σε καμία άλλη αλυσίδα (multirama, oneway) ή αν (ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΜΑΣ) είχε αγοράσει κάνα Altec, το μηχάνημα α ήταν Dead on Arrival, θα τον βάζαν να πληρώσει και από πάνω για να το φτιάξει...

 

Εγώ μέχρι στιγμής είμαι 100% ευχαριστημένος με το support του Πλαισίου (ακόμα και όταν έκαψα εγώ μία μητρική, αυτοί μου την άλλαξαν, no questions asked).

 

 

 

Βέβαια έχω διαπιστώσει πως η πλειοψηφία των υπαλλήλων τους είναι κομματάκι n00bιδες (για να μην πότε τίποτε άλλο) στον χώρο των PCs.

http://card.mygamercard.net/sig/shodangr.jpg

New York, Neeeeeeeeeeeeeeeeeew York!

Link to comment
Share on other sites

....Προτείνουν ένα νέο συνδυασμό, γιατί ο προηγούμενος πιθανών ήταν ασύμβατος....

 

Τι έγινε, έβαλαν AMD64 σε LA775?

Τώρα πέρα από την πλάκα όλοι μας έχουμε κάνει μαμακίες κατά τη συναρμολόγηση ενός συστήματος, όπως και αυτοί που χρησιμοποιεί το Πλαίσιο, άνθρωποι είναι όχι ρομπότ. Θα συμφωνήσω πάντως ότι όταν παίρνεις ένα νέο μηχάνημα θες (και απαιτείς) να δουλεύει.

Όποιος πάει να πάρει έτοιμο σύστημα από μεγάλη αλυσίδα καταστημάτων το κάνει για να έχει το κεφάλι του ήσυχο ότι ακόμα και αν πάει κάτι στραβά θα βγάλει μια άκρη ή βάζει το χέρι ακόμα βαθύτερα στην τσέπη και παίρνει κάποιο επώνυμο μηχάνημα (ibm, dell...).

 

Πάντως η μισή χαρά της αγοράς ενός υπολογιστή είναι το ξεπακετάρισμα των εξαρτημάτων και η συναρμολόγηση βήμα βήμα με την φυχή στο στόμα για το debugging στο πρώτο boot... αχ... :whistle: Το τελευταίο μου pc το τελείωσα πριν από μια βδομάδα με σωθικά από το Πλαίσιο... από όσα πήρα μόνο μια RAM βγήκε ελλατωματική και αλλάχθηκε σε 5 λεπτά... :up:

People choose the paths that grant them the greatest rewards for the least amount of effort.
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος shodanjr_gr (14 Ιαν. 2005 , 20:18)

 

Βέβαια έχω διαπιστώσει πως η πλειοψηφία των υπαλλήλων τους είναι κομματάκι n00bιδες (για να μην πότε τίποτε άλλο) στον χώρο των PCs.

 

Ναι, έχω ακούσει κάτι διαστημικές πατάτες εκεί μέσα από πωλητές. Δεν παρεξηγώ κάνενα πλέον γιατί καταλαβαίνω πως όταν μεγαλώνει μια επιχείρηση έχει ανάγκη από υπαλλήλους και ταυτόχρονα γίνεται και πιο δύσκολο αυτοί να είναι σωστά εκπαιδευμένοι. Αυτό που γίνεται προφανές όμως από κάτι τέτοια είναι ότι την λογική ΨΥΓΕΙΟ πρέπει να την αποβάλουν όλοι, όταν πρόκειται να αγοράσουν υπολογιστή. Τουλάχιστον με τα δεδομένα της Ελλάδας. Αν και έχω δει και καλά και άσχημα από το Πλαίσιο, το συγκεκριμένο ήταν εντελώς απογοητευτικό και ειλικρινά απορώ πως τα κατάφεραν έτσι. Παρ'όλα αυτά, θα τονίσω ότι το Πλαίσιο κάνει κάτι που πολλοί άλλοι δεν το σκέφτονται καν. Εκδίδει πιστωτικό για πρόϊόν που παρουσίασε το Α ή Β πρόβλημα. Άλλα καταστήματα μου έχουν βγάλει την ψυχή για προϊόντα που ήταν ελαττωματικά από την κατασκευή τους.
Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο... όμως ένας "άσχετος" από που θα πάρει υπολογιστή? Θα εμπιστευτεί το ανηψάκι του να του στήσει ένα μηχάνημα? Θα πάει στο μαγαζάκι στη γωνιά που δεν ξέρει αν θα είναι ανοιχτό σε 2 μήνες αν παρουσιαστεί πρόβλημα?

 

Εμείς που σκαμπάζουμε κανά δυο πράγματα κάνουμε τη δουλειά μας μόνοι μας...

 

Είναι καθαρά θέμα του πόσο θέλεις να "παιδευτείς" και του πόσο ρίσκο είσαι διαθετημένος να πάρεις για να γλιτώσεις μερικά ευρώ...

Γιατί δηλαδή να αγοράσεις έτοιμο αυτοκίνητο και να μην το φτιάξεις μόνος σου? :alien:

People choose the paths that grant them the greatest rewards for the least amount of effort.
Link to comment
Share on other sites

To όλο θέμα είναι το πώς το πλαίσιο δίνει γραπτές τσεκαρισμένες επιβεβαιώσεις σωστής λειτουργείας του συνόλου και των επιμέρους τμημάτων του υπολογιστή χωρίς καν να μπει στο κόπο να δουν αν ανταποκρίνεται καν στο on...Πολύ περισσότερο όταν πρόκειται για ήδη ατυχές περιστατικό....Είναι δε σαφές και γνωστό για μια εταιρεία πόσα άτομα μπορούν αλυσιδωτά και με γεωμετρική πρόοδο να επηρεαστούν από ένα δυσαρεστημένο πελάτη... :o

 

Για την ιστορία να πω, πως κανένα σχεδόν από τα καταστήματα της Λεωφόρου των Υπολογιστών (Στουρνάρα) δεν είχε έτοιμο υπολογιστή και πως η min αναμονή είναι από 2-5 ημέρες....Τελικά βρήκαμε ένα συναρμολογημένο στο multirama με κάποια καλά χαρακτηριστικά και το πήραμε σηκωτό από τα αυτιά ( :p ) και τελικά αν και δεν είχε πιστοποιήσεις σωστής λειτουργίας, λειτούργησε κανονικά άμεσα...Το πρόβλημα πλεον βρίσκεται στο ADSL, το οποίο δεν λειτουργεί και αναμένεται από βδομάδα να δράσει το τεχνικό τμήμα του πΟΤΕ..... :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος christ-k (14 Ιαν. 2005 , 19:41)

 

Εκφράζω δημόσια την απορία μου, αλλά και την αγανάκτησή μου, για τον τρόπο λειτουργίας και την επαγγεματικότητα φθασμένων ονομάτων στο χώρο του computing....

 

Tις προηγούμενες μέρες είδα και συνειδητοποίησα φοβερά πράγματα, που δείχνουν πως μερικοί υπάλληλοι μεγάλων καταστημάτων λειτουργούν χειρότερα και από δημόσιοι υπάλληλοι, αμαυρώνοντας το όνομα των εταιρειών που εργάζονται ενώ φυσικά υποστηρίζονται από αυτά... (συνέκδοχο φαύλου κύκλου).

 

Η καταγγελία μου θα είναι συγκεκριμένη και ξεφεύγει από το σπάνιο ή το τυχαίο και εμπίπτει στο κατά βάση συστηματικό....

 

Φίλος μου επιθυμώντας να αγοράσει ένα καλό και ακριβό υπολογιστή απευθύνεται στη γνωστή αλυσίδα υπολογιστών "Πλαίσιο" στην πιό κεντρική του μορφή, δηλ. στην Στουρνάρα....Ο πωλητής του υποδυκνύει ένα συνδυασμό μηχανημάτων που του καλύπτουν τις ανάγκες και το τελικό μαλλί χωρίς την οθόνη φθάνει τα 1300 Ευρώ....Παράδοση την μεθεπόμενη ημέρα, όπερ και εγένετω...Ο υπολογιστής συσκευασμένος με τις οδηγίες του και ένα έντυπο ελέγχου, όπου ο τεχνικός έλεγξε κατά τα ευρωπαϊκά πρότυπα (υποτίθεται) την ορθή λειτουργία του μηχανήματος λίγο πριν την συσκευασία του και την μεταφορά του...Καρατσεκαρισμένες λοιπόν όλες οι λειτουργίες...Το μηχάνημα "σφραγισμένο" πλέον από το πλαίσιο είναι έτοιμο να λειτουργήσει και να επιδείξει την εφυία του....

 

...Αμ δε! Αναμμένος ο φίλος μου για το νέο του υπολογιστικό σύστημα (με την βούλα μιας απο τις μεγαλύτερες και γνωστότερες αλυσίδες τεχνολογίας στην Ελλάδα) προσπαθεί να το λειτουργήσει....αλλά η κακή του μοίρα δεν το επιτρέπει....Το μηχάνημα ανοίγει αλλά δεν φορτώνει τα windows....Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε...Το μηχάνημα είναι αδύνατο να λειτουργήσει....

 

....Τεχνική υπηρεσία, τηλέφωνο και ο τεχνικός έρχεται μετά από δυό μερες, αφού συνέπεσε και Σ/Κ....Έρχεται για να μεταδώσει τα φώτα του, αλλά τελικά μάλλον συναίβει το αντίστροφο....Εφόσον αντικαθιστά τα περισσότερα εξαρτήματα, καταλήγει πως ο ασθενής είναι βαριά άρρωστος και καλό είναι να πάει στο νοσοκομείο....δηλ. στο τεχνικό σέρβις, όπου από εκεί ξεκινούν και τελειώνουν όλα, στην οδό Ζαίμη, όπου η ομάδα των τεχνικών φωστήρων θα επισκευάσουν άμεσα το νέο αριστουργιματικό μηχάνημα (made in plaisio.gr). Περιμένει και εδώ άλλες δύο μέρες, οπότε ακούει το εξής ανείπωτο...."Αλλάξαμε όλα τα

εξαρτήματα του μηχανήματος...το πρόβλημα όμως παραμένει....Μην όμως φοβάστε, θα σας το αντικαταστήσουμε με ένα καινούργιο (!), οπότε ούτε γάτα ούτε ζημιά...."

 

....Άλλες δύο μερούλες λοιπόν και το νεο θαύμα βρίσκεται πάλι έξω από την πόρτα του φίλου μου, έτοιμο επιτέλους να δείξει το υπολογιστικό του ταλέντο σε ένα πλεον φίλο μου που μετά από μια βδομάδα πάθους και αναμονής κοντέυει να κλατάρει....Μαζί λοιπόν με τα παρελκόμενα βγάζει εκ νέου τις νέες διαπιστέυσεις και σφραγίδες ότι το νέο μηχάνημα είναι τέλειο, ελεγμένο από τους ευφυείς μηχανικούς του "Πλαισίου", που απότι φάνηκε χρησιμοποίησαν όλη την ευφυία τους στο να κάνουν copy το πτυχίο τους, μιας μάλλον και οι γνώσεις τους περιορίζονται εκεί....

 

....Ο αγανακτισμένος και σιχτιρισμένος λοιπόν φίλος μου, συνδέει το καινούργιο μηχάνημα, το οποίο λογικά θα πρέπει να λειτουργεί τέλεια, εφόσον φυσικά υπέστει εξαντλητικό έλεγχο και αδιάκοπα τεστ καταπόνησης για να είναι τόσο τέλειο (!!!), κάτι άλλωστε που το εγγυάται και το τεχνικό τμήμα του ΠΛΑΙΣΙΟΥ, της μεγαλύτερης αλυσίδας hardware στην Ελλάδα, με εμπειρία στους υπολογιστές από καταβολής της πληροφορικής, χρησιμοποιώντας πάντα την αφρόκρεμα των τεχνικού επιτελείου....

 

...Εφόσον συνδέει και το τελευταίο καλώδιο και όντας πλέον σίγουρος πως μετά από μιάς τουλάχιστον εβδομάδας "ατυχών" συγκυριών σε μερικά δευτερόλεπτα θα βρίσκεται μπροστά στα γνωστά και αγαπημένα του windows που τόσο τα στερήθηκε μετά απο μια βδομαδα αναμονής και ελπίδας....Πατάει λοιπόν το κουμπί on, και μετά εκπλήξεως προσγειώνεται στην σκληρή πραγματικότητα που τα ξεφτέρια του ΠΛΑΙΣΙΟΥ του ετοίμαζαν...Ο υπολογιστής αντι να δείξει κάτι, σφυρίζει λίγο χαμηλότερα απο τις σειρήνες των καταστημάτων που ο ψευτοσυναγερμός τις αφυπνίζει....

 

....Λέει ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ..., μάλλον κάποιο λάθος έκανα, σκέφτεται πως ο υπολογιστής μπορεί να διαθέτει και ενσωματωμένη σειρήνα ασφάλειας και ξαναδοκιμάζει....Αμ δε....Μετά σκέφτεται μήπως αντί για υπολογιστή παρείγγειλε σειρήνα, αλλά αναλογίζεται πως μια σειρήνα δεν μπορεί να του προσφέρει τίποτα....Άλλωστε σειρήνες τον περιτριγυρίζουν συχνά, παίρνοντάς του τα μυαλά....Όχι δεν ήθελε κάτι τέτοιο και σαφώς κατι λάθος κατάλαβαν οι τεχνικοί.....

 

Μην μπορώντας πλέον να αρθρώσει λέξη, τηλεφωνά στο ΠΛΑΙΣΙΟ, όπου κουφάινεται και ο τελευταίος ευσύνείδητος υπάλληλος....Μην μπορώντας κανείς να πει τίποτα, ο υπολογιστής επιστέφεται ενώ φυσικά αναλαμβάνουν να του επιστρέψουν και τα λεφτά, προσπαθώντας εν κατακλείδει να κερδίσουν και την τιμή των όπλων....Προτείνουν ένα νέο συνδυασμό, γιατί ο προηγούμενος πιθανών ήταν ασύμβατος....

 

Η ιστορία είναι πέρα για πέρα πραγματική και την εκθέτω απλώς γιατί πρέπει να εφιστήσω την προσοχή όλων....και γιατί το συγκεκριμένο ξεπερνά την απλή συγκυρία και δείχνει πως εκεί μεσα τίποτα δεν λειτουργεί σωστά και το μόνο που ξερουν να κάνουν είναι να τσεκάρουν το ατσεκάριστο....

 

Το μόνο που ξέχασα να αναφέρω και πλέον ηχεί σαν ανέκδοτο είναι η φίρμα : TURBO-X , που απ' ότι φαίνεται χαρακτηρίζει ειρωνικά τους ανθρώπους και όχι τα μηχανήματα!

 

Επειδή το ποστ μπορεί να διαβαστεί από κάποιους ευσυνείδητους υπαλλήλους του Πλαισίου αυτό, να πω πως μπορεί το δέντρο να μην είναι σάπιο όλο και σίγουρα βγάζει και υγιείς καρπούς....

 

Υ.Σ. : Στο παραπάνω κείμενο αποφεύγω τη χρήση smilies, γιατί διαφορετικά θα έπρεπε να συνοδεύουν καθε πρόταση....

 

 

Μία λέξη... ΑΠΑΠΑ :blink:

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Θεέ μου, κάθε φορά που φτιάχνεις ένα @##@#$@ δώσε και οδηγίες χρήσεως

Link to comment
Share on other sites

εγω τι να πω που πηγα με εναν φιλο μου να του φτιαξω κομματια εναν υπολογιστη και οταν του ηρθαν τα κομματια αντι να ειναι στο κουτι που τους ειπα το ειχαν συναρμολογησει και σαν ναν μην εφτανε αυτο δεν ειχανε βαλει την 2 gb μνημη που τους ειχα πει με αποτελεσμα να μου λενε διαφορες βλακειες οτι ο τεχνικος ξεχασε να βαλει την μνημη επανω επειδη ασχολουνταν με το ποντικι που ειχε χαλασε(αν ειναι δυνατον)
Link to comment
Share on other sites

εγώ πάντως από το πλαίσιο δεν είχα ποτέ πρόβλημα. και γενικά θυμάμαι όταν χάλαγε κάτι μου το αλλάζανε χωρίς δεύτερη κουβέντα αντιθέτως, σε κάτι άλλα μαγαζιά στα τρώνε στο service
always look on the bright side of life :whistle:
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Agent M (14 Ιαν. 2005 , 20:06)

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Να γιατί δεν θέλω να μπλέκω με καταστήματα και να αγοράζω ΜΟΝΟΣ μου τα εξαρτήματα της αρεσκείας μου για να συνθέσω τον υπολογιστή των ονείρων μου... ;)

 

 

Αν ητάν ασύμβατα τα εξαρτήματα (μπορεί να συμβεί) θα τα είχες και θα τα 'βλεπες χωρις να μπορείς να τα επιστρέψεις (δεν λέω να είναι ελατωματικά αλλά ασύμβατα, δεν ευθύνονται αυτοί γι' αυτό)

Link to comment
Share on other sites

Πίστεψέ με, σχεδόν οπουδήποτε αλλού θα είχε πολύ χειρότερη αντιμετώπιση ο φίλος σου (το σχεδόν επειδή δε θέλω να είμαι απόλυτος, αλλα δεν γνωρίζω καμία εξαίρεση).

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος pythagoras (15 Ιαν. 2005 , 12:48)

 

Αν ητάν ασύμβατα τα εξαρτήματα (μπορεί να συμβεί) θα τα είχες και θα τα 'βλεπες χωρις να μπορείς να τα επιστρέψεις (δεν λέω να είναι ελατωματικά αλλά ασύμβατα, δεν ευθύνονται αυτοί γι' αυτό)

 

Φίλε μου εμένα ευτυχώς δεν μου έχει τύχει κάτι τέτοιο(παρά μόνο μια μητρική που είχα αλλάξει γιατί είχε καεί)... :rolleyes: Τώρα τυχερός ήμουν; Δεν ξέρω να σου πω. Πάντως πριν αγοράσω οτιδήποτε πέφτει μεγάλη μελέτη απόδοσης/τιμής και διάφορων συγκριτικών τεστ... ;) Τώρα άμα κάτι είναι ασύμβατο βλέπουμε μετά τι κάνουμε. :whistle: Ή το πουλάς ή δεν ξέρω κι εγώ τι... :D :p

Always have the feeling that something's missing or left behind...[/b]

Link to comment
Share on other sites

Θυμάμαι τον πρώτο καιρό που πήγαινα στο Πλαίσιο στη θεσνικη (στο κέντρο της). Γνωρίστηκα με τους ενημερωμένους πωλητές και το σέρβις. Ομως κάθε επόμενη χρονιά, οι πωλητές ήταν πιο άσχετοι. Πλέον ζητούσα έναν συγκεκριμένο που είχε προαχθεί όμως εκεί και δεν πολυασχολούνταν. Καταλάβαινε κι αυτός πάντως το πρόβλημα με τα..τζιμάνια και με άφηνε να ψάχνω μόνος μου στα ράφια :)

 

Δυστυχώς το αυτό εν πολλοίς και στην Στουρνάρη όπως διαπιστώνω. Σε λίγα μαγαζιά υπάρχουν άνθρωποι που μπορείς να μιλήσεις. Και αυτοί όμως θα πνίγονται στη δουλειά, γιατί είναι λίγοι... Αλλά υπάρχουν και χειρότερα- να πουλάς Jaguar (δλδ Mac ;) και να μην ξέρεις τι σου γίνεται...

 

Πάντως, το Πλαίσιο ίσως έχει την καλύτερη πολιτική σε θέμα σέρβις. Αν πάει κάτι στραβά, όλα διορθώνονται... Παραδέχομαι, τσιγκούνηδες δεν είναι...

Link to comment
Share on other sites

To θέμα σχεδιασμός ενος pc, δεν μπορεί να έχει να κάνει με κάθε άσχετο, που ενώνει απλά κάποια τυχαία κομάτια, χωρίς καν να περνάει ο σχεδιασμός αυτός από κάποιο έλεγχο γιά έγκριση...

 

Επίσης το γεγονός ότι κάποιοι τικάρουν σημεία ελέγχου, χωρίς καν να τα κοιτάζουν, δεν νομίζω πως είναι άμοιρα ευθυνών....

 

Γενικα δεν βρίσκω κανένα ελαφρυντικό στην στάση του πλαισίου....Το μόνο ελαφρυντικό βρίσκεται στην στάση του φίλου μου, που και αν αρχικά τον προειδοποίησα πως τα turbo-x, ιστορικά δεν είναι ό,τι καλύτερο, αυτός επίμενε να τα πάρουμε από εκεί, γιατί τώρα πού να τρέχουμε αλλού.... :wacko:

 

Επίσης στο γεγονός πως όντας κάτοχος λαπ τοπ, δεν γνώριζα το καθεστώς που διέπει την αγορά στο χώρο των ντεσκτοπ..., νομίζοντας πως οι διεθενείς καταξιωμένες εταιρείες, σχεδίαζαν και έφτιαχναν οι ίδιες τα συστήματά τους, φυσικά με τη σφραγίδα τους...Κάτι τέτοιο δεν το συνάντησα, τουλάχιστον στα καταστήματα που έψαξα..., ενώ στην ηλεκτρονική έπρεπε να παρεις έτοιμο πακέτο με οθόνη κλπ.... :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Επίσης το γεγονός ότι κάποιοι τικάρουν σημεία ελέγχου, χωρίς καν να τα κοιτάζουν, δεν νομίζω πως είναι άμοιρα ευθυνών....

 

 

Αυτό είναι το βασικό θέμα στην ιστορία που πέρασες, οτι είχε και ενα ρημάδι χαρτι ελέγχου!! Γιατί όλα όσα είπαν τα παιδιά περί ασυμβατότητας και οτι θα πρέπει κάποιος τεχνικός να έχει σωστές γνώσεις για να συνδυάσει σωστά μάρκες, τύπους και τεχνολογίες είναι σωστά.. το ρημαδόχαρτο όμως τι το βάζανε μέσα αφού προφανώς δεν το φόρτωσαν ούτε μια φορά το σύστημα!! Είναι σαν τα εξουσιοδοτημένα service των αυτοκινήτων, παραλαμβάνεις μια λίστα με ένα σωρό ελέγχους και ενέργειες που υποτίθεται και ελπίζεις οτι έχουν γίνει...

 

Πάντως εγώ προτίμησα μια μικρότερη εταιρία (στη Φραντζή) όταν έφτιαξα σύστημα from scratch πριν 2 χρόνια, ήταν μεν 30-40Ε πιό ακριβά στο σύνολο απο τα μαγαζιά της Στουρνάρη, αλλά τα παιδιά μέχρι που με πήραν τηλέφωνο όταν θα το δοκίμαζαν αν ήθελα να είμαι εκεί!! Προφανώς μια λαμπρή εξαίρεση...

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου ατυχησες

καταρχας εκει εχουν υπαλληλους οι οποιοι ειναι εντελος ανιδεικευτοι και χωρις να εχουν ξαναπιασει υπολογιστη στα χερια τους,απο εκει και περα ακόμη και οι τεχνικοι τους πως να ξερουν τι γινεται?

Το ψαρι βρωμαει πάντα απο το κεφαλι

χαμιλες τιμες+πρωσωπικο ανιδικευτο(βασικος μισθος)=επιτυχια!!

------------- --------------

αγαπημενα sites

 

http://www.myphone.gr

http://www.MyLaptop.gr

http://www.Teachteac.gr

Link to comment
Share on other sites

τρεις υπολογιστες ειχα παραγειλει,οι 2 δεν δουλευανε,ο τριτος ηταν αστα να πανε,ευτιχος βρεθικε γνωστος που μου εξηγισε!

------------- --------------

αγαπημενα sites

 

http://www.myphone.gr

http://www.MyLaptop.gr

http://www.Teachteac.gr

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...