Jump to content

Vodafone και εγγύηση


M1TOLIS
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πότε ξανά αγορά από Vodafone. Αγόρασα κινητό που είχε πρόβλημα και δεν το αλλάζουν την επόμενη μέρα,ψέμα το Υπηρεσία 7 DOA (Dead On Arrival). Τώρα έστειλα καταγγελία στην γενική γραμματεία καταναλωτή
Link to comment
Share on other sites

Πότε ξανά αγορά από Vodafone. Αγόρασα κινητό που είχε πρόβλημα και δεν το αλλάζουν την επόμενη μέρα,ψέμα το Υπηρεσία 7 DOA (Dead On Arrival). Τώρα έστειλα καταγγελία στην γενική γραμματεία καταναλωτή

 

Εξηγησε και κάτι παραπάνω αμα θες ,αλλιώς τι λογική εχει το ποστ σου;

Link to comment
Share on other sites

Όποιος διαβάζει αναρωτιέται τι πρόβλημα είχε η συσκευή και ήθελες να κάνεις χρήση DOA. Το σκέτο "είχε πρόβλημα" δεν λέει τίποτα.
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει σημασία πιο κινητό είναι μπορεί να συμβεί σε όλες τις μάρκες. Σημασία έχει η εν λόγω εταιρεία και η αντιμετώπιση στους πελάτες που αγοράζουν προϊόντα που διαθέτει

 

----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Μπορεί να ήταν ακουστικά, φορτιστής tablets η οτιδήποτε

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει σημασία πιο κινητό είναι μπορεί να συμβεί σε όλες τις μάρκες. Σημασία έχει η εν λόγω εταιρεία και η αντιμετώπιση στους πελάτες που αγοράζουν προϊόντα που διαθέτει

 

----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Μπορεί να ήταν ακουστικά, φορτιστής tablets η οτιδήποτε

 

Διαμαρτύρεσαι για κατι αλλά δεν δίνεις καθόλου πληροφορίες.Αυτό λυπάμαι που στο λέω αλλά δεν βοηθάει στο να σε πάρει κάποιος στα σοβαρά!

Link to comment
Share on other sites

Όσοι μπορούν να με βοηθήσουν έχουν λεπτομέρειες .Εγώ καταθέτω εδώ την εμπειρία μου μόνο για ενημέρωση. Και σε ενημερώνω ότι με έχουν λάβει πολύ σοβαρά υπόψιν τους
Link to comment
Share on other sites

Όσοι μπορούν να με βοηθήσουν έχουν λεπτομέρειες .Εγώ καταθέτω εδώ την εμπειρία μου μόνο για ενημέρωση. Και σε ενημερώνω ότι με έχουν λάβει πολύ σοβαρά υπόψιν τους

 

Ποια εμπειρία;Αφου δεν λες τίποτα για να διαμορφώσουμε και εμεις γνωμη.

Link to comment
Share on other sites

Πότε ξανά αγορά από Vodafone. Αγόρασα κινητό που είχε πρόβλημα και δεν το αλλάζουν την επόμενη μέρα,ψέμα το Υπηρεσία 7 DOA (Dead On Arrival). Τώρα έστειλα καταγγελία στην γενική γραμματεία καταναλωτή

 

Για να διορθωσουμε λιγο την λαθασμενη σου ενημερωση σου, η Vodafone οπως και η καθε εταιρία(Cosmote,Wind etc) ειναι reSELLER και απλα σου πουλαει τα κινητα της καθε εταιρειας(Samsung,Apple,LG,Sony,HTC etc) και πηγαινει συμφωνα με τους κανονισμους του κατασκευαστη και πως αντιμετωπιζει το DOA

 

ΠΧ η SONY δεν δεχεται DOA χωρις να παει η συσκευη σε service 3 φορες και μετα

η NOKIA δεν δεχοταν DOA αν ειχες μιλησει πανω απο 2 ωρες

 

Η διαδικασια του DOA αναφερει οτι ο πελατης πρεπει να επιστρεψει το πληρες πακετο αγορας του, χωρις αυτο να ειναι κατεστραμενο, και με ολα τα παρελκομενα μεσα(σακουλακια, βιβλιαρακια, φορτιστες, κτλπ) να αυτα δεν υπαρχουν δυστυχως ειναι εκτος διαδικασιας DOA και αναγκαστικα παει στο service με εγγυηση 2ετων.

 

Μπορεις να μας εξηγησεις για ποιο λογο λοιπον σου αρνηθηκαν την διαδικασια DOA?

Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

Στο κινητό είναι στην αρχική του συσκευασία και το μόνο που έχω κάνει είναι να βγάλω τη ζελατίνα από την οθόνη, μέχρι και στο καπάκια της μπαταρία είναι στην θέση της. Εάν ισχύει κάποιος άλλος όρος δεν θα έπρεπε την πρώτη φορά να μου το πούνε αντί να μου το αντίκατεστησουν? Πάντως οφείλω να πω ότι σήμερα με πήρανε τηλέφωνο από τη Vodafone και μου είπαν ότι τελικά θα μου το αντίκατεστησουν. Μάλλον η διαμαρτυρία μου μέσα από το forum είχε αποτέλεσμα. Θέλω να ευχαριστήσω το my fone για το βήμα που μου έδωσε (που θα μπορούσε άνετα να διαγράψει το μήνυμα, αυτό δείχνει ότι λειτουργεί ανεξάρτητα ) και θέλω να σάς πω ότι θα πρέπει να είμαστε ενωμένοι (και οχι δήθεν ) γιατί ο καθένας μας μπορεί να αντιμετώπιση κάποιο πρόβλημα .Πιστεύω να σε κάλυψα και σε ευχαριστώ για ενδιαφέρον σου και τις πληροφορίες για το τι ισχύει για κάποιες μάρκες.
Link to comment
Share on other sites

Στο κινητό είναι στην αρχική του συσκευασία και το μόνο που έχω κάνει είναι να βγάλω τη ζελατίνα από την οθόνη, μέχρι και στο καπάκια της μπαταρία είναι στην θέση της. Εάν ισχύει κάποιος άλλος όρος δεν θα έπρεπε την πρώτη φορά να μου το πούνε αντί να μου το αντίκατεστησουν? Πάντως οφείλω να πω ότι σήμερα με πήρανε τηλέφωνο από τη Vodafone και μου είπαν ότι τελικά θα μου το αντίκατεστησουν. Μάλλον η διαμαρτυρία μου μέσα από το forum είχε αποτέλεσμα. Θέλω να ευχαριστήσω το my fone για το βήμα που μου έδωσε (που θα μπορούσε άνετα να διαγράψει το μήνυμα, αυτό δείχνει ότι λειτουργεί ανεξάρτητα ) και θέλω να σάς πω ότι θα πρέπει να είμαστε ενωμένοι (και οχι δήθεν ) γιατί ο καθένας μας μπορεί να αντιμετώπιση κάποιο πρόβλημα .Πιστεύω να σε κάλυψα και σε ευχαριστώ για ενδιαφέρον σου και τις πληροφορίες για το τι ισχύει για κάποιες μάρκες.

 

Τελος καλα, ολα καλα δηλαδη :)

Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

[/color]

Στο κινητό είναι στην αρχική του συσκευασία και το μόνο που έχω κάνει είναι να βγάλω τη ζελατίνα από την οθόνη, μέχρι και στο καπάκια της μπαταρία είναι στην θέση της. Εάν ισχύει κάποιος άλλος όρος δεν θα έπρεπε την πρώτη φορά να μου το πούνε αντί να μου το αντίκατεστησουν? Πάντως οφείλω να πω ότι σήμερα με πήρανε τηλέφωνο από τη Vodafone και μου είπαν ότι τελικά θα μου το αντίκατεστησουν. Μάλλον η διαμαρτυρία μου μέσα από το forum είχε αποτέλεσμα. Θέλω να ευχαριστήσω το my fone για το βήμα που μου έδωσε (που θα μπορούσε άνετα να διαγράψει το μήνυμα, αυτό δείχνει ότι λειτουργεί ανεξάρτητα ) και θέλω να σάς πω ότι θα πρέπει να είμαστε ενωμένοι (και οχι δήθεν ) γιατί ο καθένας μας μπορεί να αντιμετώπιση κάποιο πρόβλημα .Πιστεύω να σε κάλυψα και σε ευχαριστώ για ενδιαφέρον σου και τις πληροφορίες για το τι ισχύει για κάποιες μάρκες.

 

Χαίρομαι φίλε μου που όλα πήγαν καλά και θα σου το αντικαταστήσουν κιόλας, αλλά σαν forum δεν είμαστε εδώ μόνο για να λέμε τα παράπονα μας και να αναγκάζουμε τις εταιρίες να μας κάνουν την χάρη. Εϊμαστε εδώ να το συζητάμε, να ενημερώνουμε και τα υπόλοιπα μέλη τι πρέπει να κάνουν, να δίνουμε και να πέρνουμε συμβουλές, όχι απλά είχε πρόβλημα, όποιος ενδιαφέρεται ξέρει και τέτοια.

Έτσι θα είμαστε ενωμένοι όπως αναφέρεις!

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...