M1TOLIS Δημοσιεύτηκε August 12, 2015 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε August 12, 2015 Πότε ξανά αγορά από Vodafone. Αγόρασα κινητό που είχε πρόβλημα και δεν το αλλάζουν την επόμενη μέρα,ψέμα το Υπηρεσία 7 DOA (Dead On Arrival). Τώρα έστειλα καταγγελία στην γενική γραμματεία καταναλωτή Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bill33 Δημ. August 12, 2015 Κοινοποίηση Δημ. August 12, 2015 Πότε ξανά αγορά από Vodafone. Αγόρασα κινητό που είχε πρόβλημα και δεν το αλλάζουν την επόμενη μέρα,ψέμα το Υπηρεσία 7 DOA (Dead On Arrival). Τώρα έστειλα καταγγελία στην γενική γραμματεία καταναλωτή Εξηγησε και κάτι παραπάνω αμα θες ,αλλιώς τι λογική εχει το ποστ σου; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
M1TOLIS Δημ. August 12, 2015 Author Κοινοποίηση Δημ. August 12, 2015 Τι άλλο να πω? Δεν μου έκανε αντίκατάσταση όπως είχαν υποχρέωση και με στείλανε στο σέρβις της εταιρείας Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dtzgr Δημ. August 12, 2015 Κοινοποίηση Δημ. August 12, 2015 Όποιος διαβάζει αναρωτιέται τι πρόβλημα είχε η συσκευή και ήθελες να κάνεις χρήση DOA. Το σκέτο "είχε πρόβλημα" δεν λέει τίποτα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
M1TOLIS Δημ. August 12, 2015 Author Κοινοποίηση Δημ. August 12, 2015 Χάνει το σήμα και δεν δουλεύουν όλες οι λειτουργίες Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bill33 Δημ. August 12, 2015 Κοινοποίηση Δημ. August 12, 2015 Χάνει το σήμα και δεν δουλεύουν όλες οι λειτουργίες Ποιο κινητό; με το τσιγκέλι θα στα βγάζουμε; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
M1TOLIS Δημ. August 12, 2015 Author Κοινοποίηση Δημ. August 12, 2015 Δεν έχει σημασία πιο κινητό είναι μπορεί να συμβεί σε όλες τις μάρκες. Σημασία έχει η εν λόγω εταιρεία και η αντιμετώπιση στους πελάτες που αγοράζουν προϊόντα που διαθέτει ----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Μπορεί να ήταν ακουστικά, φορτιστής tablets η οτιδήποτε Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bill33 Δημ. August 12, 2015 Κοινοποίηση Δημ. August 12, 2015 Δεν έχει σημασία πιο κινητό είναι μπορεί να συμβεί σε όλες τις μάρκες. Σημασία έχει η εν λόγω εταιρεία και η αντιμετώπιση στους πελάτες που αγοράζουν προϊόντα που διαθέτει ----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Μπορεί να ήταν ακουστικά, φορτιστής tablets η οτιδήποτε Διαμαρτύρεσαι για κατι αλλά δεν δίνεις καθόλου πληροφορίες.Αυτό λυπάμαι που στο λέω αλλά δεν βοηθάει στο να σε πάρει κάποιος στα σοβαρά! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
M1TOLIS Δημ. August 12, 2015 Author Κοινοποίηση Δημ. August 12, 2015 Όσοι μπορούν να με βοηθήσουν έχουν λεπτομέρειες .Εγώ καταθέτω εδώ την εμπειρία μου μόνο για ενημέρωση. Και σε ενημερώνω ότι με έχουν λάβει πολύ σοβαρά υπόψιν τους Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bill33 Δημ. August 12, 2015 Κοινοποίηση Δημ. August 12, 2015 Όσοι μπορούν να με βοηθήσουν έχουν λεπτομέρειες .Εγώ καταθέτω εδώ την εμπειρία μου μόνο για ενημέρωση. Και σε ενημερώνω ότι με έχουν λάβει πολύ σοβαρά υπόψιν τους Ποια εμπειρία;Αφου δεν λες τίποτα για να διαμορφώσουμε και εμεις γνωμη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
M1TOLIS Δημ. August 12, 2015 Author Κοινοποίηση Δημ. August 12, 2015 Okay. Εσύ κάτσε καλύτερα χωρίς να έχεις γνώμη. Δεν θα ασχοληθώ άλλο σε προσωπικό επίπεδο. :X Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
noodlah Δημ. August 13, 2015 Κοινοποίηση Δημ. August 13, 2015 Πότε ξανά αγορά από Vodafone. Αγόρασα κινητό που είχε πρόβλημα και δεν το αλλάζουν την επόμενη μέρα,ψέμα το Υπηρεσία 7 DOA (Dead On Arrival). Τώρα έστειλα καταγγελία στην γενική γραμματεία καταναλωτή Για να διορθωσουμε λιγο την λαθασμενη σου ενημερωση σου, η Vodafone οπως και η καθε εταιρία(Cosmote,Wind etc) ειναι reSELLER και απλα σου πουλαει τα κινητα της καθε εταιρειας(Samsung,Apple,LG,Sony,HTC etc) και πηγαινει συμφωνα με τους κανονισμους του κατασκευαστη και πως αντιμετωπιζει το DOA ΠΧ η SONY δεν δεχεται DOA χωρις να παει η συσκευη σε service 3 φορες και μετα η NOKIA δεν δεχοταν DOA αν ειχες μιλησει πανω απο 2 ωρες Η διαδικασια του DOA αναφερει οτι ο πελατης πρεπει να επιστρεψει το πληρες πακετο αγορας του, χωρις αυτο να ειναι κατεστραμενο, και με ολα τα παρελκομενα μεσα(σακουλακια, βιβλιαρακια, φορτιστες, κτλπ) να αυτα δεν υπαρχουν δυστυχως ειναι εκτος διαδικασιας DOA και αναγκαστικα παει στο service με εγγυηση 2ετων. Μπορεις να μας εξηγησεις για ποιο λογο λοιπον σου αρνηθηκαν την διαδικασια DOA? Παράθεση Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bill33 Δημ. August 13, 2015 Κοινοποίηση Δημ. August 13, 2015 Θα σου απαντήσει και εσένα ότι δεν χρειάζεται να ξέρεις λολ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
M1TOLIS Δημ. August 13, 2015 Author Κοινοποίηση Δημ. August 13, 2015 Στο κινητό είναι στην αρχική του συσκευασία και το μόνο που έχω κάνει είναι να βγάλω τη ζελατίνα από την οθόνη, μέχρι και στο καπάκια της μπαταρία είναι στην θέση της. Εάν ισχύει κάποιος άλλος όρος δεν θα έπρεπε την πρώτη φορά να μου το πούνε αντί να μου το αντίκατεστησουν? Πάντως οφείλω να πω ότι σήμερα με πήρανε τηλέφωνο από τη Vodafone και μου είπαν ότι τελικά θα μου το αντίκατεστησουν. Μάλλον η διαμαρτυρία μου μέσα από το forum είχε αποτέλεσμα. Θέλω να ευχαριστήσω το my fone για το βήμα που μου έδωσε (που θα μπορούσε άνετα να διαγράψει το μήνυμα, αυτό δείχνει ότι λειτουργεί ανεξάρτητα ) και θέλω να σάς πω ότι θα πρέπει να είμαστε ενωμένοι (και οχι δήθεν ) γιατί ο καθένας μας μπορεί να αντιμετώπιση κάποιο πρόβλημα .Πιστεύω να σε κάλυψα και σε ευχαριστώ για ενδιαφέρον σου και τις πληροφορίες για το τι ισχύει για κάποιες μάρκες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bill33 Δημ. August 13, 2015 Κοινοποίηση Δημ. August 13, 2015 myphone :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
noodlah Δημ. August 14, 2015 Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2015 Στο κινητό είναι στην αρχική του συσκευασία και το μόνο που έχω κάνει είναι να βγάλω τη ζελατίνα από την οθόνη, μέχρι και στο καπάκια της μπαταρία είναι στην θέση της. Εάν ισχύει κάποιος άλλος όρος δεν θα έπρεπε την πρώτη φορά να μου το πούνε αντί να μου το αντίκατεστησουν? Πάντως οφείλω να πω ότι σήμερα με πήρανε τηλέφωνο από τη Vodafone και μου είπαν ότι τελικά θα μου το αντίκατεστησουν. Μάλλον η διαμαρτυρία μου μέσα από το forum είχε αποτέλεσμα. Θέλω να ευχαριστήσω το my fone για το βήμα που μου έδωσε (που θα μπορούσε άνετα να διαγράψει το μήνυμα, αυτό δείχνει ότι λειτουργεί ανεξάρτητα ) και θέλω να σάς πω ότι θα πρέπει να είμαστε ενωμένοι (και οχι δήθεν ) γιατί ο καθένας μας μπορεί να αντιμετώπιση κάποιο πρόβλημα .Πιστεύω να σε κάλυψα και σε ευχαριστώ για ενδιαφέρον σου και τις πληροφορίες για το τι ισχύει για κάποιες μάρκες. Τελος καλα, ολα καλα δηλαδη :) Παράθεση Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
M1TOLIS Δημ. August 14, 2015 Author Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2015 Ελπίζω πως ναι. Σήμερα θα πάω από το κατάστημα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amanitis Δημ. August 14, 2015 Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2015 [/color]Στο κινητό είναι στην αρχική του συσκευασία και το μόνο που έχω κάνει είναι να βγάλω τη ζελατίνα από την οθόνη, μέχρι και στο καπάκια της μπαταρία είναι στην θέση της. Εάν ισχύει κάποιος άλλος όρος δεν θα έπρεπε την πρώτη φορά να μου το πούνε αντί να μου το αντίκατεστησουν? Πάντως οφείλω να πω ότι σήμερα με πήρανε τηλέφωνο από τη Vodafone και μου είπαν ότι τελικά θα μου το αντίκατεστησουν. Μάλλον η διαμαρτυρία μου μέσα από το forum είχε αποτέλεσμα. Θέλω να ευχαριστήσω το my fone για το βήμα που μου έδωσε (που θα μπορούσε άνετα να διαγράψει το μήνυμα, αυτό δείχνει ότι λειτουργεί ανεξάρτητα ) και θέλω να σάς πω ότι θα πρέπει να είμαστε ενωμένοι (και οχι δήθεν ) γιατί ο καθένας μας μπορεί να αντιμετώπιση κάποιο πρόβλημα .Πιστεύω να σε κάλυψα και σε ευχαριστώ για ενδιαφέρον σου και τις πληροφορίες για το τι ισχύει για κάποιες μάρκες. Χαίρομαι φίλε μου που όλα πήγαν καλά και θα σου το αντικαταστήσουν κιόλας, αλλά σαν forum δεν είμαστε εδώ μόνο για να λέμε τα παράπονα μας και να αναγκάζουμε τις εταιρίες να μας κάνουν την χάρη. Εϊμαστε εδώ να το συζητάμε, να ενημερώνουμε και τα υπόλοιπα μέλη τι πρέπει να κάνουν, να δίνουμε και να πέρνουμε συμβουλές, όχι απλά είχε πρόβλημα, όποιος ενδιαφέρεται ξέρει και τέτοια. Έτσι θα είμαστε ενωμένοι όπως αναφέρεις! Παράθεση Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eniac2201 Δημ. August 18, 2015 Κοινοποίηση Δημ. August 18, 2015 Όπως ανέφεραν και οι υπόλοιποι θα πρέπει να μας πεις με περισσότερες λεπτομέρειες το πρόβλημα που αντιμετώπισες Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.