Jump to content

Motorola Moto E (2nd gen - 2015)


Mark_K
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αυτό δεν είναι επίσημο για το μοντέλο μας, αλλά για το Αμερικάνικο XT1527 όπως υποπτευόμουν. Εγώ δεν θα ήμουν καθόλου σίγουρος αν είναι καλή ιδέα για να το περάσει κανείς. Μπορεί να είναι τα ίδια τηλέφωνα, αλλά στο 4G διαφορετικές μπάντες υποστηρίζει το ένα συγκριτικά με το άλλο. Ακόμα και να δουλεύει όπως λες κανονικά υπάρχει περίπτωση να μην πιάνει καθόλου 4G εδώ, οπότε...

 

edit: Όταν μπορείς κάνε και μια άλλη δοκιμή. Σε mobile data(εκτός 4G που δεν πιάνεις να δοκιμάσεις) σου βγάζει ένδειξη H ή 3G; Γιατί κάπου διάβασα ότι σε αμερικάνικο moto g στην Ευρώπη (που είχε δηλαδή το αμερικάνικο firmware) δεν έπιανε το (γρηγορότερο) Η και έψαχνε να το φλασάρει με ευρωπαϊκό firmware.

Edited by Mark_K
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 214
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αυτό δεν είναι επίσημο για το μοντέλο μας, αλλά για το Αμερικάνικο XT1527 όπως υποπτευόμουν. Εγώ δεν θα ήμουν καθόλου σίγουρος αν είναι καλή ιδέα για να το περάσει κανείς. Μπορεί να είναι τα ίδια τηλέφωνα, αλλά στο 4G διαφορετικές μπάντες υποστηρίζει το ένα συγκριτικά με το άλλο. Ακόμα και να δουλεύει όπως λες κανονικά υπάρχει περίπτωση να μην πιάνει καθόλου 4G εδώ, οπότε...

 

edit: Όταν μπορείς κάνε και μια άλλη δοκιμή. Σε mobile data(εκτός 4G που δεν πιάνεις να δοκιμάσεις) σου βγάζει ένδειξη H ή 3G; Γιατί κάπου διάβασα ότι σε αμερικάνικο moto g στην Ευρώπη (που είχε δηλαδή το αμερικάνικο firmware) δεν έπιανε το (γρηγορότερο) Η και έψαχνε να το φλασάρει με ευρωπαϊκό firmware.

. Το ξέρω οτι είναι το αμερικανικό αλλα δουλεύει τέλεια!!σφαίρα!θα δοκιμασω το 3g και θα πω αύριο τι παιζει..πάντως είναι άλλο τηλέφωνο τωρα
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Παιδια βοηθεια !! Εχει ο πατερας μου το κινητο και μου κανει παραπονα πως πολλες φορες ενω μιλαει οι αλλοι σταματανε να τον ακουνε σαν μονιμη διακοπη δηλαδη ...Πως να το λυσουμε αυτο με restore ??
Link to comment
Share on other sites

Έχει αναφερθεί πως ενδέχεται να δημιουργηθούν προβλήματα στον ήχο κατά την κλήση εξαιτίας του πίσω μικροφώνου (αυτό που είναι δίπλα στην κάμερα). Αρκετοί για να το αντιμετωπίσουν κολλάνε μέχρι ένα κομματάκι σελοτέιπ εκεί για να το "φιμώσουν". Ας δοκιμάσει να το κρατάει με το δάχτυλο κλείνοντάς το όταν μιλάει να δει αν είναι αυτό. Διαφορετικά ας δοκιμάσετε ένα reset, και αν δεν στρώσει ενδέχεται να είναι μηχανικό πρόβλημα και ίσως χρειαστεί να πάει στο σέρβις.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Έχει αναφερθεί πως ενδέχεται να δημιουργηθούν προβλήματα στον ήχο κατά την κλήση εξαιτίας του πίσω μικροφώνου (αυτό που είναι δίπλα στην κάμερα). Αρκετοί για να το αντιμετωπίσουν κολλάνε μέχρι ένα κομματάκι σελοτέιπ εκεί για να το "φιμώσουν". Ας δοκιμάσει να το κρατάει με το δάχτυλο κλείνοντάς το όταν μιλάει να δει αν είναι αυτό. Διαφορετικά ας δοκιμάσετε ένα reset, και αν δεν στρώσει ενδέχεται να είναι μηχανικό πρόβλημα και ίσως χρειαστεί να πάει στο σέρβις.

 

Το εχετε ολοι αυτο το προβλημα ή εμφανιζεται σε ορισμενες συσκευες; Δεν ειναι παντως σωστα αυτα τα πραγματα. Τα καλα του iphone που ελεγαν πως να το κρατας θα εχουμε και εδω;

Link to comment
Share on other sites

Γενικά δεν πρέπει να έχει και το πιο ποιοτικό μικρόφωνο. Αν και δεν έχει ουσιαστικό νόημα η σύγκριση με iPhone, ορισμένες φορές έχω κάποια προβλήματα. Όπως εχθές το βράδυ που είχε λίγο αεράκι και δεν με άκουγαν καθόλου. Δοκίμασα να κλείσω το πίσω μικρόφωνο με το χέρι, αλλά χωρίς επιτυχία. Αν δεν χρησιμοποιούσα συνήθως Bluetooth h/f (εχθές έτυχε να μην το έχω μαζί μου), θα είχα θέμα.
Link to comment
Share on other sites

το iphonι θα μπορουσε να συγκριθει με μια ναυαρχιδα και οχι με ενα low end κινητο θα προσθετα
Link to comment
Share on other sites

το iphonι θα μπορουσε να συγκριθει με μια ναυαρχιδα και οχι με ενα low end κινητο θα προσθετα

 

Διάβαζε καλύτερα τι γράφει ο άλλος. Δεν έκανα καμία σύγκριση με το iphone. Το να μπορείς να μιλάς στο τηλ είναι από τις βασικότερες για να μην πω η βασικότερη λειτουργία του ενός κινητού και θα πρέπει να είναι το κύριο μέλημα τους να λειτουργεί σωστά είτε είναι high είτε low end smartphone. Δεν μιλάμε εδώ για το αν βγάζει καλές φωτογραφίες αλλά το αν μπορείς να μιλήσεις στο τηλ...από ένα κινητό! Θα φτάσουμε σε σημείο να το δικαιολογούμε γιατί δεν κοστίζει 800€;

Link to comment
Share on other sites

Ακομα ειμαι υποψηφιος αγοραστης. :p Αλλα αν ειναι γενικο φαινομενο μαλλον στο υποψηφιος θα παραμεινω.
Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ το 2ης γενιάς το έχω για 2ο, ( αν αρκετές φορές το χρησιμοποιώ περισσότερο από το 1ο...)

Να το στείλω σέρβις δεν το σκέφτομαι και τόσο. Εκτός του ότι χρησιμοποιώ ακουστικό, έχει πάει ήδη μια φορά στο σέρβις και έχει ανοιχτεί για άλλο λόγο αμέσως μόλις το πήρα. Έχοντας δει πως ανοίγει (ζεσταίνεται να λιώσει ή κόλλα γύρω από την οθόνη για να απελευθερωθεί το σώμα) κάτι μου λέει πως δεν θα είναι καλό να συμβεί πολλές φορές. Εξάλλου έντονο πρόβλημα παρατήρησα εχθές που είχε αέρα, συνήθως μιλάς άνετα.

Link to comment
Share on other sites

Μετά από σχεδόν 1 μήνα χρήσης του κινητού, μόνο ένα πρόβλημα παρατήρησα:

σε άκυρες φάσεις κάνει από μόνο του επανεκίνηση:confused:!

Μήπως έχει σχέση με τυχόν πολλές ανοιχτές εφαρμογές?

Μήπως κάτι δεν κάνω σωστά?

Το έχει προσέξει άλλος αυτό???

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι φυσιολογικό αυτό. Εμένα δεν μου έχει κάνει ποτέ επανεκκίνηση από μόνο του 1,5 μήνα τώρα.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά θα σας πω τον πόνο μου. Το αγόρασα το κινητό στις αρχές Απριλίου από το play247 και το έχω μετανιώσει πικρά.

Το κινητό μετά από περίπου 2 εβδομάδες χρήση άρχισε να παρουσιάζει τρομερό πρόβλημα με το ηχείο και την ποιότητα της επικοινωνιας στις κλήσεις. Όσοι συνομιλούσαν μαζί μου έκαναν παράπονα πως άκουγαν επιστροφή της φωνής τους, διάφορα παράσιτα κτλ. Η επικοινωνία χάνονταν και επανέρχονταν και διάφορα άλλα παρόμοια προβλήματα. Το έστειλα για service στη cellcom και έπειτα από 4 μέρες μου το έστειλαν πίσω με τη σημείωση ότι έκαναν αναβάθμιση λογισμικού και προληπτική αντικατάσταση ηλεκτρονικού ανταλλακτικού. Ok, λέω θα έφταξε το κινητό τώρα...Σκατά... Μετά από καμιά δεκαριά μέρες ξανά τα ίδια προβλήματα στο ηχείο και στην επικοινωνία και μάλιστα ίσως σε χειρότερο βαθμό, αφού πλέον δεν μπορούσε να πραγματοποιηθεί καθόλου επικοινωνία σε κάποιες κλήσεις. Δηλαδή, μιλούσες για 10 δευτερόλεπτα κανονικά και μετά δεν άκουγες τίποτα, χωρίς να έχει πέσει η κλήση.

Το ξαναστέλνω στη cellcom με την επισύμανση ότι θέλω αντικατάσταση του κινητού και όχι απλό service, αφού είμαι βέβαιος πως το τηλέφωνο είναι ελαττωματικό. Από εκεί και πέρα αρχίζει το πινγκ-πονγκ ανάμεσα σε play247 και αντιπροσωπεία της Motorola, με τον έναν να ρίχνει την απόφαση στον άλλον για την αντικατάσταση του κινητού (μάλιστα η Moto μου είπε ότι πρέπει να το στείλω και 3η φορά στο service και μετά να γίνει αντικατάσταση). Φυσικά, αντικατάσταση του κινητού δεν έχει γίνει και πλέον το περιμένω να γυρίσει από την cellcom από Δευτερά.

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Μακριά από το συγκεκριμένο κινητό. Αν σας βγει ελαττωματικό θα βρείτε τον μπελά σας. Δώστε τα χρήματα σας σε κάποιο άλλο μοντέλο. Δεν αξίζει η ταραχή και η κούραση για 130 ευρώ. Δεν πρόκειται να ξαναγοράσω συσκευή της Motorola ακόμη και δωρεάν να μου τη δώσουν.

 

Είμαι αγανακτισμένος, αλλά δεν μπορώ να κάνω τίποτε άλλο. Κάθομαι και ασχολούμε δύο μήνες με μία κωλοσυσκευή και παρακαλαώ για τα αυτονόητα. Αν είμασταν στην Αμερική θα τους είχα τραβήξει μια μήνυση που θα ήταν όλη δική τους. Δυστυχώς, εδώ ο καταναλωτής δεν έχει καμία δύναμη.

Link to comment
Share on other sites

εισαι σιγουρος για το τελευταιο; δοκιμασες ινστιτουτο καταναλωτη (ινκα), γενικη γραμματεια καταναλωτη κ.ο.κ.;
Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι το επόμενο βήμα μου. Θα ξεκινήσω τα τηλέφωνα. Είναι ντροπή όμως να ξοδεύω πολύτιμο χρόνο εδώ και δύο μήνες για μια συσκευή των 130 ευρώ (έχω δώσει και 15 ευρώ μεταφορικά με τα κούριερ για τα σέρβις) και να μαλώνω μαζί τους και να με στέλνουν από τον έναν στον άλλο. Αν ήταν διαφορετική η οικονομική κατάσταση θα το πετούσα στον τοίχο και θα αγόραζα ένα HTC με 250 ευρώ να τελειώνουμε.
Link to comment
Share on other sites

~~εμ γι αυτο εγω πηρα το moto e (1st gen, 75 ευρω), αμα μου κατσει κανα τετοιο το πεταω στην θάλασσα και παιρνω αλλο,~~

 

ουπς, ξεχασα, σε λιγες μερες δεν θα βγαζουμε ουτε απ το ατμ λεφτα, οποτε κατσε εκει που καθεσαι :worry:

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά, ορισμένες φορές που χρειάστηκε να μιλήσω χωρίς handsfree είχα κάποια θέματα τελευταία. Αλλά όχι σε βαθμό που να μην μπορώ να επικοινωνήσω. Κυρίως δεν άκουγα εγώ τόσο καλά. Το ότι υπάρχει κάποιο θέμα είναι δεδομένο. Δεν ξέρω όμως που εντοπίζεται. Δοκίμασα να καλέσω σε άλλο τηλέφωνο που έχω δίπλα μου, με κάρτα sim διαφορετικής εταιρίας από το motorola(μπας και είναι πιο δύσκολο μιας και δεν θα έχουν το ίδιο ακριβώς σήμα), και έβαζα εναλλάξ σίγαση στο μικρόφωνο του κάθε ενός τηλεφώνου και άκουγα μια χαρά τη φωνή στο άλλο. Δοκίμασα και τα 2 σε 2G και μετά και τα 2 σε 3G και ήταν μια χαρά. Επίσης πραγματοποίησα τη δοκιμαστική κλήση του skype και άκουγα και ακουγόμουν πεντακάθαρα. Το τελευταίο ας το δοκιμάσει όποιος έχει έντονο πρόβλημα και να μας πει αν είναι εύκολο αν του εμφανίζεται και εκεί.
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά καθόμαστε και συζητάμε για ένα κινητό τηλέφωνο, το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά στην βασική του ιδιότητα (ως συσκευή τηλεφωνικής επικοινωνίας); Δηλαδη τι σκατά συσκευή πήγε και έφτιαξε η Motorola; Δεν το δοκίμασαν να δουν ότι έχει προβλήματα; Τι να το κάνω το gps, τους χάρτες, και το Ιντερνετ, όταν δεν μπορώ να κάνω μια κλήση της προκοπής; Μας δουλεύουν; Αν αγόραζα κάποιο low budget από την Κίνα, τότε να το δεχτώ και το ρίσκο και ότι μπορεί να βγει πατάτα το κινητό. Για αυτό το λόγο πήγα και αγόρασα κινητό από την Motorola, γιατί είναι γνωστή εταιρία με κύρος και υποτίθεται σωστό σερβις, που δε θα σε αφήσει ξεκρέμαστο. Το ότι είναι entry level συσκευή πρέπει να σημαίνει ότι δεν μπορεί να λειτουργήσει απροβλημάτιστα ως συσκευή επικοινωνίας; Να το βράσω τότε.

ΜΑΚΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΑΚΡΙΑ

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω θήκη, έχω το Motorola Grip Shell. Αλλά το πρόβλημα παραμένει και χωρίς Grip Shell. Είναι 100% ελαττωματική η δική μου συσκευή. Θα μου το στείλουν πάλι διορθωμένο τη Δευτέρα και πάλι σε καμία εβδομάδα θα έχουμε τα ίδια. Θα το ξαναστείλω για τρίτη φορά στη cellcom και ελπίζω (αφού αυτή είναι και η πολιτική της Motorola, όπως μου ανέφεραν) να μου το αντικαστήσουν μετά. Σε δουλειά να βρισκόμαστε δηλαδή...
Link to comment
Share on other sites

Όχι ότι παίζει μεγάλο ρόλο, αλλά αν επιτρέπεται μήπως έχεις δει από που είναι η συσκευή σου; Π.χ. η δικιά μου είναι ισπανική. Σκέφτομαι μπας και για να πουλάνε τόσο φθηνά τα σκρουτζομάγαζα αν υπάρχει κανένα ενδεχόμενο να έχουν φέρει κάποια παρτίδα που ίσως είναι προβληματική(εν γνώση τους). Αν και δεν δίνω πολλές πιθανότητες.

 

Αν και όπως είπα πριν, δεν είναι τόσο προβληματικό το δικό μου. Οκ, η ποιότητα κλήσεων δεν είναι όπως του Moto G που είχα παλιότερα, αλλά όχι ότι δεν μπορείς να επικοινωνήσεις. Για τα 117€ που έδωσα, δύσκολα θα υπήρχε κάτι να το χτυπήσει στην ελληνική αγορά βάση χαρακτηριστικών και γενικότερης απόδοσης.

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να δω αυτή τη στιγμή από ποια χώρα είναι η συσκευή, γιατί και το κουτί της συσκευής είναι στο σέρβις στην cellcom. Θα το δω τη Δευτέρα, Τρίτη που θα μου το στείλουν πίσω. Ρε παιδιά, δεν αναφέρομαι σε μικρά προβλήματα στην επικοινωνία. Κανονικά δεν μπορείς να συνεννοηθείς. Επιστροφή της φωνής, χρις-χρατς, παράσιτα, διακοπή της επικοινωνίας κτλ.

Δεν ζητάω το κινητό να κάνει παπάδες, αλλά να μπορώ να μιλήσω στο τηλέφωνο με τον άλλο. Καλύτερα να πάω να αγοράσω ένα Nokia με 25 ευρώ, αυτά με τα πλήκτρα.

Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαίνω τον εκνευρισμό σου, και σίγουρα οποιοσδήποτε θα ένιωθε έτσι αν του είχε συμβεί κάτι αντίστοιχο.

 

Αν θέλεις δοκίμασε κάτι όταν με το καλό το παραλάβεις και τυχόν έχεις πρόβλημα. Όπως αναφέρει εδώ :

The bottom line is: There have been numerous reports regarding auto quality on the Moto E. Republic is aware of these issues and will likely include improvements in the next major software update to the Moto E (just guessing). In the meantime, you can take a couple of steps that improve the audio quality.

First, turn OFF Audio Effects. You can do that by going to Settings -- Sound -- Audio Effects and turning it off there.

Second, turn ON Hearing Aid Mode. You can do that by going in to the dialer, opening the Menu (three stacked dots), selecting Settings and then Hearing Aids.

The combination of these two settings usually makes the sound acceptable for most users.

 

Μόλις δοκίμασα το τελευταίο, (βοηθήματα ακοής) καθώς τα ηχητικά εφέ τα είχα έτσι κι αλλιώς off, και μου φαίνεται πως έχει αισθητή διαφορά στην ένταση της φωνής κατά την κλήση. Από εκεί και έπειτα έχω μια υποψία πως ίσως ευθύνεται και το είδος του δικτύου που ενδεχομένως να αλλάζει κατά την διάρκεια της κλήσης. Δηλαδή από gsm να πηγαίνει σε 3G ή H+. Αυτό το λέω γιατί καμιά φορά την ώρα που μιλάω σαν να αλλάζει λίγο ο ήχος και μετά επανέρχεται. Ίσως με το να το ρυθμίσεις σε ένα συγκεκριμένο τύπο (μόνο 2G π.χ.) να είναι καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Motorola Moto E (2nd gen - 2015)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...