Jump to content

Βοήθεια σε εργασίες


paularas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σας ευχαριστω για τις απαντησεις, ομως δεν ανοιξα το θεμα για γενικη συζητηση γυρω απο τα μαθηματικα και ποσο μας αρεσουν ή οχι αλλα για 3 συγκεκριμενα προβληματα. :)

 

@mvagustagm2000 : Thnx για το "ψαξιμο", αν βρεις κατι plz postare το.

 

@gkr41 : Ειδες σε τι σημειο μπορει να φτασει καποιος για να περασει Σμυρνακη ; :p Αντε αν εχεις καμια λυση ριξτην να ψαχτουμε λιγο...ΑΜΕΣΑ ομως :)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 919
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δεδομένης της ισοπίθανης 2πλής βεβαιότητος γεννήσεων δια μίαν εκάστην των ημερομηνιών ,η πιθανότης 4πλών γενεθλίων για τους συμμαθητές ισούται ακριβώς με το σύνολο των υπολοίπων δυνατών καταστάσεων αθροιστικώς -της περί του αντιθέτου πιθανότητος κοινώς -πρόκειται περί τετράδος ημιζώων «γατών του Shroedinger» συνεπώς :cat:

Εις τετραπλούν ο (Βλακ Τζακ ελληνιστί) αντίστροφος αριθμός των διαφορετικών ζαριών ,ήτοι Σ(ν-1) ζεύγη μεταβλητών 6πλής τιμής άνευ επανατοποθετήσεως + οι 6 2πλές ή {[(6^2) -6]/2}απλές -άνευ σειράς εμφάνισης ζαριού- επαναπροστιθεμένων των 2πλών... :oops:

1/2 του κώνου:Εκ της προβολής τους@επίπεδο έχουμε ορθογώνιο παραλληλόγραμμο εντός ισοσκελούς τριγώνου&λόγω συμμετρίας παίρνουμε το μισό παραλληλόγραμμο σε ορθογώνιο τρίγωνο όπου ελαχιστοποιείται το εμβαδόν των 2 εναπομεινάντων ομοίων ορθογωνίων τριγώνων όταν εξισούνται -τόσο μεταξύ τους όσο&ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΩΣ με το προαναφερθέν "ημιπαραλληλόγραμμο"- μεγιστοποιώντας το ,επειδή κορυφούται η συνάρτηση της διαγωνίου του που ολισθαίνει επί της υποτεινούσης απεικονίζοντας το εμβαδόν του, ενώ μηδενίζεται βαίνοντας ασυμπτωτικώς προς τα άκρα :help:

Απαντήσεις

  1. 730/365:4 = 50%
4/Σ6 = 4/21
1/2hπ(r/2)^2 = 1,5π m^3

Όλα 1α;! :respect:

Link to comment
Share on other sites

Δεδομένης της ισοπίθανης 2πλής βεβαιότητος γεννήσεων δια μίαν εκάστην των ημερομηνιών ,η πιθανότης 4πλών γενεθλίων για τους συμμαθητές ισούται ακριβώς με το σύνολο των υπολοίπων δυνατών καταστάσεων αθροιστικώς -της περί του αντιθέτου πιθανότητος κοινώς -πρόκειται περί τετράδος ημιζώων «γατών του Shroedinger» συνεπώς :cat:

Εις τετραπλούν ο (Βλακ Τζακ ελληνιστί) αντίστροφος αριθμός των διαφορετικών ζαριών ,ήτοι Σ(ν-1) ζεύγη μεταβλητών 6πλής τιμής άνευ επανατοποθετήσεως + οι 6 2πλές ή {[(6^2) -6]/2}απλές -άνευ σειράς εμφάνισης ζαριού- επαναπροστιθεμένων των 2πλών... :oops:

1/2 του κώνου:Εκ της προβολής τους@επίπεδο έχουμε ορθογώνιο παραλληλόγραμμο εντός ισοσκελούς τριγώνου&λόγω συμμετρίας παίρνουμε το μισό παραλληλόγραμμο σε ορθογώνιο τρίγωνο όπου ελαχιστοποιείται το εμβαδόν των 2 εναπομεινάντων ομοίων ορθογωνίων τριγώνων όταν εξισούνται -τόσο μεταξύ τους όσο&ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΩΣ με το προαναφερθέν "ημιπαραλληλόγραμμο"- μεγιστοποιώντας το ,επειδή κορυφούται η συνάρτηση της διαγωνίου του που ολισθαίνει επί της υποτεινούσης απεικονίζοντας το εμβαδόν του, ενώ μηδενίζεται βαίνοντας ασυμπτωτικώς προς τα άκρα :help:

Απαντήσεις

  1. 730/365:4 = 50%
4/Σ6 = 4/21
1/2hπ(r/2)^2 = 1,5π m^3

Όλα 1α;! :respect:

Δηλαδη αν καταλαβα καλα υπαρχει πιθανοτητα 50% να εχουν γεννηθει 1η Ιανουαριου. Σορυ κιολας αλλα εμενα δεν μου καθεται με τιποτα.

 

Μαλλον πρεπει καποιος απο μας τους μικρους να ρωτησει κανα καθηγητη, τι τα παιρνουν τσαμπα τα λεφτα.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη αν καταλαβα καλα υπαρχει πιθανοτητα 50% να εχουν γεννηθει 1η Ιανουαριου. Σορυ κιολας αλλα εμενα δεν μου καθεται με τιποτα.

 

Μαλλον πρεπει καποιος απο μας τους μικρους να ρωτησει κανα καθηγητη, τι τα παιρνουν τσαμπα τα λεφτα.

Προσεξε καλα το προβλημα και μετα ποσταρε:mad::wacko:...

 

Ενα σχολειο εχει 730 μαθητες. Ποια η πιθανοτητα 4 να εχουν γεννηθει την 1η Ιανουαριου; Υποθεστε οτι το ετος εχει 365 μερες.

 

Γιατι δεν σου καθεται...ηξερα στατιστικη αρκετα καλα(GSE A' level με Α) αλλα τωρα δεν τα θυμαμαι και πολυ καλα...δεν θα μπω στην διαδικασια της λυσης αλλα η πιθανοτητα 50% ειναι σωστη.

 

Το θεωρεις δηλαδη τοσο απιθανο 4 απο τους 730 να εχουν γεννηθει την ιδια ημερα;;Απλη λογικη.

Nexus 4 & iPad mini
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη αν καταλαβα καλα υπαρχει πιθανοτητα 50% να εχουν γεννηθει 1η Ιανουαριου. Σορυ κιολας αλλα εμενα δεν μου καθεται με τιποτα.

 

Μαλλον πρεπει καποιος απο μας τους μικρους να ρωτησει κανα καθηγητη, τι τα παιρνουν τσαμπα τα λεφτα.

 

Λογικό είναι. Μη σκέφτεσαι την 1η Ιανουαρίου αλλά οποιαδήποτε μέρα! Δεν είναι απίθανο να έχουν γεννηθεί 4 από τους 730 την ίδια μέρα;) .

 

Στο τρίτο πρόβλημα στην απάντηση το m δεν ξέρω τι είναι. Αν μπορεί να εξηγήσει κάποιος απ'έξω απ'έξω. Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Δεδομένης της ισοπίθανης 2πλής βεβαιότητος γεννήσεων δια μίαν εκάστην των ημερομηνιών ,η πιθανότης 4πλών γενεθλίων για τους συμμαθητές ισούται ακριβώς με το σύνολο των υπολοίπων δυνατών καταστάσεων αθροιστικώς -της περί του αντιθέτου πιθανότητος κοινώς -πρόκειται περί τετράδος ημιζώων «γατών του Shroedinger» συνεπώς :cat:

Εις τετραπλούν ο (Βλακ Τζακ ελληνιστί) αντίστροφος αριθμός των διαφορετικών ζαριών ,ήτοι Σ(ν-1) ζεύγη μεταβλητών 6πλής τιμής άνευ επανατοποθετήσεως + οι 6 2πλές ή {[(6^2) -6]/2}απλές -άνευ σειράς εμφάνισης ζαριού- επαναπροστιθεμένων των 2πλών... :oops:

1/2 του κώνου:Εκ της προβολής τους@επίπεδο έχουμε ορθογώνιο παραλληλόγραμμο εντός ισοσκελούς τριγώνου&λόγω συμμετρίας παίρνουμε το μισό παραλληλόγραμμο σε ορθογώνιο τρίγωνο όπου ελαχιστοποιείται το εμβαδόν των 2 εναπομεινάντων ομοίων ορθογωνίων τριγώνων όταν εξισούνται -τόσο μεταξύ τους όσο&ΑΘΡΟΙΣΤΙΚΩΣ με το προαναφερθέν "ημιπαραλληλόγραμμο"- μεγιστοποιώντας το ,επειδή κορυφούται η συνάρτηση της διαγωνίου του που ολισθαίνει επί της υποτεινούσης απεικονίζοντας το εμβαδόν του, ενώ μηδενίζεται βαίνοντας ασυμπτωτικώς προς τα άκρα :help:

Απαντήσεις

  1. 730/365:4 = 50%
4/Σ6 = 4/21
1/2hπ(r/2)^2 = 1,5π m^3

Όλα 1α;! :respect:

 

 

 

Τη λυση με τους μαθητες, την ψιλο-καταλαβα απο τον τυπο.

730/365 για να βρουμε τη πιθανοτητα 2 να εχουν γεννηθει την ιδια ημερομηνια, και μετα δια 4 για να βρουμε τη πιθανοτητα 4 μαθητων.

 

Thnx ξανα anyway για ολες τις απαντησεις.

Link to comment
Share on other sites

Η παραπάνω λύση είναι σίγουρα λάθος, τουλάχιστον για το πρώτο πρόβλημα που είναι και το μόνο που κοίταξα.

 

Η άσκηση λύνεται με παραγοντικά π.χ. πιο σωστό μου φαίνεται κάτι προς αυτήν την κατεύθυνση:

 

730!

-----

4! χ (730-4)! Χ (1/365)στην 4η

 

που μας βγάζει 67% περίπου σαν αποτέλεσμα.

 

Όρκο δεν παίρνω αλλά η λύση που δόθηκε πριν είναι σίγουρα λάθος.

(ο τρόπος σκέψης τουλάχιστον, για το τελικό αποτέλεσμα δεν ξέρω)

Link to comment
Share on other sites

Η παραπάνω λύση είναι σίγουρα λάθος, τουλάχιστον για το πρώτο πρόβλημα που είναι και το μόνο που κοίταξα.

 

Η άσκηση λύνεται με παραγοντικά π.χ. πιο σωστό μου φαίνεται κάτι προς αυτήν την κατεύθυνση:

 

730!

-----

4! χ (730-4)! Χ (1/365)στην 4η

 

που μας βγάζει 67% περίπου σαν αποτέλεσμα.

 

Όρκο δεν παίρνω αλλά η λύση που δόθηκε πριν είναι σίγουρα λάθος.

(ο τρόπος σκέψης τουλάχιστον, για το τελικό αποτέλεσμα δεν ξέρω)

 

Και μενα παντως με παραγοντικα μου κανει η λυση!Θα τη δω παλι το βραδυ και 8α σου πω...

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον ο Baator εχει δικιο.

 

Βρηκα κατι λυμενα παραδειγματα και ψιλο-εβγαλα μια ακρη για το προβλημα με τους μαθητες. Υποθετω λοιπον οτι η λυση ειναι η παρακατω :

 

Ενα παιδι για να εχει γεννηθει την 1η Ιανουαριου εχει πιθανοτητα 1/365.

Τεσσερα παιδια για να εχουν γεννηθει την ιδια ημερομηνια εχουν πιθανοτητα (1/365)^4.

Ομως ταυτοχρονα με αυτο το ενδεχομενο θελουμε και τα υπολοιπα 726 παιδια να εχουν γεννηθει διαφορετικη ημερομηνια και αυτη η πιθανοτητα ειναι (364/365)^726 !

 

Αρα τελικα η σωστη πιθανοτητα ειναι : (1/365)^4 * (364/365)^726

 

Με καθε επιφυλαξη...προς εμενα φιλε μου Stephen.:happy:

 

ps. Αν αυτη ειναι τελικα η σωστη λυση... θα αλλαζε κατι αν η ημερομηνια ηταν η 3η Φεβρουαριου για παραδειγμα αντι της 1ης Ιανουαριου; Νομιζω πως οχι...γιατι καθε μια απο τις 365 μερες του χρονου εχει θεωρητικα την ιδια πιθανοτητα. Ετσι;

Link to comment
Share on other sites

Στα πολύ χοντρικά:

 

Όγκος κυλίνδρου: V=πr^2*h

Διαστάσεις κώνου: R,H

Διαστάσεις κυλίνδρου: r,h

 

Σκέψου τον κώνο με διατομή από το πλάι και τον κύλινδρο μέσα (δες το συνημμένο). Από ομοιότητα ορθογωνίων τριγώνων έχουμε: H-h / r = H / R

Αντικαθιστούμε τις τιμές που έχουμε, κάνουμε πράξεις και λύνουμε ως προς h.

 

Το h που βρήκαμε τον βάζουμε στον όγκο του κυλίνδρου και παίρνουμε την συνάρτηση - V® -που πρέπει να μελετήσουμε.

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον ο Baator εχει δικιο.

 

Βρηκα κατι λυμενα παραδειγματα και ψιλο-εβγαλα μια ακρη για το προβλημα με τους μαθητες. Υποθετω λοιπον οτι η λυση ειναι η παρακατω :

 

Ενα παιδι για να εχει γεννηθει την 1η Ιανουαριου εχει πιθανοτητα 1/365.

Τεσσερα παιδια για να εχουν γεννηθει την ιδια ημερομηνια εχουν πιθανοτητα (1/365)^4.

Ομως ταυτοχρονα με αυτο το ενδεχομενο θελουμε και τα υπολοιπα 726 παιδια να εχουν γεννηθει διαφορετικη ημερομηνια και αυτη η πιθανοτητα ειναι (364/365)^726 !

 

Αρα τελικα η σωστη πιθανοτητα ειναι : (1/365)^4 * (364/365)^726

 

Με καθε επιφυλαξη...προς εμενα φιλε μου Stephen.:happy:

 

ps. Αν αυτη ειναι τελικα η σωστη λυση... θα αλλαζε κατι αν η ημερομηνια ηταν η 3η Φεβρουαριου για παραδειγμα αντι της 1ης Ιανουαριου; Νομιζω πως οχι...γιατι καθε μια απο τις 365 μερες του χρονου εχει θεωρητικα την ιδια πιθανοτητα. Ετσι;

 

ΑΨΟΓΟΣ. Και εγώ αυτό σκεφτόμουν με βάση όσα θυμάμαι από το λύκειο

Link to comment
Share on other sites

@gkr41 : Thnx, θα το ξανακοιταξω αργοτερα γιατι με την πρωτη φορα δεν εβγαλα ακρη...Ουτε καν καταλαβα τι ειναι αυτη η ομοιοτητα τριγωνων(που κολλανε τα τριγωνα; ) και τα H-h / r = H /R που λες.

 

@papias : Δεν ειμαι παντως 100% σιγουρος σχετικα με τη λυση του. Επισης για το τελευταιο ερωτημα με τα bold σχετικα με διαφορετικη ημερομηνια ξερεις κατι; Αν θα αλλαζε κατι δλδ.

 

Αν ειναι σωστη η λυση μου για αυτο με τους μαθητες και η λυση του gkr41 για τον κωνο, αυτο που μενει πλεον ειναι το προβλημα πιθανοτητων με τα ζαρια. Που μαλλον ειναι πιο δυσκολο απο αυτο με τους μαθητες.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τα ζάρια νομίζω οτι η λύση είναι η εξής:

 

Η πιθανότητα να φέρει κανείς 6 με ένα ζάρι είναι 1/6

Η πιθανότητα ρίχνοντας 2 ζάρια να φέρει εξάρες είναι (1/6)*(1/6) = p (Συνδ. πιθανότητα)

Η πιθανότητα ρίχνοντας 2 ζάρια να ΜΗ φέρει εξάρες είναι (36/36 - p)= 35/36

 

Πιθανότητα να φέρει 1 φορά εξάρες (1/36)*(35/36)*(35/36)*(35/36) = p1

Πιθανότητα να φέρει 2 φορές εξάρες (1/36)*(1/36)*(35/36)*(35/36) = p2

Πιθανότητα να φέρει 3 φορές εξάρες (1/36)*(1/36)*(1/36)*(35/36) = p3

Πιθανότητα να φέρει 4 φορές εξάρες (1/36)*(1/36)*(1/36)*(1/36) = p4

 

Η πιθανότητα να φέρει έστω μια φορά εξάρες (δηλ είτε 1, είτε 2, είτε 3, είτε 4 φορές εξάρες) είναι ίση με το άθροισμα των παραπάνω πιθανοτήτων (είναι ανεξάρτητα γεγονότα) δηλ

 

p1 + p2 + p3 + p4 = (35*35*35 + 35*35 + 35 + 1)/(36*36*36*36) = 44136/1723752 = 0.0256 ή 2,56%

 

( Ισως και να κάνω λάθος... :D )

Link to comment
Share on other sites

Φιλε papias, η λογικη που το ελυσες μου φαινεται σωστη.

Το 2,56% ναι μεν ειναι μικρο ποσοστο, αλλα ΟΚ για 4 ριψεις δεν θεωρειται και παραλογο. Μαλλον εισαι σωστος.

 

Παντως ολοκληρο myphone, ενας μαθηματικος να μην υπαρχει να τις ξεπεταξει σε ενα 5λεπτο; Απογοητευομαι :p

Link to comment
Share on other sites

@papias : Δεν ειμαι παντως 100% σιγουρος σχετικα με τη λυση του. Επισης για το τελευταιο ερωτημα με τα bold σχετικα με διαφορετικη ημερομηνια ξερεις κατι; Αν θα αλλαζε κατι δλδ.

 

Η λύση που έδωσες είναι και η σωστή. Και εγώ αυτό ακριβώς είχα σκεφτεί. Σχετικά με την ημερομηνία σίγουρα δεν αλλάζει τίποτα (εκτός και άν έβαζες καμια περίεργη πχ 29 Φεβρουαρίου :D )

 

Με τα ζάρια δεν είμαι πολύ σίγουρος ώς προς το ότι πχ οι εξάρες να έρθουν με την 1η ή με τη 2η ζαριά κλπ. Πάντως πιστεύω ότι η λύση μου έχει κάποια βάση.

 

edit: Και πάλι, σχετικά με το 29 Φεβρουαρίου, το αποκλείουμε αφού δεχόμαστε ότι ο χρόνος έχει 365 μέρες

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον ο Baator εχει δικιο.

 

Βρηκα κατι λυμενα παραδειγματα και ψιλο-εβγαλα μια ακρη για το προβλημα με τους μαθητες. Υποθετω λοιπον οτι η λυση ειναι η παρακατω :

 

Ενα παιδι για να εχει γεννηθει την 1η Ιανουαριου εχει πιθανοτητα 1/365.

Τεσσερα παιδια για να εχουν γεννηθει την ιδια ημερομηνια εχουν πιθανοτητα (1/365)^4.

Ομως ταυτοχρονα με αυτο το ενδεχομενο θελουμε και τα υπολοιπα 726 παιδια να εχουν γεννηθει διαφορετικη ημερομηνια και αυτη η πιθανοτητα ειναι (364/365)^726 !

 

Αρα τελικα η σωστη πιθανοτητα ειναι : (1/365)^4 * (364/365)^726

 

Με καθε επιφυλαξη...προς εμενα φιλε μου Stephen.:happy:

 

ps. Αν αυτη ειναι τελικα η σωστη λυση... θα αλλαζε κατι αν η ημερομηνια ηταν η 3η Φεβρουαριου για παραδειγμα αντι της 1ης Ιανουαριου; Νομιζω πως οχι...γιατι καθε μια απο τις 365 μερες του χρονου εχει θεωρητικα την ιδια πιθανοτητα. Ετσι;

 

O Baator εχει δικιο, αλλα το δικο σου ειναι λανθασμενο. βγαζει αποτελεσμα 7.68800179 × 10-12 που δεν ειναι σωστο. Το λογικο ειναι να ειναι αρκετα μεγαλο το ποσοστο, γυρω στο 70 οπως προαναφερθηκε.

 

@gkr41 : Thnx, θα το ξανακοιταξω αργοτερα γιατι με την πρωτη φορα δεν εβγαλα ακρη...Ουτε καν καταλαβα τι ειναι αυτη η ομοιοτητα τριγωνων(που κολλανε τα τριγωνα; ) και τα H-h / r = H /R που λες.

 

@papias : Δεν ειμαι παντως 100% σιγουρος σχετικα με τη λυση του. Επισης για το τελευταιο ερωτημα με τα bold σχετικα με διαφορετικη ημερομηνια ξερεις κατι; Αν θα αλλαζε κατι δλδ.

 

Αν ειναι σωστη η λυση μου για αυτο με τους μαθητες και η λυση του gkr41 για τον κωνο, αυτο που μενει πλεον ειναι το προβλημα πιθανοτητων με τα ζαρια. Που μαλλον ειναι πιο δυσκολο απο αυτο με τους μαθητες.

 

Σιγουρα δεν θα αλλαζε κατι. :)

Ο αρνηθείς δεν μετανοιώνει. Aν ρωτιούνταν πάλι,

όχι θα ξαναέλεγε. Κι όμως τον καταβάλλει

εκείνο τ’ όχι — το σωστό — εις όλην την ζωή του.

Link to comment
Share on other sites

@PMNEDM: Τι να σου πω, δυστυχως δεν μπορω να βρω αλλυ λυση :(

 

Σχετικα με το προβλημα με τα ζαρια, επειδη η εκφωνηση αναφερει "τουλαχιστον μια φορα εξαρες" η λυση ισως ειναι η εξης :

 

Σε 4 ριψεις ζαριων το πληθος των δυνατων αποτελεσματων ειναι 36^4..

Αρα το ενδεχομενο να ΜΗ φερουμε εξαρες στις 4 ριψεις 2 ζαριων ειναι 35^4.

Αρα η πιθανοτητα να φερουμε μια φορα τουλαχιστον εξαρες στις 4 ριψεις ειναι ιση με 1- (35^4)/(36^4).

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω για τις απαντησεις, ομως δεν ανοιξα το θεμα για γενικη συζητηση γυρω απο τα μαθηματικα και ποσο μας αρεσουν ή οχι αλλα για 3 συγκεκριμενα προβληματα. :)

 

@mvagustagm2000 : Thnx για το "ψαξιμο", αν βρεις κατι plz postare το.

 

@gkr41 : Ειδες σε τι σημειο μπορει να φτασει καποιος για να περασει Σμυρνακη ; :p Αντε αν εχεις καμια λυση ριξτην να ψαχτουμε λιγο...ΑΜΕΣΑ ομως :)

 

ΣΜυρνάκη; Είχαμε μια φιλόλογο στο Γυμνάσιο με αυτό το επίθετο...:wacko:

Destiny found.
Link to comment
Share on other sites

Μπα δεν παιζει treloparea... :)

 

Παιδες τελειωσαν τα περιθωρια, αυριο δινω το μαθημα. Αν καποιος βρει τελικα τη λυση για το προβλημα με τους μαθητες και προλαβει να το postαρει μεχρι το βραδυ, εχει καλως.

 

ps. Αυτος που εκανε merged το thread, να ξερει οτι θα τον βρω και θα παρω εκδικηση.:ninja:

Link to comment
Share on other sites

Μπα δεν παιζει treloparea... :)

 

Παιδες τελειωσαν τα περιθωρια, αυριο δινω το μαθημα. Αν καποιος βρει τελικα τη λυση για το προβλημα με τους μαθητες και προλαβει να το postαρει μεχρι το βραδυ, εχει καλως.

 

ps. Αυτος που εκανε merged το thread, να ξερει οτι θα τον βρω και θα παρω εκδικηση.:ninja:

Το μάθημα το χρωστάνε 800 άτομα και δίνεται σε 13 αίθουσες. Ποια η πιθανότητα να το περάσουν 10 άτομα σε μία τυχαία αίθουσα από την πρώτη εξεταστική αν υποθέσουμε πως διορθώνει με τη μέθοδο του ανεμιστήρα (λεγόμενη και κορώνα-γράμματα);

 

Καλή τύχη αύριο :p

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρα..ψαχνω οποιαδηποτε πληροφορια σχετικα με αρχές λειτουργιας των τηλεπικοινωνιων Στην ελλαδα και στην ευρώπη..

(ψχανω και στο site της ΕΕΤΤ).αΝ ΕΧει κανεις κατι αλλο υποψιν..ας με πληροφορησει.

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Εννοείς κάτι σαν νομοθετικό πλαίσιο για τις τηλεπικοινωνίες?

 

Για κοίτα εδώ

http://europa.eu.int/information_society/topics/telecoms/regulatory/new_rf/index_en.htm

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σε ενα τεχνοκρατούμενο forum όπως αυτό δεν υπάρχουν παρόμοια θέματα,ηθελα όμως την βοήθεια σας.

Έχω το παρακάτω:

P*Vγ(το γ πανω ξερετε)=2006 N m2(metro sto tetragono)

na broyme poso einai to γ=?

plz αν μπορεί καποιος ας γράψει πως γινεται αναλυτικά.

Είναι κατι που έχω στην φυστική.

plz μην κλειδωθεί/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...