Jump to content

ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ Η ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ?


polhs
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Προ διμήνου αγόρασα ένα laptop toshiba 15'6 σε προσφορά 270 ευρώ περίπου το οποίο πριν 15 ημέρες περίπου μόλις το άνοιξα είχε σε ένα σημείο μαύρη την οθόνη και με γραμμές ( σπασμένη οθόνη ) , το οποίο αποφάσισα να το στείλω στην IDEAL ( service Toshiba ) για επισκευή .

Έπειτα από συνεννόηση μαζί τους στέλνω το laptop στην αντιπροσωπεία με ένα fax για το πρόβλημα του υπολογιστή και την απόδειξη αγοράς , μήπως και υπήρχε περίπτωση κάλυψης της βλάβης από την εγγύηση , αν και νομίζω ότι πιέστηκε από την μικρή μου κόρη ( το παλιό laptop HP πάντως δεν καταλάβαινε τίποτα ) .

Μου στέλνουν mail έπειτα από 2 ημέρες ότι η ζημιά για την οθόνη είναι 190 ευρώ και το κόστος για έλεγχο είναι 30 ευρώ .

Τους απαντώ αν καλύπτεται από την εγγύηση και αφού μου λένε όχι ζητώ να μου τον επιστρέψουν πίσω χωρίς να κάνουν κάτι για να μην χρεωθώ 30 ευρώ για βλάβη που καταλαβαίνει και ένας άσχετος .

Μου απαντάνε .

"" Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

Έχουμε λάβει την απάντηση σας και θα προχωρήσουμε σύμφωνα με αυτήν

αναφορικά με την επισκευή της συσκευής σας.

 

Με εκτίμηση,

Η Ομάδα Υποστήριξης ""

Μου τον στέλνουν πίσω και ΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ 30 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ !!!!!!! Τηλεφωνώ στην IDEAL ( τυχερός είμουν μιας και ήταν δύσκολο να τους πετύχεις ) για διευκρινήσεις και κράξιμο και η υπάλληλος μου λέει ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΣΟΒΑΡΑ ότι γίνεται έλεγχος για να διαπιστωθεί η ζημιά .

ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ Η ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ? Τα σχόλια δικά σας

Υ.Γ Ο υπολογιστής επισκευάστηκε με κόστος 100 ευρώ αλλού .

Link to comment
Share on other sites

κάλα ρε φίλε και συ αφού ήξερες που μπλέκεις

αφού είχες και εναλλακτική

αφού ήξερες ότι δεν σε καλύπτει εγγύηση

τι ασχολήθηκες εξ αρχής ?

κάπως πρέπει να βγάλουν και οι αντιπροσωπείες το ψωμάκι τους

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά δεν έπρεπε να το στείλεις,συμφωνώ με τον komos...δεν νομιζω οτι μπορείς να κανεις κατι για αυτο τωρα,εκτός και αν το ψάξεις μέσω του ιν.κα
Link to comment
Share on other sites

Προ διμήνου αγόρασα ένα laptop toshiba 15'6 σε προσφορά 270 ευρώ περίπου το οποίο πριν 15 ημέρες περίπου μόλις το άνοιξα είχε σε ένα σημείο μαύρη την οθόνη και με γραμμές ( σπασμένη οθόνη ) , το οποίο αποφάσισα να το στείλω στην IDEAL ( service Toshiba ) για επισκευή .

Έπειτα από συνεννόηση μαζί τους στέλνω το laptop στην αντιπροσωπεία με ένα fax για το πρόβλημα του υπολογιστή και την απόδειξη αγοράς , μήπως και υπήρχε περίπτωση κάλυψης της βλάβης από την εγγύηση , αν και νομίζω ότι πιέστηκε από την μικρή μου κόρη ( το παλιό laptop HP πάντως δεν καταλάβαινε τίποτα ) .

Μου στέλνουν mail έπειτα από 2 ημέρες ότι η ζημιά για την οθόνη είναι 190 ευρώ και το κόστος για έλεγχο είναι 30 ευρώ .

Τους απαντώ αν καλύπτεται από την εγγύηση και αφού μου λένε όχι ζητώ να μου τον επιστρέψουν πίσω χωρίς να κάνουν κάτι για να μην χρεωθώ 30 ευρώ για βλάβη που καταλαβαίνει και ένας άσχετος .

Μου απαντάνε .

"" Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

Έχουμε λάβει την απάντηση σας και θα προχωρήσουμε σύμφωνα με αυτήν

αναφορικά με την επισκευή της συσκευής σας.

 

Με εκτίμηση,

Η Ομάδα Υποστήριξης ""

Μου τον στέλνουν πίσω και ΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ 30 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ !!!!!!! Τηλεφωνώ στην IDEAL ( τυχερός είμουν μιας και ήταν δύσκολο να τους πετύχεις ) για διευκρινήσεις και κράξιμο και η υπάλληλος μου λέει ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΣΟΒΑΡΑ ότι γίνεται έλεγχος για να διαπιστωθεί η ζημιά .

ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ Η ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ? Τα σχόλια δικά σας

Υ.Γ Ο υπολογιστής επισκευάστηκε με κόστος 100 ευρώ αλλού .

Oπου και να το πήγαινες αν δεν προχώραγες σε επισκευή ή δεν σε κάλυπτε η εγγύηση θα πλήρωνες για τον έλεγχο.Γιατί σου φαίνεται τόσο περίεργο;Λένε κάπου ότι είναι δωρεάν ;Και σε μουλτιραμα και σε συνοικιακά μαγαζια τον χρεώνουν .

Link to comment
Share on other sites

Προ διμήνου αγόρασα ένα laptop toshiba 15'6 σε προσφορά 270 ευρώ περίπου το οποίο πριν 15 ημέρες περίπου μόλις το άνοιξα είχε σε ένα σημείο μαύρη την οθόνη και με γραμμές ( σπασμένη οθόνη ) , το οποίο αποφάσισα να το στείλω στην IDEAL ( service Toshiba ) για επισκευή .

Έπειτα από συνεννόηση μαζί τους στέλνω το laptop στην αντιπροσωπεία με ένα fax για το πρόβλημα του υπολογιστή και την απόδειξη αγοράς , μήπως και υπήρχε περίπτωση κάλυψης της βλάβης από την εγγύηση , αν και νομίζω ότι πιέστηκε από την μικρή μου κόρη ( το παλιό laptop HP πάντως δεν καταλάβαινε τίποτα ) .

Μου στέλνουν mail έπειτα από 2 ημέρες ότι η ζημιά για την οθόνη είναι 190 ευρώ και το κόστος για έλεγχο είναι 30 ευρώ .

Τους απαντώ αν καλύπτεται από την εγγύηση και αφού μου λένε όχι ζητώ να μου τον επιστρέψουν πίσω χωρίς να κάνουν κάτι για να μην χρεωθώ 30 ευρώ για βλάβη που καταλαβαίνει και ένας άσχετος .

Μου απαντάνε .

"" Ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας.

Έχουμε λάβει την απάντηση σας και θα προχωρήσουμε σύμφωνα με αυτήν

αναφορικά με την επισκευή της συσκευής σας.

 

Με εκτίμηση,

Η Ομάδα Υποστήριξης ""

Μου τον στέλνουν πίσω και ΝΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ 30 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ !!!!!!! Τηλεφωνώ στην IDEAL ( τυχερός είμουν μιας και ήταν δύσκολο να τους πετύχεις ) για διευκρινήσεις και κράξιμο και η υπάλληλος μου λέει ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΣΟΒΑΡΑ ότι γίνεται έλεγχος για να διαπιστωθεί η ζημιά .

ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ Η ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ? Τα σχόλια δικά σας

Υ.Γ Ο υπολογιστής επισκευάστηκε με κόστος 100 ευρώ αλλού .

 

Όλα τα μαγαζιά σε χρεώνουν ένα ποσό ασχέτως αν στο επισκευάσουν ή όχι. Και σε ωρολογοποιούς και σε ένα κατάστημα που φτιάχνει οικιακές συσκευές το ίδιο ισχύει που ξέρω.

 

Τώρα αν δεν το ήξερες εκ των προτέρων εκεί θα πρεπε να σε είχαν ενημερώσει για να αποφασίσεις αν θα το στείλεις ή όχι μιας και το έστειλες μπας και σου το περναγαν στη εγγύηση.

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα μαγαζιά σε χρεώνουν ένα ποσό ασχέτως αν στο επισκευάσουν ή όχι. Και σε ωρολογοποιούς και σε ένα κατάστημα που φτιάχνει οικιακές συσκευές το ίδιο ισχύει που ξέρω.

 

Τώρα αν δεν το ήξερες εκ των προτέρων εκεί θα πρεπε να σε είχαν ενημερώσει για να αποφασίσεις αν θα το στείλεις ή όχι μιας και το έστειλες μπας και σου το περναγαν στη εγγύηση.

 

Μα εδώ δεν υπήρξε έλεγχος, ήταν προφανές πρόβλημα οθόνης.:wacko:

Φιλικά Γιώργος
Link to comment
Share on other sites

Πας κάπου με σπασμένη μυτή. Η βλάβη είναι προφανές καθώς τρέχει αίμα από την μύτη.

Ο γιατρός δεν θα σου κάνει μια ακτινογραφί; δεν θα ξοδέψει χρόνο για να σε δει, ασχέτως που είναι προφανές η ζημιά.

 

Πάει ένα laptop με σπασμένη οθόνη, δεν θα πρέπει να ανοιχτεί να ελεγχτεί ο Inverter? Ο σκληρός από την πτώση?. Προσωπικά έγω έτσι κάνω όταν μου τα φέρνουν. Δεν ξέρω τι έκανε η συγκεκριμένη εταιρεία.

 

Απλά στην Ελλάδα δεν είμαστε ακόμα ώριμοι να πληρώνουμε για υπηρεσίες. Και μένα θα μου κακοφαινόταν να φωνάξω έναν υδραυλικό για να μου επιβεβαιώσει μία βλάβη ακόμα και χωρίς να την φτιάξει. Αλλά ο άνθρωπος θα έρθει και θα ξοδέψει χρόνο.

 

Και κάτι τελευταίο που ξεχνάμε, οι εταιρίες, ΟΛΕΣ, δεν είναι Φιλανθρωπικά Ιδρύματα, είναι εταιρίες θέλουν ΚΕΡΔΟΣ.

// 500px | blog | site | LinkedIn

//mobiles//Nokia 3210x2, Siemens A55, Sagem C5-2V, Siemens CX-75, SE K750i, SE W580i, LG GT-505, LG POP, Nokia Xpress Music 5220, LG Optimus One P500, Nokia C1-02, SE Xperia Neo V, LG Nexus 4, Lenovo A820, ZTE Geek V975, Huawei Honor 3C, Huawei Honor 6, Oukitel K4000, Xiaomi Mi Note 3 Pro

Link to comment
Share on other sites

Μα εδώ δεν υπήρξε έλεγχος, ήταν προφανές πρόβλημα οθόνης.:wacko:

 

Αυτό ακριβώς , δεν υπήρξε έλεγχος εξάλλου αναφέρθηκε το πρόβλημα από εμένα .

Τα 30 ευρώ ήταν καθαρά ΝΤΑΒΑΤΖΙΛΙΚΙ

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ακριβώς , δεν υπήρξε έλεγχος εξάλλου αναφέρθηκε το πρόβλημα από εμένα .

Τα 30 ευρώ ήταν καθαρά ΝΤΑΒΑΤΖΙΛΙΚΙ

Ήσουν μπροστά όταν το παρέλαβαν;

Link to comment
Share on other sites

Πας κάπου με σπασμένη μυτή. Η βλάβη είναι προφανές καθώς τρέχει αίμα από την μύτη.

Ο γιατρός δεν θα σου κάνει μια ακτινογραφί; δεν θα ξοδέψει χρόνο για να σε δει, ασχέτως που είναι προφανές η ζημιά.

 

Πάει ένα laptop με σπασμένη οθόνη, δεν θα πρέπει να ανοιχτεί να ελεγχτεί ο Inverter? Ο σκληρός από την πτώση?. Προσωπικά έγω έτσι κάνω όταν μου τα φέρνουν. Δεν ξέρω τι έκανε η συγκεκριμένη εταιρεία.

 

Απλά στην Ελλάδα δεν είμαστε ακόμα ώριμοι να πληρώνουμε για υπηρεσίες. Και μένα θα μου κακοφαινόταν να φωνάξω έναν υδραυλικό για να μου επιβεβαιώσει μία βλάβη ακόμα και χωρίς να την φτιάξει. Αλλά ο άνθρωπος θα έρθει και θα ξοδέψει χρόνο.

 

Και κάτι τελευταίο που ξεχνάμε, οι εταιρίες, ΟΛΕΣ, δεν είναι Φιλανθρωπικά Ιδρύματα, είναι εταιρίες θέλουν ΚΕΡΔΟΣ.

Τότε αν είναι έτσι για οποιαδήποτε βλάβη ας κάνετε εξονυχιστικό έλεγχο με κόστος λογικά τεράστιο , και ζητήστε από πελάτες 100 ευρώ π.χ για έλεγχο και τελική ζημιά 50 ευρώ . Έχεις αντιληφθεί ότι 30 ευρώ αντιστοιχούν σε δυο μεροκάματα νέου εργαζόμενου ?

Πόσο να πληρώνουμε επιπλέον για υπηρεσίες , μήπως εννοείς ότι είναι φθηνές στην χώρα μας ?

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

απο που το πηρες; DOA δε σε καλυπτε;

 

Τον πήρα απο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ , μάλλον δεν κάλυπτε ισως η ζημιά προκλήθηκε απο την κόρη μου

 

----- προσθήκη μηνύματος 81 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Όχι γιατί ρωτάς ?

 

----- προσθήκη μηνύματος 54 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ήσουν μπροστά όταν το παρέλαβαν;

 

Όχι γιατί ρωτάς ?

Link to comment
Share on other sites

Όχι γιατί ρωτάς ?

Τότε δεν ξέρεις τι έκαναν και πως έκαναν τον έλεγχο.

 

 

Το μόνο λάθος που προσάπτω σε τέτοιες περιπτώσεις στις εταιρίες είναι η μη ενημέρωση για το τι θα χρεωθεί ο πελάτης αν δεν περάσει η επισκευή στην εγγύηση.Δεν νομίζω να γίνεται κατα λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν έχεις εμπειρία από service. To μόνο για το οποίο ευθύνονται είναι που δεν σε ενημέρωσαν ότι θα χρεωθείς τον έλεγχο αν δεν καλύπτεται από εγγύηση. Άσχετοι ξεασχετοι έτσι είναι (και έτσι πρέπει να είναι). Πες πως έπαθες και έμαθες.
Link to comment
Share on other sites

Η πολιτική είναι παρόμοια σε όλα τα service. Σκέψου ότι αυτό που πληρώνεις είναι ο χρόνος που τους απασχόλησες.
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...