evgenios12 Δημοσιεύτηκε November 4, 2014 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε November 4, 2014 (edited) Καλησπέρα, Είμαι σε αναζήτησή νέου κινητού... Μέχρι στιγμής εδώ και τρία χρονια βολεύομουν με ενα iPhone 4s (απο τοτε εχω να ασχοληθώ με κινητά) λεω να προχωρήσω στην αλλαγή του με ενα μεγαλύτερο σε διαςταςεις και android (μιας και για iOS τα λεφτά ειναι πολλα πλεον) και σκέφτομαι τις προτάσεις απο Κίνα πλευρά άρα και να προχωρήσω στην αγορα ενός απο τα παραπανω... Θα ήθελα αν ειναι ευκολο οι γνωστές να μου πείτε ποιο προτείνετε απο τα τρία μιας και είμαι ολίγον πολυ άσχετος με android ενεκα εμπλοκής μου μόνο με iphone εώς τώρα... Φυσικά και ζητούμενο ειναι και η αξιοπιστία της συσκευής... Εχω δει αρκετά βιντεακια συγκρίσεων αλλα θα ήθελα και την δικη σας άποψη... Επίσης αν κάποιος εχει να προτείνει κατι αντίστοιχο ευχαρίστως να το δώ και αυτο... Επίσης Το να ειναι δικαρτο ειναι ενα συν...καθώς και η χρηση τους σαν gps επίσης επιθυμητή...το iPhone με sygic με εχει βγάλει παλικαρι σε εσωτερικό και εξωτερικό... Καποιο αξιόπιστο κατάστημα για παραγγελία επίσης ευπρόσδεκτο. Ευχαριστώ πολυ...είμαι όλος αυτιά... :) Edited November 4, 2014 by evgenios12 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
teotsi Δημ. November 4, 2014 Κοινοποίηση Δημ. November 4, 2014 Από εμένα oneplus one. Μπορείς να του αλλάξεις τα φώτα για να μάθεις τέλεια το Android. Παράθεση could you do it again? ThL W8 Beyond , OnePlus 3T Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης