nickolas84 Δημ. January 24, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2007 Δηλαδή τα λεωφορεία που μεταφέρουν υπερδιπλάσιο (ή κάτι τέτοιο) κόσμο σε σχέση με το μετρό καταναλώνουν την ίδια ενέργεια από αυτό? Αυτό είναι αδύνατον... Ασχέτως της προέλευσης της έρευνας όταν αυτή λέει κάτι εξόφθαλμο, σε κάνει να αναρωτιέσαι. Γιατί αν πράγματι είναι τόσο ενεργοβόρο το μετρό, μάλλον δε θα έπρεπε να το αποκτήσουμε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DENIOR Δημ. January 24, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2007 Έχω μια απορία που αφορά τα λεωφορεία και τα τρένα.Επιτρέπεται η είσοδος και η μεταφορά ποδηλάτων μέσα σε αυτά; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. January 24, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2007 Δηλαδή τα λεωφορεία που μεταφέρουν υπερδιπλάσιο (ή κάτι τέτοιο) κόσμο σε σχέση με το μετρό καταναλώνουν την ίδια ενέργεια από αυτό? To site που βρήκα αυτή την πληροφορία είναι το Μεσόγειος SOS και δεν αναφέρεται αποκλειστικά στην Αθήνα αλλά γενικά στις μεγαλουπόλεις. Για την Αθήνα δεν βρήκα πληροφορίες για τα ποσοστά συμμετοχης των ΙΧ στην κατανάλωση ενέργειας. Πάντως το 61% που γράφει λογικό μου φαίνεται. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. January 24, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2007 Έχω μια απορία που αφορά τα λεωφορεία και τα τρένα.Επιτρέπεται η είσοδος και η μεταφορά ποδηλάτων μέσα σε αυτά; Στην Ελλάδα νομίζω όχι. Στη Γερμανία (στο Μόναχο συγκεκριμένα) επιτρέπεται, αλλά μόνο συγκεκριμένες ώρες. Στις ώρες αιχμής είναι πρακτικά αδύνατον να επιτρέπεται κάτι τέτοιο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner Δημ. January 24, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2007 dimitrisk2: Για ένα περίεργο λόγο δεν αναφέρεται πουθενά η πηγή της έρευνας και έστω κάποιες βασικές/γενικές λεπτομέρειές της!Ακόμα αν καθήσεις να σκεφτείς τι λέει θα δεις ότι τα αποτελέσματα που δίνει είναι ΓΕΛΟΙΑ!Μην μου λες τώρα ότι ένα λεωφορείο είναι λιγότερο ρυπογόνο σε αναλογία,με τον κόσμο που μεταφέρει,με τις ανύπαρκτες συντηρήσεις(ότι πιο βασικό γίνεται μόνο!!!) γιατί ακόμα και ένα παιδάκι του δημοτικού δεν θα το πίστευε. Καλό είναι να ελέγχουμε τις πηγές μας πριν τις παραθέτουμε και αυτό δεν ισχύει μόνο για σένα αλλά και για τον κάθε άσχετο αρθρογράφο που βρίσκει διάφορα άσχετα νούμερα και βασίζεται στην φοβία και άγνοια του κόσμου για να "πουλήσει" αυτό που θέλει! Παράθεση Άσκηση & Τρόπος Ζωής Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...! http://askisitroposzwis.blogspot.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. January 24, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 24, 2007 Καλό είναι να ελέγχουμε τις πηγές μας πριν τις παραθέτουμε και αυτό δεν ισχύει μόνο για σένα αλλά και για τον κάθε άσχετο αρθρογράφο που βρίσκει διάφορα άσχετα νούμερα και βασίζεται στην φοβία και άγνοια του κόσμου για να "πουλήσει" αυτό που θέλει! Ελέγχω τις πηγές μου στο μέτρο του δυνατού. Το πρώτο τμήμα είναι από τη σελίδα του ΥΠΕΧΩΔΕ που θεωρώ αξιόπιστη πηγή. Το δεύτερο δεν ξέρω να πω πόσο αξιόπιστο είναι, όμως είναι το μοναδικό που βρήκα με στοιχεία για ποσοστά κατανάλωσης ενέργειας. Όσον αφορά τα ελληνικά λεωφορεία, πράγματι έχεις δίκιο, αρκετά από αυτά είναι ρυπογόνα. Η περιβαλλοντική βελτίωση των ΜΜΜ είναι ένα σοβαρό θέμα. Και εκεί θα συμβάλει σημαντικά η ανάπτυξη μεγάλου δίκτυου τραμ που θα αντικαταστήσει πολλές λεωφορειακές γραμμές, αλλά θα μειώσει και τη χρήση ΙΧ. Το μετρό συμβάλει επίσης προς αυτή την κατεύθυνση, όμως η ανάπτυξή του είναι υπερβολικά δαπανηρή και χρονοβόρα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefterisvry Δημ. January 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2007 lefterisvry: Κάτσε τώρα γιατί πας να μας τρελάνεις!Μία μας λες ότι τα ΙΧ είναι η κύρια αιτία της μεγαλύτερης ποσότητας ρύπων,μετά ΕΣΥ μας παραθέτεις έναν πίνακα που στην ουσία σου εξηγώ με λόγια (ο πίνακας στο γράφει μς νούμερα!!!) ότι το ΙΧ δεν είναι το κυρίαρχο σε αυτόν τον τομέα και μετά έρχεσαι να μου πεις ότι αυτό δεν ισχύει!Δηλαδή δεν ισχύει ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΣΥ ΠΑΡΕΘΕΣΕΣ!!!! Συγγνώμη φίλε μου αλλά μου φαίνεται ότι γράφεις και ερμηνεύεις τα πράγματα όπως θες! Ακόμα να τονίσω ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ φορά ότι είμαι υπέρ του ΙΧ ΟΤΑΝ ΠΡΕΠΕΙ!Το έγραψα στο προηγούμενο μου μήνυμα με τον πιο απλό τρόπο αλλά μου φαίνεται δεν δώσατε και πολύ σημασία! αν δεν ξέρεις να διαβάζεις τα ελληνικά πες μου ποιά γλώσσα προτιμάς...το βενζινοκίνητο ΙΧ στον συγκεκριμένο ρύπο δεν είναι το μείζον, ωστόσο με βάση τον πίνακα που παρέθεσα η συμβολή του δεν είναι μηδαμινή ούτε και στον ρύπο αυτόν. Αποφεύγεις να σχολιάσεις αυτό που έγραψα και ουδείς αμφισβητεί...ότι ως το 2010 τα ΙΧ θα παραμένουν ακίνητα στους δρόμους!...αν σ'αρέσει η φάση, δοκίμασέ τη...εγώ προτιμώ το τραμ...κι αν δεν επεκταθεί εδώ σύντομα λογω της ηλίθιας βλαχονοοτροπίας που διακρίνει κάποιους υψηλά ιστάμενους, υπάρχει και η Ευρώπη όπου μπορείς ακόμη να ζήσεις σαν άνθρωπος... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. January 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2007 Στον ΗΣΑΠ επιτρέπονται ποδήλατα, συγκεκριμένες ώρες πάντα. Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
DENIOR Δημ. January 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2007 Στον ΗΣΑΠ επιτρέπονται ποδήλατα, συγκεκριμένες ώρες πάντα. Τελικά με μία σύντομη έρευνα βρήκα τον κανονισμό που αφορά τα ποδήλατα στο ΗΣΑΠ. Δεν περίμενα πως θα είναι τόσο εύκολο. http://www.isap.gr/press_inside.asp?id=24 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Βασίλης Δημ. January 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2007 .. υπάρχει και η Ευρώπη όπου μπορείς ακόμη να ζήσεις σαν άνθρωπος... Αντε λοιπόν να μετακομίσεις στην Ευρώπη όπου τα αυτοκίνητα και τα λεωφορεία έχουν καταργηθεί και μετακινούνται μόνο με τραμ. :!: Και μέτοχοι στην Τραμ Α.Ε. να είσασταν δεν θα το προμοτάρατε τόσο πολύ βρε παιδιά :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefterisvry Δημ. January 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2007 Αντε λοιπόν να μετακομίσεις στην Ευρώπη όπου τα αυτοκίνητα και τα λεωφορεία έχουν καταργηθεί και μετακινούνται μόνο με τραμ. :!: Και μέτοχοι στην Τραμ Α.Ε. να είσασταν δεν θα το προμοτάρατε τόσο πολύ βρε παιδιά :p αμα αγαπάς κάτι από παιδί δεν χρειάζεται να είσαι μέτοχος...όσο για την Ευρώπη, μπες σε οποιοδήποτε site ευρωπαικού τραμ να καταλάβεις τι εννοώ... οι Ευρωπαίοι δε, έχουν κουλτούρα μετακίνησης στην πόλη εντελώς διαφορετική από του νεοέλληνα...περπατάνε πολύ κιόλας, δεν πάνε με ΙΧ στο περίπτερο και εν γένει προσπαθούν να ζουν υγιεινά...χωρίς πιττόγυρους...:lol: :lol: :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimitrisk2 Δημ. January 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2007 Αντε λοιπόν να μετακομίσεις στην Ευρώπη όπου τα αυτοκίνητα και τα λεωφορεία έχουν καταργηθεί και μετακινούνται μόνο με τραμ. :!: Και μέτοχοι στην Τραμ Α.Ε. να είσασταν δεν θα το προμοτάρατε τόσο πολύ βρε παιδιά :p Τα αυτοκίνητα δεν έχουν καταργηθεί σε καμία πόλη, όμως υπάρχουν τόσα πολλά αντικίνητρα που το σκέφτεσαι πολλές φορές μέχρι να αποφασίσεις να χρησιμοποιήσεις το ΙΧ σου. Επίσης όπως έχω γράψει επανειλημμένα, υπάρχουν παντού φαρδιά άνετα πεζοδρόμια, χωρίς εμπόδια, και με διαβάσεις όπου ο πεζός έχει πάντα προτεραιότητα. Εδώ το περπάτημα έχει καταντήσει μια πολύ επικίνδυνη περιπέτεια. Ο περιορισμός της κίνησης των ΙΧ είναι μονόδρομος. Όχι μόνο θα γίνει πιο ανθρώπινη η πόλη μας, όχι μόνο θα αυξηθεί το προσδόκιμο ζωής του μέσου κατοίκου, αλλά θα βοηθήσει και στην τουριστική ανάπτυξη της Αθήνας. Είναι πραγματικά ντροπή μας. Ζούμε σε μια πόλη γεμάτη αρχαία μνημεία και με θαυμάσιο κλίμα, κι όμως είμαστε η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ πρωτεύουσα σε ολόκληρη την Ευρώπη σε τουριστική κίνηση. Είναι τόσο εχθρική αυτή η πόλη σε οποιοδήποτε επιχειρήσει να περπατήσει στους δρόμους της, ώστε κάθε επισκέπτης προσπαθεί να περιορίσει την διαμονή του στο ελάχιστο δυνατόν. Άντε να πάει να δει καμιά Ακρόπολη ή κανα Μουσείο, και μετά στα νησιά. Κι όμως θα μπορούσαμε να είχαμε τουρίστες όλους τους μήνες του χρόνου, όπως το Παρίσι, το Λονδίνο και οι άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefterisvry Δημ. January 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2007 Τα αυτοκίνητα δεν έχουν καταργηθεί σε καμία πόλη, όμως υπάρχουν τόσα πολλά αντικίνητρα που το σκέφτεσαι πολλές φορές μέχρι να αποφασίσεις να χρησιμοποιήσεις το ΙΧ σου. Επίσης όπως έχω γράψει επανειλημμένα, υπάρχουν παντού φαρδιά άνετα πεζοδρόμια, χωρίς εμπόδια, και με διαβάσεις όπου ο πεζός έχει πάντα προτεραιότητα. Εδώ το περπάτημα έχει καταντήσει μια πολύ επικίνδυνη περιπέτεια. Ο περιορισμός της κίνησης των ΙΧ είναι μονόδρομος. Όχι μόνο θα γίνει πιο ανθρώπινη η πόλη μας, όχι μόνο θα αυξηθεί το προσδόκιμο ζωής του μέσου κατοίκου, αλλά θα βοηθήσει και στην τουριστική ανάπτυξη της Αθήνας. Είναι πραγματικά ντροπή μας. Ζούμε σε μια πόλη γεμάτη αρχαία μνημεία και με θαυμάσιο κλίμα, κι όμως είμαστε η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ πρωτεύουσα σε ολόκληρη την Ευρώπη σε τουριστική κίνηση. Είναι τόσο εχθρική αυτή η πόλη σε οποιοδήποτε επιχειρήσει να περπατήσει στους δρόμους της, ώστε κάθε επισκέπτης προσπαθεί να περιορίσει την διαμονή του στο ελάχιστο δυνατόν. Άντε να πάει να δει καμιά Ακρόπολη ή κανα Μουσείο, και μετά στα νησιά. Κι όμως θα μπορούσαμε να είχαμε τουρίστες όλους τους μήνες του χρόνου, όπως το Παρίσι, το Λονδίνο και οι άλλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Θα μπορούσαμε όντως...εγώ απλά να σου πω ότι το 1973, πριν από 34 χρόνια δηλαδή, τότε που η Αθήνα είχε δεν είχε 200.000 αυτοκίνητα και η αντιπαροχή δεν την είχε ακόμη ολότελα καταστρέψει, το 1973 επαναλαμβάνω, ένας Γάλλος καθηγητής που ζούσε τότε στην Ελλάδα μας είχε πεί επί λέξει: Athenes sauf Acropole n'a rien comme ville! δηλαδή η Αθήνα (του 1973) εκτός από την Ακρόπολη δεν είχε τίποτα το αξιόλογο ως πόλη...φαντάσου τι θα έλεγε για τη σημερινή κόλαση... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner Δημ. January 25, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2007 dimitrisk2: Για τις πηγές που λες ότι έλεγξες....επειδή την παραθέτει το ΥΠΕΧΩΔΕ δεν σημαίνει ότι είναι και αξιόπιστη!!!Οι ΣΩΣΤΕΣ και ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ έρευνες γράφουν αναλυτικά στοιχεία κ.α. ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη σιγουριά για το αποτέλεσμα!Όπως σου είπα....ο κάθε αρθρογράφος βάζει ότι βρει για τους λόγους (στυλ "φοβίας" για να εντυπωσιάσει είτε αρνητικά είτε θετικά).Αυτό φαίνεται ότι γίνεται και στο συγκεκριμένο με αυτά που λέει!!! lefterisvry: Καλά ρε συ....μία μας μιλάς όλη την ώρα για ρύπους σε σχέση με το ΙΧ και τώρα μας λες ότι δεν είναι το μείζον!!!!Όταν αποφασίσεις τι τελικά θέλεις να γράψεις έλα πες μας! Τι να σχολιάσω ρε συ;;;;Μία πρόβλεψη κάποιου που δεν μου παραθέτει στοιχεία;Κάποιου συγκοινωνιολόγου ή ομάδας,οι οποίοι έχουν συμβάλλει και αυτοί σε αυτό το χάος;Δεν λέω ότι φταίνε μόνο αυτοί αλλά΄έχουν μερίδιο ευθύνης!Θέλω χειροπιαστά και πιο αξιόπιστα δεδομένα!Είμαι κατά της κινδυνολογίας όταν αυτή είναι αβάσιμη! ΝΑΙ αυξάνονται τα αμάξια! ΝΑΙ είναι χάλια το κυκλοφοριακό(για πολλούς λόγους που ανέφερα) ΝΑΙ θέλω ΜΜΜ που να είναι αξιόπιστα/γρήγορα/μη ρυπογόνα όπως ΜΕΤΡΟ και μετά το ΤΡΑΜ αν και είναι πιο εύκολο να επεκταθεί το ΤΡΑΜ ΝΑΙ είμαι αντίθετος με το κάθε ζώον που παίρνει το αμάξι για να πάει μέχρι το περίπτερο!Το τόνισα και πιο πάνω αλλά ΠΑΛΙ το προσπέρασες! Όμως ΔΕΝ ανέχομαι ΑΒΑΣΙΜΕΣ κινδυνολογίες! Όταν μάθεις λοιπόν κι εσύ να μην διαβάζεις επιλεκτικά αυτά που γράφω ή να τα ερμηνεύεις όπως θες τότε έλα να τα πούμε! Παράθεση Άσκηση & Τρόπος Ζωής Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...! http://askisitroposzwis.blogspot.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefterisvry Δημ. January 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 26, 2007 dimitrisk2: Για τις πηγές που λες ότι έλεγξες....επειδή την παραθέτει το ΥΠΕΧΩΔΕ δεν σημαίνει ότι είναι και αξιόπιστη!!!Οι ΣΩΣΤΕΣ και ΑΞΙΟΠΙΣΤΕΣ έρευνες γράφουν αναλυτικά στοιχεία κ.α. ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη σιγουριά για το αποτέλεσμα!Όπως σου είπα....ο κάθε αρθρογράφος βάζει ότι βρει για τους λόγους (στυλ "φοβίας" για να εντυπωσιάσει είτε αρνητικά είτε θετικά).Αυτό φαίνεται ότι γίνεται και στο συγκεκριμένο με αυτά που λέει!!! lefterisvry: Καλά ρε συ....μία μας μιλάς όλη την ώρα για ρύπους σε σχέση με το ΙΧ και τώρα μας λες ότι δεν είναι το μείζον!!!!Όταν αποφασίσεις τι τελικά θέλεις να γράψεις έλα πες μας! Τι να σχολιάσω ρε συ;;;;Μία πρόβλεψη κάποιου που δεν μου παραθέτει στοιχεία;Κάποιου συγκοινωνιολόγου ή ομάδας,οι οποίοι έχουν συμβάλλει και αυτοί σε αυτό το χάος;Δεν λέω ότι φταίνε μόνο αυτοί αλλά΄έχουν μερίδιο ευθύνης!Θέλω χειροπιαστά και πιο αξιόπιστα δεδομένα!Είμαι κατά της κινδυνολογίας όταν αυτή είναι αβάσιμη! ΝΑΙ αυξάνονται τα αμάξια! ΝΑΙ είναι χάλια το κυκλοφοριακό(για πολλούς λόγους που ανέφερα) ΝΑΙ θέλω ΜΜΜ που να είναι αξιόπιστα/γρήγορα/μη ρυπογόνα όπως ΜΕΤΡΟ και μετά το ΤΡΑΜ αν και είναι πιο εύκολο να επεκταθεί το ΤΡΑΜ ΝΑΙ είμαι αντίθετος με το κάθε ζώον που παίρνει το αμάξι για να πάει μέχρι το περίπτερο!Το τόνισα και πιο πάνω αλλά ΠΑΛΙ το προσπέρασες! Όμως ΔΕΝ ανέχομαι ΑΒΑΣΙΜΕΣ κινδυνολογίες! Όταν μάθεις λοιπόν κι εσύ να μην διαβάζεις επιλεκτικά αυτά που γράφω ή να τα ερμηνεύεις όπως θες τότε έλα να τα πούμε! κατ'αρχήν δεν καταλαβαίνω το εριστικό σου ύφος...τα όσα έγραψα τα αναφέρει ο σύλλογος Ελλήνων συγκοινωνιολόγων και δεν είναι κινδυνολογίες αφού προέρχονται από τους κατ' εξοχήν ειδικούς...για τους ρύπους έχουν γίνει έρευνες από το ΕΜΠ των οποίων τα στοιχεία δεν μπορούν να αμφισβητηθούν γιατί έχουν γίνει πάλι από ειδικούς και όχι από...μανεκέν φερειπείν...αυτά παρέθεσα...τώρα αν εσύ θες να ζεις σε εικονική πραγματικότητα αλλάζει...ωστόσο τα χάλια της Αθήνας μπορεί κανείς με μία μικρή βόλτα στο κέντρο ειδικά να τα διαπιστώσει σε ώρες αιχμής...αν δεν ληφθούν άμεσα μέτρα η πόλη πάει για φούντο...οι 5000 νεκροί το χρόνο από το νέφος δεν είναι δική μου διαπίστωση αλλά γιατρών σε πρόσφατη ημερίδα της οποίας τα πορίσματα πρόβαλε και η τηλεόραση...επομένως για ειδικούς μιλάμε...ούτε για κουτσαβάκια, ούτε για μαχαλόμαγκες...η Αθήνα ήταν κάποτε κούκλα και κατάντησε πανούκλα...αυτή είναι η μία και μόνη αλήθεια...:lol: :lol: :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner Δημ. January 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 26, 2007 Εγώ φταίω που "γίνομαι εριστικός" όταν μου λες ότι δεν ξέρω ελληνικά ενώ εσύ μέχρι τώρα ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ; -Για την έρευνα του ΕΜΠ είπα ΤΟΟΟΟΣΕΣ φορές ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί της!Δεν είαμι αντίθετος! -Για την άλλη "έρευνα".....ο Θεός να την κάνει χωρίς κάποια στοιχεία που χρειάζονται για να την υποστηρίξεις και απλώς λες.......ένας από τους Έλληνες Συγκοινωνιολόγους είμαι και μαζί βγάλαμε αυτό το συμπέρασμα!Ακόμα σου τονίζω το πόσο αξιόπιστοι είναι οι εν λόγω κύριοι όταν και αυτοί έχουν μερίδιο ευθύνης (έστω μικρότερο αλλά έχουν) για όλα αυτά! -Εγώ ζω σε εικονική πραγματικότητα;Εγώ είπα ότι όλα είναι ρόδινα στην Αθήνα;Εγώ είπα ότι δεν είναι χάλια η Αθήνα;1000000 φορές είπα ότι σιχαίνομαι το κέντρο και δεν πατάω με το αμάξι σχεδόν ποτέ,μόνο αν έχω κάποιες δουλειές! -5000 νεκροί από νέφος;Α ναι....τώρα το νέφος το κάναμε και επιδημία σαν το AIDS!!!Εσύ δηλαδή πιστεύεις ότι αυτός ο αριθμός(ανάθεμα αυτούς που τον έγραψαν σε κάποια "επιστημονική έρευνα" τους!) είναι λόγω του νέφους;Ε ρε τι άλλο θα ακούσω...!Εντελώς πληροφοριακά.....για να βγουν τα αποτελέσματα μαι τέτοιας έρευνας χρειάζονται ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ γιατί πρέπει να εξεταστούν ΑΠΕΙΡΟΙ παράμετροι όπως κληρονομικοί,διατροφής,γενικώς ζωής των υποκειμένων κ.α. και φυσικά θέλει και μεγάλο αριθμό υποκειμένων μέσα σε ΟΛΑ αυτά τα χρόνια.Εδώ πέρα δεν έχει βγει μια αξιόπιστη έρευνα για το κάπνισμα που είναι πιο εύκολο να πραγματοποιηθεί κι εσύ μιλάς για το νέφος;Για το ότι την προέβαλλε η τηλεόραση......αυτό εσένα σου καθορίζει την αξιοπιστία της;Οι περισσότερες "έρευνες" που παρουσιάζουν στην τηλεόραση ή είναι κάποιες τυχαίες ή τα αποτελέσματα λένε πχ Α και αυτοί προσθέτουν και Β,Γ,Δ,....!Η "σάλτσα" πουλάει στην τηλεόραση!!! -Όπως είπα και πριν......σιχαίνομαι το κέντρο και τις γύρω περιοχές (το τονίζω γιατί έχω βαρεθεί να βλέπω στα μηνύματά σου ότι εγώ είμαι υπέρ του αυτοκινήτου και υπέρ αυτού που γίνεται στην Αθήνα,ενώ φυσικά αυτό δεν ισχύει!!!) γιατί έχουν γίνει άθλιες αλλά δεν μπορώ να μην βλέπω κάποια πράγματα ρεαλιστικά και να λέω λόγια του αέρα!!! Παράθεση Άσκηση & Τρόπος Ζωής Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...! http://askisitroposzwis.blogspot.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefterisvry Δημ. January 26, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 26, 2007 Εγώ φταίω που "γίνομαι εριστικός" όταν μου λες ότι δεν ξέρω ελληνικά ενώ εσύ μέχρι τώρα ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ; -Για την έρευνα του ΕΜΠ είπα ΤΟΟΟΟΣΕΣ φορές ότι συμφωνώ απόλυτα μαζί της!Δεν είαμι αντίθετος! -Για την άλλη "έρευνα".....ο Θεός να την κάνει χωρίς κάποια στοιχεία που χρειάζονται για να την υποστηρίξεις και απλώς λες.......ένας από τους Έλληνες Συγκοινωνιολόγους είμαι και μαζί βγάλαμε αυτό το συμπέρασμα!Ακόμα σου τονίζω το πόσο αξιόπιστοι είναι οι εν λόγω κύριοι όταν και αυτοί έχουν μερίδιο ευθύνης (έστω μικρότερο αλλά έχουν) για όλα αυτά! -Εγώ ζω σε εικονική πραγματικότητα;Εγώ είπα ότι όλα είναι ρόδινα στην Αθήνα;Εγώ είπα ότι δεν είναι χάλια η Αθήνα;1000000 φορές είπα ότι σιχαίνομαι το κέντρο και δεν πατάω με το αμάξι σχεδόν ποτέ,μόνο αν έχω κάποιες δουλειές! -5000 νεκροί από νέφος;Α ναι....τώρα το νέφος το κάναμε και επιδημία σαν το AIDS!!!Εσύ δηλαδή πιστεύεις ότι αυτός ο αριθμός(ανάθεμα αυτούς που τον έγραψαν σε κάποια "επιστημονική έρευνα" τους!) είναι λόγω του νέφους;Ε ρε τι άλλο θα ακούσω...!Εντελώς πληροφοριακά.....για να βγουν τα αποτελέσματα μαι τέτοιας έρευνας χρειάζονται ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ γιατί πρέπει να εξεταστούν ΑΠΕΙΡΟΙ παράμετροι όπως κληρονομικοί,διατροφής,γενικώς ζωής των υποκειμένων κ.α. και φυσικά θέλει και μεγάλο αριθμό υποκειμένων μέσα σε ΟΛΑ αυτά τα χρόνια.Εδώ πέρα δεν έχει βγει μια αξιόπιστη έρευνα για το κάπνισμα που είναι πιο εύκολο να πραγματοποιηθεί κι εσύ μιλάς για το νέφος;Για το ότι την προέβαλλε η τηλεόραση......αυτό εσένα σου καθορίζει την αξιοπιστία της;Οι περισσότερες "έρευνες" που παρουσιάζουν στην τηλεόραση ή είναι κάποιες τυχαίες ή τα αποτελέσματα λένε πχ Α και αυτοί προσθέτουν και Β,Γ,Δ,....!Η "σάλτσα" πουλάει στην τηλεόραση!!! -Όπως είπα και πριν......σιχαίνομαι το κέντρο και τις γύρω περιοχές (το τονίζω γιατί έχω βαρεθεί να βλέπω στα μηνύματά σου ότι εγώ είμαι υπέρ του αυτοκινήτου και υπέρ αυτού που γίνεται στην Αθήνα,ενώ φυσικά αυτό δεν ισχύει!!!) γιατί έχουν γίνει άθλιες αλλά δεν μπορώ να μην βλέπω κάποια πράγματα ρεαλιστικά και να λέω λόγια του αέρα!!! βλέπω τελικά ότι στα περισσότερα συμφωνείς μαζί μου...κάτι που δεν έδειξες από την αρχή...όσον αφορά στα ελληνικά, απλά εσύ ήσουν από την αρχή εριστικός και κάπου με προκάλεσες...τώρα, για γιατρούς, συγκοινωνιολόγους κλπ -προσωπικά- θα ήμουν περισσότερο προσεκτικός στις διατυπώσεις μου και δεν θα έκανα εύκολα αφορισμούς...αφού δέχεσαι και εσύ ότι η Αθήνα είναι χάλια, καλά θα κάνεις να βρεις και εσύ πηγές και να τις παραθέσεις σχετικά με τη ρύπανση και τις συνέπειες της αντί να συνθηματολογείς, λες και σε τσαντίζουν αυτά που έχουν να πούν οι άλλοι...σε ένα φόρουμ οι απόψεις είναι σεβαστές. Η οργίλη αντιδραση αντίθετα, δείχνει έλλειψη επιχειρημάτων:p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner Δημ. January 27, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2007 -Μετά από τόσα που έγραψα επιτέλους είδες ελπίζω σε ποια συμφωνώ...!!!!Μια χαρά το έδειχνα στην αρχή αν διάβαζες προσεκτικά αυτά που έγραφα!Τα ίδια λέω συνεχώς με άλλα λόγια! -Εριστικός έγινα γιατί άλλαζες τα λεγόμενά μου συνεχώς!Και ειδικά όταν μίλησες για τα ελληνικά μου....ε εκεί πέρα τα πήρα και λογικότατο είναι!!! -Για τις πηγές που λες.....δυστυχώς δεν έχω χρόνο να σπαταλάω για έρευνες που δεν έχουν σχέση με τον επαγγελματικό μου κλάδο!Χρόνο δεν έχω!Όμως αν κάποια στιγμή βρω μια έρευνα και την δημοσιεύσω εδώ σίγουρα θα την έχω ελέγξει πριν αρχίσω να την πιστεύω τυφλά! -Δεν με τσάντισαν οι απόψεις σου!Με τσάντισε ότι συνεχώς με έκανες να γράφω τα ίδια πράγματα και παρερμήνευες τα λεγόμενά μου!Και από πάνω μου την είπες κιόλας....!!! -Για την.....έλλειψη επιχειρημάτων.....απλώς θα το αφήσω ασχολίαστο!!! Παράθεση Άσκηση & Τρόπος Ζωής Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...! http://askisitroposzwis.blogspot.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefterisvry Δημ. January 27, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2007 -Μετά από τόσα που έγραψα επιτέλους είδες ελπίζω σε ποια συμφωνώ...!!!!Μια χαρά το έδειχνα στην αρχή αν διάβαζες προσεκτικά αυτά που έγραφα!Τα ίδια λέω συνεχώς με άλλα λόγια! -Εριστικός έγινα γιατί άλλαζες τα λεγόμενά μου συνεχώς!Και ειδικά όταν μίλησες για τα ελληνικά μου....ε εκεί πέρα τα πήρα και λογικότατο είναι!!! -Για τις πηγές που λες.....δυστυχώς δεν έχω χρόνο να σπαταλάω για έρευνες που δεν έχουν σχέση με τον επαγγελματικό μου κλάδο!Χρόνο δεν έχω!Όμως αν κάποια στιγμή βρω μια έρευνα και την δημοσιεύσω εδώ σίγουρα θα την έχω ελέγξει πριν αρχίσω να την πιστεύω τυφλά! -Δεν με τσάντισαν οι απόψεις σου!Με τσάντισε ότι συνεχώς με έκανες να γράφω τα ίδια πράγματα και παρερμήνευες τα λεγόμενά μου!Και από πάνω μου την είπες κιόλας....!!! -Για την.....έλλειψη επιχειρημάτων.....απλώς θα το αφήσω ασχολίαστο!!! Τι θα πει να ελέγξεις πρώτα;...τα στοιχεία του ΕΜΠ τα αμφισβητείς;...μετά ότι δεν σου αρέσει το θεωρείς αναξιόπιστο και γράφεις απαξιωτικά για όσους το εκφράζουν...εγώ τι άλλαξα; είπα για το τραμ, μετά με εγκάλεσες να γράψω για το Μετρό που επίσης δεν ρυπαίνει...μα το Μετρό δεν το αμφισβήτησε ο Σουφλιάς...στο κάτω κάτω αναφερόμουν στα μέσα επιφανείας...ποτέ δεν αμφισβήτησα το Μετρό...επομένως δεν βρίσκω καμμία αντίφαση στα όσα έγραψα ως τώρα...ο μόνος που όλο κάτι βρίσκει στους άλλους είσαι εσύ...η γνώμη μου είναι ότι όσο γίνονται οι επεκτάσεις του Μετρό που πάλι λειψό θα είναι το δίκτυό του, τίποτα δεν εμποδίζει να επεκταθεί και το τραμ προς την Αθήνα...Πατήσια, Παγκράτι κλπ Να μειωθεί ο ζωτικός χώρος του ΙΧ...που ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό για τη σημερινή κατάντια...είναι θέμα πολιτικών επιλογών και μ'αυτούς τους μίζερους και άσχετους δεν πρόκειται ποτέ να γίνει κάτι...:mad: :mad: :mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner Δημ. January 27, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 27, 2007 -Ε ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ!Καλά με δουλεύεις;Αμφισβήτησα την έρευνα του ΕΜΠ;ΔΙΑΒΑΖΕ ΤΙ ΓΡΑΦΩ! -Ελέγχω τις έρευνες σημαίνει τα εξής:κοιτάζω ποιος την έκανε,τι δείγματα χρησιμοποίησε,πόσα κ.α. και γενικώς αν μπορώ να βρω και λεπτομέρειες (όπως πρωτόκολλα που χρησιμοποιήθηκαν ακόμα καλύτερα,αν και αυτό είναι σχεδόν αδύνατο!). -Άλλαξες αυτά που λέω!Διάβασε το πρώτο που έγραψα!Σε αυτά που μου αλλάζεις αναφέρεται ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ! -Για τους χώρους στάθμευσης κ.α.......δεν μπορώ να καταλάβω που είδες ότι διαφωνώ!!! -Το ΤΡΑΜ δεν το απαξιώ αλλά θεωρώ το ΜΕΤΡΟ Νο1 σε αξιοπιστία και γενικώς σαν ΜΜΜ και μετά το ΤΡΑΜ! -Κι επειδή από ότι φαίνεται δεν βγάζουμε άκρη και δεν έχω καμιά όρεξη να γράφω συνεχώς τα ίδια και τα ίδια και να μου την λες από πάνω σταματάω εδώ τον διάλογο μαζί σου,εκτός αν κατάλαβες (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ) τι γράφω!!!!!! Παράθεση Άσκηση & Τρόπος Ζωής Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...! http://askisitroposzwis.blogspot.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefterisvry Δημ. January 28, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2007 -Ε ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΜΟΥ ΜΕΣΑ!Καλά με δουλεύεις;Αμφισβήτησα την έρευνα του ΕΜΠ;ΔΙΑΒΑΖΕ ΤΙ ΓΡΑΦΩ! -Ελέγχω τις έρευνες σημαίνει τα εξής:κοιτάζω ποιος την έκανε,τι δείγματα χρησιμοποίησε,πόσα κ.α. και γενικώς αν μπορώ να βρω και λεπτομέρειες (όπως πρωτόκολλα που χρησιμοποιήθηκαν ακόμα καλύτερα,αν και αυτό είναι σχεδόν αδύνατο!). -Άλλαξες αυτά που λέω!Διάβασε το πρώτο που έγραψα!Σε αυτά που μου αλλάζεις αναφέρεται ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ! -Για τους χώρους στάθμευσης κ.α.......δεν μπορώ να καταλάβω που είδες ότι διαφωνώ!!! -Το ΤΡΑΜ δεν το απαξιώ αλλά θεωρώ το ΜΕΤΡΟ Νο1 σε αξιοπιστία και γενικώς σαν ΜΜΜ και μετά το ΤΡΑΜ! -Κι επειδή από ότι φαίνεται δεν βγάζουμε άκρη και δεν έχω καμιά όρεξη να γράφω συνεχώς τα ίδια και τα ίδια και να μου την λες από πάνω σταματάω εδώ τον διάλογο μαζί σου,εκτός αν κατάλαβες (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ) τι γράφω!!!!!! ναι όντως δεν έχω και 'γώ καμμία διάθεση να αντιμετωπίζω μονίμως την κακοπιστία σου...και ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρέπει να δεχθούμε τα δικά σου γραφόμενα χωρίς κανένα απολύτως στοιχείο και όχι του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων που εσύ -χωρίς στοιχεία- απαξιώνεις...διάβασε στο σημερινό ΒΗΜΑ (28-1-2007) ένα καλά τεκμηριωμένο άρθρο για το κυκλοφοριακό αδιέξοδο και την αναγκαιότητα λήψης έκτακτων και άμεσων μέτρων...το Μετρό θα αργήσει και όσο και αν επεκταθεί δεν πρόκειται να λύσει κανένα πρόβλημα γιατί δεν περιορίζει τον ζωτικό χώρο του ΙΧ...το απέδειξε ήδη το λειψό της Αθήνας και το πολύ πυκνό του Παρισιού που αντιμετωπίζει οξύ κυκλοφοριακό πρόβλημα...όπως και η Νέα Υόρκη...γι'αυτό οι Γάλλοι σκέφτονται να βάλουν το τραμ και στο κέντρο του Παρισιού...:mad: :mad: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner Δημ. January 28, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2007 Σε τόσα posts δεν λες να καταλάβεις ότι ΣΥΜΦΩΝΩ (πόσες φορές πρέπει να γράψω την λέξη για να την καταλάβεις....ΑΜΑΝ ΠΙΑ) με το ΜΕΤΡΟ-ΤΡΑΜ.Εσύ επιμένεις να "βγάζεις" από τα λεγόμενά μου το αντίθετο! Μια χαρά υποστήριξα την μία έρευνα από τις 2 που παρέθεσες!Την δεύτερη ΒΕΒΑΙΑ θα την αμφισβητήσω!Έχει τύχει ποτέ σου να κάνεις μια έρευνα;Είτε για μεταπτυχιακό ή απλώς το πτυχίο σου ή να πάρεις μέρος σε έρευνες κάποιων άλλων για να δεις πώς γίνονται οι ΣΩΣΤΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ;Μάλλον όχι, γιατί αν το είχες κάνει θα έβλεπες τι εννοώ τόσες μέρες!Δεν απαξιώνω εγώ την έρευνα.....το ίδιο το άρθρο την απαξιώνει από την στιγμή που δεν παραθέτει συγκεκριμένα στοιχεία!Βέβαια ο αρθρογράφος μπορεί να μην βρήκε άλλα στοιχεία γιατί οι ίδιοι οι...."ερευνητές" δεν έχουν παραθέσει κανένα από τα ερωτήματα που παρέθεσα στο προηγούμενο Post.Άρα αυτό αν έχει γίνει (ΛΕΩ ΑΝ, μην αρχίσεις να μου λες πάλι ότι το υποστήριξα αυτό 100%) είναι σημάδι του πόσο αρνητικά αξιόπιστη είναι η έρευνα!!!! Παράθεση Άσκηση & Τρόπος Ζωής Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...! http://askisitroposzwis.blogspot.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefterisvry Δημ. January 28, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2007 Σε τόσα posts δεν λες να καταλάβεις ότι ΣΥΜΦΩΝΩ (πόσες φορές πρέπει να γράψω την λέξη για να την καταλάβεις....ΑΜΑΝ ΠΙΑ) με το ΜΕΤΡΟ-ΤΡΑΜ.Εσύ επιμένεις να "βγάζεις" από τα λεγόμενά μου το αντίθετο! Μια χαρά υποστήριξα την μία έρευνα από τις 2 που παρέθεσες!Την δεύτερη ΒΕΒΑΙΑ θα την αμφισβητήσω!Έχει τύχει ποτέ σου να κάνεις μια έρευνα;Είτε για μεταπτυχιακό ή απλώς το πτυχίο σου ή να πάρεις μέρος σε έρευνες κάποιων άλλων για να δεις πώς γίνονται οι ΣΩΣΤΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ;Μάλλον όχι, γιατί αν το είχες κάνει θα έβλεπες τι εννοώ τόσες μέρες!Δεν απαξιώνω εγώ την έρευνα.....το ίδιο το άρθρο την απαξιώνει από την στιγμή που δεν παραθέτει συγκεκριμένα στοιχεία!Βέβαια ο αρθρογράφος μπορεί να μην βρήκε άλλα στοιχεία γιατί οι ίδιοι οι...."ερευνητές" δεν έχουν παραθέσει κανένα από τα ερωτήματα που παρέθεσα στο προηγούμενο Post.Άρα αυτό αν έχει γίνει (ΛΕΩ ΑΝ, μην αρχίσεις να μου λες πάλι ότι το υποστήριξα αυτό 100%) είναι σημάδι του πόσο αρνητικά αξιόπιστη είναι η έρευνα!!!! Επειδή τυχαίνει να έχω σχέση με το εργαστήριο συγκοινωνιακής τεχνικής του ΕΜΠ και να παρακολουθώ on line την εξέλιξη της κυκλοφορίας, αλλά και επειδή -όπως και χιλιάδες Ελληνες- διαπιστώνω ότι κάθε πέρυσι και καλύτερα, προσωπικά δεν θεωρώ παράλογη την εκτίμηση των ειδικών επιστημόνων ότι ως το 2010 θα φράξουν οι δρόμοι...απλό μυαλό θέλει...250.000 καινούργια αυτοκίνητα μπαίνουν κάθε χρόνο στην κυκλοφορία, αποσύρονται ελάχιστα, οι δρόμοι παραμένουν ίδιοι...έχω συζητήσει και με καθηγητές του ΕΜΠ για το θέμα...και οι εκτιμήσεις τους με βάση στοιχεία δικών τους μετρήσεων κατατείνουν στο ίδιο συμπέρασμα...άλλωστε μια μέρα θα γίνει...αν δεν είναι το 2010 και είναι το 2012 τι αλλάζει;:shifty: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
runner Δημ. January 28, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 28, 2007 Για αυτό καλύτερα τα μέτρα που θα πάρουμε να έχουν σχέση με των αριθμό των αυτοκινήτων ανά οικογένεια(περιορισμός),την καλύτερη και συχνότερη κυκλοφορία των ΜΜΜ για να τα προτιμά ο κόσμος,την καλύτερη ενημέρωση/διαπαιδαγώγηση των πολιτών πάνω σε αυτά τα θέματα κ.α. πολλά! Παράθεση Άσκηση & Τρόπος Ζωής Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...! http://askisitroposzwis.blogspot.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefterisvry Δημ. January 29, 2007 Κοινοποίηση Δημ. January 29, 2007 Για αυτό καλύτερα τα μέτρα που θα πάρουμε να έχουν σχέση με των αριθμό των αυτοκινήτων ανά οικογένεια(περιορισμός),την καλύτερη και συχνότερη κυκλοφορία των ΜΜΜ για να τα προτιμά ο κόσμος,την καλύτερη ενημέρωση/διαπαιδαγώγηση των πολιτών πάνω σε αυτά τα θέματα κ.α. πολλά! Στις πολιτισμένες χώρες της Ευρώπης έχει εμπεδωθεί το αυτονόητο...ότι χωρίς περιοριστικά μέτρα για την ιδιωτική αυτοκίνηση στο κέντρο της πόλης τουλάχιστον...δεν μπορεί να βελτιωθεί η δημόσια συγκοινωνία... Προσωπικά τάσσομαι κατά των εισπρακτικών μέτρων με δακτυλίους κλπ αλλά σε πρώτη φάση θα μπορούσε να εξεταστεί η επαναφορά των ευεργετικών για τη δημόσια συγκοινωνία μέτρων που ίσχυσαν με επιτυχία κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων...ο Ελληνας δεν είναι απειθάρχητος απλά τον έχουν μάθει να οδηγεί χύμα και να χρησιμοποιεί το ΙΧ του για ψύλου πήδημα...αυτό έτσι κι αλλιώς βολεύει κάποιους γιατί το Κράτος εισπράττει αδρά από την κατανάλωση βενζίνης...:O :O :O Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.