Jump to content

eyegeorge

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About eyegeorge

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 14

eyegeorge's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Για τεστ ντραιβ παιρνεις ενα τηλεφωνο σε μια απο τις 4 chrysler και πας οταν σε ειδοποιησουν. Ισως πριν απο αυτο χρειαστει να σε ενημερωσουν για το πακετο και τη χρηματοδοτηση η ισως αμεσως μετα το τεστ και να σου κανουν προσφορα.
  2. Καλησπερα σε ολους. Εκανα τεστ ντραιβ σημερα στο Caliber. Το αυτοκινητο ηταν ενα SXT πορτοκαλι (Orange Sunburst) με 4900 Χμ πανω του. Η δοκιμη εγινε στη Βουλιαγμενης ωρα 3.00 μμ και στην παραλιακη. Κινηση μετρια εως αρκετη. Ξεκινωντας, αφηνοντας το συμπλεκτη, η εμπλοκη των δισκων γινεται αφου το ποδι μου ειχε αφησει αρκετα το τερμα του στο πατωμα, κατι που μου δημιουργησε ενα μικρο προβλημα συγχρονισμου με το γκαζι (εχω ενα Renault MeganeII οπου μολις αρχιζεις και αφηνεις το συμπλεκτη οι δισκοι εμπλεκονται και αρχιζει η κινηση του αυτοκινητου). Ετσι στην 1η το αυτοκινητο εφευγε δυνατα σχεδον σπιναροντας. Νιωθεις οτι εχει πολλη δυναμη στο ξεκινημα. Το θεμα του συμπλεκτη δημιουργει αισθηση και στις αλλες ταχυτητες βεβαια, αλλα μπορει να πει κανεις οτι χρειαζεται προσαρμογη. Αλλλωστε πολλα αυτοκινητα ειναι ετσι. Ο κινητηρας μου φανηκε χωρις ελαστικοτητα κατω απο τις 2,500 στροφες. Με 3η ταχυτητα μεσα, μερικες φορες πατουσα λιγο φρενο και μετα ξανα γκαζι λογω της κινησης. Παρατηρησα οτι αργουσε να ξαναπαρει στροφες πανω του οταν ηταν κατω απο τις 2,500 και αναγκαζομουν να κατεβασω σε 2η. Το αντιστοιχο και με 4η-3η. Ο κινητηρας ειναι θορυβωδης. Και δεν ανεβηκα πανω απο τα 70 χμω λογω κινησης ουτε καν πανω απο τις 4,000 στροφες. Το θεμα της δυναμης του κινητηρα στις χαμηλες στροφες εχει να κανει με την αδρανεια του αυτοκινητου-βαρος του στις χαμηλες ταχυτητες, ηταν η γνωμη του πωλητη. Το φρενο επισης δεν ειχε αισθηση ακριβειας. Οσο πατουσα το πενταλ πιο βαθια, δεν ενιωθα την αντιστοιχη μειωση ταχυτητας απο το αυτοκινητο. Σα να παρεμβαλλοταν κατι. Το συζητησα με τον πωλητη και μου ειπε οτι μπορει να εχει φαει ασχημα τα τακακια. Αυτο το δεχομαι σαν εναλλακτικη σκεψη. Η αναρτηση ηταν καπως σκληρη. Στις λακουβες και στα σπασιματα των δρομων δεν με ενοχλησε βεβαια αυτο. Δε μπορεσα να την τεσταρω σε ακραιες συνθηκες βεβαια, στροφες με μεγαλη ταχυτητα κτλ. Η κοπελα μου καθοταν στο πισω καθισμα και μου παραπονεθηκε για θορυβο του κινητηρα, κλειστοφοβικο πισω χωρο λογω των ψηλων παραθυρων, αβολο καναπε και ασχημο υφασμα στην αφη. Ο καναπες δεν κανει μαλλον, απο οτι καταλαβα, την γνωστη κλιση για να σε "ρουφαει" πισω. Ειναι πιο οριζοντιος. Το αυτοκινητο εμφανισιακα και σε σοβαρα χρωματα ειναι αξιοπροσεκτο στο δρομο. Πριν το τεστ ημουν στην κηφισια και ειδα 3 να κυκλοφορουν σημερα. Για μενα ειναι πολυ ιδιαιτερο αυτοκινητο και το μονο που ανταποκρινεται σε γραμμη, οπως τη θελω, αυτην την εποχη. Δειχνει πιο στιβαρο, γερο, με εκτοπισμα με περισσοτερη γραμμη και λιγοτερη καμπυλη. Η θεση οδηγησης ειναι καλη, εχεις αισθηση οτι εισαι σχετικα ψηλα και υποστηριζονται ολα τα μερη του σωματος σου. Ταπεινη μου γνωμη: δεν μπορεις να εισαι αντικειμενικος με ενα αυτοκινητο. Πρεπει και να σου αρεσει για να το αγορασεις.Για εμφανεις και μη λογους. Το αυτοκινητο αυτο δεν ειναι ουτε το χειροτερο ουτε το καλυτερο σε κανενα τομεα. Εχει συν την πολυ καλη τιμη του και τη μοναδικη του εμφανιση (πολυ καλα χρωματα και ποιοτητα βαφης). Εγω ειμαι σε κατασταση αναμικτων συναισθηματων αλλα πιστευω οτι χρειαζεται χρονος προσαρμογης απο το ενα αυτοκινητο στο αλλο. Η αντιπροσωπεια της Chrysler Γλυφαδας μου φανηκε η πιο φιλικη προς τον υποψηφιο αγοραστη.
×
×
  • Create New...