Αγαπητοι φίλοι έχω περίπου 27.000 χλμ με το Honda.
Η οδήγηση με αυτόματο πιλότο δεν δίνει την καλύτερη κατανάλωση. Αυτό είναι σίγουρο διότι σε ενα τελευταίο μου ταξίδι είδα το εξείς. Σε ευθεία με σταθερή ταχύτητα 140 χλμ ο αυτόματος πιλότος έκανε πολύ καλή δουλεία, θέτοντας ανάλογα με τις συνθήκες του δρόμου, τον ηλεκτροκινητήρα σε μικρά assist ή αντίστοιχα σε φορτίσεις τίς συστοιχίες των μπαταριών. Ολα καλά και με την ελάχιστη κατανάλωση. Μακριά εβλεπα έντονα την κλίση του δρόμου να γίνεται ανηφορική. Παρατηρούσα επίμονα την λειτουργία του CTV κιβωτίου. Πρός μεγάλη εκπληξη είδα ότι ανέβαζε στροφές ο κινητήρας, άρα κατέβαζε το CVT και ο ηλεκτροκινητήρας δεν ελάμβανε μέρος να βοηθήσει τον βενζινοκινητήρα δίδοντας κάποιο assist. Φυσικά με αυτή την λογική η κατανάλωση ήταν αυξημένη. Στην επόμενη ανηφόρα τα ιδια. Εγινε το ίδιο σε 6ανηφόρες σε εθνικό δίκτυο. Η λύση είναι πολύ απλή και πολύ οικονομική. Λίγο πρίν την ανηφόρα κλείνουμε τον αυτόματο πιλότο και οδηγούμε με το γκάζι. Τότε δεν παρατηρίτε καμία αύξηση των στροφών του κινητήρα διότι απλά την επιπλέον βοήθεια την έχουμε από τα assist του ηλεκτροκινητήρα.Η κατανάλωση είναι σαφώς καλύτερη, και χωρίς να αλλάζει η ησυχία στο χώρο της καμπίνας. Συμπέρασμα (πάντα σύμφωνα με εμένα), να οδηγούμε manual στα ανηφορικά τμήματα.