Η υπηρεσια ενημερωσης κλησεων με γραπτο μηνυμα, οταν η συσκευη ειναι απενεργοποιημενη δεν λειτουργει για το neonode n2 σε δικτυο cosmote.Μετα απο μια δαιδαλωδη κ ταλαιπωρη επικοινωνια με το τμημα εξυπηρετισης πελατων της cosmote,πληροφορηθηκα οτι για το προβλημα που αντιμετωπιζω ευθυνεται η cosmote.Δεν εχει να κανει με ενεργοποιηση εντολων απο την συσκευη μου.Σημειωνεται δε οτι απο δυκτιο wind k vodafone λειτουργει η υπηρεσια-δοκιμασμενα!Απο το customercare τμημα ενημερώθηκα ότι έχουν ξεκινήσει οι απαραίτητες ενέργειες σε συνεργασία με την κατασκευάστρια εταιρία για πιθανές λύσεις αποκατάστασης, αν και οπως μου το θεσανε δεν πιστευω οτι εχουν ασχοληθει με την αποκατασταση της δυσλειτουργιας. Φαντάζομαι οτι δεν ειμαι ο μονος κατοχος του Ν2 σε δικτυο cosmote!. Αν τελικα μου απαντησουν αρνητικα, αρκει να το ξερω εχω 2 λυσεις. 1ον αλλαζω δικτυο κινητης, πηγαινω την συσκευη πισω κ απαιτω αλλη ιδιας αξιας.