Jump to content

ioann1s

Members
  • Δημοσιεύσεις

    31
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

ioann1s's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. H περίπτωση μου ήταν για γέλια και για κλάματα. Στις 21 Ιουνίου 2018 ( Υπέβαλα τηλεφωνικά αίτημα φορητότητας για τους δύο αριθμούς Cosmote πού έχω στο όνομα μου (xxxx και yyyyy) ώστε να μεταβούν στη wind. Tα έγγραφα τα παρέλαβα (με courier acs) και τα υπέγραψα στις 28 Ιουνίου. 29 Ιουνίου 2018 πήγα στο κατάστημα wind Βριλησσίων και συμπλήρωσα αίτημα ακύρωσης φορητότητας (το οποίο επισυνάπτεται). Στη συνέχεια επέστρεψα πάλι μέσω acs τα συμβόλαια και τις κάρτες sim που είχα παραλάβει. Στις 16 Ιουνίου 2018 15:23 έλαβα sms της cosmote που με ενημέρωσε πως υπάρχει αίτημα φορητότας για τον αριθμό xxxx και να καλέσω το 13899 για ακύρωση. Επικοινώνησα τηλεφωνικά με την cosmote και μου επιβεβαίωσαν πως υπάρχει αίτημα και πρέπει να καλέσω μέχρι της 16:00 το 13899 για ακύρωση. Στη συνέχεια κάλεσα και το 13899 (στις 15:46) αλλά το μήνυμα ανέφερε πως το 14ήμερο είχε παρέλθει. Προφανώς είχε γίνει ανθρώπινο λάθος και ο αριθμός μου μεταφέρθηκε (φορητότητας) χωρίς τη συγκατάθεσή μου…. ως αποτέλεσμα αυτού ξαφνικά η σύζυγος μου δεν είχε πια κινητό.... Έτσι αναγκάστηκα να κάνω νέο αίτημα άμεσης φορητότητας από wind σε Cossmote με αποτέλεσμα να χάσω το δικαίωμα παραμονής στο παλαιό μου πρόγραμμα (Cosmote Mobile 1500-35). Τελικά στη σύζυγο έκανα ακριβότερο πακέτο (Cosmote L) με κάποια γενναία έκπτωση και εγώ κράτησα το (Cosmote Mobile 1500-35) μέσω της προσφοράς που μου έδινε η εφαρμογή της Cosmote.
  2. σε ευχαριστώ πολύ. Το έκανα και ο θεός βοηθός.
  3. αν αντί για φορητότητα κάνω αίτημα διακοπής, θα γίνει αντιπροσφορά;
  4. Άρα πια δεν θα έχουμε αντιπροσφορές από τον πάροχο μας; χαχαχα και η ανακοίνωσή της ΕΕΕΤ έγραφε στο τέλος: "Η νέα διαδικασία διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς και αναμένεται να ενισχύσει τον ανταγωνισμό, προς όφελος των καταναλωτών." Epic.....
  5. Καλημέρα σε όλους. Είμαι χρόνια συνδρομητής cosmote και κάθε φορά που έληγε η σύμβαση μου γινόταν προσφορά από cosmote σε μεγαλύτερη τιμή, έκανα αίτημα φορητότητας σε άλλο πάροχο και τσουπ ως δια μαγείας ερχόταν η καλύτερη προσφορά από cosmote για να παραμείνω. Με τις νέες ρυθμίσεις της ΕΕΤΤ για τη φορητότητα αριθμών σταθερής και κινητής τηλεφωνίας που είναι σε ισχύ από τις 4 Ιουνίου ο πάροχος δέκτης κρατά την αίτηση φορητότητας στο συρτάρι μέχρι να εκπνεύσει το 14ήμερο του δικαιώματος υπαναχώρησης και μετά το παραδίδει στον τρέχων πάροχο. Ερώτημα: Ο τρέχων πάροχος θα προχωρήσει σε συνέχεια σε αντιπροσφορά ή επειδή πέρασε το δικαίωμα υπαναχώρησης είναι υποχρεωμένος να παραδώσει τη σύνδεση; Υπάρχει πρόσφατη εμπειρία κανενός;
  6. 140€ είχε πάει η νέα οθόνη του g2 στη procordia
  7. είναι LG stock bug της 4.4.2....
  8. Κατέβασε το build.prop Editor από το Play και μετά ακολοούθησε τις οδηγίες από το πρώτο post εδώ
  9. δοκίμασε με Google Drive
  10. από τη μία είναι το μικρόφωνο και από την άλλη το μοναδικό ηχείο.
  11. Καλημέρα, η θήκη που πήρες δεν έιναι της LG αλλά της Nillkin. Θεωρητικά δεν θα έχεις πρόβλημα με compatibility γιατί και εγώ έχω αυτήν LG G2(D802) Stylish Leather Case χωρίς προβλήματα. Πήγαινε Ρυθμίσεις->Γενικές->Αξεσουάρ και ενεργοποίησε το Quickwindow
  12. not sure but try: επιλογή του αρχείου με κράτημα ώστε να σου ανοίξει το μενού-> κοινή χρήση-> SmartShare Beam μάλλον δεν θα παίξει αν δεν βάλεις αυτό :https://play.google.com/store/apps/details?id=com.majedev.superbeam
  13. το απάντησα εδώ :) http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=5163197#post5163197 ----- προσθήκη μηνύματος 88 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Από το Google Νow είναι επειδή δήλωσες διεύθυνση σπιτιού ή/και εργασίας
×
×
  • Create New...