Καλησπέρα σε όλους
Θα ήθελα να σας πω και την δική μου ιστορία εξυπηρέτησης από 1 κατάστημα wind.
Στις 31/7 που ήταν η τελευταία ημέρα της προσφοράς σε τιμές κόστους που είχε η wind επισκεύτηκα το κατάστημα που βρίσκεται στην Λ.Ηρακλείου 206 στην Ν.Ιωνία.
Εψαχνα το samsung S8000 Jet και το βρήκα στο συγκεκριμένο κατάστημα ετοιμοπαράδοτο. Την ίδια στιγμή αποφάσισα να προχωρήσω σε αγορά και 2ης συσκευής. Υπήρχε ετοιμαράδοτο κάποια άλλη συσκευή samsung με κάμερα 8Mp που όπως μου ανέφερε η ιδιοκτήτρια του καταστήματος είχε ολόιδια ακριβώς χαρακτηριστικά με το s8000. Με τα πολλά αποφάσισα να κάνω και φορητότητα σε 2 νούμερα vodafone που είχα διότι είχα και πολλά παράπονα με την vodafone. Μου είπε ότι κάνοντας την φορητότητα θα μου έδινε και ως δώρο 1 βαλίτσα samsonite (που την είχε και στο κατάστημα με την ταμπέλα από πάνω της "ΔΩΡΟ ΜΕ 2 ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑ". Μας υποσχέθηκε και δώρο 2 bluetooth και 1 φορτιστή αυτοκινήτου. Μέχρι εδώ όλα πηγαίναν καλά και παραλάβαμε και το 1 bluetooth την ίδια στιγμή ενώ τα υπόλοιπα δώρα δεν τα είχε και θα τα έβαζε άμεσα παραγγελία. Πηγαίνοντας το βράδυ σπίτι και ανοίγοντας τις συσκευασίες διαπίστωσα ότι η δεύτερη συσκευή (που κατά τα λεγόμενα της ιδιοκτήτριας ήταν ολόιδια) δεν είχε wi-fi. To πρωί της επόμενης ημέρας 1/8 πλεόν επέστρεψα στο κατάστημα με την συσκευή στο χέρι. Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι η προσφορά σε τιμές κόστους είχε λήξει. Εκανε άμεσα επιστροφή δυσανασχετώντας και λέγοντάς μου κιόλας ότι "δεν μου είπατε ότι θέλατε και wi-fi":wacko:. Δεν κάναμε όμως επιστροφή χρημάτων αλλά της έκανα την ίδια ώρα παραγγελία το NOKIA 5800 για το οποίο μου έδωσε τιμή κόστους και μου είπε ότι μόλις το παραλάβει θα μου επιστρέψει και 48€ σαν διαφορά συσκευών. Με ειδοποιεί όντως μετά από μερικές ημέρες ότι είχε παραλάβει το ΝΟΚΙΑ και πήγα στο κατάστημα να το πάρω. Από εκεί που περίμενα να πάρω 48€ πίσω με έβγαλε και να χρωστάω 6€ διότι δεν μπορούσε να μου το δώσει όπως έλεγε σε τιμή κόστους :shock:. Βλέποντας ότι δεν υπήρχε καμία ελπίδα υποχώρησης από την μεριά της , ακύρωσα το ΝΟΚΙΑ και μου γύρισε τα λεφτά πίσω (πάλι καλά). Υπήρχε πάντα η εκκρεμότητα όμως με τα δώρα και φυσικά την βαλίτσα. Η φορητότητα έγινε χωρίς όμως τα 1.000 +1.000 λεπτά δωρεάν ομιλίας μεταξύ των 2 αριθμών για τα οποία το τμήμα εξυπηρέτησης μου ανέφερε ότι ήταν από λάθος του καταστήματος και τραβιέμαι μέχρι σήμερα (15 ημέρες μετά) για να λυθεί το πρόβλημα. Για να μην σας τα πολυλογώ η βαλίτσα ανήκε σε κάποιο πρόγραμμα της wind από πέρισυ. Την παρέλαβα όντως ως δώρο χωρίς όμως παραστατικά, εγγύηση και κλειδιά.:mad: Πηγαίνοντας σήμερα να παραλάβω και τα υπόλοιπα δώρα τα αρνήθηκε όλα και ήθελε να με χρεώσει και 45€ για τα αξεσουάρ. Εχω φυσικά ήδη αναφέρει τα πάντα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της wind και περιμένω να μου απαντήσουν.
Συγνώμη αν κούρασα όμως νομίζω ότι πρέπει να γνωρίζουν όλοι οι πιθανοί πελάτες αυτού του συγκεκριμένου καταστήματος που πάνε να μπλέξουν.