Λοιπόν έκανα τη μα@@@α να αγοράσω το συγκεκριμένο tablet και το λέω αυτό, για το θέμα που έχει με το WiFi και θα πω εν συντομία την "περιπέτεια" μου.
Αφού λοιπόν διαπίστωσα ότι κρατώντας το landscape σε εμένα όχι απλά έπεφτε η ταχύτητα αλλά εξαφανίζονταν οι γραμμές από το δίκτυο που ήμουν συνδεμένος, αποφάσισα να το πάω στο Service και συγκεκριμένα Smartec.
Αφού λοιπόν όπως με ενημέρωσαν την πρώτη φορά ότι όντως έχει πρόβλημα στη συνέχεια πήρα το tablet πίσω και μου είπαν ότι θα πρέπει να το ξαναπάω (ήταν περίοδος 15 Αύγουστου) και πράγματι μετά από κάποιες μέρες το πήγα πάλι και το κράτησαν, εν το μεταξύ πήρα τηλ και στη Samsung λέγοντας το πρόβλημα μου και εκεί υπήρξε λοιπόν επικοινωνία μεταξύ Smartec και Samsung για το πρόβλημα μου και η πρώτη απάντηση τηλεφωνικά και από τις 2 πλευρές ήταν ότι το πρόβλημα μπορεί να λειθεί με κάποιο Software update όταν το άκουσα αυτό μου φάνηκε ως μια φτηνή δικαιολογία γιατί ο κόσμος το είχε τούμπανο και αυτοί κρυφό καμάρι ότι το πρόβλημα ειναι Hardware αλλά καλή τη πίστη λέω ας περιμένω να δω.... Σήμερα λοιπόν με παιρνει τηλ ο υπεύθυνος από τη Smartec που εδώ θέλω να πω ότι πράγματι κατέβαλε κάθε προσπάθεια ο άνθρωπος σε επικοινωνίες που είχε με τα κεντρικά και μου λέει ότι τον ενημέρωσαν από τα κεντρικά της Samsung ότι το θέμα μου έφτασε μέχρι Κορέα και η απάντηση τους είναι ότι το τάμπλετ λειτουργεί φυσιολογικά και ότι η αιτία που χάνει το σήμα είναι ότι υπάρχει μόνο μία κεραία λήψης του WiFi και όταν καλυφθεί χάνεται το σήμα....τα νεύρα μου τσάλια φυσικά γιατί ενώ στην αρχή και το Service άλλα και τα κεντρικά της Samsung παραδέχθηκαν ότι έχει πρόβλημα στο τέλος η απάντηση είναι ότι όχι κύριε είναι φυσιολογικό να λειτουργεί έτσι λόγο μιας κεραίας! Και ρωτάω λοιπόν είναι φυσιολογικό δηλαδή να πάρεις μια τηλεόραση και να παίζει η μισή οθόνη ή να σου λένε γύρισε την ανάποδα να δεις? Φταίω εγώ και ο κάθε πελάτης που έβγαλαν στην αγορά ένα ελαττωματικό μοντέλο και φταίω εγώ που έβαλαν μια κεραία ή την έβαλαν στο σημείο αυτό με το όποιο κακό τελικά αποτέλεσμα στην εμπειρία χρήσης? Κλείνοντας θέλω να πω ότι για εμένα είναι μια τεράστια κοροϊδία από πλευράς Samsung και ειλικρινά δεν περίμενα ποτέ τέτοιου είδους αντιμετώπιση!!!
Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk