-
Δημοσιεύσεις
1.812 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by panagis_89
-
Δεν ξέρω αν έχει κάποιος άλλος φίλος παρόμοιο πρόβλημα. Όταν είναι συνδεδεμένος με WiFi και ταυτόχρονα ανοίξω Bluetooth είτε για hands free είτε για μεταφορά αρχείων το ίντερνετ κολλάει και όταν λέω κολλάει ειανο συνδεδεμένο κανονικά απλά δεν ανοίξει καμία σελίδα κ γενικά δεν ανταποκρίνεται. Λύνεται με επανεκκίνηση. Πιθανές αιτίες ποιες μπορεί να είναι γιατί αυτό δεν είναι φυσιολογικό ?!?! Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
[Android - προτάσεις] Ψυχαγωγία, Lifestyle, Social Networking
panagis_89 replied to zxr's topic in Android
Καλησπέρα Μια ερώτηση γιατί το πεδίο συγχρονισμός είναι απενεργοποιημένο όπως έχω ανεβάσει στην εικόνα; Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk -
Ερώτηση για το alert μέσω email της Eurobank να φανταστώ δεν χρεώνει κάτι αν αποστέλλει μόνο mail σωστά; Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Μια γρήγορη ερώτηση Πως μπορώ να δω (από το ebanking) της Eurobank πόσες δόσεις μου απομένουν από μια αγορά; πχ έχω αγοράσει μια κουζίνα και την έχω βάλει σε 6 άτοκες δόσεις.φαίνεται κάπου από το σύστημα; Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλησπέρα στην παρέα Θα ήθελα να μου προτείνετε μια οικονομική λύση ακουστικών και κάμερας για τον σταθερό μου υπολογιστή για χρήση βίντεο κλήσεων ..Ευχαριστώ Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ερώτηση, έστω ότι έχω κάνει μια αγορά με την πιστωτική μου (Eurobank) σε 6 άτοκες δόσεις.Πληρώνω τον πρώτο μήνα κανονικά,πληρώνω τον δεύτερο μήνα κανονικά και έστω ότι στον τρίτο μήνα θέλω να πληρώσω όλο το υπόλοιπο ποσό.Γίνεται κάτι τέτοιο?
-
θα συμφωνησω και εγω μαζι σου δεν θα δουλεψει.Εγω ουτως η αλλως ετσι κανω τις αγορες/πληρωμες μου θεωρω οτι με βολευει :)
-
Καλησπερα στην παρεα, Δεν ξερω αν εχει υποθει σε προηουμενα ποστ.Ηθελα να ρωτησω σχετικα με τις πληρωμες μεσω καρτων,ebanking για το αφορολογητο. Οι πληρωμες με πιστωτικες και με χρεστικες καιθως και οι πληρωμες μεσω ebanking μετρανε κανονικα σωστα?Εχω μια πιστωτικη και μια χρεωστικη και με αυτες κανω τις συναλλαγες μου.
-
Με ένα hard reset το πρόβλημα λύνεται. (χάνεις τα αρχεία σου οπότε χρειάζεται backup πριν) Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Παιδιά για το θέμα με την ρογμη. Τι κάνουμε;ειμαι εντός εγγύησης κ έχει εμφανίσει ρογμη πάνω δεξιά, δίπλα από την θύρα των υπερυθρων. Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Την είχα και εγώ αυτή την θήκη και δυστυχώς δεν με είχε βολέψει καθόλου. Αυτή που προτείνει ο συμφορουμιτης vassar αξιζει κ μπορείς να την βρεις πιο Οικονομικά στο ebay. Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Στο τιμολόγιο τους πάντως δεν αναφέρει τίποτα για χρέωση μέσω email
-
Προτείνεις να ενεργοποιήσω την επιλογή email μιας και είναι free? Κάνω αρκετές συναλλαγές κάθε μήνα. Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Γεια σας παιδια Ερωτηση, ποσο ειναι η χρεωση ενημερωσης sms/email στο ebanking της eurobank?
-
Παιδιά για κάποιο αδιευκρίνιστο λόγο πολλές φορές ενώ πάω να παίξω το παιχνίδι uno παγώνει το ταμπλετ. Εχω την τελευταία έκδοση κ δεν το έχω φορτώσει καθόλου εφαρμογές . για πιο λόγο γίνεται; Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλησπέρα Θέλω να κάνω συγχρονισμό των επαφών με το facebook αλλά στην επιλογή λογαριασμοί από τις ρυθμίσεις της συσκευής το πεδίο facebook δεν έχει συγχρονισμό μέσα. Μήπως έχει κάποια άλλη ρύθμιση από την εφαρμογή και δεν το βλέπω; Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Σε ευχαριστώ για την απαντηση. Ψάχνω την δημιουργία φακέλου μέσα στο μενού κ όχι στην αρχική οθόνη δεν ξέρω άμα γίνεται μεσα στο μενού ... Στάλθηκε από το Lenovo TAB 2 A10-70L μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Παιδιά με lollipop πως δημιουργούμε φακέλους ώστε να βάζουμε εφαρμογές μέσα; Στάλθηκε από το Lenovo TAB 2 A10-70L μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αν κάνω μία αγορα με την πιστωτική μου σήμερα ποτέ θα μου έρθει ο λογαριασμος και ποιες είναι οι προθεσμίες που θα πρέπει να κάνω την πληρωμή της πρώτης δόσης παιδιά; Πρώτη φορά χρησιμοποιώ πιστωτική ... Στάλθηκε από το Lenovo TAB 2 A10-70L μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Παιδια μολις εκανα την αναβαθμιση (~1GB) σε 5αρα download απο wifi ολα κομπλε. Μετα το τελος κ μετα την επανεκκινηση εμεινε στην μαυρη οθονη, οκ εκανα wipe data/hard reset ανοιξε κανονικα. Μετα τις πρωτες ρυθμισεις μου εβγαλε για αλλη μια αναβαθμιση ~105ΜΒ οκ την εκανα και αυτη αλλα παλι κολλησε στην μαυρη οθονη μετα την ολοκληρωση της. Οκ παλι wipe data/hard reset ανοιξε κανονικα.Μετα ζητησε αλλη μια αναβαθμιση ~125ΜΒ εκανε παλι τα ιδια εκανα wipe data/hard reset ανοιξε κανονικα. Ειναι φυσιολογικο ολο αυτο?
-
Αν κανω πχ μια αγορα με την πιστωτική μου και το βράδυ μέσω ebanking κάνω μεταφορά των χρημάτων που ξοδεψα θα έχω κάποια επιβάρυνση ; Στάλθηκε από το Lenovo TAB 2 A10-70L μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Για πιστωτικές yes eurobank Ποια είναι η ετήσια συνδρομή παιδιά; μου είπαν ότι άμα κάνω αγορές περίπου 1700ευρώ με πιστωτικό όριο 2000 είναι δωρεάν μετά τον πρώτο χρόνο. Βέβαια η υπάλληλος δν τα γνώριζε και ιδιαίτερα κ δεν κάθισα αρκετή ώρα για περαιτέρω διευκρινήσεις σε άλλους υπαλλήλους ... Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Εγώ παιδιά δεν αντιμετωπίζω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα στο σήμα ...βέβαια είμαι σε δυάρι οπότε οι χώροι είναι κοντινοί κ χωρίς ιδιαίτερα εμπόδια... Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
http:// http://www.ebay.com/itm/151749184900?_trksid=p2057872.m2749.l2649&var=450945550221&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT check it
-
Την έχω εδώ κ κάνα μήνα από ebay στα μισά χρήματα. Με έχει βολεψει την προτείνω ανεπιφύλακτα :p Στάλθηκε από το Lenovo TAB 2 A10-70L μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
