KIRRA
Members-
Δημοσιεύσεις
203 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About KIRRA
- Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26
KIRRA's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Πες του οτι λεει ωραια αστεια!!
-
Οχι για την πρωτη αλλαγη εννοω. Ετσι ηταν στο πρωτο μου και ετσι το πηγα μεχρι τα 45000 χλμ που το εδωσα ανταλλαγη και πηρα το δευτερο, ασχετα αν εγω εκανα την πρωτη αλλαγη στα 15000. Μετα ομως κανονικα οπως στο longlife χωρις κανενα προβλημα. 190 ευρω ειναι πολυ καλα αφου θα αλλαξεις και ολα τα φιλτρα. Οπως σου ειπα ακομα και στα 30000 μονο λαδια χρειαζεται αλλα εδω λογω συνθηκων καλο ειναι να αλλαζουν και τα φιλτρα. Καλο του κανει ειδικα του αερος και βενζινης, οχι ομως και καθε 10,20 χιλιαδες χλμ, νομιζω ειναι υπερβολη ειδικα αν δεν οδηγεις σε κεντρο μεγαλης πολης η σε χωματοδρομους. Βεβαια υπαρχει το θεμα της κακης ποιοτητας βενζινης αλλα εκει εχεις και συμπτωματα που στο δειχνουν. Κανονικα απο αντιπροσωπεια πρεπει να το ρυθμιζουν για longlife. Ειναι εξ'αλλου μεσα στο marketing τους. Φυσικα πιστευω οτι αν δεν το εχουν ετσι μπορεις να το πας και να το αλλαξουν. Ετσι ειναι το σωστο ασχετα αν εμεις θελουμε να κανουμε τις αλλαγες μας νωριτερα.
-
Δεν υπαρχει κανενα προβλημα με τα longlife. Αν υπηρχε δεν θα ισχυε καν. Απλα το μαξιμουμ για αλλαγη λαδιων ειναι τα 2 χρονια αν δεν εχουν γινει 30000 χλμ. Το πρωτο tsi μου (2007) ηταν σε longlife προγραμμα. Το δευτερο (2008) το εχουν σε περιοδικο προγραμμα (15000 η ενας χρονος, οτι ερθει πιο μπροστα). Δεν ξερω γιατι αν και τα δυο τα πηρα απο την ιδια αντιπροσωπεια. Ισως για να εχουν μεγαλυτερα εσοδα απο το σερβις. Παντως ακομα και μεχρι τα 30000 χλμ ανεξαρτητα απο ποιο προγραμμα εχεις μονο λαδια /φιλτρο προβλεπονται (εκτος και απο ειδικες περιπτωσεις οπως ειναι τα υγρα φρενων που θελουν αλλαγη το αργοτερο σε 3 χρονια και μετα ανα δυο) . Οτιδηποτε αλλο ειναι προαιρετικο οτι και να λενε και θα πρεπει πρωτα να σε ρωτησουν. Βεβαια ειναι καλο να αλλαζεις και τα αλλα φιλτρα πιο συχνα λογω περιβαλλοντολογικων συνθηκων που εχουμε εδω οπως και πιο συχνα τα λαδια, π.χ. καθε 10000 χλμ ειδικα αν εχεις περασει και κανα προγραμματακι.
-
Με τον Παζαροπουλο τι γινεται? Εσκασε το κανονι? Και να φανταστεις οταν ειχα παει πριν λιγο καιρο για κατι στα φρενα μου μου ειχε αφησει τις καλυτερες εντυπωσεις απο το σερβις του.
-
Αν δεν σου κανει κοπο. Ευχαριστω
-
μετα απο διακοπες και παλι εδω. χαιρετισματα στον aesop που επανεκαμψε αν και αλλαξοπιστησε. καλοταξιδο το κορσακι σου. δεν ξερω αλλα υπαρχει θεμα ανησυχιας με τα μοτερ των opc? για να το λες ομως ετσι πρεπει να ειναι. παντως απο δω μερια δεν εχω ακουσει για κανενα σπασμενο tsi, και εχει γεμισει και ο τοπος. εκτος απο καμμια βαλβιδουλα n75 κλπ ολα ενταξει συν το οτι πλεον πολλα ειναι και πειραγμενα στα 200. Εγω να φανταστεις αλλαξα το πρωτο tsi μου και πηρα το ιδιο ακριβως με dsg. Αυτο απλα δειχνει το ποσο ευχαριστημενος ειμαι με το συγκεκριμενο αυτοκινητο. Δεν εχω κολλημα με την μαρκα καθοτι εχουν περασει πολλα αυτοκινητα απο τα χερια μου και μαλιστα μερικα πολυ καλα, αλλα στο tsi και ειδικα το τελευταιο μου με το dsg εχω βρει την χρυση τομη απο αποψη δυναμης/ανεσης/οδηγικης συμπεριφορας/καταναλωσης/ποιοτητας για τα ελληνικα δεδομενα σε δρομους/κινηση. Αν επαιρνα κατι αλλο αυτο θα ηταν το gti αλλα επειδη δεν θελω να ειμαι συνεχεια στο λουκι θα περιμενω την 7η γενια και εφοσον υπαρχουν οι προυποθεσεις.
-
Ο vwgt πιο πανω εχει δικιο, πρωτα ηρθαν τα gt (170) το 2006 και αργοτερα τα tsi (140), το 2006. Το 2005 δεν ισχυε για κανενα, ουτε εισαγωγης πιστευω παιζει. Τσεκαρισε το πλαισιο με την αντιπροσωπεια παντως. Μου φαινεται τουλαχιστον περιεργο αν ισχυει για να μην πω υποπτο.
-
Αν ειναι αυτο δεν επιδεχεται τιποτα εκτος απο τους τωρινους χαρτες της teleatlas που εινει ουτως η αλλως αρκετα ελλιπεις και απ'οτι ξερω δεν παιρνει σπασμενους. Κατα τα αλλα το μονο καλο που εχει ειναι οτι ταιριαζει στο εσωτερικο του και εχει το εφφε της οθονης αλλα ηχητικα ειναι οπως το rcd 300, δηλ απαραδεκτο εκτος της πολυ καλης ραδιοφωνικης ληψης.
-
Τα μαμα ηχεια δεν ειναι οσο ασχημα φαινονται. Εχω κανει ολου του ειδους συνδυασμους. Απο αλλαγη ηχειων (με αρκετα καλυτερα) σε πρωτη φαση μεχρι που τωρα εχω κρατησει τα μαμα με την Kenwood multimedia που εβαλα τελευταια συν ενα sub Pioneer ts-wx77a (ειναι ενα τελευταιο μοντελο ειδικα για να μην πιανει χωρο με 8 ποντους υψος και 70-80 μηκος που πραγματικα κανει πολυ καλη δουλεια, ειναι και ενεργο, απλως εδω εχει καπου 400 και το πηρα απο Αγγλια 220) και ο ηχος ειναι πλεον απλα πολυ καλος και με αρκετα μπασα. Ειχα δοκιμασει και κουτα sub και ενισχυτες και οπως ειπα αλλα ηχεια μπροστα/πισω αλλα παντα κατι δεν ελεγε. Με τον τελευταιο συνδυασμο και χωρις ενισχυτη, μονο της μοναδας, ηρεμησα. Και παλι λεω οτι το πρωτο που θα αλλαζα θα ηταν η μοναδα, μετα ενα sub και στο τελος αν δεν εισαι ικανοποιημενος τα ηχεια. Απλα, το 300αρι αλλα και ολες οι μαμα πηγες της VW ΔΕΝ εχουν την απαραιτητη δυναμη να οδηγησουν οθτε τα μαμα ηχεια ουτε φυσικα aftermarket. Για να ακους ειδησεις, ομιλια ενταξει αλλα για παραπερα θα πρεπει πραγματικα να μην 'καιγεσαι' για ηχο.
-
Το στικακι αξιζει, η μοναδα δεν αξιζει, οποτε οτι και οσο μουσικη να παιξεις το αποτελεσμα ιδιο θα ειναι.Εκτος και αν δεν εχεις απαιτησεις απο καλο ηχο. Στο προηγουμενο tsi μου εβαλα αμεσως σχεδον την Kenwood 701 (2 din) με απευθειας εισοδο για στικακι απο μπροστα και ακομα και με τα εργοστασιακα ηχεια η αοποδοση ηταν σαν μερα με νυχτα. Στο τωρινο μου εχω την Kenwood 5022 (multimedia) με usb εισοδο παλι, κατι το οποιο θεωρω απαραιτητο για να παρω πλεον μια μοναδα. Το μονο παλι λεω που δεν με ικανοποιει ειναι η ληψη του ραδιοφωνου οπου το 300αρι ηταν αριστο.
-
Στην Ελβετια συναρμολογειται, τα ανταλλακτικα ειναι κινεζικα αλλα μαλλον καλυτερης ποιοτητας απο τα υπολοιπα ενω και η κατασκευη του πρεπει να ειναι γενικα καλυτερη. Το zenec θελει και ξεχωριστα να παρεις την μοναδα πλοηγησης εκτος απο το καινουργιο τους μοντελο το 2010 νομιζω λεγεται που ειναι ενσωματωμενη οπως στα κινεζικα. Απο τιμη ομως νομιζω κοντα στο 1000αρικο οποτε.....
-
Οτιδηποτε σχεδον εκτος εργοστασιακου ειναι αρκετα καλυτερο καθοτι το εργοστασιακο πασχει και απο πιστοτητα και απο ενταση αλλα και απο ρυθμισεις. Ειναι επιεικως απαραδεκτο Το εργοστασιακο εχει πολυ καλη ραδιοφωνικη καλυψη (λογω κεραιας) που μαλλον δεν θα βρεις αλλου, και φυσικα την εργοστασιακη εφαρμογη. Εγω παντως δεν θα εδινα με τιποτα 130-220 ευρω μονο και μονο για να εχω usb. Απο 100 ευρω βρισκεις καλη πηγη (1 din) και με usb και με καλυτερη ηχητικη ποιοτητα και αν διαθεσεις απο 250 και πανω βρισκεις 2 din με απλη οθονη αλλα και multimidia απο 450 +.
-
Εγω ειχα κλεισει ραντεβου για λαδια πριν κανα μηνα για τις 8 το πρωι, λεγοντας τους οτι θα περιμενω μιας και η δουλεια ειναι κανα μισαωρο το πολυ. Πηγαινω στις 8 παρα τεταρτο, μεχρι τις 8 εψαχνα να βρω το συνεργειο, το βρηκα, πηγα στον υπευθυνο υποδοχης, ηταν ΜΟΝΟ ενας, του λεω οτι εχω ραντεβου για αλλαγη λαδιων, μου λεει ενταξει περιμενε γιατι υπαρχουν αλλοι πεντε πριν απο σενα!!!! του λεω ποσο να περιμενω, μου λεει καμμια ωρα τουλαχιστον να ελευθερωθει θεση και να δουμε, δεν ηταν και πολυ εξυπηρετικος, του λεω ευχαριστω δεν θα παρω εφοσον δεν θελω να περιμενω κανα τριωρο για λαδια και εφυγα. Αν ειναι να κλεινω ραντεβου στις 8 και να αρχιζουν στις 10 τοτε ποιο το νοημα? Τελος παντων πηρα τηλεφωνο την Autonet εκλεισα ραντεβου την επομενη το πρωι στις 8, πηγα το πηραν σχεδον αμεσως, στις 9 παρα ειχα φυγει.