Βεβαίως και δεν είμαι απόλυτος και δεν αναφέρομαι σε όλους τους αντιπρόσωπους της Νοκια. Εμπειρίες από το νέο service.
Μετά την Alpha Copy αναγκάστηκα να πάω σε έναν άλλο εδώ κοντά στην περιοχή μου (τον βρήκα από το site της Νοκια) για πρόβλημα σε Ν73. Στο ''μαγαζί'' ήταν μια ηλικιωμένη κυρία που μου είπε ότι πρέπει να βρω τον γιο της που ήταν εκείνη την στιγμή στο άλλο μαγαζί της άφησα το τηλέφωνο και πήγα ξανά το απόγευμα για να βρω τον ίδιο ο οποίος μου είπε ότι πρέπει να στείλει το Ν73 στην εταιρεία γιατί δεν αναλαμβάνει ''επισκευές''. Σημ το τηλέφωνο δεν χρειάστηκε τελικά επισκευή, με οδηγίες μέσα από το φόρουμ το επανέφερα σε λειτουργία.
2η εμπειρία όταν αγόρασα το Χ6 χρειάστηκα μια θήκη για το τηλέφωνο. Στο site της Νοκια είδα μια θήκη για το τηλέφωνο και ξεκίνησα για τον αμεσως κοντινότερο αντιπρόσωπο απο τον προηγούμενο. Στο κατάστημα βλέπω εμβρόντητος τον προηγούμενο,δεν πειράζει σκέφτομαι απλά μια θήκη θέλω, λάθος μου μεγάλο!!!
Με πληροφόρησε οτι δεν υπάρχει και οτι το τηλέφωνο δεν εχει έρθει ακόμα στην Ελλάδα (04/2010) όταν του το έδειξα μου είπε οτι δεν κατάλαβε για ποιο τηλεφωνο μιλούσα. Βέβαια δεν έκανα τον κόπο να του πω οτι αυτό που ήθελα υπήρχε στο επισημο site της Νοκια Ελλας, τον ευχαρίστησα και έφυγα. Μετά από αυτά καταλαβαίνεις...:lol: